» »

Kateri avto?

strani: « 1 2 3

AaBoy ::

Pozdravljeni,

doma se zanimamo za nakup nove Fieste z 1.4 motorjem in starim modelom Focusa 1.6 motorjem in 101hp. Razlika v ceni je okoli 1,5k€ kar je relativno malo. Sedaj me zanima kako so ti Focusi zanesljivi, kakšna so popravila, so deli dražji?

Ker Focus več pije in me zanima kak je "laufle", da ne bi imel dodatne stroške s kakimi popravili ali kaj podobnega, ker potem raje novo Fiesto kupimo, da je večji mir, čeprav je manjša.

Glede opreme pa sta oba več kot polno obložena, tako da to ni sedaj glavni razlog za odločitev. Pač kako zanesljiv je Focus, čeprav je stari model.

Hvala za odgovore.
LP

WarpedOne ::

Vsak avto ima svoje šibke točke. Te niso nujno odvisne od firme, niti modela ampak vsega tega in še letnika izdelave.
Vsak nov avto je v tem smislu neznanka - lahko je glavni dobitek na tomboli, ker jim je ratalo sestavit trpežen paket kosov, lahko pa lojtrnik kjer bodo zadeve serijsko crkovale. Pri novem avtu veš samo to, da bodo morebitni servisi nekaj časa brezplačni - še vedno boš pa medtem brez avta, lahko obstaneš na cesti in imaš nepredvidene obiske na servisu.

Pri rabljenem veš da bodo morebitni servisi na tvojem hrbtu. Imaš pa to prednost da se lahko pozanimaš o izkušnjah s konkretnim modelom in letnikom. Kje so šibke točke in narediš kaj glede tega - posebej čekiraš pri nakupu, delaš preventivne servise itd.

V obeh primerih je pa najbolši kak Ford forum, kjer debatirajo lastniki teh avtomobilov. Obstajajo tudi v slovenščini. Vzemi si par dni in mal teme o okvarah, zanesljivosti ipd. Skozi čas boš dobil sliko, kakšni so pogosti problemi in kako stvari stojijo.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

BlaY0 ::

AaBoy: Malo počekiraj http://www.ford-team.si/ predvsem forum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

RejZoR ::

Novi Focus je itaq grd ko smrt tako, da ga raje sploh ne glej.

Tanova Fiesta pa je lušten avto. Je bil med kandidati tud pri men ko sem iskal novega. Pol sem sicer vzel eno drugo znamko ampak nima veze, vseeno je pustila dober vtis name. Zdej če se govori o rabljenem Focusu in novi Fiesti potem raje vzemi Fiesto pa imaš mir. Če pa sta oba nova iz salona ampak pač še tastari model Focusa, potem pa pač pretehtaj kaj ti je bolj pomembno. Focus je le malce večja zadeva. In 1500 EUR ni tko hudo velika razlika v tem primeru. Je pa Fiesta definitivno lepša.

Pejt v salon, dobro si oglej oba od zunaj in znotraj, pejt na testno vožnjo z obema pa se pol odloči. Bo lažje kot pa tkole na forumu, ki niti ni namenjen za avtomobilizem. Namenski klub forumi kot so ti že svetovali so dober začetek. Folk je tam običajno precej pošten kar se tiče okvar pa tud sicer si lahko prebereš obstoječe napake. Je pa tko, da sta oba, Fiesta in Focus zunaj že precej časa (Fiesta je že 2 leti), tako da so glavne hibe in težave verjertno že zrihtal. Prve generacije so vedno najbolj problematične, ker je vse novo in nepreizkušeno. Mislim je stestirano v tovarni ampaks amo realna uporaba s časom pokaže pravi obraz.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

BlaY0 ::

Novi Focus je lep.

djordjevic ::

Zadek je tako sfaljen, da mi ni jasno, kako so uspeli odobrit tak zmazek.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlaY0 ::

Lep je.

