Forum » Na cesti » Kateri avto?
Kateri avto?
RejZoR ::
Jah za star rabljen avto in ceno 19 jurjev bi res pričakoval da lahko kaj ponudi se ti ne zdi? Govorit, da pa so hatchbacki brezvezni ker nimajo xenonk in navigacije pa je mal blesava... Sam s svojim za 12k nisem nič manj zadovoljen kot ti s svojim BMW-jem za 19k. Iskal sem nov avto znotraj mojih finančnih zmožnosti, ponuja vse kar sem želel, lepo me vozi in to je to. Nisem ne pričakoval in ne zahteval karkoli več in nisem dobil nič manj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
djordjevic ::
Sej to je to. Kupiš po lastnih zmožnostih in potrebah. Če bi imel to možnost in ohoho financ, bi vozil X5, odkar sem ga sprobal, dokler pa me omejujejo finance, vozim rinolda. Jebiga. Mora zadostovat.
No grave is deep enough to keep us in chains.
algo ::
Jah za star rabljen avto in ceno 19 jurjev bi res pričakoval da lahko kaj ponudi se ti ne zdi? Govorit, da pa so hatchbacki brezvezni ker nimajo xenonk in navigacije pa je mal blesava... Sam s svojim za 12k nisem nič manj zadovoljen kot ti s svojim BMW-jem za 19k. Iskal sem nov avto znotraj mojih finančnih zmožnosti, ponuja vse kar sem želel, lepo me vozi in to je to. Nisem ne pričakoval in ne zahteval karkoli več in nisem dobil nič manj.
Evo, če bi bil moj buđet 12.000€, bi domov verjetno pripeljal kaj takšnega. Pa primerjaj notranjost in opremeljenost tega vozila s tvojim za 12.000€. Čeprav je pa tudi res potem vzdrževanje dražje. Sam sem samo za komplet zimskih gum dal skoraj 1000€
Zgodovina sprememb…
- spremenil: algo ()
djordjevic ::
Če bi bil moj budget trenutno 20k, bi pripeljal domov to: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=497...
Raje bi sicer videl drugo barvo notranjosti in še navi, ampak jebiga, vsega ne moreš met. Bi pa klokotal šestak pod havbo. Priceless. ;)
Raje bi sicer videl drugo barvo notranjosti in še navi, ampak jebiga, vsega ne moreš met. Bi pa klokotal šestak pod havbo. Priceless. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
algo ::
djordjevic je izjavil:
Če bi bil moj budget trenutno 20k, bi pripeljal domov to: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=497...
Raje bi sicer videl drugo barvo notranjosti in še navi, ampak jebiga, vsega ne moreš met. Bi pa klokotal šestak pod havbo. Priceless. ;)
Za 20.000€ bi bila trenutno po moje optimalna zadeval tole. Zdaj pa primerjaj to vozilo ali pa kakšno novo Ranault Laguno.
djordjevic ::
Mah, prenizki so ti avti (pa nisem neka visoka mrcina). Ko sem sedel v passatu cc, kar nisem mogel dovolj hitro zbežati ven. Ko sem normalno sedel, sem gledal v senčnik. A-a. Nein, danke.
No grave is deep enough to keep us in chains.
AaBoy ::
OK vi pa vaši 20k€ :D, mene zanima če še lahko pove keri kaj o ford fiesti in focusi kake izkušnje mate, ter kak so citroeni zanesljivi, tisti c4 ne zglada slabo.
djordjevic ::
On-topic: Doma smo imeli (čakaj, da preštejem) pet fiest, zdaj pa imamo c-maxa. Starša z vsemi bolj ali manj zelo zadovoljna (razen ena fiesta je bila nonstop na servisu - smo kasneje ugotovili, da so nam prodali avto iz zaloge, ki je bil stolčen). Če kupiš fiesto, imaš avto nove generacije, ki je za moje pojme en najlepših malih avtov, če kupiš focusa pa dobiš eno najboljših podvozij v razredu in avto, ki je zaradi konca življenjskega obdobja modela preizkušen do konca in te ni treba biti strah za kake izredne servise. My 5 cents.
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Pri avtih z nekaj let zgodovine je lažje dobit kak rabljen del in prepolovit strošek servisa. Kaki novi računalniki za razne zadeve v avtu zanjo bit neumno dragi.
Če bi zbiral jaz, bi vzel fokusa. Resnejši avto namenjen daljšim potem, fiesta je namenjena skakanju po mestu.
