» »

S hibridom imate še enkrat večjo možnost, da bodo zbili kolesarko/ja

S hibridom imate še enkrat večjo možnost, da bodo zbili kolesarko/ja

«
1
2

Step2en Wolf ::

ter za tretjino večjo možnost, da boste zbili peško/ca.
Tako kaže zadnja raziskava ameriške National Highway Traffic Safety Administration. Podatek velja za nižje hitrosti, ko motorji na notranje izgorevanje ne delajo (beri: ropotajo).
Detajlna analiza je podana v tem PDF dokumentu: Incidence of Pedestrian and
Bicyclist Crashes by Hybrid Electric Passenger Vehicles

Od 8 387 hibridov je bilo vpletenih v nesrečo s peško/cem 77 vozil (t.j. 0.9%) ter 48 v nesrečo s kolesarko/jem (t.j. 0.6%).
Od 559 703 klasično smredečih ropotuljic je bilo vpletenih v nesrečo s peško/cem 3 578 vozil (t.j. 0.6%) ter 1 862 v nesrečo s kolesarko/jem (t.j. 0.3%).
 Hibridi - tihi predatorji nedolžnih kolesark in pešk

Hibridi - tihi predatorji nedolžnih kolesark in pešk



Pri tem je dodano, da žal niso zajete čisto vse nesreče in torej statistični podatki niso čisto merodajni.

Vendar na nekaj vendarle opozarjajo... recimo Jeremya Clarksona opozorila ob testiranju Priusa II.
Old Jezza was wrong so many times, you have to trust him on this one :)

Vir: Ameriška zveza potrošnikov

Daedalus ::

Owbe, res. Le zakaj imamo ljudje poleg ušes še ona tipala za vid, oči poimenovana?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Step2en Wolf ::

Še Jeremyev test Priusa II: KLIK time 2:55 :)
Tudi test Priusa I ni šel bolj skozi: KLAK

BigWhale ::

Vse skupaj je stvar evolucije in naravne selekcije.

Tisti z zakrnelimi vratnimi misicami, ki ne morejo obrniti glave levo in desno preden preckajo cesto, so pac na slabsem.

Tako kot so na slabsem tisti, ki se ne prepricajo ali je za vrati razsvetljena kabina preden stopijo v prazno - v jasek dvigala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

gzibret ::

No, nekaj podobnega sem napisal v temi o električnih avtomobilih, pa so me vsi demantirali. Mislim, da tam, ko so naredili en električni avto, ki mu lahko vklopiš zvočnik, iz katerega se sliši zvok motorja.

Aja, še to... To je res. Kolegica ima hibrida in je rekla, da ni variante, da se po mestu vozi na štrom. Je prenevarno (ne za njo...).
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

ahac ::

Najboljš, da vsak avto dobi sireno pa bo nesreč sigurno manj!
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

;-) ::

Mene nebi to nič motlo, ker mam muziko naglas da se čuje ko pridem ;)

A. Smith ::

Ena, morda manj nadležna rešitev od sirene je stroboskop v žarometu.

Rešitev, ki se je že zdaj poslužujejo nekateri motoristi.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

;-) ::

strobo ni dovoljen

Pyr0Beast ::

Rešitev, ki se je že zdaj poslužujejo nekateri motoristi.
Nevarna, nič drugega. Toliko jih skrbi za 'varnost' a prevozu se nebi odpovedali.

Vse skupaj je stvar evolucije in naravne selekcije.
Eh BW. To je stvar navadne. Sluh je pač bolj uporabljeno čutilo ker zajema širše območje. Vid je načeloma manj uporabljen zaradi svoje 'ozkoglednosti'.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

C_maniak ::

hja, sej počas se bo folk že navadu, da lahko avto tudi neslišno pride. do takrat pa ... too bad za nekatere.

Vse skupaj je stvar evolucije in naravne selekcije.

Tisti z zakrnelimi vratnimi misicami, ki ne morejo obrniti glave levo in desno preden preckajo cesto, so pac na slabsem.

to od človeka, ki ga je avto že 2x zbil na prehodu?