Itak pa model kupuje novo Fiesto ali starega Focusa. Kaj ima zdaj Novi Focus tu zraven???

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

RejZoR ::

Samo omenit je treba, da komu ne bi na pamet padlo kupovat tega gravža. Lahko je napreden in vse ampak še vedno je tak kot bi nekdo med vsako malco med razvojem nanj vrgel še eno random idejo. Ni mi jasno zakaj niso šli po poti Fieste, ki ima lepe čiste linije...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

AaBoy ::

Za novega s tako opremo niti ni denarja. Pa na omenjen forum sem šel, napisal sporočilo, pa sem dobil tukaj več odgovorov :D.

Pač, ker sem slišal, da je to stara mašina v Focusu, če se kaj kvari posebaj ali kaj takega.

Želim zbrati čim več imformacij o obeh avtomobilih :)

BlaY0 ::

RejZoR: Limuzina in karavan sta meni čist kul.

AaBoy: Tam boš dobil informacije iz prve roke. Saj je več ali manj že vse napisano, če pa sprašuješ pa počakaj par dni in debata se bo razvnela.

dzinks63 ::

Ford fiesta 14i-71-kw-titanium-5-vrat

Ford fokus -16-16v-comfort

Če si pristaš Fordov ok, drugače pa ima tudi konkurenca cel kup zanimivih modelov.

Blinder ::

Mah kupuješ avto za 10+ k€ pol pa se sekiraš pri kirem boš porabil 40€ letno manj za popravila. Golfa II si kupi ali pa kupi vsakih 5-7 let novo kio, da ne boš rabil zapravljat denarja za popravila.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

BlaY0 ::

Saj ni problem koliko boš porabil za popravilo, avto je itak v garanciji... ampak koliko časa boš imel avto na servisu. To pri meni tudi igra precej veliko vlogo.

Fizikalko ::

Jaz bi na tvojem mestu, če bi izbiral res zgolj med tema dvema modeloma, vzel Focusa. In to prav zato, ker je star model, torej je večina bugov popravljenih in je veliko večja verjetnost, da bo vse ok. pa še večji je.

Razlika v porabi pa nikakor ni taka, da bi imela kakšno resno vlogo pro tej odločitvi, ker sklepam, da delaš pod 20k km letno, sicer bi najbrž gledal za dizli.

sidd ::

Kot je fizikalko rekel, starejši modeli so ponavadi že tako dolgo v proizvodnji, in so že kar spedenani. Pri novih modelih pa je tako tako. Še vedno se najde kje kak "feler". Sicer pa je kvaliteta odvisna tudi od tega, kateri dan v tednu ti avto sestavljajo v tovarni. :)
no idea for signature
signed
I

Isotropic ::

fiesta je stara ene 3 leta, tko da je to non-issue.

BlaY0 ::

sidd je izjavil:

Sicer pa je kvaliteta odvisna tudi od tega, kateri dan v tednu ti avto sestavljajo v tovarni. :)

Ja, jaz se vedno pozanimam kdaj je bil avto narejen, in če je bil v petek, prekličem naročilo ;)

AaBoy ::

Kakšni so še pa drugi primerki, ker sedaj, smo gledali polota in corso (vse novo). Sedaj pri corsi še dobiš za podoben denar veliko opreme ampak pri poloti pa je manj sorazmerno malo opreme s ceno. Ali je kvaliteta kerega drugega tolko večja, da se ga splača kupt?

PacificBlue ::

ne kupovat evropskih znamk, poglej raje za azijskimi avtomobilskimi znamkami mazda, hyundai, toyota..

Pač najmanj problemov bos imel z njimi.

Fizikalko ::

Za točno kakšno vstoto se kupuje avto?