Če bi zbiral jaz, bi vzel fokusa. Resnejši avto namenjen daljšim potem, fiesta je namenjena skakanju po mestu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Phil ::
@AaBoy: če imaš na izbiro Fiesto in Focusa, IMO izberi Focusa. Razred višje se pozna. Pri avtih nižjega razreda pa karkoli pogledaš vidiš znake šparanja.
Steinkauz ::
Jst bi vzel kej tazga
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=491...
Armaturka ni glih najlepša stvar na svetu, ostalo je pa kr kul
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=491...
Armaturka ni glih najlepša stvar na svetu, ostalo je pa kr kul
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
djordjevic ::
Lep avto in vse, samo je baje kar podhranjen.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Fizikalko ::
Niti ne.
Za ta denar je tole precej bolj smiselno:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=494...
http://www.avto.net/mipoma/ad.asp?id=49...
Za ta denar je tole precej bolj smiselno:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=494...
http://www.avto.net/mipoma/ad.asp?id=49...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fizikalko ()
PacificBlue ::
Tilen
avto že, sam kaj pa poraba? Raje imam avto, ki mi kuri 5l/100km, kot pa avto, ki kuri 10 litrov. Pa še zavarovanje je dražje.
Tole je moj predlog:
Hyundai i30 1.4(testni avto) 10.900 evrov.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=482...
avto že, sam kaj pa poraba? Raje imam avto, ki mi kuri 5l/100km, kot pa avto, ki kuri 10 litrov. Pa še zavarovanje je dražje.
Tole je moj predlog:
Hyundai i30 1.4(testni avto) 10.900 evrov.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=482...
I’m out.
:3
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
Tilen ::
PacificBlue je izjavil:
Tilen
avto že, sam kaj pa poraba? Raje imam avto, ki mi kuri 5l/100km, kot pa avto, ki kuri 10 litrov. Pa še zavarovanje je dražje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Tilen ::
Fizikalko, avtomobilov brez slovenskih zastav se praviloma izogibam.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Tilen ::
Vožnje v C5 ne moreš primerjati z vožnjo v i30. Razlika v porabi je pa v povprečju 0.3l (0.366 EUR) na 100km.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
RejZoR ::
PacificBlue je izjavil:
Tilen
avto že, sam kaj pa poraba? Raje imam avto, ki mi kuri 5l/100km, kot pa avto, ki kuri 10 litrov. Pa še zavarovanje je dražje.
Tole je moj predlog:
Hyundai i30 1.4(testni avto) 10.900 evrov.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=482...
Že res da dobiš nekaj več opreme za ceno osnovnega modela ampak nekaj bi vas vprašal. Avto ima 3388 kilometrov in zadeva je testna. Bi vi kupili tak avto če predpostavljamo, da ga na testni vožnji nihče ne pazi in ga verjetno nabijejo tud do 5k ali celo 6k obratov po možnosti neogreto mašino. In to ravno v obdobju, ko moraš vozit zmerno, da se zadeva uteče?
Just a thought...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Super Sonic ::
"Fizikalko, avtomobilov brez slovenskih zastav se praviloma izogibam."
AUČ!
"Bi vi kupili tak avto če predpostavljamo, da ga na testni vožnji nihče ne pazi in ga verjetno nabijejo tud do 5k ali celo 6k obratov po možnosti neogreto mašino. In to ravno v obdobju, ko moraš vozit zmerno, da se zadeva uteče?"
Ja to je res, kupovat testna vozila (ali službena) je praviloma neumnost, čeprav sem že videl, ko so neka službena vozila prodajali tako poceni, da se je takrat tisto vseeno splačalo (kot da bi tale i30 stal 5k€).
Avtorju teme -> jaz bi šel na Fiesto, je pa to tvoja odločitev.
AUČ!
"Bi vi kupili tak avto če predpostavljamo, da ga na testni vožnji nihče ne pazi in ga verjetno nabijejo tud do 5k ali celo 6k obratov po možnosti neogreto mašino. In to ravno v obdobju, ko moraš vozit zmerno, da se zadeva uteče?"
Ja to je res, kupovat testna vozila (ali službena) je praviloma neumnost, čeprav sem že videl, ko so neka službena vozila prodajali tako poceni, da se je takrat tisto vseeno splačalo (kot da bi tale i30 stal 5k€).
