» »

Nakup avtomobila

strani: « 1 2 3

antonija ::

Ce se en "zacetnik" spravi kupovat avtomobil, a obstaja kaksna stran ki nudi lep pregled ponudbe? Nekako tako kot je dprview.com za fotoaparate?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

WarpedOne ::

Bolšga od avto.net ne boš našel.
Če pa mislš, da boš kje prebral kaj je najbolše pa... tough luck.

Avto se kupuje takole:
0. oceniš razpoložljiv budget: min, max, sweet spot
1. oceniš rang avtomobila: a mora bit kombi, 4wd, karavan, suv, coupe, roadster, ...
2. oceniš povprečno letno količino prevoženih kilometrov na cca 20k natančno - pod 20, med 20-40, nad 40k letno prevoženimi - iz tega ven potegneš al si bol na bencin, ali si bol na dizl
3. sam sebi se spoveš kako močno zadevo *želiš* imet: pod 100 konjev, med 100 in 200, nad 200
4. sam sebi se spoveš al absolutno hočeš novo reč al maš raje rabljeno in kolk staro/zdelano
5. zapodiš se na avto.net, da dobiš celoten pregled kaj obstaja v okvirih tvojih želja/potreb/zahtev
6. vsaj 3-krat prečeš vse te različne možnosti, da dobiš mal občutek kaj je kaj, kaj kdo ma in v čem je različen od česa druzga
7. med tem česanjem in kroženjem med kandidati se ti bo seznam nujno krajšal, ker boš pri marsičem odkril kaj, kar se ti ne dopade al pa mu manjka
8. ko je seznam dovolj kratek (tri, štiri firme/kandidati) greš na forum od te znamke in VSAJ KAK TEDEN prebireš izkušnje/probleme/vprašanja lastnikov oz. voznikov teh zadev - pri tem se zavedaj da imajo probleme čisto vsi avtomobili, na forumu pa jamrajo ljudje s problemi. Vozniki brez problemov so tiho.
9. ko dobiš dobro idejo kakšna je situacija okrog teh nekaj modelov, ti bo že precej jasno kaj bi res mel česa pa ne
10. zmeniš se za testne vožnje in se greš peljat

11. kupiš avto, katerega ni bilo v tem seznamu, niti nisi bil na testni vožnji
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

fosil ::

Za teste imaš recimo
avtomagazin
siol
Tako je!

Sims ::

Morda še to. Včasih je veljalo, da če kupiš rabljen avto, neglede na kilometre, obrabo, narediš veliki servis. Pač upoštevaš ceno servisa pri nakupu. Baje bolj mirno spiš :D
DELL + UBUNTU 12.10

phys ::

antonija ::

A obstajajo vsaj kje statistike o okvarah in serviish in podobne zadeve, zbrane na enem mestu za vse firme/modele?

Drugace pa hvala za oporne tocke W1, se zdijo kar logicne.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

M-XXXX ::

A obstajajo vsaj kje statistike o okvarah in serviish in podobne zadeve, zbrane na enem mestu za vse firme/modele?

Dolgo je ADAC dajal statistiko okvar, potem so pa začeli pred parimi leti Francozi šišat Nemce (opazno manj okvar) se ja pa statistika čudežno končala :D

Kot ti je že W1 rekel: forumi, mnenja, debatiranja,... Boš zvedel največ informacij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Isotropic ::

antonija je izjavil:

A obstajajo vsaj kje statistike o okvarah in serviish in podobne zadeve, zbrane na enem mestu za vse firme/modele?

Drugace pa hvala za oporne tocke W1, se zdijo kar logicne.

upostevaj, da ima veliko avtov na avto.netu (sploh oz. tudi od avtohis in prodajalcev) vec km, kot pise na stevcu, zaradi cesar se poveca tudi verjetnost napak zaradi staranja materiala (bolj drage napake).

napotek za kupovanje avta je pa cist v izi:
poglej kaksen avto ima sosed, nato kupi boljšega in novejšega (wv golfa):)

kamuee ::

he he , ne ga srat, ta je pa šist dolenska oz. slovenska, sam da maš bolše od soseda hehe.
Sam na žalost res velik ljudi razmišlja tko.
Drgač pa najprej varnost, kvaliteta, komfort, če delaš 20-30k km se izogibaj picajzlov kot so clio in podobni majhni avti. Vzem kej mal večjega, je bol varen.
AutoCAD MAP 3D DWG Designer (Mechanical, Electrical)

IceIceBaby ::

Najprej povej ali kupuješ nov ali rabljen avto.