IMHo Fiesta ni ravno best buy, če si striktno racionalen.

bond007 ::

Mene je 1.4 mašina v tanovi fiesti kar presenetila - če še nisi sprobal, potem pojdi na testno vožnjo. Kr živahen motor, tudi pri nizkih obratih je kar nekaj navora. Je opazen napredek od prejših generacij motorjev s podobnimi prostorninami (vsaj kar se forda tiče...). Tudi sicer pa se mi zdi avto kar kvalitetno narejen.

Fizikalko ::

Če, denimo, čustva ne igrajo vloge, je ena boljših variant med malimi avtomobili Škoda Fabia (1.2 TSI). V razredu Focusa pa je le-ta kar konkurenčen...

RejZoR ::

BlaY0 je izjavil:

Saj ni problem koliko boš porabil za popravilo, avto je itak v garanciji... ampak koliko časa boš imel avto na servisu. To pri meni tudi igra precej veliko vlogo.


To je težko reči ampak če imaš namen servisirat na Summit Motors je vprašanje, ker gre za veliko mašinerijo (kot firma). Recimo men Hyundaia vedno poštimajo v enem dopoldnevu medtem ko sem na šihtu. Zjutraj ga pripeljem tja, ko grem domov iz službe je že zrihtan (nisem pa imel potrebe po čakanju na kritične rezervne dele). Servis imam k sreči par sto metrov stran od službe kar je zelo fajn. Je pa res da je to že tretji avto, ki smo ga kupili v istem salonu in nam grejo zarad tega mal na roko, ker smo stalne stranke. Pa firma je mal manjša privat kjer ti lastnik salona prevzame avto in po opravljenem delu tud izda in vse obrazloži kaj se je delalo in to. Zdej mogoče samo men zarad prej omenjenih razlogov ampak v takem primeru z veseljem kupiš nov avto pri isti firmi, ker veš da se na njih lahko vedno zaneseš, oni pa tud radi vidijo, da se vrneš nazaj.

Zdej lahko da se motim, ampak nekaj mi pač pravi, da bo nek manjši salon vložil več truda in šel stranki bolj na roke kot pa nekaj tko velikega kot Summit Motors na Šmartinki. Ni pa nujno in se lahko motim v tem primeru.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

AaBoy ::

Gleda se avto za max 13,5k€ pač nekaj v takem rangi kot je Feista, tisti Focus je pač stari model in je zato tolko ceneje. Glede azijcev smo gledali Mazdo 2, samo dobiš neki občutek utesnjenosti, 3 pa je predraga že.

BlaY0 ::

RejZoR: V bistvu nisem mislil tega... Saj je lahko mehanik hiter in ti hitro zrihta ampak če moraš čez en mesec spet pripeljat avto in ti ga tudi takrat v eni uri spedena in ga moraš čez par mesecev spet...

Ahh, jaz bi imel avto rad za vozit ne za vozit ga na servis...

MedusasPath ::

Hands down, med avtomobili tega ranga je Polo zmaga. Po obliki in kvaliteti.

BlaY0 ::

Vendar ne po ceni...

RejZoR ::

Nisem rekel, da so šlampast naredil in je zato hitreje ampak samo da grejo men na roko in naredijo medtem ko sem jezst v službi, tako da ko potegnem črto nisem nikoli brez avta zaradi servisa (kolior je pač bilo takih situacij do zdej pri 2 avtih).

VW Polo je drugače lušten (vsaj men celo lepši od Golfa) ampak ko sem ga jaz gledal še niso imel 4+ garancije brez omejitve kilometrov, kar me je mal odvrnilo. 2 leti garancije je bolj meh kot ne (pri trenutnem imam 5 let brez omejitev).
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

element ::

Čeprav je Fiesta sicer ok avto, dobiš za relativno majhen denar za cel rang boljši avto. Na tvojem mestu bi veliko raje vzel novega Focusa 1.6 Trend+ 2. generacije, ki ima bogato opremo. Dober P/P.

amigo_no1 ::

Sam v današnjih časih nebi več kupil avta, ki ima zadaj bobne (VW Polo).

