Forum » Loža » Kazni za prehitro vožnjo
Kazni za prehitro vožnjo
M-XXXX ::
Joj M-XXXX in teh 11.5 minute je tako pomembne, da brez tega ne moreš živet, kajne? Za teh 11 minut prihranka tvegam smrt zaradi nesreče in eno ogromno kazen? Bravo.
Jao ste oskogledni. Če si ne izbereš nekih konkretnih številk je problem ker nobeden ne razume. Če si izbereš konkretne številke se nate spravijo zaradi nečesa drugega. Pa si izberimo številko 130km/h vs 170km/h (po števcu). Kazen je minimalna (50€). V eni uri je dobrih 18 minut razlike. Če se voziš 1h na šiht, eno uro nazaj to pomeni 32 minut razlike. Recimo da je letno 250 delovnih dni in delaš 40 let to nanese: 222 DNI prihranka. Ja zaradi tega si prihranil 222 DNI (222 po 24 ur).
PS:
se 10x preberi njegov post pa bos mogoce razumel kaj je napisal.. koliko je 11,5 krat 8?? usake pol ure se njegova prednost poveca za 11.5 minut. koliko to nanese v 4ih urah??
Končno eden razumel. Potrebno si je izbrati neke številke. Zaradi mene si lahko izberete 135km/h namesto 130km/h. Saj je vseeno.
Pomojem je treba ločit med vožnjo v okviru omejitev, plus minus deset, dvajset km/h (za vsak k. km/h tudi policaji večinoma pretiravajo) in prehitevanjem ter vožnjo oz. dirkanje po avtocesti (ali regionalki) s hitrostmi krepko nad omejitvami in povprečjem. Stegnemo ga občasno vsi, le da starejši prej premislimo... Kolikor razumem M-XXXX podpira divjanje po AC z 170 km/h in več. His choice! Upam pa, da premisli preden blenda in mu ne bo kdaj žal. Najbrž je še premlad...
180 oziroma 170 je zgolj številka s katero premetavam. Kot sem že nekajkrat rekel (ravno v tem postu) eno število si je potrebno izbrat. Številka 180 je zato, ker je nekdo že v začetku te teme omenil to številko in pač se večino teme operira s tem številkam.
In ne- nikoli ne bledam, nikoli ne vozim za ritjo ali kaj podobnega. Pravzaprav si upam trdit (kljub hitrejšem tempu vožnje (SAMO PO AC) da spadam med kategorijo defenzivnih voznikov. AC je pač take vrste kjer se s hitrejšo vožnjo opazno prihrani na času. Poleg tega je poraba le opazno višja, tveganje pa se poveča (z neofenzivno vožnjo) zgolj za malenkost oziroma manj kot če bi šel čez naselje 55km/h (pa verjamem, da se je to že vsakemu od vas zgodilo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
lexios ::
Drugo vprašanje je kako si ta čas izkoristil? Še bolj bistvenega pomena pa je verjetnost, da boš to počel 40 let... Najbrž te prej sreča ograja, zid ali pamet!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
M-XXXX ::
Drugo vpraĹĄanje je kako si ta ÄŤas izkoristil? Ĺ e bolj bistvenega pomena pa je verjetnost, da boĹĄ to poÄŤel 40 let... NajbrĹž te prej sreÄŤa ograja, zid ali pamet!
http://www.gasilci.org/modules/news/art...
Največ prometnih nesreč s smrtnim izidom se zgodi na regionalnih in glavnih cestah, najmanj pa na avtocestah in hitrih cestah.
Manj verjetno kot tiste ki gredo čez naselje/regionalno cesto 10% preveč. I'll take my chances.
Meizu ::
Joj M-XXXX in teh 11.5 minute je tako pomembne, da brez tega ne moreš živet, kajne? Za teh 11 minut prihranka tvegam smrt zaradi nesreče in eno ogromno kazen? Bravo.
se 10x preberi njegov post pa bos mogoce razumel kaj je napisal.. koliko je 11,5 krat 8?? usake pol ure se njegova prednost poveca za 11.5 minut. koliko to nanese v 4ih urah??
in ne, ne podpiram divjanja po cesti.