Avtorju teme -> jaz bi šel na Fiesto, je pa to tvoja odločitev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BlaY0 ::
Saj v tem je problem, večina avtov ki pride iz tujine so bili nekoč lizing službeni avtomobili... to je 100 do 150k km v dveh do treh letih. Ti avtomobili so bili prodani po cenah, recimo 5 do 8k € naprej pa preprodani za 10 do 15k €. Ti avti so bili skoraj vsi tudi do parkrat "udarjeni" (ne karambolirani) štrihani etc. z njimi se je ravnalo kot svinja z mehom (vprašanje: Kateri avto gre 120 po makadamu?; odgovor: Služben!). Skoraj noben ni bil garažiran čeprav se na avto.net oglašujejo kot garažirani in oh in sploh vzdrževani. Določeni preprodajalci jih potem vsaj dobro operejo, nekateri tudi spolirajo, tako da vsaj zgleda nekako spodobno, ostalo je pa odvisno od sreče - garancije jasno ni več.
Buddah ::
Moj fotr je kupu testnega C5 skoraj 10let nazaj, pa ni imel nobenih težav z njim razn pač potrošnega materiala, ki sčasoma odpove pri vsakem avtu. Samo opozoril bi da je zgoraj dani C5 Dynamique brez hidravlike, kar je pa ubistvu cel point citroena za več denarja! Pa samo toliko v vednost...fotr laufa 2.0 HDI mašino in ma povprečno porabo pod 5l/100km easy!
Sam sem pa lansko leto "dobil" C3 1.4HDI 2004 letnik za 3.5k €. Morm rečt da sm z avtom kr zadovoljen, sploh zato ker se velik vozim in se mi pozna na porabi. Povprečna poraba je trenutno 4.7l/100km. Res da avto ni založen z luxuzno opremo, ampak je trenutno ne rabim. Ima klimo, ima dobro ozvočenje+solidnen tovarniški radio, airbagi itd.
Astre so pa smrt glede porabe! Kolega ima Astro GTC 1.6 se mi zdi, pa ma povprečno porabo 10l/100km, najbolj smešno pa je to, da tuki ko se vozi "zmerno" in "varčno" poraba ne pade pod 7-8l. Katastrofa skratka.
Just my 2cents,
Sicer pa...v tvojem primeru bi se odločil za polno opremljeno fiesto ker je res luškan avto. Če te pa skrbi da ne bo prostora pa le poseži po Focusu ali čem podobnem, morda C4 ali pa kakšna Fabia!
Sam sem pa lansko leto "dobil" C3 1.4HDI 2004 letnik za 3.5k €. Morm rečt da sm z avtom kr zadovoljen, sploh zato ker se velik vozim in se mi pozna na porabi. Povprečna poraba je trenutno 4.7l/100km. Res da avto ni založen z luxuzno opremo, ampak je trenutno ne rabim. Ima klimo, ima dobro ozvočenje+solidnen tovarniški radio, airbagi itd.
Astre so pa smrt glede porabe! Kolega ima Astro GTC 1.6 se mi zdi, pa ma povprečno porabo 10l/100km, najbolj smešno pa je to, da tuki ko se vozi "zmerno" in "varčno" poraba ne pade pod 7-8l. Katastrofa skratka.
Just my 2cents,
Sicer pa...v tvojem primeru bi se odločil za polno opremljeno fiesto ker je res luškan avto. Če te pa skrbi da ne bo prostora pa le poseži po Focusu ali čem podobnem, morda C4 ali pa kakšna Fabia!
BlaY0 ::
Super Sonic ::
"Saj v tem je problem, večina avtov ki pride iz tujine so bili nekoč lizing službeni avtomobili..."
Ma to je vse relativno. Sploh če je vozilo iz Belgije -> tam precej laufa najem avtomobila, ker je lastništvo precej drago. Se pa načeloma strinjam -> če imajo vozila kakšne Parrote notr ali podobne stvari, je stvar jasna sama posebi.
"Ti avti so bili skoraj vsi tudi do parkrat "udarjeni" (ne karambolirani) štrihani"
Tudi to drži le površinsko in težko pije vodo. Je res, da so takšni avtomobili, ampak zato se splača preverite številke stekel na avtomobilu in nekje za par € sposoditi merilec laka.
"Skoraj noben ni bil garažiran čeprav se na avto.net oglašujejo kot garažirani in oh in sploh vzdrževani."
Oh, mislim, da če imaš kje kaj pravne podlage za takšna pregovarjanja, jih imaš ravno s temi avtohišami.
