» »

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša

engadget - Ena izmed prednosti hibridnih vozil je zmanjšano zvočno onesnaževanje, saj so pri nizkih hitrostih, ko se bencinski agregati ne vključijo, skoraj neslišni. Pričakovali bi, da bo to ena izmed velikih prednosti za uporabo v urbanem okolju, kjer je zvočno onesnaženje velik problem, a je ameriški zakonodajalec predpisal obvezen hrup.

Ker so pešci podzavestno navajeni na avtomobilski hrup, se včasih zanašajo kar na sluh in ne preverijo, ali je cesta res prazna. Da jih ne bi iznenadili hibridi, je Senat sprejel Pedestrian Safety Enhancement Act. V njem je med drugim predpisano, da morajo proizvajalci hibridov umetno zagotoviti, da bodo njihova vozila hrupnejša, kakor to terja tehnologija pogona. Z drugimi besedami, namenoma bodo morali biti glasnejši, da bi bili pešci varnejši.

Problem ni nov in že pred sprejetjem zakonodaje so se s tem ukvarjali proizvajalci sami. Chevrolet Volt ima tako vgrajeno posebno trobljo, ki je namenjena opozarjanju okolice na navzočnost hibrida. Nissan Leaf avtomatično proizvaja hrup, ko njegova hitrost preseže 20 kilometrov na uro. V novi Toyoti Prius je na voljo Lotusov sistem, kjer lahko uporabnik izbira med več zvoki, od navadnih do futurističnih, s katerimi se oglaša njegov avtomobil.

Zakonodajalec poudarja, da so pri snovanju zakona mislili na slepe in slabovidne, ki se morajo zanašati na zvočni podpis vozila. To je ena plat problema, a nekako se ne moremo znebiti občutka, da je dolžnost pešcev, da se izogibajo vozilom v mestih in ne obratno. V Evropski uniji podobne zakonodaje še ni, čeprav je Evropska komisija v delovnem dokumentu (stran 12) že prepoznala mogoče varnostne probleme, ki se utegnejo pojaviti zaradi tihosti delovanja hibridnih vozil, zato iščejo enoten dogovor z Japonsko in ZDA pri standardizaciji problematike in rešitve.

Bomo res zapravili čudovito priložnost narediti mesta tišja in bolj prijetna za bivanje?


92 komentarjev

«
1
2

MisterR ::

Kaj pa če bi delali na tem da bi pešce naučili reda???

Mikrohard ::

Če bi že kdaj vozil hibrida v naselju, bi vedel, da je to resen problem. Mene je bila prav groza, ko noben pešec ni vedel, da se peljem mimo.

bluefish ::

Bomo res zapravili čudovito priložnost narediti mesta tišja in bolj prijetna za bivanje?
Naredi se neko vmesno obdobje. Vozila umetno ustvarjajo hrup, avtomobilske firme pa sprožijo medijsko kampanjo za ozaveščanje folka.

Aston_11 ::

V ZDA so itak neki posebneži. Bodo imeli generator zvoka, da bo delal TM TM TM, če bo šel mimo električni "dizel" traktor, PF PF PF, če bo šel mimo električni bencinski dvotaktni TOMOS skuter itd.
Po moje bi bilo dobro pešce obuti v železne čevlje in jih na štrom priklopiti, da bi jih vsakič malo streslo, ko bi šel neslišen avto mimo.

bluefish ::

MisterR je izjavil:

Kaj pa če bi delali na tem da bi pešce naučili reda???
Še prej pa voznike (pa ne hibridov, ampak vse).

kar-nekdo ::

Po mojem vsaj enkrat nekaj pametniga od ZDA pri tem pa res ni nic slabega pa se od kakiga V8 motora zvok si das gor pa je :)

kuglvinkl ::

Pred semaforji, bi blo lahko tiho. Predstavljajte si križišče pred Bavarcem.
Your focus determines your reallity

49106 ::

Kaj pa slepi ljudje?

blue ::

Priložnost za novo industrijo
drive tones :)
si že predstavljam nov R&B drive tone :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blue ()

Mavrik ::

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?


