» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
42 / 56
»»

alexmarsic ::

pa saj tisto lahko na prst stisneš milimeter bližje saj to ni problem. saj se v 20 tisočih kilometrih če primerjaš novo že kar zamakne.

-valvoline- ::

Za plin je uradni nasvet da se razmik med elektrodami rahlo zmanjsa, noben pa ne pove kolk naj bi biv natancno. Eh.
:D

Buggy ::

mozno, jaz sem vedno original od motorja not dajal brez tikanja elektrod, pa je vse funkcioniral tko kot se zagre. Kar se pa tice "special" LPG sveck so pa bolj kot ne nateg, ce ze uporabljas platinzm svece.

D3m ::

alexmarsic je izjavil:

D3m je izjavil:

Se pravi tovarniško vgrajeno?


Ja tako je tovarniško vgrajeno.


Jah jaz sem zdaj menjal filter tekoča faza ker plinaste faze filtra nima landi renzo sistem. Svečke pa ja NGK in jih ob menjavi olja in to odvijem jim malo nastavim razdaljo in ponovno prišraufam not pomojem za 100k bojo dobre...


Malo sprašujem, ker konec meseca dobim novo Insignio na LPG 1.4 pa me zanima, kako se kaj obnese pa garancija na motor bo 7 let.
|HP EliteBook|R5 6650U|

eric_cartman ::

Živjo!

Trenutno imam v 1.6 motorju Avtoplin že kar nekaj let. Vendar se je pojavila težnja po novem avtomobilu..

Kako se obnesejo turbinci (TFSI/TSI) na plin, ima kdo? Al pa če kdo mogoče pozna kakšnega dobrega stručkota, ki bi povedal ali potem pri turbinah plinski sistem dobro deluje ali ne.

Hvala.

_zupko_ ::

na žalost tega foruma nisem odkril pred slabim letom, ko sem se odločal za vgradnjo avtoplinskega sistema. vozim FIAT Bravo 1.4 T-jet in januarja letos sem dal vgradit avtoplinski sistem podketja G-1. Vgradit sem ga dal po priporočilu koelga, ki ima enak avto in njihov sistem (vse komponente so njihove izdelave) in zadeva deluje pri njemu že 5 let brez problemov. sam sicer nisem dobil prav njihovega sistema, saj ga letos več niso vgrajevali, ampak so mi vgradili multiventil TOMASETO-ACHILLE in uparjalnik ZAVOLI ZETA-N. za razliko od kolega imam jaz z avtom težave in sicer avto kakšen mesec po vgradnji oz. po odstranitvi Check Engine lučke, ki se naj bi pojavila zaradi plinov, ni več normalno vžigal zjutraj na hladno. glede te težave sem bil štirikrat na servisu pri G-1 in vedno so odkrili nekaj kar ni pomagalo (primer: da naj bo v tanku več kot pol bencina, ponastavljanje sistema, vgradnja emulatorja,...). avto sicer vžiga normalno kakšne štiri dni po točenju svežega bencina, po preteku teh nekaj dni, je pa potrebno avto vžigat vsaj trikrat, da dejansko vžge. skratka nič ni pomagalo. nekaj dni nazaj sem bil na servisu pri novem podjetju, ki je nastalo po stečaju G-1, pri GEN1 in moram reč da isto sranje, avto po preteku nekaj dni po točenju svežega bencina ne vžiga več v prvo. A ima kdo takšno izkušnjo?

Kam naj dam popravit zadevo da bo delavalo tako kot mora? Jutri imam namen klicat v SIGAS, da vidim če mi bojo lahko kaj svetovali.

Prosim za kako informacijo če kdo kaj ve o tem.

veqlargh ::

Iz kje pa si? Jaz sem mojega fural v LJ h Hribarju, sicer nisem mel nobenih težav razen pred cca pol leta, ko mi več ni preklopu na bencin, ko je zmanjkalo plina, smo resitiral plinski ECU in vozi dalje spet normalno. Imam Zavoli sistme, zato mi je padlo na pamet.

G1 ja, biseri.

_zupko_ ::

sem iz posavja, ampak dejansko grem kamorkoli za ureditev zadeve, ker mi gre zadeva zelo na živce.

ja in očitno so GEN1 isti biseri...

-valvoline- ::

_zupko_ je izjavil:

na žalost tega foruma nisem odkril pred slabim letom, ko sem se odločal za vgradnjo avtoplinskega sistema. vozim FIAT Bravo 1.4 T-jet in januarja letos sem dal vgradit avtoplinski sistem podketja G-1. Vgradit sem ga dal po priporočilu koelga, ki ima enak avto in njihov sistem (vse komponente so njihove izdelave) in zadeva deluje pri njemu že 5 let brez problemov. sam sicer nisem dobil prav njihovega sistema, saj ga letos več niso vgrajevali, ampak so mi vgradili multiventil TOMASETO-ACHILLE in uparjalnik ZAVOLI ZETA-N. za razliko od kolega imam jaz z avtom težave in sicer avto kakšen mesec po vgradnji oz. po odstranitvi Check Engine lučke, ki se naj bi pojavila zaradi plinov, ni več normalno vžigal zjutraj na hladno. glede te težave sem bil štirikrat na servisu pri G-1 in vedno so odkrili nekaj kar ni pomagalo (primer: da naj bo v tanku več kot pol bencina, ponastavljanje sistema, vgradnja emulatorja,...). avto sicer vžiga normalno kakšne štiri dni po točenju svežega bencina, po preteku teh nekaj dni, je pa potrebno avto vžigat vsaj trikrat, da dejansko vžge. skratka nič ni pomagalo. nekaj dni nazaj sem bil na servisu pri novem podjetju, ki je nastalo po stečaju G-1, pri GEN1 in moram reč da isto sranje, avto po preteku nekaj dni po točenju svežega bencina ne vžiga več v prvo. A ima kdo takšno izkušnjo?

