Forum » Loža » Mimovrste nateguni
Mimovrste nateguni
;-) ::
Naročen artikel:
Košarica:
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Naročilo potrjeno:
Današnji mail:
Glede na to da sem tole "delno dobavo" predlagal že 11.marca se mi zdijo zelo neresni in neodgovorni. Evo še predlog "delne dobave":
Boljše naročat iz kitajske kot od njih.
Košarica:
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Naročilo potrjeno:
Današnji mail:
Glede na to da sem tole "delno dobavo" predlagal že 11.marca se mi zdijo zelo neresni in neodgovorni. Evo še predlog "delne dobave":
Boljše naročat iz kitajske kot od njih.
- odklenil: Primoz ()
jablana ::
j**** mimovrste samo poglej kaj so nardili po tvojem primeru:
http://www.mimovrste.com/artikel/342034...
http://www.mimovrste.com/artikel/342034...
Tilen ::
Zanimivo. Škoda, da nisi kar plačal preden so dejansko začeli tečnariti, da nekaj ni OK. Če ti ne bi hoteli prodati v kolikor imaš plačan račun itd pa kar lepo na TIRS.
Torej težiš dokler ne dobiš 4 pakete za 25 eur. Simple.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Torej težiš dokler ne dobiš 4 pakete za 25 eur. Simple.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
;-) ::
Zdaj vemo koga se rabimo paziti na cesti.BTW pozdrav v slovensko bistrico
BTW ti še dolgo neboš imel izpita (ne za avto ne iz SLOVENTIŠČINE;) )tako da se nimaš česa bat.
j**** mimovrste samo poglej kaj so nardili po tvojem primeru:
http://www.mimovrste.com/artikel/342034...
Ravno zato sem naročil, ker se je tisto "noč" pojavilo kar nekaj izdelkov po smešnih cenah.
Cena ni obvezujoča preko spleta.
Link?
Tudi če ni je po njihovem drobnem tisku od potrjenega naročila naprej pogodba nepreklicno zavezujoča.
Venomus ::
Sicer čisto ne razumem tvojega problema, ampak mimovrste so po mojih izkušnjah zelo dobri.
Ne moreš na podlagi enega nedostavljenega artikla kar takoj obtožit in označit kot nategune. Imajo že svoje razloge za to. Nevem, zakaj bi ravno tebe izbrali za izbranca, kateremu ne bodo dostavili.
Sam sem naročil preko njih fotoaparat za 400 EUR, modele za v pečico za par EUR in brivnik za okoli 100 EUR in čisto v vsakem primeru so bili izvrstni, tako z dostavo kot z kakovostjo. Aparati brez napak in delajo še danes.
Ne moreš na podlagi enega nedostavljenega artikla kar takoj obtožit in označit kot nategune. Imajo že svoje razloge za to. Nevem, zakaj bi ravno tebe izbrali za izbranca, kateremu ne bodo dostavili.
Sam sem naročil preko njih fotoaparat za 400 EUR, modele za v pečico za par EUR in brivnik za okoli 100 EUR in čisto v vsakem primeru so bili izvrstni, tako z dostavo kot z kakovostjo. Aparati brez napak in delajo še danes.
Mavrik ::
Njegov problem je to, da so oni (očitno) imeli napako na strani in je bila napisana cena samo 10% redne, pa mu po tej ceni še vedno niso dostavili štirih takih artiklov :)
The truth is rarely pure and never simple.
;-) ::
Ravno sem dobil mail da niso pozabili name in ju3 dobim več podatkov kdaj bo paket pri meni. Tako da če bo kot je obljubljeno se posipam z pepelom.
s1m0n razloži
Imajo pa večkrat take pribliske, ponavadi malce brskam v poznih jutranjih urah in sedaj sem prvič takole naročil nekaj...da vidimo.
