Forum » Igre » Gog.com - starejšni naslovi, DRM free
Gog.com - starejšni naslovi, DRM free
opeter ::
Woaaaaaah! Screamer 2 z Glide podporo!!!
http://www.gog.com/gamecard/screamer_2
To pomeni, da bomo morda čez čas dobili Screammer Rally in Screamer Off-Road?! Yeah, baby!!!
http://www.gog.com/gamecard/screamer_2
To pomeni, da bomo morda čez čas dobili Screammer Rally in Screamer Off-Road?! Yeah, baby!!!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Jerry000 ::
Pa saj sem ti že zgoraj napisal:
https://slo-tech.com/forum/t423259/p373...
Aja sorry, sm pozabu da sm to tuki spraševal:). Hvala
RejZoR ::
Fuck yeah, Screamer 2 na GOG. Dirkačina mojega otroštva in ena najboljših dirkačin sploh. Sem velik NFS fan ampak Screamer 2 ima svoje posebno mesto v mojem srcu in spominu. Ko sem pred časom kupil Screamer 1 v upanju da bo podobno kot S2 sem bil orenk razočaran, ker je bil špil brezvezen. Handling avtomobilov katastrofa od katastrofe. Sploh ker sem Screamer 2 igral prej kot izvirnik. Skratka če imate radi dirkačine in Screamer 2 še niste igral, kupite zadevo, vam ne bo žal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
vorantz ::
A samo jaz ne vidim kake opcije za organizacijo špilov al je ni (nekako grupiranje al neki)?
Poleg te omare s po 5 špili v vrstici :|
mam 95 špilov v zbirki in je preveč nepregledno
Poleg te omare s po 5 špili v vrstici :|
mam 95 špilov v zbirki in je preveč nepregledno
opeter ::
A samo jaz ne vidim kake opcije za organizacijo špilov al je ni (nekako grupiranje al neki)?
Poleg te omare s po 5 špili v vrstici :|
mam 95 špilov v zbirki in je preveč nepregledno
To je ena od opcij:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Haha, Screamer 2 v 3dfx načinu izgleda in deluje fenomenalno. In kar je še najboljše, glajenje robov lahko vklopiš v 16 let stari igri. How fuckin awesome is that! Če je v izvirniku v softwarskem načinu vse migetalo je Screamer 2 z 8x FSAA in 16x AF prava poslastica za oči. Prvo sem bil mal skeptičen ker sem skoraj raje imel rahlo zrnato softwarsko sliko kot pa da so teksture spacane zaradi filtriranja ampak mi je prav všeč. In ker je grafični del gnan preko grafične kartice igra nikoli niti trzne ne. Ko sem original sam poganjal iz CD-ja preko DOSbox je zadeva včasih delovala prav grdo počasi kar mi je mal nagajalo pri zmagovanju v Championship načinu. Ki ga bom zdej lahko še enkrat preigral kot se zagre. GOG je fuckin epic in sem z veseljem dal 6 dolarjev za tale biser pa čeprav imam v predalu original CD.
Če bojo v kratkem izdal še MechWarrior Pentium Edition ter System Shock 1 in 2 pa bo moje življenje popolno hehe
Če bojo v kratkem izdal še MechWarrior Pentium Edition ter System Shock 1 in 2 pa bo moje življenje popolno hehe
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Ja, nglide dela čudeže. Ne moreš verjet.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
vorantz ::
A samo jaz ne vidim kake opcije za organizacijo špilov al je ni (nekako grupiranje al neki)?
Poleg te omare s po 5 špili v vrstici :|
mam 95 špilov v zbirki in je preveč nepregledno
To je ena od opcij:
mi ne pomaga glih
ponavadi ne iščem specifično igro ampak tuhtam kaj bi pa zej probal igrat
in recimo met po kategorijah bi blo fajn če se spomnim kero zvrst bi mi zapasalo igrat
Jerry000 ::
Haha, Screamer 2 v 3dfx načinu izgleda in deluje fenomenalno. In kar je še najboljše, glajenje robov lahko vklopiš v 16 let stari igri. How fuckin awesome is that! Če je v izvirniku v softwarskem načinu vse migetalo je Screamer 2 z 8x FSAA in 16x AF prava poslastica za oči. Prvo sem bil mal skeptičen ker sem skoraj raje imel rahlo zrnato softwarsko sliko kot pa da so teksture spacane zaradi filtriranja ampak mi je prav všeč. In ker je grafični del gnan preko grafične kartice igra nikoli niti trzne ne. Ko sem original sam poganjal iz CD-ja preko DOSbox je zadeva včasih delovala prav grdo počasi kar mi je mal nagajalo pri zmagovanju v Championship načinu. Ki ga bom zdej lahko še enkrat preigral kot se zagre. GOG je fuckin epic in sem z veseljem dal 6 dolarjev za tale biser pa čeprav imam v predalu original CD.
