Prijavi se z GoogleID

» »

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih

strani: 1 2 3 4 ... 11

Avenger ::

BlueRunner je izjavil:


Nope. Najprej ti dokaži, da to JE samo filanje proračuna... Se pa strinjam, da SAMO dviganje glob ne prispeva bistveno k zmanjšanju števila kršitev. Bistveno bi pomagalo, če bi bilo več kot 50% šans, da te pri kršitvi dejansko ujamejo.

Tudi, če bi bila globa za napačno parkiranje 10EUR, ne bi nihče narobe parkiral, če bi bila verjetnost, da te ujamejo 90%. Enako velja tudi za vse ostale prekrške. Seveda pa se najdejo pametnjakoviči, ki bodo še vedno trdili, da povečanje števila redarjev služi samo polnjenju (v tem primeru pač občinskega) proračuna.

Zato prosim na plano DOKAZE, da se gre pri višanju glob za polnjenje proračuna in ne za znak nesposobnosti MNZ, da uredi bolj učinkovit nadzor na vseh cestnih odsekih.


Povišanje verjetnosti, da te ujamejo ima opazen učinek na zmanjšanje števila kršitev - to je znano ravno tako kot to da povišanje kazni ne vpliva bistveno, tukaj se očitno strinjava. Če se ne motim, niso naredili nič drugega, kot SAMO povišali kazni (že nekajkrat) in ti praviš, naj ti še dokažem, da gre za filanje proračuna -???????

Da bi naredili bolj učinkovit nadzor na vseh cestninskih odsekih, bi pomenilo, več policajev, kar pomeni več denarja, ki ga itak nimajo, ko bi postalo očitno,d a policajev mrgoli, bi se število prekrškarjev drastično zmanjšalo in bi pobrali manj kazni kot prej. TO DOBRO VEDO! Interes je le racionalnost, povečati izkoristek na policaja.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Spy ::

dronyx je izjavil:

Amerika ima že dolgo smrtno kazen, pa se ljudje zato ne pobijajo nič manj, oziroma še precej več, kot drugje po svetu. Pri nas na leto umre zaradi kajenja baje okrog 3000 ljudi. Koliko tisoč jih umre, ker se izgubijo v čakalnih vrstah na operacije, statistika in politiki spretno molčijo. Je pa za politike tak problem 140 mrtvih na cestah? Ne me jebat, no!

Onyx, dober post!
Ti pa bom poskusil obrazložiti, zakaj JE problem za politike. Namreč visoki funkcionarji ne poznajo vrst v zdravstvu a dobro poznajo, kaj pomeni imeti prave zveze, kaj so to draga zdravljenja na račun davkoplačevalcev v tujini in podobne reči. Torej faktor "nevarnost" na cestah je za njih dejansko problem, ker tam jih lahko doleti nesreča ne glede na vse privilegije vključno s hi-speed vožnjo v deluxe-ultra-varnim avtomobilom s pilotom za volanom.

Nadalje me prav zanima kaj pravijo politiki o tem:
- kako opravičujejo prodajo športnih motociklov, ki v prvi od šestih brzinah v slabih štirih sekundah dosežejo največjo dovoljeno hitrost na najdražjih AC na svetu in v slabih treh sekundah na ostalih luknjastih kosih asfalta?
- kaj porečejo na temo "sprostitev na dirkališču tudi v banana republiki"
- kdo je bolj nevaren na cesti "motorist, ki zavestno prekorači hitrost izven naselja z vrhunskim vozilom, ki ima vse lastnosti dirkalnika (stabilnost, zavore) ali kdorkoli drugi, ki telefonira med vožnjo?"
- v čem je fora, da so drogirani z alkoholom tretirani bistveno drugače kot drogirani s THCjem?
- in še sto drugih vprašanj...

imagodei ::

BlueRunner je izjavil:

Ko nas bo večina voznikov bolj ali manj spoštovala vse predpise, predvsem pa omejitve hitrosti, potem bo morala prometna policija mnogo bolj zavzeto iskati prekrškarje, da bo sploh lahko kakšno globo napisala. Torej bodo tisti, ki omejitve ignorirajo mnogo bolj opazni in tudi mnogo bolj na udaru.

Ergo... jih bo s časom tudi vedno manj...

Eh, se ne strinjam ravno najbolj. Če! bodo tovrstne drakonske kazni zalegle in bomo začeli bolj spoštovati predpise, pa se bodo policaji še vedno postavljali tako hudičevo predvidljivo in nedomiselno, potem jih bomo seveda najbolj spoštovali tam, kjer običajno stojijo policaji.

BlueRunner je izjavil:

Dokler pa se lahko policaj postavi na praktično katero koli lokacijo katere koli ceste v tej državi ob kateri koli uri in v roku 30min garant napiše prekršek zaradi prekoračitve hitrosti, toliko časa se ljudje pač sami pustijo molzti. Zakaj točno, pa ne vem.

Saj to je - se ne postavijo praktično kamorkoli, ampak na vedno ista mesta. Največkrat tja, kjer je administrativna prepoved skregana z logiko, se pa da nalovit dovolj "suckerjev".

Rešitev ni v vsakoletnem višanju kazni. To je populistični (da ne rečem demagoški) ukrep nabiranja točk. Treba je dvignit stopnjo pričakovanosti, da te bodo kot prekrškarja odkrili, zagotovit hitro in učinkovito izvajanje kazni, vzgojit odgovorne policaje in jim v prometu dat malo več avtoritete in pristojnosti in preklasificirat še kakšen prekršek (ali ponavljanje prekrškov) v kazniva dejanja.
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Mavrik:
Neprimerno redkejše, neprimerno manj moteče, še vedno maš obe roki na volanu. Ne vleč ven enih obskurnih drugih primerov. Med drugim je telefoniranje precej pogost vzrok vožnje v drugo smer po avtocesti.

Tole boš dokazal z uradno statisko. Po domače: URLPLS or STFU

Pa kaj? Resno? Kake slabe strani ma to, razen da poveča priliv v proračun od nesposobnežev kot si ti?

Kje je meja višine sprejemljive kazni?
Zakaj potem le 1200, ne pa recimo 2000? Al pa 10.000? Al pa kr vse, kar človek sploh ma, zaplemba komlplet premoženja? Pa še njegovi ženi, ljubici, staršem in otrokom? Pa sosedu tut? Se ti počasi svita kje je problem al še ne?

Od kje vaš orgazem ob vedno višjih kaznih pri vse bolj nišnem problemu? Koliko vas zahteva takojšnje izboljšave ureditve cest in boljše signalizacije? Ste le še eni birokrati, ki ob podpisu formularja orgazmirate?

BlueRunner:
Pustiš varovalko, kot obstaja tudi sedaj: strokovni pregled krvi.

K ceni solate moramo torej prištet še strošek pregleda krvi. Kljub temu da razsikave niso pokazale kakih učinkov omejitve na 0.0.

Da vas mal izzovem: koliko vinjenim prijateljem ste že preprečil, da bi se usedli za volan in ste jim vi organiziral varen prevoz?
Al ste pogledal stran in si rekl "sej je dost star, naj ga štrafajo"?

Pustiš pri miru določilo s katerim se ugotavlja splošna pihofizična sposobnost za vožnjo.

Po dvojnem delovnem dnevu sm se po eni uri cijazenja privleku domov, ustavi me policija na temni avtobusni postaji: "Kontrola, kej alkohola?", "Ne, le dolg dan" "Lahko noč".
Bil bi že čas da se nehamo ukvarjat z velikostjo pisave v zakonu ampak kako se ta zakon izvaja na cesti. Ugotavljanje psihofizične sposobnosti? Naj dvigne roko nekdo, ki je to že doživel.

Tudi, če bi bila globa za napačno parkiranje 10EUR, ne bi nihče narobe parkiral, če bi bila verjetnost, da te ujamejo 90%. Enako velja tudi za vse ostale prekrške. Seveda pa se najdejo pametnjakoviči, ki bodo še vedno trdili, da povečanje števila redarjev služi samo polnjenju (v tem primeru pač občinskega) proračuna.

In imeli bodo prav, če ob povečanju števila redarjev NI tudi povečanja parkirnih površin ALI ukinitev števila državnih služb v mestu ALI VSAJ dviga hitrosti mestnega prometa.
Redko redki divjajo al pa narobe parkirajo ker tko hočjo.
"Divjanje" oz. prekoračitev predpisov je v veliki večini posledica (vsaj navidezne) nelogičnosti predpisa. Tiste prepreke na sredi nadvoza čez AC v Žalcu niso posledica nobene posebne spremenjene signalizacije ampak le preprečujejo uvoz na napačno stran AC.
Da jih na Višnjegorskem klancu še ni je le dokaz za moj point. Ko se jih še tm dol nekaj ubije naenkrat, bodo to tut tam postavli. Dokler ni mrtvih, je 40cm krog dovolj...

Treba se je odločt al hočmo res kej izboljšat al le več kazni pobrat.
Če prvo, bomo sprejel ukrepe ki pomagajo, če drugo bomo pač le dvigal kazni tako kot to počnemo vsaki dve leti že vsaj 10 let.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

ravsek je izjavil:

-meja alkohola v krvi na 0.0! in stroge kazni za vse, ki kaj napihajo. Pijance s cest. Ni izgovorov, samo eno pivo in podobno. Ce pijes, pojdi s taksijem.

