Forum » Pomoč in nasveti » Garancijska nalepka
Garancijska nalepka
Gandalfar ::
Hoce povedat da imate en problem. Z Mlacomovimi garancijskimi pogoji glede na ta dokument ni nic narobe..
Ziga Dolhar ::
V dokumentu ne zasledim podatka, kako je v primeru raztrganja nalepke.
Gospa le pravi, da je zagotovljen vsaj enoletna garancijska doba.
Nas zanima, kaj sledi v primeru pretrganja nalepke. Tega pa tu -- jaz -- ne vidim odgovorjenega.
Gospa le pravi, da je zagotovljen vsaj enoletna garancijska doba.
Nas zanima, kaj sledi v primeru pretrganja nalepke. Tega pa tu -- jaz -- ne vidim odgovorjenega.
https://dolhar.si/
DominusSLO ::
Zigga
To piše v garancijskih pogojih, za katere pravi gospa, da niso sporni. Link tukaj-click
To piše v garancijskih pogojih, za katere pravi gospa, da niso sporni. Link tukaj-click
Keyser Soze ::
"V prvem primeru torej nudi garancijo na računalnik kot celoto, kar vključuje tudi garancijo na posamezne komponente, ki so sestavni del računalnika in ne gre za razveljavljanje garancije na komponente."
?
?
DominusSLO ::
Bistvo tega stavka je, da so vse komponente v zapečateni škatli pod garancijo, če se le držiš garancijskih pogojev, ki pravijo da nalepka ne sme biti poškodovana. Upam da si končno sprevidel svoje zmotno mišljenje... če pa še vedno ne razumeš, bog ti pomagaj(nisem veren, tako se reče )
Še enkrat pa naj povem, da so garancijski pogoji pri vsaki firmi drugačni in je možno tudi, da ima firma take pogoje, da ob pretrgani nalepki preneha veljati garancija na sistem, na komponente pa ostane veljavna.
LP
Še enkrat pa naj povem, da so garancijski pogoji pri vsaki firmi drugačni in je možno tudi, da ima firma take pogoje, da ob pretrgani nalepki preneha veljati garancija na sistem, na komponente pa ostane veljavna.
LP
Keyser Soze ::
"in ne gre za razveljavljanje garancije na komponente."
Bom bolj natančen, kateri sel me moti.
Da je pa diplomatski je pa posledica tega, da se odgovori strankam pišejo iz "šimla". Kdo pa ima čas vsakemu posebej pisat monologe.
Bom bolj natančen, kateri sel me moti.
Da je pa diplomatski je pa posledica tega, da se odgovori strankam pišejo iz "šimla". Kdo pa ima čas vsakemu posebej pisat monologe.
Dman ::
Garancijski pogoji po mnenju urada stojijo. Ergo povzroči pretrgana nalepka izgubo garancije. To pa ne pomeni, da se potem aktivira posamezna garancija na komponente - iz mnenja to ne izhaja. Te garancije vam prodajalec tudi nikoli ni dal in tudi ni bil obvezan dati. Prodajalec da garancijo na celotno stvar, razen če kupuješ komponente, kjer gre dejansko tudi zopet za celotno stvar, sestavljeno iz čipov, konduktorjev, vezij itd. Menda ne bo kdo trdil, da ima garancijo na konduktor, če mu propade garancija na PCI kartico?
Upoštevajte, da je mnenje neuradno!
DominusSLO: Žalitve Keyserja niso bile na mestu.
Upoštevajte, da je mnenje neuradno!
DominusSLO: Žalitve Keyserja niso bile na mestu.
aljazh ::
Še en vidik in sicer stvarnopravni pojem _stvari_.
V primeru nakupa računalnika je z vidika stvarnega prava stvar _računalnik_. Komponente niso pritiklina (v tem primeru bi obdržale pravno samostojnost), pač pa so sestavni del, potreben za delovanje računalnika. Komponente tako izgubijo lastnost samostojne stvari in postanejo sestavni del neke nove stvari, računalnika.
V primeru nakupa računalnika po komponentah, pa je vsaka komponenta zase samostojna stvar. Četudi je kasneje vgrajena v računalnik in izgubi samostojnost, menim, da to ni relevantno, saj je za nastanek garancijskega jamstva pomemben trenutek, ko stvar kupimo.
