» »

Nepojasnjeno mi je pregorela nova grafična kartica

Nepojasnjeno mi je pregorela nova grafična kartica

«
1
2

wishmaster ::

Odločil sem se da si bom kupil grafično kartico INNO 3d GEFORCE 4 TI 4200 Z 64 MB RAMA.Grafično sem priklopil in vklopil računalnikPri vklopu računalnika je razneslo procesor na grafični.Ventilator in vse je na grafični delovalo.Prej sem uporabljal voodooja 5 64 MB in en čas Geforca 2.Pri nobenih od teh grafičnih nisem imel problemov.Grafična kartica je imela 12 mesecov garancije crknala mi je pa po parih sekundah.Zanima me če se je komu kaj takega že zgodilo.
Zgleda da bo res moral ostai na dobrem starem 3dfx voodoojo 5.;(( ;(( ;(( ;((

Sergio ::

hm, zna se zgoditi, da je kriva inkompatibilnost z AGP standardom.

To govorim iz glave, tako da vzami z rezervo:

AGP je dovajal procesorju 3.3 V, medtem ko AGP 2x dovaja nekje 1.5 V

AGP 2x kartic se naj ne bi vtikalo v AGP 1x-compatible mamaplate. Je pri tebi tako?
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

AngelOfDeath ::

rekel je da je uporabljal geforce 2
torej tu verjetno ni problem, če je čip razneslo (maš kakšno sliko) je po vsej verjetnosti kaka napaka v njem.

Matek ::

Sej če maš garancijo jo pejt menat. Sej nis ti kriv, če si vse pravilno vstavu, pa je pregorela, ti morjo uveljavit garancijo.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

wishmaster ::

Imam matično ploščo vredno okoli 60.000-kupljeno v tujini.(plata je namenjena strežnikom).Še kolega s katerim delam na servisu ima to plato in mu deluje vredu z enako kartico.Fotoaparata nažalost nimam.Procesor je razneslo na sredini in ob strani (tak da lahk notranjost vidiš).Ko sem šel to grafično reklamirat mi je tam težil da sem narobe priklopil grafično (izjava leta).Me zanima kok lahk drugač prklopim grafično v AGP vodilo.Na koncu mi je še rekel da ni ventilator delal zato je pa razneslo procesor.Hotel mi je dat neko novo ATI grafično vendar nisem pristal na to foro.Zahteval sem denar nazaj.Jutri bom napisal če mi je vrnil denar,ker ni bilo šefa.Imena firme ne bom izdal ker ne pljuvam po nobeni firmi.Moti me to da mi reče tako da sem priklopil narobe grafično.Take izjave ne more rečt tud tak ko nima blage veze.
Toje bila 10000 % napaka na grafični,ker sem prej poklical kolega ki je tud isti dan kupil to grafično in jo prinesel meni.Ko sem jo priklopil je delala brez problema.
Najbolj me jezi da dam za grafično kartico 50.000 SIT,pa mi zgori po 1 sekundi.

globoko grlo ::

a je bla nova kartica od atija 9700 ?

wishmaster ::

:( glih ta grafična je bla.Zdaj sem se odločil da bom še naprej uporabljal voodooja 5,za tisti denar(če ga bom dobo) si pa lahk kupim kaj bolj koristnega za računalnik.:))

Sumo ::

Ti kar pozabi da bos dobil denar nazaj. Dali ti bojo novega Geforca ti 4200, najbrz iste firme...

AngelOfDeath ::

Vso pravico ma zahtevat denar nazaj in ga mora tudi dobit.

wishmaster ::

obstaja zakon da ti mora prodajalec vrnit denar v roku 8 dneh.Tak da se ne sekiram da nebi dobo denarja.Sam živce bom zgubljal nekaj dni.

Brane2 ::

Obstaja pa manjša neprijetnost grafične kartice, katere glavni čip je razneslo.

