Forum » Kaj kupiti » Napačna cena
Napačna cena
mr1two ::
Pozdravljeni!
Žal Vam moremo sporočiti, da Vašega naročila ni možno izvesti!
V Soboto dopoldan smo namreč imeli vdor v našo Administracijo.
Nekdo nam je za par ur dodal v ponudbo izdelek za 1€, čeprav je bil ta izdelek v Četrtek odstranjen iz ponudbe zaradi trenutne nedobavljivosti!
Osebo, ki je vdrla na našo spletno stran smo že odkrili (oz. njegovo IP številko, iz katere je prišel na našo stran), ter predali zadevo naprej k naši pravni službi!
Za nastalo situacijo se Vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje!
Zgleda, da je šlo za vdor, vsaj po njihovih besedah.
trnvpeti ::
Nekdo napise v merkatorju napacno ceno na artikel.
In na blagajni to ugotovijo(pred narocilom) in seveda morajo prodati po tej ceni.
In na blagajni to ugotovijo(pred narocilom) in seveda morajo prodati po tej ceni.
mr1two ::
Mislim, da če ti ne potrdijo, kot je že povedano, potem verjetno niso dolžni po tej ceni dat ven blago. Jaz si to predstavljam, da predstaviš kot povpraševanje, seveda če ti potrdijo, potem to velja, da se strinjajo s ceno in da je artikel dobavljiv. Kar se v tem primeru ni zgodilo - se pravi, če nimaš avtomatičnega potrjevanja, potem je to super, ker je možnost, da se boš kot trgovec zafrknil zelo majhna.
trnvpeti ::
ta spletna trgovina bo ob prijavi fasala veliko kazen
7. Vaše naročilo je bilo sprejeto
Vaše naročilo je bilo uspešno sprejeto. Potrdilo o vašem naročilu boste prejeli na elektronsko pošto. Izdelki vam bodo dostavljeni v najkrajšem možnem času.
torej po pogojih , ce si dobil mail, da je narocilo sprejeto, potem so oni to sprejeli, ker nikjer nimajo napisano nadaljne korake(poglej si recimo mimovrste, kjer je bolj specificirano in dokumentirano kaj in kako)
ce ze en prijavi, bodo kr placali
ce pa vas je vec naredilo ta nakup, pa se zdruzite, huh
7. Vaše naročilo je bilo sprejeto
Vaše naročilo je bilo uspešno sprejeto. Potrdilo o vašem naročilu boste prejeli na elektronsko pošto. Izdelki vam bodo dostavljeni v najkrajšem možnem času.
torej po pogojih , ce si dobil mail, da je narocilo sprejeto, potem so oni to sprejeli, ker nikjer nimajo napisano nadaljne korake(poglej si recimo mimovrste, kjer je bolj specificirano in dokumentirano kaj in kako)
ce ze en prijavi, bodo kr placali
ce pa vas je vec naredilo ta nakup, pa se zdruzite, huh
RejZoR ::
Sploh ne vem kaj se zdej tle repenčite, če bi se pa vi tko "zajebal" bi pa jokal, da vas folk hoče nategnit, ker bi pobesnelo klikal tak artikel. Double standards...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Steinkauz ::
Full folk hecka v sisteme pa vse kar nardi je da doda en izdelek za 1 eur. Itak ja
Kir bullshit izgovor
Kir bullshit izgovor
gendale ::
čeprav men je zanimivo, kako se ljudje pritožujejo, da jih trgovci vedno hočejo nategnit, sedaj bi pa oni storili isto
trnvpeti ::
men se bolj zdi kot oglasevanje, pospesevanje prodaje preko internet kanalov
pac zastonj reklama firme
pac zastonj reklama firme
PC-Freak ::
Dvomim, da bi lahko dobili kakšno kazen, saj naročila še niso potrdili!