Za alkoholizirane voznike so kazni že sedaj zelo visoke. Strinjam se, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj. Po drugi strani pa je tle treba izklopit čustva. Vozniki, ki pred vožnjo popijejo eno pivo, ne povzročajo nesreč s hudimi posledicami. Ni neke zveze med stabilno odraslo osebo, ki ima "na podstrešju" relativno pospravljeno in gre (v stilu Adija Smolarja) po službi na en pir oz. po nedeljskem kosilu popije kozarec vina, nato gre pa vozit; in med neodgovornim uživaškim kretenom, ki se z avtom pripelje na zabavo, v naprej vedoč, da bo popil 5+ pirov. Skratka, ni neke zveze med enim pirom in sedmimi, razen čustvene. To pa ne more bit ena resna podlaga za kaznovanje: Vozniki po enem piru ne vozijo v napačno smer po AC, ne prehitevajo v škarje, ne zaspijo za volanom, ne sekajo nepreglednih ovinkov - ne pobijajo soudeležencev v cestnem prometu.

ravsek je izjavil:

-brutalne kazni za telefoniranje med voznjo. Vsak drugi ima ze v roki telefon. Pa sem preprican, da s telefonom v roki vozis slabse kot pa po recimo 1 piru. Resno me kdaj ima, da bi stopil iz avta, sel do takega in mu zabrisal telefon nekam v grmovje. Potem pa vidis, ko lutajo sem pa tja po cesti, prokleti pacijenti.

Tle demantiraš sebe v prvem odstavku, torej eno pivo je vseeno manj problematično, kot mobilec v roki? Sploh pa, je ravno to dokaz tistega, kar razlagam BlueRunnerju: premalo nadzora na cestah. Še tako visoke kazni ne pomagajo, če ni nekoga, ki bi jih izvajal. Nasprotno, če bi "telefonist" 10x letno plačal 40 EUR, bi si zelo hitro omislil set za prostoročno telefoniranje. Drakonske kazni, sekanje rok in vžiganje žigov na čelo niso potrebni. Potrebno je izvajanje nadzora. Naši patetični posnetki od policajevpač ne morejo kaznovati prehitevanja v škarje, vožnje brez varnostne razdalje, prehitevanja in menjave pasov brez vklopa smernikov, napačne vožnje skozi krožna križišča ipd., če je višek njihove domiselnosti pač čakanje v zasedi 20m pred tablo za konec naselja in lovljenje kurjih tatov (tistih, ki se peljejo 56 namesto 50).
- Hoc est qui sumus -

JohanP ::

Še dobro da zviševanje kazni ni v inflacijskem paketu .... :D

Se je kdo poglobil v nove spremembe? Gre samo za zviševanje prispevkov v proračun ali so vključeni tudi kakšni lepotni popravki CPP-ja. Naprimer uvrstitev talnih označb med uradne znake za omejitev hitrosti, enako tudi elektronske signalne table. Se lahko še vedno vozimo 60 skozi cestninsko in 80/100 skozi tunele ali je po novem talna oznaka 40 tista na katero se lahko obesijo inkasanti?

imagodei ::

WarpedOne je izjavil:

Unga, ki je pri celju šel kontra po AC se spomnete. A veste, da so zdej uspeli na priključku na sredino ceste postavt ovire, da je sedaj praktično nemogoče narobe zapeljat?


A jim je res končno uspelo nekaj zrihtat? Jaz že precej časa zagovarjam idejo, da bi se na uvoze na avtocesto namontiralo fizične ovire. Večina uvozov je takih, da zmeda lahko nastane šele na zadnjih 20 metrih (granted, moraš biti orenk usekan, da lahko spregledaš vse table, ampak očitno so tudi taki), ko vozniki ne vedo, a se držat leve ali desne. Pač, postaviš fizično razmejitev vozišča vsaj 50m prej, magari varnostno ograjo ali pa nekaj podobnega, kot na spodnjih posnetkih, pa je stvar rešena.

BTW, če ti nekaj takole pretepe avto, moraš bit tudi mrtvo pijan, da se ne vprašaš, kaj je bilo narobe:

- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Mehmed je izjavil:

Mas mal tezave z razumevanjem ocitno.
Ne pravim da visje kazni ucinkujejo, enostavno se ne obremenjujem s tem.
Ker, pazi zdej to, ne vpliva name. Ce ucinkujejo kratkorocno al pa nic ne, nimam namena vozit pijan in mi je zato vseeno kok jih navijajo.
Prav tako mi je vseeno, ce drzava polni proracun na racun tega al pa ima bolj plemenite namene. Ne vpliva name, ker nimam namena vozit pijan.
A ze stekas pocas?
Ja pri manjsih prekrskih, ki se vsakomur zgodijo, recimo par km prekoracit hitrost, lahko obvelja tvoja. Samo pri hujsih kot je met promil v krvi al pa par deset kilometrov prehitro se pa realno nimas kej sekirat.

Ne moreš se obnašat, kot da se te nič ne tiče. Višanje kazni se tičejo vseh voznikov, tudi tebe. Ga ni heroja, ki ne bi sem ter tja naredil napake. S tem, ko vedno strožje obravnavamo par procentov neprilagojencev, najebemo tudi ostali vozniki. Pa ne govorim o vožnji pod vplivom alkohola.

Sem lani na lastni koži občutil, kako je, če pač padeš v nemilost pri današnjih kaznih. 300 EUR in 3 (ali morda 4) KT za nekaj, za kao povzročitev nesreče zaradi vključevanja na glavno cesto vzvratno... Pri tem, da sem speljeval z lastnega parkirnega prostora na dovozno pot do drugih blokov, ženska je pa pripeljala ko sneta sekira po delu cestišča, kjer se igrajo otroci, pri tem pa oči ni imela na cesti. No, v očeh zakona sem bil kriv ne glede na okoliščine in sicer ravno toliko, kot če bi rikverc speljal na glavno cesto. Za nesrečo, kjer življenja in zdravje zdaleč niso bila ogrožena in so bili stroški mojega popravila nižji od 200 EUR, sem dobil 300 EUR kazni + KT!

Jasno, da se ne strinjam z višanjem kazni. Lahko ti resno 100% trdiš, da ne boš nikoli v situaciji, kjer bi moral hitro najti parkirni prostor, pa boš za ta res banalen prekršek tvegal npr. leta 2020 500 EUR kazni? Ali pa boš nekoliko zamišljen, pa boš na pregledni cesti, ki jo poznaš, 20m pred tablo za konec naselja peljal 57km/h namesto 50 in boš plačal kakih 400 EUR, pa dobil nekaj KT?
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Hehe, tale je huda:)
Čeprav, tule bi se vprašal, če ni stvar po svoje že mal preveč nevarna. Sanjač ki tole spregleda in zapelje v to, zna ob ropotu in treslajih v čisti paniki na slepo zavit komu naproti in maš čelno trčenje.

Pri Žalcu so lepo na sredinsko črto postavli jasno oviro, da na izvozu iz AC ne moreš nadaljevat naravnost in nazaj na AC, moraš zavit al desno al pa mal bol ostro levo, da se izogneš oviri med voznima pasoma. Sanjač, ki pride do nadvoza, bi moral zavit za kakih 130 stopinj na koncu ovire al pa že precej prej zavit na nasprotni pas, da bi mu uspelo narobe zapeljat na AC.

Js upam stavit, da dokler bo tistva ovira tam, ne bo nihče več narobe zapeljal na AC. Prej je bla pa to šala mala. In je problem rešen brez kakršnih koli kazni in pljuvanja čez ljudi.
Do you know what you don't know?

imagodei ::

W1> "Čeprav, tule bi se vprašal, če ni stvar po svoje že mal preveč nevarna. Sanjač ki tole spregleda in zapelje v to, zna ob ropotu in treslajih v čisti paniki na slepo zavit komu naproti in maš čelno trčenje."

Imaš na nek način prav. Ampak zadevo po drugi strani postavljaš ravno zato, da ne bi nekdo zapeljal na AC. Hitrosti na uvozu/izvozu iz AC so načeloma vsaj pol nižje, kot na AC, tako da če pacient že kani zaviti na AC, je boljše, da se skanta pri 60, kot pri 120.

Kar se pa opaznosti tiče, moraš biti pa spet jako nepozoren, da tega ne opaziš. Z ustreznimi odsevniki je zadeva ponoči IMO opazna vsaj toliko, kot odsevne table ob cestišču oz. table za (začasno) razmejitev oz. spremenjen prometni režim na gradbiščih.


Mimogrede, a imaš kakšno sliko te ovire/razmejitve pasov pri Žalcu?
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Ne, sej maš prav. Take gibljive ovire so kr dobra reč. Bolje to, kot pa recimo pol metra visoka fiksna ovira. Če na tisto nasede zna bit še bol nevarno za slučajne mimovozeče. Če pa prečno zapelje v tole, ga pa prav tako zbudi. Plus, tu maš vseeno možnost to prevozit če je nuja, pri fiksni si pečen/razbit.

Slike ovir na nadvozu pri Žalcu nimam, gledam po netu pa ne najdem ničesar. Če se ti da, se zapelji na izlet po AC proti Celju in zavij na izvoz za Velenje, Dravograd,... Najprej sm debelo pogledal, kaj za vraga je tisto sredi ceste, pol mi je pa kapnilo. Če boš tam si še oglej table, ko se približuješ AC. Žal res ni težko narobe razumet oznak in narobe zavit.
Do you know what you don't know?