IMHO bi se jaz tud zamislu, če bi mi stranka prinesla nazaj novo kartico, katere glavnemu čipu je odneslo silicij v luft. Take napake v materialu so po moje zelo redke, vsaj jaz še nisem slišal za čipe, ki jih spontano raznese. Mogoče pa bodo stvar poslali na ATIja v nadaljnjo analizo, da ugotovijo, kaj hudiča je šlo narobe...

Matty ::

1. upam, da firma pri kateri si kartico kupi nima politike (oz. zapisa na racunu), da garancija velja samo, ce jo vstavijo v racunalnik v podjetju - v LJ ima to kar nekaj firm, npr. Megahit.

2. ce tocka ena ne velja, potem je vecja verjetnost, da ti bodo zamenjali kartico, oz. ti bodo dali drugo kartico v vrednosti prejsne. Denar bos ZELO ZELO tezko dobil nazaj, ... Ce ti bodo ponudili isto a delujoco kartico, potem denarja ne mores zahtevati oz. dobiti. Mislim, da je tistih 8 dni rok, ko naj bi ti podjetje brez vprasanj zamenjalo neispraven kupljen proizvod za delujocega. Po preteku teh 8 dni pa to niso vec obvezani, ampak lahko kartico najprej poslejo v maticno firmo, kar pa pomeni nekajtedensko cakanje...

3. vse je odvisno od firme... ce so fer bi ti jo morali brez vprasanj zamenjati (ceprav po pravici povedano, bi tudi mene zanimalo kako cip na graficni poci). Ce bos dobil drugo kartico, kisto prinesi k njim in naj ti oni dajo notri kartico... Za vsak primer, ce se to se enkrat zgodi :)

Daniel ::

Damn pa glih to kartico sem mislil kupit.
Pomisleki...

AngelOfDeath ::

Brane2 kartica bo 100% šla nazaj v firmo da ugotovijo kaj je blo narobe.

kuglvinkl ::

obstaja zakon da ti mora prodajalec vrnit denar v roku 8 dneh.

Temu zakonu se ljubkovalno reče Obligacijski zakonik, OZ po domače. To so jamčevalni zahtevki, ki se uveljavljajo pri stvarnih npakah (vsega seve ne morem tu razložiti):

1. actio redhibitoria, to je razdor pogodbe. Ti njim karto, oni tebi keš.

2. actio quanti minoris, znižanje kupnine. No go, karta je fuč.

3. Popravilo. No go.

4. Zamenjava.

PRavilna odgovora sta 1. ali 4.

Naj navržem, da so ti zahtevki ločeni od odškodnine, prav tako od garancije. Ta zahtevka se lahko uveljavljajo (seveda pravilno) posebej in neodvisno od jamčevanja.

8 dni velja, če ni šlo za gospodaski PP.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Ti si pravnik- tu ti ne morem ugovarjat, a kako lahko zahtevaš razdrtje pogodbeza blago, ki ga je razsulo ?
Če recimo potegnemo paralelo iz bolj realnega življenja, recimo da kupiš novega Megana, nato pa se z njim razsuješ, ga odpelješ k prodajalcu in zahtevaš razdrtje pogodbe.
Njemu se po poškodbah avta zdi očitno, da gre za avtomobilsko nesrečo, ti pa insistiraš na napaki v blagu, ki da je povzročila nesrečo (recimo da trdiš, da so bremze odpovedale).

A ne bi v tem primeru breme dokazovanja bilo na tebi ?

kuglvinkl ::

Tu gre za ločene zadeve. Pri stvarnih napakah, gre za jamstvo, da bo, v tem primeru naprava, pravilno delovala. In ker ni, ti sledijo zahtevki, ki sem jih navedel zgoraj.

Glede razbitega avtomobila. Prav tako lahko uveljaviš jamčevalne zahtevke, če ti npr. odpade zadnje kolo, ki je odpadlo zaradi nepravilne lastnosti blaga, in se zaradi tega razsuješ. Tu je seve še bolj smisleno dodatno uveljaviti odškodninski zahtevek.