IceIceBaby ::

Pešči in kolesarji pustijo naredijo relativno malo škode na avtomobilu. Se ne splača sekirat :)

Baltazar-x ::

Zgleda bo 2 mesca kasnej 50/50% statistika med elektro avtomobili in avtomobili na notranje igorevanje. :)

ABX ::

Vse skupaj je stvar evolucije in naravne selekcije.

Tisti z zakrnelimi vratnimi misicami, ki ne morejo obrniti glave levo in desno preden preckajo cesto, so pac na slabsem.

Tako kot so na slabsem tisti, ki se ne prepricajo ali je za vrati razsvetljena kabina preden stopijo v prazno - v jasek dvigala.


Se strinjam, Prius voznike ki bojo povozili pešca na prehodu jih bojo odstranili iz ceste. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Kolikor jaz vem mora na pešce paziti voznik avta, torej je vseeno ali se voziš na elektriko ali pa imaš dizla s preluknjanim auspuhom.
Mene so v avtošoli učili, da če pešec kakorkoli kaže namero, da bo prečkal cesto moraš vedno ustaviti in ga spustiti čez cesto.
Nič še nisem slišal o kakšni spremembi, da bi imeli avtomobilisti prednost pred pešci ali kolesarji. Torej je vsak povožen pešec ali kolesar rezultat izsiljevanja avtomobilista in nikoli pretihe mašine v avtu.

Verjamem pa, da v Sloveniji ne bo tovrstnih težav, saj imajo tisti mladi divjaki, ki ponavadi povozijo pešce, v avtih vedno tako glasno muziko (ponavadi srbske narodnjake), da se že na kilometer daleč sliši butanje basov, ko je oddaljen samo še kakšnih 50 metrov pa že pešci začutijo vibracije četudi so gluhi, celoten avto pa kar malo poskakuje v ritmu basov :D
Pri takih se tudi sedaj mašine nikoli ne sliši, pa čeprav gre ponavadi za najglasnejšega dizlaša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

A. Smith ::

Nevarna, nič drugega. Toliko jih skrbi za 'varnost' a prevozu se nebi odpovedali.
Ja, motociklizem je nevaren. So what? Hoja v hribe je tudi. Pa skaknje s padalom, smučanje, kolesarjenje. V banji ti lahko spodrsne, pa si zlomiš tilnik.

Ok, saj razumem tvoj point. Če hočeš bit varen, pusti motocikel. Ampak nekateri se pač hočejo vozit. A zaradi tega naj vsako optimiranje lastne varnosti kar vnaprej opustijo? To je tako, kot bi (če karikiram) padalcu rekel, "Ej skoči ti kar brez padala, saj to je tko al tko nevaren šport."

In ja, strobo ni dovoljen. Lahko bi se pa zakon spremenil, če bi se dovolj ljudem zdelo vredno. In če je klasični strob preveč moteč za ostale udeležence, bi se lahko z zakonom predpisalo tudi manj močne variante, kakšne LED izvedbe manjših moči.

Predlog je daleč od idealnega, vendar se mi zdi precej manj butast od tega, da bi nanj montirali zvočnik z zvokom ICE motorja :\
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Gregor P ::

V nekem nemškem mestu so imeli takšen problem s tramvaji; namreč nobeden jih ni slišal. Sedaj ne vem točno, kako so rešili to težavo; sem pa videl v nekem drugem mestu, da tramvaji redno opozarjajo ljudi okoli sebe, ko se bližajo prehodom za pešce ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tear_DR0P ::

pa smo ziher da ta statistika kaže na neposlušnost pešcev? kaj pa če izkazuje samo nesposobnost voznikov hibridov?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Izi ::

Predlog je daleč od idealnega, vendar se mi zdi precej manj butast od tega, da bi nanj montirali zvočnik z zvokom ICE motorja :\

Podobni butasti zakoni že obstajajo.
Najbolj podoben je zakon, da mora digitalni fotoaparat ob zajemu slike skozi zvočnik predvajati zvok, ki spominja na klik starega analognega fotoaparata. :D

gokky ::

@Izi: Vir?

jype ::

gokky, na Japonskem to velja: http://www.wired.com/gadgetlab/2008/07/...