Mehmed ::

imagodei je izjavil:


Ne moreš se obnašat, kot da se te nič ne tiče. Višanje kazni se tičejo vseh voznikov, tudi tebe. Ga ni heroja, ki ne bi sem ter tja naredil napake. S tem, ko vedno strožje obravnavamo par procentov neprilagojencev, najebemo tudi ostali vozniki. Pa ne govorim o vožnji pod vplivom alkohola.


Jasno, da se ne strinjam z višanjem kazni. Lahko ti resno 100% trdiš, da ne boš nikoli v situaciji, kjer bi moral hitro najti parkirni prostor, pa boš za ta res banalen prekršek tvegal npr. leta 2020 500 EUR kazni? Ali pa boš nekoliko zamišljen, pa boš na pregledni cesti, ki jo poznaš, 20m pred tablo za konec naselja peljal 57km/h namesto 50 in boš plačal kakih 400 EUR, pa dobil nekaj KT?

Jah, jst pa sm govoru o voznji pod vplivom. Sej za drobnarije se strinjam, kot sem ze napisal, vsakomur se lahko zgodi, da za 5km prekoraci hitrost. Tako kazen navijat je neokusno.
Ne zgodi pa se vsakomur, da prekoraci hitrost za 30. Al pa sede mrtvo pijan za volan. In ker to niso zadeve, ki bi se mi zgodile pomotoma, me visina teh kazni ne gane.
Ne vem, a redno ignoriras omejitve pa pijes med voznjo da se obremenjujes s tem? Druge razlage ne vidim...


imagodei je izjavil:


Saj to je - se ne postavijo praktično kamorkoli, ampak na vedno ista mesta. Največkrat tja, kjer je administrativna prepoved skregana z logiko, se pa da nalovit dovolj "suckerjev".

Treba je dvignit stopnjo pričakovanosti, da te bodo kot prekrškarja odkrili, zagotovit hitro in učinkovito izvajanje kazni, vzgojit odgovorne policaje in jim v prometu dat malo več avtoritete in pristojnosti in preklasificirat še kakšen prekršek (ali ponavljanje prekrškov) v kazniva dejanja.

Lej zdej ironijo. Vsi bi imeli vec policajev na cesti, to nej bi pomagalo.
Po drugi strani pa tud ce se policaji stalno na ista mesta postavljajo ne izuci folka. In to ze pri manjsih prekrskih.
In razumem policaje, zakaj bi cakal na enem odseku, da ujame pet res hudih prekrskarjev cel dan, ce jih lahko na drugem v polovici tega casa oglobi 500. Sicer se bomo vsi oglobljeni zapicili v unih 5, ki se je zmuznilo, samo to je itak v nasi naravi; mogoce sm kriv, ampak vedno je kdo bolj kriv, kaj se name spravljate.

Btw, napacno parkiranje je mogoce banalno, ni pa to neki kar naredis pomotoma. Lahko se ustejes pri rumeni luci, ampak celo parkiranje pa mal prevec traja da bi se zmotu pa ga dal nekam kamor ne spada.
Gledam to po cele dneve, ljudje se tud v krajih kjer je placljivo parkiranje spravijo placat ga sele ko je zadnji prost koticek zapolnjen. Pa pod prost koticek ne mislim parkplace.

In se enkrat, ne pravim da se me nic ne tice. Kazni za najhujse prekrske se me ne.
In ce so dvignili te, drugih pa ne, normalen clovek ne bi smel imeti tezav.

dronyx ::

Ko berem nekatere tu napisane traparije, se čisto nič ne čudim, da so iz te države naredili takšno žalost in da nas lupijo na vsakem koraku. Še premalo vas!;)

WarpedOne ::

In se enkrat, ne pravim da se me nic ne tice. Kazni za najhujse prekrske se me ne.

Ker očitno nisi spodoben videt mejnih primerov, ki se dogajajo nonstop.
Predpisi in označbe, po katerih talajo kazni, so neprotislovne in res očitne samo na papirju in v ideji.

Vsem se nam dogaja da spregledamo kako tablo. Tisti, ki trdijo, da se jim to ne dogaja, jih spregledajo največ.
In to je vedno nevarno - zato je bolje od table kak ukrep, ki se ga pa ne da spregledat - npr. šikana na cesti.
Junak, ki piči 80 skozi rondo, bo uničil svoj avto. Če res hočeš mir, boš spremenu cesto ne pa samo pisal kazni in filal proračun.
Do you know what you don't know?

lexios ::

Gledam to po cele dneve, ljudje se tud v krajih kjer je placljivo parkiranje spravijo placat ga sele ko je zadnji prost koticek zapolnjen. Pa pod prost koticek ne mislim parkplace.


Še mal dvignte tarifo! Še posebej v centru... Tko kot je onyx reku, še premal vas lupijo! Al je problem bolj v tem, da ste rožce s takšnimi idejami in komentarji priviligirane, imate najbrž lastn parkplac... ;((

Mavrik ::

Kako ti to, da nimaš lastnega parkplaca, da pravico parkirat kjerkoli, kar NI parkirišče?
The truth is rarely pure and never simple.

WarpedOne ::

Še 10x ponovi, kako nimajo nobene pravice narobe parkirat, potem pa preštej koliko manj narobe parkiranih je zarad tega.
In se zjokaj nad rezultatom in še 10x ponovi isto.

Birokracija bi lahko že malo povohala kavo.
Do you know what you don't know?

Mavrik ::

WarpedOne je izjavil:

Še 10x ponovi, kako nimajo nobene pravice narobe parkirat, potem pa preštej koliko manj narobe parkiranih je zarad tega.
In se zjokaj nad rezultatom in še 10x ponovi isto.

Birokracija bi lahko že malo povohala kavo.

Nič mi ni treba ponavljat. Lahko se samo smejim ko jokajo da je treba plačat odstranitev lisic.
The truth is rarely pure and never simple.

lexios ::

Oladi, ciljam na mestne srajce, ki se zmrdujejo nad parkiranjem na redkih free parkplacih. Po novem je Ljubljana prikrajšana za par takšnih parkplacov - so plačljivi! Glej in se čudi povečanemu številu avtomobilov parkiranih na pločnikih in ob robu cest!

Jim gre v nos, ker na redkih še obstoječih free parking zonah v okolici blokov itd sami parkirajo in se čutijo kot avtohtoni prebivalci Ljubljane priviligirane! Če bi mogli, bi obdavčili vse "turiste" v Ljubljani in bi uvedli carino, ker jim uničujejo infrastrukturo...? ;((

Mavrik ::

Oladi, ciljam na mestne srajce, ki se zmrdujejo nad parkiranjem na redkih free parkplacih. Po novem je Ljubljana prikrajšana za par takšnih parkplacov - so plačljivi! Glej in se čudi povečanemu številu avtomobilov parkiranih na pločnikih in ob robu cest!


Tole je pa čist drugi problem - pač napizdiš glupega ljubljančarja pa je to to, pa si zapišeš njegovo ime da znaš kam odvetnika nagnat če je avto popraskan ;)
The truth is rarely pure and never simple.

lexios ::


Nič mi ni treba ponavljat. Lahko se samo smejim ko jokajo da je treba plačat odstranitev lisic.


Jst se pa smejim lastnikom avtomobilov z Lj registracijo, ko vsepovprek parkirajo na počitnicah... Ne rabijo plačat lisic, vulkanizer je pa vseeno daleč!>:D

Tole je pa čist drugi problem


Isti problem! Gre za to, da ljudje, večinoma "turisti" nimajo kje free parkirat! 2 eura za pol ure parkiranja je pa obiranje... Na Vršiču recimo plačaš 3 al 4 eure za cel dan! Pa me zanima kje ljubljanske srajce, ko gredo na izlet parkirajo... >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

BlueRunner ::

Da vas mal izzovem: koliko vinjenim prijateljem ste že preprečil, da bi se usedli za volan in ste jim vi organiziral varen prevoz?

Prijatelji, kar jih imam, so odgovorni ljudje. Če se gre popivati, že vnaprej vemo kdo bo vozil in abstiniral. Širokega kroga znancev ne nadzorujem... če koga opazim, da ima zadah in ključe v rokah mu vedno predlagam taksi - ne glede na prijatelj-znanec-neznanec. Edino z mularijo se več ne grem. Ti so vedno najpametnejši in vedno vse vedo.

In imeli bodo prav, če ob povečanju števila redarjev NI tudi povečanja parkirnih površin ALI ukinitev števila državnih služb v mestu ALI VSAJ dviga hitrosti mestnega prometa.

Bedarija. Tudi če v celotnem mestu ne bi bilo niti enega parkirnega mesta, to še vedno ne bi bilo opravičilo za kršitev. Kar si navedel je samo tipična racionalizacija tistega, ki zavestno krši predpise, potem pa se mora sam pred seboj opravičiti, da je "kriv nek zunanji vzrok" na katerega sam nima vpliva.

Redko redki divjajo al pa narobe parkirajo ker tko hočjo.

Kakšna cvetka. Nisem vedel, da večini nekdo tišči pištolo na glavo, da morajo divjati ali pa narobe parkirati. Ali morda trdiš, da je večina ljudi v vozilih opravilno nesposobnih?

Treba se je odločt al hočmo res kej izboljšat al le več kazni pobrat.