Napaka: stvar ima nepravilno lastnost, v tem primeru, jo raznese ob uporabi. In glede na to, da tu ni bilo posebnega dogovora o kvaliteti (vsebina) lastnosti, mora ta biti običajna: glede na namen rabe stvari.

To je materialno pravo.

Procesno: vsaka stranka mora dokazati svoje trditve o dejstvih. Gre za vprašanje dokaznega bremena.
Your focus determines your reallity

Brane2 ::


Glede razbitega avtomobila. Prav tako lahko uveljaviš jamčevalne zahtevke, če ti npr. odpade zadnje kolo, ki je odpadlo zaradi nepravilne lastnosti blaga, in se zaradi tega razsuješ. Tu je seve še bolj smisleno dodatno uveljaviti odškodninski zahtevek.


A moraš to prej dokazat al je zadost tvoja izjava, da si se razsul, ker ti je odpadlo zadnje kolo ?


Napaka: stvar ima nepravilno lastnost, v tem primeru, jo raznese ob uporabi. In glede na to, da tu ni bilo posebnega dogovora o kvaliteti (vsebina) lastnosti, mora ta biti običajna: glede na namen rabe stvari.

Kako lahko dokažeš, da jo je razneslo zaradi nepravilne lastnosti in ne mogoče zato, ker jo je tip doma priklopil na akumulatorski polnilec ali kaj podobnega?

wishmaster ::

denar za grafično kartico sem dobil nazaj po velikih mukah.Najprej je rekel da jo bodo poslal v laboratorij.Jaz sem jim rekel kaj pa naj dam v računalnik.Rekli so mi da boš moral čakat.Čez kake dve uri sem govoril z šefom firme.Tud on mi je težil da denarja ne bom dobil nazaj.Ker sem bil preglasen je rekel da bo poklical policijo.Ko sem mu jaz rekel da bom firmo prijavil inšpekciji,je rekel da se lahk zmenva in denar sem dobil nazaj.Povrh sem mu pokalzal glih tist zakon ki sem ga napisal jaz.

Pri nas bi te vse povsod prinesli okoli,ko pa je kaj narobe pa je kriv potrošnik.Krivde pa tak prodajalec noče priznat.

StarY ::

Naceloma si mel kar sreco s tem, da tale sef ne pozna dobr tega zakona.

1. blago sicer ze lahko vrnes v osmih dneh, VENDAR popolno oziroma v taksnem stanju kot si ga dobil - torej delujoco in v original embalazi.
En lep primer. Po tvoji interpretaciji zakona bi lahko kupoval vedno nove in nove cevlje (vmes bi jih jasno pridno nosil) ter jih menjaval v osmih dneh. Tkole dragi moj te stvari ne gredo.

2. V osmih dneh ima stranka dolznost, da kvalitativno in kvantitativno preveri blago, ki ga je kupila. Torej:
a. Nekdo je kupil 1kg koruze, dobil je 1kg psenice - kvalitativna zamenjava
b. Nekdo je kupil 1kg koruze, dobil je 0.5kg koruze - kvantitativna zamenjava

To je tudi namen tistega sporočila, ki ga vidis napisanega na koncu dobavnice/računa.

Binji ::

To je tocno kot je kuglvinkl povedu:\
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

StarY ::

Že res, sam ker se je očitno navajen izražat pravno, potem mu je dejstvo, da je treba stvari dokazat, tudi ni tuje.

Dokaza o tem, da je kartico razneslo v računalniku in ne nekje drugje pa nima.

wishmaster ::

kje bi mi jo pa naj razneslo ? ...na cesti,v avtu....v računalniku -Kaj se vam zdi najbolj logično ?

govno ::

ej ... ka še maš raztrgano kartico doma?? to bi lahko posneli in za Slo-Tech naredili svetovno reklamo, like "Kako izgleda razpacan procesot Titaniuma" ... hehe

StarY ::

Kaj ma to veze, lahk ti je padla na tla ko si se s kolesom pelal, sploh nima veze, dejstvo je da nimas dokaza.