Relanium ::

amigo_no1 je izjavil:

Sam v današnjih časih nebi več kupil avta, ki ima zadaj bobne (VW Polo).

In kaj je tako groznega na bobnih ?
Edini dve stvari:
grše zgleda če so alu felge
in pa hlajenja ni

drugače čisto zadovoljivo bremzajo
pri diskih še zmer rabiš še boben na sredini za ročno

amigo_no1 ::

Dosti lažje jih je pregreti kot diske.
Slabše ustavljajo.
Bolj komplicirana sestava -> prej se kaj z*ebe.
V teoriji se sami nastavljajo, vendar v praksi temu ni tako.
Bobni v osebnih vozilih spadajo v leto 2000.

Tako za info: C BX letnik 1989 je imel že 4x diske (in to ni bil avto v ala bmw 7, mb s ali audi a8 razredu).

Renoji imajo EM zavoro.

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

Pol pa nevem kaj delajo na tovornjakih, bumbarji inženirji,
moj C ZX 94 jih še pa ni mel (diskov zadaj namreč)

amigo_no1 ::

Očitno je šlo C na slabše tekom let :)).
Tovornjaki imajo motorno zavoro.
Z njim ne boš šel na Nuerburgring "lovit" rekorda steze.

http://www.volvotrucks.com/trucks/slove...

qwea ::

Relanium je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Sam v današnjih časih nebi več kupil avta, ki ima zadaj bobne (VW Polo).

In kaj je tako groznega na bobnih ?
Edini dve stvari:
grše zgleda če so alu felge
in pa hlajenja ni

drugače čisto zadovoljivo bremzajo
pri diskih še zmer rabiš še boben na sredini za ročno

Jst mam diske, pa ni nobenga bobna za ročno (posebej zajla, pa ni glih ok, ker pride v zavorni cilinder voda in zarusta).
Se pa spomnim, ko je znanec lansko leto kupil novo fiesto, katera je imela zadaj bobne.

dzinks63 ::

Gleda se avto za max 13,5k€ pač nekaj v takem rangi kot je Feista, tisti Focus ...

npr.:

Chevrolet Aveo
Chevrolet Cruze
Hyundai iX20
Citroen C3 Picasso
Seat Ibiza
Volkswagen Polo
Kia CeeD Pro
Opel Astra
Citroen C4
Renault Megane Coupé

Relanium ::

qwea je izjavil:

Relanium je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Sam v današnjih časih nebi več kupil avta, ki ima zadaj bobne (VW Polo).

In kaj je tako groznega na bobnih ?
Edini dve stvari:
grše zgleda če so alu felge
in pa hlajenja ni

drugače čisto zadovoljivo bremzajo
pri diskih še zmer rabiš še boben na sredini za ročno

Jst mam diske, pa ni nobenga bobna za ročno (posebej zajla, pa ni glih ok, ker pride v zavorni cilinder voda in zarusta).
Se pa spomnim, ko je znanec lansko leto kupil novo fiesto, katera je imela zadaj bobne.

Tudi jaz imam zadaj diske, pa to zračno hlajene. Ampak v disku je pa vseeno mehanizem za ročno, sepravi disk okrog odrežeš stran pa ti na sredini ostane boben. Ja, tam notri na sredini funkcionira ročna zavora, na obloge. Pozorno poglej ko bo kdaj tak avto na dvigalu brez felge
Razlog: ker je problem zajlo kombinirati z čeljustmi.

@amigo_no1: zadaj na avtu čisto zadovoljivo opravljajo svojo funkcijo, za dirkanje pa seveda niso ne.
ja motorne zavore (prvič slišim) so vrjetno novejše zadeve, pri starejših tovornjakih pa so dobro preizkušena stvar.