To si se verjetno zatipkal... VEČ kazni pobirat, bi zagotovo izboljšalo situacijo. Verjetno pa si mislil kritizirati VEČJE kazni, ki ti gredo očitno neizmerno v nos.

Še vedno pa imam vprašanje: zakaj ti gredo v nos? Ali si redni plačnik teh glob?

Sploh pa, je ravno to dokaz tistega, kar razlagam BlueRunnerju: premalo nadzora na cestah.

Če bi pozorno prebral, kar pišem, bi videl, da pridigaš zboru.

Se lahko še vedno vozimo 60 skozi cestninsko in 80/100 skozi tunele ali je po novem talna oznaka 40 tista na katero se lahko obesijo inkasanti?

Če misliš specifično na cestninske, je še nisem zagledal takšne, ki ne bi imela znaka za omejitev 40. Torej je talna oznaka pri teh samo okrasno dopolnilo. Še vedno moraš spoštovati znak, ki ti pravi isto.

Sanjač, ki pride do nadvoza, bi moral zavit za kakih 130 stopinj na koncu ovire al pa že precej prej zavit na nasprotni pas, da bi mu uspelo narobe zapeljat na AC.

Proti pravim pacientom nič ne bo pomagalo. Npr. rondo Tomačevo v2.0. Ljudje veselo menjajo pasove preko polnih črt, ravno tako sem jih že nekaj videl, ki jih ni zmotil niti robnik za obvezen izhod iz križišča. Zmagovalec pa je nekdo, ki je dejansko poskusil zaviti levo v nasprotno smer v krožišče. Zelo oster ovinek. Ustavilo ga je šelo to, da je pred seboj zagledal "steno" vozil in njihovih voznikov, ki so čakali na semaforju v križišču. Samo to ga je verjetno rešilo pred katastrofo.

Še mal dvignte tarifo! Še posebej v centru... Tko kot je onyx reku, še premal vas lupijo!

Pri parkiranju lupijo samo tiste, ki parkirajo narobe.

Al je problem bolj v tem, da ste rožce s takšnimi idejami in komentarji priviligirane, imate najbrž lastn parkplac...

V bistvu je avto luksuz, njegovo vzdrževanje drago, strošek parkiranja pa ni nekaj, kar lahko kar odmisliš. V mestu ima večina prebivalcev že svoje parkirno mesto, za prišleke pa so na voljo parkirne hiše. Nekaterim pa nič od tega ne zadošča. Bog pomagaj, saj živimo v takšnem velemestu, da iz enega konca centra do drugega potrebuješ celih 15 minut peš. Cela kriza...

imagodei ::

Mehmed> "Ne vem, a redno ignoriras omejitve pa pijes med voznjo da se obremenjujes s tem? Druge razlage ne vidim..."

Obremenjujem se s tem, da bi recimo prekoračil hitrost za 6km/h, pa bi zato dobil nenormalno visoko kazen. Ali pa, da se pač nekam mudi, pustim avto narobe parkiran in fašem nesorazmerno visoko kazen. Ali pa zapeljem rikverc na DOVOZ, vame trešči ena nepozorna babnica, ki je vozila z neprilagojeno hitrostjo, pa dobim 300 EUR + KT. Sej sem že prej jasno povedal. Glede unih, ki vozijo 30km/h preveč skozi naselje, pa tudi jaz nimam nobenih pripomb. Zaradi mene, če se to preklasificira v kriminalno dejanje.


Mehmed> "Lej zdej ironijo. Vsi bi imeli vec policajev na cesti, to nej bi pomagalo.
Po drugi strani pa tud ce se policaji stalno na ista mesta postavljajo ne izuci folka. In to ze pri manjsih prekrskih.
In razumem policaje, zakaj bi cakal na enem odseku, da ujame pet res hudih prekrskarjev cel dan, ce jih lahko na drugem v polovici tega casa oglobi 500. "


Ah, ne... Jaz bi želel imeti policaje na cesti, ne pa OB cesti. Policaj, ki lovi kurje tatove 20m pred tablo za konec naselja, pač ne more sankcionirat nekoga, ki vozi brez varnostne razdalje, nekoga, ki prehiteva kolono v škarje in izsiljuje voznike, da mu naredijo luknjo, ko se vrača na svoj pas, ne vidi niti tistega, ki vozi rejli po ovinkasti cesti... Praktično mu je nemogoče sankcionirat tudi tistega, ki vozi z mobilcem v roki, saj zaradi odboja svetlobe na spredni šajbi ali prižganih luči na avtu skoraj vedno voznik prej vidi policaja in spusti mobilca.

Seveda ustavljanje zaradi 7km/h 20m pred tablo za konec naselja ne izuči folka. Gre za neumnost, ki človeka prej razburi. Brez dvoma, da ljudje tam začnejo vozit po predpisih. Tam, ne pa drugje. Človek se pač nauči, tako kot Pavlovovi psi. Na tistem mestu boš bremzal, nato pa enako naprej, ker se itak točno naučiš, kje običajno stojijo.

Problem je, ker manjka pravi koncept. Politikom manjka cilj, gre samo za to, da so ukrepi všečni ljudem. Če je cilj zmanjšanje števila prometnih nesreč, potem (kadar govorimo o sankcijah) MORAŠ zvišat stopnjo pričakovanosti kaznovanja. S sankcijami bomo na ljudi vplivali edino tako, da boš policaja videl vsepovsod in da te bo zaustavil tudi zaradi premajhne varnostne razdalje - kar pa lahko ugotovi le, če se vozi za tabo po cesti.

No, in če se navežem še na višino kazni: ker je edini koncept polnjenje proračuna in biti všečni ljudem, so kazni seveda slabo premišljene. Kazni bi morale biti progresivne in za prekrškarje povratnike precej višje, kot za občasne kršitelje. Tako nekoga, ki naleti na zasedo tik pred tablo za konec naselja in vozi 7km/h več od omejitve pritiče morda samo opozorilo. Nekomu, ki je bil pa v zadnjih treh letih že 5x kaznovan za prehitro vožnjo, pa na istem mestu ob isti prekoračitvi hitrosti pritiče morda kazen 500 EUR + 7KT!


Mavrik> "Nič mi ni treba ponavljat. Lahko se samo smejim ko jokajo da je treba plačat odstranitev lisic."

Slabo imaš tole premišljeno. Delo z ljudmi hitro pokaže, kako lena bitja smo in kako gremo vedno po liniji najmanjšega odpora. Lahko se prerekaš z njimi, jih prosiš in sankcioniraš, dejansko pa vedno najboljše deluje kar fizično onemogočenje.
Če si lastnik gostinskega obrata in imaš na skretu slabo ventilacijo, pa ti v jedilnih prostorih vedno smrdi po govnu, ker ljudje ne zapirajo vrat za sabo, je najboljša rešitev montaža avtomatskega zapirala na vrata od sanitarij. Lahko pa prosiš in fehtaš, pa na vrata daš napis "Zapiraj vrata". Ugani, kaj bo bolj delovalo.
Ali pa bolj konkreten primer: če je tvoja edina želja polnjenje občinskega/državnega proračuna, boš nabijal kazni za parkiranje na pločnikih. Če imaš pa resnično željo sprostit pločnike, boš pa montiral količke in verigo med njimi. Ugani, kaj bo bolj delovalo.

W1 tukaj zagovarja koncept, ki deluje.

BlueRunner> "Če bi pozorno prebral, kar pišem, bi videl, da pridigaš zboru."

Huh? Če si za višanje kazni in za 0,0 promila alkohola, potem gotovo ne pridigam zboru.
- Hoc est qui sumus -

BlueRunner ::

BlueRunner je izjavil:

Se pa strinjam, da SAMO dviganje glob ne prispeva bistveno k zmanjšanju števila kršitev. Bistveno bi pomagalo, če bi bilo več kot 50% šans, da te pri kršitvi dejansko ujamejo.

Tudi, če bi bila globa za napačno parkiranje 10EUR, ne bi nihče narobe parkiral, če bi bila verjetnost, da te ujamejo 90%. Enako velja tudi za vse ostale prekrške.


imagodei je izjavil:

Sploh pa, je ravno to dokaz tistega, kar razlagam BlueRunnerju: premalo nadzora na cestah. Še tako visoke kazni ne pomagajo, če ni nekoga, ki bi jih izvajal.


BlueRunner> "Če bi pozorno prebral, kar pišem, bi videl, da pridigaš zboru."

Huh? Če si za višanje kazni in za 0,0 promila alkohola, potem gotovo ne pridigam zboru.

Evo... navedeno kje točno pridigaš zboru. Točko nestrinjanja, t.j. mene višje kazni ne motijo, tebe motijo, pa si uvedel šele sedaj. Prej je v izrecni povezavi z menoj nisi omenjal in je jaz s svojo metaforo tudi nisem mogel zajeti.

lexios ::

Pri parkiranju lupijo samo tiste, ki parkirajo narobe.


Ja, narobe parkirajo pa zato ker so free (in poceni) parkingi polni ali ker jih ni! Če je namen organiziran parking v Ljubljani naj se zniža tarife ali uvede več free parking con tudi v okolici centra, center pa zapre! Problem rešen! Nasprotno temu se fila proračun... Skratka, ukinimo še redke free parking zone! Pa se čudimo...

