Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
zobnik ::
Kup enga bencinarja z dobrim motorjem in ga daš predelat. Nima bit kej, kar se nebi dal ugodno popravit.
Pri dizlu ti gre dvomasni vztrajnik pa daš skoraj tolk kot stane nova plinska, sam v vednost.
Pri dizlu ti gre dvomasni vztrajnik pa daš skoraj tolk kot stane nova plinska, sam v vednost.
hojnikb ::
kot da moderni bencinar nima dvomasnega vztrajnika. Ali visokotlačnih šob. Ali filtrov....
#brezpodpisa
hojnikb ::
Seveda, če si do sedaj mel 15-20 let stare atmosferce, ki tega niso mel.
Danes se moderni bencinarji razlikujejo od dizlskih evkivalento v sam še manjših detajlih.
Danes se moderni bencinarji razlikujejo od dizlskih evkivalento v sam še manjših detajlih.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
koliko je se pa danes atmosferskih bencinarjev? Mazde pa kake base model renaultov/dacii (z neuporabnimi 65 konji) to je pa to.
#brezpodpisa
Buggy ::
Seveda, če si do sedaj mel 15-20 let stare atmosferce, ki tega niso mel.
Danes se moderni bencinarji razlikujejo od dizlskih evkivalento v sam še manjših detajlih.
tocno tako!
In tudi turbo bencinar na plin, ce najdes ustrezen motor nima s pravo LPG instalacijo nobenih tezav. 120Kkm na cipanem turbobencinarju 265KM na plin dela kot sus. Zajabevajo zdej zgolj starostne finte, ko koridirajo razni senzorji po 10-tih letih na nastavljivem podvozju, pa tudi to se da resit dost ugodno. Je bil pa zdej cas za sprobat se dark side, drugac nebi menjal po 300Kkm :)
Motor, vonj in zvok, ko se usedem iz smrdljivega dizlarja je pa kot balzam.
Buggy ::
trenutno P/P bolj kot ne isti drek:
Opel Insignina 4x4 2.0 LPG 265KM
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
VW Passat 4x4 2.0 BiTDI 240KM stock
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Delta je razlika. Ce Insignijo prbijam ni cenovno razlike toliko kot pri smrdljivcu. Sparam pa nikol nobenga avta na gorivu.
Opel Insignina 4x4 2.0 LPG 265KM
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
VW Passat 4x4 2.0 BiTDI 240KM stock
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Delta je razlika. Ce Insignijo prbijam ni cenovno razlike toliko kot pri smrdljivcu. Sparam pa nikol nobenga avta na gorivu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
hojnikb ::
Če hočeš šparat na gorivu, si kupiš skiro :) Cena bo tako okol 0,15EUR/100KM, če ga polneš doma :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
zobnik ::
dobiš novejši avto s starim motorjem....samo zanimivo da vedno vzamete neke novodobne motorje in jih mešate s plinom...a nismo o plinu in motorjih kateri so primerni že ogromno napisal.
hojnikb ::
ja, recimo kater? Velika vecina starih motorjev gre na smetisce zgodovine, ker ne morejo vec dosegat euro norm
#brezpodpisa
Zengarden ::
Živjo,
kateri od spodnjih enoprostorcev bi bil primeren za predelavo na plin:
https://bit.ly/2I2ZDor
https://bit.ly/3jUT9os
https://bit.ly/38aaIi4
Sem odprt tudi za kak drug predlog.
Hvala
kateri od spodnjih enoprostorcev bi bil primeren za predelavo na plin:
https://bit.ly/2I2ZDor
https://bit.ly/3jUT9os
https://bit.ly/38aaIi4
Sem odprt tudi za kak drug predlog.
Hvala
Digitally affected
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zengarden ()
zobnik ::
Računaj da znajo bit težave z glavo motorja, ventili, sedeži ventilov niso za plin ampak bencin, saj dajo notri oljno mazanje kot ga imam sam, ampak vseeno ti priporočam nakup avta k je TOVARNIŠKO predelan, ta ima glavo drugačno.
zobnik ::
Kar dobro dela ta clio 1.2 16v na plin. Preklop avtomatski po cca 2km, potem pa vseskozi dela, in ni dosedaj niti 1x ven vrglo v 8.000km.