Ubistvu kar jaz hočem povedat je samo to, da niso avtomobili enaki računalnikom (na ST se vse tehnika ponavadi enači z računalništvom)
in torej če je neka stvar stara in ima naslednika, še ni takoj za odpis in ne pomeni da se to ne sme več sploh uporabljat, ker je kao obsolete.

algo ::

AaBoy je izjavil:

Pozdravljeni,

doma se zanimamo za nakup nove Fieste z 1.4 motorjem in starim modelom Focusa 1.6 motorjem in 101hp. Razlika v ceni je okoli 1,5k€ kar je relativno malo. Sedaj me zanima kako so ti Focusi zanesljivi, kakšna so popravila, so deli dražji?

Ker Focus več pije in me zanima kak je "laufle", da ne bi imel dodatne stroške s kakimi popravili ali kaj podobnega, ker potem raje novo Fiesto kupimo, da je večji mir, čeprav je manjša.

Glede opreme pa sta oba več kot polno obložena, tako da to ni sedaj glavni razlog za odločitev. Pač kako zanesljiv je Focus, čeprav je stari model.

Hvala za odgovore.
LP


Karkoli boš že kupil naj bo znamke... BMW :D Od financ pa je odvisno kater letnik ;)

ozone14 ::

Raskirej 30.000€ in si privočši Mercedes - benz od 2007 letnik naprej pa glej da ima brabus predelavo... ne pozabit da mora biti dizl :) vožnja je udobna, varnost je super, ima super prednjo osvetlitev (da meglenk neomenjam), motor fini in skoraj neslišen (tudi pri razredu E 2009 letnik), ima dobre pospeške, hitrost pa za moje potrebe čist vredu...kar ti rečem pa glede manjših avtomobilov si pa kupi novega cliota, ali pa megana... tudi ford ni slab! (no ja peljal sem samo mustanga v new yorku :$ )
Łp GašPer

RejZoR ::

Jao kakšne mate eni. S tem da bo za isti denar kupil star rabljen avto bo pa res naredil veliko. To dela folk, ki je mahnjen na značko na avtu.
Folk, ki je pripravljen odštet do 13k EUR za avto ne bo jutri rekel, pol bom dal pa raje 30k. Sej ne da je to samo več kot še enkrat toliko...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Buddah ::

ozone14 srčno upam da tega nisi mislil resno...

algo ::

RejZoR je izjavil:

To dela folk, ki je mahnjen na značko na avtu.


Ne bo držalo. To dela folk, ki si želi prestižni avtomobil vendar nima denarja, da bi si kupili novega. Narediš kompromis pri letih in imaš za isti denar kot bi ga dal za nov avto povprečnih znamk, super duper opremljen, udoben, prestižen avto višjega cenovnega razreda. Pač tisti, ki se že vse življenje peljete v povprečnih Fiatih, Fordih, Oplih, da kakšnih Chervoletov, Renault, Kia, Seat sploh ne omenjem tega en morete razumeti. Vsedi se ti v spodobno opremeljen BMW ali pa povprečen Fiat pa ti bo takoj postalo jasno. To, da se pri BMW, Mercedes plačuje značka je zraslo na zelniku revežev. Pri BMWju plačaš kvaliteto, opremo, udoboje itd. 100×raje imam 6 let star BMW kot pa novo Fiesto, Fiata ali kakršnokoli drugo sranje pa ne zato, ker bi bil mahnjen na značko ampak ker mi kvaliteta izdelave, udobje, varnost, uporabna dodatna oprema pač nekaj pomeni. Pa vas ne obsojam, da tako mislite. Sem mislil enako, ko sem vozil povprečne Forde, Fiate... odkar sem prešel na BMW me na drugih znamkar ne vidite več (v poštev mogoče pride še Marcedes) in naj še nekrat poudarim - ne samo zaradi značke ampak zaradi dodatne opreme, kvalitete, ki je svetlobna leta pred karšnimikoli makaronarskimi ali francoskimi sranji!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: algo ()