Kak zagret Ljubljančan tule pa naj se raje sam pri sebi vpraša kje parkira na Vršiču ali podobnih izletniških lokacijah, kjer je brezplačna možnost parkiranja "na črno" in urejen parking! Nehajte že trolat samo in izključno o Ljubljani, problem je slovenska vozniška kultura... Tudi vaša!

V bistvu je avto luksuz, njegovo vzdrževanje drago, strošek parkiranja pa ni nekaj, kar lahko kar odmisliš. V mestu ima večina prebivalcev že svoje parkirno mesto, za prišleke pa so na voljo parkirne hiše. Nekaterim pa nič od tega ne zadošča. Bog pomagaj, saj živimo v takšnem velemestu, da iz enega konca centra do drugega potrebuješ celih 15 minut peš. Cela kriza...


Če nadaljujem s tvojo logiko... Kdor živi v Ljubljani avtomobila sploh ne potrebuje! Bog pomagaj, Ljubljana pa velemesto!?! :)) Ste največja vas v Sloveniji, čas bi že bil, da vam to potegne!

Zakaj povprečen Ljubljančan potrebuje avto? Da kaže svoj razkoš? >:D Sj živite v "velemestu", velemeščani pa na vasi nimajo kaj početi! Kot si reku, imate trolo, taksi, kolo, noge... Vsa potrebna infrastruktura je v bližini! Poleg omejenosti v glavi bi bilo priporočljivo, da se še hermetično omejite in zaprete! ;(( Hkrati pa bi še sprostili ceste, profetira LPP!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

energetik ::

lexios je izjavil:

Kak zagret Ljubljančan tule pa naj se raje sam pri sebi vpraša kje parkira na Vršiču ali podobnih izletniških lokacijah, kjer je brezplačna možnost parkiranja "na črno" in urejen parking! Nehajte že trolat samo in izključno o Ljubljani, problem je slovenska vozniška kultura... Tudi vaša!

V bistvu je avto luksuz, njegovo vzdrževanje drago, strošek parkiranja pa ni nekaj, kar lahko kar odmisliš. V mestu ima večina prebivalcev že svoje parkirno mesto, za prišleke pa so na voljo parkirne hiše. Nekaterim pa nič od tega ne zadošča. Bog pomagaj, saj živimo v takšnem velemestu, da iz enega konca centra do drugega potrebuješ celih 15 minut peš. Cela kriza...


Če nadaljujem s tvojo logiko... Kdor živi v Ljubljani avtomobila sploh ne potrebuje! Bog pomagaj, Ljubljana pa velemesto!?! :)) Ste največja vas v Sloveniji, čas bi že bil, da vam to potegne!

Zakaj povprečen Ljubljančan potrebuje avto? Da kaže svoj razkoš? >:D Sj živite v "velemestu", velemeščani pa na vasi nimajo kaj početi! Kot si reku, imate trolo, taksi, kolo, noge... Vsa potrebna infrastruktura je v bližini! Poleg omejenosti v glavi bi bilo priporočljivo, da se še hermetično omejite in zaprete! ;(( Hkrati pa bi še sprostili ceste, profetira LPP!

Na Vršiču lepo plačaš za parkiranje. Za v Tamar je tudi plačilo. V Kranjski gori ga pa recimo ni. Veš kaj jaz iz tega vidim? Tam, kjer je prostora zadosti, je parkiranje zastonj (KG). In na Vršiču ter v LJ je prostor za parkiranje zelo fizično omejen. Zato je parkiranje točno tam luksus, ki se plača.
Seveda pa bi morali imeti stanovalci določene privilegije. Da lahko recimo parkirajo zastonj pred svojim blokom/hišo, ne pa da mu še edini prostor zasedejo dnevni migranti. Osebno sicer večino poti po LJ opravim peš/z biciklom, ampak na žalost ne morem s "šteko mleka + 2kg moke + 2L jogurta + 5kg praška" na LPP ali peš. Poleg tega je zelo ugodno, da se s tako fasngo lahko pripelješ do svojega bivališča, tako kot tudi vsi "podeželani". Ali pač praviš, da "meščani" nimamo te pravice?

BlueRunner ::

Ja, narobe parkirajo pa zato ker so free (in poceni) parkingi polni ali ker jih ni! Če je namen organiziran parking v Ljubljani naj se zniža tarife ali uvede več free parking con tudi v okolici centra, center pa zapre! Problem rešen! Nasprotno temu se fila proračun... Skratka, ukinimo še redke free parking zone! Pa se čudimo...

Kot se že prej zapisal in še vedno stojim za tem: tudi če v celem mestu ne bi bilo niti enega parkinga, to ne bi nikogar odvezalo od spoštovanja predpisov. Nikogar. Nikoli. Nikjer. Pa če se na glavo postaviš. Vse kar navajaš je samo izgovarjanje na "višjo silo", da samega sebe prepričuješ, da s to kršitvijo ni nič narobe.

Podobni izgovori so še tipa:
- to vsi počnejo
- zelo se mi mudi
- samo 5 minut
- imam bolno teto
- težko hodim
- vsega je kriv Janković


Zakaj povprečen Ljubljančan potrebuje avto? Da kaže svoj razkoš? Sj živite v "velemestu", velemeščani pa na vasi nimajo kaj početi! Kot si reku, imate trolo, taksi, kolo, noge... Vsa potrebna infrastruktura je v bližini!

Heh... sarkazem na višku. Samo kaj, ko streljaš s slepimi naboji. Če si lahko kupiš avto, si ga kupi. Ljubljančan, ptujčan ali pa culukafrijčan. Vendar pa potem sam prevzemi odgovornost za svoja dejanja. Samo zato, ker imaš avto - ljubljančan ali pa ne - nimaš zaradi tega nikakršne pravice kršiti pravila uporabe tega vozila.

Ali pa ti gre nekaj čisto desetega na jetra, pa niti ne veš kaj. Listek, pajek ali lisice se enako zadevajo vsakega prekrškarja. Če pa se nekaj izgovarja na neke višje sile, pa tudi OK. Me prav zanima kdaj je nekdo bil nazadnje prisiljen, da narobe parkira.

WarpedOne ::

BlueRunner:
Bedarija. Tudi če v celotnem mestu ne bi bilo niti enega parkirnega mesta, to še vedno ne bi bilo opravičilo za kršitev. Kar si navedel je samo tipična racionalizacija tistega, ki zavestno krši predpise, potem pa se mora sam pred seboj opravičiti, da je "kriv nek zunanji vzrok" na katerega sam nima vpliva.

Ne, to je človeška psiha. Od tebe bi pričakoval, da jo razumeš.
Od tistih, ki te predpise upravljajo bi pa pričakoval, da jo razumejo in tudi upoštevajo.

Kakšna cvetka. Nisem vedel, da večini nekdo tišči pištolo na glavo, da morajo divjati ali pa narobe parkirati. Ali morda trdiš, da je večina ljudi v vozilih opravilno nesposobnih?

Ne, to je človeška psiha. Od tebe bi pričakoval, da jo razumeš.
Od tistih, ki te predpise upravljajo bi pa pričakoval, da jo razumejo in tudi upoštevajo.

To si se verjetno zatipkal... VEČ kazni pobirat, bi zagotovo izboljšalo situacijo. Verjetno pa si mislil kritizirati VEČJE kazni, ki ti gredo očitno neizmerno v nos.

V nos mi grejo, ker samo mešajo meglo in sekajo roke grešnim kozlom. Delajo se da delajo, izbošljšajo pa jako malo.
Pri kateri višini kazni boš reku "čakte, to je pa že preveč?" Jurja, deset jurjev, hiša? Represije brez efekta ne podpiram.

Še vedno pa imam vprašanje: zakaj ti gredo v nos? Ali si redni plačnik teh glob?

Pri 200k km pod pasom v 6ih letih sem za prehitro vožnjo plačal dve globi: na AC sem šel v radar 165, med prehitevanjem po pospeševalnem pasu po klancu navzdol - 40 EUR. Druga je bila pa vožnja 80 v koloni mimo zaprtega prehitevalnega pasu na AC v nedeljo - zopet 40 EUR (tuki je še ta cvetka, da se me na sliki sploh ne vidi - v kaki bol svobodni državi (npr. japonski), bi se država bol zavedala kje je dokazno breme.

Tretji prekršek je bla pa prevožena polna črta med prehitevanjem enga senilneža na preglednem dolgem ovinku na regionalki. Najprej je reku 500 EUR in nekaj kazenskih pol se je pa premislu in reku da bo 20 EUR dovolj. Tam je blo pol leta nazaj prehitevanje dovoljeno, cesta pa od takrat nespremenjena. Tolk o nevarnosti odseka in smiselnosti oznak.

Evo, poznaš me v dno moje grešne duše.
Aja, v 6ih letih vsakodnevnega parkiranja v Lj imam en listek za napačno parkiranje. Vse ostalo v bližini službe je blo polno, če sm hotu približno pravočasno pridit, mi ni ostalo druzga. In ko je pršu redar in mi dal listek, sm avto pustil stat točno enako do konca dneva - iz čiste jeze, parkirišče je blo že plačano. Danes je ta ista ulica prekvalificirana v enosmerno in polovica nonstop zaparkirana, da komaj skoz prideš. Prej se je kljub napačno parkiranim avtomobilom komot peljalo mimo v obe smeri.

Upoštevam pravila, ki imajo smisel. Heck, upošteval bi jih, tut če jih nebi bilo.
Pravila zarad pravil samih, si pa nekam zataknite.