Če kupuješ nov avto glej predvsem garancijo. Ob predpostavki, da ti je avto tudi sicer všeč in ti ustreza. Statistike okvar so bolj tako. Razlike med prvim in zadnjim na lestvici so precej majhne, okvare pa so pogosto odvisne tudi od vzdrževanja.

Če kupuješ rabljen avto pa si določi budget, okvirno kaj od avtomobila pričakuješ in potem kupi najbolj ohranjen avto, ki ustreza tvojim kriterijem. Pri rabljenih je statistika še toliko manj pomembna in bolj pride do izraza redno servisiranje.

gruntfürmich ::

al pa varianta na nož: kupiš avto pod k€, ga par let teraš, nič ne vlagaš v njega (samo olje), ko crkne pa po novega.
bi znalo biti to najceneje!?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

kixs ::

grunt... to bi morda veljalo, ce delas 2km na dan in ti je cisto vseeno ali crkne.

OT:
Kupis avto nekje med 3-6 let starosti, slovensko poreklo s preverljivo servisno, od 1. ali max 2. lastnika. Ce delas vec ko6 20K, diesla. Ce si sam, kaksen manjsi avto ala Fiat Punto Grande 1.3Mjet. Ce srednji razred, pa kaksen Ford Focus 1.6 TDCI ali Opel Astro 1.7 CDTI. Vecjega kot to, pa verjetno ne rabis. Moj nasvet spada med bolj racionalno nabavo avta, kar vecini predstavlja tezavo. Kot drugo, ne kupovat avta na kredit. Stegni se tako dalec, kot imas dohodkov za 4 mesece.

lp

jype ::

antonija> A obstajajo vsaj kje statistike o okvarah in serviish in podobne zadeve, zbrane na enem mestu za vse firme/modele?

Ne.

Pa čeprav ti pravijo, da na forumih veliko zveš o avtomobilih, sem prepričan da dovolj veš o statistiki, da ti to pove jack shit o avtomobilu, ki ga boš dejansko kupil.

Splača se predvsem vedet, kaj bi rad (in kaj nujno potrebuješ).

kixs ::

Ce ze, potem statistika kvecjemu za nov avto. Rabljen je vecinoma vsak loterija. Pri novem tudi, a imas vsaj garancijo.

lp

WarpedOne ::

Pa čeprav ti pravijo, da na forumih veliko zveš o avtomobilih, sem prepričan da dovolj veš o statistiki, da ti to pove jack shit o avtomobilu, ki ga boš dejansko kupil.

Če bi ti kdaj res kupoval svoj lasten avto, bi bil mal manj akademski pa mal bol praktičen.
Ja, na kakem 24ur res zveš jack shit o avtih, a na neuradnih znamkini' forumih se izve mnogo mnogo uporabnega. Če prebrano razumeš narobe, je to predvsem problem tvoje akademskosti.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

black ice ::

Jure, prosim, da se držiš tem o peciklih.
Kot je W1 dejal, neuradni forumi znajo biti zelo zanimiv vir informacij. Velikokrat najdeš tam (profi) serviserje, tudi kakšen dirkač se vmes najde. Odvisno od znamke do znamke.

amigo_no1 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Valentino ::

IceIceBaby je izjavil:


Če kupuješ nov avto glej predvsem garancijo.


Sam ne bi rekel da je garancija kakšen poseben faktor.

Prvič ker potem ko dejansko kaj crkne (kar danez že tako redko), potem izveš da tega garancija sploh ne krije - kriv način vožnje/potrošni material, drugič ker si tačas zaklenjen na drage uradne servise. Mora jo pa imeti vsaj par let, ampak toliko imajo tako vsi.

