» »

Nakup avtomobila... Octavia,Mondeo itd. do 6000€

strani: « 1 2

Doman ::

Pozdravljeni!

Ker je mojega Golf III l92 že povozil čas, sem se odločil, da se podam v nakup drugega avtomobila.
Sicer sem pristaš Volkswagnov, ker sem mnenja, da avti delajo, saj smo doma imeli golf II,III,IV in dva pasata pa z nobenim nobenih problemov z razliko mojega prvega avta, Rover 416, kje je vsak teden nekaj crknilo.

Uglavnem, zanimajo me predlogi avtomobilov ranga do 6000€.
Rad bi, da je avto diesel, saj letno naredim cca. 50.000km, karavan(ni pogoj), relativno majhna poraba, mašina do max 110KM, poceni rezervni deli. Uglavnem, vaše izkušnje z avtomobili v tem rangu..

Zagledal sem se v Ford modeo, Škoda Octavia...

Lp, Doman

dzinks63 ::

Izbira na netu je bolj slaba, kar je dobro se ne prodaja. Mogoče npr.: Laguna

Meizu ::

No ja, tale dotična laguna niti ni tako slab avto, lahko potrdim iz prve roke mojega prijatelja, ki ima dve laguni doma in obe delata brez problemov, obe laguni že krepko čez 100kkm.

valvoline1 ::

Če kupuješ dizla obvezno takšnga z rotacijsko bosch črpalko. Nikakor ne z common rail. Bejž stran od CR jajc. Poišči nekaj od 1vega lastnika l.2000-2002 po možnosti z VW mašino noter. Octavia je odličen avto,ampak so še kar zasoljeni glede na to da je Škoda.

amigo_no1 ::

@valvo
VW do 2.0 tdi ni imel CR, temveč črpalka&šoba sistem :D.

valvoline1 ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=468...

Evo Škodilak od 1vega lastnika,ampak našpanana cena,splača se poklicat in pogledat. Tm okrog 4k bi bila primerna cena za tole.

Zgodovina sprememb…

bezerk ::

mondeo naj bi bil skoraj tako dober kot rover, pač ljudje pravijo.

valvoline1 ::

amigo_no1 je izjavil:

@valvo
VW do 2.0 tdi ni imel CR, temveč črpalka&šoba sistem :D.

Mislim da od l.2003 naprej tudi VW nima več bosch črpalk.

koyotee ::

za tak denar dobiš solidno alfo 156 jtd, še najraje karavana, če seveda potrebuješ veliko prostora
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

papasmrk ::

Ja če bi rad Alfo si pa zravn kupi še končnike in roke za eno leto naprej, ker se hitro zjebejo :)

DonMatejo ::

papasmrk, ah ne bluzi. pa ne furat offtopic.
Matej Meglič | Fine-art poročna fotografija
http://matejmeglic.com

Realist ::

Mondeo je za svoj denar zelo veliko avta.

Plusi:
- OGROMNO prostora
- odlična lega na cesti
- zelo živahn motor z zelo veliko navora 340 Nm (govorim za 130PS 2.0 TDCI)
- price/performace med najbolšimi

Minusi:
- tisti z zgodnjim letnikom (01-02) imajo težave z zadnjimi zavorami (potrebna menjava čeljusti in zajle za ročno - zavore rade "štekajo")
- serijska napaka je rjavenje vrat na spodnjih robovih - to ti uredijo znotraj garancije za prerjavenje skupaj
s potrjeno servisno knjižico.
- Šobe so občutljive na umazano nafto/vodo v nafti - to sicer ima večina dizlerjev. No sicer pa so sedaj
obnovljene oziroma očiščene šobe že dokaj poceni.

Govorim iz svojih izkušenj, avto kupljen rabljen pri 40k km, v petih letih dodal 220k km, trenutno pri 260k km, povprečna poraba v tem času 6,51 (vpisana čisto vsa tankanja), minimalna poraba na celotnem tanku 5,8, maksimalna okrog 9.