Copy/paste:
v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa! Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno - "Naročeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Copy/paste:
v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa! Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno - "Naročeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
gruntfürmich ::
naročilo je vsekakor potrjeno, o tem ni dvoma. pač zajeb ker gre to avtomatsko.
je pa varovalka tu ker izdelka ni bilo na zalogi (recimo), in ga zato ne bodo dobavili. vendar pa ne vem kako bi bilo, če bi se enak izdelek v roku zopet pojavil na voljo, če je stronirano naročilo veljavno.
je pa varovalka tu ker izdelka ni bilo na zalogi (recimo), in ga zato ne bodo dobavili. vendar pa ne vem kako bi bilo, če bi se enak izdelek v roku zopet pojavil na voljo, če je stronirano naročilo veljavno.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
trnvpeti ::
zaloge nimajo omenjene(to bodo dobili kazen)
kakor je nekdo gor napisal, pa kar je napisano na spletni strani so potrdili narocilo
kakor je nekdo gor napisal, pa kar je napisano na spletni strani so potrdili narocilo
St235 ::
Treba ločit med avtomatiziranim potrdilom, da je bilo naročilo poslano in med dejsnko potrditvijo naročila. Ravno zato, ker lahko med oddajo naročila do potrditve je to varovalo. V fizični trgovini tega ni ker izdelek ti fizično vidiš in odneseš. Spltna trgovina pa ne more jamčit, da v tem času izdelka ne zmanjka ali se ne spremenijo pogoji. Tako, da poklikat tak izdelek in sklepat, da je pogodba sklenjena ker si, dobil avtomatično sporočilo da so prejeli naročilo, še ne pomeni, da je naročilo dejansko potrjeno in pogodba sklenjena.
Je pa seveda treba omenit tudi nepotšene poslovne prakse. Torej če podjetje oglašuje en izdelek (recimo ta ram za 1€) potem pa ob naročilu iz takega ali drugačnega razloga poskuša prodat drugi izdelek. Recimo: Tega nam je zamnjkalo, imamo pa ram po 20€...
Torej, če pride do napake v spletni trgovini (ponavai tudi jasno piše, da je ponudba informativna) je to podobno, kot če bi prišlo do napake v reklami. Prodajalca to nezavezuje, je pa lahko kaznovan, če se takih metod posložuje v okviru nepoštene poslovne prakse. Če pa je izdelek na polici označen z napačno ceno, ali če vam trgovec potrdi naročilo (ne samo sprejem ponudbe) potem pa vam je izdelek dolžan prodat po taki ceni.
Je pa seveda treba omenit tudi nepotšene poslovne prakse. Torej če podjetje oglašuje en izdelek (recimo ta ram za 1€) potem pa ob naročilu iz takega ali drugačnega razloga poskuša prodat drugi izdelek. Recimo: Tega nam je zamnjkalo, imamo pa ram po 20€...
Torej, če pride do napake v spletni trgovini (ponavai tudi jasno piše, da je ponudba informativna) je to podobno, kot če bi prišlo do napake v reklami. Prodajalca to nezavezuje, je pa lahko kaznovan, če se takih metod posložuje v okviru nepoštene poslovne prakse. Če pa je izdelek na polici označen z napačno ceno, ali če vam trgovec potrdi naročilo (ne samo sprejem ponudbe) potem pa vam je izdelek dolžan prodat po taki ceni.
yayo ::
In kakšen ram so prodajali za 1 evro? Drugače pa je tale debata prav v redu, da si človek naredi sliko o etiki posameznikov na temle forumu.
Ziga Dolhar ::
Lakotnik29: bistveni problem zgornjega primera je, da je sistem kupca obvestil, da so naročilo sprejeli, ne le prejeli :). To je pa lahko precej "auč"-typo.
https://dolhar.si/
PC-Freak ::
Jaz sem vedno ob naročilu pri njih dobil na mail potrdilo o oddanem naročilu.
Ko sem se logiral na njihovo stran in preveril stanje mi je vedno pisalo prvo "Naročilo čaka na obdelavo", potem če niso imeli na zalogi, sem dobil mail, da se je spremenilo stanje v "Naročeno" in ko so izdelek dobili na zalogo sem ponovno prejel mail "Pripravljeno na prevzem!" (Vedno grem osebno iskat, ker sem blizu doma).
Ko sem se logiral na njihovo stran in preveril stanje mi je vedno pisalo prvo "Naročilo čaka na obdelavo", potem če niso imeli na zalogi, sem dobil mail, da se je spremenilo stanje v "Naročeno" in ko so izdelek dobili na zalogo sem ponovno prejel mail "Pripravljeno na prevzem!" (Vedno grem osebno iskat, ker sem blizu doma).
gruntfürmich ::
človek naredi sliko o etiki posameznikov na temle forumu.
o tvoji etiki lahko predavaš svojemu psu če želiš. o pravi etiki pa lahko jst tebi predavam.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
kmetek ::
Kdor drugemu jamo koplje......
