Forum » Na cesti » Nizkocenovna vojna proizvajalcev avtomobilov - earth's dooms day begins?
Nizkocenovna vojna proizvajalcev avtomobilov - earth's dooms day begins?
Step2en Wolf ::
Ghosn (Renault, Nissan, Dacia & Samsung) je napovedal vojno Nanu. Tata Nano se trenutno "kiti" z naslovom najcenejšega avtomobili na zemeljski polobli.
Vstopni model stane približno $2'148 (cca 1 439 EUR). Zakaj so se vsem proizvajalcem zatresle hlače, že ob najavi? Zakaj je to tako strašno?
Ker takšen naziv pravzaprav pomeni sodobni Ford T, VW Käfer, Mini, Fiat 500... Avtomobili, ki so mobilizirali posamezne narode.
Zato je Ghosn v sodelovanju z Indijskim Bajaj Auto napovedal še cenejši model: Financial Times.com
Tata ima zaenkrat to smolo (in morda preostali svet srečo), da jih ne morejo narediti več kot 100 000 na mesec, ker kmetje niso hoteli prepustiti zemlje za novo tovarno.
Ghosn sicer stvar napoveduje šele ze leto 2012.
Logično vprašanja se porajajo. Glede nato, da je Kitajski trg že prehitel Nemškega po prodanih novih vozilih na leto (Indijski je tu nekje).. Koliko dobrega torej delajo hibridi in el.vozila na zahodu, če se bodo smrdulce, v še večjem številu kot do sedaj, rojevale v "nerazvitih" delih sveta?
Kaj mi pomga, če sem nekadilec... med milijon kadilskih Kitajcev?
Zemlja, vzdrži nas še kako tisočletje :)
Vstopni model stane približno $2'148 (cca 1 439 EUR). Zakaj so se vsem proizvajalcem zatresle hlače, že ob najavi? Zakaj je to tako strašno?
Ker takšen naziv pravzaprav pomeni sodobni Ford T, VW Käfer, Mini, Fiat 500... Avtomobili, ki so mobilizirali posamezne narode.
Zato je Ghosn v sodelovanju z Indijskim Bajaj Auto napovedal še cenejši model: Financial Times.com
Tata ima zaenkrat to smolo (in morda preostali svet srečo), da jih ne morejo narediti več kot 100 000 na mesec, ker kmetje niso hoteli prepustiti zemlje za novo tovarno.
Ghosn sicer stvar napoveduje šele ze leto 2012.
Logično vprašanja se porajajo. Glede nato, da je Kitajski trg že prehitel Nemškega po prodanih novih vozilih na leto (Indijski je tu nekje).. Koliko dobrega torej delajo hibridi in el.vozila na zahodu, če se bodo smrdulce, v še večjem številu kot do sedaj, rojevale v "nerazvitih" delih sveta?
Kaj mi pomga, če sem nekadilec... med milijon kadilskih Kitajcev?
Zemlja, vzdrži nas še kako tisočletje :)
Thomas ::
Vsreh teh avtomobilov bo za kakšen kubični kilometer. Zemlja jih ima (kubičnih kilometrov) bilijon. Samo atmosfera kakšnih pet milijard.
"Onesnaževanje" je kot če se en poščije v bazen. Oziroma bolj kot če pride s kapljico urina na tiču v vodo.
"Onesnaževanje" je kot če se en poščije v bazen. Oziroma bolj kot če pride s kapljico urina na tiču v vodo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Step2en Wolf ::
Okoljevarstveniki bodo globko prizadeti ob takšni bogoletni misli, Thomas.
In potem sledeče vprašanje. Kaj če imaš prav?
Kaj je potem težnja za "čistimi vozili"?
In potem sledeče vprašanje. Kaj če imaš prav?
Kaj je potem težnja za "čistimi vozili"?
Thomas ::
Kaj je? Ne vem točno. Po moje neka religiozna zanesenost. Malikovanje Zelenega boga.
