» »

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša

1
2
»

SkipEU ::

KaRkY je izjavil:

Sicer pa osebno recimo ponoči če grem čez cesto ko je vse tišje nikoli ne pogledam, če ne slišim nič.


Darwin že čaka ...

Jst ::

Mavrik je izjavil:

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?


A slepi ljudje se zabijajo v kandelabre, druge ljudi ter vse ostalo ker je "pretiho"? Bomo zdaj montirali zvočnike na zgradbe da si slučajno ne bi glave polomili?



Bral sem samo do tega komentarja. V intervju z eno slepo žensko, ki ima psa vodnika, je poudarila, da je to zelo hud problem, ker pes vidi bolj slabo, sliši (predvsem pa voha) pa toliko bolje. A ker je hrup od vsepovsod, pes zelo težko sliši enega "električarja" med množico fosilnežev. Imela je skorajšnjo prometno nesrečo, ker je bilo levo in desno frej, iz stranske ulice je pa pripeljal hibrid. Voznik se je sicer pravočasno ustavil, ampak seveda po slovensko odprl šipo in zabrundal nekaj neokusnega.

Tako, da to, kar je opisano v novici dejansko JE problem za slepe.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

kalko ::

Če se že gremo tech - zakaj ne bi bila v električnih avtih obvezna podobna zadeva kot npr. lavinska žolna? Sprejemnik, ki bi ga imela slepa oseba, pa bi z Braillovo pisavo prikazoval tudi smer iz katere prihaja avto ali več njih.

kuglvinkl ::

Saladin je izjavil:

OK, naj dovolijo custom hrup - jaz hočem takega.



Zdej vidim in slišim, iz kje so pobral zvok za HL2.
Your focus determines your reallity

Rudolf ::

Ideja o umetnem ropotu tišjih prevoznih sredstev ni nova, je pa zelo na mestu.
Morda se komu zdi smešno in ga "slepo" prečkanje ceste nekaterih spominja na Darwinove nagrade, vendar takim garantiram, da jih bo vsakršno veselje do smeha minilo v trenutku, ko jim kak pešec ali kolesar stopi pred avto.
Samo dve kratki zgodbici iz lastne zakladnice:

- Zbil sem pijanca, k sreči je preživel. Po mučnih 4 letih sodnih razprav sem obsojen na pogojno zaporno kazen. Še danes, pa je od takrat že vek kot 10 let, cvikam, da mi kak klovn ponovno zakoraka pred avto. Tako kot takrat, bi bil tudi danes povsem nemočen. Žal naša zakonodaja ščiti šibkejše udeležence prometa kot svete krave, ne glede na njihovo vedenje na cesti. Za povrh na taki sodbi cinično piše "V imenu ljudstva".

- Soseda, priletna, bolehna ženička, mi je enkrat razložila kako prečka glavno cesto. Ima sivo mreno in jo bolijo vrat, hrbet ter noge, pomalem je naglušna. Težko se obrača in pred cesto zgolj toliko obstane, kakor pravi, da malo posluša, če se bliža kak hrup. Potem jo takrat, ko je najbolj mir, pocvirna čez.

guest #44 ::

Jz si bom to dal

opeter ::

Aha, torej to bo nova Apple-ova tržna niša ... prodaja zvokov za avtomobile preko iTunes. Buy a tune for you iCar ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

urbi82 ::

hmmmm. rahlo butasti so ti američani. upam da vsaj predpišejo zvok, ki ne spravlja ljudi ob živce ampak pomirja.
in še nekaj... kaj pa gluhi ljudje, ki že sedaj ne slišijo avtomobilov????

subby ::

zgleda da v ameriki še niso slišal za hupo

matejdro ::

Upam, da tale custom sound ne pride v slovenijo. Mislim, da bi bilo huje, če bi vsak predvajal svoj zvok, kot pa da je tišina. Naj vsaj standardizirajo zvok, da bo povsod enak.