Če bojo v kratkem izdal še MechWarrior Pentium Edition ter System Shock 1 in 2 pa bo moje življenje popolno hehe
amen na MechWarrior. upam da pride, preigral dneve in noči
opeter ::
mi ne pomaga glih
ponavadi ne iščem specifično igro ampak tuhtam kaj bi pa zej probal igrat
in recimo met po kategorijah bi blo fajn če se spomnim kero zvrst bi mi zapasalo igrat
Piši na forum in predlagaj spremembo. Jo bodo slejkoprej integrirali ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Jerry000 ::
js optimist sm mislu da mi bo carmageddin na netbooku delal xD. Nvem zakaj ma ta igra take visoke specifikacije za igrat...1,6 Ghz...pa to smo na 200mhz igral ne pa 1,6ghz...pa 1gb rama lol
RejZoR ::
Verjetno zato ker teče preko DOSbox, kar pomeni emulacijo, ki pa je vedno počasnejša kot če igra teče nativno. Screamer 2 smo tud igral na Celeronu 333MHz, pa mi je v sofware načinu (brez Glide) včasih mal štekal na Core i7 920 procesorju navitemk na 3,8GHz...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jerry000 ::
Verjetno zato ker teče preko DOSbox, kar pomeni emulacijo, ki pa je vedno počasnejša kot če igra teče nativno. Screamer 2 smo tud igral na Celeronu 333MHz, pa mi je v sofware načinu (brez Glide) včasih mal štekal na Core i7 920 procesorju navitemk na 3,8GHz...
Mal smešno je da morš met res dober komp da ti gladko teče 15let stara igra:). Škoda za moj netbook...bom upam da mi bo na dual core lepo delal carmageddon
RejZoR ::
Jah pejt si prebrat kaj pomeni emulacija pa ti bo jasno zakaj je tko. Čeprav carmageddon, če bi tekel preko Glide bi moral delat lepo tud na netbooku imo. Ker bo grafična prevzela delo prikaza grafike, ki bi sicer padel na pleča CPU-ja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Alamar ::
Screamer 2 itak dela v 3dfx načinu z nglide wrapperjem. Imho so samo tale wrapper vstavili noter, ker avtor menda sodeluje z GOG.
Tudi carmageddon 1&2 tečeta preko nglida s par fixi.
Tudi carmageddon 1&2 tečeta preko nglida s par fixi.
opeter ::
Tako je. Vsi špili, ki se prodajajo na Gog in imajo 3Dfx podporo (oz. Glide), delajo preko nglide "emulatorja", oz. kot se tole imenuje "wrapperja".
To velja za Blood, Shadow Warrior 3D, Screamer serijo (razen prvega dela), Carmageddon itn.
Sicer pa, cel compatibility list je tukaj:
http://www.zeus-software.com/downloads/...
To velja za Blood, Shadow Warrior 3D, Screamer serijo (razen prvega dela), Carmageddon itn.
Sicer pa, cel compatibility list je tukaj:
http://www.zeus-software.com/downloads/...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Eh, zdej ga dajo, ko sem ga že kupil :P Čakam da ponudijo dirkačino Re-Volt. Poleg Screamer 2 meni osebno ena najboljših dirkačin. Podoben feel kot pri Micromachines, samo da je svet 3D in mnogo bolj dodelan. Ampak še vedno pa imaš feeling da si čist majhen.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Micro Machines V3 oz. V4 sta tudi dobra. Pa Screamer Rally z Glide bi lahko tudi že počasi dali ...
Ampak dobro. Dajmo času čas.
Ampak dobro. Dajmo času čas.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Re-Volt je dober kandidat, ker not ni licenčnih vozil. Samo z založniki in studiji se morajo dogovorit, ker Acclaim Entertainment ne obstaja več in je pravice za Re-Volt kupila neka korejska firma.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Kaj misliš, bodo dodali tudi Turok serijo?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
SasoS ::
Carmageddon je precej procesorsko zahteven...3dfx ni nikoli imel Transform&Lightning na GPU-ju (tehnično tisto sploh še niso bili GPU-ji ampak bolj samo texture filterji) zato so špili tudi procesorsko kar zahtevni, sploh če tečejo čez DOSBox, ki mora vse to gnati čez emulacijo.