Seveda, v mestu je zaradi avtomobilov LAHKO slab zrak. Zato so lokalno težnje po čistih izpuhih povsem na mestu. Tudi težnje po manjšem hrupu, in po pranju ulic. Logično.
A misliti, da se bo Zemlji kaj zgodilo zaradi naših avtekov, je pa pošteno pretiravanje.
Seveda, v mestu je zaradi avtomobilov LAHKO slab zrak. Zato so lokalno težnje po čistih izpuhih povsem na mestu. Tudi težnje po manjšem hrupu, in po pranju ulic. Logično.
A misliti, da se bo Zemlji kaj zgodilo zaradi naših avtekov, je pa pošteno pretiravanje.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
jype ::
Step2en Wolf> Kaj je potem težnja za "čistimi vozili"?
Moda.
Tako kot je moda težnja za varnimi vozili.
Moda.
Tako kot je moda težnja za varnimi vozili.
dzinks63 ::
To je zaščita EU trga. Na ta način se elegantno omejuje uvoz poceni avtomobilov iz drugih držav brez dodatnih carin, kvot, ali česa drugega. Drugi način omejevanja je varnost teh vozil. Kateri ne preživijo evropskih standardov pri crash testih, jih evropa enostavno ne sprejme. In ko konkurenti že skoraj dohitijo zahtevane standarde, EU zopet dvigne in zaostri norme in ta zunanja konkurenca na lep način odpade. O neki čistosti je tukaj mišljeno bore malo, to je le farsa celofana v katerega zavijejo vse kaj drugega. In tukaj se ne gre samo za avtomobile, tudi pri drugih izdelkih in pridelkih je cel kup standardov, kateri so velika cokla in blokirajo uvoz evropi preveč konkurenčnih držav. Kitajci so pri oblačilih, tehničnih izdelkih zelo agresivni in na vseh področjih napadajo kolikor zmorejo. Sledijo jim tudi druge države, tako da EU vseskozi bije zelo trd in neizprosen boj na vseh frontah z celim svetom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Avenger ::
Jaz bistvo električnih vozil (in ne nekih alternativ, ki zamenjajo vrsto goriva) vidim v tem, da se očisti zrak v mestih, zniža raven hrupa in da se efektivno zniža vzdrževanje avtomobila, jasno mi je kar marsikomu ni, namreč da se onesnaževanje zaradi tega ne bo zmanjšalo, se bo le preneslo na elektrarne, kar je pravzaprav dobro - ven iz mest in bolj kontrolirano, več možnosti očiščenja. Sploh si pa predstavljam, da mora bit nek poseben užitek vozit električni avto, pri katerem je krivulja moči pravzaprav ravna črta, hehehe
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Pyr0Beast ::
Problem avtomobilov je pomanjkanje parkirnih mest. gužva in nesnaga v mestih, težave z malomarnim odstranjevanjem iz prometa, ekološko vprašljiva proizvodnja.
Vsreh teh avtomobilov bo za kakšen kubični kilometer. Zemlja jih ima (kubičnih kilometrov) bilijon. Samo atmosfera kakšnih pet milijard.
In s tem ti opravičuješ proizvodnjo ?
Onesnaževanje je še kako problem v mestih. Povprečenje v stilu; Solution to pollution is dillution, ni najboljše.
Vsreh teh avtomobilov bo za kakšen kubični kilometer. Zemlja jih ima (kubičnih kilometrov) bilijon. Samo atmosfera kakšnih pet milijard.
In s tem ti opravičuješ proizvodnjo ?
Onesnaževanje je še kako problem v mestih. Povprečenje v stilu; Solution to pollution is dillution, ni najboljše.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
Kaj je? Ne vem točno. Po moje neka religiozna zanesenost. Malikovanje Zelenega boga.
Seveda, v mestu je zaradi avtomobilov LAHKO slab zrak. Zato so lokalno težnje po čistih izpuhih povsem na mestu. Tudi težnje po manjšem hrupu, in po pranju ulic. Logično.