A slepi ljudje se zabijajo v kandelabre, druge ljudi ter vse ostalo ker je "pretiho"? Bomo zdaj montirali zvočnike na zgradbe da si slučajno ne bi glave polomili?
The truth is rarely pure and never simple.

nekikr ::

Super. Komaj čakam, da svoj avtomobil priključim na iTunes in si snamem nekaj "zvonjenj" :)

Iona ::

To je super za mesto. Poleg tega pa je še vedno možnost za vklop ali izklop.....

jlpktnst ::

Bedniki so. Tudi električni avto ima značilen zvok ko se pelje. Problem je, da je tak ambientalni hrup, da se enostavno ne sliši avta zaradi ostalih - ne zato ker bi bil brez zvoka. Raje bi prepovedali hrupne avte pa tako rešili, ne pa da predpišejo ŠE DODATEN hrup. Bedaki resno.

filip007 ::

To je resen problem, ker vsi pač ne buljimo naokoli kot periskop namesto glave, potem pa Veyron V16 zvok prosim ali pa Mazda RX8.

Trevor Philips Industries

nekikr ::

Ko greš čez cesto ne gledaš naokoli, če je kje kakšen avto? Upam, da si zavarovan, da bodo po tvoji neumni smrti vsaj sorodniki kaj imeli od tebe.

Looooooka ::

Nasa vlada bi problem resila tako, da bi vsakemu vozniku hibridnega vozila, ki bi poskodoval pesca podvojila predpisano kazen.
Hvala bogu bo kot vedno morala kopirati druge =)

filip007 ::

:)) Pa še rutuico na glavo pa kresničko v roke, isti problem je kot pri tirnicah za vlak zelo malo jih pogleda levo in desno, če ni prehod dobro označen.
Trevor Philips Industries

Zmajc ::

Debilnost pešcev in kolesajev je včasih prav osupljiva. Tudi če vozila čisto dobro slišijo. Glih zadnjič sem enega pešca skoraj povozil ko je sredi največje poledice ob 7ih zjutraj 2m pred mano uletel na prehod.

Simko ::

Mavrik je izjavil:

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?


A slepi ljudje se zabijajo v kandelabre, druge ljudi ter vse ostalo ker je "pretiho"?

Da, se. Ne prav pogosto, ampak se zgodi. Ampak jih to ne poskoduje/ubije, vecino casa. Kar pa za vozeci avto ne moremo govoriti, ali pac?


Sem pa kar nekaj casa zivel v Seoul-u in moram reci, da tam tudi hrup ne pomaga. Pesci opazijo ambulance car na nujni voznji sele, ko je oddaljen 2 metra.

JurijTurnsek ::

huda neumnost. manj avtomobilskega hrupa v mestih bi bila revolucija.
http://www.slatnaskejta.com

gruntfürmich ::

čisto tihi avti bi znali biti hudo nevarni, ker smo preveč navajeni da praktično vsa vozila oddajajo hrup.
upajmo samo na kakšno dobro rešitev. morda IR zaznavalo!?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mipe ::

Zakaj pa imamo hupe?

Kup bedakov, tile Američani...

mercho ::

mogoče je na začetku pametno, da se umetno ustvarja nek hrup oziroma ravno dovolj glasen/tih zvok, da je avto opazen. s časom pa naj se jakost vedno bolj niža in obenem pešce osvešča o tem. bi veliko pridobili tudi kolesarji, ki smo skoraj že obupali nad pešci, ki kot ovce brezglavo skakajo na kolesarsko stezo.

kixs ::

Osebno se mi zdi pametno, da oddaja nek zvok, ki spominja na hrup vozecega avta. Nissanova ideja o tem zvoku pri hitrosti nad 20km/h se mi zdi se najbolj pametna.

Sicer pa koliko ljudi, ki so proti temu so sploh vozili ali bili ob takem vozilu?

lp

imagodei ::

nekikr je izjavil:

Ko greš čez cesto ne gledaš naokoli, če je kje kakšen avto? Upam, da si zavarovan, da bodo po tvoji neumni smrti vsaj sorodniki kaj imeli od tebe.

Kolikor se že strinjam s tem, da je v osnovi vsak odgovoren za svoje ravnanje in bi sam moral skrbeti za to, da pogleda, ko gre čez cesto, je dejstvo še vedno tako, da se ljudje zanašamo na zvok. To je čisto podzavestno in to težko spremeniš.