Imagodei:
Človek se pač nauči, tako kot Pavlovovi psi. Na tistem mestu boš bremzal, nato pa enako naprej, ker se itak točno naučiš, kje običajno stojijo.

Ob eni absurdno neumni tabli 60 imam refleks, da gledam a se 150 m naprej skrivajo policaji al ne. In isto počnejo praktično vsi, ki se tam furajo. Će ne verjameš o absurdnosti tiste omejitve, te povabim na ekskurzijo. Zraven dobiš še brezplačen ogled absurdne omejitve na 70 kjer me je groza peljat 55, kaj šele kaj več. Ampak domačini tam gonijo 80... "Sej je sam 10 več" ...

W1 tukaj zagovarja koncept, ki deluje.

Vsaj nekdo razume poanto.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

lexios ::

@energetik, vsekakor se strinjam s tabo!

In na Vršiču ter v LJ je prostor za parkiranje zelo fizično omejen. Zato je parkiranje točno tam luksus, ki se plača.


Se strinjam, v Ljubljani ima skoraj vsak 2. Ljubljančan seveda svoj parking - razumljivo in ok, tko kot ma vsak podeželjan svojega na vasi! Iz tega sledi, da večina Ljubljančanov problem vidi v migrantih in napačnem parkiranju ter kolne čez "turiste", ki za 30-60 min parkirajo ob cesti in kliče redarje!

Zanimiv paradoks se opazi šele na Vršiču, npr., ko Ljubljančani (pa tudi drugi, da ne bo pomote - gre se pač za to, da vsak išče linijo najmanjšega odpora, tudi Ljubljančani, medtem ko tule trdi nasprotno in bi najraje še dvignil tarife, ker se ga omenjeni problem parkiranja v Ljubljani ne tiče!?) parkirajo vsepovprek ob cesti, urejen parking, kjer čaka "redar" pa prazen! Čakte mal! Še malo prej ste se pritoževali nad točno enakim principom parkiranja v Ljubljani!?! No, zdj se bo nekdo oglasu in trdil, da ga ob cesti parkiran avtomobil na Vršiču ne moti! ;(( ...ej, ne gre to tkole, dragi moji! Enkrat pravila veljajo vedno in za vse, drugič pa je ok, če jih racionaliziramo?

Blue Runner mogoče plača parkirnino tudi na Vršiču, npr., a nekako dvomim... Kot rečeno gre za problem slovenske vozniške kulture in imagodei ima v svojih pogledih tule še kako prav! Nimam pa nič proti višjim kaznim, a dejmo jih zviševat progresivno, naj po žepu krepko bolj udarijo tiste z višjim dohodkom, sicer je vsesup p. dim...

Kot se že prej zapisal in še vedno stojim za tem: tudi če v celem mestu ne bi bilo niti enega parkinga, to ne bi nikogar odvezalo od spoštovanja predpisov. Nikogar. Nikoli. Nikjer. Pa če se na glavo postaviš. Vse kar navajaš je samo izgovarjanje na "višjo silo", da samega sebe prepričuješ, da s to kršitvijo ni nič narobe.


Za nobeno izgovarjanje ne gre, niti ni več problematična sama kršitev, gre le še za polnjenje občinskega ali državnega proračuna! Če hočete rešiti problematiko parkiranja v Lj ...zaprite center, uredite LPP in tarife ali free parkirišča v okolici centra, kot je to recimo urejeno na Dolgem mostu! Pol pa izvolite povečevat pristojnosti redarskim službam in višat kazni za napačno parkiranje! Namesto tega se še do sedaj javna brezplačna parkirišča spreminja v plačljiva! Znani so mi primeri v Šiški in v Murglah, pa najbrž se dogaja še kje...

Sicer pa se kar se samega spoštovanja predpisov in kazni tiče načeloma strinjam, le da marsikje manjka še precej racionalizacije!

LEpše ne morem povedat:
Upoštevam pravila, ki imajo smisel. Heck, upošteval bi jih, tut če jih nebi bilo.
Pravila zarad pravil samih, si pa nekam zataknite.


Heh... sarkazem na višku.


Le sarkastično razmišljanje v nadaljevanje tvoji briljantni spodnji izjavi!

V mestu ima večina prebivalcev že svoje parkirno mesto, za prišleke pa so na voljo parkirne hiše. Nekaterim pa nič od tega ne zadošča. Bog pomagaj, saj živimo v takšnem velemestu, da iz enega konca centra do drugega potrebuješ celih 15 minut peš.


Zakaj torej Ljubljančan potrebuje avto, da se zaplje iz centra do Rudnika? Resno! Sj imate trolo...

Ali logika prišlek naj se gladko j*b* in plača oderuške tarife; ko pa bom "na vasi" sam prišlek, pa prosim, če dejstvo, da sem prišlek gladko spregledate, ker sem velemeščan lahko "na vasi" parkiram kjerkoli? ;(( Malo se zapelji iz svojega velemesta, pa opazuj kje tvoji someščani parkirajo, preden stresaš neumnosti! Še enkrat, v Ljubljani pravila veljajo vedno in za vse, v drugih okoliščinah pa je ok, če jih racionaliziramo al kako? ;((

Kot sem reku, super, če se držiš tega kar si povedal vedno in povsod, tudi na Vršiču, npr., čestitam, na svojih dnevnih migracijah pa opažam precej mestnih srajc, ki se obnašajo "velemeščansko"... Nekako tako, kot se je v svojem "velemestu" obnašal grof! Pa ne migriram čez Vršič, izbral sem si ga kot primer, ker pokaže dvoje - dvoličnost v mišljenju in dvoličnost v tarifah!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

BlueRunner ::

Ne, to je človeška psiha. Od tebe bi pričakoval, da jo razumeš.
Od tistih, ki te predpise upravljajo bi pa pričakoval, da jo razumejo in tudi upoštevajo.

Jo razumem, vendar pa nekaj razumeti ne pomeni, da imam razumevanje. Konkretno razumem racionalizacije, vendar pa nimam razumevanja do tistih, ki se z njimi zavestno prepričujejo, da je njihovo početje upravičeno. Ker ni.

Kar se tiče upoštevanja, pa jo pripravljalci tega zakona razumejo v toliko, da poskušajo stopnjevati represijo in z njo spremeniti najprej obnašanje, če že zavedanja ne morejo. Poudarjam besedo poskušajo, saj imava oba enako mnenje, da samo visoke kazni ne pomagajo. Bistveno bolj bi pomagalo čim bolj striktno izvajanje nadzora.

Razlika je samo v temu, da mene visoke kazni ne motijo. Koliko bi bilo previsoko? Mnja... verjetno je pretiravanje vse, kar je nad vrednostjo vozila s katerim se je prekršek povzročilo. V takšnem primeru se zapleni vozilo in stvar zaključena. Drakonsko? Zagotovo. Ustavno sporno? Nedvomno. Potrebno... ne vem. Vsekakor bi raje videl, da začne prometna policija svoje delo opravljati drugače - bolj s ciljem povečanja varnosti, kot pa s ciljem izpolnjevanja norm za delo na tekočem traku.

Ali ima kdo kakšne namige kako se je obnesla spremenjena politika dela prometne polciije na celjskem?

Še malo prej ste se pritoževali nad točno enakim principom parkiranja!?!

Bo potrebno kar globe začeti pisati in lisičiti. Če je to potrebno, da se mirujoč promet uredi, potem ta ukrep podpiram v centru največje vasi te države ali pa v moji lastni vasici tam daleč na obrobju.

Seveda pa ni nobeni regiji, mestu, vasi ali ulici tuje to, da se bodo nekateri vedno pritoževali nad tem, kaj "jim drugi počno", potem pa bodo čez 15 minut sami to nekje drugje počeli tamkajšnjim domorodcem. Od metanja papirčkov na tla, pa do še vse kaj hujšega.

Sam recimo nisem vedel, da v Ljubljani še ne poznajo stranišč. En se mi je na vasi kar za hišo posral. Dobesedno. Ga je pa bilo zabavno gledati, kako potem z golo ritjo beži proti avtu >:D Ah, dobri stari časi.

Ali to človekovo psiho razumem? Seveda jo. Vendar pa je vprašanje, če rabim imeti razumevanje za tiste, ki se niso zmožni samoobvladovati? Nope. Ne rabim.

Nimam pa nič proti višjim kaznim, a dejmo jih zviševat regresivno, naj po žepu krepko bolj udarijo tiste z višjim dohodkom!

Bi bila varianta, če bi živeli v urejeni državi. Ne pa v državi, kjer je še vedno možno (kje so tukaj reforme?!?!?!) imeti hišo, avtomobil višjega razreda in manjši ranč, hkrati pa prejemati socialno pomoč. Tole "računanje premoženja" bi se pri nas hitro sfižilo v še en larifari, ki ga ne bi bili sposobni obvladovati. Žalostno, vendar resnično...

Če hočete rešiti problematiko parkiranja v Lj ...zaprite center, uredite LPP in tarife ali free parkirišča v okolici centra, kot je to recimo urejeno na Dolgem mostu! Pol pa izvolite povečevat pristojnosti redarskim službam in višat kazni za napačno parkiranje!

Kje vidiš vzročno povezavo med tema dvema stvarema? To je samo malo bolj fino izgovarjanje v smislu "višje sile". Ah, pa kaj bi to... saj itak vsi to počno, potem pa lahko tudi jaz, mar ne?