Nehajte že enkrat razmišljat tako posplošeno. NE voziš 180km/h polne 4 ure no, đizs krajst.
M-XXXX ::
Nehajte že enkrat razmišljat tako posplošeno. NE voziš 180km/h polne 4 ure no, Ä‘izs krajst.
3x (ja TRIKRAT) v ENEM postu sem napisal, da so številke zgolj za lažjo predstavo in 180 imamo pač zato ker je nekdo v tej temi omenil ravno 130 proti 180. Zaradi mene si lahko izbereš katerokoli številko.
Meizu ::
Ja ampak tale lažja predstava NE OBSTAJA, ker se ne morš vozit konstantno 180 niti 20 min, kaj šele 1 uro ali več in pika. Vmes so lahko še kolone, cestninske postaje ipd. felik faktor je tudi kvaliteta naših avtocest, kjer je trenje zaradi vseh lukenj verjetno večje, kot če bi z ritjo drsel po šmirgel papirju.
Edit: Pozabil sem še na video nadzor na nekaterih odsekih in popravljanje avtoceste vsaka 2 km. Kaj dosežeš v takšni situaciji z visoko hitrostjo? Nič.
Tale vaša računanja in filozofiranja in nakladanja bi držala v primeru, če bi imeli slovenski autobahn. Pa ga žal nimamo.
Edit: Pozabil sem še na video nadzor na nekaterih odsekih in popravljanje avtoceste vsaka 2 km. Kaj dosežeš v takšni situaciji z visoko hitrostjo? Nič.
Tale vaša računanja in filozofiranja in nakladanja bi držala v primeru, če bi imeli slovenski autobahn. Pa ga žal nimamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
IvoJan ::
Joj M-XXXX in teh 11.5 minute je tako pomembne, da brez tega ne moreš živet, kajne? Za teh 11 minut prihranka tvegam smrt zaradi nesreče in eno ogromno kazen? Bravo.
se 10x preberi njegov post pa bos mogoce razumel kaj je napisal.. koliko je 11,5 krat 8?? usake pol ure se njegova prednost poveca za 11.5 minut. koliko to nanese v 4ih urah??
in ne, ne podpiram divjanja po cesti.
Nehajte že enkrat razmišljat tako posplošeno. NE voziš 180km/h polne 4 ure no, đizs krajst.
ČE bi 4 ure vozil po ravnini (eden 130km/h drugi pa 180km/h) bi se vsakih 30 minut razlika povecala za 11,5 minut. v štirih urah to nanese 11,5x8 kar je 92 minut. to pa je ze kar opazna razlika :) to naj bi vozil v idealnih pogojih. usi vemo da se to v realnosti ne bo NIKOLI zgodilo. Teoretično gledano se ti v teh idealnih pogojih na prazni cesti splača vozit 180 namesto 130 ker boš na cilju v tem primeru uro in pol prej. ce pa dodamo v računico še promet in možnost nesreče pa kmalu vidimo da to le ni tako pametno :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
Meizu ::
Sicer sem še kar nekaj dodal na moj prejšnji post, ko si verjetno ti že svojega objavil.
Uglavnem če še enkrat strnem vseskupaj - glede na količino dejavnikov na avtocesti tale vaša čista matematika ne vzdrži pa pika.
Uglavnem če še enkrat strnem vseskupaj - glede na količino dejavnikov na avtocesti tale vaša čista matematika ne vzdrži pa pika.
IvoJan ::
sedaj sem tudi jaz na svojega nekaj dodal lol xD
res je v realnosti ne drži :) to je bilo le teoretično razmišljanje :)
Sicer sem še kar nekaj dodal na moj prejšnji post, ko si verjetno ti že svojega objavil.
Uglavnem če še enkrat strnem vseskupaj - glede na količino dejavnikov na avtocesti tale vaša čista matematika ne vzdrži pa pika.
res je v realnosti ne drži :) to je bilo le teoretično razmišljanje :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
M-XXXX ::
Ja ampak tale lažja predstava NE OBSTAJA, ker se ne morš vozit konstantno 180 niti 20 min, kaj šele 1 uro ali več in pika. Vmes so lahko še kolone, cestninske postaje ipd. felik faktor je tudi kvaliteta naših avtocest, kjer je trenje zaradi vseh lukenj verjetno večje, kot če bi z ritjo drsel po šmirgel papirju.