Če hočemo preprečiti nesreče, je narobe gledat s stališča odgovornosti. Ko pešec enkrat stopi direkt pred avto in hudo poškodovan ali celo mrtev obleži pod kolesi, je glavni efekt ta, da "nikoli več ne bo, kot je nekdaj bilo". Odgovornost, ali je bil kriv pešec ali voznik, je drugotnega pomena in pride kasneje. Rezultat je ta, da smo pridelali novega para- ali tetraplegika, rastlino, truplo... Tega nočemo, pa ne glede na to, kdo je kriv. In zato je treba pogruntat nekaj, da ljudje ne bodo skakali pod avtomobile.

Nove generacije, ki bodo rasle ob neslišnih hibridih, se bodo navadile drugače. Mi, ki smo zrasli ob hrupnih avtomobilih, smo v večji nevarnosti. Noben zase ne more 100% zatrdit, da je kot pešec 100% časa 100% zbran in da ne bi naredil take neumnosti. Podzavestno se še kako zanašamo na zvok prometa. Prehodno obdobje, ko bi hrupnost avtomobilov postopoma zmanjševali, bi bilo dobrodošlo.
- Hoc est qui sumus -

Izi ::

Če bi bili samo električni avti bi se jih slišalo povsem dovolj, ker še zdaleč niso neslišni. Trenje gum ob asfalt se še kako sliši, pa tudi električni motor malo brni. Problem pa je, da se jih med ostalimi pordulami ne sliši popolnoma nič.
Meni se ta ideja zdi neumna.
Še vedno lahko potrobiš, če se kakšen pešec sumljivo obnaša. Pa dajmo še vsem kolesarjem tudi predpisati električne piskalnike na kolesa, saj ti pa so za razliko od električnih dejansko neslišni.

Človek dobi občutek, da v Ameriki nimajo ločenih vozišč za avte in pločnikov za pešce in se vsi prerivajo na istem območju. Ne vem kaj bi pešec sploh počel na cesti. Ko pa gre pešec čez cesto pa imamo vsaj pri nas semaforje in avti čakajo pri miru, zakaj bi morali torej ves čas piskati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mipe ::

Ta zadeva me jezi zato, ker se predpostavlja, da se pešci zanašajo na hrup, da opazijo avto. Veliko nas je, ki smo gluhi ali naglušni in se zato ne moremo zanašati na sluh, medtem ko veliko voznikov misli "saj bodo pa ja slišali" in gredo naprej.

Vedno se moram dvakrat ozreti, ker sem že srečal veliko takih pametnjakovičev. Na srečo jim me še ni uspelo poslati v KC ali na Žale.

Torej, če bodo imeli te hrupne naprave, bodo mislili, da so v vsakem primeru slišni in vozili tako, kot jim paše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

imagodei ::

@Izi,

ideja ni kar neumna, ker si jo ti tako označil. Če bi vse avtomobile naenkrat zamenjali, potem OK. Ker jih pa ne bomo, se "hrup" trenja gum ob asfalt na tvoji levi izgubi med hrupom speljevanja navadnega avtomobila na tvoji desni. Pa četudi bi zamenjali vse avtomobile hkrati, bi potrebovali nekaj časa, da se navadimo na drugačen zvok. Tle se pač ustvarja Pavlovov refleks in če je zvok bistveno drugačen, tudi pomisliš ne na avto.

Zadeve pa poznam iz prve roke, ker sem ponosen lastnik elektičnega skuterja in vem, da se ljudje mečejo na cesto.
- Hoc est qui sumus -

GupeM ::

mercho je izjavil:

bi veliko pridobili tudi kolesarji, ki smo skoraj že obupali nad pešci, ki kot ovce brezglavo skakajo na kolesarsko stezo.

Kolesarji se pa po kolesarski stezi vozite po napačni strani. Običajno ne hodim po kolesarski stezi. Včasih, če že hodim, pa pride za mano kakšen kolesar in začne zvonit z zvoncem... Halo... na napačni strani si! Isto se kolesarji vozire po pločnikih kjer ni kolesarskih stez oz. gre kolestarska steza 20m naokrog (pred Volto v LJ). Pa ravno tako se obešate na zvonce.