V primeru nakupa računalnika je z vidika stvarnega prava stvar _računalnik_. Komponente niso pritiklina (v tem primeru bi obdržale pravno samostojnost), pač pa so sestavni del, potreben za delovanje računalnika. Komponente tako izgubijo lastnost samostojne stvari in postanejo sestavni del neke nove stvari, računalnika.
V primeru nakupa računalnika po komponentah, pa je vsaka komponenta zase samostojna stvar. Četudi je kasneje vgrajena v računalnik in izgubi samostojnost, menim, da to ni relevantno, saj je za nastanek garancijskega jamstva pomemben trenutek, ko stvar kupimo.
Matek ::
Ti še vedno lahko garancijo na strojno opremo uveljavljaš pri pooblaščenem distributerju. Če prineseš crknjeno grafično kartico, jih ne zanima, če je bila v računalniku z nalepko ali ne. Nihče ti ne more odvzeti garancije proizvajalca.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
aljazh ::
[quote]Ti še vedno lahko garancijo na strojno opremo uveljavljaš pri pooblaščenem distributerju. Če prineseš crknjeno grafično kartico, jih ne zanima, če je bila v računalniku z nalepko ali ne. Nihče ti ne more odvzeti garancije proizvajalca.[/quote]
Teoretično lahko, praktično pa najverjetneje ne, saj nimaš računa za to posamezno komponento. Morda bi bilo kaj upanja, če je račun za računalnik sestavljen "po komponentah", kar pa mislim, da bo bolj redko, saj prodajalec tako zaščiti distributerja pred takšnimi primeri uveljavljanja garancije.
Teoretično lahko, praktično pa najverjetneje ne, saj nimaš računa za to posamezno komponento. Morda bi bilo kaj upanja, če je račun za računalnik sestavljen "po komponentah", kar pa mislim, da bo bolj redko, saj prodajalec tako zaščiti distributerja pred takšnimi primeri uveljavljanja garancije.
Gandalfar ::
Zdej bom pa vprasu neki drugega. Bi od DELL-a zahteval isto, ce ti crkne ena komponenta po 3 letih (ki ima drugace 3 leta pri proizvajalcu) sama dell kista ma pa recimo 1.5 leta?
Daedalus ::
DELL ma na vse kište 3 letno garancijo. Slab primer
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
DominusSLO ::
V primeru, da ti crkne določena komponenta po garanciji na sistem(tudi, če je to Dell), moraš ugotovit za katero komponento gre, pogledat datum proizvodnje in se pozanimat kakšne garancijske pogoje ima proizvajalec te komponente. Računa seveda ne rabiš, ker tovrstne firme ne prodajajo na drobno...
Jakka ::
Kaj pa to. Kupiš računalnik z nalepko in imaš garancije 2 leti. Sestavni del tega računalnika je pa disk, ki ima, če ga kupiš kot komponento, garancijo 3 leta.
Ker si pa računalnik kupil kot celoto, ima disk samo 2 leti garancije. Nateg?
Ste pa nekateri lepo povedal, da je garancija na celoten sistem in ne na komponente...
Ker si pa računalnik kupil kot celoto, ima disk samo 2 leti garancije. Nateg?
Ste pa nekateri lepo povedal, da je garancija na celoten sistem in ne na komponente...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jakka ()
MadMax ::
Saj nihče nikoli tega ni trdil v smislu kot ga hočeš ti prikazat, Keyser Soze.
Le da se moraš potem potrudit in garancijo uveljavljat neposredno pri proizvajalcu, ne pa pri lokalnem prodajalcu.
Le da se moraš potem potrudit in garancijo uveljavljat neposredno pri proizvajalcu, ne pa pri lokalnem prodajalcu.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
jernejc ::
Jst sm mel strgano nalepko, pa mi je vse skp enkrat crknl,pa sm nesu,pa sm mel probleme,sam sm jih nakonc nekak nategnu,da mi je velala garancija,sam drgac pa ce je nalepka strgana,NI!! garancije. Ko sm rac spet nazaj dobu z novo nalepko, mi je pa uspel odprt brez da bi jo strgu.Rac stranica gre prvo 0,5cm nazaj da jo lahko odpres.Lihk tok sm jo jst nazaj potisnu, da se se nalepka ne stga,potem pa stranico odpres kot vrata:))nalepka deluja pa tok "pant":)sam mors nezno,pa podstavt stranico da stoji, da ne napenja nalepke:)tko gre to,ce mas tak ohisje:)
Dman ::
Ne vem od kod jemljete te nauke: strgana nalepka izniči garancijo na računalnik. Ker si kupil stvar kot celoto nisi dobil garancije za komponente in se tudi ne aktivira "čudežno".