Okvare:
- senzor odmične gredi (cca 70 eur)
- sneta cev za turbino (5€)
- počena neka xxx cev povezana s turbino (par 10 eur)
- motor ventilatorja hladilnika klime (govorim iz glave...sicer delal vendar samo na max in min, vmesna stopnja crknila - nekaj čez 100 eur)
- okvara šob (pri cca 240k km) 2x reprogramiranje šob, 2x ciščenje/obnova/programiranje - cca 400 eur)
- menjava zadnjih zavornih čeljusti + zajle za ročno plus ročke za ročno - cca. 550 eur (250 - 260k km)

To so izredne okvare ostalo je bil le redni servis. Olje vedno prinesem svoje. Servis se dela naj bi delal
na 20k km, vendar ga sam delam na cca. 25k km.

Kritiziral bi še notranjo izdelavo, ki bi lahko bila bolša - mogoče so kasnejši modeli boljši. Pri kakšnih obrobah se pojavljajo špranje. Aja avto je letnik 2002.

Drugače pa se avto pelje zelo dobro.

denisbegood ::

Imam octavio 1,9TDI, okoli 115 konjev, poraba pod 5 (odvisno kako voziš), ogromen prtljažnik, prostora v kabini zadosti, tih, pospeški odlični, navor fantastičen. priporočam

Vikking ::

VW koncernov 1.9 TDI motor, ki ga vgrajujejo v različne znamke, če si pristaš ljudskega voza.

Tear_DR0P ::

nekaj časa sem vozil Ford Mondeo MkI. z njim sem bil zelo zadovoljen, ker je imel majhno porabo (6 l na 100km), brez težav sem v njem delal 1000km dolge relacije, prostornost mi je bila pri fordovih limuzinah vedno zelo všeč. sem pa imel že omenjene težave z rjavenjem spodnjega roba vrat, elektroniko in pa menjalnikom. najprej mi je počila ročica, ki povezuje zajlo od pedalke in sklopko - pač napaka v materialu, je prerjavel od znotraj ven - potem so začeli odpovedovati sinhroni za drugo in tretjo, zaradi česar sem raje menjal cel menjalnik in pri 360k mi je zaribal motor :) - sem pa vmes posumil, da ima avto še nekaj 40k km več prevoženih, ker sem med enim servisom na nekaj mestih opazil napise menjano pri 220k, jaz pa sem kupil avto s 180k na števcu.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Blinder ::

5100€ za avto iz leta 1996 je precej.

neki različnega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=460...

Ti boš porabil 4000€ letno za gorivo 8-O
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Meizu ::

In ti bi dejansko kupil avto z 200kkm...

djordjevic ::

Pod pogojem, da je avto dobro vzdrževan in kupiš takega s preizkušenim, vzdržljivim motorjem, kilometrina ni tak problem. Komot kupim BMW-jev R6 motor s toliko kilometri. Problem je, da se pri nas itak proda večina avtov s tako kilometrino, le da imajo vsi magičnih 127 tisoč, da ljudi ne zadene kap vsako jutro, ko vžgejo avto. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Ciklamen ::

djordjevic, v 5 (6) letih, 200k km, to je kar dosti. Naš 2000 letnik VW passat ima komaj 160k km, je pa res da je dizlaš, ter da se ga ne vozi dnevno na kakšne ture, ampak tu pa tam. Kar je slabo.

Če bi rad kak soliden avto, z dobro (vzdržljivo) mašino ter majhno porabo, bi priporočal kakšno Škodo (Octavio, kot je že nekdo omenil), VW Passat, tudi Audi, če ga najdeš poceni z malo kilometri, tudi kakšna Vectra zna bit vzdržjiva (pravijo da so Oplove mašine skoraj neuničljive) :)
- End of the Post ->

genius11 ::

Meizu je izjavil:

In ti bi dejansko kupil avto z 200kkm...


...a rabiš poljubne, bo vredu 128950 km.
Pazi, poznam primere s 400-500-600-700.000km, videl na lastne oči na števcu pa avto nima niti 8 let.

msjr ::

Blinder je izjavil:

neki različnega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=460...


