» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

1
2
3

Super Sonic ::

Sonic prosim te da malo opišeš tole glede z avtohišami kako in kaj

Avtohiša mora garantirati, da je avto tak kot piše da je (naredi si kopijo oglasa iz Avtoneta, spiši svojo izjavo in jim jo daj v podpis), da nima prevrtenih km, ni zaleten, ipd. Po nakupu vozila ga odpelješ na pooblaščen servis, kjer se zelo hitro ugotovi kaj in kako. Če kaj ne štima, greš nazaj in jih pritisneš. Večina ve kaj dela in takoj pristane na neko vračilo denarja, mogoče celo vračilo celotne kupnine + še kaj za zraven, da si tiho.

Tako sem uredil že vsaj nekaj (tri) primere. Sestrinega in še dva druga. Avtohiša je v očeh zakona nekdo, ki ve kaj prodaja in je dolžna vedeti kaj prodaja. Za razliko od fizične osebe, ki ji to ni treba in gre gladko mimo če te "nategne". Kot sem že rekel, avtohiše lepo sodelujejo ko gre za situacije ko se vrneš nazaj, če boš pa kaj rabil mi pa lahko pišeš oz. se obrneš na ZPS kjer imajo takšne primere zelo radi.

ps
Sestri so vzeli nazaj avto po 1,5 letu in plačali celotno kupnino, ko se je izvedelo, da so številke prešvasane. Šlo je pa za Avtodelto.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zheegec ::

xteakwondox je izjavil:

Sonic prosim te da malo opišeš tole glede z avtohišami kako in kaj, saj tudi sam imam namen kupiti avto od ene avtohiše in me zanima, če bodo slučajno kakšne napake kako in kaj =)

Ma avtohiše pri nas so takšna katastrofa... Sva s kolegom šla gledati par Alf 159 (zanj) in je bila ena bolj zjebana od druge, še sprožen airbag je bil šlampasto popravljen.
Računaj, da imajo vsi avti prevrtene kilometre... z veliko kilometri ni nič narobe, samo če misliš da jih ima 90k in hočeš delati veliki servis pri 120k kot piše v servisni knjigi, potem pa seveda zadeva crkne (ker ima že 200k km pa še nobenega velikega servisa) je pa "vstavi ime znamke" seveda največji jajc na svetu :)
V glavnem vsi služijo na nategovanju, sploh še nisem slišal za avtohišo, ki bi bila znana kot "fer".

[edit] ja tudi uradni uvozniki to veselo počenjo (ker imajo tudi prodajo rabljenih avtomobilov). Razne garancije na kilometre so pa bolj tako-tako. Če to naredi nekdo, ki vsaj malo pozna bo zrihtal tako, da se ne more ugotoviti če je bil prevrten ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

black ice ::

Offtopic:
Alfe, sploh 159, pri nas ne moreš dobiti v normalnem stanju. Dobre odidejo v roku parih minut.
Alien, IIRC imaš 159ko. Kje si jo kupil?

Zheegec ::

Alfe, sploh 159, pri nas ne moreš dobiti v normalnem stanju. Dobre odidejo v roku parih minut.

Eno lepo sem videl v 1A avto na Letališki par dni nazaj, samo je bila predraga za kolega (210HP 2.4 letnik 2008 AFAIK). Notri kot nova pa še top oprema. Aaaa me want hehe.

Alien, IIRC imaš 159ko. Kje si jo kupil?

3 leta nazaj sem si jo uvozil iz Ita od prijatelja od očeta, ki ima veleprodajo rabljenih/novih. Nič prevrtenih :)
Kmalu bo imela 200k km...

pol3ni ::

Moje pravilo pri nakupu

Kupim ga od fizične osebe
Avto slo.porekla
1 lastnik
Ob ogledu naj bo zraven mehanik vs. avtoklepar
Na koncu ga zapelješ še na uradni servis.

francek1 ::

trololo2 je izjavil:

IceIceBaby je izjavil:


Če kupuješ nov avto glej predvsem garancijo.


Sam ne bi rekel da je garancija kakšen poseben faktor.

Prvič ker potem ko dejansko kaj crkne (kar danez že tako redko), potem izveš da tega garancija sploh ne krije - kriv način vožnje/potrošni material, drugič ker si tačas zaklenjen na drage uradne servise. Mora jo pa imeti vsaj par let, ampak toliko imajo tako vsi.