Tomas 33 ::

Kot začetnik ne pozabi na strošek obveznega zavarovanja, cestne takse, opcijsko kaska, vinjete. Oceni še mesečno porabo ter strošek za gorivo, da ne boš šel preko budgeta.

amigo_no1 ::

Pnevmatike tudi lahko šteješ pod potencialen strošek.

jype ::

black ice> Kot je W1 dejal, neuradni forumi znajo biti zelo zanimiv vir informacij. Velikokrat najdeš tam (profi) serviserje, tudi kakšen dirkač se vmes najde. Odvisno od znamke do znamke.

In če se modela avtomobila drži slab sloves zgolj zato, ker tipičen uporabnik z njim dela kot svinja z mehom (kar je recimo res za mnoge BMWje, pa je vsakomur jasno, da dobro vzdrževani nimajo kakšnih resnih težav z zanesljivostjo ali dolgoživostjo) ti pričevanje serviserja, ki "ves čas menjuje sklopke in menjalnike" na takih avtomobilih še vedno ne pove ničesar o tem, kaj lahko kot normalen uporabnik pričakuješ od avtomobila.

WarpedOne ::

Če kje, se teh predsodkov 'znebiš' ravno na znamkinih forumih.

kar je recimo res za mnoge BMWje, pa je vsakomur jasno, da dobro vzdrževani nimajo kakšnih resnih težav z zanesljivostjo ali dolgoživostjo)

Ti še nisi bral BMW foruma, knede?
Serijski felerji kot pri vsaki drugi znamki.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

IceIceBaby ::

Prvič ker potem ko dejansko kaj crkne (kar danez že tako redko), potem izveš da tega garancija sploh ne krije - kriv način vožnje/potrošni material, drugič ker si tačas zaklenjen na drage uradne servise. Mora jo pa imeti vsaj par let, ampak toliko imajo tako vsi.


Do zdaj še nisem imel težav z garancijo, pa sem še pri vsakem avtu imel kakšen problem.

To, da avtomobili redko crkujejo pa ni ravno res. Katastrofalnih napak, ki te pustijo na cesti je sicer relativno malo, se pa s količino elektronike in raznih gadgetov poveča možnost okvare.

Super Sonic ::

A obstajajo vsaj kje statistike o okvarah in serviish in podobne zadeve, zbrane na enem mestu za vse firme/modele?

To bi te samo še bolj zavedlo če bi kupoval rabljen avtomobil, ker slednji nima veze z novimi avtomobili. Preveč je dejavnikov posameznika, ki se kamot skrijejo. Najbolj se ti splača, da si ogledaš točno določen model in nato sprašuješ in googlaš.

Ti je pa W1 postregel z osnovno logiko razmišljanja pri nakupu. In velja, če kupuješ rabljeno, greš vedno po nakupu naredit servis - razen če ni res prepričljivo jasno, da je avto ravno opravil redni servis.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

WarpedOne> Serijski felerji kot pri vsaki drugi znamki.

Ja, praktično nobenih, torej.

IceIceBaby ::

No, tole pa ni čisto res. Praktično vsak model ima kakšno napako. Pri BMWjih so bile nekaj časa precej na udaru volanske letve in sprednje roke. To je ena od takih precej znanih serijskih napak.

black ice ::

Ja, tudi Alfa Romeo je imel podobne težave (predvsem model 159). IIRC sta AR in BMW imela istega dobavitelja volanskih letev.

Super Sonic ::

Ja, praktično nobenih, torej.


Heh, lih kontra je. BMWji so nabasani z opremo, praktično vsak Rapex je poln opisov ravno te znamke oz. podobnih (dražjih). R
http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rape...

Od 06.04 poročilo pravi:
The screw connection of the battery positive cable in the luggage compartment may come loose. As a result, there may be fluctuations in the vehicle electrical system, causing malfunctions in various different systems and even leading to the engine not starting.

Odpoklic pa za vozila:
- 5er Limousine

- 5er touring

- M5 Limousine

- M5 touring

- 6er Coupe

- 6er Convertible

- M6 Coupe

- M6 Convertible

Brand: BMW

Type/number of model:

5er Limousine, E60 from 03/2003 till 09/2010

5er touring, E61 from 03/2004 till 05/2010

M5 Limousine, E60 from 02/2005 till 12/2009

M5 touring, E61 from 02/2007 till 04/2010

6er Coupe, E63 from 09/2003 till 07/2010

6er Convertible, E64 from 12/2003 till 07/2010

M6 Coupe, E63 from 03/2005 till 07/2010

M6 Convertible, E64 from 09/2006 till 07/2010

Description: Passenger car

Country of origin: Germany
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

mikic007 ::

Verjetno ne najboljse, pomaga pa premisliti ce in koliko drag avto potrebujes: http://www.focus.si/avto.html

M-Power ::

Pojdi na Avto.net in poglej kaj ti je všeč.tam si označi do koliko denarja in do koliko kilometrov pa lahko bencin dizel ali barvo po želji.Pa ti bo ven zmetalo vse živo če ti je pa ušeč znamka pa še toliko lažje.