TESKAn ::

Jup, ko si boš kupil novo kartico za 50 čukov, boš šel brž jo priklapljat na 220 voltov, da boš videl, kako jo raznese...
Tista z meganom je pa po moje mal falena. Boljša primerjava bi bila, če bi rekel da kupiš megana, pa ti sekundo po tem, ko obrneš ključ, raznese motor...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Brane2 ::

O.K. Sekundo zatem, ko ga v domači garaži vžgeš, ti raznese motor. Prič nimaš.
Odpelješ zadevo nazaj k prodajalcu in motor v komadih v nekaj vrečah.

V tem scenariju naj bi ti torej prodajalec brez pomisleka pripeljal novega Megana in se ne bi niti vprašal, če ti je kdo postavil bombo pod avto, mogoče si pa tankal kaj čudnega ali ti je kdo dal kaj zanimivega v motorno olje itd...

Zanimivo. Verjetno bi vsaj dali stvar strokovnjakom v analizo, in to šele če bi jih ti tožil. Drugače bi to delali na svoje stroške.

kuglvinkl ::

Kar razpišite se, da ne bom odgovarjal na vsako vprašanje posebej.
Your focus determines your reallity

perci ::

Brane2: kuglvinkl ti je samo povedal kako je v teoriji z zahtevki oz. kakšne možnosti ima stranka. Povedal je tudi kdo nosi dokazno breme. Kje torej vidiš problem? V dokazovanju? Če firma trdi, da kartica ni bila uporabljana v skladu z garancijskimi pogoji, mora to dokazati.
V praksi bi se šef te firme lahko odločil, da mu ne da niti nove karte niti denarja nazaj in cradle ne bi mogel narediti nič. No, lahko bi ga tožil, kar pa bi bila za 50k velika bedarija. Pri nas se za zneske pod 200 tisoč niti pod razno ne splača spravljat v procese. No, lahko pa bi mu naredil reklamo na kakem forumu, morda v kakšnem časopisu, kaj dosti več pa ne bi mogel narediti.

Brane2 ::

Torej, če se vrnemo na teoretičnega Megana z motorjem v kosih, bi teoretično imel šanse zamenjave, saj je breme dokazovanja na prodajalcu ?

Brane2 ::

Me pa v zvezi s tem zanima še nekaj sorodnega. Kolega je skušal uveljaviti zavarovanje, ko mu je strela skurila TV, pa so ga pri Triglavu zavrnili, češ da ni šlo za direktni udar.

Bi imel šanse na sodišču in je bla ta klavzula v zavarovalni pogodbi "zavaravanje neprijatelja" ali ma Triglav osnovo za to ? Mislim, kako lahko veš a je šlo za neposredni udar strele ? Lahko sicer domnevaš z neko verjetnostjo, a 100% ne moreš bit.

perci ::

Torej, če se vrnemo na teoretičnega Megana z motorjem v kosih, bi teoretično imel šanse zamenjave, saj je breme dokazovanja na prodajalcu ?

Teoretično ja ;).

Mislim, kako lahko veš a je šlo za neposredni udar strele ? Lahko sicer domnevaš z neko verjetnostjo, a 100% ne moreš bit.

Brane, pri kateri stvari pa si lahko 100%? Sicer pa, če bi tvoj kolega šel v pravdo, bi se pokazalo koliko velja triglavov "dokaz". Do takrat pa si prepuščen na milost in nemilost triglavu. Jebi ga, tko je ;(.

dexter_II ::

dejte se meni povedat na cem sem:\

pri telemachu sem narocil kabel,placal racun 6.8 in mi se do zdej niso ustimali povezave. Na dopisu lepo pise da me `obiscejo v roku 5 do 7 dni in ustimajo`. Zdej, jest mam dost, najraj bi vse skup cez oken vrgu, pa se tole adsl povecanje. Je tle kaka moznost vsakemu svoje (jest modem nazaj, oni pa dnar pa se vidimo nikoli vec).