Če si kupil komponente, dobiš garancijo za vsako komponento posebej. Potem ni nalepke.
Četudi proizvajalec nudi 3 letno garancijo na komponento, ki si jo kupil vdelano v sistem z 2 letno garancijo, to še ne pomeni, da jo boš lahko uveljavljal po izteku 2 let. Pri prodajalcu sigurno ne, pri proizvajalcu pa samo, če imaš garancijski list (ali na lepe oči oz. dobro ime firme). Ali imaš garancijski list? Ne, ima pa ga prodajalec, ki je kupec komponente - vprašanje je, ali je prenesel garancijo na kupca sistema!
Če si kupil komponente, dobiš garancijo za vsako komponento posebej. Potem ni nalepke.
Četudi proizvajalec nudi 3 letno garancijo na komponento, ki si jo kupil vdelano v sistem z 2 letno garancijo, to še ne pomeni, da jo boš lahko uveljavljal po izteku 2 let. Pri prodajalcu sigurno ne, pri proizvajalcu pa samo, če imaš garancijski list (ali na lepe oči oz. dobro ime firme). Ali imaš garancijski list? Ne, ima pa ga prodajalec, ki je kupec komponente - vprašanje je, ali je prenesel garancijo na kupca sistema!
jernejc ::
Ja itak da se iznič garancija!halo. Kaj pa misls da je namen nalepke? Strgana nalepka->uporabnik odperu rač->nepooblaščena oseba->rač ne dela zato ker je uporabnik kej pokwaru. To je njihova logika. Sej nima samo rač nalepke.Majo skor use tehnicne stvari.Sej majo discmani tud nalepko. A tm ti je pa jasn da ce bos odpru da garancija nebo velala? Sej tud na nalepki vse lepo piše. Pa k rač na servis prneseš,že avtomatsko tm k ga oddaš pogleda če je nalepka al ni nalepke (je garancija ni garancija),in to napise na nalog in nimas ti kej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejc ()
OldSkul ::
Pri Megahitu-e-misiji, če strgaš nalepko, ti ne priznajo garancije na komponente. Priznajo jo samo če so dobre volje, tako kot je bilo pri meni.
neo977 ::
Se en primer:
Racunalnik kupljen kot celota - garancija 1 leto. Disk crkno po 2 letih (maxtor), ima pa garancijo 3 leta (pri proizvajalcu - ne pa pri prodajalcu). Disk vrnjen proizvajalcu - posledica: nov disk.
Torej garancija na komponento veljala, ampak pri proizvajalcu in ne prodajalcu. Ne vem kako je s tem pri drugih komponentah, ampak ocitno garancija (brez kakrsnekoli garancije na disk pri kupljenem racunalniku - razen na celoten sistem) velja.
lp
Racunalnik kupljen kot celota - garancija 1 leto. Disk crkno po 2 letih (maxtor), ima pa garancijo 3 leta (pri proizvajalcu - ne pa pri prodajalcu). Disk vrnjen proizvajalcu - posledica: nov disk.
Torej garancija na komponento veljala, ampak pri proizvajalcu in ne prodajalcu. Ne vem kako je s tem pri drugih komponentah, ampak ocitno garancija (brez kakrsnekoli garancije na disk pri kupljenem racunalniku - razen na celoten sistem) velja.
lp
Ch4N93 ::
komponenta ima npr. tri leta garancije od proizvajalca, prodajalec (trgovina) pa da samo dve leti garancije (sestavljen računalnik).
prineseš računalnik na servis, in ker kao ni več garancije kupiš drugo komponento, prodajalec pa dobi novo komponento od proizvajalca
podobno kot je napisal predhodnik, vendar v tem primeru dobi komponento prodajalec, ti pa kupiš drugo
važno je, da denar kroži!