Kam naj dam popravit zadevo da bo delavalo tako kot mora? Jutri imam namen klicat v SIGAS, da vidim če mi bojo lahko kaj svetovali.

Prosim za kako informacijo če kdo kaj ve o tem.

Ce mas sistem na plinasto fazo mogoce ga serje bencinska crpalka, zato tezko vzge zjutraj. Vsaj tako je bilo pr mojem lanosu (vziga na bencin). Ko sem zamenjal bencinsko je vse bilo ok. Zanimivo da mi po menjavi bencinske avto potegne boljs tudi na plin, kar pa si ne znam razlozit zakaj, saj k je na plin ne kuri bencina. Baje je nekaj povezano z tlakom goriva, saj tudi k se furas na lpg bencinska se vedno dela in nek senzor meri ustvarjen pritisk, in tista informacija potem gre v ecu da bi natancno uravnal mesanco, ker ecu ne ve ce se ti furas na benz ali lpg. Tak da v mojem primeru zarad slabe bencinske crpalke motor ni deloval optimalno tudi k je delal na lpg.

Zgodovina sprememb…

Damjan3 ::

Pozdravljeni,

nov na forumu, ne pa na avtoplinu :)

Zupko: moja punca ma cliota 1.2 16v 2005 letnik ista štorija - s plinom je nardila od začetka vgradnje (pri 80.000) 25.000km in se je to pojavil. Problem se pojavi samo zjutraj ob prvem vžigu avta, potem čez dan štarta v prvo in tudi med vožnjo dela normalno. Se pa čez čas (tedni) stanje slabša in ga moraš vedno večkrat zaganjat ob prvem zagonu zjutraj da vžge. Moj mehanik, ki dela na Hyundai servisu, je rekel, da v tem primeru so sigurno ventili. In res je odprl motor, naštelal ventile, dal še eno tekočino za čiščenje in avto vžge mal prej ampak problem v celoti ni odpravljen. Rekel je tudi, naj zaganjač oz ključ drži do konca v prvo, da vžge in ne da večkrat prekine. Ventili so bili že čisto stisnjen, je še povedal. Dolgoročno, je rekel, da bo treba vsakih 25.000km štelat ventile, če bo šlo pa še bolj na slabš pa menjava... Ona ma zmontirano od Petrola (Vianor) Lovatota brez mazanja ventilov, ker na vsakih osem vbrizgov brizgne bencin. Avto pri naglem pospeševanju pri visokih obratih rahlo cuka oz. bolje rečeno ne vleče zvezno, malo prekinja, ampak to že od prvega dne. Meni to moti, njo ne.

Zdej pa še moje izkušnje, verjetno najdaljše (12let) in obsežne (3avti) na tem forumu glede avtoplina.
Trenutno vozim hyundai accenta 1.5 GS 12v, l. 1999, avto sem dal predelat, ko je imel 24.000km in je bil star 10 let. Vgraditi sem dal Lovato pri sedaj že pokojnem Tomažu iz Avtoplin centra poleg Dolenjske ceste v Ljubljani. Danes ima avto 206.000 km. v teh 180.000km sem zamenjal 3x filtre in to je ves strošek, ki sem ga imel kar se tiče plina (60€ vse skupaj). Avto bo sedaj star 18 let, vozim ga na AMZS tehničnega v Ljubljano, lambda koeficient (ko ga merijo dela na bencin) je 1.002 , prvi katalizator! Motor vleče zvezno, v štant gasu oz prostem teku ni nobenega popravljanja obratov, tudi ne ko pripelješ v križišče in se ustavljaš (eni majo s tem skoz probleme).... skratka avto dela povsem enako kot na bencin in to že 180.000km!!!

Pred tem sem imel isto accenta z identično mašino in je isto lepo delal, letnik 1997, zato sem tudi iskal enak avto rabljen in dal isto napravo premontirat na zdajšnjega.

Tudi punca je imela že na prejšnjim twingotu 1. generacije nekega turškega proizvajalca zmontiranega pri Avtoplin centru v Ljubljani, tako kto jaz in avto je delal BP. Naredila je 50.000km z njim, ker pa je imel že močno rjavo podvozje ga je prodala, ker je od očeta dobila Cliota. Ta twingo še danes goni po avtocestah 140km/h :) ga včasih vidim.