Vgrajeno 7 let nazaj v Sloveniji z oljnim mazanjem ventilov, avto ima 260.000km, na plin je moralo bit ene 130.000km prevoženih.
Vgrajeno 7 let nazaj v Sloveniji z oljnim mazanjem ventilov, avto ima 260.000km, na plin je moralo bit ene 130.000km prevoženih.
zobnik ::
Petrol je ceno plina dvignil za 10 centov na 84 centov, k bi se tud plače dvigovale, penzije in ostalo na tak način....vse se draži.
Valvoline ::
Kdo pa sploh tanka plin pri petrolu? Vedno je 10-15c drazji kot ostali. Seveda ce gre nafta/benz gor bo tudi plin, pricakovano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
zobnik ::
MB in tam je druga zgodba. Tle med Gorenjo vasjo-Kranjem in Ljubljano imajo tak dober kartelni dogovor, razlika 2 centa...in obljube nekaterih da bi postavli svojo plin črpalko, sam pri jeziku so ostal.
mikhaair ::
V ITA vidim imajo precej plinskih Fiat Tipo na voljo. Mislim da je celo turbo verzija. 1.4T, pa nekih 120 konjev. Kaj menite, zanimiva stvar?
hojnikb ::
Petrol je ceno plina dvignil za 10 centov na 84 centov, k bi se tud plače dvigovale, penzije in ostalo na tak način....vse se draži.
Mislim da bo tole zelo hitr ratalo popularno
Malo hecanja, ampak še vedno precej cenej k plin :)
#brezpodpisa
Miha 333 ::
Ima kdo izkušnje z novo Dacio na plin: https://www.dacia.si/ponudba-sandero-ec...
Za nov avto kar zanimiva cena, če te ne moti znamka. Pa še ekosklad kredit je možen.
Za nov avto kar zanimiva cena, če te ne moti znamka. Pa še ekosklad kredit je možen.
hojnikb ::
pomoje nimas kj zgresit, itk bos kupo turbo motor, za katerga za plin skor ni doplacila.
#brezpodpisa
Buggy ::
BTW: zadnji MB motorji V6 (tudi v AMG iteraciji) so baje na LPG zlo hvalezni. AMG C450 oz C43 se dost pocen prodajata..FYI
vesoljec1 ::
Da se vrinem z vprašanjem. Ali bi se mojega Mitsubishija Outlanderja tudi dalo predelati oz. bi bilo smotrno na lpg? 2010 letnik je z cca. 97000 km, 2.4 bencin non turbo.
Kater sistem se priporoča in majstra, ki ve kaj dela?
Hvala
Kater sistem se priporoča in majstra, ki ve kaj dela?
Hvala
Največjiš sovražnžik je STRAH!
matobeli ::
Kje hudiča si pa to dobil?
Lih atmosferski SUVji z večjimi mašinami najbolj profitirajo pri plinu ker maš veliko porabo in se hitro povrne vložek.
Glede na to da je japanc bi rekel da rabiš dodatno mazanje, tudi če ne, škodi ne.
Sigas je dober, Avtocona imam tudi dobre izkušnje.
Ena zadeva ki se splača vprašat je če ponujajo računalnik ki zna štartat direktno na plin če je temperaturni pogoj izpolnjen. Ker pri večjih mašinah pljuskneš kar nekaj bencina pri vžigu, pol se pa nabere čez poletje.
Lih atmosferski SUVji z večjimi mašinami najbolj profitirajo pri plinu ker maš veliko porabo in se hitro povrne vložek.
Glede na to da je japanc bi rekel da rabiš dodatno mazanje, tudi če ne, škodi ne.
Sigas je dober, Avtocona imam tudi dobre izkušnje.
Ena zadeva ki se splača vprašat je če ponujajo računalnik ki zna štartat direktno na plin če je temperaturni pogoj izpolnjen. Ker pri večjih mašinah pljuskneš kar nekaj bencina pri vžigu, pol se pa nabere čez poletje.
errhec ::
Outlander 2003 z LPGjem.