A misliti, da se bo Zemlji kaj zgodilo zaradi naših avtekov, je pa pošteno pretiravanje.
čak ne štekam te...ti trdiš, da če bi se 6 miljard ljudi vozlo tako, kot so se američani v svojem zlatem (50ta,60ta) obdobju, zemljini atmosferi nebi blo nič?
zemlji itak ne škodujemo, ta krogla bo še dolgo tu...mi smo tisti, ki bomo odšli.
ti si torej zagovornik polucije al kako?
BigWhale ::
Globalno gledano zemljini atmosferi ne bi bilo nic. Izbruh enega vulkana zasvinja atmosfero bolj kot vsi avtomobili skupaj.
Problem je edino lokalno onesnazenje v raznih dolinah in kotlinah kjer je premalo prepiha, da bi svinjarijo sproti stran odnasalo.
Problem je edino lokalno onesnazenje v raznih dolinah in kotlinah kjer je premalo prepiha, da bi svinjarijo sproti stran odnasalo.
jype ::
BigWhale> Problem je edino lokalno onesnazenje v raznih dolinah in kotlinah kjer je premalo prepiha, da bi svinjarijo sproti stran odnasalo.
To me resnično potolaži!
V New Yorku je v petdesetih letih umrlo več sto ljudi zaradi izpustov motornih vozil.
To me resnično potolaži!
V New Yorku je v petdesetih letih umrlo več sto ljudi zaradi izpustov motornih vozil.
Brane2 ::
V New Yorku je v petdesetih letih umrlo več sto ljudi zaradi izpustov motornih vozil.
To misliš na samomorilce, ki so se vsedli v avto v zaprti garaži in prižgali motor ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Thomas ::
V petdesetih letih več sto? Zaradi česa pa ostalih 10 milijonov?
Onesnažen zrak je sicer zoprn, a v HK, kjer imajo ta problem zelo hud, so moški rekorderji v življenski dobi. Ženske pa posekajo vse razen Japonk.
Toliko o srašnih posledicah smrdečega zraka. Ni take sile.
Onesnažen zrak je sicer zoprn, a v HK, kjer imajo ta problem zelo hud, so moški rekorderji v življenski dobi. Ženske pa posekajo vse razen Japonk.
Toliko o srašnih posledicah smrdečega zraka. Ni take sile.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thomas ()
Pyr0Beast ::
Rekordi v življenski dobi ne pomenijo nujno tudi najboljše rezulatate v kvaliteti bivanja.
Vulkani pa tudi ne izbruhnejo ravno dnevno.
Aktivni vulkani pa sicer lavfajo že lep čas in prispevajo tudi svoj delež vsekakor, nato pa še mi svojega, tako imamo dvojno sr***.
Vulkani pa tudi ne izbruhnejo ravno dnevno.
Aktivni vulkani pa sicer lavfajo že lep čas in prispevajo tudi svoj delež vsekakor, nato pa še mi svojega, tako imamo dvojno sr***.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
Onesnažen zrak je sicer zoprn, a v HK, kjer imajo ta problem zelo hud, so moški rekorderji v življenski dobi. Ženske pa posekajo vse razen Japonk.
Toliko o srašnih posledicah smrdečega zraka. Ni take sile.
pa predlagam, da če ti grejo treehugerji na k**** se kr preseli v HK in živi dolgo, sicer pa pomojem ne preveč kvalitetno življenje.
Mogoče bi bila ta analogija primerna: Ko greš v trgovino in kupuješ same drobne stvari. Zdi se ti, da ne bi smel biti končni račun prevelik saj si sam neke prčkarije po 2-5 EU kupu, na koncu pa vidiš da ti račun pokaže 50 EU za nekaj čokoladic, probio jogurt, uni novi fensi piškoti, kak zanimiv snack, chipsi,...
Poanta je v tem, da se vse akumulira...če lahko nekaj opravljamo bolj efektivno, zakaj nebi.