I beg to differ. 2 sem se do sedaj tako peljal. Enkrat v nedeljo ob 8h zjutraj (celo pot do lj prehitel ravno ene 5 avtomobilov) smo pa 45 minut zamujal na izlet v benetke (ne po moji krivdi) in takrat je bila povprečna krepko nad 180. Drugič je bilo pa izlet s sosedom v LJ (tam je bla povprečna pa nad 200). Sam kot si že omenil (pa tudi jaz sem) je 180 res težko dosegljivo. 150 in 160 pa je (po dokaj prazni cesti) že druga zgodba.
In cestninske postaje tega časa ne spremenijo: pravzaprav tam hitrejši voznik še dodatno proftira glede na to da je smiselno pričakovat da bo šel kakšen km/h več. Da ne omenjam omejitve 40, ki velja še kakšnih 200-300m po cestninski postaji in se je ne drži niti policija
Meizu si mislil na tole?:
Edit: Pozabil sem še na video nadzor na nekaterih odsekih in popravljanje avtoceste vsaka 2 km. Kaj dosežeš v takšni situaciji z visoko hitrostjo? Nič.
No tole z delom na cesti ni treba pretiravat, tako hudo tudi ni. In kakšen problem je video nadzor?
edit:
Uglavnem če še enkrat strnem vseskupaj - glede na količino dejavnikov na avtocesti tale vaša čista matematika ne vzdrži pa pika.
Matematika že drži, sam potrebno je ustaviti druge (realnejše) številke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Meizu ::
No tole z delom na cesti ni treba pretiravat, tako hudo tudi ni. In kakšen problem je video nadzor?
Res pretiravam, ampak žal ne dosti :) Kakšen problem je video nadzor? No ja, verjetno res ni noben problem... (sarcasm off)
Matematika že drži, sam potrebno je ustaviti druge (realnejše) številke.
Pa tudi izračunska formula bo malce bolj zakomplicirana, predvsem pa je nepredvidljiva, in nekorektna saj se okoliščine na cesti spreminjajo in niso konstantne.
In cestninske postaje tega časa ne spremenijo: pravzaprav tam hitrejši voznik še dodatno proftira glede na to da je smiselno pričakovat da bo šel kakšen km/h več. Da ne omenjam omejitve 40, ki velja še kakšnih 200-300m po cestninski postaji in se je ne drži niti policija:D
Dobro, ni treba za primer voznikov po omejitvah jemat starih stricev in tet. Normalen voznik bo šel redkokeri tam res tistih 40km/h. Prej 60+.
M-XXXX ::
Pa tudi izračunska formula bo malce bolj zakomplicirana, predvsem pa je nepredvidljiva, in nekorektna saj se okoliščine na cesti spreminjajo in niso konstantne.
Zadevo se da izjemno poenostaviti z uporabo povprečne hitrosti katero se s 5 sekundam dela lahko dobi iz katerega koli odseka ceste, važno da poznaš njegovo dolžino ter čas vožnje. Ali pa pred omenjenim odsekom "resetiraš" števec v avtu
Res pretiravam, ampak žal ne dosti :) Kakšen problem je video nadzor? No ja, verjetno res ni noben problem... (sarcasm off)
Koliko jih poznaš, da iz videonadzora dobili kazen ali pa jim vzeli izpit? (ali si s tem ciljal na Provida sistem)?
Dobro, ni treba za primer voznikov po omejitvah jemat starih stricev in tet. Normalen voznik bo šel redkokeri tam res tistih 40km/h. Prej 60+.