Resda je nGlide kul wrapper ampak glide povezava z dosboxom je pa slovenske inovacije
Resda je nGlide kul wrapper ampak glide povezava z dosboxom je pa slovenske inovacije
opeter ::
Na Gulikozo misliš?
Jaz bi zelo rad, da bi dali v katalog še več Apogee iger.
Jaz bi zelo rad, da bi dali v katalog še več Apogee iger.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Carmageddon je precej procesorsko zahteven...3dfx ni nikoli imel Transform&Lightning na GPU-ju (tehnično tisto sploh še niso bili GPU-ji ampak bolj samo texture filterji) zato so špili tudi procesorsko kar zahtevni, sploh če tečejo čez DOSBox, ki mora vse to gnati čez emulacijo.
Resda je nGlide kul wrapper ampak glide povezava z dosboxom je pa slovenske inovacije
Eh? TnL (oz T&L) se je začel pojavljat šele okoli leta 2000. Carmageddon 1 in 2 za TnL še nista slišala niti ga ne uporabljata.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SasoS ::
Ja na to sem mislil: no T&L == transformacije se delajo na emuliranem CPU namesto na hardwaru. Se pravi se pospešuje samo pol toliko kot danes (piksli, ne pa tudi geometrija).
opeter ::
Ampak nGlide dela zadevo preko GPU-ja in ne CPU-ja ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Ne vem o kakšnem TnL govoriš če ga igra sploh ne uporablja niti nima zahtev, da bi ga sploh rabil. Če zadeva teče preko Glide emulatorja se grafični del offloada na grafično kartico. Glede na to da sem Carmageddon 2 igral na Celeronu 333MHz tud v softwarskem načinu nikakor ne more bit CPU zahteven.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SasoS ::
jao...to vam razlagam. "Grafični del" sta 2 različni zadevi: piksli in geometrija. Geometrija se je offloadala na grafično šele ko je prišel T&L. Se pravi vsi Glide špili pospešujejo pol manj, kot kasnejši dx7+, ker T&Lja ni v Glide APIju. Vsa transformacija in osvetljevanje se dela na CPUju, ne na grafični, API (Glide in z nGlide wrapperjem OpenGL) dobi že transformirane in osvetljene vertexe in čeprav zdajšnji GPUji znajo delat geometrijo, ne računajo nič več kot Voodoo v tistih časih. Dosbox emuliran CPU je tudi na najnovejših procesorjih precej počasnejši kot Celeron 333...žal. To pomeni da je tak špil procesorsko veliko bolj zahteven kot za GPU, ki za šalo malo vrti texture iz časa Voodooja.
RejZoR ::
Ne vem kaj ima tle veze TnL če ga špili takrat itaq niso ne imeli in ne rabili. Kot bi govoril kako je tessellacija pomembna za zmogljivost špilov iz leta 2002, ki je itaq niso uporabljali. To je čist irelevanten podatek, ki nima veze z nobeno stvarjo. Del grafičnih zahtev je šel preko CPU-ja ampak ker špil itaq ni imel nekih blaznih zahtev je itaq vseeno.
To da je CPU preko dosboxa počasnejši pa je navaden bull. Screamer 2 mi je preko full virtualizacije (Win98 znotraj VMWare Player) deloval hitreje kot pa je špil delal leta nazaj nativno preko DOS-a. Pa moraš razumet, da je gnal celotni operacijski sistem na vrhu obstoječega in potem v njem še špil.
Screamer 2 preko Glide iz GOG pa imam vklopljen še FSAA in AF pa leti like s 500 frejmi na sekundo. Torej nekako 200x hitreje kot softwarsko nativno leta nazaj ko sem ga kupil v štacuni...
To da je CPU preko dosboxa počasnejši pa je navaden bull. Screamer 2 mi je preko full virtualizacije (Win98 znotraj VMWare Player) deloval hitreje kot pa je špil delal leta nazaj nativno preko DOS-a. Pa moraš razumet, da je gnal celotni operacijski sistem na vrhu obstoječega in potem v njem še špil.