Se pripelješ mimo z muziko, pa pešec misli, da ima samo nekdo v bližnjem bloku radio naglas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

JurijTurnsek ::

Rudolf je izjavil:

Ideja o umetnem ropotu tišjih prevoznih sredstev ni nova, je pa zelo na mestu.
Morda se komu zdi smešno in ga "slepo" prečkanje ceste nekaterih spominja na Darwinove nagrade, vendar takim garantiram, da jih bo vsakršno veselje do smeha minilo v trenutku, ko jim kak pešec ali kolesar stopi pred avto.
Samo dve kratki zgodbici iz lastne zakladnice:

- Zbil sem pijanca, k sreči je preživel. Po mučnih 4 letih sodnih razprav sem obsojen na pogojno zaporno kazen. Še danes, pa je od takrat že vek kot 10 let, cvikam, da mi kak klovn ponovno zakoraka pred avto. Tako kot takrat, bi bil tudi danes povsem nemočen. Žal naša zakonodaja ščiti šibkejše udeležence prometa kot svete krave, ne glede na njihovo vedenje na cesti. Za povrh na taki sodbi cinično piše "V imenu ljudstva".

- Soseda, priletna, bolehna ženička, mi je enkrat razložila kako prečka glavno cesto. Ima sivo mreno in jo bolijo vrat, hrbet ter noge, pomalem je naglušna. Težko se obrača in pred cesto zgolj toliko obstane, kakor pravi, da malo posluša, če se bliža kak hrup. Potem jo takrat, ko je najbolj mir, pocvirna čez.


torej bi bilo bolje, če bi popravili zdajšnjo zakonodajo, ne pa da zavirajo razvoj tehnologije...
http://www.slatnaskejta.com

RejZoR ::

Če bi vsi električni avti zvenel kot Citroen Survolt, potem ne bi bilo problema :D It sounds like a jet at takeoff :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

driver_x ::

Jaz bi predpisal, da morajo vsi avti, ne samo hibridni, do konca šopati Iron Maiden.

Elysium ::

bluefish je izjavil:

RockyS je izjavil:

Kaj pa če bi delali na tem da bi pešce naučili reda???
Še prej pa voznike (pa ne hibridov, ampak vse).

Niti ne. Pri nas se pešci po vozišču sprehajajo, kot da bi bila vse skupaj ena sama peš cona.

kuglvinkl ::

driver_x je izjavil:

Jaz bi predpisal, da morajo vsi avti, ne samo hibridni, do konca šopati Iron Maiden.


Ta ni slaba.
Your focus determines your reallity

poweroff ::

WarpedGone je izjavil:

Evo, še en drek iz riti birokracije na glavo napredka. Ta ukrep je podprt kakšnimi študijami točno?
...
Edino kar podpriram je brenčač ob vzvratni vožnji, podobno kot je na tovornih vozilih/kombijih že sedaj obvezno.

In s kakšno študijo podpiraš ukrep obveznega brenčača ob vzvratni vožnji?
sudo poweroff

WarpedGone ::

Z isto kot je bila predložena ob obvezni uvedbi brenčačev na kamione in kombije.
Zbogom in hvala za vse ribe

Rudolf ::

@JurijTurnsek

Zakonodaja je zagotovo potrebna poprave, saj je v nekaterih členih celo kontradiktorna z drugimi členi ZVCP.
Vendar sem želel poudarit nekaj drugega. In sicer, da je hrup vozila v veliki meri koristen tudi za voznike in ne le pešce ter kolesarje. Če imaš enkrat prometno nesrečo v kateri bo udeležen tudi nekdo šibkejši, mi verjemi, da bi se z veseljem privadil tudi umetnemu hrupu, če bi te to odrešilo sranja, ki te potem spremlja še dolga leta. Vseeno, če si spoznan za krivega ali ne.
Ne vidim enega razloga zakaj bi malo hrupnejši elektromotor oviral razvoj tehnologije?!