Saga se nadaljuje III

perci ::

dexter_II: mislim, da si upravičen do razdora pogodbe, dej za hec poskeniri dopis in pogodbo in postaj link v to temo, da mal vidm

dexter_II ::

Kaj mislis da bos najdel?
v pogodbi ni nic omenjeno kdaj mi bodo priklopili časovno, torej lahko to pocnejo v nedogled.Je edino 13 clen pa aneks na njega za 24 mesecev moram biti narocnik,ce prekinem doplacam 29000sit. Edino kar je oprijemljivo je datum na dopisu s predracunom, 5 do 7 dni priklop.

Kaka je praksa drugje; torej kupim x stvar, imajo Y casa da mi jo zakonsko ustimajo, ali pomeni Y neskoncno ...

aja v bistvu kaj sem jaz, a sem ze narocnik,ceprav nic ne dela,al sem samo en nate...

Zgodovina sprememb…

VoITecK ::

kuglvinkl ... a je kksna varjanta da bi ti men na moj email (voiteck1@hotmail.com) poslou tvoj mail:) Mam eno uprasanje zate kot pravnika... pa se mi ne zdi da je to tema za v forum:) 8-O

wishmaster ::

ta je pa dobra z 220 V in padcom s kolesa.Potem bi najprej razbil hladilno rebro ali ventilator ali pa bi zlomil kartico.Če bi kartico priklopil na 220 V bi najbrž naredlo luknjo čez celo vezje.
Marsiker iz tega foruma se nebi preveč sekiral če bi se mu to zgodilo,ker ma plačo.Jaz sem pa navadn dijak,tak da se sekiram za 50.000 sit (za mene to ni drobiž).
Sej bi blo možno da bi zamenjal kartico,sam da me nebi prodajalec delal budale da ne znam prav prklopit kartice v AGP

Brane2 ::

Nisem jaz reku, da ti ne bi smel reklamiral kartice. Reku sem, da razumem prodajalca in da niti ne bi blo realno pričakovat od njega da bi ti stvar kar tko gladko zamenjal.

Postavi se za trenutek v njegovo kožo. Recimo da si kartico preko malih oglasov prodal naprej meni. Recimo, da si mi ob prodaji reku da ima stvar garancijo, ki je pa ne moreš prenest name (ker si recimo kupil cel stroj en mesec nazaj, zdaj pa bi rad novo kartico, staro pa prodajaš).
Recimo da je bilo ob nakupu zmenjeno, da če mi crkne, ti jo lahko prinesem nazaj (ti boš garancijo že lahko uveljavil pri prodajalcu), jaz pa dobim novo kartico ali denar nazaj.
Jaz ti kartico plačam in prevzamem, nakar ti jo naslednji dan prinesem nazaj, češ da je rekla "pok" in hočem novo kartico ali denar nazaj.

Lahko pošteno rečeš, da bi mi reklamacijo uveljavu takoj, ne da bi ti prej jaz težil, grozil s policijo, BSA, par norimi kolegi in inšpekcijo ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

StarY ::

Glej na kratko:
Sklicuješ se na zakon, ki ti v tvojem primeru ne bi sploh mogel pomagat. Štekaš?

Brane2 ::


Sklicuješ se na zakon, ki ti v tvojem primeru ne bi sploh mogel pomagat. Štekaš?