(samo mora delat pravilne kroge)
prineseš računalnik na servis, in ker kao ni več garancije kupiš drugo komponento, prodajalec pa dobi novo komponento od proizvajalca
podobno kot je napisal predhodnik, vendar v tem primeru dobi komponento prodajalec, ti pa kupiš drugo
važno je, da denar kroži!
(samo mora delat pravilne kroge)
Ni nam lahko...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ch4N93 ()
Dman ::
Malo sem še sam povprašal na Urad za varstvo potrošnikov in dobil še nadaljnji detajlni odgovor glede nalepke... Upam, da komu razblinja dileme.
---------
Številka: 323-70/2005-4
Datum: 02.02.2005
-------
ZADEVA: Garancija na računalnik z nalepko
Spoštovani!
V zvezi z vašim dopisom o garancijski nalepki na računalnikih, vam podajamo naslednji odgovor:
Pri garanciji za brezhibno delovanje je potrebno vedeti, da ima določene obveznosti tudi potrošnik, ki mora spoštovati garantove pogoje, če želi v primeru okvare uveljavljati zahtevke iz naslova garancije. Ti pogoji so določeni z namenom, da se zagotovi pravilna uporaba izdelka. Garant ima pravico, da za čas, ko jamči za brezhibno delovanje izdelka, ne dopušča nobenih posegov oziroma dopolnjevanj ali sprememb, ki bi lahko vplivale na delovanje izdelka. Taki posegi so dovoljeni le garantu oziroma od njega pooblaščeni osebi, ker je le tako zagotovljena strokovnost posegov v izdelek, za katerega se izda garancija. Nedovoljen poseg oziroma »samostojno popravilo« ali sprememba izdelka ima za posledico izgubo zakonskih pravic iz naslova garancije za brezhibno delovanje.
V konkretnem primeru je podjetje Mlacom d.o.o. v garancijski izjavi navedlo, da garancija preneha veljati, če je nalepka oziroma plomba, ki je na točno določenem mestu nalepljena na izdelku, poškodovana ali odstranjena. Na ta način skuša garant zagotoviti, da kupec izdelka ne bo popravljal sam oziroma vršil na/v njem kakršnihkoli posegov, ki niso povezani z običajno rabo stvari. Če se torej kupec odloči za nakup računalnika kot celote (t.j. računalnika z nalepko), mu garant jamči, da bo izdelek kot celota določen čas (garancijski rok, ki je v tem primeru 24 mesecev) brezhibno deloval oziroma bo lahko kupec v primeru okvare in nepoškodovane nalepke (ki verjetno pomeni neposeganje v računalnik oziroma običajno uporabo izdelka) uveljavljal zahtevke iz naslova garancije. Če pa bo nalepka kakorkoli poškodovana ali uničena, pa garant zaradi nespoštovanja garancijskih pogojev ni dolžan ugoditi potrošnikovim zahtevam iz naslova garancije niti za računalnik kot celoto niti za posamezne komponente.
S spoštovanjem,
Pripravila: Urška Češnjevar Barbara Miklavčič
univ.dipl.prav. v.d. DIREKTORJA
---------
Številka: 323-70/2005-4
Datum: 02.02.2005
-------
ZADEVA: Garancija na računalnik z nalepko
Spoštovani!
V zvezi z vašim dopisom o garancijski nalepki na računalnikih, vam podajamo naslednji odgovor:
Pri garanciji za brezhibno delovanje je potrebno vedeti, da ima določene obveznosti tudi potrošnik, ki mora spoštovati garantove pogoje, če želi v primeru okvare uveljavljati zahtevke iz naslova garancije. Ti pogoji so določeni z namenom, da se zagotovi pravilna uporaba izdelka. Garant ima pravico, da za čas, ko jamči za brezhibno delovanje izdelka, ne dopušča nobenih posegov oziroma dopolnjevanj ali sprememb, ki bi lahko vplivale na delovanje izdelka. Taki posegi so dovoljeni le garantu oziroma od njega pooblaščeni osebi, ker je le tako zagotovljena strokovnost posegov v izdelek, za katerega se izda garancija. Nedovoljen poseg oziroma »samostojno popravilo« ali sprememba izdelka ima za posledico izgubo zakonskih pravic iz naslova garancije za brezhibno delovanje.