s1m0n razloži
Imajo pa večkrat take pribliske, ponavadi malce brskam v poznih jutranjih urah in sedaj sem prvič takole naročil nekaj...da vidimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Looooooka ::
Jst pa z njimi nimam nobenih problemov...ce ze narocim nek ultra znizan izdelek pac pocakam.Ce kupujem kot darilo in pride do takega problema ga lepo preklicem z obrazlozilom, da se mi mudi.Me nekak ne bojo lincal zarad tega :)
Ze to, da mi ni treba po stacunah hodit je win zame...ker sem moski in sem evolucijsko naravnan tako, da sovrazim shopping :D
Ze to, da mi ni treba po stacunah hodit je win zame...ker sem moski in sem evolucijsko naravnan tako, da sovrazim shopping :D
IvoJan ::
Ravno sem dobil mail da niso pozabili name in ju3 dobim več podatkov kdaj bo paket pri meni. Tako da če bo kot je obljubljeno se posipam z pepelom.
s1m0n razloži
Imajo pa večkrat take pribliske, ponavadi malce brskam v poznih jutranjih urah in sedaj sem prvič takole naročil nekaj...da vidimo.
ocitno si ti tukaj edini nategun. Opalit jih hoces za 210€ in ti pravis da so oni nateguni?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
turkx90 ::
Ravno sem dobil mail da niso pozabili name in ju3 dobim več podatkov kdaj bo paket pri meni. Tako da če bo kot je obljubljeno se posipam z pepelom.
s1m0n razloži
Imajo pa večkrat take pribliske, ponavadi malce brskam v poznih jutranjih urah in sedaj sem prvič takole naročil nekaj...da vidimo.
ocitno si ti tukaj edini nategun. Opalit jih hoces za 210€ in ti pravis da so oni nateguni?
Tudi jaz te ne razumem, falili so ceno, to je to. Zdej pa nevem kaj je tu takega? Čisto razumljivo bi bilo da bi strornirali naročilo.
;-) ::
Pred nekaj časa sem bral o tem kako je nekdo kupil prenosnike za 2$ ali nekaj podobnega...kakšna razlika je tukaj v tem primeru ? Ni je.
Kako razumljivo ? Potem pa so vsi drobni tiski in pogoji brezveze napisani ?
Tudi jaz te ne razumem, falili so ceno, to je to. Zdej pa nevem kaj je tu takega? Čisto razumljivo bi bilo da bi strornirali naročilo.
Kako razumljivo ? Potem pa so vsi drobni tiski in pogoji brezveze napisani ?
s1m0n ::
Je razlika! Če ti nekaj naprej plačaš (kartica) si sklenil kupčijo in vseeno ali je bila na strani trgovca napaka v ceni, zakonsko ti morajo izdelek po takšni ceni dat. Če pa ti plačaš po povzetju še izdelek ni tvoj in ti lahko trgovina kupčijo iz kakršnega koli razloga prekine!
blackbfm ::
Kakorkoli obrneš, njihova napaka je bila, če so pošteni bodo dobavli po ceni ki je bila objavljena. Drugač so pa šalabajzerji
s1m0n ::
Hm tudi na strani imajo napisano!
Tak, da če ti je bilo naročilo potrjeno to drži! Nevem povprašaj še koga ki se na te stvari spozna.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Tak, da če ti je bilo naročilo potrjeno to drži! Nevem povprašaj še koga ki se na te stvari spozna.
worf ::
Napaka je na strani mimovrste, je pa dejstvo da če bi cena poskočila na 100 eur po komadu in bi ti sklenil pogodbo, naslednji dan pa bi cena padla na 40 eur, jih verjetno ne bi moral kar tako prepričat da naj ti artikle prodajo po novi, nižji ceni. Kakorkoli obrneš, so po mojem mnenju dolžni artikle prodati po pogodbi ki si jo sklenil.
Sam sicer preko mimovrste naročim ogromno artiklov in do zdaj še nisem imel težav z njimi.
Sam sicer preko mimovrste naročim ogromno artiklov in do zdaj še nisem imel težav z njimi.
Alexius Heristalski ::
OP je sam nategun in nasplošno pizda od človeka, ne razumem, zakaj jokca, pa ga sploh niso nategnili.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
satfinder ::
Mimovrste NISO nobeni "nateguni". -)
Jaz, sosedje smo še vedno dobili vse naročeno.
Določene stvari so cenovno ok, tiste, ki pa niso,
se pač kupijo drugod. ...
Jaz, sosedje smo še vedno dobili vse naročeno.
Določene stvari so cenovno ok, tiste, ki pa niso,
se pač kupijo drugod. ...
