Forum » Zvok in slika » Panasonicova podpora uporabnikom
Panasonicova podpora uporabnikom
Fritz ::
Pred tremi leti sem v Italiji kupil Panasonicovo full-hd plazmo TH42PZ80E, s katero sem bil zelo zadovoljen in o kateri sem že pisal. Pred nekaj meseci se je na levi strani ekrana pojavila vertikalna temna črta širine 4 cm, kjer ni bilo slike. Ko sem si kasneje vzel čas in po neuspešnem iskanju računa in garancijskega lista (aparat je imel 24 mesečno garancijo, ki je že potekla) sem zadevo odpeljal na servis. Diagnoza - pokvarjeno glavno vezje na plazma panelu; rešitev - zamenjava plazma panela z vezjem, kar stane več kakor nov TV. Brez računa niso mogli posredovati pri proizvajalcu. No, pa sem to storil sam. Pisal sem na Panasonic Europe in njihov urad v Sloveniji in odgovorili so mi naslednje:
Spoštovani gospod,
hvala, da ste kontaktirali Panasonicovo službo za pomoč uporabnikom.
Zelo obžalujemo Vaše nevšečnosti in Vam sporočamo, da je bilo Vaše cenjeno vprašanje poslano naprej, našim kompetentnim kolegom, odgovornim za to področje. Z željo, da Vam ponudimo najbolj natančen in primeren odgovor,Vas prosimo, da nam dovolite nekaj časa oziroma nekaj dni, preden Vas ponovno kontaktiramo. Zagotavljamo Vam, da se Vam bomo oglasili ali iz naše službaza pomoč uporabnikom ali pa se Vam bo neposredno oglasila pisarna za pritožbe pri PSEE - Panasonic South-East Europe.
Prosimo Vas za razumevanje ter se Vam zahvaljujemo za prijazno potrpežljivost.
S spoštovanjem,
Jasmina Novak
Panasonic Marketing Europe GmbH
Branch Office Slovenia / Podružnica Slovenija
Tržaška 132, SI-1000 Ljubljana
Tel.: 080 080 799
E-pošta: info@panasonic.si
Čez dan ali dva so me klicali iz servisa Ram2, naj jim pošljem podatke (št. modela in ser. št. okvarjene plazme). Naslednji dan so me obvestili, da lahko pripeljem staro plazmo in prevzamem novo, ki je ekvivalenten model moji stari, le da je iz sedanje ponudbe. Rečeno - storjeno in nova plazma (TX42U30E) že kraljuje v dnevni sobi.
Če povzamem, ko sem kupoval TV sem izbral Panasonicovo plazmo, ker je bila dobro ocenjena in mi je bila všeč pa tudi doslej sem bil s Panasonicovimi izdelki zadovoljen. Imel sem nesrečo, da sem kupil aparat z napako, ki se je pokvaril po izteku garancijske dobe. Kljub temu in kljub dejstvu, da originalnega računa nisem več imel pri sebi, so se pri Panasonicu odločili, da jim je bolj pomembno zadovoljstvo kupca in imidž njihove znamke, kot proizvajalca dobrih in kvalitetnih naprav, kot pa pravna določila iz garancije, po katerih bi me lahko tudi odslovili. Pohvalno in spoštovanja vredno.
Spoštovani gospod,
hvala, da ste kontaktirali Panasonicovo službo za pomoč uporabnikom.
Zelo obžalujemo Vaše nevšečnosti in Vam sporočamo, da je bilo Vaše cenjeno vprašanje poslano naprej, našim kompetentnim kolegom, odgovornim za to področje. Z željo, da Vam ponudimo najbolj natančen in primeren odgovor,Vas prosimo, da nam dovolite nekaj časa oziroma nekaj dni, preden Vas ponovno kontaktiramo. Zagotavljamo Vam, da se Vam bomo oglasili ali iz naše službaza pomoč uporabnikom ali pa se Vam bo neposredno oglasila pisarna za pritožbe pri PSEE - Panasonic South-East Europe.
Prosimo Vas za razumevanje ter se Vam zahvaljujemo za prijazno potrpežljivost.
S spoštovanjem,
Jasmina Novak
Panasonic Marketing Europe GmbH
Branch Office Slovenia / Podružnica Slovenija
Tržaška 132, SI-1000 Ljubljana
Tel.: 080 080 799
E-pošta: info@panasonic.si
Čez dan ali dva so me klicali iz servisa Ram2, naj jim pošljem podatke (št. modela in ser. št. okvarjene plazme). Naslednji dan so me obvestili, da lahko pripeljem staro plazmo in prevzamem novo, ki je ekvivalenten model moji stari, le da je iz sedanje ponudbe. Rečeno - storjeno in nova plazma (TX42U30E) že kraljuje v dnevni sobi.
Če povzamem, ko sem kupoval TV sem izbral Panasonicovo plazmo, ker je bila dobro ocenjena in mi je bila všeč pa tudi doslej sem bil s Panasonicovimi izdelki zadovoljen. Imel sem nesrečo, da sem kupil aparat z napako, ki se je pokvaril po izteku garancijske dobe. Kljub temu in kljub dejstvu, da originalnega računa nisem več imel pri sebi, so se pri Panasonicu odločili, da jim je bolj pomembno zadovoljstvo kupca in imidž njihove znamke, kot proizvajalca dobrih in kvalitetnih naprav, kot pa pravna določila iz garancije, po katerih bi me lahko tudi odslovili. Pohvalno in spoštovanja vredno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Plazma ali LCD televizor? (strani: 1 2 3 4 … 151 152 153 154 )Oddelek: Kaj kupiti | 1197625 (421996) | antonija |
» | Brnenje Samsungove plazmeOddelek: Zvok in slika | 3415 (2597) | [D]emon |
» | Plazma, LCD električna poraba (strani: 1 2 3 )Oddelek: Zvok in slika | 56019 (44815) | mojbrat |
» | crt televizor, dvb-t in digi.tv: zaslon 4:3 vs. 16:9Oddelek: Zvok in slika | 2765 (2208) | Nagi Bator |
» | Lcd sony ali plasma panasonic (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Zvok in slika | 74916 (68751) | mamomu |