Sicer se je pa potrebno vprašati proti komu se ta vozila primerja? Ponavadi proti zapufanim Janezom, ki nimajo denarja za redno vzdrževanje vozila, vozijo po skoraj najslabših cestah v EU in pozimi vlečejo vozila v garažo (da sol še bolj dela). Če se pa kateri Janez v to kategorijo ne uvrsti, pa za svoje vozilo zahteva pravo malo bogastvo. Predkratkim sem gledal neko X vozilo iz uvoza in ga primerjal s "super" vzdrževanim iz naših krajev. Razlika v ceni je bila 3200€. LOL.
"Moj fotr je kupu testnega C5 skoraj 10let nazaj, pa ni imel nobenih težav z njim razn pač potrošnega materiala, ki sčasoma odpove pri vsakem avtu. Samo opozoril bi da je zgoraj dani C5 Dynamique brez hidravlike, kar je pa ubistvu cel point citroena za več denarja! Pa samo toliko v vednost...fotr laufa 2.0 HDI mašino in ma povprečno porabo pod 5l/100km easy!"
C5 je fantastično vozilo, sam ga koristim kot drugo vozilo in bo kmalu šel od hiše, ker je odveč. Ker imam enak motor vem, da se takšno porabo da realno dosečti, je pa vprašanje kako zamoriš motor. Moj je nekje na 6,2l/km.
Ma to je vse relativno. Sploh če je vozilo iz Belgije -> tam precej laufa najem avtomobila, ker je lastništvo precej drago. Se pa načeloma strinjam -> če imajo vozila kakšne Parrote notr ali podobne stvari, je stvar jasna sama posebi.
"Ti avti so bili skoraj vsi tudi do parkrat "udarjeni" (ne karambolirani) štrihani"
Tudi to drži le površinsko in težko pije vodo. Je res, da so takšni avtomobili, ampak zato se splača preverite številke stekel na avtomobilu in nekje za par € sposoditi merilec laka.
"Skoraj noben ni bil garažiran čeprav se na avto.net oglašujejo kot garažirani in oh in sploh vzdrževani."
Oh, mislim, da če imaš kje kaj pravne podlage za takšna pregovarjanja, jih imaš ravno s temi avtohišami.
Sicer se je pa potrebno vprašati proti komu se ta vozila primerja? Ponavadi proti zapufanim Janezom, ki nimajo denarja za redno vzdrževanje vozila, vozijo po skoraj najslabših cestah v EU in pozimi vlečejo vozila v garažo (da sol še bolj dela). Če se pa kateri Janez v to kategorijo ne uvrsti, pa za svoje vozilo zahteva pravo malo bogastvo. Predkratkim sem gledal neko X vozilo iz uvoza in ga primerjal s "super" vzdrževanim iz naših krajev. Razlika v ceni je bila 3200€. LOL.
"Moj fotr je kupu testnega C5 skoraj 10let nazaj, pa ni imel nobenih težav z njim razn pač potrošnega materiala, ki sčasoma odpove pri vsakem avtu. Samo opozoril bi da je zgoraj dani C5 Dynamique brez hidravlike, kar je pa ubistvu cel point citroena za več denarja! Pa samo toliko v vednost...fotr laufa 2.0 HDI mašino in ma povprečno porabo pod 5l/100km easy!"
C5 je fantastično vozilo, sam ga koristim kot drugo vozilo in bo kmalu šel od hiše, ker je odveč. Ker imam enak motor vem, da se takšno porabo da realno dosečti, je pa vprašanje kako zamoriš motor. Moj je nekje na 6,2l/km.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BlaY0 ::
@Super Sonic: Lej, če se avto proda za € 6k, naši šmuglarji pa ga naprej prodajo za € 10k, je meni vse jasno - avto je vreden EUR 6k, ostalo je vse kolikor je nekdo pripravljen dodatno vreči denarja za to. Dosti avtov pride k nam tudi stolčenih, pri nas se jih popravi in proda naprej kot nekaramboliran/garažiran/whatnot in oh in sploh avto. Največ VW, ker Slovenčki to kupujejo kot zmešani. Skratka kupiš razbitega za 6k, pripelješ sem, plačaš davek, popraviš, homologiraš to vse za 2k, prodaš dalje za 12k. Pa ne govorim to kar na pamet ampak poznam par ljudi, ki se s tem ukvarjajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
D3m ::
Pri nam v službi to dela sosed. Gledam vsak dan kako puca rabljene avte jih popravlja in naprej prodaja.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Super Sonic ::
"Skratka kupiš razbitega za 6k, pripelješ sem, plačaš davek, popraviš, homologiraš to vse za 2k, prodaš dalje za 12k. Pa ne govorim to kar na pamet ampak poznam par ljudi, ki se s tem ukvarjajo."