Relanium ::

algo, midva sva na enaki valovn dolžini, stokrat raje kupim strejšega audija ko nekega novega renaulta

RejZoR ::

Ja, ne moremo razumet. Sploh ne ljudi, ki nato 7 let odplačujejo neko staro garo, ki bo čez 7 let še bolj stara gara, ker nimajo denarja vzamejo najbolj oskubljeno zadevo, po možnosti celo brez klime. Zato da imajo Passata, Audija, Merđota al pa Bemfla. Ko se začnejo problemi pa iščejo najbolj cheap opcije ker za uradni servis nimajo. In pol gre vse skupaj samo še na dol. Izjema je nekdo, ki se spozna in zadevo šraufa sam, tak vzame avto z razlogom, ker je kakšna določena serija bila posebej dobra.

Sploh pa so ti "mali" hatchbacki bolj zabavni. Pač imajo nek fun factor, ki ga te velike resne korete nimajo.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

algo ::

RejZoR je izjavil:

Ja, ne moremo razumet. Sploh ne ljudi, ki nato 7 let odplačujejo neko staro garo, ki bo čez 7 let še bolj stara gara, ker nimajo denarja vzamejo najbolj oskubljeno zadevo, po možnosti celo brez klime. Zato da imajo Passata, Audija, Merđota al pa Bemfla. Ko se začnejo problemi pa iščejo najbolj cheap opcije ker za uradni servis nimajo. In pol gre vse skupaj samo še na dol. Izjema je nekdo, ki se spozna in zadevo šraufa sam, tak vzame avto z razlogom, ker je kakšna določena serija bila posebej dobra.

Sploh pa so ti "mali" hatchbacki bolj zabavni. Pač imajo nek fun factor, ki ga te velike resne korete nimajo.


Ma daj ne nakladaj. Sam sem svojega BMWja kupil na keš, zanj sem dal 19.000€, star pa je bil 4 leta. Od opreme ima praktično vse. Če pogledam, da bi za ta denar takrat dobil recimo novega Golfa, se mi samo nasmiha kakšno mrcino vozim zdaj! Elektronike malo morje - že če ti zadnja žarnica za osvetlitev tablice crkne ti na zaslonu takoj izpiše, da je šla, če speljuješ z ročno takoj opozorilo, pade tlak v gumah takoj opozorilo, kontrola stabilnosti, trenja pa ne vem še kaj vse, vse servise ti izpiše na zaslonu (malo morje časovnih datumov z opozorili), el. sedeži, fancy praktična osvetlitev kljuk, športni multifunkcijski volan (maš gor malo morje gumbov), glasovno izbiranje (ja v zdaj 6 let starem BMW si se z njim lahko že takrat pogovarjal, sicer v angleščini, a vseeno), prostoročno bluetooth telefoniranje (poveže takoj z najnovejšimi telefoni, na zasloni se ti takoj izpišejo vse cifre iz imenika in ostali "cukrčki") - javlaš/prekinjaš preko gumba na volanu, xenon žarometi, original BMW navigacija (super zadeva), tempomat, el. ogledala, samozatemnitev vzvratnega ogledala ob močni svetlobi, DVD, CD, MP3, fancy PDC, Keyless Go... in še bi lahko našteval. Kaj od tega bi dobil, če bi kupil novega Golfa? Bolj malo! Kot sem že omenil, 100×raje imam starega BMW kot pa kakšnega novega Fiata al kakšno drugo sranje! Če bom imel kdaj dovolj denarja, bom pa vsekakor kupil tudi novega!