Vseeno cestninska postaja ne bo zmanjšala razlike v času
Sriple Tix ::
Nocem sitnariti, toda to je res hitro. Od LJ do Benetk s povprecno hitrostjo 180 km/h, torej ste bili tam v cca. uri dvajset. 247 kilometrov s stoosemdeset na uro - priblizno ura in dvajset minut.
http://www.viamichelin.com/web/Itinerai...
popravil link...
http://www.viamichelin.com/web/Itinerai...
popravil link...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
M-XXXX ::
Sriple Tix je izjavil:
Nocem sitnariti, toda to je res hitro. Od LJ do Benetk s povprecno hitrostjo 180 km/h, torej ste bili tam v cca. uri dvajset. 247 kilometrov s stoosemdeset na uro - priblizno ura in dvajset minut.
http://www.viamichelin.com/web/Itinerai...
popravil link...
Smo se narobe razumeli: nisem šel do Benetk. Le dokler nismo ujeli avtobusa in to je bilo na počivališču Lom. Kako smo potem prišli nazaj do avta je pa druga zgodba
Ziga Dolhar ::
Zakaj vajini teoretični izračuni niso reprezentativni?
Ker 4 ure pri 180 kmh pomenijo 720 kilometrov.
Če se bom po 720 kilometrov dolgi vožnjo v morju namakal uro (ali dve) kasneje - so be it.
Vsakodnevna komutacija, ki bi v mojem primeru pomenila recimo 34 km avtoceste (poleg regionalke na relaciji Tržič-Ljubljana) oz. ca. 20 minut vožnje, bi pomenila prihranek par minut. Dveh semaforjev. Daljša razdalja - recimo Maribor-Ljubljana ali Maribor-Koper, ki znotraj naše države predstavlja skoraj maksimum možne realne komutacije, v uri ali dveh vožnje po tvojih izračunih predstavlja enajst ali dvaindvajset minut. Izračun na 40 let? Super, prihraniš skoraj eno leto. Malenkost proti času, ki ga preživiš na cesti, in ga raje spregledaš. Ali časom na kofetkih in ostalih mrtvih izgubah.
Lovljenje avtobusa ni baš vsakodnevni scenarij. Ne vnašaj ga v življenjske izračune prihrankov.
Ker 4 ure pri 180 kmh pomenijo 720 kilometrov.
Če se bom po 720 kilometrov dolgi vožnjo v morju namakal uro (ali dve) kasneje - so be it.
Vsakodnevna komutacija, ki bi v mojem primeru pomenila recimo 34 km avtoceste (poleg regionalke na relaciji Tržič-Ljubljana) oz. ca. 20 minut vožnje, bi pomenila prihranek par minut. Dveh semaforjev. Daljša razdalja - recimo Maribor-Ljubljana ali Maribor-Koper, ki znotraj naše države predstavlja skoraj maksimum možne realne komutacije, v uri ali dveh vožnje po tvojih izračunih predstavlja enajst ali dvaindvajset minut. Izračun na 40 let? Super, prihraniš skoraj eno leto. Malenkost proti času, ki ga preživiš na cesti, in ga raje spregledaš. Ali časom na kofetkih in ostalih mrtvih izgubah.
Lovljenje avtobusa ni baš vsakodnevni scenarij. Ne vnašaj ga v življenjske izračune prihrankov.
https://dolhar.si/
Valvoline ::
Tko mimo,kolk cajta ti zdržijo gume M-xxx k se tak fajn skoz hitr pelješ po AC?
Še posebej povdarjam zimske gume?
Verjeli ali ne,k smo se enkrat pelal 4 osebe z a4 relacija MB-Berlin-MB pozimi (vse skupaj nekje 2500-3000kmje blo),neke zimske gume gor,hitrost skozi 180kmh+ od gum skoraj nič ni ostalo,ne moreš verjet.
Še posebej povdarjam zimske gume?
Verjeli ali ne,k smo se enkrat pelal 4 osebe z a4 relacija MB-Berlin-MB pozimi (vse skupaj nekje 2500-3000kmje blo),neke zimske gume gor,hitrost skozi 180kmh+ od gum skoraj nič ni ostalo,ne moreš verjet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
M-XXXX ::
Zakaj vajini teoretični izračuni niso reprezentativni?
Ker 4 ure pri 180 kmh pomenijo 720 kilometrov.