50.000 Km v moji lasti in 300.000 na števcu.
Nobenega problema.
50.000 Km v moji lasti in 300.000 na števcu.
Nobenega problema.
dd
Valvoline ::
Kje hudiča si pa to dobil?
Lih atmosferski SUVji z večjimi mašinami najbolj profitirajo pri plinu ker maš veliko porabo in se hitro povrne vložek.
Glede na to da je japanc bi rekel da rabiš dodatno mazanje, tudi če ne, škodi ne.
Sigas je dober, Avtocona imam tudi dobre izkušnje.
Ena zadeva ki se splača vprašat je če ponujajo računalnik ki zna štartat direktno na plin če je temperaturni pogoj izpolnjen. Ker pri večjih mašinah pljuskneš kar nekaj bencina pri vžigu, pol se pa nabere čez poletje.
Ce avto zjutraj startas direkt na plin (drzis lpg knof), motor ne cuka, lahko heknes plinsko napeljavo da dela skoz na plin. Verjetno vsak lpg sistem ima senzor temperature hladilne tekocine, al je gor na uparjalniku, al nekje vmes med cevmi za hl. tek. Sistem heknes tako da zamenjas termosenzor z uporom, enake vrednosti kot jo da termosenzor pri delovni temperaturi. Tako sem jaz zmodal ex lanos, da je vedno startal na plin, dodal se stikalo za vsak primer (v primeru hudega mraza) da preklaplja med uporom ter termosenzorjem, tj med stock ter modano varijanto, prakticno ni bilo potrebe vedno je bil nastavljen da starta takoj na plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
matobeli ::
Tud če hekneš upor ne štarta na plin avtomatsko, oziroma mora sistem podpirat da lahko. (ni to nekaj novega, ampak eni še vedno nimajo)
Uno temperaturo lahko itak nastaviš dost nizko, ampak men pod 10stC zunaj kar lepo trokira, tko da direkt štartam sam če je topla mašina ali če je bila dovolj topla noč.
Sej, da se s knofom štartat, ampak če bi kupoval nov kontroler bi vzel takega ki zna to samodejno, zgolj zaradi udobja.
Uno temperaturo lahko itak nastaviš dost nizko, ampak men pod 10stC zunaj kar lepo trokira, tko da direkt štartam sam če je topla mašina ali če je bila dovolj topla noč.
Sej, da se s knofom štartat, ampak če bi kupoval nov kontroler bi vzel takega ki zna to samodejno, zgolj zaradi udobja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
vesoljec1 ::
#matobeli# , zaželel sem si višji, večji avto, po moznosti 4x4, ki nima stalnega 4x4 pogona in pa obvezno bencinarja. Dizel ni za moj okus. Sem jih imel nekaj, pa me noben ni prepričal. Razen navora, vse ropota od HDI, do nemca, do...
Avto sem pa dobil od starejšega možakarja, kateri si ga je kupil za 60i RD, potem ga je 10 let imel in ga prodal. Pa še km nima veliko. Avto kot iz trgovine, ko bi ga videl.
Ker bom pa delal malce več km, pa sedaj razmišljam celo o avtoplinu.
Nekoč sem bral mislim da o sistemu Prins, BRC, Zavoli in če se prav spomnim, je Prins (mislim, da skandinavski) bil opevan kot vrhunska izbira.
Sedaj je že toliko let, da niti ne vem, kaj je sploh na tržišču. Rad bi pa dobro in kvalitetno, ne da se bom potem po glavi tolkel.
Avto sem pa dobil od starejšega možakarja, kateri si ga je kupil za 60i RD, potem ga je 10 let imel in ga prodal. Pa še km nima veliko. Avto kot iz trgovine, ko bi ga videl.
Ker bom pa delal malce več km, pa sedaj razmišljam celo o avtoplinu.
Nekoč sem bral mislim da o sistemu Prins, BRC, Zavoli in če se prav spomnim, je Prins (mislim, da skandinavski) bil opevan kot vrhunska izbira.