Se pa strinjam, da je človeško telo relativno vzdržljivo. Glede življenske dobe pa je tu mnogo faktorjev, med drugim tud vnos hrane.
Ignorirat polucijo je res neodgovorno. To pa ne pomen, da jemlješ Al Gora kot mesijo zelenega boga. (he's a dick IMO)
Izi ::
Thomas, pa si kdaj bil v HK?
Ljudje po mestu hodijo naokoli z tistimi belimi maskami na obrazih in ne misli, da je to zaradi ptičje gripe
Poleg tega precej manj jejo kot na našem koncu planeta in prav to je bistvo daljšega življenja. Jejo z palčkami, majhne koščke, majhne količine in riž namesto krompirja.
Kakorkoli se čudno sliši, tisti ki manj jejo dalj živijo (stradanje in afriški otroci ne sodijo sem notri). Ljudje so tam precej suhljati za naše razmere. Bil sem tam kot turist nekaj tednov in v tem času nisem videl enega samega moškega s trebuhom nosečnice, katerih pri nas vidiš že 10%
Ljudje po mestu hodijo naokoli z tistimi belimi maskami na obrazih in ne misli, da je to zaradi ptičje gripe
Poleg tega precej manj jejo kot na našem koncu planeta in prav to je bistvo daljšega življenja. Jejo z palčkami, majhne koščke, majhne količine in riž namesto krompirja.
Kakorkoli se čudno sliši, tisti ki manj jejo dalj živijo (stradanje in afriški otroci ne sodijo sem notri). Ljudje so tam precej suhljati za naše razmere. Bil sem tam kot turist nekaj tednov in v tem času nisem videl enega samega moškega s trebuhom nosečnice, katerih pri nas vidiš že 10%
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
guest #44 ::
Onesnaževanje je problem, CO2 ni.
Sej CO2 nisem nikol omenu. Z izgorevanjem bencina ne izhaja sam CO2, ampak še desetine drugih kemikalji in delcev. Pa da ne govorimo o miljon drugih načinih onesnaževanja.
aj pa glede atmosfere
Jah kr lep del površine zajame ta "ne omembe vreden" Kitajski smog.
Pa je kdo bral Kratko zgodovino skoraj vsega (Bill Bryson)? A ni tam v poglavju ko raziskujejo starost zemlje, en tip šou nekam bogu za nogo (grenlandija al antarktika, ne spomnem se), da bi izmeru razpad svinčevih atomov v najstarejši poznani skali? Težavo je imel ker je bila skala kontaminirana že od novodobnega atmosferskega svinca, ki ga je človeštvo napumpalo v zrak.
Zdej nisem 100% siguren za te trditve...če ima kdo knjigo pri sebi lahk preveri? Ma mislim, da je neki v tem smislu.
ABX ::
Onesnaževanje je problem, CO2 ni.
Sej CO2 nisem nikol omenu. Z izgorevanjem bencina ne izhaja sam CO2, ampak še desetine drugih kemikalji in delcev. Pa da ne govorimo o miljon drugih načinih onesnaževanja.
Že že, ampak kot jaz razumem EU omejuje koliko CO2 lahko pride ven iz avta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
darkolord ::
Že že, ampak kot jaz razumem EU omejuje koliko CO2 lahko pride ven iz avta.POLEG ostalih strupov, jasno.
guest #44 ::
Onesnaževanje je problem, CO2 ni.
Sej CO2 nisem nikol omenu. Z izgorevanjem bencina ne izhaja sam CO2, ampak še desetine drugih kemikalji in delcev. Pa da ne govorimo o miljon drugih načinih onesnaževanja.
Že že, ampak kot jaz razumem EU omejuje koliko CO2 lahko pride ven iz avta.
Ma tej kekci v politiki itak sam še CO2 vidijo, ker jim kekci kot so Al Gore in podobni to stalno pumpajo.