Jaz bom vedno in vedno sem vozil samo BMW drugega avta nemaram:P.

jype ::

Super Sonic> Heh, lih kontra je. BMWji so nabasani z opremo, praktično vsak Rapex je poln opisov ravno te znamke oz. podobnih (dražjih).

Ampak to so v splošnem malenkosti, ki ti jih zrihta servis v okviru garancije ali celo na rednih servisih.

Ker če ti jih ne, potem je BMW nekaj takega kot Wartburg.

IceIceBaby ::

Če odmisliš vsa čustva in neracionalne vzroke za nakup avtomobila je precej res ugodnih varjant. Ena je npr. kakšna nova Dacia za dobrih 6k, ki jo potem voziš naslednjih 10+ let. Drugo je že zgoraj napisal gruntfürmich:

al pa varianta na nož: kupiš avto pod k€, ga par let teraš, nič ne vlagaš v njega (samo olje), ko crkne pa po novega.
bi znalo biti to najceneje!?


Dejstvo je, da varčen in zanesljiv avto dobiš za eno povprečno plačo + mogoče par 100 eur za dober servis. Je pa tudi dejstvo, da je ZELO malo takih, ki so sposobni pri nakupu avtomobila razmimšljati popolnoma racionalno.

Super Sonic ::

Ker če ti jih ne, potem je BMW nekaj takega kot Wartburg.


Se strinjam, ampak vse to ti odpravi tudi KIA oz. še mnogo dlje ti to odpravlja KIA. Malo nerodno dat 100k€ za avto, potem pa po servisih vozit (imamo tak primer v širši družini, ravno BMW x5, v pervem letu ni bilo meseca, da avto ne bi servisirali, težave pa razno razne - vse povezano z elektroniko. Nerodno, še posebno, ker so za avto odšteli blizu 85k€.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

amigo_no1 ::

IceIceBaby je izjavil:

Če odmisliš vsa čustva in neracionalne vzroke za nakup avtomobila je precej res ugodnih varjant. Ena je npr. kakšna nova Dacia za dobrih 6k, ki jo potem voziš naslednjih 10+ let. Drugo je že zgoraj napisal gruntfürmich:

al pa varianta na nož: kupiš avto pod k€, ga par let teraš, nič ne vlagaš v njega (samo olje), ko crkne pa po novega.
bi znalo biti to najceneje!?


Dejstvo je, da varčen in zanesljiv avto dobiš za eno povprečno plačo + mogoče par 100 eur za dober servis. Je pa tudi dejstvo, da je ZELO malo takih, ki so sposobni pri nakupu avtomobila razmimšljati popolnoma racionalno.

Čigavo plačo (mesečno, letno) ?

WarpedOne ::

Ker če ti jih ne, potem je BMW nekaj takega kot Wartburg.

Hec je, da je zadeva glih kontra. Ko greš kupt lojtrnika, vzameš probleme v zakup. Ko se skeširaš ko majmun, problemi niso opcija. Tudi če ti jih servis brezplačno hendla, zraven ti pa še kavo kuhajo.

Če bi se mi v wartburgu v desnih vratih nabirala in zadrževala voda bi bol kot ne samo zmignil z rameni, vzel bormašino in v pleh zvrtal luknjo.
Ko se ti to dogaja v 37k težkem, praktično novem avtomobilu, kjer niti po 3kratnem obisku uradnega servisa, vprašanju v francijo, uradnem tovarniškem odgovoru/posegu ni praktično nič bolje - to pa boli. Na živcih.