BigWhale ::

Vse skupaj je stvar evolucije in naravne selekcije.
Tisti z zakrnelimi vratnimi misicami, ki ne morejo obrniti glave levo in desno preden preckajo cesto, so pac na slabsem.

to od človeka, ki ga je avto že 2x zbil na prehodu?


Ja, nekateri smo se pac drugace prilagodili. Proznejse kosti in odpornost na udarce. ;> Kaj je bolje bo pa ze pokazala evolucija.

Icematxyz ::

Vedno so problem prehodna obdobja. Da se "okolica" privadi. In ni vrag da ne pričakuješ neslišnega avtomobila za seboj ne glede na stopnjo evolucije v katero se uvrščaš. Preprosto to je nekaj novega in rabi se čas da se privadimo.

Ko bodo pa 99% po cestah vozili "neslišni" avtomobili bo pa nekdo z avtom ki ga vozimo dan danes povzročal prav neverjeten "trušč".

P.S.

Polifonične melodije?

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Nič bat... v avto si boš lahko naložil svoj zvok motorja (tako kot si zdaj nalagate melodije na telefone ali pa ozadja na zaslon). Mularija bo tako lahko vozila majhne jajčke, zvok bo pa od kakega ameriškega "muscle" avtomobile. Spet drugi bodo lahko naložili zvok Puddle Jumperja iz Stargate Atlantis-a.

A ne bo to fino... še ena tržna niša, ljudje bomo pa kupovali:P

WarpedGone ::

Hibridi in električni avtomobili so daleč od neslišnosti.

Pri tem je dodano, da žal niso zajete čisto vse nesreče in torej statistični podatki niso čisto merodajni.

O čem se potem sploh pogovarjat?
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

Vse skupaj je stvar evolucije in naravne selekcije.
Tisti z zakrnelimi vratnimi misicami, ki ne morejo obrniti glave levo in desno preden preckajo cesto, so pac na slabsem.

to od človeka, ki ga je avto že 2x zbil na prehodu?


Ja, nekateri smo se pac drugace prilagodili. Proznejse kosti in odpornost na udarce. ;> Kaj je bolje bo pa ze pokazala evolucija.

Več slame med možgansko opno in možgani (za blaženje udarcev), manjši možgani...:D

BigWhale ::

Več slame med možgansko opno in možgani (za blaženje udarcev), manjši možgani...:D


Ampak se vedno dovolj veliki, da vedo, da slama pac ni namenjena blazenju udarcev, ker se v ta namen uporablja mozganska tekocina.

Pyr0Beast ::

Štrom afta boš težko slišal če ne bo cvilil in tulil. Zvok pri kotaljenju gume se utopi v mestnem hrupu. Preprosto prevelik je kontrast med enimi in drugimi. Potem so pa ljudje še malce naglušni ipd.

Saj tudi mačka lahko uspeš prestrašiti ali mu priti za hrbet, brez da bi vedel.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Avenger ::

Saj lahko vsak avto opremijo z zvočniki, ki bodo spuščali zvoke poljubne jakosti, lahko tudi glasbo, ali pa loop "avto gre, avto gre, avto gre".
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Pyr0Beast ::

rešitev verjetno ni še več hrupa.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Karaya 52 ::

Ob malo večji politični iniciativi (zelenim lahko damo to nalogo) bi lahko promet povsem avtomatizirali.

Step2en Wolf ::

@ Warped1 Statistika nikoli ni absolutno merodajna. Vedno je rahla pristranska in da jo lahko kolikor toliko kvalitetno rauzmeš, moraš razumeti način zajemanja podatkov in njih napake.