Nauk: tudi če bi dobil po tej ceni, bi moral nekdo zadaj to plačati....gruntfürmich: Kje si zaposlen? Si nezmotljiv 100%?
Nauk: tudi če bi dobil po tej ceni, bi moral nekdo zadaj to plačati....gruntfürmich: Kje si zaposlen? Si nezmotljiv 100%?
Dr_M ::
Vsaka napaka oz sola nekaj stane.
Pri nas v firmi (sicer proizvodnja) mogoce tolerirajo enkrat (odvisno kaj in koliko si zajebal), naslednjic ti ze kaksen vzgojen minus pri placi pritisnejo.
In ne, nihce ni nezmotljiv.
Pri nas v firmi (sicer proizvodnja) mogoce tolerirajo enkrat (odvisno kaj in koliko si zajebal), naslednjic ti ze kaksen vzgojen minus pri placi pritisnejo.
In ne, nihce ni nezmotljiv.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
kmetek ::
Ja, sej do neke mere gre...samo recimo, da bi se nekdo na ta način okoriščal ne vem, jaz sam močno dvomim, da bi to izkoristil...nikoli ne veš, kdaj se ti vrne kot boomerang.
shadeX ::
Vem da je bilo okoli tega na tem forumu že veliko povedanega okoli tega (ne samo ta tema), nikjer pa nisem našel nekega konkretnega zakona o tem. Sprašujem, ker sem bil priča zanimivemu dogodku.
V soboto sem bil v trgovskem centru v trgovini z oblačili. Na blagajni starejša ženska pa pred mano kupuje (samo) bundo. Prodajalka skenira kodo artikla in pove ceno 49.99€. Dogajanja pred sabo nisem preveč opazoval, dokler ni prodajalka po mikrofonu poklicala (predvidevam) nadrejenega, da stornira naročilo, ženska pred mano pa odide praznih rok.
Nato opazim, da je cena na artiklu bila 9.99€ jaz pa rečem prodajalki, da je ta bunda "nekam poceni", ona pa samo zavije z očmi in nekaj reče v smislu kako so stranke "butaste" (ker bi lahko predvidevala da taka bunda ne more biti tako poceni).
Vprašanje: Ali je po zakonu (kakšnem) trgovec, dolžan prodati stranki artikel po ceni, ki je napisana na artiklu? Ali bi stranka lahko zahtevala, da se ji proda artikel po 5x manjši ceni v tem primeru? Kdo bi potegnil kratko? Trgovina ali delavec, ki je "limal" cene na artikle?
V soboto sem bil v trgovskem centru v trgovini z oblačili. Na blagajni starejša ženska pa pred mano kupuje (samo) bundo. Prodajalka skenira kodo artikla in pove ceno 49.99€. Dogajanja pred sabo nisem preveč opazoval, dokler ni prodajalka po mikrofonu poklicala (predvidevam) nadrejenega, da stornira naročilo, ženska pred mano pa odide praznih rok.
Nato opazim, da je cena na artiklu bila 9.99€ jaz pa rečem prodajalki, da je ta bunda "nekam poceni", ona pa samo zavije z očmi in nekaj reče v smislu kako so stranke "butaste" (ker bi lahko predvidevala da taka bunda ne more biti tako poceni).
Vprašanje: Ali je po zakonu (kakšnem) trgovec, dolžan prodati stranki artikel po ceni, ki je napisana na artiklu? Ali bi stranka lahko zahtevala, da se ji proda artikel po 5x manjši ceni v tem primeru? Kdo bi potegnil kratko? Trgovina ali delavec, ki je "limal" cene na artikle?
Machete ::
In da razširim vprašanje, kaj če pridem jaz mimo in s flomastrom napišem neko ceno ali celo nalimam enako etiketo z prirejeno ceno?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Tody ::
Sej zato pa so gor ean kode ane? Kar je v sistemu velja... Tudi zaradi tega ker lahko nekdo polepi izdelke z kodo od banan. Čeprav se prodaja bunde. Na mimovrste se zgodil da so mel bug pa so prodajal neki skoraj zastojn. Pa so se ven potem izvadili, da je prišlo do tehnične napake in odpovedujejo enostransko pogodbo z naročnikom. Pa ni noben nč kej dost pisnil... Če pa dobiš letak kjer piše da je neka zadeva 10 eur čeprav bi morala bit 100 in prideš na blagajno in je res 10 potem plačaš in greš :) Po večjih trgovinah so pa nameščeni tudi čitalci cen, oz greš lahko prej na blagjno se prepričat al je res tko.