V konkretnem primeru je podjetje Mlacom d.o.o. v garancijski izjavi navedlo, da garancija preneha veljati, če je nalepka oziroma plomba, ki je na točno določenem mestu nalepljena na izdelku, poškodovana ali odstranjena. Na ta način skuša garant zagotoviti, da kupec izdelka ne bo popravljal sam oziroma vršil na/v njem kakršnihkoli posegov, ki niso povezani z običajno rabo stvari. Če se torej kupec odloči za nakup računalnika kot celote (t.j. računalnika z nalepko), mu garant jamči, da bo izdelek kot celota določen čas (garancijski rok, ki je v tem primeru 24 mesecev) brezhibno deloval oziroma bo lahko kupec v primeru okvare in nepoškodovane nalepke (ki verjetno pomeni neposeganje v računalnik oziroma običajno uporabo izdelka) uveljavljal zahtevke iz naslova garancije. Če pa bo nalepka kakorkoli poškodovana ali uničena, pa garant zaradi nespoštovanja garancijskih pogojev ni dolžan ugoditi potrošnikovim zahtevam iz naslova garancije niti za računalnik kot celoto niti za posamezne komponente.
S spoštovanjem,
Pripravila: Urška Češnjevar Barbara Miklavčič
univ.dipl.prav. v.d. DIREKTORJA
winpirate ::
Zdravo
se pravi glede na moje ugtovitve je moj računalnik star komaj 3 tedne in že sem dobil okvaro grafične kartice :/ali matične
(ko zalaufam računalnik je enostavno črn ekran v ozadju pa slisim kako se windows naloži ostalo dela vse kul ko priklopim ekran na intergrirano grafično kartico) jaz pa sem nevede odprl kišto in preveril ali je vse na pravem mestu (vsi kablji priključeni na grafično) to je vse kar sem naredil
SE pravi se lahko kar poslovim od svoje garancije ne glede na to da nisem v računalniku nič spremijal navijal
ali dodajal druge komponente nič od tega.
Nalepka je samo malo poškodovana
Ali sem ostal brez garancije ?
Lp. Jaka
hvala za odgovore
se pravi glede na moje ugtovitve je moj računalnik star komaj 3 tedne in že sem dobil okvaro grafične kartice :/ali matične
(ko zalaufam računalnik je enostavno črn ekran v ozadju pa slisim kako se windows naloži ostalo dela vse kul ko priklopim ekran na intergrirano grafično kartico) jaz pa sem nevede odprl kišto in preveril ali je vse na pravem mestu (vsi kablji priključeni na grafično) to je vse kar sem naredil
SE pravi se lahko kar poslovim od svoje garancije ne glede na to da nisem v računalniku nič spremijal navijal
ali dodajal druge komponente nič od tega.
Nalepka je samo malo poškodovana
Ali sem ostal brez garancije ?
Lp. Jaka
hvala za odgovore
M-XXXX ::
Imaš garancijo na komponente (ne več kot kot računalnik kot celota). Lahko naprej pokličeš/pokličeš na firmo kjer si PC kupil pa vprašaš. Drugače pa boš grafično vzel iz kompa ter poslal na uradnega zastopnika za omenjeno komponento.
winpirate ::
mislem ker oni so meni dali un garancijski list na celoto zraven pa nism nic dobil drugih listov na posamzne komponente
druagače pa kje piše ponavadi kam morem poslati
Ps grafična akrtica je ATi Radeon HD 5750
druagače pa kje piše ponavadi kam morem poslati
Ps grafična akrtica je ATi Radeon HD 5750
Zgodovina sprememb…
- spremenil: winpirate ()
Invictus ::
A nimaš enega DVD-RWže notri ... ?
Pozabi na tista stara jajca, v primeru da oni pogruntajo da si brez njih posegal v škatlo, boš imel večje stroške ob napakah kot je vrednost tega CDja
LP I.
Pozabi na tista stara jajca, v primeru da oni pogruntajo da si brez njih posegal v škatlo, boš imel večje stroške ob napakah kot je vrednost tega CDja
LP I.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9141 (5645) | St235 |
» | Odstranitev garancijske nalepke? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 7596 (5134) | winpirate |
» | GarancijaOddelek: Kaj kupiti | 3068 (1535) | darkolord |
» | Nalepka overclockOddelek: Hlajenje in modifikacije | 2298 (1711) | sirotka |
⊘ | Comtron in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8431 (6912) | Mr.B |