Lahko povem eno s področla športa. Športnik potrebuje okrog 5.000 ponovitev nekega giba, da se mu privadi oz. da mu "pride v kri". Potrebuje pa še enkrat toliko ponovitev drugega giba, da se odvadi prejšnjega.
Ne predstavljam si, kako krvave bi bile (naše) ceste, če bi uvedli tako radikalno spremembo kot so tihi električni avti, brez spremljajočih ukrepov. In zelo verjetno bi prva žrtev padla ravno med mladino ali pa najstarejšimi. Upam, da pri nas sprejmemo enak odlok kot v ZDA, še preden se električna vozila razmahnejo, kakor predvideva naša državna usmeritev. Slednja je, po mojem mnenju, sicer zgrešena, ampak to že ni več predmet te debate.

Žal vidim, da pri nekaterih komentatorjih obstaja neko osnovno nerazumevanje problema oz. egoizem. Na žalost se to z leti spremeni. Zakaj pravim na žalost? Zato, ker šele z leti dobiš nekatere izkušnje (v prometu), ki so navadno precej trpke. Žal je prometna kultura pri nas še vedno stvar krvi, solza in asfalta.

V letu 2011 želim mnogo sreče vsem, še posebej, ko ste na cesti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rudolf ()

JurijTurnsek ::

@Rudolf

Elektromotorji ne prinašajo nešteto izboljšav - vendar je manj hrupa ena od teh in je nima smisla tako grdo zavreči. Električna vozila bodo na ceste prihajala počasi in ljudlje se bodo na to navadili in bodo VERJETNO postali bolj previdni. Ko bodo pa vsa električna, nam bo pa že zvok gum preglasen.

Sicer pa nam bodo tako ali tako kmalu vsi avtomobili po mestih ob oviri kar sami zavirali (glej nove Volvote) in bomo meli večje težave z naleti, kot pa s pešči ;)
http://www.slatnaskejta.com

pegasus ::

Spomnim se ene druge štorije o hrupu pred časom ...

Meni se recimo zdi butasto, da so vsi domači sesalci neznosno hrupne zadeve in da čez vikend slišim še tri bajte naprej po ulci, kdaj majo čistilno akcijo. No pred leti sem bral, da so v US že davno tega naredili sesalec, ki je bil tih in ga hotli prodajat kot revolucijo. Stvar se ni prijela, enostavno zaradi tega, ker gospodinje niso verjele, da tak sesalec sploh kej sesa. Ergo - če dela, mora ropotat. Na takem nivoju dojemanja strojev smo in to se opaža tudi v tej štoriji s tihimi avtomobili.

Steinkauz ::

subby je izjavil:

zgleda da v ameriki še niso slišal za hupo

Itak skoz boš trobu.
Pač folk hitrej spregleda avto, če ga ne sliši -> zbitih peščev še pa še

uio ::

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?

Kaj pa gluhi ljudje?

darkolord ::

No pred leti sem bral, da so v US že davno tega naredili sesalec, ki je bil tih
Eh to je nek mit...

Rudolf ::

Morda ima hrup vozil in plovil večji pomen kot ga mu kdo pripisuje. Vsekakor razumem tiste, ki so prisiljeni bivat ob prometni cesti, letališču ali marini in jim to preseda.
Menim pa, da pri reakcijah na hrup ne gre le za navado, temveč tudi za naše pra-instinkte. Kljub razvitosti smo še vedno le živali in marsikdaj tako reagiramo. Ob hrupu se zdrznemo, saj nam predstavlja nek signal iz okolja. Če gre za hrup tovarne, ga presodimo kot moteč in nekoristen dejavnik. Obratno pa, če gre za prometno ulico, nam hrup bližajočega se avta pomeni opozorilo. Če gre denimo za ulico brez pločnika, potem je hrup motorja edini signal za nevarnost. Na nenadna bližnja srečanja pa vsakdo reagira malo drugače. Nekdo se zna/zmore umaknit, nekdo otrpne, spet kdo drug pa naredi še večjo napako.

Slovenska mesta, z glavnim na čelu, so tipičen primer. Ni podzemne železnice, ki bi razbremenila mestni promet. Precej ulic je brez pločnikov, kot povsod, pa tudi tu ni semaforja prav na vsakem križišču ali prehodu za pešce. V takem okolju bi imeli dnevno nekaj smrtnih primerov. Tehnološki napredek bo sčasoma omogočil tudi neko manj hrupno obliko prometa. A to je vsaj še nekaj desetletij oddaljena prihodnost.
Če se še malo pošalim; ravno Volvo je uprizoril neko neslavno demonstracijo zaviranja pred oviro. A najbrž so se iz te blamaže največ naučili.