Vsekakor pa je že TEAR_drop lepo nakazal, da gre morda bolj za slabe navade voznikov hibridov?
So modno osveščeni, in ko je Leonardo DiCaprio, Sting in ostala Hollywoodska smetana začela kupovati hibride, so to storili tudi sami. Tako, kot so že zdavnaj zamenjali vso pohištvo, za modno temno rjavo pohištvo. In ker si niti pod razno ne morejo predstavljati, da bi šli ven v srajci ali hlačah letnik 2008, se morajo vsake toliko časa pogledati v ogledalo, če so nesramni lasje in make-up na svojem mestu. Seveda ob tem, za njih sila pomembnem opravilu, trpi pozornost in nadzor nad dogajanjem pred njimi...
Če ne bi bili modno osveščeni, bi še vedno vozili ICE in bi zbijali pešce in kolesarje, malce bolj na glas :)

Iz lastnih izkušenj, še izpred desetletja, lahko povem, da so me na smrt prestrašili prav električni avtomobili.. Tamle v Švici se že dalj časa vozijo z njimi... eden bolj prisrčnih je Twike.. Medtem, ko smo mi morali plačevati parkirnino, so se oni lahko parkirali kar med kolesa. Saj Twike je na pol kolo in pol el. vozilo.
Nismo ga slišali, ko je prišel, ko je zacingljal, smo šele skočili vzrak!
Podobno Švicarji že nekaj desetletij prirejajo tekme solarnih avtomobilov. Po koncu ene takšnih so enega izmed udeležencev zapeljali v Shoping center na rastavo... Žal sem ravno v tem trenutku vstopal v trgovino tudi sam... slišal sem šum gum, a se mi je čudno zdelo... potem je potrobil.. in srce je ušlo v hlače.

Ni sicer relevantno, ker so bila vozila na mestih, kjer jih ne bi pričakoval, pa vseeno. Res se jih ne sliši.

Pa da ne bo pomote, tudi v Ljubljani, vozeč z glasnim dizlom te kakšna stara mamca ne sliši. In potem počasi in pohlevno voziš za njo, ker zavzema celo pot. In si v dilemi, naj malce dvigneš obrate, potrobiš?
Samo potem bo spustila vrečko... in bo treba še enkrat v trgovino po mleko in jajca :(
Ko te potem le zagleda, se res ustraši... toliko, da me s palico ne stolčejo :(

P.S. Sosed je imel hibrida. Toyota Prius II (sedaj ima Corollo dizel).. in ker sem to vedel, me ni uspel niti enkrat povoziti. Šum gum je bil dovolj očiten, da sem se obrnil in pogledal. No, njega je to silno veselilo. Da nas je takole vseeno malce strašil po ulici... sedaj to malce pogreša... Pa sem mu dal nasvet: ugasni motor, daj v ler... pa bo isto.
Ene tri dni je bil zadovoljen, potem je ugotovil, da ni isto. Je pa hkrati edina stvar, ki jo pogreša od hibrida :)

Zgodovina sprememb…

jype ::

Step2en Wolf> Ko te potem le zagleda, se res ustraši... toliko, da me s palico ne stolčejo :(

Jaz pred takimi vsaj 20m varnostne razdalje vzdržujem.

Ene majo teleskopske pohodne palice, mahnejo 5m daleč :)

Double_J ::

Pa naj imajo tovrstni avtomobili gor tisto piskanje, kot bagri ko rikvercajo.
Itak so preseravanje...
Dve šivanki...

Spock83 ::

Zvočnik od Family Frost :D

amigo_no1 ::

Problem so pešci/kolesarji z musko v ušesih (slušalke). Ti živijo v svojem svetu ko se gibljejo po mestu in se lahko pripelješ za njim s Harleyem brez izpuha pa te ne bo slišal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

WarpedGone ::

Vsekakor pa je že TEAR_drop lepo nakazal, da gre morda bolj za slabe navade voznikov hibridov?

To gre v smeri da so vozniki Passatov nadpovprečno pogosto neolikani idioti. Enako tut vozniki BMWjev, in vozniki malih avtekov (corsa, punto, polo, clio). Mogoče anekdotska statistika tako pravi, amapk bi bil vseeno raje previden s takimi ocenami. Ne vidim zakaj bi bili zanič vozniki bol mahnjeni v "eko" avtomobile.

Kar se tišine tiče: kdaj ste nenadoma pozabili na onesnaženje s hrupom? Ko hrupa končno ne bo več oz. ga bo precej manj, je pa to zopet nov problem?