Navedeno velja za Renaulta(karkoli crkne ti rečejo, ops, tole pa ni v garanciji), za KIO pa ne.

pol3ni je izjavil:

Moje pravilo pri nakupu

Kupim ga od fizične osebe
Avto slo.porekla
1 lastnik
Ob ogledu naj bo zraven mehanik vs. avtoklepar
Na koncu ga zapelješ še na uradni servis.

Čisto na koncu pa lastniku poveš, da mu boš kolena polomil, če ti je zamolčal kakšno napako....:D
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Super Sonic ::

V glavnem vsi služijo na nategovanju, sploh še nisem slišal za avtohišo, ki bi bila znana kot "fer".

Fer ne more bit, ker masovno obračajo vozila. Nekatere avtohiše ti celo odkupijo avto po Eurotaxu, brez da bi ga sploh videle. Tako ga težko prodajo naprej z nekimi kredibilnimi informacijami. Njim je važno vozilo kupiti najceneje, neglede nato kakšno je. Ko odkupujejo vozila v tujini, je stvar samo še slabša in ker nimajo odnosa do odkupa vozil, nimajo odnosa tudi do prodaje vozil. Zato jih je užitek loviti na lažeh in jim pulit živce, ter, najpomembnejše, denar.

Osnove je potrebno imeti poštimane. Prevrteni km niti niso tak problem kot se govori pri nas, neka fama ljudstva in dejstvo je, da je pri nas omejen krog ljudi, ki to dela tehnično brezhibno, vse več znamk vozil (vodenje elektronskih knjig, servisov, ipd) pa gre v to smer, da bo v prihodnje ta trg zaprt oz. še bolj omejen. Večino teh packarij se hitro odkrije in ko imaš to v rokah, si praktično dobil že nekaj % vozila nazaj. Da bi bilo takšno vozilo že v naprej slabše? Ne. Lahko je bilo redno vzdrževano, v tujini imajo drugačne sisteme in odnose do avtomobilov, večina je redno servisiranih in vzdrževanih. Zato ne vidim problema v tem, če lahko neko Alfo 159 z odškodnino vred, odpelješ za dobrih 5 tisočakov. Ampak kot če rečeno - rabljeni avtomobili so vsi v isti liniji. Jih ne poznamo, zato je dolžnost prodajalca, da jih.

Bolj problematično je, kadar je bilo vozilo zaleteno. To vpliva tako na dele motorja, elektroniko, kletko vozila, kovinske dele in barvo. Dobit takšen avto je problematično, ker je veliko več možnosti, da ga ne bomo nikoli popravili na zadovoljiv nivo. Kako ugotoviti, da je bil avto najverjetneje zaleten in to brez merilca laka?

Najprej pogledamo oznake serijskih številk na steklih. Te se nahajajo na približno teh točkah:


Serijske številke stekel naj bi bile enake na vseh straneh avtomobila. Včasih se zgodi, če gre za tonirana stekla oz. kaj podobnega, da so številke malo drugačne, ampak če imamo toniran celotni zadnji del avtomobila, to pomeni, da morajo imeti vsa tri zadnja stekla enako številko in letnico.


Tista sedmica pomeni v tem primeru 2007 rok izdelave. Dotično vozilo je prodajalec prodajal kot letnik 2008 (na račun prve registracije). Kadar je avto zaleten, ponavadi (99%) iščejo prvo steklo iz odpada, tako da ne ustrezajo ne letnice, ne serijske številke. Torej lahko že po pregledu stekel vidimo ali je bil dotični avto zaleten in, ali ga prodajajo letnik višje, kot dejansko je (kar je pogost pojav).

Tako bi lahko neke številke in letnice na določenem vozilu videli tako in bi lahko predvidevali, da je ta avto bil zaleten v to smer puščic:


Ličarji ponavadi za takšne avtomobile opravljao stihisko delo, ne uporabljajo dobrih materialov, avto se ne suši pravilno dolgo in tudi prelivajo ne (to pomeni, da potegnejo barvo čez zaleten del, da se bolje pokrije cela stran vozila), zato če se osredotičmo na določen del vozila ponavadi takoj vidimo različne barvne odtenke. Sam imam to zmožnost okrivanja barvnih nijans na kilometer daleč, večinoma pa ljudje tega ne opazijo. Zadnji indic, da morda z vozilom ni vse ok je ta, ko avtomobil vleče v eno stran. Možno sicer je, da je nekdo nabijal avtomobil na eno stran pločnika več let in premaknil sprednje vzmetenje, ampak to so promili. Najverjetneje gre spet za slab in na hitro popravljen zaleten avtomobil.