Glede samih navad ljudi oz. "zgodbi o sesalcu" pa takole. Pred davnimi leti, ko je precej bralcev Slo-techa še sesalo dudo, ali celo to ne, je Tof za za štos (oz. za Zdravo) pripeljal kamion paradižnika iz Makedonije. Želel je preverit, če ima zelenjava upravičeno tako visoke cene, kot so jih zaračunavali Albanski zelenjavarji. Poln kamion prvovrstnega paradižnika je od kmeta v Makedoniji kupil za tukajšnjo ceno ene gajbice oz. neko podobno smešno nizko vsoto. Problem pa je nastal, ker ga nato na tržnici nihče ni hotel kupit. Zaradi nenormalno nizke cene, jasno. Vsi so menili, da z njim očitno nekaj ni v redu. Ampak jabolk in hrušk, ergo, paradižnikov in avtomobilov pač ne gre mešati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rudolf ()

lukaz ::

Rudolf je izjavil:

Morda ima hrup vozil in plovil večji pomen kot ga mu kdo pripisuje. Vsekakor razumem tiste, ki so prisiljeni bivat ob prometni cesti, letališču ali marini in jim to preseda.
Menim pa, da pri reakcijah na hrup ne gre le za navado, temveč tudi za naše pra-instinkte. Kljub razvitosti smo še vedno le živali in marsikdaj tako reagiramo. Ob hrupu se zdrznemo, saj nam predstavlja nek signal iz okolja. Če gre za hrup tovarne, ga presodimo kot moteč in nekoristen dejavnik. Obratno pa, če gre za prometno ulico, nam hrup bližajočega se avta pomeni opozorilo. Če gre denimo za ulico brez pločnika, potem je hrup motorja edini signal za nevarnost. Na nenadna bližnja srečanja pa vsakdo reagira malo drugače. Nekdo se zna/zmore umaknit, nekdo otrpne, spet kdo drug pa naredi še večjo napako.

Res? Hrup avtomobila je naše edino opozorilo če hodimo po ulici brez pločnika? Kaj pa če bi recimo gledal kaj se dogaja pred tabo?
Mislim glede na to kaj folk govori bi blo najbolš da kr prepovemo vsa prevozna sredstva, da se slučajno kakšnemu idiotu ne bo zgodilo, ko bo meni nič, tebi nič skočil nekomu pred kolo/motor/avto/avtobus/kamion/vlak...

Spock83 ::

Če morajo avtomobili zakonsko imeti hrup, naj zakonsko prepovejo vse telefone in ipode in ostale podobne gadgete.

Rudolf ::

@lukaz
Delno imaš prav, kajti glede na lastno izkušnjo vem, da se mi lahko jutri ponovno zgodi, da mi kak pijanec zakolobari pred avto in bom ponovno jaz kriv. Storit pa kaj dosti ne moreš, če gre za neko neprištevno osebo. Takisto se malo oz. nič ne govori o cestni verziji "suicide by cop". Če se nekdo odloči končat svoje življenje pod kolesi, mu bo to težko preprečit. Brez prič ali trdnih dokazov pa boš na kraju spet kriv ti. Sumim, da recimo strojevodje vlakov nimajo takih težav in da je v teh primerih zapisnik zelo kratek.

Hrup velikokrat je edino opozorilo. Ni nujno, da ti bo nekdo pripeljal nasproti, lahko ti izza hrbta ali vogala,... Možnosti je nešteto, le domišljijo je treba vklopit. Poleg tega nas vse enkrat doleti starost ali bolezen, ter kaka hiba povezana z njo. Povsem normalno je, da v mladosti o tem ne razmišljaš. Ni pa modro zategadelj imet radikalnih stališč.