Pa še nekaj. Ko se voziš s Fiatom 160km/h, se ti notri že vse trese, škripa, tuli... greš z BMW 220km/h notri skoraj tišina, občutek imaš pa kot da voziš 130km/h. Tudi tu se vidi KVALITETA!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: algo ()

s1m0n ::

Pustite to kreganje vsak ma svoj avto eni majo raje rabljen dober avto, eni nov soliden... Osebno imam raje nov soliden avto že zaradi garancije in tega, da veš da je nov in ne BMW z 300.000 znižan na 120.000km :) Se pa tudi med dobrimi firmami najde kak zlati!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

RejZoR ::

Mhm, na keš si za 19k kupil BMW-ja. Se ti ne zdi, da v tem komentarju nekaj ne štima za večino normalnega folka? Recimo za začetek to da večina nima niti pol tega v kešu...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

sthep ::

algo je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Ja, ne moremo razumet. Sploh ne ljudi, ki nato 7 let odplačujejo neko staro garo, ki bo čez 7 let še bolj stara gara, ker nimajo denarja vzamejo najbolj oskubljeno zadevo, po možnosti celo brez klime. Zato da imajo Passata, Audija, Merđota al pa Bemfla. Ko se začnejo problemi pa iščejo najbolj cheap opcije ker za uradni servis nimajo. In pol gre vse skupaj samo še na dol. Izjema je nekdo, ki se spozna in zadevo šraufa sam, tak vzame avto z razlogom, ker je kakšna določena serija bila posebej dobra.

Sploh pa so ti "mali" hatchbacki bolj zabavni. Pač imajo nek fun factor, ki ga te velike resne korete nimajo.


Ma daj ne nakladaj. Sam sem svojega BMWja kupil na keš, zanj sem dal 19.000€, star pa je bil 4 leta. Od opreme ima praktično vse. Če pogledam, da bi za ta denar takrat dobil recimo novega Golfa, se mi samo nasmiha kakšno mrcino vozim zdaj! Elektronike malo morje - že če ti zadnja žarnica za osvetlitev tablice crkne ti na zaslonu takoj izpiše, da je šla, če speljuješ z ročno takoj opozorilo, pade tlak v gumah takoj opozorilo, kontrola stabilnosti, trenja pa ne vem še kaj vse, vse servise ti izpiše na zaslonu (malo morje časovnih datumov z opozorili), el. sedeži, fancy praktična osvetlitev kljuk, športni multifunkcijski volan (maš gor malo morje gumbov), glasovno izbiranje (ja v zdaj 6 let starem BMW si se z njim lahko že takrat pogovarjal, sicer v angleščini, a vseeno), prostoročno bluetooth telefoniranje (poveže takoj z najnovejšimi telefoni, na zasloni se ti takoj izpišejo vse cifre iz imenika in ostali "cukrčki") - javlaš/prekinjaš preko gumba na volanu, xenon žarometi, original BMW navigacija (super zadeva), tempomat, el. ogledala, samozatemnitev vzvratnega ogledala ob močni svetlobi, DVD, CD, MP3, fancy PDC, Keyless Go... in še bi lahko našteval. Kaj od tega bi dobil, če bi kupil novega Golfa? Bolj malo! Kot sem že omenil, 100×raje imam starega BMW kot pa kakšnega novega Fiata al kakšno drugo sranje! Če bom imel kdaj dovolj denarja, bom pa vsekakor kupil tudi novega!

Pa še nekaj. Ko se voziš s Fiatom 160km/h, se ti notri že vse trese, škripa, tuli... greš z BMW 220km/h notri skoraj tišina, občutek imaš pa kot da voziš 130km/h. Tudi tu se vidi KVALITETA!



Potem se pa ustaviš in vprašaš...ali to sploh rabim?
E6750@2,66MHz //asus 8800gts 320mb//patriot 2X1024 MB //Pinnacle TV tuner

Phil ::


Pa še nekaj. Ko se voziš s Fiatom 160km/h, se ti notri že vse trese, škripa, tuli... greš z BMW 220km/h notri skoraj tišina, občutek imaš pa kot da voziš 130km/h.