Sedaj je že toliko let, da niti ne vem, kaj je sploh na tržišču. Rad bi pa dobro in kvalitetno, ne da se bom potem po glavi tolkel.
Največjiš sovražnžik je STRAH!
Valvoline ::
Meni je lanos cukal pod -5c, zato sem vgradil stikalo za preklop upor/termosenzor. Ampak krivec za to je bila oslabljena cinspula, saj mi je vcasih cukalo tudi pri vrocem motorju. Ko sem tuljavo zamenjal je startal na plin bp tudi pri -30 pa nic ni cukal. Nekateri sistemi imajo limit kolkokrat lahko startas direkt na lpg z knofom (varnostni start kao ce ti zmanjka benza ali mrkne benz crpalka). Vcasih se to da nastavit v programu, majstri namernoma nastavijo na 10-20x. Nekatere plinske naprave imajo timer, pa tako majstri namernoma nastavijo da na vsakih XX delovnih ur ali 15-20.000km mors avto peljat na lpg servis da lahko preklaplja na lpg, same nategancije za nepotrebno ozemanje strank. Vecina lpg sistemov ima minimum 20-25c za temperaturo preklapljanja, nizje ne gre v programu. Moj hack je 100% *analogni* ni treba nic prckat po plinskem ecuju z nastavitvami itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Adder ::
Furam avto na cng, nobenih problemov s cukanjem al kej. Ko ti zmanjka plina, je preklop avtomatski in neopazen. Od junija nardil 12k kilometrov gratos :)
Valvoline ::
Valvoline, a kej veš kakšen uparjalnik imaš?
Lanos je ze zdavnaj sel naprej. Podaril teti se ona se je furala na siht se kaksno leto pa pol pa ga prodala bolgarom, pri skoraj 400k na stevcu. Pac je bilo par zadev za porihtat, sklopka je bila proti koncu,volanska letev itn. Ce bi mi takrat povedala, bi ga zrihtal poceni ter se peljala naprej. Skoda. :V
Vem da je plinska naprava bila neka reg omvl, verjetno tudi uparjalnik.
vesoljec1 ::
Pozna kdo sistem Tartarini?
Podjetje iz Celja jih vgrajuje. Dajo 8 let garancije na vgrajene komponente, garancijo na motor, dva načina mazanja ventilov, kapalno z oljem, pri "turiranju" avta na avtocesti pa baje z dodajanjem bencina, nekaj v tem stilu. Takrat se mazanje ali kako bi rekel, hlajenje z oljem izključi.
Podjetje iz Celja jih vgrajuje. Dajo 8 let garancije na vgrajene komponente, garancijo na motor, dva načina mazanja ventilov, kapalno z oljem, pri "turiranju" avta na avtocesti pa baje z dodajanjem bencina, nekaj v tem stilu. Takrat se mazanje ali kako bi rekel, hlajenje z oljem izključi.
Največjiš sovražnžik je STRAH!
zobnik ::
Odvisno od avta do avto od servisa do seervisa od stila vožnje do plinske naparave itd....mam že tretjega cliota 2 na plin in če mi ta crkne bo tudi naslednji avto na plin.
Zdi se mi to en dobra zadeva, ko ni treba šparat in sam goniš. 150.000km sam na plin bo delal, pol pa če crkne kak injektor, novi vsi 4 so samo 100 evrov+ delo---al pa kak uparjalnik, nov je 100 evrov + menjava s servisom na 200.
Zdi se mi to en dobra zadeva, ko ni treba šparat in sam goniš. 150.000km sam na plin bo delal, pol pa če crkne kak injektor, novi vsi 4 so samo 100 evrov+ delo---al pa kak uparjalnik, nov je 100 evrov + menjava s servisom na 200.
Buggy ::
Nikoli nobenga problema, pa sem dal LPG v dva turbo motorja. Port inject in direct inject...pa oboje se dodatno cipano nad tovarniske specifikacaije...210KM in 265KM. Plin se izplaca s pravo masino z veliko porabo, seveda je pa treba prej narediti mal domace naloge.