Saab +1, čeprav nisem relevanten, ker imam tudi sam Saaba 9-3 (karavan)

Meizu ::

Nevem no, sam ne bi kupoval rabljenega avta nad 60kkm. Tam mi je nekje meja. Seveda s potrjeno servisno knjižico pri verodostojnem serviserju, ter preverjeno kilometražo. Pri 200kkm zna bit mašina že kr konkretno zgonjena. Ponavadi pa je tako, da se okvare pokažejo čez kakšnih tisoč kilometrov, ali več.

Seveda je res, da se da dobit avto, ki je odličen in fura še naslednjih 200kkm pri že 200kkm opravljene kilometraže. Sam je pri takšnih kilometrih stvar že precejšen gamble.

djordjevic ::

Sej pravim - 200k nemških avtocest ali 60k naših mestnih in primestnih (pa po možnosti dizel motor). Nagradno vprašanje? Kaj izbereš?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Meizu ::

Zanimivo, kako bi ugotovil kje natančno je nekdo zvozil tistih 200kkm ;)

T-h-o-r ::

od rabljenih nikakor ne alfe, pa tudi francoza bolj ne kot ja


mondeoti, octavie so super, neuničljivi avtomobili (kolega ima 1998 mondeota z 280k km, pa deluje super super, sam imam 2002 fouca s 130k km in deluje prav tako super)


mondeo ftw, tudi oktavija
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

djordjevic ::

Meizu je izjavil:

Zanimivo, kako bi ugotovil kje natančno je nekdo zvozil tistih 200kkm ;)

Verjemi, če nisi ravno slep, se hitro ugotovi, na kakšne proge je bil avto vožen. Sicer pa ni panike - ne mislim nikogar v nič prepričevat. Naj ima vsak svoj prav. 8-)
No grave is deep enough to keep us in chains.

z3ro ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=460...
Kaj takega? ali pa Megane karavan..Pri Renojevih dizlih so problematični tisti pred 2004 če se ne motim, na katerih so crkovale turbine.

bobby ::

Kaj oa bencinarja pa predelava na plin? če delaš 50k na leto potem boš samo vložek v najdražji sistem kompleta dobil notri v enem letu.
Ne me narobe razumet, da navijam za to opcijo ampak glede na to, da delaš toliko kilometrov, si s tem mogoče razširiš območje nakupa.

Jaz jih delam okoli 30-40k na leto pa če ne bi tako ugodno dizelca imel na voljo (vem kdo je bil lastnik, vem da je človek, ki če imet zadeve v piko, da je ohranjen in nikol ni tureral mašine v mrzlem stanju itd itd), dobra cena, bi definitivno skočil na bencinarja samo zaradi predelave.
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

Zheegec ::

Meizu je izjavil:

In ti bi dejansko kupil avto z 200kkm...

Verjemi mi, cel kup ljudi kupi avto z 200K Km, samo da mu na števcu piše 95k ko ga kupi :)
Sploh uvoz iz Ita...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

valvoline1 ::

Meizu je izjavil:

Nevem no, sam ne bi kupoval rabljenega avta nad 60kkm. Tam mi je nekje meja. Seveda s potrjeno servisno knjižico pri verodostojnem serviserju, ter preverjeno kilometražo. Pri 200kkm zna bit mašina že kr konkretno zgonjena. Ponavadi pa je tako, da se okvare pokažejo čez kakšnih tisoč kilometrov, ali več.

Seveda je res, da se da dobit avto, ki je odličen in fura še naslednjih 200kkm pri že 200kkm opravljene kilometraže. Sam je pri takšnih kilometrih stvar že precejšen gamble.

Pol pa probi poiskat rabljenega dizla z 60.000km. Ne rečem da je nemogoče dobit,ampak bo cena takšna da ga noben ne povoha. Itak ti nihče ne bo prodal dobrega dizla z malo km če je vse vredu z avtom.

Zgodovina sprememb…

Phil ::

Zheegec je izjavil:

Verjemi mi, cel kup ljudi kupi avto z 200K Km, samo da mu na števcu piše 95k ko ga kupi :)
Sploh uvoz iz Ita...


