» »

nakup rabljenega telefona v trgovini

nakup rabljenega telefona v trgovini

šernk ::

zanima me kakšne pravice ima kupec v tem primeru?

telefon je bil kupljen kot rabljem z potrjenim garancijskim listom in računom z ceno rabljenega mobitela.

zadeva je takšna, da telefon NE DELA, bil že v garanciji, pa se zadeva ni izboljšala in res ne mislim imeti telefona spet od prvih 2 mesecev po nakupu 10 dni v uporabi, vse ostalo pa na servisu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Lonsarg ::

Če je delal takrat, ko si ga kupil, potem maš pač smolo ne moreš nič(razen zahtevati nadomestnega, če gre za en ornh servis).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

šernk ::

mah nadomestni ni problem...problem je, da od telefona nimaš nič, če je skozi na servisu, če moraš skozi zaradi varnosti v žepu nositi drug telefon, vsak teden vse nastavitve resetrirat...itd...

telefon sem kupil izključno zaradi ene stvari, ki sem jo rabil dosedaj natančno 2x in natančno 2x je nisem mogel koristiti, ker telefon ni delal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Telefon si kupil rabljen z še veljavno garancijo ali ti je trgovec na rabljen telefon ponudil svojo garancijo? Če je telefon še v originalni garanciji (12-24 mesecev ponavadi) potem imaš enake pravice kot če bi kupil novega in bi bil sedaj star toliko kot je.

Telefon daš v garancijsko popravilo in zahtevaš ustrezen nadomesten telefon. Telefon moraš v 45 dneh dobit nazaj popravljen. A ti si dobil telefon nazaj še vedno pokvarjen? al se je napaka čez čas ponovno pojavila?

šernk ::

garancija je original, napaka se pa pojavlja periodično po določenem času uporabe, prvič po 20min uporabe, drugič po 5min uporabe, tretjič pa po cca 4ih dneh.

če bo na servisu po 2 dni, zna trajat tistih 45 dni ravno do konca naslednjega leta (pač nimam časa vsak dan skakat do servisa), vsekakor pa nimam namena vsake 3 dni vse nastavitve izgubljat v telefonu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Lonsarg ::

Bodi zadosti strikten, da si ne bojo več upali ti pokvarjenega iz servisa vrniti, zelo dobro opiši mu kaka je napaka.

St235 ::

Če se napaka ponavlja in je bil telefon večkrat servisiran lahko uveljavljaš stvarno napako. Sam po tvojem pisanju sodeč si ga do sedaj na servis nesel samo enkrat in se je napaka ponovila.

šernk ::

sedaj bo drugič na servisu, sej če se sedaj popravi bo OK, vendar če bo čez 1 tedn spet vse skup odpovedalo...ne vem no...mislim da znorim na mestu
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Najprej počakaj če bo res tako, potem pa se pozanimaj na servisu kako imajo rešeno uveljavljanje stvarne napake.

pviran3 ::

Navadno ti da prodajalec rabljenga telefona v trgovini tudi svojo garancijo, ki velja navadno kakšen teden od nakupa.

šernk ::

lepo da si me opomnil na odgovor :D

da zaključim (po letu in pol lol):

mobitel je šel drugič na servis in tretjič (v tretje naj bi menjali matično ploščo) in ko sem ga v tretje dobil nazaj, naj bi ga testirali 2 dni in je vse delalo (v ta namen sem jim ga tudi pustil 2 dni več na servisu), vendar so mi pustili prazno baterijo, da se ni vključil ko sem ga prevzel.

no ga pustim 1 uro na polnilcu in ga vključim... najprej stisnem bližnjico za koledar in ni delal koledar, direktno do trgovine sem letel in rekel, da ne dam več v servis.

seveda oni denarja nazaj ne bi vračali, bi pa odkupili nazaj mobitel po nižji ceni, na kar seveda nisem pristal (20€ bi izgubil s tem da je bil telefon 20-25 dni na servisu in cca 5 dni v uporabi). po omembi, da sem pripravljen uveljavljati tudi stvarno napako, je prodajalec le debelo gledal, ko sem mu malce razložil za kaj se gre, pa smo prišli do skupnega jezika v obojestransko zadovoljstvo in so mi dali drug mobitel, ki deluje že leto in pol.

skratka če počasi stopnjuješ grožnje se da vse lepo zmenit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Največji problem je stvarna napaka, ki je kot nek tabu, ki se ga vsi izogibajo in samo prelagajo odgovornost en na drugega. Delno razumem tud trgovce, ker se morajo pol drkat z uvozniki in servisi (kar je pravzaprav najbolj žalostno od vsega), da jim izdajo dobropis. Če bi bilo to vse res zakonsko pošlihtano sploh ne bi bil problem. Tko pa problem nastane ker je zakonsko določeno samo na relaciji kupec-trgovec. Trgovec-servis/uvoznik pa nič. In pol se logično vsak trgovec proba če je le možno izognit takemu zafrkavanju.
Sam namreč poznam obe plati takih zgodb in vem da ni nikoli fajn ne za eno in ne za drugo stran, redki so primeri kjer se stvari rešijo hitro in brez pregovarjanja oz groženj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Ziga Dolhar ::

Stvarna napaka je urejena ne vseh 'relacijah' - vedno med neposrednim kupcem in neposrednim prodajalcem. Le da za b2b posle s krajšimi roki kot pri b2c poslih. Sicer pa nič ne brani trgovcu/uvozniku/distributerji, da razmerja uredijo med seboj.*

*In praviloma tudi jih. A ne glede na to, ali jih uredijo sami ali obvelja zakonski režim, vedno gre na breme nekoga, ki mu to ni všeč.
https://dolhar.si/

RejZoR ::

Z večjimi uradnimi distributerji ni problem (Philips recimo), bolj je jeba s privatniki, ki pa so istočasno recimo tud ekskluzivni uvozniki.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106126 (55160) next3steps
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7512504 (8556) ziggy89
»

Tožba ram2 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
726160723 (134346) markezii
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012959 (10077) solatko
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536300 (6300) AngelOfDeath

Več podobnih tem