Zakaj torej Ljubljančan potrebuje avto, da se zaplje iz centra do Rudnika? Resno! Sj imate trolo...

Hm... razmišljam. Definitivno ima veliko ljubljančanov, ali pa recimo vsaj prebivalcem Ljubljane - več kot pol nas verjetno tukaj sploh ni prijavljenih - svoj lasten avto. Ampak prmejdunej, znotraj mesta mi pade na pamet samo to, da se ljudje vozijo na relaciji dom - BTC. Doma imajo svoj parking in ta ni problematičen, v BTC-jih pa je parkingov tudi na pretek. Za veliko večina sodelavcev (recimo več kot 60%) lahko rečem samo to, da v službo očitno ne pridejo z osebnim vozilom. Pa je med njimi cel kup takšnih, ki sploh ne živijo v Ljubljani.

Po drugi strani pa je zaradi napačnega parkiranja kogarkolisižebodi velikokrat ogrožena varnost, še večkrat pa se dejansko ovira promet. Nekdo iz Viča lahko recimo pove kako se nekateri osli lepo parkirajo pred, oh ironija vseh ironij, Ministrstvom za promet. Na dober dan se ustavijo na voznem pasu in zaprejo možnost, da bo tam kdorkoli iz Tržaške sploh zavil na ulico in nadaljeval svojo pot... go figure.

Počasi bo potrebno tele argumente o ljubljančanih in migrantih začeti stravljati v kategorijo "LINKPLS or STFU". Tudi zato, ker na trolah pogosto ugotavljam, da nas ni malo, ki uporabljamo javni transport.

na svojih dnevnih migracijah pa opažam precej mestnih srajc, ki se obnašajo "velemeščansko"... Nekako tako, kot se je v svojem "velemestu" obnašal grof!

Štor je štor. V hosti ali pa v mestu.

Zgodovina sprememb…

lexios ::

No, pa smo skonvergiral!;)


Kje vidiš vzročno povezavo med tema dvema stvarema? To je samo malo bolj fino izgovarjanje v smislu "višje sile". Ah, pa kaj bi to... saj itak vsi to počno, potem pa lahko tudi jaz, mar ne?


Po drugi strani pa s tem razbremeniš center, vozniki (razen taksi in LPP) vanj ne bi mogli več siliti in uporaba nog ali javnega prometa je logična posledica. Free parking cone ala Dlogi most na obrobju ali bližje centru pa rešijo še parking... Problem je ker takšna rešitev le delno financira proračun, v manjši meri, kot trenutne "rešitve", sicer pa sj se pogovarjamo o problematiki parkiranja, ne financiranja občine ne?;)

BlueRunner ::

Ja... rešitve so lepe, ampak ne vedno in ne hitro izvedljive. Njihova odsotnost pa tudi ne more biti opravičilo za kršitve.

Tudi na državnem noviju bi lahko govorili o "lepih rešitvah", ki bi rešile cel kup problemov z varnostjo na cestah in, ki bi hkrati omogočale večje hitrosti. Vendar pa ne-izvajanje in ne-uvajanje teh "lepih rešitev" ne daje nikakršne legitimnosti tistim, ki niti obstoječih ne spoštujejo. Še huje. Nekateri se jih niti ne trudijo spoštovati.

Na tole zgodbo s financiranjem pa še vedno čakam dokaz. Samo zato torej, ker se je en organ ene občine spravil bolj striktno izvajati nadzor nad spoštovanjem predpisov, je to nenadoma postalo "filanje proračuna". Kaj se bi šele zgodilo, če začne to delati policija na področju celotne države. Hudiča! Saj bomo še referendum fasali, če se kaj takšnega v resnici pripeti.

Pa ravno boljše (na več krajih in ob različnih urah) in bolj konsistentno (vedno in ne samo v času "akcij") izvajanje nadzora bi bilo tisto, ki bi bistveno izboljšalo varnost in s časom (pač po principu učenja s prisilno spremembo vzorcev vedenja) tudi varnost.

energetik ::

lexios je izjavil:

Po drugi strani pa s tem razbremeniš center, vozniki (razen taksi in LPP) vanj ne bi mogli več siliti in uporaba nog ali javnega prometa je logična posledica. Free parking cone ala Dlogi most na obrobju ali bližje centru pa rešijo še parking... Problem je ker takšna rešitev le delno financira proračun, v manjši meri, kot trenutne "rešitve", sicer pa sj se pogovarjamo o problematiki parkiranja, ne financiranja občine ne?;)

Strogi Center je že zaprt. Če hočeš zapreti pa še širše območje Centra pa prosim hkrati še zrihtaj nadomestna bivališča za tistih N-tisoč prebivalcev, katerim boš zagrenil življenje s prepovedjo vožnje z avtom do svojega doma. Razen če misliš, da so ti prebivalci vsi bogataši, ki si tudi osnovne življ. potrebščine naročijo na dom. Enostavno bi se moral Zoki odločiti, ali hoče imeti turistično mesto ali pa bivalno.

lexios ::

No, da ne bomo še odkril tople vode...

Širši center brez problema "zapreš" za vse "turiste", prebivalci sploh niso problem... Kako pa so ta problem rešili v tujini, ali v Lj za strogi center in prebivalce? Sicer pa sj, avto je luksuz, v Ljubljani ga ne potrebuješ, tistih parkrat na mesec, če že greš na izlet pa boš kot "velemeščan" že potrpel par sekund za dvig zapornic... Ljubljana pa že dolgo ni več bivalno mesto, ne smeši!

Ampak resnici na ljubo z omenjenim zgoraj rešiš mogoče 20% težav s parkiranjem v Ljubljani, s free parkingom povsod pa najbrž še vedno le 50-70%... Ampak, ja, to so "lepe rešitve" na papirju...

Enostavneje je dvignit kazni! "Filanje proračuna" so oderuške cene, ne poostreno izvajanje zakona! Za 5-10 minut (ker je minimalen interval 1 ura, ali pol ure, pa še to ne povsod) parkiranja 1 eura (marsikje 2)? Pol se pa zgražamo nad vozniki, ki svoj konjiček za teh dejanskih 5-10 min pustijo na pločniku. Ljudem, ki kršijo zakone, se očitno tak znesek zdi preveč celo za 1-2 uri! Resno misliš, da bi bil enak problem parkiranja, če bi bila urna postavka par 10 centov/uro, parkiranje na obrobju "zastonj" in urejen hiter mestni promet, po normalnih tarifah? A jebiga, finančno ne gre skoz...

Ampak dejmo bit realni, vsaj 50%, če ne več, omenjenih "kršiteljev" parkira v ulicah izven centra, na mestih ali parkiriščih, kjer dejansko ne ovirajo prometa ali peščcev, a to vseeno "moti" (oz. marsikje dejansko moti - ko zasedejo parking), avtohtone prebivalce! Ni opravičilo, kot pravi BR; le psihologija in neupoštevanje le te v racionaliziranju prometa, ureditvah in zakonih pač...

Ne moreš pričakovat, da boš s poostrenim nadzorom in represijo karkoli 100% rešil, zadovoljni smo lahko že, če je ta efekt vsaj 20% manj kršiteljev! Pričakovat, da boš z višjimi tarifami skonvergiral k 100% je pa neumnost!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

Mehmed ::

imagodei je izjavil:


Obremenjujem se s tem, da bi recimo prekoračil hitrost za 6km/h, pa bi zato dobil nenormalno visoko kazen. Ali pa, da se pač nekam mudi, pustim avto narobe parkiran in fašem nesorazmerno visoko kazen.

Nisem se pogledu katere kazni se spreminjajo, ce so tele potem socustvujem pa ti dam prav.
Ce niso potem pac jamras po nepotrebnem.

imagodei je izjavil:


Seveda ustavljanje zaradi 7km/h 20m pred tablo za konec naselja ne izuči folka. Gre za neumnost, ki človeka prej razburi. Brez dvoma, da ljudje tam začnejo vozit po predpisih. Tam, ne pa drugje. Človek se pač nauči, tako kot Pavlovovi psi. Na tistem mestu boš bremzal, nato pa enako naprej, ker se itak točno naučiš, kje običajno stojijo.

Hehe sam ce bi ljudi res izucilo, policaji ne bi vedno znova na istem mestu delal zased. In vedno znova uspesno.

Pa dejte nehat jamrat s parkiranjem. Vedno se najde folk k skusa v ljubljancani vs. neljubljancani obrnit.
Kazni so za oboje enake, parkirna mesta enako velika. Od obojih problem je.

Buggy ::

ce bi vsi kreteni vozili lepo po omjitvah (ki so za moje pojme itak samo odraz nesposobnosti drzave da bi sla v korak s casom glede infrastrukture) in ce nebi poceli med voznjo vsega po malem in samo vozili ter nebi pasli svojih negravznih firbcev takoj ko kaksen avto stoji ob cesti...bi bilo marsikaj drugace.

Vozniski izpit ni pravica temvec privilegij in danes ima ze vsak motoricen in umski invalid avtomaticno izpit do svojega 85 leta.

Drzava pa se sladko smeji in manjsa omejitve oz postavlja dodatne namesto da mi krpala luknje ce ze ne more sistemsko urediti nasih cest.

Viva Slovenia...dezela ovc

Mavrik ::


Nisem se pogledu katere kazni se spreminjajo, ce so tele potem socustvujem pa ti dam prav.
Ce niso potem pac jamras po nepotrebnem.