Če se bom po 720 kilometrov dolgi vožnjo v morju namakal uro (ali dve) kasneje - so be it.
Pravzaprav sem rekel, da bo voznik z 180 vozil 3h, z 130 pa cca 4h. Pa ne se sprenevedat, dobro veš na kaj sem ciljal Ker ko sem govoril o 11 minutah na pol ure so vsi začel vzklikat kako 11 minut ni pa res nič.
Malenkost proti času, ki ga preživiš na cesti, in ga raje spregledaš. Ali časom na kofetkih in ostalih mrtvih izgubah.
Ne tlačit ostalega časa, ki ga preživiš na cesti, ker ga "MORAŠ" preživeti na cesti tako ali pa tako. Vsaj meni več pomeni, da sem magar na kofetu v tem času, kot vi se vozil po AC. Če tako trdiš, da je tistih par minut vseeno, zakaj pa se ne voziš samo 80km/h? Glede na to, da praviš da se po AC voziš cca 20min, to nanese kakših 45km? Razlika pri 80 bo le okol 10-15 minut. Oziroma podobno kot če bi se vozil 130 namesto 180.
Lovljenje avtobusa ni baš vsakodnevni scenarij. Ne vnašaj ga v življenjske izračune prihrankov.
Lovljenja avtobusa sem omenil LE ZATO, ker je nekdo trdil, da na AC ne moreš imet povprečne hitrosti cca 180km/h.
Tko mimo,kolk cajta ti zdržijo gume M-xxx k se tak fajn skoz hitr pelješ po AC?
Z zimskimi sem naredil cca 7000-10 000km (ne bom kaj bolj konkretne številke trdil). Sicer od tega ni blo skos po AC, pa rečmo da je blo od tega 50% po AC (Je blo najbž več). Gume so bile letos nove in se jim popolnoma nič ne pozna.
Valvoline ::
......Z zimskimi sem naredil cca 7000-10 000km (ne bom kaj bolj konkretne številke trdil). Sicer od tega ni blo skos po AC, pa rečmo da je blo od tega 50% po AC (Je blo najbž več). Gume so bile letos nove in se jim popolnoma nič ne pozna.....
Sure
Jaz se tko povprecno peljem 140 na AC pa mi jih kar fajn pobere. Pr hitrostih 180kmh+ ne verjamem da katerkol tip in znamka zimske gume bojo zdržale več k 20tkm.Pa še to je zgornja meja.
Sure
Jaz se tko povprecno peljem 140 na AC pa mi jih kar fajn pobere. Pr hitrostih 180kmh+ ne verjamem da katerkol tip in znamka zimske gume bojo zdržale več k 20tkm.Pa še to je zgornja meja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
M-XXXX ::
Jaz se tko povprecno peljem 140 na AC pa mi jih kar fajn pobere. Pr hitrostih 180kmh+ ne verjamem da katerkol tip in znamka zimske gume bojo zdržale več k 20tkm.Pa še to je zgornja meja.
Kje hudiča sem pa rekel da se skos 180km/h peljem??
PS: grem lahko slikat gume, sam da backup telefona dokončam:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
;-) ::
......Z zimskimi sem naredil cca 7000-10 000km (ne bom kaj bolj konkretne številke trdil). Sicer od tega ni blo skos po AC, pa rečmo da je blo od tega 50% po AC (Je blo najbž več). Gume so bile letos nove in se jim popolnoma nič ne pozna.....
Sure
Jaz se tko povprecno peljem 140 na AC pa mi jih kar fajn pobere. Pr hitrostih 180kmh+ ne verjamem da katerkol tip in znamka zimske gume bojo zdržale več k 20tkm.Pa še to je zgornja meja.
ti nimaš špur naštelanih =)
Valvoline ::
......Z zimskimi sem naredil cca 7000-10 000km (ne bom kaj bolj konkretne številke trdil). Sicer od tega ni blo skos po AC, pa rečmo da je blo od tega 50% po AC (Je blo najbž več). Gume so bile letos nove in se jim popolnoma nič ne pozna.....