Skratka, problem so zaleteni avtomobili, tisti s prevrtenimi kilometri pa ne nujno. Tako se ponavadi zahteva za prvi avtomobil celotno vračilo kupnine, skuša se iztržit še zavajanje in grozit z mediji (najbolj vžge). V drugem primeru pa lahko samo delno povračilo kupnine, ki ti omogoča v primeru okvare vozila ustrezno popravilo in še ene dobre počitnice zraven.

Fizične osebe niso dolžne poznat tehničnih stvari na svojem avtomobilu in ponavadi nimaš možnosti, da bi tam dosegel karkoli. Zato se osebno izogibam sumljivih posameznikov, ki kujejo avtomobil v zvezde. Pri nas so ljudje na tem področju bolj pokvarjeni, kot bi si mislili.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Po netu krožijo napotki na kaj vse moramo biti pozorni pri nakupu rabljenega avtomobila:
Spisek kontrolnih točk.

Vikking ::

Super Sonic je izjavil:


Skratka, problem so zaleteni avtomobili, tisti s prevrtenimi kilometri pa ne nujno.


BS!!!!

Vozilo se gleda vedno kot celoto. Vozilo ki ni bilo redno vzdrževano in pravilno servisirano je lahko prav tako veliko slabše, kot pa na parkirišču udarjeno vozilo kateremu je na nesrečo tudi počilo stransko steklo.

Kar se tiče kilometrine, je pač značilno za slovenske kupce da se zapiknejo ob ogledu vozila prvo v to. Kilometrina je pokazatelj ničesar, oziroma ob ogledu lahko le potrdi naše indice. Prodajalci vedo da se zbiti kilometri odlično prodajajo, saj je večina kupcev podpovprečno sposobnih prepoznati ohranjeno vozilo, zato jim je pač tista številka poglavitna.
Najprej temeljit ogled vozila zunanjosti in notranjosti, šele ob končanem ogledu vozila pa za konec poglejte na števec.

Zheegec ::

Kilometri so res neumnost. Sploh če se gleda novega dizla je bolje da jih ima več, kot manj. Moj skoraj 6 let star jih ima skoraj 200k kar se mi zdi čisto normalno. če bi jih imel 80k bi pa malo čudno pogledal - ali je prevrten kar ni ok, ali pa se je ogromno vozil po mestu - kar pomeni, da ima ""realnih"" 500k Km, glede na to da ima moj model še DPF.

šernk ::

problem prevrtenih kilometrov je v tem, da če ima avto 130k km pričakujejo ljudje, da ima pred kratkim opravljen velik servis, v resnici ima tak avto pa lahko 200k km in bi moral biti tik pred drugim servisom. posledično se servisa ne naredi in pol je jok in stok.

drugi problem je pa če prodajaš takšno vozilo, ker nihče ne bo želel kupit avta z 190k kilometri, če pa lahko za isti denar dobi pri preprodajalcih vozilo z le 120k km)

in vrtenje kilometrov je v tem pogledu VELIK PROBLEM! je pa zadeve pri novih avtih zelo težko skriti, ker vse bolj se vse skupaj povezuje s servisi in zapisanega servisnega posega pri 230k km ne moreš kar tako izbrisat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kixs ::

Zheegec je izjavil:

Kilometri so res neumnost. Sploh če se gleda novega dizla je bolje da jih ima več, kot manj. Moj skoraj 6 let star jih ima skoraj 200k kar se mi zdi čisto normalno. če bi jih imel 80k bi pa malo čudno pogledal - ali je prevrten kar ni ok, ali pa se je ogromno vozil po mestu - kar pomeni, da ima ""realnih"" 500k Km, glede na to da ima moj model še DPF.


Bi bil vesel, ce bi izvedel, da jih ima tvoj v resnici 400K?