Mama ma od Prinsa na Suzukiju SX 4x4 1.6 120KM l. 2011 noter eno leto in za zdaj dela BP, ma pa res samo 15.000 narejenih trenutno, tko da tukaj ne bom pameten ;)

POVZETEK:
Vsi verjetno vemo, da so stari motorji imeli drugačne litine oz materiale na sedlišču ventilov. Ti materiali so bili bolj "robustni" oz tudi slučajno primerni za izgorevanje plina pri višjih temparaturah in brez primesi, ki jih drugače bencin ima. Danes varčujejo z materiali, poleg tega je tudi tesnenje boljše, so pa seveda zatevane druge litine materialov, ki pa očitno niso več tako vzdržljivi pri izgorevanju plina, medtem ko so bencin povsem primerne. Zato so dodali dodatno mešanico za mazanje ventilov, ki naj bi nevtralizirala to šibkost modernih motorjev. Iz vaših zgornjih objav pa se mi zdi da tudi temu ni tako... na žalost. Poleg tega (kot je že nekdo zapisal) pri vgradni plina največ štejejo izkušnje, saj večino vsi dobijo težave čez čas, vsak mulec pa zna nastavit nov sistem na brezhiben motor, ki dela BP. Zato pravgotovo ni vsak sistem za vsak avto.

Moj accent nima konkurence po zanesljivosti pri predelavi na plin, zato ga bom vozil še naprej, pa tudi če bo ves rjav :)

Za vse moderne motorje pa mislim, da obvezno mazanje ventilov in ne tako kot ima sedaj Lovato, da vsake toliko brizgne bencin, ker bo spet zdržalo samo 30.000km potem imaš pa enak problem, le da ga odložijo po obdobju garancije in se s tem sami rešijo odgovornosti.

Trenutno mislim, da bi bil Prins moja prva izbira, pa tudi ta ni popoln. Odvisno od avta v katerega gre 8-)

Go-ahead ::

Ali ima mogoče kdo toyotino mašino 1.6 predelano na plin (81 KW)?


Kaj pa ostali, ali bi še šli na plin?

DejanMen ::

zdravo zupko, js mam enakega fiata predelanega na plin, in imam isti problem da avto vredu ne vžiga in to na bencin..
Potem pa sem se malo pozanimal okrog pr firmah ko delajo plin in smo skupaj ugotovili, da more imeti moj avto več kot polovico rezeervoarja bencina, potem pa normalno vžiga, kar pa itak mam za ogromno časa ker itak skos vozim na plin.. In mi zdj zadeva deluje normalno. sem pa že tudi skoraj obupal ker avto ni vžigal ampak me je potem Prins napotil na Plinex kjer so mi to povedali in avto deluje ok razen da morem paziti kolko mam bencina v rezrvarju..
Lep pozdrav pa ti priporočam da probaš in boš videl da bo avto deloval vredu..

Malajlo ::

Kakšna fora je to s polovico tanka bencina? Tistega s pritiskom ne kupim, razen če vpliva kaj tistih deset centimetrov višine goriva in zato tisto malenkost tlaka več.
Mogoče pomaga, če daš magnet na cev ...

zbrisan ::

@Damjan3
" Mama ma od Prinsa na Suzukiju SX 4x4 1.6 120KM l. 2011 noter eno leto in za zdaj dela BP, ma pa res samo 15.000 narejenih trenutno, tko da tukaj ne bom pameten ;) "

mislim da boste z tem avtom v prihodnosti imeli se najvecje probleme z plinom.

DejanMen ::

Glej nevem kakšna je fora z rezervoarjem, samo meni avto zdaj dela vredu in vsako jutro normalno vžiga.. l.p.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejanMen ()

Janee ::

Pozdravljeni, sem nova na temi "avtoplina" tako, da bi želela par informacij o smiselnosti avtoplina. Kupujem namreč nov avto in sicer Kio Sportage (eventuelno Hyundai Tucson) pa me zanima ali bencinski motor ali dizelski? Do zdaj imam dve nasprotujoči si mnenji in sicer od očeta, ki navija za dizla in drugo od sodelavke s katero se skupaj voziva in že ima plin. En minus poznam in sicer omejena garancija nove Kie in en plus, cena vožnje.
Ali ima že kdo izkušnje z novo Kio ali Hyundajom? ( baje naj bi imeli enake motorje??? )
Lp, J

matobeli ::

Ima kdo izkušnje s rednim servisom LPG sistema, vgradil ga je SIGAS. Se menja samo dva filtra ali je še kaj drugega zraven?

Drugače pa moje izkušnje z LPG: Deluje odlično, edino v največjem mrazu sem svojo pot v službo opravil nekje 4km na bencin, kar je zame 40%.

Za avtocesto je pa super. Pri 150km/h je bila moja poraba pod 10 (Mazda 6). Sweet >:D

Pero_SLO ::

Ima kdo izkušnje s predelanimi 1.2 TSI motorji na LPG? Sedaj ko delam več kilometrov, se mi bi investicija povrnila nekje v dveh letih. Če prav razumem iz vsega prebranega je poraba malo višja za ene 10% na LPG in pri TSI motorjih mora med vožnjo na LPG še vedno dovajati tudi bencin zaradi hlajenja šob, ki so direkt v cilindrih in mora imeti sistem za mazanje ventilov. Mi lahko še kakšen lastnik predelanega TSI motorja na LPG še kaj svetuje iz lastnih izkušenj?

LP,
Peter

D3m ::

Ne bo ok.