Sure
Jaz se tko povprecno peljem 140 na AC pa mi jih kar fajn pobere. Pr hitrostih 180kmh+ ne verjamem da katerkol tip in znamka zimske gume bojo zdržale več k 20tkm.Pa še to je zgornja meja.
ti nimaš špur naštelanih =)
Nop,špura v nulo,gume se obrabljajo popolnoma enakomerno. Pač zimske gume in hitrost 150+ ne gresta skupaj. Oz gre 15-20tkm max.
Valvoline ::
;-) ::
Bistvo je da mam druge ni važno kdo je financ minister.
Če maš sava eskimo s3 maš najbolj mehke in najbolj obrabljive gume kaj so jih naredli tak da nemoreš tega primerjat z letnimi.
Če maš sava eskimo s3 maš najbolj mehke in najbolj obrabljive gume kaj so jih naredli tak da nemoreš tega primerjat z letnimi.
Utk ::
Ja hitrostni razredi so enaki. Najbrž imaš do 190, če nimaš glih 13 col. No, kaj, 3 zime ti ziher zdržijo, to je čist dost.
M-XXXX ::
e vem kako je z zimskimi gumami in hitrostnimi razredi.Nisem ziher če obstajajo zimske gume za 150-160kmh+. Sicer sam skoz uporabljam sava eskimo.
Seveda so. Isto kot poletne. Če se prav spomnim imam razred H (210km/h)
Edit: so me že prehiteli
Edit2: ravno preveril: H razred ja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Valvoline ::
Razred k razred,pač piše eni do 190,eni 210kmh...
Fora je v tem kok hitro se obrabijo pr takšnih hitrosti. Zej pr men se vožnja 140-150kmh 14 colske savine kar fajn pozna.Čeb se skoz pelu 170 ne verjamem dab gume zdržale več k 10-15tkm.
Fora je v tem kok hitro se obrabijo pr takšnih hitrosti. Zej pr men se vožnja 140-150kmh 14 colske savine kar fajn pozna.Čeb se skoz pelu 170 ne verjamem dab gume zdržale več k 10-15tkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Utk ::
;-) ::
Valvoline ::
savo s3 liže ko sladoled tudi če se 30 pelaš poglej teste.
Po testih se pa tut najbl prime ceste
Pozimi ne pa maja na toplem asfaltu.
Sej mam letne posebej na alu. Nikjer nisem napisal da jih poleti furam.
No vglavnem poanta je da te hitra vožnja pozimi (170kmh+) tudi lepo opali po žepu,če računaš da boš mogu po 15tkm spet po nove gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
M-XXXX ::
Ziga Dolhar ::
Malenkost proti času, ki ga preživiš na cesti, in ga raje spregledaš. Ali časom na kofetkih in ostalih mrtvih izgubah.
Ne tlačit ostalega časa, ki ga preživiš na cesti, ker ga "MORAŠ" preživeti na cesti tako ali pa tako. Vsaj meni več pomeni, da sem magar na kofetu v tem času, kot vi se vozil po AC. Če tako trdiš, da je tistih par minut vseeno, zakaj pa se ne voziš samo 80km/h? Glede na to, da praviš da se po AC voziš cca 20min, to nanese kakših 45km? Razlika pri 80 bo le okol 10-15 minut. Oziroma podobno kot če bi se vozil 130 namesto 180.
Sam kot zanimivost, ker sicer nima veze s to temo :). Zadnje čase (leto, dve), če se mi slučajno res ne mudi, po AC praviloma vozim nekje 100-110 kmh. Kadar imam čas (oz. se od doma odpravim par minut prej, ali pa se vračam domov pozno ponoči), grem pa občasno še počasneje, 80-90. In ob tem (in poslušanju glasbe) jebeno uživam :). Aja, in seveda oviram promet :P.
https://dolhar.si/
M-XXXX ::
Če lepo voziš za kakšnim kamionom in ne počiš na (poln) prehitevalen pas pri 100km/h si kar privošči užitke, mene niti malenkost ne moti
Zheegec ::
Valvoline: Meni je tudi Sava zimske zelo hitro pobiralo, sedaj pa imam neke Nexen (precej poceni zadeva, so bile 100EUR po kom, kar je bilo najceneje, kar sem lahko v enem dnevu našel) in se jim ena sezona popolnoma nič ne pozna. Mogoče pomaga, da so hitrostni razred do 260 ali koliko je že.
