» »

Koliko časa ima trgovina časa, da zamenja izdelek pod garancijo?

Koliko časa ima trgovina časa, da zamenja izdelek pod garancijo?

beethoven ::

Ko servis odobri zamenjavo izdelka oz. vračilo denarja, če istega izdelka ni več na zalogi, kakšen je običajni postopek? Namreč nikoli se še nisem srečal s takšno situacijo in nočem, da bi me sedaj prenesli okoli, ker je od tega, ko mi je servis odobril zamenjavo, minilo že več kot teden dni, v trgovini pa nočejo začeti postopka, ker pravijo, da od dobavitelja niso dobili dobropisa, servis pa jih je sicer že obvestil o tem, da so odobrili menjavo. Je to običajen postopek, da se tako dolgo čaka? Brez računalnika sem že dva meseca in bi rad čimprej končal to zadevo, da grem iskati novega.

3p ::

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Glej člen 21.b.

Kaj pa tebe, kot stranko zanima njihov odnos z dobaviteljem?

http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...

Lepo jim povej, da hočeš denar danes, ali pa jih prijaviš...

king67 ::

Skrajni rok rešitve garancijskih postopkov je 45 koledarskih dni, kako si lahko že dva meseca brez računalnika?!

lp,
king67

Tilen ::

Neodgovoren je.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

beethoven ::

45 dni je bil računalnik na servisu, kjer so ga ''popravljali''. Vmes sem jim gnjavil in so rekli, da bo vsak čas, potem so bili prazniki itd... Na 46. dan so me klicali in rekli, da bodo raje priznali zamenjavo. Danes je 54. dan, torej skoraj 2 meseca. Prvih 45 dni me niti ne moti toliko, imajo po zakonu 45 dni časa, da izdelek popravijo, torej tukaj vse štima. Sedaj pa se zapleta pri trgovini, sem mislil, da se bo zgodba zaključila pri tem, da bo servis priznal zamenjavo in bom lahko šel po nov računalnik, ampak ne, oni morajo baje čakati na dobavitelja preden lahko začnejo postopek. Zato pa sprašujem tukaj, kako je s tem, ali je to normalno?

nevone ::

Normalno ni, dogaja se pa.

"Teži" vsak dan, če je treba pokliči tudi dobavitelja. Povej jim, kaj je na stvari in da je to njihova dolžnost in po moje se bo uredilo. Kaj veš kaj je zadaj. Ampak, če jih boš malo priganjal, je možno, da bo zadeva hitreje in zanesljiveje rešena brez dodatnih komplikacij.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

MxxW5 ::

Delajo se norca iz tebe. Zahtevaj od prodajalca (če si njemu dal računalnik v garancijsko popravilo), denar nazaj. Pika.

Kaj se tebe kot kupca tiče servis in dobavitelj? Kaj si kompliciraš življenje? Stvar si kupil v trgovini. Če je bilo z njo kaj narobe, si jo prinesel v garancijsko popravilo. Kaj so oni delali z njo, se tebe ne tiče. 45 dni je minilo. The end.

Usedi se za kompjuter. Napiši zahtevek za takojšnje vračilo kupnine. Sprintaj ga, podpiši in ga priporočeno pošlji prodajalcu. Če ne bo ničesar, stopi do odvetnika.

nevone ::

Usedi se za kompjuter. Napiši zahtevek za takojšnje vračilo kupnine. Sprintaj ga, podpiši in ga priporočeno pošlji prodajalcu. Če ne bo ničesar, stopi do odvetnika.


Ja, to je pa druga možnost. Sam ugotovi, katera ti bolj leži. Obe imata možnost za uspeh.

Samo čakati pa ne več, ker je minilo že dovolj časa, in bi zadevo zagotovo lahko že rešili. V bistvu te res ne zanima njihov odnos do dobavitelja, ampak ljudje se znamo pogovarjati in včasih lepa beseda lepo mesto najde.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

3p ::

nevone je izjavil:

Normalno ni, dogaja se pa.

"Teži" vsak dan, če je treba pokliči tudi dobavitelja.


Joj, pri takih zadevah sem že jaz bolj bolek, na rabite biti vsi ostali še bolj...

On kot kupec nima nič z dobaviteljem. In nima kaj težit vsak dan. Rok je mimo.

Prodajalec mu le še izplača kupnino. Predvidevam, da z dnem pisne vloge začnejo teči tudi zamudne obresti za to.

MxxW5 ::

Nikoli nisem razumel, zakaj se ljudje jebejo s servisi. A si na servisu kupil produkt? Če je kaj narobe, greš tja, kjer si zadevo kupil, ne? Zakaj bi se pregovarjal s serviserji, ki so povečini houdreti, ki mislijo, da so njihova interna pravila nad slovensko in EU zakonodajo? Prineseš v trgovino, čakaš 45 dni, če ni nič, napišeš zahtevek za nov produkt ali vračilo kupnine. Odobritve, prazniki, servisi...itd., se tebe ne tičejo. Tvoje poslovno razmerje je s prodajalcem, njegovo razmerje s serviserjem in dobaviteljem se te ne tiče.

Aja, po 45 dneh nujno pisno in priporočeno. Telefonske in osebne pogovore si zatakni za klobuk.

verto ::

Zdravo.Trgovci razumejo le groznjo. Priporoceno jim pisi in hkrati obvesti trzno inspekcijo,ker so v prekrsku po Zakonu o varstvu potrosnikov in jih lahko oglobi. Podobno sem storil jaz na predlog trznega inspektorja v primeru Hoferja in Mediona.Po pritozbi so vse uredili vroku treh dni.