Ni vse samo v motorju, ampak s kilometrino gre vse po spisku. Zato pa je tak avto v tujini vreden nic. Ko ga pri nas prodajajo pa ima takoj 1/3 ali 1/4 kilometrine.

lp

antonija ::

A je potem bolj ugodno kupit avto v tujini in ga uvozit k nam? Al mamo tolk davkov/carin/taks da se na koncu ne splaca?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

mn ::

antonija je izjavil:

A je potem bolj ugodno kupit avto v tujini in ga uvozit k nam? Al mamo tolk davkov/carin/taks da se na koncu ne splaca?


Antonija, daj najprej povej kaj kupuješ, pa ti bomo lažje pomagali. Koliko kilometrov boš delal letno. Iščeš majhen avto, karavana ali SUV? Preden se ne izjasniš glede tega je brez veza kar koli pisati.

Kar se pa davkov tiče je pa spet odvisno od vozila. Pri EURO5 motorju je zgolj 2% + nekaj malenkosti (homologacija, razgradnja, ...). Pri starejših vozilih pa je hitro par 10 procentov.

antonija ::

verjetno bolj novo stvar (ni nujno da je cist nov, ampak recimo 5 let staro je max), druzinski avto (ekonomicen motor, moc ni prioriteta), voznje je okrog 20k km na leto pomojem (vecina je mestne, z nekaj daljsimi turami da znese dovolj kilometrov), fino je ce ima prtljaznik dovolj placa (nekateri hobiji zahtevajo precje opreme za vozit naokrog). Cene pa ubistvu se ne vem. Me je najprej zanimalo kaj se sploh dobi v kaksnem cenovnem rangu, potem bi pa lazje videl kaj je must-have in kaj je above-my-paygrade. Sklepam pa da bo nad 10k EUR, mogoce tudi cez 15k EUR...

Fetisa na dolocene znamke nimam, fino je ce avto ni med najbolj grdimi (ampak to bom mogu sam povedat, ne bojo forumi nic pomagal), fajn je imet servis blizu, bi pa zelo rad user replaceble zarnice (ne kaksnih avtov kjer je treba snet cel odbijac al pa gumo da prides do zarometa), pa seveda cimvec komforta (kdo ga pa nebi).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

jype ::

antonija> verjetno bolj novo stvar (ni nujno da je cist nov, ampak recimo 5 let staro je max), druzinski avto (ekonomicen motor, moc ni prioriteta), voznje je okrog 20k km na leto pomojem (vecina je mestne, z nekaj daljsimi turami da znese dovolj kilometrov), fino je ce ima prtljaznik dovolj placa (nekateri hobiji zahtevajo precje opreme za vozit naokrog). Cene pa ubistvu se ne vem.

Kupi priusa.

antonija ::

A ni tko da so te hibridne zadeve drage ko prasice ce se kaj pokvari? Al je to spet en od EBR memov?

Pa kolk je sploh razlike porabi v real world med varcnim mtoorjem in varcnim motorjem + strom?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

jype ::

antonija> A ni tko da so te hibridne zadeve drage ko prasice ce se kaj pokvari? Al je to spet en od EBR memov?

Dražje so od golfov in puntičov, pa cenejše od BMWjev in Audijev.

antonija> Pa kolk je sploh razlike porabi v real world med varcnim mtoorjem in varcnim motorjem + strom?

Bolj ko voziš po mestu, večja je razlika.

antonija ::

Bolj ko voziš po mestu, večja je razlika.
Kaksen benchmark? :D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

dzinks63 ::

Test Toyota Prius:
Poraba goriva je odvisna od načina in kraja vožnje ter napolnjenosti
baterij, vendar lahko povemo, da obljubljenih 2,6 litra nismo dosegli. Rekord
z eno posodo za gorivo je bil 3,3 litra, naše testno povprečje pa 4,9.