Js vidim samo en recimo da realen problem. Ko klasičen avtomobil zaštartaš odda precejšen hrup še predno se sploh premakne. S tem nase opozori tudi tiste, ki ne gledajo vanj. Elektrika/hibrid pa se lahko premakne brez takšnega vnaprejšnjega zvočnega opozorila. Sploh je problem vožnja nazaj, ker v ogledalih ne vidiš cele situacija izza vozila. Tuki vidim prostor in smisel piskačev kot jih imajo dostavna vozila. Ne pozabit, da je zadnjič tista mamica svojega otroka povozila v klasičnem ICE avtomobilu. Ji ropot ni čisto nič pomagal, njenemu nesrečnemu otroku pa še manj.

Ob normalni vožnji pa je takšno namensko povzročanje hrupa sploh groteskno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Step2en Wolf ::

Star pregovor pravi:"Navada je železna srajca".

V milijonih let kar obstajamo, smo se tega že naučili. Navajeni smo, da so avtomobili glasni. Morda bodo otroci čez deset let navajeni, da so tihi...
A poanta debate je, da smo tako navajeni. Ne, da je to prav ali kaj podobnega, da ne bo napake.

BTW, hrupa bo manj samo v mestih. Ob avtocestah, bo hrup še vedno obstajal. Večina hrupa ob vožnji po avtocesti ne proizvaja ICE motor (odšteti kamioni, ki po polžje lezejo v hrib).

Daedalus ::

Evolucija nam je vsem v pogubo. Vsaj tako tule volk pravi>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

Star pregovor pravi: "Navada je železna srajca".


Ja, in to je največji problem tako hibridov kot električnih vozil. Le ker je nekaj drugače, človek takoj najde milijon napak, le da se ni treba prilagajat oz. navajat na neki novega. Kolk tehntne so res te napake, niti ni važno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Step2en Wolf ::

Hja, ko so se avtomobili pojavili (takrat še tudi električni in parni), je bilo ponekod zahtevano da je pred avtomobilom človek, da je z zastavico mahal in ropotal.
Ljudje so bili takrat navajeni, da jih zbije konj, kočija ali pa vlak. Ne pa neka nora kočija brez konj!
"Brez konj ne gre! Ta novotarija se nikoli ne bo prijela", so z glavami zmajevali sivolasi strici.

Ah, našel:
Some were commercially successful in providing mass transit, until a backlash against these large speedy vehicles resulted in passing a law, the Locomotive Act, in 1865 requiring self-propelled vehicles on public roads in the United Kingdom be preceded by a man on foot waving a red flag and blowing a horn. This effectively killed road auto development in the UK for most of the rest of the 19th century, as inventors and engineers shifted their efforts to improvements in railway locomotives. The law was not repealed until 1896, although the need for the red flag was removed in 1878.

Wikipedia

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Naslednji stavek je se bolj zanimiv:

"This effectively killed road auto development in the UK for most of the rest of the 19th century"

Pyr0Beast ::

Hja, ko so se avtomobili pojavili (takrat še tudi električni in parni), je bilo ponekod zahtevano da je pred avtomobilom človek, da je z zastavico mahal in ropotal.
Kaj ima pa to veze s trenutno situacijo ?

Hibrid je še vedno _avto_.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Step2en Wolf ::

Če bo kdo zahteval sedaj, da se tudi pred hibridi in EV nekdo sprehaja (in to z rdečo zastavo).. verjami, da bo to efektivno ubilo razvoj teh vozil :)

Pyr0Beast - Ka ima to s trenutno situacijo... glej stavek višje :) Ljudje imamo železne srajce. To je to.

BlaY0 ::

BW: Ampak se vedno dovolj veliki, da vedo, da slama pac ni namenjena blazenju udarcev, ker se v ta namen uporablja mozganska tekocina.

Za odpiranje Wikipedie ne rabiš nevem kako velikih možganov...