Korak do konca in Naprej :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: satfinder ()
delorto1 ::
Mimovrste NISO nobeni "nateguni". -)
Jaz, sosedje smo še vedno dobili vse naročeno.
Določene stvari so cenovno ok, tiste, ki pa niso,
se pač kupijo drugod. ...
Tu se tudi jaz z vso odgovornostjo podpišem. Korektno dosledno, .... V lanskem letu sem z 15 nakupi dosegel VIP status, pa pripomb ni bilo.
imagodei ::
@ ;-)
kako je že bilo s tistim ponaredkom od ure, ki si ga tle preprodajal?
What goes around...?
kako je že bilo s tistim ponaredkom od ure, ki si ga tle preprodajal?
What goes around...?
- Hoc est qui sumus -
simoncek ::
Pri spletnem nakupu lahko izdelek vrneš brez obrazložitve. Je pa res da boš čakal na tisti denar do 30 dni.
simoncek
Furbo ::
Eh, tudi če mu uspe dobit zastonj tiste led lučke, ne bo zato nič bolj bogat. Traparija pač. Zaradi teh brljivk jaz že ne bi šel izpasti požrešen kreten.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zeberdee ::
Glede na to, da sem se že večkrat skregal v trgovini (ponavadi v Sportini), ker nekaterih zakonov ne upoštevajo (beri, hlače so lično zložene na štantu vse po 20 EUR, ko prosiš prodajalko, da ti jih prinese, ti jih prinese s tega štanta, na koncu pa je cena 49 EUR, odgovor prodajalke pa - ja sem študentka...) se mi postopanje uporabnika ne zdi čisto nič napačno. Če nekdo reče, da je cena 10 EUR, potem naj bo cena 10 EUR. Sploh na spletu.
Drugače pa z mimovrste nimam nobenih problemov, meni so dostavljali predolgo, a na koncu dostavili do točno tistega datuma, kot je bilo željeno, z isto ceno, a boljši artikel (vprašali pred menjavo).
Drugače pa z mimovrste nimam nobenih problemov, meni so dostavljali predolgo, a na koncu dostavili do točno tistega datuma, kot je bilo željeno, z isto ceno, a boljši artikel (vprašali pred menjavo).
Venomus ::
Moderatorju predlagam da izbirše temo.
Brez potrebe blati dobro ime Mimovrste in kakor ste sami ugotovili, uporabnik ki je temo začel nima vse razčiščeno v glavi.
Brez potrebe blati dobro ime Mimovrste in kakor ste sami ugotovili, uporabnik ki je temo začel nima vse razčiščeno v glavi.
imagodei ::
Brez potrebe blati dobro ime Mimovrste in kakor ste sami ugotovili, uporabnik ki je temo začel nima vse razčiščeno v glavi.
Mnenje si lahko ustvarijo bralci teme sami.
Je pa menda res (tako ljudje, ki delajo v trgovini), da če je ob fizično ob artiklu listek s ceno 10 EUR, v sistemu pa ima trgovina zavedeno ceno 15 EUR, ti je trgovka dolžna prodati po "oglaševani" ceni.
Ne vem, kako je v konkretnem primeru spletne prodaje, ampak verjetno je zaključek naročila preko spleta v bistvu sklenitev pogodbe, ki je v okviru zakonodaje obvezujoča za obe strani.
- Hoc est qui sumus -
Dr_M ::
Ne vem, kako je v konkretnem primeru spletne prodaje, ampak verjetno je zaključek naročila preko spleta v bistvu sklenitev pogodbe, ki je v okviru zakonodaje obvezujoča za obe strani.
Seveda je obvezujoce, samo v slovenistanu te lahko komot odjebejo, ce je napaka na njihovi strani.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ales ::
Karkoli si že kdo misli o dugih temah, v katerih je začetnik te teme sodeloval in posledično o njegovih motivih za razna dejanja, ima tudi on svoje pravice kot vsak drug. Tako da...
Mene zanima, kako se bo iztekla ta dogodivščina z Mimovrste.
Mene zanima, kako se bo iztekla ta dogodivščina z Mimovrste.