Ali pa samo na elektriko:
Priklopite zvečer doma (ali še bolje v službi!) in se drugi dan
peljete kar 20 kilometrov zgolj na električni način.

jype ::

antonija> Kaksen benchmark? :D

Okoli 5l/100km za polnega Priusa je normalno. Dobri dizli požrejo manj, a so dražji in precej bolj ogabni kar se tiče izpuha.

antonija ::

Iz bloka bo bolj tezko napeljat kabel do parkirisca (ki vcasih je, vcasih ni), na sihtu mi pa tud pomojem ne bojo napeljal kabla na parkirisce ;)

Drugace je pa verjetno izdelava baterij za hibrida bolj nagravzna od dizel izpuha, samo direktno je ne vidimo. Je pa zaminiva izbira, samo morm cez vikend malo pogledat kaj vse sploh obstaja v tem rangu. Neki sm hyundaje gledu in so kr lustni... niso vec tiste tastare grdobe ki se jih nekej se vozi po cestah.

Sej res: A statistika kolk katere znamke/letnik se vozi po cestah/je registriranih kej pove? Recimo da svabov je dost precej starih registriranih, francozov pa ne? (izmisljen primer) Iz tega bi lahko sklepal da tisti ki jih ni vec tolk prej crknejo...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

DragonHeart ::

lol kakšna logika pa je to?

Statistika koliko avtov je na cestah ti ne pove nič. Poglej koliko renaultov in peugeotov je na cestah, pa so šrot....ljudje jih kupujejo ker so pač poceni.
Pa jih je na cestah precej več kot recimo Mitsubishijev. ali mogoče Mazd.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: para! ()

dzinks63 ::

Še malo drugače:

antonija ::

Ne samo stevilo, ampka delez... od kupljenih XXX avtov znamke A od leta 2000 do zdaj jih je trenutno registriranih YYY. Torej jih je teh 10 let ali manj prezivelo ZZ %. Tako nekako. Ali pa kar za vsako leto posebaj, sej se za vsak registriran avto ve iz katerega leta je?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

DragonHeart ::

na žalost ne obstaja, bi pa bilo zanimivo videti ta podatek, imaš prav. Oprosti, sem te prej narobe razumel.


...vsaj jaz še nisem slišal za kaj takšnega, pa sem iskal takšno reč ko sem kupoval avto nekaj let nazaj.

Zgodovina sprememb…

antonija ::

ziher to obstaja... sej imamo register vozil. Sam dostop do baze je treba dobit pa enga studenta s frej popoldnevom, gajbo pira in dve pici 8-)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

jype ::

antonija> Drugace je pa verjetno izdelava baterij za hibrida bolj nagravzna od dizel izpuha, samo direktno je ne vidimo.

Ja, ampak je v fabrki, ne pred blokom.

mn ::

antonija je izjavil:

ziher to obstaja... sej imamo register vozil. Sam dostop do baze je treba dobit pa enga studenta s frej popoldnevom, gajbo pira in dve pici 8-)


Noben avto ni tako zanič, da ne bi preživel 10 let (požari in nesreče izključene). Tako da ta statistika ti ne bi nič povedala. Pri avtih z veliko okvarami se močno povečajo mesečni stroški, pa obiski na servisih in tako izgubljen čas se poveča. Prius IMHO ni vreden tega denarja, ne finančno ne ekološko.
Ampak narediva še malce "drill down" kar se tiče tvojih želja. So ti bolj všeč enoprostorci (recimo Citroen Picasso, Seat Alhambra), želiš kaj manjšega ampak vseeno dovolj velikega za familijo kot recimo Renault Kangoo, Citroen Berlingo, VX Caddy (glej potniške verzije ne tovorne), ali pa raje kak karavan kot recimo Hyundai i30CW ali i40CW. Mimogrede, zgoraj omenjeni avti niso nujno predlogi (čeprav imho ni noben od njih povsem zgrešen nakup) ampak bolj primeri kaj obstaja.
Drugače pa mislim, da si se preveč zapičil v kvaliteto. Razlike niso tako grozno velike danes.

WarpedGone ::

verjetno bolj novo stvar (ni nujno da je cist nov, ampak recimo 5 let staro je max),

Se pravi je target 2-3 leta starosti.

druzinski avto (ekonomicen motor, moc ni prioriteta),

Družinski avto ne pomeni nič, v vsak avto ki ima več kot dva zica, spraviš družino.
Vprašanje je al hatchback (aka golf oblika), limuzina (aka pasat oblika) s podvarianto 4 ali 5 vrat, karavan (zadek ko truga) al polkombiji (kangoo variante).
Če moč ni prioriteta to pomeni okrog 100 konjev, 130 max.

voznje je okrog 20k km na leto pomojem (vecina je mestne, z nekaj daljsimi turami da znese dovolj kilometrov),

Torej bencin.

fino je ce ima prtljaznik dovolj placa (nekateri hobiji zahtevajo precje opreme za vozit naokrog).