Niso.

Kako pa so ta problem rešili v tujini, ali v Lj za strogi center in prebivalce


Fora je da se ti v tujini smejijo v obraz če jim greš razlagat da bi mel lasten avto v centru mesta... dejansko te gledajo kot neumnega.

Edino v Ljubljani rabiš met avto da lahko greš v Mercator po špecerijo očitno.
The truth is rarely pure and never simple.

energetik ::

Kako pa potem pripelješ 10kg robe iz štacune domov? Verjetno neseš lepo 1-2km v 1 roki, hkrati pa z 2. roko držiš otroka.
Sej sem rekel - življenje v Centru je primerno mogoče za kakšne bogatune, ki si VSE naročijo na dom, ali pa kakšne umetnike, ki jih takšne "malenkosti" ne motijo.
Kako bi se ti zdelo, če bi župan neke občine nenadoma zaprl cesto v neki vasi za promet in ne bi mogel z avtom do svoje bajte?
Če se pa že gremo to, da je Center "narejen" za turiste, naj pa župan lepo odkupi stanovanja po konkretni ceni, zrihta nadomestna bivališča v okolici LJ, odkupljene stavbe pa spremeni v kulise za turiste.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Kako pa potem pripelješ 10kg robe iz štacune domov?
Si pač bolje razporediš nakupe, tako da nimaš 10kg robe. Ali pa uporabiš avtobus (ki vozi na par minut). Drugje so se na to privadili in nimajo nobenih hudih problemov s tem.

Kako bi se ti zdelo, če bi župan neke občine nenadoma zaprl cesto v neki vasi za promet in ne bi mogel z avtom do svoje bajte?
Precej drugače je, če govoriš o "neki vasi" in o centru glavnega mesta, kjer imaš skoraj vse na peš-razdalji.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

T0RN4D0 ::

Mja, ne pozabit da govorimo o glavnem mestecu, ki ima centra en prdec. Nimaš kaj zapirat. Komu na čast...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

zavajon ::

lexios je izjavil:

Širši center brez problema "zapreš" za vse "turiste", prebivalci sploh niso problem... Kako pa so ta problem rešili v tujini, ali v Lj za strogi center in prebivalce? Sicer pa sj, avto je luksuz, v Ljubljani ga ne potrebuješ, tistih parkrat na mesec, če že greš na izlet pa boš kot "velemeščan" že potrpel par sekund za dvig zapornic... Ljubljana pa že dolgo ni več bivalno mesto, ne smeši!

V tujini, pa tudi v drugih mestih po Sloveniji so ta problem rešili čisto drugače kot v Ljubljani. Tam so centre zaprli za vse, ki niso domačini, za domačine pa je dovoljen vstop z dovolilnico.
V Ljubljani pa so najprej ukinili večino parkirišč, preostala pa so po 6h popoldne povsem brezplačna, tako da domačin, četudi ima dovolilnico (za katero je plačal 100€, kar sicer ni pretirana cena), ki pride popoldne domov, nima kje parkirati. Za bolj učinkovito kasiranje pa so povečali število redarjev in jim dali kolesa zaradi boljše učinkovitosti. Dovoz do stanovanj za količki je dovoljen do 9:30, ko ti ne bo nihče ničesar dostavil domov, večina trgovin se odpre ob 9h.
Od kod ti ideja, da Ljubljana ni bivalno mesto? Veliko nas je, ki živimo v centru. Ko se boš kdaj sprehajal po centru, ti priporočam, da občasno dvigneš pogled nad izložbena okna. Zgoraj so v glavnem stanovanja, kjer živijo ljudje.


Pa še en citat za vse tiste, ki zagovarjate šeriatsko pravo pri prometnih zakonih in ste prepričani, da vi predpisov ne kršite, zato se vas to ne tiče:

Najprej so prišli po komuniste, a nisem protestiral, ker nisem bil komunist.
Potem so prišli po sindikaliste, a nisem protestiral, ker nisem bil sindikalist.
Potem so prišli po Žide, a nisem protestiral, ker nisem bil Žid.
Ko so prišli pome, ni bilo več nikogar, ki bi protestiral.
(Martin Niemöller)


Danes se to dogaja s prometnimi zakoni, jutri se bo na drugih področjih ...

Mehmed ::

Dej vstavi namesto komunistov pijance za volani, namest sindikalistov objestneze na cestah ipd. pa mi povej zakaj bi protestiral. Sej se jim ne dogaja nepravica.

No razen ce se redno nalivas pa dirkas, potem razumem zakaj te moti.

zavajon ::

Očitno marsičesa ne razumeš...
Odkar sem zadnjič napihal, je več kot 10 let, skoraj vedno sem pa napihal 0,8 (imam pač "mero"8-)), razen enkrat je bilo 1.0. Kazen za prekoračitev hitrosti sem dobil enkrat pred cca. 7 leti, in sicer zaradi 63 km/h pri omejitvi 50. Vozim pa od leta 1989.

Mavrik ::

energetik je izjavil:

Kako pa potem pripelješ 10kg robe iz štacune domov? Verjetno neseš lepo 1-2km v 1 roki, hkrati pa z 2. roko držiš otroka.
Sej sem rekel - življenje v Centru je primerno mogoče za kakšne bogatune, ki si VSE naročijo na dom, ali pa kakšne umetnike, ki jih takšne "malenkosti" ne motijo.
Kako bi se ti zdelo, če bi župan neke občine nenadoma zaprl cesto v neki vasi za promet in ne bi mogel z avtom do svoje bajte?
Če se pa že gremo to, da je Center "narejen" za turiste, naj pa župan lepo odkupi stanovanja po konkretni ceni, zrihta nadomestna bivališča v okolici LJ, odkupljene stavbe pa spremeni v kulise za turiste.


Preprosto: daš v vrečko in neseš. 10kg pa res ni nič takšnega. Nekaterim nam to že uspeva par let tak. Bolj me čudi kako zaboga se ti da iskat parkplac in vlačit ven avto sred Ljubljane sam da se spraviš 300m do trgovine.
The truth is rarely pure and never simple.

Mehmed ::

Se pravi ne ganejo te kazni ampak se ti smilijo pijanci za volanom al kako?

energetik ::

Mavrik je izjavil:

Preprosto: daš v vrečko in neseš. 10kg pa res ni nič takšnega. Nekaterim nam to že uspeva par let tak. Bolj me čudi kako zaboga se ti da iskat parkplac in vlačit ven avto sred Ljubljane sam da se spraviš 300m do trgovine.

Seveda, 10kg daš preprosto v vrečko in neseš. Prav tako zraven še šteko mleka. Povsem preprosto. In ne, ni 300m, ker v rangu 300m je samo mini Mercator štacuna, kjer majo 50% stvari, ki jih rabim. Če hočem v Hofer, se teh 300m spremeni v 3km. Doma imam na srečo zagotovljen parkirplac, nakupovat pa grem po 18h, ko se migranti približno spokajo proti domu. Sem pa zelo blizu območja s potopnimi količki in si nič kaj ne želim, da se tako območje širi. Hočem le, da stanovalci za ceno letne dovolilnice dobimo zagotovljen parkiplac + dostop do doma 24/7, v primeru, da bi se tako območje širilo.
Pa dobro, ne bi več o tem, ker nima veze s temo.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

http://24ur.com/novice/slovenija/previd...



Mamo pa iber bedake v naši državi, in zaradi takih kretenov imamo take butaste omejitve, zgleda da je še 40km/h preveč čez cestninsko. Takemu vzet izpit in prepovedat za vedno da ga gre delat.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: ahac ()

bluefish ::

Tole je bilo malo več kot samo 40.

;-) ::

Ja saj v tem je fora, samo naši se lotijo zadeve z nižanjem omejitev in višanjem kazni.

Aston_11 ::

imagodei je izjavil:

W1> "Čeprav, tule bi se vprašal, če ni stvar po svoje že mal preveč nevarna. Sanjač ki tole spregleda in zapelje v to, zna ob ropotu in treslajih v čisti paniki na slepo zavit komu naproti in maš čelno trčenje."

Imaš na nek način prav. Ampak zadevo po drugi strani postavljaš ravno zato, da ne bi nekdo zapeljal na AC. Hitrosti na uvozu/izvozu iz AC so načeloma vsaj pol nižje, kot na AC, tako da če pacient že kani zaviti na AC, je boljše, da se skanta pri 60, kot pri 120.

Kar se pa opaznosti tiče, moraš biti pa spet jako nepozoren, da tega ne opaziš. Z ustreznimi odsevniki je zadeva ponoči IMO opazna vsaj toliko, kot odsevne table ob cestišču oz. table za (začasno) razmejitev oz. spremenjen prometni režim na gradbiščih.


Mimogrede, a imaš kakšno sliko te ovire/razmejitve pasov pri Žalcu?



Dvomim, da kakšna kanta ne bi uspela tudi tega manevra narediti. Tam bi moral biti laser in takemu, ki ima namen koga ubiti, zažgati mrežnico ali pa ga vsaj začasno oslepiti.
strani: 1 2 3 4 ... 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8212527 (11166) Lakotnik29
»

Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
549109586 (100830) BlueRunner

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48649974 (42674) Gandalfar
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119461746 (34499) BlueRunner
»

Pritozba na placilni nalog (obvestilo o prekrsku) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
536006 (4780) antonija

Več podobnih tem