Motor ni delan za LPG.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Utk ::

Pero_SLO je izjavil:

Ima kdo izkušnje s predelanimi 1.2 TSI motorji na LPG? Sedaj ko delam več kilometrov, se mi bi investicija povrnila nekje v dveh letih. Če prav razumem iz vsega prebranega je poraba malo višja za ene 10% na LPG in pri TSI motorjih mora med vožnjo na LPG še vedno dovajati tudi bencin zaradi hlajenja šob, ki so direkt v cilindrih in mora imeti sistem za mazanje ventilov. Mi lahko še kakšen lastnik predelanega TSI motorja na LPG še kaj svetuje iz lastnih izkušenj?

LP,
Peter

Vprašaj na www.prins.si.
Nobenga dodatnega bencina ne troši, če je narejeno prav.

Posebej za vozila z direktnim vbrizgom smo v Prinsu razvili poseben avtoplinski sistem, ki smo ga poimenovali Direct Liqui Max. Gre za sistem vbrizga avtoplina v tekoči fazi. V tem primeru se za razliko od vbrizga plinaste faze vbrizga le avtoplin (brez bencina). Poleg tega avto tudi ob hladnem zagonu štarta na avtoplin. Zato je bencin le še za rezervo v primeru, da zmanjka avtoplina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pero_SLO ::

D3m je izjavil:

Ne bo ok.

Motor ni delan za LPG.


Noben agregat ni delan za LPG, če ne pride iz tovarne ven, da je delan izključno na LPG, pa še tisto, kar pride iz tovarne, se kvari. Tu sprašujem o predelavi agregata na LPG in kako se ostalim TSI lastnikom obnese. Mogoče zvenim malo tečen, za kar se opravičujem, vendar gre za predelavo in me bolj skrbi, da bi na koncu uničil motor s predelavo in bi ostal s še par tisoč EUR stroškov za popravilo oz. prodajo avta za par "stotakov"...

LP,
Peter

D3m ::

Pero_SLO je izjavil:

D3m je izjavil:

Ne bo ok.

Motor ni delan za LPG.


Noben agregat ni delan za LPG, če ne pride iz tovarne ven, da je delan izključno na LPG, pa še tisto, kar pride iz tovarne, se kvari. Tu sprašujem o predelavi agregata na LPG in kako se ostalim TSI lastnikom obnese. Mogoče zvenim malo tečen, za kar se opravičujem, vendar gre za predelavo in me bolj skrbi, da bi na koncu uničil motor s predelavo in bi ostal s še par tisoč EUR stroškov za popravilo oz. prodajo avta za par "stotakov"...

LP,
Peter


Na koncu boš uničil motor. Natančneje bate.

Pri tovarniški predelavi imaš garancijo, ker so vse ključne komponente (boljše) prilagojene za LPG
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Pero_SLO ::

Utk je izjavil:

Pero_SLO je izjavil:

Ima kdo izkušnje s predelanimi 1.2 TSI motorji na LPG? Sedaj ko delam več kilometrov, se mi bi investicija povrnila nekje v dveh letih. Če prav razumem iz vsega prebranega je poraba malo višja za ene 10% na LPG in pri TSI motorjih mora med vožnjo na LPG še vedno dovajati tudi bencin zaradi hlajenja šob, ki so direkt v cilindrih in mora imeti sistem za mazanje ventilov. Mi lahko še kakšen lastnik predelanega TSI motorja na LPG še kaj svetuje iz lastnih izkušenj?

LP,
Peter

Vprašaj na www.prins.si.
Nobenga dodatnega bencina ne troši, če je narejeno prav.

Posebej za vozila z direktnim vbrizgom smo v Prinsu razvili poseben avtoplinski sistem, ki smo ga poimenovali Direct Liqui Max. Gre za sistem vbrizga avtoplina v tekoči fazi. V tem primeru se za razliko od vbrizga plinaste faze vbrizga le avtoplin (brez bencina). Poleg tega avto tudi ob hladnem zagonu štarta na avtoplin. Zato je bencin le še za rezervo v primeru, da zmanjka avtoplina.


Hvala za informacijo, jih bom povprašal. Vendar sem malo v dvomih, da gre po istih šobah plin in bencin, ker obstoječe šobe rabijo hlajenje, če imam pravilne informacije.

LP,
Peter

D3m je izjavil:

Pero_SLO je izjavil:

D3m je izjavil:

Ne bo ok.

Motor ni delan za LPG.


Noben agregat ni delan za LPG, če ne pride iz tovarne ven, da je delan izključno na LPG, pa še tisto, kar pride iz tovarne, se kvari. Tu sprašujem o predelavi agregata na LPG in kako se ostalim TSI lastnikom obnese. Mogoče zvenim malo tečen, za kar se opravičujem, vendar gre za predelavo in me bolj skrbi, da bi na koncu uničil motor s predelavo in bi ostal s še par tisoč EUR stroškov za popravilo oz. prodajo avta za par "stotakov"...

LP,
Peter


Na koncu boš uničil motor. Natančneje bate.

Pri tovarniški predelavi imaš garancijo, ker so vse ključne komponente (boljše) prilagojene za LPG


Veš mogoče če na uradnih/pooblaščenih servisih vgrajujejo tovarniške sisteme? Si verjetno mislil avto kupljen iz tovarne z LPG sistemom?

LP,
Peter

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pero_SLO ()

Utk ::

Nič ne boš uničil, če boš dal not dober sistem, pa ne turiral na 5000 obratih, ampak normalno vozil.