Je pa res...da za laike, načeloma če zmanjšaš CO2 posledično zmanjšaš kurjenje bencina, kar pač seveda pomeni tud manj drugih kemikalji.
Pyr0Beast ::
Je*es CO2, če se gremo omejevanje tega, lahko naštimamo da mašine ven puhajo samo CO.
Zakaj pa ne obdavčiti še H2O sej te spojine avtomobili zelo veliko namečejo ven. Tisti na plin še mnogo več !!!
Resno. CO2 ni problem. H2O ni problem.
Problem so saje, CO, NxOy, SO in njega derivati, neizgoreli CH in aromati.
Je pa res...da za laike, načeloma če zmanjšaš CO2 posledično zmanjšaš kurjenje bencina, kar pač seveda pomeni tud manj drugih kemikalji.
Ni nujno. Lahko ga še povečaš zaradi drugačnega načina izgorevanja.
Zakaj pa ne obdavčiti še H2O sej te spojine avtomobili zelo veliko namečejo ven. Tisti na plin še mnogo več !!!
Resno. CO2 ni problem. H2O ni problem.
Problem so saje, CO, NxOy, SO in njega derivati, neizgoreli CH in aromati.
Je pa res...da za laike, načeloma če zmanjšaš CO2 posledično zmanjšaš kurjenje bencina, kar pač seveda pomeni tud manj drugih kemikalji.
Ni nujno. Lahko ga še povečaš zaradi drugačnega načina izgorevanja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
Problem so saje, CO, NxOy, SO in njega derivati, neizgoreli CH in aromati.
my point since the very beginning
Je pa res...da za laike, načeloma če zmanjšaš CO2 posledično zmanjšaš kurjenje bencina, kar pač seveda pomeni tud manj drugih kemikalji.
Ni nujno. Lahko ga še povečaš zaradi drugačnega načina izgorevanja.
že že...sam govorim v joe the plumber načinu, če avtom zmanjšaš porabo bo vsega manj ne sam CO2ja, slednjega se sam jemlje kot neko maskoto.
Nevem...ciklični polikarbonati se ne sliši tk "in". :P
Osebno raje povečam CO2 za dvakrat in zmanjšam ostale toksične snovi za prav toliko, kot pa obratno.
Fanj bi blo če bi se povprećni ljudje zavedali, da materiali (umetne mase,...), ki so uporabljeni za izdelke masovne proizvodnje, niso 100% čisti in brez neželenih primesi. Sigurno je nekaj procentov kakih res neprijetnih zravn, ki se izlužijo skozi čas. A ni da v PET plastenke dajo težke kovine za povečat odpornost proti UV žarkom? Pa še te plastenke lepo stojijo nekaj časa, na ne najbolj ugodnih okoljskih razmerah.
Samo po sebi vrjetno ne bi blo krize...sam dodaj tu, še vse ostalo kar uporabljamo. Se nabere.
Ziga Dolhar ::
Thomas, pa si kdaj bil v HK?
Ljudje po mestu hodijo naokoli z tistimi belimi maskami na obrazih in ne misli, da je to zaradi ptičje gripe
Um - letos spomladi sem bil tam. Morda je masko imel en na sto, en na tisoč ljudi. Težko rečem, ker je ljudi OGROMNO (če sodim po na vsako minuto popolnoma napolnjenem & izpraznjenem peronu podzemne), oni z maskami pa precej redki.
https://dolhar.si/
Pyr0Beast ::
že že...sam govorim v joe the plumber načinu, če avtom zmanjšaš porabo bo vsega manj ne sam CO2ja, slednjega se sam jemlje kot neko maskoto.
Niti ne. Eden način zmanjšanja CO2 je zmanjšanje porabe, kar se pa doseže z večjo kompresijo, posledično imaš notri več NOx.
Niti ne. Eden način zmanjšanja CO2 je zmanjšanje porabe, kar se pa doseže z večjo kompresijo, posledično imaš notri več NOx.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
že že...sam govorim v joe the plumber načinu, če avtom zmanjšaš porabo bo vsega manj ne sam CO2ja, slednjega se sam jemlje kot neko maskoto.