@Spock83
Nekatere naprave so prepovedane, denimo, ko si za volanom. In bile bi najbrž tudi pešcem, če bi slednji zato lahko ubili še koga poleg sebe. Kot sem že lukazu namignil; v starosti ne boš potreboval raznoraznih distrakcij. Namesto slušalk i-poda boš verjetno nosil slušni aparat. In morda prav zaradi i-poda. :))
Obstaja ena stara nemška pripovedka na to temo - Struwwelpeter. Konkretno zgodbica Die Geschichte von Hans Guck-in-die-Luft.

Grey ::

O moj bog. To ni dobro, to sploh ni dobro. Namesto, da se povečuje kvaliteta življenja v mestih, bo to naredilo slabše. Si predstavljate, kaj bo ko bodo enkrat shekali ta Holozvok in bodo vsi nekaj po svoje turili v avte? Vsak bo nažigal svojo muziko...SAZAS bo norel, hrup zaradi avtomobilov bo pa neznosen.

Te cvetke glede varnosti itd. naj pustijo doma. Ko si pešec, si kot voznik. Bodi zbran, bodi gospodar svojega okolja.

Mipe ::

Vuvuzele!

Keyser Soze ::

uio je izjavil:

Kaj pa gluhi ljudje?

Ti samo gazi bre!>:D

P.S.: Morda so pa samo evolucijsko naprednejši od nas, slušečih? Sodeč po željenih ukrepih bi rekel, da je naslednji stadij evolucije pri ljudeh popolna oz. skoraj popolna gluhota. Go figure?8-O
OM, F, G!

mikimisek ::

Naj prej uzakonijo nosenje cepkov proti hrupu v usesih vsaj eno leto in ne bo vec problemov.
Dnevno uporabljam ipoda, tako da sem se "naucil" zvok vozil izolirati (se vedno se ga slisi, vendar se nebi zanasal nanj pred preckanjem ceste) zato sem se navadil preden grem cez cesto gledati. Tudi pri zeleni za pesce, tudi pri preckanju kolesarske steze, kakrsnokoli zavijanje s poti.
Verjetno ima post nad mano kar prav, da so gluhi lahko naprednejsi v opazovanju okolice.
In privaditi se da brez problema v nekaj tednih... na zacetku bomo pa bolj skoncentrirani.

Za ostale pa darwin >:D

energetik ::

Očitno se nekateri šele zdaj učite gledati okoli sebe na ulici. A nas niso že v vrtcu učili, da je treba gledat levo/desno?
Jaz vedno gledam vse naokoli, pa magari če imam zeleno - voznikom nikakor ne moreš zaupati. Že če samo stojim na kakšnem križišču opazujem avte, če bi kakšnega zaneslo na pločnik (tudi to se dogaja).
Izničiti nizko hrupnost elektro avtom se mi zdi pa bedarija. Aja, pa sej jih vsaj še nekaj desetletij ne bo v večjem številu.

JanK ::

Mavrik je izjavil:

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?


A slepi ljudje se zabijajo v kandelabre, druge ljudi ter vse ostalo ker je "pretiho"? Bomo zdaj montirali zvočnike na zgradbe da si slučajno ne bi glave polomili?


Ja, seveda, situacija je popolnoma identicna, saj je znano, da se vsak dan kaksen kandelaber in sosednja stavba odlocita, da bosta sla cisto potihem na sprehod in se med tem zaletavata v slepce...

HeMan ::

Ojojoj kok jamranja glede hrupa. Naslednjič, ko zapada sneg, bodite pozorni koliko hrupa dejansko avtomobili povzročajo. Ko so ceste zasnežene je taka umirjena tišina. Pa ne ker je manj avtomobilov, ampak ker je glavni razlog za hrup stik avtomobila s cestiščem in ne motor. Zvok motorja pa je, kot so že mnogi omenili, zelo koristna povratna informacija, da je avto v bližini v conah kjer se vozi zelo počasi, torej v stanovanjskih naseljih, ker ni prehodov za pešce, ampak več ali manj eno veliko parkirišče. Prav tako v peš conah. Imate raje da se sliši motor dostavljalca, ki se pelje po čopovi, ali bi raje da vam celo pot trobi (kot ste eni predlagali)? Mislim da bi bilo to veliko bolj moteče...