V pravljice, da je to samo pri francozih tako, pa ne verjamem več. Beri zgoraj glede X5.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

oracle ::

antonija je izjavil:

Ce se en "zacetnik" spravi kupovat avtomobil, a obstaja kaksna stran ki nudi lep pregled ponudbe? Nekako tako kot je dprview.com za fotoaparate?

V splošnem je tako, da če imaš dovolj denarja, kupiš novga in se ne sekiraš preveč.

Če imaš manj denarja, kupiš rabljenega in te v vsakem primeru nategnejo (oziroma si vsaj delno razočaran).

Jaz osebno sem se problema lotil tako, da sem se v izhodišču odločil za bolj zanesljivo znamko (vse japonske so precej) in potem naprej. Če pa poleg tega vzameš dokaj novega rabljenega si pa že skor lahko miren, da ne bo problemov.

Drgač solidni budžet avti so citroen, hyundai, škoda, fiat. Za malo več denarje se pa splača kako toyoto ipd. Glede zanesljivosti pa itak najdeš podatke na internetu.

IceIceBaby ::

Čigavo plačo (mesečno, letno) ?


Povprečno neto plačo v Sloveniji. Torej, cca jurja.

Čisto random primer. Dosti prostora za 4 člansko družino, vsa nujna oprema, relativno nizka poraba, poceni vzdrževanje, 1. lastnik s servisno knjigo. Tak avto bo čisto spodobno vozil še naslednjih 5, mogoče 10 let ob minimalnih stroških.

oracle ::

Valentino je izjavil:

IceIceBaby je izjavil:


Če kupuješ nov avto glej predvsem garancijo.


Sam ne bi rekel da je garancija kakšen poseben faktor.

Prvič ker potem ko dejansko kaj crkne (kar danez že tako redko), potem izveš da tega garancija sploh ne krije - kriv način vožnje/potrošni material, drugič ker si tačas zaklenjen na drage uradne servise. Mora jo pa imeti vsaj par let, ampak toliko imajo tako vsi.

Se strinjam, ravno garancija je največji nateg za telebane. Kaj ti pomaga ganrancija, če ti zapoveduje uradni servis, ki ga 5krat preplačaš? Da ne govorimo o drobnem tisku. Recimo garancija 7 let, pol pa piše da to velja samo za mašino (potrošni material seveda ne šteje) in še to samo do 150k km. Hvala lepa, ko da prčakujem od katergakoli (sodobnega) avta, da bo mašina zaribala pod 150k km. Auspuh je recimo 2 leti, menjalnik 3, pleh dajo velik garancije, k je itak pocinkan... čim maš prasko pa valda ne šteje :D Skratka brezveze, te garancije so samo vaba za laike.

Tako da bolj kot to se splača gledat kakšne so cene delov in popravil. Najdeš tud cvetke, ki kupujejo 20 let stare nemce, potem pa dajo celo plačo za eno manjše popravilo.

IceIceBaby ::

Jaz sem še na vseh novih avtomobilih uveljavljal garancijo. V družini smo imeli že precej stvari menjanih v garanciji. Nazadnje recimo sklopko pri 20kkm. Sicer pa počen hladilnik, zanič centralno zaklepanje, lambda sonda, volan in še par malenkosti.

Pred leti so imeli pri toyoti probleme z ribanjem mašin. Se vozi kar nekaj Avensisov z menjanimi motorji. Enako velja za določene Renaulte in VW...

Valentino ::

IceIceBaby je izjavil:

Do zdaj še nisem imel težav z garancijo, pa sem še pri vsakem avtu imel kakšen problem.

To, da avtomobili redko crkujejo pa ni ravno res. Katastrofalnih napak, ki te pustijo na cesti je sicer relativno malo, se pa s količino elektronike in raznih gadgetov poveča možnost okvare.


Jaz sem imel nedolgo nazaj pri 1 letu starem avtu menjano šibko stabilizatorja. Niso hoteli zamenjati pod garancijo z razlago da uvoznik take stvari prizna samo pod 8k kilometrov. Bojda kriva cesta po kateri se vozim. Ker je šlo samo za 16€ se res nisem zapenjal, se pa vprašaš kaj ti pravzaprav po taki logiki sploh pokrije garancija.

Drug mogoče bolj znan problem so razne garancije na prerjavenje odznotraj ;((, tam sem tudi že slišal par zgodb res pa ne vem iz prve roke.