Jaz ti pa nazaj govorim, da če jim to dokažeš (kar jim lahko), si na precej boljšem, kot sicer. Poleg tega pa niso vsa vozila iz uvoza taka, to je treba povedati. Poleg tega sem pa hotel izpostaviti še to, da ni prav nobene garancije, da se z našimi vozili tega ne dela.
Treba je bit previden in nikakor imeti v glavi, da so naša vozila zlata. Ker pač niso.
"avto je vreden EUR 6k, ostalo je vse kolikor je nekdo pripravljen dodatno vreči denarja za to."
Včeraj sem slišal govoriti nekoga, ki vozi Škodo Roomster staro 3 leta, da bo zavrtel 100k km nazaj (avto ima nekaj čez 200k km). Problem je pa v tem, ker je po Eurotax cenitvi vozilo vredno po odkupni vrednosti 3000k €. Ja, letnik 2008, 1.4 TDI s 200k km je po Eurotaxu vreden zgolj 3 jurje. In fant bo, vsaj tako zgleda, zavrtel števec nazaj.
Vozilo je 100% Slovensko, redno vzdrževano in bo v vseh pogledih boljše od tistih iz uvoza. NOT.
Garancije ni, treba je bit previden. Vsak avto na trgu je zgodba zase, so pa men njimi tudi dobri. Tako iz uvoza, kot iz naših krajev.
"Pri nam v službi to dela sosed. Gledam vsak dan kako puca rabljene avte jih popravlja in naprej prodaja."
Ga že trg prenese. Če dela nepošteno bo pa že naletel na mino.
Jaz ti pa nazaj govorim, da če jim to dokažeš (kar jim lahko), si na precej boljšem, kot sicer. Poleg tega pa niso vsa vozila iz uvoza taka, to je treba povedati. Poleg tega sem pa hotel izpostaviti še to, da ni prav nobene garancije, da se z našimi vozili tega ne dela.
Treba je bit previden in nikakor imeti v glavi, da so naša vozila zlata. Ker pač niso.
"avto je vreden EUR 6k, ostalo je vse kolikor je nekdo pripravljen dodatno vreči denarja za to."
Včeraj sem slišal govoriti nekoga, ki vozi Škodo Roomster staro 3 leta, da bo zavrtel 100k km nazaj (avto ima nekaj čez 200k km). Problem je pa v tem, ker je po Eurotax cenitvi vozilo vredno po odkupni vrednosti 3000k €. Ja, letnik 2008, 1.4 TDI s 200k km je po Eurotaxu vreden zgolj 3 jurje. In fant bo, vsaj tako zgleda, zavrtel števec nazaj.
Vozilo je 100% Slovensko, redno vzdrževano in bo v vseh pogledih boljše od tistih iz uvoza. NOT.
Garancije ni, treba je bit previden. Vsak avto na trgu je zgodba zase, so pa men njimi tudi dobri. Tako iz uvoza, kot iz naših krajev.
"Pri nam v službi to dela sosed. Gledam vsak dan kako puca rabljene avte jih popravlja in naprej prodaja."
Ga že trg prenese. Če dela nepošteno bo pa že naletel na mino.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Fizikalko ::
Se popolnoma strinjam.
Jaz sem 5 let nazaj vzel (popolnoma zavestno) iz uvoza 3 leta staro škodo Superb, 1.9 TDI (131 KM), vsa oprema.
Zadevo sem orenk pregledal , kilometri so bili (kolikor sem uspel preveriti pač) realni in zadeva je bila dokaj ugodna (11k EUR).
Še zdaj je pri hiši brez izrednih stroškov (le redni servis).
Jaz sem 5 let nazaj vzel (popolnoma zavestno) iz uvoza 3 leta staro škodo Superb, 1.9 TDI (131 KM), vsa oprema.
Zadevo sem orenk pregledal , kilometri so bili (kolikor sem uspel preveriti pač) realni in zadeva je bila dokaj ugodna (11k EUR).
Še zdaj je pri hiši brez izrednih stroškov (le redni servis).
TheHijacker ::
Si malce sposodim temo. Za ženo bi rabil kupit avto. Budget tja do 3.000€. Kakšen polo, peugeout 206 ali kaj podobnega. Ne prav velik avto. Vsak dan se bo vozila cirka 60km stran (diesel?). Ter konec tedna cirka 140km. Pa fino bi bilo če bi imel klimo.