Buggy ::


Hvala za informacijo, jih bom povprašal. Vendar sem malo v dvomih, da gre po istih šobah plin in bencin, ker obstoječe šobe rabijo hlajenje, če imam pravilne informacije.

LP,
Peter


Zdravo Peter. Sam imam vgrajen Prinsov DLM v avto z direktnim vbrizgom. Po istih sobah gresta tako plin v tekocen stanju kot bencin. Hlajenja soba ne rabi, rabijo pa hlajenje pri dolocenih motorjih/sistemih ventili in ne injektorji.

je pa s tem DLM sistemom ki naj bi delal izkljucno samo na plin pri mojem avto malo drugace, saj pri mocnejsih obremenitvah motorja uporabi tudi delcek bencina kot smo gledali po logih. Bojda je to samo na mojem motorju tako narejeno, kot pravi Grega ;)

Najbolje da poklices in povprasas glede svojega motorja. Imajo tudi VSi-DI2 sistem za motorje z direktnim vgrizgom ki pa ima svoje LPG injektorje bencinske pa dejansko tudi uporablja in ce prav razumem vedno vozis na mesanico plina in bencina.

Kot zgleda imajo 1.2 TSI na voljo oba sistema, so pa verjetno razlike v detajlih (ECU, letnik, ...) Poklici in bos zvedel s prve roke.

D3m ::

Koliko je garancije?

Kaj vse so morali prilagoditi?

Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Pero_SLO ::

Utk je izjavil:

Nič ne boš uničil, če boš dal not dober sistem, pa ne turiral na 5000 obratih, ampak normalno vozil.


Hja dober sistem je za laika širok pojem :P .Vozim normalno. Vsak prodaja svoje kot najboljše, tako prodajalci kot po forumih. Ko pa hočeš prave argumente, se pa ponavadi povsod ustavi. Redko naletiš na nekoga, ki zna zadeve utemeljiti.

LP,
Peter

Pero_SLO ::

Buggy je izjavil:


Hvala za informacijo, jih bom povprašal. Vendar sem malo v dvomih, da gre po istih šobah plin in bencin, ker obstoječe šobe rabijo hlajenje, če imam pravilne informacije.

LP,
Peter


Zdravo Peter. Sam imam vgrajen Prinsov DLM v avto z direktnim vbrizgom. Po istih sobah gresta tako plin v tekocen stanju kot bencin. Hlajenja soba ne rabi, rabijo pa hlajenje pri dolocenih motorjih/sistemih ventili in ne injektorji.

je pa s tem DLM sistemom ki naj bi delal izkljucno samo na plin pri mojem avto malo drugace, saj pri mocnejsih obremenitvah motorja uporabi tudi delcek bencina kot smo gledali po logih. Bojda je to samo na mojem motorju tako narejeno, kot pravi Grega ;)

Najbolje da poklices in povprasas glede svojega motorja. Imajo tudi VSi-DI2 sistem za motorje z direktnim vgrizgom ki pa ima svoje LPG injektorje bencinske pa dejansko tudi uporablja in ce prav razumem vedno vozis na mesanico plina in bencina.

Kot zgleda imajo 1.2 TSI na voljo oba sistema, so pa verjetno razlike v detajlih (ECU, letnik, ...) Poklici in bos zvedel s prve roke.


Kot izgleda bi bil ta sistem za moj avto: VSI-2.0 DI LPG
Kot si napisal vedno voziš na plin in bencin.

Hvala za informacije.

LP,
Peter

Utk ::

Prins je sigurno dober, je pa drag. Če hočeš bit ziher...

Zakaj pa ne samo na plin? Zakaj hočeš še bencin zraven špricat?

Pero_SLO ::

Utk je izjavil:

Prins je sigurno dober, je pa drag. Če hočeš bit ziher...

Zakaj pa ne samo na plin? Zakaj hočeš še bencin zraven špricat?


Po tabeli, ki jo je Buggy linkal, je ta sistem za moj tip vozila. Škoda Octavia 2012 letnik 1.2 TSI. No saj bom poklical, pa se pozanimal. Ve kdo okvirne cene mogoče?

LP,
Peter

Buggy ::

Mene je je Direct LiquiMax-2.0 sistem (DLM) prisel 2700€ s homologacijo.
Od originalne masine se za LPG prilagodi visokotlacno crpalko (HPFP) ostale original komponente (injektorji, poseg v hladilni sistem,...) ostanejo nedotaknjene.

Avto naceloma deluje samo se na LPG tekoco fazo in v teoriji se moc lahko celo malce poveca, saj se zaradi 20% manjse kaloricne vrednosti LPG-ja dvigne tudi pritisk na visokotlacni crpalki...LPG kot energent pa ima tudi vecje oktansko stevilo.