Pri meni so bili to SAAB motorji..hvalezni in OP!
Na plin narejeno preko 300Kkm
zdaj imam pa enega dizl smrdljivca 300KM, pa se za fun raje vsedem spet v bencinarja na plin (cca ista poraba v denarju)...revsi se vedno stejejo ;)
Pri meni so bili to SAAB motorji..hvalezni in OP!
Na plin narejeno preko 300Kkm
zdaj imam pa enega dizl smrdljivca 300KM, pa se za fun raje vsedem spet v bencinarja na plin (cca ista poraba v denarju)...revsi se vedno stejejo ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
iskra ::
Da se priklopim še jaz na vašo pipo znanja:
Kupil sem rabljeno Mazdo 5 2009 1.8 benz s tisto nesrečno G1 predelavo. Prejšnji lastnik je to vgradil pri 40kkm, nato je pri 160kkm nekaj nehalo pravilno delati. Varovalko je dal ven in počakal name, da kupim avto 3kkm kasneje.
Baje je vse lepo delalo z rednim vzdrževanjem, samo ni se jim dalo metati denarja za servis, ker so vedeli, da gre od hiše v kratkem.
Zanima me, če kdo to popravlja na Goriškem, da se ne svaljkamo čez pol države za popravilo in po možnosti iščemo prenočišče, ker (itak) ne bo isti dan rešeno.
Druga opcija (ker ne vem, kaj je narobe) bi bila, da obdržim rezervoar in če je še kaj drugega uporabnega in zamenjam kar je treba - kak strošek je to? Kaj je kompatibilno med različnimi predelavami?
Hvala vam!
Kupil sem rabljeno Mazdo 5 2009 1.8 benz s tisto nesrečno G1 predelavo. Prejšnji lastnik je to vgradil pri 40kkm, nato je pri 160kkm nekaj nehalo pravilno delati. Varovalko je dal ven in počakal name, da kupim avto 3kkm kasneje.
Baje je vse lepo delalo z rednim vzdrževanjem, samo ni se jim dalo metati denarja za servis, ker so vedeli, da gre od hiše v kratkem.
Zanima me, če kdo to popravlja na Goriškem, da se ne svaljkamo čez pol države za popravilo in po možnosti iščemo prenočišče, ker (itak) ne bo isti dan rešeno.
Druga opcija (ker ne vem, kaj je narobe) bi bila, da obdržim rezervoar in če je še kaj drugega uporabnega in zamenjam kar je treba - kak strošek je to? Kaj je kompatibilno med različnimi predelavami?
Hvala vam!
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
matobeli ::
Ne poznam sicer čist G1 sistema, ampak velik del denarja ponavad odpade na samo napeljavo in rezervoar, če ni ravno atest že zapadel bo čisto OK tisti vgrajen, ne bi smel bit nekaj posebnega in bi moral čisto lepo pasat na druge sisteme.
Če greš k kakemu privatniku bi moralo to koštat cca 400eur, mrbit nekaj več, precej odvisno od majstra, to pa praktično v enem letu not prineseš.
Če se ti da ukvarjat in pogledaš točno kaj imaš vgrajen lahko tud sam nabaviš kakšen del iz tujine pa bo hitro kakšnega stotaka manj, ker naši radi nekaj marže ubrišejo na kose.
Pa vgradi si mazanje ventilov, če še nisi imel.
Kaj točno je kompatibilno ne vem na pamet, crknilo pa je verjetno nekaj od: uparjalnik, računalnik, senzor tlaka plina, senzor temperature, senzor obratov, injektorji.
Najdražja zadeva je računalnik, ampak tud ta košta v tujini okol 100eur.
Če greš k kakemu privatniku bi moralo to koštat cca 400eur, mrbit nekaj več, precej odvisno od majstra, to pa praktično v enem letu not prineseš.
Če se ti da ukvarjat in pogledaš točno kaj imaš vgrajen lahko tud sam nabaviš kakšen del iz tujine pa bo hitro kakšnega stotaka manj, ker naši radi nekaj marže ubrišejo na kose.