Ni važna le količina opreme ampak tut dimenzije posameznih kosov. Imaš avte z ogromnim prtljažnikom ampak luknja prtljažnih vrat je pa nikakava in skoznjo komaj spraviš fuzbal žogo. In obratno tut. Za vsakdanje potrebe zadostuje skoraj vsak prtljažnik. Razen če vsakodnevno tovoriš hladilnike.

Cene pa ubistvu se ne vem. Me je najprej zanimalo kaj se sploh dobi v kaksnem cenovnem rangu, potem bi pa lazje videl kaj je must-have in kaj je above-my-paygrade. Sklepam pa da bo nad 10k EUR, mogoce tudi cez 15k EUR...

Ocena čez prst je, da je rabljeno (2 do 3 leta) pod 10 jurjev - bol ali manj je to budget krš. Med 10 in 15 jurjev je rabljeno tam tam, rabljeno nad 15 jurjev je pa highclass zadeva. Osebno priporočilo je da gledaš med 10 in 15.

Fetisa na dolocene znamke nimam, fino je ce avto ni med najbolj grdimi (ampak to bom mogu sam povedat, ne bojo forumi nic pomagal),

Vse večje firme imajo pri nas zelo močno servisno mrežo.

fajn je imet servis blizu, bi pa zelo rad user replaceble zarnice (ne kaksnih avtov kjer je treba snet cel odbijac al pa gumo da prides do zarometa), pa seveda cimvec komforta (kdo ga pa nebi).

Za konkretna priporočila še vedno premalo podatkov.

Glej mal slike, da dobiš idejo kaj se ti dopade. Kot primer.
Zbogom in hvala za vse ribe

amigo_no1 ::

IceIceBaby je izjavil:

Čigavo plačo (mesečno, letno) ?


Povprečno neto plačo v Sloveniji. Torej, cca jurja.

Čisto random primer. Dosti prostora za 4 člansko družino, vsa nujna oprema, relativno nizka poraba, poceni vzdrževanje, 1. lastnik s servisno knjigo. Tak avto bo čisto spodobno vozil še naslednjih 5, mogoče 10 let ob minimalnih stroških.

Najdi na avtonetu 5 takih vozil.

vsa nujna oprema

volan in 4 gume ?

relativno nizka poraba,

Koliko in česa ?

poceni vzdrževanje

Definiraj, najbolje glede na ceno nakupa, torej 100E.

Starost vozila ?

IceIceBaby ::

amigo, avto.net najde 319 avtomobilov s klimo med 500 in 1500 eur, novejših od letnika 2000.

Kar se opreme tiče. Tista Carisma ima 4 airbage, klimo, šipe na elektriko, servo, spodoben radio pa še kakšno malenkost. Poraba odvisna od vožnje od 6 do 8 litrov.

Aja, sori. Vidim, da sem očitno pozabil prilepiti link. Gor je bla Mitsubishi Carisma 1.6, letnik 1998. V tem razredu imaš izbire ogromno. Od raznih Primer, Accordov, Mazd 626, Mondeov, BMW3...

Ampak pustimo to. Sva off-topic, OP je vmes malo bolj natančno napisal kaj išče in to ni avto za jurja.

para! ::

jype je izjavil:

antonija> Drugace je pa verjetno izdelava baterij za hibrida bolj nagravzna od dizel izpuha, samo direktno je ne vidimo.

Ja, ampak je v fabrki, ne pred blokom.

Zdaj lahko poskrbiš za onesnaževanje okolja tako v fabriki kot tudi sredi mest, kjer se boš vozil, in sicer prvič v zgodovini s HIBRID-DIZLOM Citroen DS5.
lp
Death before dishonor!

bvcxy ::

Mogoče bo koga zanimala lestvica ohranjenosti rabljenih avtomobilov v Nemčiji.
Gre za najbolj pogoste modele avtov razdeljene v 5 kategorij: 2-3 leta, 4-5 let, 6-7 let, 8-9 let, 10-11 let.
Podatki iz leta 2010 in 2012:
2010
2012

antonija ::

A alhko kdo razlozi tele tabele prosim? Barve se razumem, drugo pa niti ne. Tisti prvi stolpec (pogostost okvar): je to nek index ali st. okvar na vozilo na casovno obdobje (kaksno obdobje, koliko vozil)? Drugi stolpec (kilometrina): km do okvare? povprecnih km v teh letih?