Poraba plina je v mojem primeru vecja od bencina za 25-30%, je pa res da se bencina za hladen zagon ne porabi nic, kar marsikdo ne uposteva, ko isto kalkulacijo dela na sistemih z uparjalnikom, kjer je za hladen zagon potreben bencin. Na prejsnjem avtu sem imel sistem z uparjalnikom in sem imel poleg porabe plina se vsaj 1l porabe bencina v povprecju na 100km.

garancije je 3 leta oz. 150Kkm

VSI-2.0 DI pa je sistem z uparjalnikom, ki deluje tudi na motorjih z direktnim vbrizgom ima pa LPG injektorje uvrtane v sesalne kanale, kar se za DI avtomobile sploh ne slisi slabo saj se garez, ki je znacilen za ta tip motorja sproti "spira". Original motor cez sesalne ventile v cilinder dovaja izkljucno zrak in ne mesanice zrak-bencin, zato so kanali in sesalni ventili pri temu tipu motorja (lahko) podvrzeni svinjariji in s tem zmanjsani odzivnost/moci cez cas. Tako da ta resitev se mi zdi super.

Tudi obljubljena poraba 5% bencina pri delovanju tega VSI-2.0 DI sistema ni tako grozna pa tudi ce je 10% je znosno.
Sicer ne poznam se nobenega s tem Prins sistemom, sem pa opazil da ima naslednik mojega motorja, namesto DLM sedaj tudi VSI-2.0 DI.
Skoraj si upam reci, da bo Prins tekoco fazo pocasi opustili, tako kot jo je pred casom opustil tudi BRC.

Pero_SLO ::

Buggy je izjavil:

Mene je je Direct LiquiMax-2.0 sistem (DLM) prisel 2700€ s homologacijo.
Od originalne masine se za LPG prilagodi visokotlacno crpalko (HPFP) ostale original komponente (injektorji, poseg v hladilni sistem,...) ostanejo nedotaknjene.

Avto naceloma deluje samo se na LPG tekoco fazo in v teoriji se moc lahko celo malce poveca, saj se zaradi 20% manjse kaloricne vrednosti LPG-ja dvigne tudi pritisk na visokotlacni crpalki...LPG kot energent pa ima tudi vecje oktansko stevilo.

Poraba plina je v mojem primeru vecja od bencina za 25-30%, je pa res da se bencina za hladen zagon ne porabi nic, kar marsikdo ne uposteva, ko isto kalkulacijo dela na sistemih z uparjalnikom, kjer je za hladen zagon potreben bencin. Na prejsnjem avtu sem imel sistem z uparjalnikom in sem imel poleg porabe plina se vsaj 1l porabe bencina v povprecju na 100km.

garancije je 3 leta oz. 150Kkm

VSI-2.0 DI pa je sistem z uparjalnikom, ki deluje tudi na motorjih z direktnim vbrizgom ima pa LPG injektorje uvrtane v sesalne kanale, kar se za DI avtomobile sploh ne slisi slabo saj se garez, ki je znacilen za ta tip motorja sproti "spira". Original motor cez sesalne ventile v cilinder dovaja izkljucno zrak in ne mesanice zrak-bencin, zato so kanali in sesalni ventili pri temu tipu motorja (lahko) podvrzeni svinjariji in s tem zmanjsani odzivnost/moci cez cas. Tako da ta resitev se mi zdi super.

Tudi obljubljena poraba 5% bencina pri delovanju tega VSI-2.0 DI sistema ni tako grozna pa tudi ce je 10% je znosno.
Sicer ne poznam se nobenega s tem Prins sistemom, sem pa opazil da ima naslednik mojega motorja, namesto DLM sedaj tudi VSI-2.0 DI.
Skoraj si upam reci, da bo Prins tekoco fazo pocasi opustili, tako kot jo je pred casom opustil tudi BRC.


Hvala ti za te podatke. Dodatno vbrizgavanje bencina me ne moti in ne skrbi. Glavno je, da je LPG pol cenejši, pri enaki porabi. Koliko pride pa vzdrževanje sistema na letni ravni(filtri, olje za mazanje ventilov, pregled in nastavljanje sistema,...)?

S posegom kot je ta ti garancija/jamstvo avtomobila verjetno ne velja več?

LP,
Peter

Buggy ::

Hvala ti za te podatke. Dodatno vbrizgavanje bencina me ne moti in ne skrbi. Glavno je, da je LPG pol cenejši, pri enaki porabi. Koliko pride pa vzdrževanje sistema na letni ravni(filtri, olje za mazanje ventilov, pregled in nastavljanje sistema,...)?

S posegom kot je ta ti garancija/jamstvo avtomobila verjetno ne velja več?


Garancija za novi avto verjetno res ne velja vec, izjeme so kaksni proizvajalci/servisi, ki naknadno vgradnjo izvedeno na njihovih pooblascencih se nekako tolerirajo in priznavajo generalno garancijo. Mislim da ima Renault nekaj takega....govorim pa iz glave.

Enaka poraba sigurno ne bo na LPG kot na bencinu in tega naceloma tudi noces, saj je potem sistem neoptimalno nastavljen. Ali je presvoh mesanica gorivo/zrak in se ti pregrevajo komponente ali pa imas zaradi iste porabe pac zmanjsano moc. Poraba plina cez prst kar racunaj da bo cca 20% vecja kot je sedaj bencina pa naj kdorkoli prodaja buce kolikor ces.

jaz na 100km voznje na LPG privarcujem glede na bencin cca 5€ odvisno od gibanaja cene...na bencinu je bilo povprecje nekje 11L na plinu je cca 14l na 100km.