Ziga Dolhar - samo ne mi uletavati na prehitevalnega s to hitrostjo, pa se kar pelji z užitkom. Jaz grem večinoma tudi okoli 130 s tempomatom, hitreje grem če se mi mudi, ali pa sem takšne volje za malo gasa
Ziga Dolhar - samo ne mi uletavati na prehitevalnega s to hitrostjo, pa se kar pelji z užitkom. Jaz grem večinoma tudi okoli 130 s tempomatom, hitreje grem če se mi mudi, ali pa sem takšne volje za malo gasa
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Hardstyle ::
Na pomurski AC se malo kateri tovornjak pelje 90km/h, prej 110km/h, če le niso neki stari madžari =)
solatko ::
;-) - Ti tko še v življenju nisi kaj dosti vidu, ko ti bo na avtocesti padu mim kamion s 170+, boš videl kakšen občutek je to, avto ti premakne za pol metra, zaradi vetra.
BlueRunner ::
Pod 100 ne gre noben tovornjakar, to so prav vsi budale. Polciija pa nič.
Jaz še vijo nism tovornjakara nad 95 peljat...
Človek bi si mislil, da ne živita v isti državi. Kaj šele, da vozita po istih cestah.
solatko ::
BlueRunner - Veliko sem se vozil na relaciji Koper - Ljubljana v nočnih urah in takrat vidiš, kaj zmore šlepar, pa mlad šofer not.
kmetek ::
Jaz vsakodnevno KR-Lesce jih vidim, nihče ampak nihče ne gre pod 100km/h. Bi moral prav plačat 500EUR tovornjakarju, ki bi vozil do 90 max.
No, to se nikoli ne bo zgodilo. In prav nevarni so, res se jih je za bati. Kdo ve v kakšnem stanju so njihove zavore in sami refleksi.
Mislim, kaj Policija čaka? Final Destination 2?
No, to se nikoli ne bo zgodilo. In prav nevarni so, res se jih je za bati. Kdo ve v kakšnem stanju so njihove zavore in sami refleksi.
Mislim, kaj Policija čaka? Final Destination 2?
Bor H ::
Mogoče sem mal za časom ampak se mi zdi da so tovornjakarji krivi za velik manj nesreč kot taki, ki se oglašate v tej temi da je sprejemljivo vozt 170km/h. Pa upam si stavt da je večina tovornjakov veliko bolj tehnično brezhibnih kot pa poplava Cliotov in Golfov, ki jih folk stweeka, po možnosti z nehomologiranimi xenon lučmi, da ja zaslepijo vse iz nasprotne smeri.
BigWhale ::
Jaz si upam trditi, da tovornjakarji niso nic kaj bolj pridni od ostalih udelezencev v prometu. Krsijo omejitve, o varnostni razdalji prakticno se nihce ni nic slisal, ko vozis za cisterno po trojanskem klancu navzdol in se cisterna odloci prehitevati sleparja pred ovinkom si tudi mislis svoje. Menjave pasov brez zmigavcev, prehitevanje po avtocesti, ki traja po 2km, ...
Da so kaj bolj superiorni od navadnih soferjev, je pa kvecjemu obratno. Cele dneve ene in iste fure, vedno se jim mudi, radi bi cimprej na cilj. Zdolgocaseni, utrujeni, voznja jim je rutina.
Kar se tehnicne izpravnosti tice pa ne vem. Tezko karkoli trditi.
Da so kaj bolj superiorni od navadnih soferjev, je pa kvecjemu obratno. Cele dneve ene in iste fure, vedno se jim mudi, radi bi cimprej na cilj. Zdolgocaseni, utrujeni, voznja jim je rutina.
Kar se tehnicne izpravnosti tice pa ne vem. Tezko karkoli trditi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24394 (19827) | solatko |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35881 (33633) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124351 (101373) | solatko |
» | Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28585 (26767) | IceIceBaby |