??? razen lepe barvne lestvice v zadnji koloni mi tole ne pove nic :(
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

blaz_ ::

Za tisto prvo kolono je spodaj opis: EM-Quote = Quote der erheblichen Mängel google to prevede v EM ratio = ratio of the significant deficiencies.
Glede na to da je več teh tabel in ima vsaka v glavi napisana različna leta, bi reku da vsaka tabela prikazuje seznam avtov glede na ta ratio po določeni starosti (recimo prva tabela 2-3 leta).
Drugi stolpec pa niti ne vem kaj je fora, verjetno povprečje prevoženih km pri gledanih avtih (Laufleistung google prevede v milage, TKM pa je pomoje tisoč km).
Kratko rečeno: barve glej (zelena je boljša, rdeča slabša). =)
Ko tehnologija odpove, uporabi macolo.

antonija ::

Za tisto prvo kolono je spodaj opis: EM-Quote = Quote der erheblichen M?ngel google to prevede v EM ratio = ratio of the significant deficiencies.
Glede na to da je več teh tabel in ima vsaka v glavi napisana različna leta, bi reku da vsaka tabela prikazuje seznam avtov glede na ta ratio po določeni starosti (recimo prva tabela 2-3 leta).
Torej je tista stevilka povprecno st. okvar na dolocen model avta v napisanem casovnem obdobju? To bi skor lahko stimal, ker se stevbilka lepo visa z dolsim obdobjem.

Drugi stolpec pa niti ne vem kaj je fora, verjetno povprečje prevoženih km pri gledanih avtih (Laufleistung google prevede v milage, TKM pa je pomoje tisoč km).
To sm tud sam pogruntu. Search po googlu za ta laufleistung je samo nemscina, ampak glede na stevilke bi reku da to pomeni povprecno prevozeno st. km*1000 v tem casovnem obdobju. Ker mickeni avti (mestni) imajo nizje stevilke kot limuzine.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

-valvoline- ::

Za babe je najboljša opcija masina na ketno,ksna corsa 1.0 12v ali 1.2 16v,izredno vzdržljive masine,prakticno nobenega vzdrzevanja. Vseeno ce vzames starejsega modela B do l.2000,ali model C 2000-2004.

Mesar ::

Res? Koliko km pa drži ketna na corsi 1.0? cca. 200k pol pa fajn plačaš, vmes boš pa menjeval še egr ventil ventile, lambda sonde, senzorje za olje pa še kaj... kot za šalo. Volanska letev zna bit tudi... fajna.
Your turn to burn!

SunCell ::

Imam podoben problem pri nakupu avtomobila, zato se pridružujem debati. Iščem racionalno izbiro, kar pa se je izkazalo za zahteven postopek, saj je spremenljivk preveč, zanesljivih podatkov pa premalo, da bi lahko enostavno primerjal celotne stroške med seboj, kot gre to npr pri nakupu računalniške opreme (pogledaš teste, cene in izbereš price/performance).
Iščem rabljen avto nekje v rangu 5-7k€, srednje velikosti (nekaj v stilu Renault Megan Grandtour). Letno predvidevam napravit 10-15 tisoč kilometrov. Iz dosedanjega prebiranja forumov sem razbral, da utegne biti bencinar boljša izbira (čeprav se mi višja poraba ne dopade). Želja je poiskati avto, ki bo imel zmerne oz predvidljive stroške vzdrževanja.
Dosedaj sem se zanašal na ADACove teste za nek pokazatelj zanesljivosti; okvirno pričakovano porabo pa sem gledal na spritmonitor.
(bvcxy: Hvala za link, bom lahko še eno statistiko pogledal :)

Mesar ::

Najboljše, da kupiš Cliota za jurja pa ga maš pol leta, pa pol še enega, pa maš še pol leta, pa si zagono 3 jurje keša pa rezervnih delov maš za en avto.
Your turn to burn!

kickboxerka ::

Čao. Zanima me kaj mi jenbolje kupiti za 1000Eur? Sama aem gledala ford fiesto l.2000 in se i zdi še najbolši avto.