Ziga Dolhar ::
Torej - naše emocije do ;-) na stran - čemu točno naj bi bil v tem primeru "nategun" on?
https://dolhar.si/
;-) ::
Kot je bilo pričakovat po včerajšnjem mailu da me bo gospod Lado Črnologar kontaktiral danes dopoldan, se to ni zgodilo.
Kaj jaz delam z artikli ki jih kupim je moj problem. Lahko pa si kdo kakšnega rezervira ;)
Kaj jaz delam z artikli ki jih kupim je moj problem. Lahko pa si kdo kakšnega rezervira ;)
lambda ::
Mimovrste NISO nobeni "nateguni". -)
Jaz, sosedje smo še vedno dobili vse naročeno.
Določene stvari so cenovno ok, tiste, ki pa niso,
se pač kupijo drugod. ...
Tu se tudi jaz z vso odgovornostjo podpišem. Korektno dosledno, .... V lanskem letu sem z 15 nakupi dosegel VIP status, pa pripomb ni bilo.
+1 glas za to ... kar se odnosa tiče, je vedno vse štimalo, cene pa itak lahko vsak primerja z drugimi trgovinami
Furbo ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Torej - naše emocije do ;-) na stran - čemu točno naj bi bil v tem primeru "nategun" on?
Mene pa tudi zanima, čemu točno naj bi bili Mimovrste nateguni? Zaenkrat se ni še nič zgodilo, razen standardnega generičnega maila, da bo dobava pač malce zamujala.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
jernejl ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Torej - naše emocije do ;-) na stran - čemu točno naj bi bil v tem primeru "nategun" on?
Poskusimo takole:
sam je ugotovil, da se je v nekem trenutku pojavilo nekaj izdelkov po "smešni" ceni. Očitno je vedel, da je cena bistveno nižja od tržne, in da gre za zmoto na strani prodajalca. Zato je nemudoma izkoristil primeren trenutek, naročil več takih izdelkov in torej sklenil (oz. predlagal sklenitev) pogodbo, pri kateri gre za očitno nesorazmerje med dajatvama obeh strani. Prodajalec mu bo izročil stvar, ki je (verjetno) vredna nekajkrat več, kot bo kupec zanjo plačal. Kupec bo pridobil premoženjsko korist, medtem ko bo prodajalec prikrajšan in mu bo zaradi tega nastala škoda.
Tako ravnanje kupca, ki je bil s situacijo očitno dobro seznanjen, verjetno tudi ni pošteno.
Kupec je naročil več kompletov izdelkov po "smešni ceni", kasneje pa nakazal, da s kupljenim lahko počne karkoli želi, in obenem pokazal interes za nadaljnjo prodajo.
Zgodba sicer še ni zaključena, a kakor kaže, je zmoto prodajalca izkoristil z namenom, da bo izdelke preprodal naprej po višji ceni in pri tem nekaj zaslužil (za tako početje najbrž potrebuje ustrezno registrirano dejavnost in mora na ustvarjen dobiček po potrebi plačati tudi s tem povezane davke).
Dr_M ::
Na tak nacin dela borza. Kupi poceni, prodaj drago. Torej so predvsem borzni posredniki nateguni?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Bias ::
Dr_M ::
Na tak nacin dela borza. Kupi poceni, prodaj drago. Torej so predvsem borzni posredniki nateguni?
Am...JA.
Torej...trgovine, preprodajalci (ne ilegalnih stvari) ipd. Vsi nateguni? Super.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ziga Dolhar ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Torej - naše emocije do ;-) na stran - čemu točno naj bi bil v tem primeru "nategun" on?
Poskusimo takole:
sam je ugotovil, da se je v nekem trenutku pojavilo nekaj izdelkov po "smešni" ceni. Očitno je vedel, da je cena bistveno nižja od tržne, in da gre za zmoto na strani prodajalca. Zato je nemudoma izkoristil primeren trenutek, naročil več takih izdelkov in torej sklenil (oz. predlagal sklenitev) pogodbo, pri kateri gre za očitno nesorazmerje med dajatvama obeh strani. Prodajalec mu bo izročil stvar, ki je (verjetno) vredna nekajkrat več, kot bo kupec zanjo plačal. Kupec bo pridobil premoženjsko korist, medtem ko bo prodajalec prikrajšan in mu bo zaradi tega nastala škoda.