Keyser Soze ::

V bistvu, kot je že bilo omenjeno posredno, bi bilo najboljše uvesti neko prehodno obdobje 3 let recimo.

V tem času se vsak lahko izobrazi do te mere, da preneha uporabljat zvok kot primarno čutilo v prometu (če je fiziološko sposoben seveda). Sicer pa, kot je omenil Mipe. Kaj pa gluhi? Za njih so že sedaj vsa vozila "električna".
OM, F, G!

poweroff ::

Hrup med vožnjo ni tak problem. Če pa ne bo hrupa stoječih oseb (na semaforjih ali v zelo počasnih kolonah), bo pa to zakon.
sudo poweroff

Mipe ::

Slušalke, telefoniranje med prečkanjem ceste... le kako bi povečana hrupnost hibridov zmanjšala rizik?

Manu ::

Neumnost. Jaz se nikoli ne zanašam samo na zvok. Vedno pogledam levo in desno in to večkrat.

Res pa je, da se je treba na tihost vozil navadit. Problem je, ker ne bodo vozila samo tiha vozila, ampak oba hkrati. Če bi bila vsa vozila tiha potem bi se hitreje navadili na to.

Kar se tiče slepih: te populacije je razmeroma malo. Ko so na cesti so vidni, ker imajo ali psa ali pa palico in pa še ponavadi kakšna sončna očala (tudi pozimi in ponoči). Vozniki in pešci bi se morali naučiti biti bolj pazljivi v prometu.

Ravno tihost hibridnih vozil je ena njihovih pomembnejših prednosti. Zakaj dodatno ustvarjati hrup?

Varnost se doseže s pozornostjo in kulturo na cesti.

imagodei ::

Keyser Soze je izjavil:

V bistvu, kot je že bilo omenjeno posredno, bi bilo najboljše uvesti neko prehodno obdobje 3 let recimo.

V tem času se vsak lahko izobrazi do te mere, da preneha uporabljat zvok kot primarno čutilo v prometu (če je fiziološko sposoben seveda). Sicer pa, kot je omenil Mipe. Kaj pa gluhi? Za njih so že sedaj vsa vozila "električna".


V praksi nemogoče izvesti, razen če se dejansko zamenja večina vozil (= več kot 4/5). Množic ne boš nikakor mogel prisiliti, da se bodo zavestno trenirale v prometu, da se ne smejo zanašati na zvok. Policisti in redarji pa tudi ne bodo prežali na ljudi in pisali kazni češ: "Videl sem vas, da niste pogledali na levo in desno! Zanašali ste se na zvok, to je prepovedano!"

Folk se bo nehal zanašat na zvok, ko ga več ne bo. Če ga odrežeš kar naenkrat, bo cel kup nesreč. Prehodno obdobje pa mora biti tako dolgo, dokler ni zamenjana večina vozil v prometu - plus še kakšno leto. Enostavno ne gre, da bi ljudem predpisali 3-letno obdobje, po tem času pa razglasimo splošno, v naprej veljavno amnestijo voznikom: če povozite pešca, si je sam kriv, kaj pa ne gleda, ko prečka cesto. To je najmanj nečloveško, pa še kakšna bolj krepka beseda se mi utegne zapisat.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Evo, še en drek iz riti birokracije na glavo napredka. Ta ukrep je podprt kakšnimi študijami točno? Tisto, katero sm gledu jaz, je ugotovila da so hibridi natanko enako nevarni kot ropotajoči V8 monstrumi.

Edino kar podpriram je brenčač ob vzvratni vožnji, podobno kot je na tovornih vozilih/kombijih že sedaj obvezno.

Dejstvo je da se NIHČE resno ne zanaša na hrup motora (ker ga ne dojame dovolj prostorsko locirano) razen morda na kakem parkirplacu ko si bol pozoren na ropotajoče zadeve kot tihe. Pričakuješ da se lahko začno premikat, od tihih tega ne pričakuješ.

>> Zadeve pa poznam iz prve roke, ker sem ponosen lastnik elektičnega skuterja in vem, da se ljudje mečejo na cesto.
Ko si bil ponosen lastnik ropotajočega skuterja so se metali kej manj?
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

W1> "Dejstvo je da se NIHČE resno ne zanaša na hrup motora (ker ga ne dojame dovolj prostorsko locirano) razen morda na kakem parkirplacu ko si bol pozoren na ropotajoče zadeve kot tihe. Pričakuješ da se lahko začno premikat, od tihih tega ne pričakuješ."

