Maci, Applovi računalniki, sicer niso znani kot igričarjem prijazni sistemi, a očitno ta predsodek izhaja bolj iz majhnega števila iger za OS X kot iz specifikacij strojne opreme. Julija je bilo namreč uporabnikov jabolčnih računalnikov že prek 5% vseh uporabnikov, kjer je bil daleč največji delež (4,33 odstotne točke) na 64-bitnem OS X 10.6.3 (Snow Leopard) s sedmino odstotne točke uporabnikov na običajnem Leopardu, 64-bitnem OS X 10.5.8. Velika večina Steam uporablja na MacBookih, skoraj polovica na Pro-jih ter dobra petina na običajnih, belih prenosnikih. Mednje se je s 23% uvrstila skupina uporabnikov iMacov, celoto pa zaokrožujejo uporabniki ločenih sistemov brez vgrajenega zaslona, s 5,41% lastniki Mac Pro-jev in s 3,44% lastniki Mac Minijev.
Med uporabniki sistemov Windows še vedno kraljuje 32-bitni XP z nekaj več kot tretjinskim deležem, a mu je za petami na drugem mestu že 64-bitni Windows 7 s skoraj 30% uporabnikov. Skoraj 60% vseh igralcev uporablja grafično kartico, ki je jo izdelala nVidia, medtem ko je rdečih kartic slaba tretjina - nekaj malega manj od sedmih odstotkov igralcev prisega na Intel. Na področju centralnih procesorjev je sicer njihov delež z 72% več kot 10-krat večji, kar za razliko od grafičnih kartic, kjer naj bi bil v vodstvu prav ATI oz. AMD, ni presenetljivo.
Podrobneje, kot ponavadi, zdaj še z raziskavo dodatnih nameščenih programov (Office, brskalniki, Acrobat Reader, itd.) na spletni strani trgovine Steam.
Steama za GNU/Linux ne bo, ker je preveč distrojev in različnih konfiguracij, pa ker je problem v miselnosti nekaterih GNU headov da more bit ves software free, tudi igre. =)
Pa res. Škoda. A vseeno ne razumem zakaj pri steamu tega nočejo.
Nepomembno. Zadnja stvar, ki jo GNU/Linux ekosistem potrebuje, je še ena lastniška, ne-Prosta platforma, ki je povrhu zaklenjena z DRM in se uporablja skoraj izključno za distribucijo ne-Prostih iger. GNU/Linux je bil zamišljen kot Prosti operacijski sistem, in s portanjem take nepotrebne in nezaželene programske opreme bi omalovaževali ta pomen.
Steama za GNU/Linux ne bo, ker je preveč distrojev in različnih konfiguracij, pa ker je problem v miselnosti nekaterih GNU headov da more bit ves software free, tudi igre. =)
Niti ne, veliko stvari za linux ni "free"(source in denarno), pa tudi obstaja nešteto programov, ki lepo tečejo na vseh distrotih, ki sem jih probal.
Verjetno je razlog predvsem v premajhnem zanimanju. Trenutno noben nima inštaliranih linuxov, da bo igrce špilu. Čeprav mogoče bi kdo. Vsaj uporabniki, ki uporabljajo linux izključno za srfanje, office in pošto. Zgleda da so naračunal, da se jim ne splača, čeprav ni več tok dela vse to portat na linux z OSX. Mogoče neki prispeva tudi to, da so linux uporabniki v povprečju bolj izkušeni pa znajo lavfat steam prek wina(če so res hardcore linux fanboji pa nočjo dual-boot), torej valve pri njih nebi imel nič od tega.
Pa res. Škoda. A vseeno ne razumem zakaj pri steamu tega nočejo.
Nepomembno. Zadnja stvar, ki jo GNU/Linux ekosistem potrebuje, je še ena lastniška, ne-Prosta platforma, ki je povrhu zaklenjena z DRM in se uporablja skoraj izključno za distribucijo ne-Prostih iger. GNU/Linux je bil zamišljen kot Prosti operacijski sistem, in s portanjem take nepotrebne in nezaželene programske opreme bi omalovaževali ta pomen.
Verjetno bi pa tudi hudo pomagalo, če bi vsaj četrtina ljudi imela vklopljene driverje, ki bi znali dejansko s kakršnokoli hitrostjo prikazovati OpenGL vsebine. Prav tako bi hudo pomagalo če Linux audio ne bi bil štala, kjer vsak distro uporablja svoje daemone, ki se veselo stepejo med sabo ob vsaki priložnosti.
Narediti zaprtokodno igro, ki bo "out-of-the-box" delala večini ljudi, kot smo to navajeni na Windowsih in OS X, je na Linuxu hudo tečen (in zato drag) postopek, in plačevanje prenašanja za demografijo, ki v večini primerov gleda na "zaprte igrice" z dvignjenim nosom je metanje denarja v koš.
Res pa je, da za nas so cene Mac iger izredno zasoljene. Splača se jih kupovati le v kakšnih akcijah (mupromo.com, macheist.com, mazot.com itn.) ali pa na Steamu (čez vikend ali pa v sredini tedna, seveda če je akcija in igra obstaja tudi za Maca).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Namen systema GNU/Linux ni splošna popularnost ali prevzem trga namiznih operacijskih sistemov, ampak nuditi Prosto alternativo zaprtim, lastniškim sistemom. Zame je GNU/Linux leto vsako od ca. 2000
V Evropi so Maci precej eksotična zadeva in se zato morda komu zdi čudno zakaj je sedaj Steam tudi za Mace. Ampak ko pogledamo najnovejša poročila za Ameriko ugotovimo, da je letos delež Macov med vsemi kupljenimi računalniki že 8% in menda strmo narašča.
Imam podatke za količino prodanih računalnikov v Ameriki za prvo četrtletje letos. Vse skupaj so v Ameriki v prvih 3. mesecih letos prodali 17,4 milijona računalnikov od tega jih je bilo 1,4 milijona Macov. Če vsak Mac user kupi samo 2 igrice se tukaj obrača že več kot 100 milijonov dolarjev denarja. In Steam ne bo tega spustil iz rok.
Na linux-u lahko igraš veliko iger s pomočjo simulatorjev: Cedega, Crossover Games (cxgames), Play On Linux, IEs 4 Linux, Wine. Sam uporabljam Play On Linux in deluje odlično. Lp
Verjetno bi pa tudi hudo pomagalo, če bi vsaj četrtina ljudi imela vklopljene driverje, ki bi znali dejansko s kakršnokoli hitrostjo prikazovati OpenGL vsebine. Prav tako bi hudo pomagalo če Linux audio ne bi bil štala, kjer vsak distro uporablja svoje daemone, ki se veselo stepejo med sabo ob vsaki priložnosti.
Narediti zaprtokodno igro, ki bo "out-of-the-box" delala večini ljudi, kot smo to navajeni na Windowsih in OS X, je na Linuxu hudo tečen (in zato drag) postopek, in plačevanje prenašanja za demografijo, ki v večini primerov gleda na "zaprte igrice" z dvignjenim nosom je metanje denarja v koš.
Ja in ne.
Quake II in UT delata na skoraj vsakem distrotu. Tudi deset let po izdaji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!