Mogoče bi te zanimalo kaj s področja dinamike fluidov, se boš spomnil recimo kako dobro se tresljajo prenašajo skozi tekočino. Sicer bi morali pa kiti to še predobro vedeti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Tear_DR0P ::

V milijonih let kar obstajamo, smo se tega že naučili. Navajeni smo, da so avtomobili glasni.

sori sam tole pa ne gre skupaj.kolk miljonov let že ti avto voziš? al kako točno smo se evolucijsko prilagodili na 100 let star fenomen?
drugo kar me zanima - kje hudiča vi hodite, da morate avto slišati, da vas ne povozi? jaz z mojo izjavo o statistiki nikakor nočem namigovati na to, da so vozniki BMWjev naduti ali pa da celjani ne znajo vozit, kaj šele da so vozniki hibridov nesposobni tepci. samo malo težko verjamem, da te avto povozi, ker ga ne slišiš. Ker če vas z zavezanimi očmi pošljem preko dovolj prometnega križišča, sem prepričan da vas bo zbil tudi kakšen glasen avto.
pač ne razumem povezave z neslišnostjo avtomobila in številom zbitih pešcev. povezava med tema dvema pojavoma je pa nekako podobn, kot če bi jaz vzel podatke o umrljivosti v nemčiji med II. svetovno vojno in trdil da so judje bolj gorljivi od ostalih ljudi - malce izkrivljena statistika :)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

moj_nick ::

Na prehodu za pešče te res težko zbije, ker mora on počakati. Ampak na kakšnem parkirišču ali v garažni hiši je pa že druga pesem, ko ljudje hodijo kar sem pa tja in menjajo smer brez kakršnega koli opozorila.
110111001001010001010000

Mavrik ::

Problem so pešci/kolesarji z musko v ušesih (slušalke). Ti živijo v svojem svetu ko se gibljejo po mestu in se lahko pripelješ za njim s Harleyem brez izpuha pa te ne bo slišal.


A ti pa v avtu skupaj z avtoradiom slišiš vse okoli tebe in voziš sam po sluhu?
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::

BW: Ampak se vedno dovolj veliki, da vedo, da slama pac ni namenjena blazenju udarcev, ker se v ta namen uporablja mozganska tekocina.

Za odpiranje Wikipedie ne rabiš nevem kako velikih možganov...

Mogoče bi te zanimalo kaj s področja dinamike fluidov, se boš spomnil recimo kako dobro se tresljajo prenašajo skozi tekočino. Sicer bi morali pa kiti to še predobro vedeti...


Sicer off topic vendar, ce bi bila slama toliko boljsa potem bi evoluirali tako, da bi bila tam slama. Vendar pa izgledat, da je tekocina kar zadosti.

Sicer pa trollas brez veze ...

nejcek74 ::

Začepi si ušesa, pa pojdi hodit po mestu. Tam kjer je umirjen promet. Recimo hodiš po pločniku, na njemu gužva, da prideš mimo narediš korak dol s pločnika pa nazaj. Brez pogleda nazaj si to upaš narediti, ker slišiš, da avtomobila ni za tabo. ipd. V avtomobilu imaš zato vzratna ogledala, naprej pa vidiš. Če drug pešec pred tabo hitro zamenja smer se boš pač zaletel v njega, ni ravno nekih hudih posledic.
Na kolesu je malo drugače, kolesar za sabo bolj slabo sliši kolo, ki se mu približuje. Na kolesu ponavadi opazuješ ali te je tisti ki ga prehitevaš opazil, če ne mu pozvoniš.

Pri izogibanju avtomobilom gre za priučenost, otroci je nimajo in se ne zavedajo posledic, zato je potrebno toliko bolj paziti na njih. Z razširjenostjo hibridov pa bo po mojem prišlo do zmanjšanja hitrosti v naselju, namesto 50/30 km/h bo prišlo 30/10 km/h. Ker voznik je tisti, ki upravlja z nevarnim vozilom in ogroža druge in bo moral prilagoditi hitrost in navade.
Pa preden začnete trolat na zadnji stavek, sprejmite tole obrazložitev (tale je iz neke odločbe US-RS:
Ni treba posebej dokazovati ali utemeljevati, da je premikajoče se motorno vozilo (smrtno) nevarna stvar, množična vsakodnevna uporaba te stvari pa pogoj za normalno življenje.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818477 (6773) Invictus
»

Voznja v rdeco luc... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9919131 (15420) anketar

je zebra oaza za pešce? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26744995 (39543) BigWhale
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23337687 (33746) jype
»

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9218756 (15630) Spajky

Več podobnih tem