To sem tudi jaz mislil, dokler nisem prvič sedel na električni skuter in v pol ure vožnje skorajda 5x zbil kolesarje in pešce. ;)


W1> "Ko si bil ponosen lastnik ropotajočega skuterja so se metali kej manj? "

Jah, dejstvo, da sem opazil razliko, je menda dovolj zgovorno?
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

kitaj ::

Ljudje, navajeni na 3D hrup avtomobila, bodo različne "StarWars" zvoke električnih vozil enostavno preslišali.
Ko sem pred leti iz Kitajske prinesel trobljo za kolo mi ni prav nič pomagala. Ljudje zvoka preprosto niso registrirali kot nekaj, na kar bi morali biti pozorni. Včasih sem trobil do onemoglosti, pa se niso premaknili. Predramil pa jih je zven "klasičnega" kolesarskega zvonca.

Mipe ::

Namesti sireno od rešilca. Pozornost boš zagotovo dobil :P

HeMan ::

Meni se ne zdi neumna ideja. Tako ali tako motor avtomobila ni glavni povzročitelj hrupa avtomobilov, tko da hibridi ne bodo nič zmanjšali hrupa v mestih. Motor se najbolj sliši pri nizkih hitrostih, kar so recimo cone 30 v naseljih, kjer pa dejansko večina ljudi ne gleda za avtomobile ampak se zanaša na zvok. Tu se gre za parkirišča v blokovskih naseljih in podobno, kjer ni veliko prometa, ko pa je pa je ta počasen. Tam, kjer pa rabiš gledat za avto in zvok ni dovolj, tam pa tudi motorja avtomobila ne slišiš imo :)

nekikr ::

Naravna selekcija. Če pred prečkanjem ceste ne pogledaš levo in desno potem umri, ker si ne zaslužiš, da svoje trapaste gene preneseš naprej.
Kaj bo pa naslednji korak? Prepoved črnih avtomobilov oz. prebarvanje z nekimi fluorescentnimi barvami, ker je dokazano, da so manj opazni na cesti kot beli?

Pred leti sem se smejal, ko sem prebral, da je nek Američan dobil tožbo v kateri je tožil proizvajalca avtodoma, da ni napisal jasnih navodil, da med vožnjo voznik ne sme zapustiti kabine in si narediti kave - posledično se je zabil. Sedaj vidim, da je še na tem "intelektualnem" forumu polno ljudi, ki ne razumejo kaj pomeni preprosta kmečka pamet. Pred prečkanjem ceste MORAŠ pogledati levo in desno, če se da večkrat. Razen če planiraš samomor, kar je pa potem tako ali tako v redu.

lukaz ::

imagodei je izjavil:

Keyser Soze je izjavil:

V bistvu, kot je že bilo omenjeno posredno, bi bilo najboljše uvesti neko prehodno obdobje 3 let recimo.

V tem času se vsak lahko izobrazi do te mere, da preneha uporabljat zvok kot primarno čutilo v prometu (če je fiziološko sposoben seveda). Sicer pa, kot je omenil Mipe. Kaj pa gluhi? Za njih so že sedaj vsa vozila "električna".


V praksi nemogoče izvesti, razen če se dejansko zamenja večina vozil (= več kot 4/5). Množic ne boš nikakor mogel prisiliti, da se bodo zavestno trenirale v prometu, da se ne smejo zanašati na zvok. Policisti in redarji pa tudi ne bodo prežali na ljudi in pisali kazni češ: "Videl sem vas, da niste pogledali na levo in desno! Zanašali ste se na zvok, to je prepovedano!"

Folk se bo nehal zanašat na zvok, ko ga več ne bo. Če ga odrežeš kar naenkrat, bo cel kup nesreč. Prehodno obdobje pa mora biti tako dolgo, dokler ni zamenjana večina vozil v prometu - plus še kakšno leto. Enostavno ne gre, da bi ljudem predpisali 3-letno obdobje, po tem času pa razglasimo splošno, v naprej veljavno amnestijo voznikom: če povozite pešca, si je sam kriv, kaj pa ne gleda, ko prečka cesto. To je najmanj nečloveško, pa še kakšna bolj krepka beseda se mi utegne zapisat.