Kaj torej svetujete? Glede na zanesljivost, prevožene kilometre, starost, dober servis, ...
Kaj torej svetujete? Glede na zanesljivost, prevožene kilometre, starost, dober servis, ...
http://www.google.si
Tilen ::
Vsi iz uvoza niso tako zelo nevarni. Recimo tole. Exclusive (hidravlično vzmetenje), garancija. Tale post ni zate, TheHijacker :).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Super Sonic ::
TheHijacker -> glede nato, da se imata namen precej vozit, imata precej nizek proračun. Če je le možnost, probajta nabrati še kakšnega jurja in potem vzeti kaj v tem stilu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=495...
Sicer pa vse kar ima JTD ali HDI mašino bo ok.
Sicer pa vse kar ima JTD ali HDI mašino bo ok.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buddah ::
@TheHijacker: vrjetno se ti res splača gledat v smeri C3-Fabia, kolikor vem majo ti avti najnižje porabe. Če ti je to primarna stvar seveda! Tko da se kr pridružujem Super Sonicu.
BlaY0 ::
Super Sonic: Saj nisem nikjer napisal vsi. Napisal sem večina in je večina. Če bi kupoval avte po 10k in jih naprej prodajal po 12k se nihče vsaj v Sloveniji ne bi s tem ukvarjal. Če ni zaslužka vsaj 1/3 vrednosti se našim šmuglarjem "ne splača". Naprej pa jasno... vse je odvisno od sreče/nesreče. Avti so delani za vsaj 500k km in vsi močno predimenzionirani vsaj kar se mehanike tiče kar pomeni, da mora zdržati marsikaj. Ampak jaz raje NE raskiram in si raje kupim novega z garancijo. Jasno tudi nov je lahko že "zjeban", vendar ima vsaj garancijo.
Super Sonic ::
"Ampak jaz raje NE raskiram in si raje kupim novega z garancijo. Jasno tudi nov je lahko že "zjeban", vendar ima vsaj garancijo."
Potem pa na vago -> nov avto in XXX cena ali pa rabljeno vozilo, ki ga lahko pregleda en mehanik in ličar (za 50€ po glavi) in cena XX. In potem se vprašaš. Bom imel res toliko smole, da bom kupil tak avtomobil, da bom pri rabljenemu zapravil 2,3,4 jurje za izredne servise? In se odločiš, kot pač se. Zdržal, po km, bodo pa načeloma vsi, kot si rekel sam.
Sicer imajo pa tudi rabljena vozila 1 leto garancije (če se zato odločiš).
Nasplošno smo na tej strani alp usekani na garancije, ampak -> nič ni zastonj. ;)
Potem pa na vago -> nov avto in XXX cena ali pa rabljeno vozilo, ki ga lahko pregleda en mehanik in ličar (za 50€ po glavi) in cena XX. In potem se vprašaš. Bom imel res toliko smole, da bom kupil tak avtomobil, da bom pri rabljenemu zapravil 2,3,4 jurje za izredne servise? In se odločiš, kot pač se. Zdržal, po km, bodo pa načeloma vsi, kot si rekel sam.
Sicer imajo pa tudi rabljena vozila 1 leto garancije (če se zato odločiš).
Nasplošno smo na tej strani alp usekani na garancije, ampak -> nič ni zastonj. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
WarpedGone ::
Jaz sem 5 let nazaj vzel (popolnoma zavestno) iz uvoza 3 leta staro škodo Superb, 1.9 TDI (131 KM), vsa oprema.
Zadevo sem orenk pregledal , kilometri so bili (kolikor sem uspel preveriti pač) realni in zadeva je bila dokaj ugodna (11k EUR).
Še zdaj je pri hiši brez izrednih stroškov (le redni servis).
Fizikalko, a te morm spet spomnint na polosi? :)
Katere ti je menjal prijatelj mehanik, za katerega se je na koncu izkzalo da je zamutil in ti je v ovinkih treslo. Ali neki temu podobnega (tut js pišem po spominu)?
Je tole ilustracija zanimivega "psihološki momenta". Če si z avtom v splošnem zadovoljen (i.e. ti je všeč) zelo rad pozabiš in zanemariš kakšne zadeve, katere bi kdo drug, ki avta "čustveno" ne mara, nonstop naprej metal.