Pa vgradi si mazanje ventilov, če še nisi imel.
Kaj točno je kompatibilno ne vem na pamet, crknilo pa je verjetno nekaj od: uparjalnik, računalnik, senzor tlaka plina, senzor temperature, senzor obratov, injektorji.
Najdražja zadeva je računalnik, ampak tud ta košta v tujini okol 100eur.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
matobeli ::
Vpiš LPG in tvoj kraj, zih bo kaj ven vrglo, drugač pa pejd magar v italijo, oni ful tega delajo.
Valvoline ::
Pred leti sem sel gledat enga a6 na plin, z kao majhno okvaro plinske naprave. No, ugotovilo se je da je plinski ECU kaput, originalnega ali zamenskega se ni dalo dobit, na spletu si lahko dubu ecu enake znamke novejse generacije, pod vprasanjem ce bi bilo backward kompatibilno. Monterjev nasvet, menjava kompletnega sprednjega dela plina (ecu,injektorji,uparjalnik,map,senzorji,komplet el.instalacija), torej od sistema ostane le lpg tank, racun za popravilo 1000+ evrov (ker je bil v6).
Vsak lpg sistem/ecu podpira natancno dolocen seznam sestavnih delov, mogoce se da kaj prckat z kombiniranjem, ampak ti tega noben majster ne bo delal. Ne mores npr bosch crpalko,sobe,turbo, cinspulo itn za vw vgradit v pezoju in obratno. Nekaj podobno je pri lpg sistemih, razen za lpg tank ter multiventil ki sta takorekoc univerzalna.
Vsak lpg sistem/ecu podpira natancno dolocen seznam sestavnih delov, mogoce se da kaj prckat z kombiniranjem, ampak ti tega noben majster ne bo delal. Ne mores npr bosch crpalko,sobe,turbo, cinspulo itn za vw vgradit v pezoju in obratno. Nekaj podobno je pri lpg sistemih, razen za lpg tank ter multiventil ki sta takorekoc univerzalna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
matobeli ::
Kaj pa vem, ventili so lih samo to, EM ventili, uparjalnik je mehanski, filtri in plinska inštalacija so mehanski.
menjaš ECU in elekrično napeljavo, senzorje (pa še to imajo ponavad ECUji nastavljivo).
Če sploh je okvara na ECU, glede na narejene kilometre je vsaj za menjat ventile ter obnovit uparjalnik.
Ena spletna trgovina kjer se prodaja dele da se dobi realni občutek koliko kaj stane: https://lpg.auto.pl/en/
menjaš ECU in elekrično napeljavo, senzorje (pa še to imajo ponavad ECUji nastavljivo).
Če sploh je okvara na ECU, glede na narejene kilometre je vsaj za menjat ventile ter obnovit uparjalnik.
Ena spletna trgovina kjer se prodaja dele da se dobi realni občutek koliko kaj stane: https://lpg.auto.pl/en/
deco16 ::
Tuki pri tevih poljakih se res dobi svašta, sem že veliko naročil pri njih. Na hitro servis za plinsko napravo stane cca 2€(dva filtra in tesnila) :)
Majo pa ful komponent, če nisi lih na kašnem našem plinskem sistemu se da dobit vse.
Majo pa ful komponent, če nisi lih na kašnem našem plinskem sistemu se da dobit vse.
Valvoline ::
Kaj pa vem, ventili so lih samo to, EM ventili, uparjalnik je mehanski, filtri in plinska inštalacija so mehanski.
menjaš ECU in elekrično napeljavo, senzorje (pa še to imajo ponavad ECUji nastavljivo).
Če sploh je okvara na ECU, glede na narejene kilometre je vsaj za menjat ventile ter obnovit uparjalnik.