Servisi so pa spet odvisno...mene na Prinsu prvi caka v kratkem (po 30Kkm) in se ne vem kaksni posegi so planirani. V osnovi pa moj sistem naj nebi potreboval skoraj nic vzdrzevanja. Je sicer en filtercek v rezervarju plina sistema pa ni treba po(pre)nasatavljati, ce dela optimalno. Tukaj imam sam sicer se nekaj pripomb, ki upam da jih bova uspesno resila je pa zadeva ko se nastavi v teoriji neproblematicna.

pri prejsnjem sistemu Agis OBD-CAN z uparjalnikom pa sem imel servis na 20Kkm kjer sta se menjala filter tekoce faze ter plinaste (ciklonski). Servis me je kostal cca 30€ nekaj se je delalo tudi adaptacij na SW-ju, je bil pa tudi sistem, ki se je vecinoma sam prilagajal preko OBD-ja. Imel sem tudi elektronsko doziranje hladilnega olja/tekocine, kjer je bila poraba nekje 1l/10Kkm. Jaz osebno sem imel V-lube in sem 5l kanto vzel na ebayu za 70€.

Pero_SLO ::

Napaka oops :p

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pero_SLO ()

Buggy ::

sistemi z uparjalnikom so dosti cenejsi kot na tekoco fazo. Mislim da zna biti tale VSI-DI okoli 1500€ glede na te cene.

Subvencij s strani drzave za predelavo na LPG/CNG ni, so pa vcasih akcije. Prins je imel lani poleti za sisteme z uparjalnikom lepe popuste. Pri registraciji tudi ni ugodnosti...zal.

Pero_SLO ::

Buggy je izjavil:

sistemi z uparjalnikom so dosti cenejsi kot na tekoco fazo. Mislim da zna biti tale VSI-DI okoli 1500€ glede na te cene.

Subvencij s strani drzave za predelavo na LPG/CNG ni, so pa vcasih akcije. Prins je imel lani poleti za sisteme z uparjalnikom lepe popuste. Pri registraciji tudi ni ugodnosti...zal.


Je bilo kar prelepo, da bi bilo res, pri napačnem izračunu. 500EUR/leto bi privarčeval. Je za premislit in se za ozreti malo na naše južne kolege, koliko pride pri njih vgradna takšnih sistemov + davek. Še malo za prespati. Hvala ti zaenkrat za izčrpne podatke. Naprej je na meni, da se pozanimam naprej pri serviserjih, ki LPG sisteme vgrajujejo.

LP,
Peter

_zupko_ ::

Pozdravljeni nazaj vsi skupaj,

dobrega pol leta nazaj sem pisal, da imam težave z vžigom zjutraj (hladen vžig) od vgradnje plina pri G-1 in težave so še vedno tu. Dejansko sem sedaj že tako daleč, da sem dal odklopit plinski sistem da izločimo možnost napake plina. Videl sem da ste pisali razne rešitve na odgovor na moj post, ampak naj povem da vožnja s polnim tankom ni pomagala. Vsi parametri avta (FIAT Bravo 1.4 T-jet 120KM) so takšni kot morajo biti. Sedaj se tri tedne vozim na bencin (plin je izklopljen fizično, kabli odklopljeni). Avto ob hladnem vžigu še vedno zaliva, tako da domnevamo da je neka napaka na dovodu goriva.

Sporočim, ko ugotovimo kaj več.

scenic16 ::

Pero_SLO je izjavil:


Subvencij s strani drzave za predelavo na LPG/CNG ni, so pa vcasih akcije.



Akcijska cena - takojšnji prihranek do 2.000 EUR + brezplačno gorivo za vožnjo do 25.000 km na predplačniški kartici.

Na koncu letaka:

http://www.energetika-lj.si/sites/defau... /

INFO:

http://www.energetika-lj.si/aktualno/sp...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scenic16 ()

kingsix ::

_zupko_ je izjavil:

Pozdravljeni nazaj vsi skupaj,

dobrega pol leta nazaj sem pisal, da imam težave z vžigom zjutraj (hladen vžig) od vgradnje plina pri G-1 in težave so še vedno tu. Dejansko sem sedaj že tako daleč, da sem dal odklopit plinski sistem da izločimo možnost napake plina. Videl sem da ste pisali razne rešitve na odgovor na moj post, ampak naj povem da vožnja s polnim tankom ni pomagala. Vsi parametri avta (FIAT Bravo 1.4 T-jet 120KM) so takšni kot morajo biti. Sedaj se tri tedne vozim na bencin (plin je izklopljen fizično, kabli odklopljeni). Avto ob hladnem vžigu še vedno zaliva, tako da domnevamo da je neka napaka na dovodu goriva.

Sporočim, ko ugotovimo kaj več.


Tukaj očitno ni bil krivec plin, ampak ko imaš le-tega not vsi serviserji takoj zakjlučijo, da je kriv plin. Pri meni je bilo tako kar nekajrkat in se je na koncu ugotovilo, da prav nikoli ni bila krivda na strani plinske naprave.

Na kar sumim pri tebi:
- zašopani bencinski injektorji (se lahko dajo čistit)
- filter bencinske pumpe in/ali pumpa
- težava pri svečkah/vžigalnih tuljavah

lp

Spajky ::

Lahko, da je samo en zapacan injektor, pa ga ne zapre popolnoma in stalno curi benz v cilinder, pa se to dogaja. Jest sem rešil podoben problem pri mojem Puntiču z aditivom (vlit v bencin) za čiščenje sistema od tanka do ventilov; delovalo je! Pil pol L manj in ni več trokiral.