Klasika (po možnosti še kalamboliran). Potem ko se začnejo problemi značilni za tako kilometrino pa sledi jamranje čez znamko.

Sicer bi se pa sam izogibal avtov nižjega razreda z več od ~130k in srednjega več kot ~180k. Drugače konstantno fali kakšna "malenkost", sploh če si bolj picajzlaste sorte.

djordjevic ::

Picajzlasti ljudje običajno ne kupujejo rabljenih avtomobilov (če pa jih, pa je bolje, da nehajo). ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedOne ::

khm khm, neki se mi je zaletelo ...
;)
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Če je nakup rabljenega megana iz Francije definicija picajzlavosti, so be it. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

T-h-o-r ::

ja, lepo je življenje v sloveniji (oz. na avtu.net), kjer imajo vsi avtomobili, ki so stari več kot 5 let med 100 in 125k prevoženih hahah
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

genius11 ::

Avta s 250.000km + noben noče kupit.

kuglvinkl ::

In potem je treba nategovat s "125k! km?

jan_g ::

bobby je izjavil:

Kaj oa bencinarja pa predelava na plin? če delaš 50k na leto potem boš samo vložek v najdražji sistem kompleta dobil notri v enem letu.
Ne me narobe razumet, da navijam za to opcijo ampak glede na to, da delaš toliko kilometrov, si s tem mogoče razširiš območje nakupa.

Jaz jih delam okoli 30-40k na leto pa če ne bi tako ugodno dizelca imel na voljo (vem kdo je bil lastnik, vem da je človek, ki če imet zadeve v piko, da je ohranjen in nikol ni tureral mašine v mrzlem stanju itd itd), dobra cena, bi definitivno skočil na bencinarja samo zaradi predelave.


To je dobra opcija. Rabljene dizle je težko dobiti dobro ohranjene, ker jih ljudje kupujejo zato, ker delajo z njimi dosti kilometrov. Logično. Rabljeni bencinarji so cenejši in lažje je dobiti dobro ohranjenega. Edina težava je avtonomija, saj je pri dizlu verjetno 2x višja (tudi čez 1000km/tank goriva).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

T-h-o-r ::

genius11 je izjavil:

Avta s 250.000km + noben noče kupit.

ampak, če pa jih

vsak dan jih kupujejo

samo pač števec laže :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

WarpedOne ::

Ljudje s pospravljenim podstrešjem kupijo tudi to. Za vsako reč se najde kupec.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

bobby ::

Edina težava je avtonomija, saj je pri dizlu verjetno 2x višja (tudi čez 1000km/tank goriva).


zakaj pa avtonomija? minus bi bil, da ne bi imel rezervne gume, ampak v tist tank gre vseeno recimo 45l-60l LPG, poleg tega, če že, imaš vseeno še recimo polovico al pa četrt tanka bencina, za rezervo. itak pa ko je mašina mrzla, zagon je z bencinom in dokler se motor ne ogreje, tolk cajta je bencin, potem pa elektronika avtomatsko preklopi na LPG in se pelješ na plin naprej.

aja kot dodatek:
95 oktanski=1,278
98 oktanski=1,286
Diesel=1,238
Avtoplin=0,775

recimo, da se poraba pri vožnji na plin poveča MAXIMALNo za liter (pa še to je ČE)
potem narediš preprost izračun, da model, ki dela cca 50kkm na leto nima na benzu kej delat. v tej točki je vprašanje, če se mu splača na dizlu bit.

to je za preštuderat.
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

SkIDiver ::

Karkoli boš kupil kupi od prvega lastnika s slovenskim izvorom. Je pa res, da boš čakal in čakal, ker slovenskih vozil z dizeljskimi agregati se bore malo prodaja na našem tržišču. Večina je uvoz in nategancija podolgem in počez.