Ena spletna trgovina kjer se prodaja dele da se dobi realni občutek koliko kaj stane: https://lpg.auto.pl/en/
Deli so itak dzaba. Na alix dobis npr sobe vse 4 komplet z railom za 23e, uparjalnik za 50e, ostala krama tudi za drobis. Ampak noben majster ti tega ne bo sel vgrajevat in nastavljat, v tem je problem. On ti bo vgradil *svoje* nastavil in sprogramiral, ter mastno pokasiral. Plinski filter in podobno seveda lahko sam zamenjas, za kak bolj zahteven poseg ali menjava kljucnega dela, kar zahteva ponovno programiranje ter nastavljanje parametrov itn si fucked, kot receno noben lpg majster ne bo vrtal v svojem zepu da bi ti mel enostavno ter poceni popravilo, se nastavil ti bo ecu da se zaklene casovno tako da mors vsakih 15-20k na pregled kljub temu da si filter lahko sam zamenjas. Lokalni popoldanc pac ne more prckat po plinskih sistemih, nima ne opreme, ne znanja, ne delov na voljo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
matobeli ::
Hm, jaz mam lih kontra izkušnje. Če je mel majster USB kabel za dotičen ECU je lahk zrihtal vse. Tud vgradnja rabljenega sistema ni bila težava. Če ni mel kabla je pa lahk lih sam filter menjal
iskra ::
matobeli: žal je moj sistem od G1. Kar sem raziskal, je šla firma po gobe in programska oprema z njimi oziroma nekam drugam. Moj mehanik pravi, da je jeba brez pravega programa nastavljati parametre oziroma brati napake iz ECU. Bom ob priliki sprožil še kup telefonov tu naokrog, če kdo vseeno ima pravi program. 2 sta me že zavrnila. Hvala vsem za hitre odgovore, zelo poučno!
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
matobeli ::
Dej poglej fizično na ecu od kere firme je, mrbit pa lahko kaj rešimo. drugač pa nabavi ecu, takega s katerim dela izbrani mehanik, oziroma naj ti ga on dobavi. Zdej, če res ne boš našel nobenega mehanika ki se mu bo splačalo s tem ukvarjat je še zmer varjanta da se pelješ po državi, v okolici Lj in Kr je tud kakšen majster ki mu pomoje ne bi blo tolk težko menjat ecuja pa popravit če še kaj drugega ne dela.
Nisem pa 100% kaj točno že piše v homologaciji, a je notri tudi ECU ali samo rezervar in ventil.
Ne sam da je jeba, včas kar nemogoče, dostikrat rabiš še pravi kabel.
Nisem pa 100% kaj točno že piše v homologaciji, a je notri tudi ECU ali samo rezervar in ventil.
Moj mehanik pravi, da je jeba brez pravega programa nastavljati parametre oziroma brati napake iz ECU.
Ne sam da je jeba, včas kar nemogoče, dostikrat rabiš še pravi kabel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
zobnik ::
Tud men je na bivšem crknil plinski računalnik, edini ki je to ugotovil je avtonaplin, je tudi rekel da lahko naroči tam okol 120 evrov + menjava.
Ampak nisem dal popravt, ker je plin že naredil svoje 200.000km na števcu čez 300.000km.... se raje odločil za drug avto, v 1.5 letu sem prevozil 25.000km. Plin kar dela in ni težav še 20 jurjev in jih bo 300 jurjev
Ampak nisem dal popravt, ker je plin že naredil svoje 200.000km na števcu čez 300.000km.... se raje odločil za drug avto, v 1.5 letu sem prevozil 25.000km. Plin kar dela in ni težav še 20 jurjev in jih bo 300 jurjev
zobnik ::
Petrol podražil plin na 1.05 evra, če teli niso pogoltni. Logo škofja Loka 86 centov, upam da ostane tako čeprav sem prepričan da ga bodo podrazil
zobnik ::
Le kdo bi razumel tole: Ne vem kaj so delal z avtom prej.....sem za foro vozil do 3000 obratov, res da so bli vmes Davški hribi, ampak poraba sledeča 400km in 33l plina, poraba 8.25l/100km. Vem da sem tam bencinarje vozil s 6l, ampak ne tega. Če pa avto večkrat teram na 5-6000 obratov in pr semaforju na hitro speljujem je poraba ista.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44224 (31616) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9912 (6719) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12308 (5682) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4360 (1131) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6808 (6260) | Buggy |