Zato je glavno pravilo: kupi avto, ki ti je "čustveno všeč". Njegove napake bodo precej manj bolele, kot napake nečesa, kar ti načeloma niti ni zelo všeč. Da bojo pa napake in težave je pa 1 x 1.
Zbogom in hvala za vse ribe
Fizikalko ::
W1, seveda, polosi, ampak to ni bil fail avta, ampak tumpastega mehanika, ki ni znal niti ene klinčeve manšete zamenjat (sam to štejem pod potrošni material in res ne bi to metal pod nek izredni servis).
Super Sonic ::
"Zato je glavno pravilo: kupi avto, ki ti je "čustveno všeč". Njegove napake bodo precej manj bolele, kot napake nečesa, kar ti načeloma niti ni zelo všeč. Da bojo pa napake in težave je pa 1 x 1."
Drži oz. dejansko pomaga. Ampak če nekdo tako gleda, je to tako kot pri varanju... kmalu ti je ena druga všeč ;D
Drži oz. dejansko pomaga. Ampak če nekdo tako gleda, je to tako kot pri varanju... kmalu ti je ena druga všeč ;D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Fizikalko ::
Torej, na avtu je bila že ob nakupu prepereta manšeta (ker je avto stal par mesecel in se prodajal). In to je res malenkost, na normalnem serisu strošek cca 50 EUR. Ampak takrat sem pač misli, da za tako malenkost niti toliko ne dam in sem dal 5 jurjev (tolarjev) temu cepcu, da mi je potem pri tem opravilu k kar polosovine zamenjal in je vse treslo.
No, potem sem pač plačal davek škrtosti in moralpeljat zadevo na VW servi, kjer so vse razstavili in potem pravilnoskupaj sestavili. 50 jurjev, hehe.
Poleg tega je bil edini dodatni strošek v teh petih letih 8poleg olja, filtrov,...) menjava hladilnika, ki je začel malo puščat in se mi ni dalo zajebavat s popravljanjem, ampak semkar menjal, ker mislim imeti ta avto še kakih pet let.
No, potem sem pač plačal davek škrtosti in moralpeljat zadevo na VW servi, kjer so vse razstavili in potem pravilnoskupaj sestavili. 50 jurjev, hehe.
Poleg tega je bil edini dodatni strošek v teh petih letih 8poleg olja, filtrov,...) menjava hladilnika, ki je začel malo puščat in se mi ni dalo zajebavat s popravljanjem, ampak semkar menjal, ker mislim imeti ta avto še kakih pet let.
RejZoR ::
Super Sonic je izjavil:
"Ampak jaz raje NE raskiram in si raje kupim novega z garancijo. Jasno tudi nov je lahko že "zjeban", vendar ima vsaj garancijo."
Potem pa na vago -> nov avto in XXX cena ali pa rabljeno vozilo, ki ga lahko pregleda en mehanik in ličar (za 50€ po glavi) in cena XX. In potem se vprašaš. Bom imel res toliko smole, da bom kupil tak avtomobil, da bom pri rabljenemu zapravil 2,3,4 jurje za izredne servise? In se odločiš, kot pač se. Zdržal, po km, bodo pa načeloma vsi, kot si rekel sam.
Sicer imajo pa tudi rabljena vozila 1 leto garancije (če se zato odločiš).
Nasplošno smo na tej strani alp usekani na garancije, ampak -> nič ni zastonj. ;)
Kaj ti je lažje dat, ~150 EUR 1x na leto za redni servis in te vse ostalo ne briga ali dat nek velik znesek naenkrat ker se je avto odločil crknit po možnosti ravno takrat ko si najmanj pri denarju? Tud če daješ za redni servis po 200 EUR (vsakič, kar se imo ne dogaja) bi te v pazi to, 10 letih prišlo 2000 EUR. Če vzamemo npr Kia, ki ima 7 let garancije in daješ v povprečju 150-170 EUR za redni servis je to 1050 oz 1190 EUR.