Valentino ::

antonija je izjavil:

Ce se en "zacetnik" spravi kupovat avtomobil, a obstaja kaksna stran ki nudi lep pregled ponudbe? Nekako tako kot je dprview.com za fotoaparate?


Moj nasvet - izberi si par favoritov potem pa spletni forumi toliko da odkriješ če ima kakšen model izrazito veliko napak, ali pa vprašaš znanca, ki tak avto ima.

Okrog review strani imam slabo mnenje. Ali dobim občutek da hvalijo vsepovprek (siol), ali slabše so hudo pristranski (honestjohn).

jype ::

Super Sonic> Se strinjam, ampak vse to ti odpravi tudi KIA oz. še mnogo dlje ti to odpravlja KIA.

Jasno, saj jaz ne trdim, da je BMW najboljši avtomobil - samo da je za normalnega lastnika praktično neuničljiv, kot tudi vsi ostali sodobni avtomobili, kupiti rabljenega je pa loterija, ker BMWje kupujejo dirkači, "avtomobilov za stare mame" pa običajno ne.

WarpedOne> Ko se skeširaš ko majmun, problemi niso opcija.

Jaz sem se za nakup družinskega avtomobila odločal kake tri mesece in problema v zadnjih šestih letih ni bilo še nobenega (avto je bil rabljen, opravljeni so redni servisi in zamnenjani dve žarnici), pa niso vsi, ki ga vozijo, najbolj vešči vožnje, ki bi pomagala podaljševati življensko dobo. "Jajček" naredi okoli 30kkm na leto in nad njim se nihče ne pritožuje. Strošek na uporabnika je ob trenutnih cenah goriv in predvideni življenski dobi 10 let 54 evrov na mesec (ne, ni malo, ampak tojote itak niso poceni).

WarpedOne> V pravljice, da je to samo pri francozih tako, pa ne verjamem več. Beri zgoraj glede X5.

Ampak tako je pri vseh, ne glede na karkoli. Ker jaz poznam lastnika treh BMWjev, ki z njimi nima težav in lastnika Toyote, ki je ne bo več kupil, ker jo je ves čas na servis vozil.

Popolnoma enako kot na primer pri diskih, ki imajo težave v približno enakih vzorcih - določene serije imajo skupno napako, nekateri posamezni primeri imajo individualne, povprečja so pa približno enaka in zelo redko se zgodi, da so izkušnje najglasnejših uporabnikov blizu mediane.

dzinks63 ::

Na topgear si poglej njihovo mnenje o avtomobilu kateri te zanima, res da je vse skupaj bolj komično kot ne, vendar se med vrsticami skriva tudi nekaj resnice. Drugače pa nakup rabljenega avtomobila je nakup mačka v žaklju, za nobenega ne moreš dati roke v ogenj, da bo vse ok, če že potegnemo vzporednico, tudi pri novem ne. Seveda so prioritete, redno servisiranje, malo km, dobra ohranjenost, to so osnove, katere ti na prvi pogled delujejo ok, vendar nakup avtomobila je še vedno loterija in nekateri včasih res nimajo sreče.

jype ::

dzinks63> Drugače pa nakup rabljenega avtomobila je nakup mačka v žaklju

Tudi pri novem ni nič drugače in dokler nima za seboj par desettisoč kilometrov ne moreš vedeti, ali je eden tistih avtomobilov, pri katerih je ves čas nekaj narobe.

gendale ::

na ogleda prideš obvezno z neko hardcore gajbo


da se vid že v štartu da nimaš keša


morte bit saj trije frendi en bl brihtn k tadrug


prva stvar k jo rečeš


zakva prodajaš a je tok sfukan al bi me sam rad nategnu


a to si sam kitu pa barvu?