Screamer 2 preko Glide iz GOG pa imam vklopljen še FSAA in AF pa leti like s 500 frejmi na sekundo. Torej nekako 200x hitreje kot softwarsko nativno leta nazaj ko sem ga kupil v štacuni...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
SasoS ::
T&L dela vsak špil (tudi če sploh ni 3D pospešen...vsak "pravi" 3D engine - recimo Descent, Quake, ne pa tudi Duke3D - mora narediti transformacijo 3d točk v 2d koordinatni sistem zaslona in izračunati osvetlitev)...GPU pa je to prevzel šele z dx7+, kjer se to razume kot T&L enota (oz. po dx8.1 vertex shaderji). Prej je računanje opravljal cpu tudi če ni bilo T&L enote je nekdo to moral izračunati (unlike teselacija, ki jo ne rabiš za postavitev scene).
VMWare Player je precej hitrejši od DOSBoxa. Tudi če ima overhead celega OS-a. Virtualizacija se izvaja native na CPUju (razen nekaterih priviligiranih inštrukcij), DOSBox pa interpretira vsak ukaz posebej in ga emulira v C++ (ima sicer JIT kompiler, ki nekatere zadeve pospeši, ampak še vedno niti blizu ne dosega performans virtualizacije).
S tem ko vklopiš FSAA in AF, dodatno obremeniš samo GPU, kjer je zadosti rezerve. Če pa imaš recimo na sceni več avtov, potem je več geometrije, to pa dodatno obremeni CPU ravno zaradi tega ker ni T&L na GPUju. Sploh pa v tistih časih programerji niso še tako razmišljali v 3D, veliko špilov naprimer zriše sliko na CPUju, potem pa naredi lock framebufferja in jo skopira na 3dfx kartico. Precej pointless
VMWare Player je precej hitrejši od DOSBoxa. Tudi če ima overhead celega OS-a. Virtualizacija se izvaja native na CPUju (razen nekaterih priviligiranih inštrukcij), DOSBox pa interpretira vsak ukaz posebej in ga emulira v C++ (ima sicer JIT kompiler, ki nekatere zadeve pospeši, ampak še vedno niti blizu ne dosega performans virtualizacije).
S tem ko vklopiš FSAA in AF, dodatno obremeniš samo GPU, kjer je zadosti rezerve. Če pa imaš recimo na sceni več avtov, potem je več geometrije, to pa dodatno obremeni CPU ravno zaradi tega ker ni T&L na GPUju. Sploh pa v tistih časih programerji niso še tako razmišljali v 3D, veliko špilov naprimer zriše sliko na CPUju, potem pa naredi lock framebufferja in jo skopira na 3dfx kartico. Precej pointless
opeter ::
Recimo ravno prejšnjič sem igral Need for Speed 1 (v DOSBoxu) in nikoli, še ko sem imel 486DX5/133 Mhz, mi igra ni delovala tako tekoče ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Ne vem kaj sploh kompliciraš, resno. Koga briga kaj dela špil če itaq teče s 50000 frejmi na sekundo!?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SasoS ::
Ja očitno ne, če je zgoraj Jerry000 napisal da mu ne dela...hotel sem samo pojasniti zakaj...
RejZoR ::
GOG fura noro akcijo kjer imajo praktično vse špile znižane za -75% na foro "Buy before the end of the world" hehe :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Ne bosta verjela ampak sem za foro kliknil tud sam, če bi po kakšnem idiotskem naklučju stran dejansko obstajala :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
m0f0x ::
Kupil Witcherja 2 EE... :) Prvi nakup na tej strani. Zdaj bi lahko dalje prodajal game , ker je download ali je kaki catch? Pa ne mislit, da bom.
RejZoR ::
To je pa čar DRM free. EXE installer brez omejitev. Čeprav je možno, da se na posamezni installer zalepi kakšen podatek o tem iz katerega accounta je bil snet. Da lahko sledijo kdo ga je releasal na P2P or something. Ni pa nujno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jerry000 ::
Kupil Witcherja 2 EE... :) Prvi nakup na tej strani. Zdaj bi lahko dalje prodajal game , ker je download ali je kaki catch? Pa ne mislit, da bom.
Če tko pogledaš bi lahko prodal...drm free je, ni omejitev pri inštalaciji,...ti samo igro potegneš dol in prodaš. Sam ja...its a no go proces:)
atasmrk ::
Kako si želim da bi se o tem kaj je T&L oglasil Sentinel.
SasoS, proces, ko pike iz 3d prostora preslikaš na 2d zaslon se imenuje RASTERIZACIJA. In jo je v Quaqe-u, Descent-u in tudi Duke3D, pa tudi v vsakem 2d platformerju izvajal CPU. CPU je preveril input, spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev, slikico rasteriziral in jo poslal grafični.