Katera modela primerjaš?

algo ::

sthep je izjavil:

algo je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Ja, ne moremo razumet. Sploh ne ljudi, ki nato 7 let odplačujejo neko staro garo, ki bo čez 7 let še bolj stara gara, ker nimajo denarja vzamejo najbolj oskubljeno zadevo, po možnosti celo brez klime. Zato da imajo Passata, Audija, Merđota al pa Bemfla. Ko se začnejo problemi pa iščejo najbolj cheap opcije ker za uradni servis nimajo. In pol gre vse skupaj samo še na dol. Izjema je nekdo, ki se spozna in zadevo šraufa sam, tak vzame avto z razlogom, ker je kakšna določena serija bila posebej dobra.

Sploh pa so ti "mali" hatchbacki bolj zabavni. Pač imajo nek fun factor, ki ga te velike resne korete nimajo.


Ma daj ne nakladaj. Sam sem svojega BMWja kupil na keš, zanj sem dal 19.000€, star pa je bil 4 leta. Od opreme ima praktično vse. Če pogledam, da bi za ta denar takrat dobil recimo novega Golfa, se mi samo nasmiha kakšno mrcino vozim zdaj! Elektronike malo morje - že če ti zadnja žarnica za osvetlitev tablice crkne ti na zaslonu takoj izpiše, da je šla, če speljuješ z ročno takoj opozorilo, pade tlak v gumah takoj opozorilo, kontrola stabilnosti, trenja pa ne vem še kaj vse, vse servise ti izpiše na zaslonu (malo morje časovnih datumov z opozorili), el. sedeži, fancy praktična osvetlitev kljuk, športni multifunkcijski volan (maš gor malo morje gumbov), glasovno izbiranje (ja v zdaj 6 let starem BMW si se z njim lahko že takrat pogovarjal, sicer v angleščini, a vseeno), prostoročno bluetooth telefoniranje (poveže takoj z najnovejšimi telefoni, na zasloni se ti takoj izpišejo vse cifre iz imenika in ostali "cukrčki") - javlaš/prekinjaš preko gumba na volanu, xenon žarometi, original BMW navigacija (super zadeva), tempomat, el. ogledala, samozatemnitev vzvratnega ogledala ob močni svetlobi, DVD, CD, MP3, fancy PDC, Keyless Go... in še bi lahko našteval. Kaj od tega bi dobil, če bi kupil novega Golfa? Bolj malo! Kot sem že omenil, 100×raje imam starega BMW kot pa kakšnega novega Fiata al kakšno drugo sranje! Če bom imel kdaj dovolj denarja, bom pa vsekakor kupil tudi novega!

Pa še nekaj. Ko se voziš s Fiatom 160km/h, se ti notri že vse trese, škripa, tuli... greš z BMW 220km/h notri skoraj tišina, občutek imaš pa kot da voziš 130km/h. Tudi tu se vidi KVALITETA!



Potem se pa ustaviš in vprašaš...ali to sploh rabim?


In ugotoviš, da ti je navigacija že ničkolikokrat prihranili ogromno ur in bencina, ki bi ga potrošil, če bi se lovil pri iskanju destinacije, da je PDC rešil sosedovega mulca, ki se ti je skril za prlažnik, da si si s tempomatom vožnjo olajšal in jo spremenil v užitek, da si se s prostoročnim telefoniranjem izognil mariskateri kazni in ZELO povečal svojo in varnost drugih voznik, da te je kontrola stabilnosti in zdrsavanja že tolikokrat rešila pri težki nogi, da se lahko BMWju samo klanjaš, da si s xenon žarometi precej izboljšal vidnost in tako varnost zase kot za druge itd. ja, oprema vsekakor vredna svojega denarja.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24616353 (7724) Steinkauz
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14614105 (9889) wooted
»

Mal avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1289281 (5495) kreki
»

Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25435215 (26757) Valvoline
»

Kupujem avtomobil

Oddelek: Na cesti
294333 (3296) Jackal

Več podobnih tem