St235 ::
St235 ::
Vem da je bilo okoli tega na tem forumu že veliko povedanega okoli tega (ne samo ta tema), nikjer pa nisem našel nekega konkretnega zakona o tem. Sprašujem, ker sem bil priča zanimivemu dogodku.
V soboto sem bil v trgovskem centru v trgovini z oblačili. Na blagajni starejša ženska pa pred mano kupuje (samo) bundo. Prodajalka skenira kodo artikla in pove ceno 49.99EUR. Dogajanja pred sabo nisem preveč opazoval, dokler ni prodajalka po mikrofonu poklicala (predvidevam) nadrejenega, da stornira naročilo, ženska pred mano pa odide praznih rok.
Nato opazim, da je cena na artiklu bila 9.99EUR jaz pa rečem prodajalki, da je ta bunda "nekam poceni", ona pa samo zavije z očmi in nekaj reče v smislu kako so stranke "butaste" (ker bi lahko predvidevala da taka bunda ne more biti tako poceni).
Vprašanje: Ali je po zakonu (kakšnem) trgovec, dolžan prodati stranki artikel po ceni, ki je napisana na artiklu? Ali bi stranka lahko zahtevala, da se ji proda artikel po 5x manjši ceni v tem primeru? Kdo bi potegnil kratko? Trgovina ali delavec, ki je "limal" cene na artikle?
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov je prodajalec dolžan prodati izdelek po označeni ceni, razen seveda, če je očitno, da gre za bistveno zmoto ali kot nekateri namigujejo celo za goljufijo. Tako kot pri 1001 drugi temi ni črno-belega odgovora, ki bi pokril se možne odgovore.
V konkretnem primeru je seveda bistveno kako je cena prišla na bundo. Če gre za dejansko napako trgovine (in je na teh bundah res oznaka 9.99EUR) bi pri takem znesku težko trdil, da gre za bistveno zmoto. Če pa gre zgolj za to, da je bundo vzela s stojala 9.99EUR, kjer je jo na primer odložil kupec, ki je gledal bundo pred njo pa je seveda druga zgodba. Nekaj povsem tretjega (pa tudi nič nenavadnega) pa je, če je sama prilepila na bundo napačno ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
shadeX ::
V teh trgovinah so cene napisane na etiketi, kjer je cena napisana za več držav (v katerih ta trgovina obratuje) med njimi tudi Slovenija. Velikokrat vidim, da je namesto tiste cene čez prilepljena druga cena (npr če se gre za popuste). Točno tako je imela ta bunda, s to razliko, da je bila cena krepko nižja (cena je bila sprintana in ni bila ročno napisana).
Ali so imele tudi druge iste bunde tako ceno pa žal ne vem. Ugibam pa da gre za zmoto enega od delavcev, ker dvomim da bi serijsko lepil to ceno na vse bunde, ki jih imajo na zalogi.
Ali so imele tudi druge iste bunde tako ceno pa žal ne vem. Ugibam pa da gre za zmoto enega od delavcev, ker dvomim da bi serijsko lepil to ceno na vse bunde, ki jih imajo na zalogi.
Meiniken ::
Meni se nekaj zanimivega dogaja trenutno. Včeraj zvečer iščem za i5 8600k procesor in na idealo.de najdem enega za 255 eur, kar je kr pocen. Pogledam na njihovo stran in piše da majo še štiri procesorje na zalogi. Seveda naročim in dobim mail, da je naročilo potrjeno in spodaj piše, da kar sem naroču in ceno zraven.
Pogledam danes dopoldne še enkrat in piše da je zdej cena 300+ eur pa da imajo na zalogi več kot 100 kosov. Srečko jst si mislim(če je bil kak popust ne vem, nisem bil pozoren)
Iz dolgčasa pogledam še okoli opoldne in procesorja po iskalniku na njihovi strani ne najdem več. Grem v zgodovino brskalnika, najdem link in odprem ter piše, da produkt ni več na voljo
Pa da vidim kaj bo zdej...