Komentarji o Darwinu so pa sloh zgrešeni imo. Če se tako radi zanašate le na en svoj čut, fajn za vas, jaz rad uporabljam poleg vida tudi zvok, ki je zelo koristen. Tudi pri zaznavi avtomobilov...

darkolord ::

ampak ker je glavni razlog za hrup stik avtomobila s cestiščem in ne motor
Ni res. Avtomobili so na snegu tišji predvsem zato, ker sneg pod vozilom duši zvok motorja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

JanK ::

darkolord je izjavil:

ampak ker je glavni razlog za hrup stik avtomobila s cestiščem in ne motor
Ni res. Avtomobili so na snegu tišji predvsem zato, ker sneg pod vozilom duši zvok motorja...


To je seveda huda poenostavitev. Razmerje med hrupom motorja in gum je odvisno od hitrosti in prestave. Poglej recimo http://www.inrets.fr/ur/lte/publication.... V prvi in drugi prestavi je pri Citroen XM TD motor glasnejsi od gum, v visjih prestavah pa so gume glasnejse, tudi to 11dB.

darkolord ::

To je seveda huda poenostavitev. Razmerje med hrupom motorja in gum je odvisno od hitrosti in prestave. Poglej recimo http://www.inrets.fr/ur/lte/publication.... V prvi in drugi prestavi je pri Citroen XM TD motor glasnejsi od gum, v visjih prestavah pa so gume glasnejse, tudi to 11dB.
Seveda, ampak po snežni odeji ponavadi ne voziš v četrti ali peti prestavi.

49106 ::

uio je izjavil:

49106 je izjavil:

Kaj pa slepi ljudje?

Kaj pa gluhi ljudje?


Če je gluh lahko še vedno pogleda, če pa slepec ne sliši...

keber ::

Grey je izjavil:

O moj bog. To ni dobro, to sploh ni dobro. Namesto, da se povečuje kvaliteta življenja v mestih, bo to naredilo slabše. Si predstavljate, kaj bo ko bodo enkrat shekali ta Holozvok in bodo vsi nekaj po svoje turili v avte? Vsak bo nažigal svojo muziko...SAZAS bo norel, hrup zaradi avtomobilov bo pa neznosen.

Nehomologiran "holozvok", 500 €.

Ravno zaradi tega imajo vsi v Sloveniji ne-hekane troblje. In enako bi bilo pri holozvoku, brez skrbi.

HeMan ::

darkolord je izjavil:

To je seveda huda poenostavitev. Razmerje med hrupom motorja in gum je odvisno od hitrosti in prestave. Poglej recimo http://www.inrets.fr/ur/lte/publication.... V prvi in drugi prestavi je pri Citroen XM TD motor glasnejsi od gum, v visjih prestavah pa so gume glasnejse, tudi to 11dB.
Seveda, ampak po snežni odeji ponavadi ne voziš v četrti ali peti prestavi.


Rekel je v 1. in 2. prestavi, kar v našem domačem avtu pride do 30km/h. Torej brez problema preglasiš motor :)

darkolord ::

V tretji je pa približno enak delež obojega :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Meizu ::

Upam, da tile futuristični zvoki ne pridejo v uporabo, kot je to prikazano v posnetku v novici, saj se mi bo drugače zmešalo. Tisti alien sound je dobesedno strašljivo grozen. Ob misli na prihodnost, kot je prikazana v ZF filmih in kot jo tehnologija skuša narediti, me enostavno zmrazi. 8-O

Spajky ::

Njboljše, da vsem vgradijo kar famozni "tarzanov krik" ;((
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zelena energija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11720462 (18219) Pyr0Beast
»

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9218798 (15672) Spajky
»

S hibridom imate še enkrat večjo možnost, da bodo zbili kolesarko/ja (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
575051 (3859) BigWhale
»

Avtomobilizem - prihodnost vozil, + 3 generacija Priusa

Oddelek: Na cesti
234059 (3281) Boeing
»

Test zanesljivosti Priusa II (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
539836 (8533) Stepni Volk

Več podobnih tem