Če misliš kupiti mondea iz uvoza ga raje ne kupuj, ker ti bo na koncu hodu, ko boš plačeval za popravila. Če boš kupil slovenskega iz znanega porekla, 1 ali 2 lastnik, da je avto kvalitetno vzdrževan bo pesem povsem drugačna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

;-) ::

denisbegood je izjavil:

Imam octavio 1,9TDI, okoli 115 konjev, poraba pod 5 (odvisno kako voziš), ogromen prtljažnik, prostora v kabini zadosti, tih, pospeški odlični, navor fantastičen. priporočam

Me zapelješ prosim kakih 20km (v eno smer) z tem da nebova vozila za tovornjaki in neboma ovirala prometa. Jaz častim bencin če bo poraba pod 5.

valvoline1 ::

;-) je izjavil:

denisbegood je izjavil:

Imam octavio 1,9TDI, okoli 115 konjev, poraba pod 5 (odvisno kako voziš), ogromen prtljažnik, prostora v kabini zadosti, tih, pospeški odlični, navor fantastičen. priporočam

Me zapelješ prosim kakih 20km (v eno smer) z tem da nebova vozila za tovornjaki in neboma ovirala prometa. Jaz častim bencin če bo poraba pod 5.


Beri izvenmestna vožnja:
http://www.avto.net/%5FEUROTAX/mycar.as...
Vsak VW dizel(D,SDI,TDI) pokur tam 4.5-5l na 100km če se pelješ 100-110kmh. Pri 80kmh lokalne vožnje spravim na 4l tut mojga golf3 1.9D.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

jah saj vem, kje dosegajo takšne številke. Danes se vozim z rezervnim kolesom po AC - 80Km/h. In nisem mogel verjeti, 2 avtomobila - en VW in en Renault sta začela voziti za menoj - z vsemi 4 dobrimi gumami. prehitevali so nas tovornjaki! mene bi bilo sram...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

djordjevic ::

Vem, da je off, ampak moram - tale vožnja z 80-90 po AC je očitno ratala prava epidemija. Zadnjič se peljem po odseku od Slovenske Bistrice do Rač in sem dvakrat skoraj priletel v rit idiotom, ki se cijazijo z 80, celo tam, kjer je še dodatni pas za počasnejša vozila (kamor bi by all acounts spadala). Največja žalost pri vsem skupaj pa je, da sem tudi sam slučajno peljali kakšnih 10 km/h pod omejitvijo, ker sem iskal radijsko postajo, pa sem na trenutke moral umakniti pogled z vozišča.
No grave is deep enough to keep us in chains.

valvoline1 ::

Na AC je itak nevarno vse pod 100kmh,no ja 110kmh je že solidno če hočeš nekaj pršparat na gorivu,bistvene časovne razlike(za relacije do 200km) ni med hitrosti 110kmh in 130-140kmh,avto pokur pa kšn 1.5-2l manj na 100 odvisno modela. 80kmh je primerno za lokalne ceste,če se nemotim je tam omejitev glih 80kmh,ampak tega se noben ne drži.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Samo glej, zdaj se bo našel kak pametnjakovič, ki ti bo citiral zakon, da SME voziti po AC s toliko in toliko odstotki zakonsko omejene hitrosti in se lahko postaviš na trepalnice. Ker oni vozi varno, veš. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

AngelOfDeath ::

Zheegec je izjavil:

Meizu je izjavil:

In ti bi dejansko kupil avto z 200kkm...

Verjemi mi, cel kup ljudi kupi avto z 200K Km, samo da mu na števcu piše 95k ko ga kupi :)
Sploh uvoz iz Ita...



Ko si ravno pri italijanih... So zdaj pred kratkim nemški policaji imeli racijo avtov s prevrtenimi kilometri. Rekorder je bil BMW 530d uvožen iz Italije, kateremu so iz 700k km zbili kilometre na 155k km. Avto je bil star 4 leta. Prodali so ga za 16k € čeprav je imel maksimalno vrednost 6k €.
edit: Slovnica

SkIDiver ::

Huuuh. Bi blo zanimivo najti kak 300k km plus primerek pri nas:)
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22726473 (18468) MAFIA
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20926225 (17032) kixs
»

Dvojne predpone pri merskih enotah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1104970 (3373) nevone
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63622106 (12221) energetik
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19514920 (11229) live

Več podobnih tem