To ja, dejmo met prehodno obdobje v katerem se bo večina vozil spremenila v električne, še vedno pa se bodo oglašali kot bencin/dizel. Potem lahko po temu 3-letnemu obdobju naenkrat ugasnemo vse zvočnike in smo dosegl isto sranje. Kar naenkrat je vse tiho in folk se še vedno zanaša na zvok.

jlpktnst ::

To je podoben problem kot semaforji.

Dajmo semafor v vsako vas na vsak še tako majhen razcep. Evo. Zaradi "varnosti", samo zato ker je težko upoštevat znake in se prav razvrstit.

Pol imamo pa semaforje na 50m za čisto brezvezne odcepe kjer na glavni cesti čakaš po 1 minuto za to da je prižgana rdeča s stranske pa ne pripelje čisto nič.

To je taka nora potrata resursev da verjet ne moreš.... potem pa navsezadnje še vedno gre kdo pri rdeči pa je bum.

Naj namontirajo kar gasilsko sireno na vsak avto pa BOMO PREKLETO VARNI.

WarpedGone ::

Prepisano iz drugega foruma:

"Noben dogodek ni več nesreča in za vsako nesrečo obstajata manjkajoči prepoved in kazen, ki bi jo preprečila."

Totalitarizem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Markoff ::

Super. Uzakonili so turbofolk custom sound na avtomobilih čefurjev in atomik harmonik turbo joškasto muziko na avtomobilih kmetavzov.

Razmišljam, da bi uporabil tale custom sound na mojem bodočem avtu (trenutno ga uporabljam na mobilcu):

United Retards of America - where people are encouraged to remain stupid
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Onlyx ::

Mavrik je izjavil:

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?


A slepi ljudje se zabijajo v kandelabre, druge ljudi ter vse ostalo ker je "pretiho"? Bomo zdaj montirali zvočnike na zgradbe da si slučajno ne bi glave polomili?


Kolikor je meni znano je zgradba nepremikajoča se stvar, pri avtu pa je stvar nekoliko drugačna. Slepi pešec se na okolje odziva bistveno drugače, če ima neko povratno informacijo, v tem primeru je to pač zvok avtomobila. In zgradba ga ne bo zbila, nek prehiter voznik pa seveda lahko.

nekikr ::

Ok. Pojdi z mano čez to svojo logiko:
1. Slep si
2. Ne vidiš nič
2.1. Ali pa čisto, čisto malo
3. Ko prečkaš cesto:
3.1 Greš na semafor in poslušaš tisto ropotanje dokler ti ne pove da greš lahko varno čez
3.2 Greš kar čez, saj če ne slišiš ničesar, potem najbrž ničesar ni (tudi kolesarjev ni, ali pa rolkarjev itd.)

Naravna selekcija ftw.

KaRkY ::

Meni se to zdi pametna ideja. Jaz bi sicer naredil, da je ta zvok samo med 10 in 50 kmh ker po 40 ali 50 kmh so že tak gume glasnejše kot pa motor povprečnega evropskega avtomobila.

Sicer pa osebno recimo ponoči če grem čez cesto ko je vse tišje nikoli ne pogledam, če ne slišim nič.
When you look long into an abyss, the abyss looks into you

WarpedGone ::

Napačna je sploh osnova predpostavka, da je električni avtomobil al pa hibrid, neslišen.
Le zvok/hrup je drugačen in obstaja le ko se stvar dejansko premika. Kdo pri zdravi pameti trdi da je tole neslišno...
Zbogom in hvala za vse ribe

Saladin ::

OK, naj dovolijo custom hrup - jaz hočem takega.

Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zelena energija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11722195 (19952) Pyr0Beast
»

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9219730 (16604) Spajky
»

S hibridom imate še enkrat večjo možnost, da bodo zbili kolesarko/ja (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
575310 (4118) BigWhale
»

Avtomobilizem - prihodnost vozil, + 3 generacija Priusa

Oddelek: Na cesti
234186 (3408) Boeing
»

Test zanesljivosti Priusa II (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5310145 (8842) Stepni Volk

Več podobnih tem