1. Tu se ne sklicujem na noben določen zakon. Smao pravim, da stališče trgovca sploh ni tako neverjetno. Nadalje trdim, da bi praktično kdorkoli v vlogi prodajalca zavzel natanko isto ali slabše stailšče. Verjetno bi kupcu, ki je prišel reklamirat kartico, ki je eksplodirala najprej zahteval 5 min timeouta, da lahko crkne od smeha, nato bi pa s širokim nasmehom vprašal tipa kaj v stilu "...kje je skrita kamera ?", "in kaj boste danes kupili ?" in mu verjetno čestital ob drugem nakupu iste zadeve.
Trgovci načeloma verjetno nimajo problemov z reklamacijami, saj robo pošljejo direktno proizvajalcu. Ta je pa očitno že videl, da mu proizvajalec take stvari skoraj ziher ne bo upošteval. Torej bi častil prodajalec. Ne pravim, da kartice ne bi smel reklamirati ali kaj podobnega. Če bi jo meni razsulo, bi jo ravno tako reklamiral. Ne bi pa pričakoval od prodajalca 0% težav in ne bi bil ziher, da se bo reklamacija lepo iztekla zame...

2. Tudi pri prodaji rabljene robe IIRC velja OZ. Mislim, da sem ravno nekaj dni nazaj med iskanjem literature o generalki motorja naletel na jako zanimiv dokument z naših sodišč, pravzaprav sodbi za prodajo, kjer se prodajalec ni držal obljube. Sicer sem umiral od smeha, saj je skozi suhoparen dokument kar videt živost dogajanja, ki se je odvijalo na avtosejmu. Hint: prišlo je tako daleč, da so šli pobirat pomen "generalno popravilo" iz slovarja slovenskega jezika. :D

AngelOfDeath ::

Brane2

lahko daš link do tega dokumenta :D

Brane2 ::

Recimo tale:

LINK






Mercier ::

Meni se pa zdi, da imajo trgovci (s karticami ipd..) jako čudna stališča. OK, baje malo zaslužijo od prodanega. Se mi morajo zato smilit? Vsem ostalim pa pada z neba?

Očitno si privoščijo več kot katerkoli drugi (ali vsaj večina).

Ko je na avtu odkrita napaka se celo zgodi, da te pokličejo, da se zglasiš na servisu, in stvar zamenjajo. Ko pa, recimo, na zalmanih crkujejo ventilatorji je proizvajalec objavil na strani isto, ampak brez dretja za pultom ga ni mogel zamenjati nihče.

Izbrali smo dobavitelja za server. V ponudbi je pisalo: dobava takoj. Čakal sem mesec in pol, da so dobavili (pa še vedno ni vse). Dobro, razumem in jim tudi dam razumeti, da razumem, da če nimajo robe, je pač nimajo (pa carina, pa majo probleme z uvoznikom...). Ampak, ko jih čisto vljudno vprašam, kdaj cca. naj bi imeli stvar, mi tip praktično vsakič reče - jutri. Mogoče sem pa po telefonu slišati slaboumen?

"Odzivni čas" servisa je 12 h. Ko sem se lotil mašine (iz prejšnjega odstavka) sem ugotovil, da raid kartica enostavno ne dela kot bi morala. Pokličem in dobim isti odgovor - jutri. E, zdej čakam na malo jutri, da se pojavi tip, ki ne bo mel jajc flešat biosa od kartice (čeprav je jasno že vnaprej, da v igri ni gf2mx ali 10 GB diska) in bo poklical "specialca", ker on pač hodi od hiše do hiše in dodaja ram, pa inštalira 98-ke. Ampak specialac bo spet imel "odzivni čas" malo sutra.


Uf, danes so mi, majke mi, stestirali prag strpnosti.

Brane2 ::

BTW: A je kdo kdaj probal vštekat grafično v mashino, ko je bila ta ugasnejna "na knof", ne pa izštekana iz štroma ?

Sam sem to parkrat neredil s PCI mrežno in sem opazil, da se zaradi električnega šoka mashina sama zalaufa. AGP pa je še toliko bolj kritičen, ker ima cik-cak postavljene kontakte in gre pin pri vtikanju na poti do sviojega kontakta čez sosednjega ali dva. Ker pa je IIRC na AGPju nekaj pinov za 12V in 5V napajanje, se bi znalo pri vklopu zgoditi ravno to, kar si napisal, cradle.