Magic1 ::

MxxW5 je izjavil:

Nikoli nisem razumel, zakaj se ljudje jebejo s servisi. A si na servisu kupil produkt? Če je kaj narobe, greš tja, kjer si zadevo kupil, ne? Zakaj bi se pregovarjal s serviserji, ki so povečini houdreti, ki mislijo, da so njihova interna pravila nad slovensko in EU zakonodajo? Prineseš v trgovino, čakaš 45 dni, če ni nič, napišeš zahtevek za nov produkt ali vračilo kupnine. Odobritve, prazniki, servisi...itd., se tebe ne tičejo. Tvoje poslovno razmerje je s prodajalcem, njegovo razmerje s serviserjem in dobaviteljem se te ne tiče.

Aja, po 45 dneh nujno pisno in priporočeno. Telefonske in osebne pogovore si zatakni za klobuk.

Zakaj? Zato ker bo popravilo dlje trajalo, če bo še en posrednik vmes. Vsi servisi niso zanič in tisti znajo v parih dneh uredit zadevo. Prav tako se lahko le z servisem meniš za nadomestno napravo. Če pa je servis sumljiv in zahtevki normalno trajajo 40 dni, je pa res najbolje urejat preko trgovca.
Magic

MxxW5 ::

Jaz se s servisi ne menim nič, oziroma se menim le glede produktov, za katere mi je vseeno, če kaj dobim ali ne (usb ključki...).

Evo primer. Pred letom nazaj sem kupil telefon za 500 eur. Po devetih mesecih sem ga nesel k prodajalcu in uveljavljal garancijo zaradi napake. Ker po enem mesecu ni bilo še nič, sem prekršil lastno pravilo in klical servis. Odgovor? Telefon je brez računa, garancija torej ne velja, poslali smo ga nazaj. Pri čemer je treba povedati, da za uveljavljanje garancije ne rabiš računa, ampak garancijski list (nomen est omen), zato tudi prodajalec računa (ki sem ga imel) ni zahteval od mene, oziroma ga ni poslal servisu. Pač, jako pametan serviser, ki se namesto s šraufanjem in lotanjem raje ukvarja z računi in potrošniškim pravom. Pri tem pošiljanju telefona sem in tja je minilo 45 dni.

Rezultat je bil ta, da je moral meni prodajalec (oziroma v končni fazi bo stroške poravnal uvoznik/servis) odšteti 500 eur (dobil pa bi od njih tudi odškodnino zaradi nezmožnosti uporabe produkta, če bi bil nesramen, oz. če bi se mi dalo jebati s tem). Močno upam, da bodo šli direktno od plače serviserja-pravnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

Magic1 ::

In kaj hočeš povedat? Kot sem povedal, nekateri servisi so korektni in je bolje urejat stvari preko njih, sploh če so bližje od trgovca. Za servise mobilnih telefonov se pa ve, da so zajebanti in je bolje it do trgovca.
Magic

MxxW5 ::

Jaz za ničesar nad 100-150 eur ne bi hodil na servis. Vsak po svoje.

Poleg tega pa, če grem back on-topic, je OP šel do prodajalca. Samo prodajalec ga sedaj nateguje s sklicevanjem na servise in dobropise (enako je bilo tudi pri meni).

Še drugače: ko enkrat mine 45 koledarskih dni, samo zavriskaj in pošlji prodajalcu zahtevek in številko svojega TRRja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

beethoven ::

Hvala vsem za nasvete. Sem pisno obvestil trgovino, da želim imeti vrnjen denar čimprej, tako, da imam paper trail v primeru, da se bo zadeva vlekla še naprej, da pošljem vse skupaj ustreznim organom, pa naj se potem oni z njimi ukvarjajo.

Sicer upam, da do tega ne bo prišlo, ker je bil odnos prodajalcev do sedaj vredu, ampak, ko se zadeva tako dolgo vleče, človek nima izbire, tudi jaz se moram držati pravil in zakonov, naj se jih še oni :)

TheBlueOne ::

Ce se ne motim, lahko po poteku roka odlocis ali bos imel novo napravo podobnih karakteristih, isto novo napravo ali pa popravljeno. Ko sem bil student, smo tako dobivali nove telefone. :) Preberi si OZ (Obligacijski zakonik), je dosti berljiv.

MxxW5 ::

Boljši bo ZVPot, do katerega je že objavljen link v tem topicu. Členi od 21. do 21č.

andromedar ::

Ti samo idi v trgovino in povej da je 45 dni poteklo tega in tega datuma in si prišel po kupnino in s ene ukvarjaj s servisi, dobavitelji in ne vem še čim. To se tebe nič ne tiče.
Kako bodo oni "v ozadju" rešili ni tvoj problem.
Eh?

beethoven ::

ZVPot velja, člen 21.b, tako, kot je že nekdo omenil. Po tem členu mora prodajalec po 45 dneh, če servis izdelka ne popravi, le tega zamenjati z istim, novim. Če to ne more storiti ima šele takrat stranka izbiro. Ali znižano kupnino (in verjetno po dogovoru drug izdelek s podobnimi specifikacijami), ali pa vračilo celotne kupnine (denar in ne dobropis).

V mojem primeru istega računalnika nimajo več v prodaji, zato bom odstopil od pogodbe in zahteval denar nazaj.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639485 (15010) Furbo
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615230 (11988) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486615 (5158) Seljak
»

Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8813118 (11532) k4vz0024
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812084 (8192) amigo_no1

Več podobnih tem