sej je vsak del avta u drugem odtenku


motor ti klenka


menjalnik se ti zatika


sklopke skor nimaš več to je zihr žena vozila al si pa ti nesposoben


to bo treba pol motorja menat


če maš obd2 kabl pa laptop se še tm delaš mau pametnga kok errorjev je vn vrgl


čeprov ubistvu nimaš pojma kaj delaš


potegneš šipko za ole vn


lej kok je črn ole to ste skos tišal na blokadi


gume maš čist uničene tut če majo dost profila


ustrajaš da so zjebane


pol se mau zagledaš v streho avta


fak ta avto je bil na strehi vsaj 2x


na konc mu ponudš 40%-50% cene k sta se jo po telefonu zmenila


seprav če je bla na avto.net cena 10000€


mu morš že po telefonu zbit ceno na ene 8000€


na ogledu mu ponudš max 4000€


če noče dat, mu zagroziš da nej ti vrne keš za benz k te je nategnu
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: VelikiTun ()

GrimReaper ::

Sej tud če kupiš preverjen avto oz. nov avto ni vse glih brez problemov.
Pač eni avti imajo že od novega napake.
Sam sem dobil od fotra Astro 2005, sej za skoraj 7 let star avto ni švoh, nobenega zvoka ki ga imajo ponavad stari avtomobili, ne iz motorja, ne v kabini nič ne ropota, kar se tega tiče je kot nov.
Ampak kaj ti to pomaga če imajo že serijsko vsi do letnika 2007 probleme s tresenjem sklopke v mrazu ali veliki vlagi. Ker je bil prej vedno v garaži pa to ni prišlo do izraza.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

Mesar ::

Če si voznik začetnik rabiš nujno 4x4 ali pa šlepera!
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: VelikiTun ()

Super Sonic ::

Jasno, saj jaz ne trdim, da je BMW najboljši avtomobil - samo da je za normalnega lastnika praktično neuničljiv, kot tudi vsi ostali sodobni avtomobili, kupiti rabljenega je pa loterija, ker BMWje kupujejo dirkači, "avtomobilov za stare mame" pa običajno ne.


Znamke kot so BMW furajo imiđ, ponavadi neko rdečo nit (recimo zadnji pogon, oblika, ipd). Avtomobili so ponavadi opremljeni iz najboljši materialov, med tem ko v elektroniki in mehaniki pogosto ni razlike napram cenejšim vozilom. Še slabše je, ker je še več elektronike in tako ti en zadnji vijak privijačev nekam v strop lahko povzorči, da avto ne vžge (banalni primer).

Lastniki teh vozil seveda kupujejo prvo, ne drugo omenjeno, soočajo pa se z normalnimi težavami, kot vsi. Pravi fanatiki določene znamke včasih potrpijo še marsikaj več kot večina ostalih ljudi. BMW res kupujejo praviloma "dirkači", kakor jih jaz poznam (moj brat je BMW) ribajo tiste mašine kot da so svete. Zgonen avto je pa lahko kateri koli, zato je pravilo pri rabljenem vozilu, da razlik med njimi ni, če ravno ne poznaš popolne zgodovine avtomobila.

Tudi to, da se avto pelje malo, je relativno slabo za avtomobil. Takšni avtomobili se potem kvarijo še bolj, delno zaradi staranja, delno zaradi tega ker na teh avtomobilih ni bilo še nič menjano (poznam primer P206, letnik 2001 ima danes 17k km in še prvi lonec izpuha, ipd). Ko bo babi to prodala, bo tisti kupec želel, da tega avtomobila ne bi kupil.

Skratka, pri rabljenih je vedno vprašanje paketa, celotne slike avtomobila. Zato pa rad kupujem (oz to obužujem) od avtohiš, ker se vse packarije da prav lepo iztožit oz. dobil nazaj dobršen del kupnine. Najslabše je kupovati rabljen avto od osebe, ki je ne poznaš in ti ga prodaja kot fizična oseba. To je največji riziko, ki ga posameznik lahko ima ko kupuje avtomobil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

xteakwondox ::

Sonic prosim te da malo opišeš tole glede z avtohišami kako in kaj, saj tudi sam imam namen kupiti avto od ene avtohiše in me zanima, če bodo slučajno kakšne napake kako in kaj =)

kixs ::

Grim...

In kako se to tresenje sklopke pozna? Imam namrec Astro 1,7 CDTI letnik 05 in me res zanima.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
657082 (5163) Blinder
»

Avto: popravilo ali menjava? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21915283 (10759) D3m
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
141290 (817) RejZoR
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12210670 (8279) amigo_no1
»

mnanje/pomoč pri nakupu avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
995583 (3466) BALAST

Več podobnih tem