Tako ravnanje kupca, ki je bil s situacijo očitno dobro seznanjen, verjetno tudi ni pošteno.
Kupec je naročil več kompletov izdelkov po "smešni ceni", kasneje pa nakazal, da s kupljenim lahko počne karkoli želi, in obenem pokazal interes za nadaljnjo prodajo.
Zgodba sicer še ni zaključena, a kakor kaže, je zmoto prodajalca izkoristil z namenom, da bo izdelke preprodal naprej po višji ceni in pri tem nekaj zaslužil (za tako početje najbrž potrebuje ustrezno registrirano dejavnost in mora na ustvarjen dobiček po potrebi plačati tudi s tem povezane davke).
Pozabil si dodati, da je prodajalec takšno naročilo tudi potrdil.
Se bo prodajalec skliceval na svojo napako - dvakrat?
Špekuliranje o "namenu preprodaje" in "zaslužku" seveda ne more biti pravno upoštevno. Moralno še manj (upoštevaje da je mimovrste ravno takšen preprodajalec, ki pravzaprav skoraj ničesar ne kupi "zase", ampak da bi nekaj "zaslužili").
Ko so pri mimovrste pred časom prodajali neke Mace za par evrov, takšnega naročila niso potrdili. Ker jim zakonodaja omogoča, da se pogodba šteje za sklenjeno šele s potrditvijo naročila, do te pa ni prišlo, seveda nisem vztrajal pri pregovarjanju.
Ampak na položaju ;-)-ja bi bil pa neumen, če ne bi. Zato me izjemno zanima, kako se bo zgodba razvila. In če se moja najljubša spletna trgovina ne bo poskušala spretno ali malo manj spretno izogniti prevzeti obveznosti - super!
https://dolhar.si/
Bias ::
Na tak nacin dela borza. Kupi poceni, prodaj drago. Torej so predvsem borzni posredniki nateguni?
Am...JA.
Torej...trgovine, preprodajalci (ne ilegalnih stvari) ipd. Vsi nateguni? Super.
da ne posplošujem, vsi brokerji (verjetno) niso nateguni, zagotovo jih je ogromno ki manipulirajo s financami...sicerje pa to že druga zgodba, da ne nadaljujemo v OT.
;-) ::
Zato je nemudoma izkoristil primeren trenutek, naročil več takih izdelkov in torej sklenil (oz. predlagal sklenitev) pogodbo, pri kateri gre za očitno nesorazmerje med dajatvama obeh strani.
Predlagat ni greh, da so pa oni pogodbo potrdili pa je druga zgodba ki ni omembe vredna ?
jernejl ::
Se bo prodajalec skliceval na svojo napako - dvakrat?
Saj je verjetno tudi napravil napako dvakrat, saj ne poznam argumenta, zakaj bi sklepali pogodbo v svojo škodo.
Res pa je, da bi morali ravnati z večjo skrbnostjo, pa se tole morebiti ne bi zgodilo. A pri takem obsegu poslovanja, kot ga imajo, lahko kljub skrbnosti v zelo redkih primerih pride do situacije, ko napako naredijo tudi dvakrat.
Špekuliranje o "namenu preprodaje" in "zaslužku" seveda ne more biti pravno upoštevno. Moralno še manj (upoštevaje da je mimovrste ravno takšen preprodajalec, ki pravzaprav skoraj ničesar ne kupi "zase", ampak da bi nekaj "zaslužili").
Mimovrste je podjetje, registrirano za prodajo oz. trgovino, kar pa za kupca v tej temi ne bi mogel z gotovostjo trditi. Torej je tako početje lahko tudi sporno (pravno in moralno).
In če se moja najljubša spletna trgovina ne bo poskušala spretno ali malo manj spretno izogniti prevzeti obveznosti - super!
Če takih naročil ni bilo veliko, se jim verjetno ne splača s tem posebej ukvarjati. Lahko se opravičijo in predlagajo razveljavitev pogodbe; tistim, ki na to ne bi pristali, pa lahko v svoji bazi kupcev pripišejo kak poseben status nezaželenih strank.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 903330 (7216) | D3m |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 58874 (7061) | Groot |
» | Napačna cena (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15331 (8072) | stb |
» | EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18783 (16954) | bauci |