5V ali 12V bi takoj skurilo katerikoli I/O pin glavnega procesorja in povzročilo takojšen preboj vsega ostalega v čipu. Silicij v njem bi pomenil kratek stik. Ker bi takrat stekel ogromen tok skozenj, bi se lahko zgodilo ravno to.

SKoz sem mislu, da je ukinitev garancije ob prodaji posameznih komponent pederizem, s katerim prodajalci poskušajo pridobit še tistega zadnjega jurja za montažo a zgleda da je le nekaj na tem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Mercier ::

SKoz sem mislu, da je ukinitev garancije ob prodaji posameznih komponent pederizem, s katerim prodajalci poskušajo pridobit še tistega zadnjega jurja za montažo a zgleda da je le nekaj na tem...
Da bi pa vsako stestirali, pa jim najbrž ne bi zneslo.

Brane2 ::

Avto je končen potrošni izdelek, računalniška kartica pa niti ne.

Poskusi nabavit recimo alternator in ga montiraj sam, čez dva mesca pa ga odnesi skurjenega v štacuno in probaj uveljavit garancijo.

Se še spomnim časov, ko smo šmudlali okrog s SInclairjevimi QL-i in podobnimi stroji. Kolega je takrat sodeloval v nekem razvoju iz katerega je nastala razširitvena kartica. To naj bi delali v Angliji in jo potem pošiljali okrog.

Takrat so zvedeli, da bi jo morali dat atestirat, drugače stvar ne bi bla možna.
Vendar so našli neko luknjo, ki se je IIRC zdestilirala na to, da kartico niso prodajali kot končni izdelek ampak kot polizdelek. Če namreč kartica taka kot je, ni sposobna dela ampak je na njej potreben še nek poseg, torej ni konkretni končni izdelek in zanjo to ne velja.

In kaj je tip naredu ? Iztaknil je EPROM iz podnožja v kartici in ga priložil zraven v škatli. Stranka je nato izvedla "poseg" in vštekala EPROM v podnožje in kartica je postala izdelek. :D

Brane2 ::


Da bi pa vsako stestirali, pa jim najbrž ne bi zneslo.


Saj vsaka je stestirana, preden gre v prodajo. Poleg tega je v antistatičnem wraperju, ki se ga ne splača brezveze odpirat. Ko dobim tako kartico v roke, vem da se je, odkar je zapustila proizvajalca ni dotikal nihče.

Mnogi dobavitelji čiperaja in ostalih komponent silno neradi odpirajo antistat vrečke. Naj blago nespremenjeno pride od proizvajalca do kupca. Če se ugotovi kje kaka napaka, je tako nihče ne bo iskal pri prodajalcu...

StarY ::

8-O Brane2, nisem repliciral tebi ampak cradle-u!!8-O

wishmaster ::

Res je da sem dobil grafično v antistatični vrečki,vendar na vrečki ni bilo nobene nalepke ampak navaden salotejp.Pri Geforcu 2 sem nalepko dubil.Mogoče so mi jo podtaknal ker sem se delal bolj butastga kot sem.Lahk je bla pa napaka glih na moji kartici od 100.000 ostalih.(mam pa res srečo)

Mercier ::

Avto je končen potrošni izdelek, računalniška kartica pa niti ne.
Makes sense. Vseeno danes dopoldne ni bilo dobro prodajati čiperaj OR biti v moji bližini, popoldne ni bilo dobro prodajati čiperaj AND biti v moji bližini, še dolgo bom pa najbrž trdil, da so vsi trgovci navadne barabe. Ziher pa mnogi še niso slišali dovolj vpitja pa groženj. Onemu mojemu sem že sestavil horoskop za jutrišni dan. Bogami, izgleda loše! >:D
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
21042366 (7239) cyberwarfare
»

Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20633256 (21540) zobnik
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38074503 (65153) St235
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
828806 (6032) Invictus
»

Garancija pri prodaji rabljenega vozila 6 mesecev..WTF?!

Oddelek: Loža
415783 (5115) Primoz78

Več podobnih tem