Če je pa slaba vzmet ali tuljava na kakšnem injektorju, bo pa treba menjat, da se reši problem. Ja lahko je marsikaj ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

zobnik ::

Tud sam postal postal lastnik avta na LPG. Za prvo točenje nisem točno vedel kako in kaj in sem zaprosil uslužbenca, črpalk je dovolj, Gorenja vas, Škofja LOka, LJ, tako da. Me pa zanima, če začne utripat za plin to pomeni da je prazno in priklopi na bencin.

zobnik ::

Izračunal že povprečno porabo ki znaša dobrih 7l plina/100km, v glavnem da se zelo pocen vozit.
Kako se bo obneslo na dolgi rok pa bom še videl. Sam motor je 8ventilni, bolj stara zasnova.

veqlargh ::

Poglej kolk ti je prej kuril, pa dodaj ene 10-15% več za porabo. Če ti "premalo" kuri se lahko predrago voziš :)

-valvoline- ::

_zupko_ je izjavil:

Pozdravljeni nazaj vsi skupaj,

dobrega pol leta nazaj sem pisal, da imam težave z vžigom zjutraj (hladen vžig) od vgradnje plina pri G-1 in težave so še vedno tu. Dejansko sem sedaj že tako daleč, da sem dal odklopit plinski sistem da izločimo možnost napake plina. Videl sem da ste pisali razne rešitve na odgovor na moj post, ampak naj povem da vožnja s polnim tankom ni pomagala. Vsi parametri avta (FIAT Bravo 1.4 T-jet 120KM) so takšni kot morajo biti. Sedaj se tri tedne vozim na bencin (plin je izklopljen fizično, kabli odklopljeni). Avto ob hladnem vžigu še vedno zaliva, tako da domnevamo da je neka napaka na dovodu goriva.

Sporočim, ko ugotovimo kaj več.

t-jet motorji so commonrail bencinarji, pa tako imajo podobne tezave z sobami kot dizli. Ce kasna soba prevec spusca nazaj bo racunalnik dobil info da ni zadostnega tlaka in bo tezko vzigal. Lahko je nepovratni ventil za regulacijo tlaka goriva, novejsi avti majo one line fuel, tlak regulira tisti nepovratni ventil ki je ponavadi noter v keslu zraven bencinske crpalke al pa nekje zunaj okrog kesla. Lahko je kasna gumi cev malenkost pocena noter v keslu al pa ma slabe objemke in zarad tega pada tlak goriva.

zobnik ::

veqlargh je izjavil:

Poglej kolk ti je prej kuril, pa dodaj ene 10-15% več za porabo. Če ti "premalo" kuri se lahko predrago voziš :)


Pojma nimam, ker sem tak avto kupil.
Me je res zanimalo kako se je vozit na plin, razen to, da se napol zastonj vozi drugih razlik ni.
Vžgeš in pelješ. Tankaš za 20 evrov in naredim lahko skoraj 500km.
Prej sem imel isti način vožnje isto motor na seatu 75km porabo 7l, tukaj 7.5l plina.

K0K0 ::

Mi lahko kdo priporoči kakega dobrega monterja za Lovato, v okolici LJ. ali NM ?

andrej36 ::

Pozdravljeni,

sem novi uporabnik avtoplina, kupil sem Opel Zafiro, predelano na avtoplin in sicer ima vgrajen sistem G-1 z elektronskim uparjalnikom. Do sedaj je avto deloval brezhibno sedaj pa je odpovedal uparjalnik.
Zanima me sledeče, če ima kdo kašne izkušnje s podjetjem Racen iz Velenja in sicer imam njihovo ponudbo za zamenjavo uparjalnika, po njihovih zagotovilih, naj bi potem avtoplinski sistem ponovno deloval brezhibno.
Ali priporočate koga drugega, ki se ukvarja s temi sistemi.

Hvala za odgovor.

D3m ::

A na uradnem Oplu pa ni bila Zafira v izvedbi/ponudbi na LPG?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

zobnik ::

Če daš predelat avto na plin glej v to smer, da imaš avto vsaj 5 let+. Ko boš enkrat na plinu se boš pol ceneje vozil.
Moja poraba je razlika samo max. 1l. med bencinom in plinom. Tak živahno ko sedaj vozim nisem že več let, prej se je šparalo na bencinu.
V avto sem vložil že čez 100 evrov pocen robe in dela normalno naprej. Zjutraj sicer mal hoče vzet moči, ampak po 1km dela odlično. Se bom navadil da ga moram zjutraj z 2 vozit in ne s 3 kot običajno čez vas.

matobeli ::

Jep, vožnja res rata užitek ko ti ni treba šparat vsakega decilitra. Meni poraba.com piše 5.93€/100km. Da bi se pa vsak dan fural po avtocesti po omejitvah pa pridem precej nižje.
Predvsem pa da vzameš en OK sistem ki ga bo vgradil kompetenten majster. Predvsem to da bo vgradil majster in ne nekdo ki bo ali pa ne bo prisoten čez 3leta na trgu.
««
42 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337951 (25343) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068711 (5518) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911370 (4744) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124166 (937) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216537 (5989) Buggy

Več podobnih tem