Ampak to plačuješ po manjših delčkih in karkoli se zgodi vmes to ni tvoja skrb. Daš na servis in ti porihtat zastonj. Sej vsi pravijo da je garancija brezvezna dokler je ne rabijo. Pol pa stokajo kolk je vse drago in ne vem kaj še. Eni pač uberemo neko srednjo pot, ki sicer prinese nekaj dodatnih stroškov ampak imaš manj sivih las in če se že zgodi kakšna okvara se ti garancija hitro povrne. Da ne omenjam da nekatere znamke dajo 1 leto garancije celo na potrošni material. Če ti crkne npr žarnica ti jo zamenjajo brezplačno. Men je recimo vseeno ampak nekomu, ki ima avto samo za vozit in ne šraufat pa je tud to ogromno. Sploh pri novih avtomobilih, ko je vglavnem menjava žarnice lahko cel projekt...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Tilen ::
Kia ima servise daleč od 150 eur. Mogoče prvo leto, potem pa več ne. Največji "problem" pri KIA garanciji je to, da ti servis preventivno zamenjuje dele, katerih še sploh ne bi bilo treba zamenjati. Ako ne plačaš/zamenjaš na pooblaščenem servisu pa ostaneš brez garancije. Ne pravim, da je Kia slab avto za ta denar. Garancijo 7 let (pre)plačaš na preventivnih menjavah.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Super Sonic ::
"Kaj ti je lažje dat, ~150 EUR 1x na leto za redni servis in te vse ostalo ne briga ali dat nek velik znesek naenkrat ker se je avto odločil crknit po možnosti ravno takrat ko si najmanj pri denarju?"
A za Kio je reden servis 150€? Vseh 7 let? Ker drugače jo vozi sestrična od moje izbranke. Pri 40k km so imeli 2x redni servis in 2x izredni servis. Pri drugem izrednem so imeli precej kreganja kdo je kaj kriv.
"Daš na servis in ti porihtat zastonj. Sej vsi pravijo da je garancija brezvezna dokler je ne rabijo. Pol pa stokajo kolk je vse drago in ne vem kaj še."
Če si prepričan, da si jih nategnil, ker imaš 7 let garancije, ti sporočam, da imaš v anusu en velik debel prst. Nič ni zastonj; pa verjemi, da izkušnje kažejo, da če crkne na avtomobilu kakšen vitalen (drag) del, se ne dajo tako zlahka. Sej na koncu ti verjetno le uspe, je pa to daleč od lahkotnega sprehoda do servisa in nazaj. V večini primerov.
Če kupiš ene dve leti star avto s prevoženimi XXX km, narediš nanj celovit servis (ob nakupu) in pri tem prišparaš 5000€, stvar vseekakor ni slab nakup in boš na dolgi rok izgubil precej manj kot nekdo, ki bo odpeljal enak avto iz salona.
Računica ni pri vseh znamkah enaka. Trg določa ceno kako in kaj. So modeli, ko se splača kupiti novega. En tak primer je bila Xsara Picasso, ki je v teh zadnjih 5 letih postala pravi hit med družinami pri nas. Pred kratkim so jih nehali izdelovati, zato so cene ekstremno poskočile in kdor je kupil te zadnje modele (in mu tak avto ok) je naredil dober posel.
A za Kio je reden servis 150€? Vseh 7 let? Ker drugače jo vozi sestrična od moje izbranke. Pri 40k km so imeli 2x redni servis in 2x izredni servis. Pri drugem izrednem so imeli precej kreganja kdo je kaj kriv.
"Daš na servis in ti porihtat zastonj. Sej vsi pravijo da je garancija brezvezna dokler je ne rabijo. Pol pa stokajo kolk je vse drago in ne vem kaj še."
Če si prepričan, da si jih nategnil, ker imaš 7 let garancije, ti sporočam, da imaš v anusu en velik debel prst. Nič ni zastonj; pa verjemi, da izkušnje kažejo, da če crkne na avtomobilu kakšen vitalen (drag) del, se ne dajo tako zlahka. Sej na koncu ti verjetno le uspe, je pa to daleč od lahkotnega sprehoda do servisa in nazaj. V večini primerov.
Če kupiš ene dve leti star avto s prevoženimi XXX km, narediš nanj celovit servis (ob nakupu) in pri tem prišparaš 5000€, stvar vseekakor ni slab nakup in boš na dolgi rok izgubil precej manj kot nekdo, ki bo odpeljal enak avto iz salona.
Računica ni pri vseh znamkah enaka. Trg določa ceno kako in kaj. So modeli, ko se splača kupiti novega. En tak primer je bila Xsara Picasso, ki je v teh zadnjih 5 letih postala pravi hit med družinami pri nas. Pred kratkim so jih nehali izdelovati, zato so cene ekstremno poskočile in kdor je kupil te zadnje modele (in mu tak avto ok) je naredil dober posel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90806 (56350) | lucky13 |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66163 (49929) | kljhjkhkjh |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 62069 (55454) | bluefish |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18792 (15098) | antonija |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28396 (26005) | amigo_no1 |