Pogledam danes dopoldne še enkrat in piše da je zdej cena 300+ eur pa da imajo na zalogi več kot 100 kosov. Srečko jst si mislim(če je bil kak popust ne vem, nisem bil pozoren)
Iz dolgčasa pogledam še okoli opoldne in procesorja po iskalniku na njihovi strani ne najdem več. Grem v zgodovino brskalnika, najdem link in odprem ter piše, da produkt ni več na voljo
Pa da vidim kaj bo zdej...
stb ::
Meni se je pred 10+ leti zgodilo, da je bila na polici označena ena cena, na blagajni pa se je prikazala druga (višja) cena. Blagajničarko sem opozoril na razliko in rekel, da bi izdelek rad kupil po ceni s police. Skupaj sva šla preveriti na polico, kjer je videla da so imeli res tako označeno (ni bil le en izdelek malo zamaknjen na polici ali le en listek pri teh izdelkih z drugačno ceno - bila je polna polica istih izdelkov z istimi cenami). Vrnila sva se na blagajno, izpolnila je naslednji listek v blokcu "računi", plačal sem nižjo ceno in odšel. Medtem pa je že poslala sodelavko popravljati cene na police.
Zneskov se ne spomnim točno, je šlo pa za slušalke, ceni pa sta bili cca 20 EUR (na polici) in 50 EUR (v blagajniškem sistemu), tako da napaka ni bila očitna že na prvi pogled. Meni se je zdelo vredno postaviti se za svoje pravice, prodajalni pa znesek razlike zanemarljiv (so imeli srečo, da nisem kupil vseh napačno označenih izdelkov).
Najlažje pa je prodajalcem skomigniti z rameni, reči da je pač bila očitna napaka in nepoučenega kupca odsloviti.
Za zmanjševanje možnosti napak ima danes večina cen na policah zraven natisnjeno vsaj še EAN kodo izdelka, nekateri trgovci pa pripišejo še zelo okrajšan naziv izdelka, s čimer si zagotovijo nekaj maneverskega prostora pri izgovarjanju ("saj piše tule").
Od kar so davčne blagajne imajo verjetno možnost, da namesto papirnatega računa izdajo račun s poljubno ceno, vsaj ko poslovodja to odobri (se odloči za to ali pa tvega inšpekcijsko kazen).
Veliko slovenskih spletnih trgovinah ima v drobnem tisku napisano, da je naročilo potrjeno z njihove strani šele ko ti pošljejo potrditev na mejl (med tem pa preverjajo dejansko dobavljivost in morebitne hujše napake pri izačunih). Le največji imajo to vse avtomatizirano.
Zneskov se ne spomnim točno, je šlo pa za slušalke, ceni pa sta bili cca 20 EUR (na polici) in 50 EUR (v blagajniškem sistemu), tako da napaka ni bila očitna že na prvi pogled. Meni se je zdelo vredno postaviti se za svoje pravice, prodajalni pa znesek razlike zanemarljiv (so imeli srečo, da nisem kupil vseh napačno označenih izdelkov).
Najlažje pa je prodajalcem skomigniti z rameni, reči da je pač bila očitna napaka in nepoučenega kupca odsloviti.
Za zmanjševanje možnosti napak ima danes večina cen na policah zraven natisnjeno vsaj še EAN kodo izdelka, nekateri trgovci pa pripišejo še zelo okrajšan naziv izdelka, s čimer si zagotovijo nekaj maneverskega prostora pri izgovarjanju ("saj piše tule").
Od kar so davčne blagajne imajo verjetno možnost, da namesto papirnatega računa izdajo račun s poljubno ceno, vsaj ko poslovodja to odobri (se odloči za to ali pa tvega inšpekcijsko kazen).
Veliko slovenskih spletnih trgovinah ima v drobnem tisku napisano, da je naročilo potrjeno z njihove strani šele ko ti pošljejo potrditev na mejl (med tem pa preverjajo dejansko dobavljivost in morebitne hujše napake pri izačunih). Le največji imajo to vse avtomatizirano.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 914885 (3687) | tetriandoch |
» | Enostranski odstop trgovine od nakupaOddelek: Pomoč in nasveti | 6172 (5099) | diNero |
» | Slovenski trgovci ter tujina (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 41522 (37846) | s51as |
» | Mimovrste nateguni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22402 (18779) | Gandalfar |