Blinder ::

GLih 2000 je prišla vn prenovljena oblika.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

amigo_no1 ::

Prvi letniki so ponavadi (dokaj) polni napak.

kickboxerka ::

Potem se bom letnika 96-98 izogibala

Blinder ::

na wiki piše da je 95-02, tisto 2000 je bil le facelift.

Ford Fiesta @ Wikipedia
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

cordoba ::

Lp. Že kakšno leto se odločam za nakup avtomobila, do cca 3000 eur, lahko malo več. Do sedaj sem gledal škodo fabio, ford focus, citroen xsara in opel corso.
Npr vsak ima različne letnice. Bom dal, kar linke trenutnih avtov, ki usterezajo mojim potrebam. Kakšno je vaše mnenje, kaj se splača?
Hvala
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=640...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=631...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=637...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=639... (tukaj bi lahko zbil ceno, ker se mi zdi predrag)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=636...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=626...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=586... oz http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=639...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=565...

-valvoline- ::

@cordoba,izogibaj se avtohiš.V 90% primerov prodajajo šminkan uberklump.Išči avto od 1vega lastnika,al pa vsaj od nekogar ku ga ma ene 5 let ali več. Ampak kupuj direkt od lastika,ne od avtohiše ki ti kao *frizirajo* podatke in dejansko stanje avta.Just my 50 cents.

Glede na trenutne cene goriva če boš kupoval bencinarja jaz ne bi priporočal prostornino večjo k 1.4-1.5 še najboljše bi biv kšn 1.0-1.2 mlinček pod pokrovom,seveda če te ne motijo slabše performance. Osebno menim da je corsa najboljši nakup,ker ma motor na ketno,praktično nobenega vzdrževanja,šparovna je,ednino je mal počasna in motor je slabše odziven.Zato je tudi nižja poraba.

Zgodovina sprememb…

cordoba ::

Nekako je moj favorit corsa, ampak se bojim, da sem prevelik, imam 2 metra. Sicer plus je, ker ima po globini in višini nastavljiv volan. Kaj pa citroen, prvi link? Prvi lastnik, malo kilometrov, pa bral nekje, da je super avto...

Super Sonic ::

2m v Corso zna bit dolgoročni problem. Zakaj ne pogledaš za čim višjim za sedet? Xsare so ok, preverjeni avtomobili, malo težav, je pa res, da je cena za omenjeni avto malo visoka. Gre za 10 let star avto, ki še vedno skuša držat kar precej visoko ceno (na račun km). Km nimajo veze, jermen je seveda moral biti menjan, ker se menja na 100k km ALI 5,6 let (odvisno od motorja), kar pomeni, da v teoriji sledi druga menjava kaj kmalu in je visok strošek.

Da bi pa kupoval od prvih lastnikov pa nikakor. Prvič cenijo svoje avtomobile kot zlato, drugič pa, praktično nimaš zakonske podlage, ki bi ti omogočala izterjavo denarja, v kolikor v avtomobilu čez nekaj časa odpovedo vitalni deli (računalnik, jermena, ipd). Načeloma so avtohiše ok, rabiš samo nekaj pregovarjanja pri nakupu. Stvar je lahko relativna, v kolikor kje poznaš nekoga in od njega kupuješ avtomobil, ampak če si na "suhem", so avtohiše bolj varna reč, ob predpostavki, da prvi lastniki cenijo svoja vozila v nebo, ponavadi sploh ni bistvene razlike v ceni.

Primer Xsare: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=639...

Že tle prišparaš jurja ob nakupu (ali cca 40% vrednosti avtomobila), ob praktično enakem letniku.

Še vedno so pa to rabljena vozila, tako, da znamke ti ne povedo nič. Najbolj važno je kako je bil avto vožen, vzdrževan, torej gre za dva faktorja, pri prvem je čista sreča, pri drugem pa kakšen (dober) majster pomaga.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8932555 (15299) Nvuko
»

Kupovanje rabljenega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12727334 (19242) TheJack
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10020549 (16523) vorantz
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719747 (17621) RejZoR
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12227195 (24804) amigo_no1

Več podobnih tem