Potem so se pojavili 3d pospeševalci. CPU je preveril input, spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev, rasterizacijo pa prepustil grafični. Ta je za dobro mero še gladila teksture in robove. In kar naenkrat najvišja resolucija ni bila več odvisna od CPU-ja.
In potem se je pojavil T&L. CPU preveri input, grafična pa spreminja lokacije objektov (z uporabo vertex shaderjev), spremeni osvetlitev tekstur (z uporabo pixel shaderjev) in raszerizira. Grafična zna premikati in osvetljevati hitreje, ker je narejena tako da ji matrične operacije ne delajo problemov.
Od tu Rejzorjeva trditev, da Carmagedon ni uporabljal T&L. Sentinel pa naj me popravi, če kaj nisem prav povedal.
SasoS, proces, ko pike iz 3d prostora preslikaš na 2d zaslon se imenuje RASTERIZACIJA. In jo je v Quaqe-u, Descent-u in tudi Duke3D, pa tudi v vsakem 2d platformerju izvajal CPU. CPU je preveril input, spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev, slikico rasteriziral in jo poslal grafični.
Potem so se pojavili 3d pospeševalci. CPU je preveril input, spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev, rasterizacijo pa prepustil grafični. Ta je za dobro mero še gladila teksture in robove. In kar naenkrat najvišja resolucija ni bila več odvisna od CPU-ja.
In potem se je pojavil T&L. CPU preveri input, grafična pa spreminja lokacije objektov (z uporabo vertex shaderjev), spremeni osvetlitev tekstur (z uporabo pixel shaderjev) in raszerizira. Grafična zna premikati in osvetljevati hitreje, ker je narejena tako da ji matrične operacije ne delajo problemov.
Od tu Rejzorjeva trditev, da Carmagedon ni uporabljal T&L. Sentinel pa naj me popravi, če kaj nisem prav povedal.
St235 ::
Kupil Witcherja 2 EE... :) Prvi nakup na tej strani. Zdaj bi lahko dalje prodajal game , ker je download ali je kaki catch? Pa ne mislit, da bom.
Če tko pogledaš bi lahko prodal...drm free je, ni omejitev pri inštalaciji,...ti samo igro potegneš dol in prodaš. Sam ja...its a no go proces:)
Zakaj točno bi nekdo plačal za piratsko igro, če jo lahko sname s torrenta?
m0f0x ::
Kupil Witcherja 2 EE... :) Prvi nakup na tej strani. Zdaj bi lahko dalje prodajal game , ker je download ali je kaki catch? Pa ne mislit, da bom.
Če tko pogledaš bi lahko prodal...drm free je, ni omejitev pri inštalaciji,...ti samo igro potegneš dol in prodaš. Sam ja...its a no go proces:)
Zakaj točno bi nekdo plačal za piratsko igro, če jo lahko sname s torrenta?
Ker ne rabi crackat in je to vseeno original. Verjemi, da marsikdo ne ve crackat iger (ker so preleni, da bi brali NFO ali pa ne razumejo)
St235 ::
Ne govorim o temu zakaj kupit igro na GOG, ta del mi je logičen.
Ne razumem pa zakaj bi nekomu plačal za piratsko vezijo igre, ki jo je kupil na GOG, če pa jo lahko snamem z torrenta.
Ne razumem pa zakaj bi nekomu plačal za piratsko vezijo igre, ki jo je kupil na GOG, če pa jo lahko snamem z torrenta.
m0f0x ::
Ne govorim o temu zakaj kupit igro na GOG, ta del mi je logičen.
Ne razumem pa zakaj bi nekomu plačal za piratsko vezijo igre, ki jo je kupil na GOG, če pa jo lahko snamem z torrenta.
Ker ne rabi crackat in je to vseeno original. Verjemi, da marsikdo ne ve crackat iger (ker so preleni, da bi brali NFO ali pa ne razumejo)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Igre | 276479 (847) | mtosev |
! | Iščem igro (RPG, MMORPG, FPS, RTS, ...) (strani: 1 2 3 4 … 26 27 28 29 )Oddelek: Igre | 457103 (4097) | matobeli |
! | Igre: podarim kodo (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Igre | 418237 (7864) | yoco |
» | Se še kdo spomni Freespace2?Oddelek: Igre | 4637 (3612) | ]Fusion[ |
» | NajstraŠnejŠa igra za pcOddelek: Igre | 4635 (3260) | Golden eye |