Niti ne. Eden način zmanjšanja CO2 je zmanjšanje porabe, kar se pa doseže z večjo kompresijo, posledično imaš notri več NOx.
wha? torej če moj avto porabi 6 l/100km proizvede več NOx kot avto z 20 l/100km (z istim kompresijskim razmerjem)?
zanimivo
Pyr0Beast ::
Načeloma imaš pri nizkih kompresijah temperature tako nizke da se NOx praktično ne proizvaja. Imaš pa seveda celo goro neizgorelih HC.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
dzinks63 ::
wha? torej če moj avto porabi 6 l/100km proizvede več NOx kot avto z 20 l/100km (z istim kompresijskim razmerjem)?
Ne moreš tako posploševati in enačiti različnih motorjev med sabo. Imaš staro gardo z uplinjači, novejše z elektroniko, računalniki, enotočkovnim, večtočkovnim vžigom, z turbinami in brez, v glavnem malo morje različnih sistemov. In kamot ti lahko nek avtomobil z malo porabo in malo emisijo CO2 napljuva več škodljivih dušikovih oksidov in še česa, bolj kot kakšen doteran 5 literski osemvaljnik.
Pyr0Beast ::
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
guest #44 ::
wha? torej če moj avto porabi 6 l/100km proizvede več NOx kot avto z 20 l/100km (z istim kompresijskim razmerjem)?
Ne moreš tako posploševati in enačiti različnih motorjev med sabo. Imaš staro gardo z uplinjači, novejše z elektroniko, računalniki, enotočkovnim, večtočkovnim vžigom, z turbinami in brez, v glavnem malo morje različnih sistemov. In kamot ti lahko nek avtomobil z malo porabo in malo emisijo CO2 napljuva več škodljivih dušikovih oksidov in še česa, bolj kot kakšen doteran 5 literski osemvaljnik.
ajde ajde, to že. sam teoretično gledano, če so mašini po ostalih specifikacijah enaki tista ki več pokuri bo imela več. pa tu gledamo sam NOx. my point je ta, da to je en način kako lahk povprečnim ljudem dopovemo.
ste pa se zapičli v neke tehnološke detajle.
Pyr0Beast ::
What ? Če sta mašini tehnološko in tudi drugače enaki nima kaj da ena kuri več ?
(Če pa vzameš eno mašino in jo tiščiš, bo pa res izpihala več NOx na uro kot tista ki teče prosto. Vprašanje pa je, kako je z deležem NOx/kg izgorelega goriva)
(Če pa vzameš eno mašino in jo tiščiš, bo pa res izpihala več NOx na uro kot tista ki teče prosto. Vprašanje pa je, kako je z deležem NOx/kg izgorelega goriva)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
jah sem pozabu dodat par detajlov...ena mašina ima večjo porabo zaradi X faktorjev.
ok po domače povedano, če delujejo pri istih pogojih. Obe, da imata isto delovno temperaturo, kompresijo,...
mislim whatever, tud če več porizvede NOx-ov, kar se komot strinjam, so tle še druge kemikalje. 3x količina več porabljenega bencina ne more kar izginit in postat manj kot 1x delež te količine.
Zdej pa nehite z tem NOx, ker se vsi strinjamo s tem...my point je bil drugi.
ok po domače povedano, če delujejo pri istih pogojih. Obe, da imata isto delovno temperaturo, kompresijo,...
mislim whatever, tud če več porizvede NOx-ov, kar se komot strinjam, so tle še druge kemikalje. 3x količina več porabljenega bencina ne more kar izginit in postat manj kot 1x delež te količine.
Zdej pa nehite z tem NOx, ker se vsi strinjamo s tem...my point je bil drugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35930 (5415) | turan |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78545 (67240) | PredatorX |
» | Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 95615 (72821) | MadMax |
» | Zelena energija (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 22226 (19983) | Pyr0Beast |