» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
41 / 56
»»

facpro ::

KUPITE SI DIESELA!!!!!!!!!!!!!!!
Preden vgradite plinsko napravo si zelo zelo dobro premislite. Koliko km vozite, in kdaj se bo naprava splačala.
Pri kom boste vgradili? Ali vam je avto osnovno sredstvo s katerim opravljate veliko km? Ali ste pripravljeni še nekaj krat na leto odpeljati avto na servis plina, največkrat ko nimate časa, in nepričakovano. Na žalost, jaz se o tem nisem dovolj pozanimal. Če bi se, si nikoli ne bi vgradil plina. Zakaj? Ne da se po 2 letih plinska naprava ni splačala, ampak je v teh 2 letih uničujoče delovala na avto, ki bi ga po mojem mnenju lahko brez skrbi vozil še kakšne 2 leti, zdajle bom srečen da ga prodam. Od vgradnje smo prevozili 70tkm, od tega 60tkm na plin. Naprava se je splačala, ampak... Bil sem več kot 10x na servisu plina (G-1). Velikokrat je za napake pri delovanju naprave bil kriv servis. Nimajo tehničnih znanja, in predmnevam orodja, da bi rešili probleme ki niso nujno povezani s delovanjem plinske naprave, a so posledica delovanja plina. Serviserji niso prepričljivi ne v razlagi problema, ne v rešitvah. G-1 sistem Evo ne morejo popravljati drugi, če nimajo njihovega softwera, in ga nimajo razen pooblaščenih serviserjih pri katerih nisem bil.
Plinska naprava uničujoče deluje na električne in mehanične dele motorja, pri G-1 je vedno odgovor bil: "Zamenjajte svečke". Razen svečk, vam lahko še odpove vžigalna tuljava - oz bobina in kabli, izpušni sistem, in v najhujših primerih ventili na motorju, a na sreču do slednjega pri meni ni prišlo.
In... Ali veste da proizvajalci avtomobilov ne priznajo garancije pri naknadni vgradnji plina? Sigurno ne brez veze.

D3m ::

Škoda.

No pri nam je pa tisti, ki nam je montiral plin zaprl obrt. In ne moremo servisirati zaenkrat na nobenem servisu za plin, ker imamo drugi sistem.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Ce bi naredil domaco nalogo, ne bi vgradil g1. To je kot ce bi kupil najslabsi dizel na trgu in potem jamral.

WarpedGone ::

Kam pa naj grem da bo sigurno ok?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Katerga dizla naj kupim da bo sigurno ok? Lahko najdrazjega, lahko z najdaljso garancijo, lahko tistega z najvec priporocili na forumih. Samo da pri plinu imas majn izbire.

TESKAn ::

Kam pa naj grem da bo sigurno ok?

Kupi opla s fabrsko predelavo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Opel?
A to je kak avto mrbit?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

WarpedGone je izjavil:

...je kak avto mrbit?
Zgleda da je : O(krog)PEL(jat) :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

D3m ::

A Opel ima edini ponudbo za LPG motorje?
|HP EliteBook|R5 6650U|

SambaShare ::

Fiat ima tudi, ampak afaik na našem trgu samo pando. Tam pa tako nima smisla, ker s tistim nihče ne bo delal veliko km.

karafeka ::

Dacia...
http://www.avtomobilizem.com/testi/daci...

Pa tudi duster je na ceniku z lpg (samo 4x2).

Buggy ::

WarpedGone je izjavil:

Opel?
A to je kak avto mrbit?


Aha mora bit VAG a ne, ce ne pol ni avto ...GOLF IV SDI ce se le da ali pa njegovi nasledniki :))

D3m ::

Sprašujem, ker se zanima 3.oseba.
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

facpro je izjavil:

KUPITE SI DIESELA!!!!!!!!!!!!!!!
Preden vgradite plinsko napravo si zelo zelo dobro premislite. Koliko km vozite, in kdaj se bo naprava splačala.
Pri kom boste vgradili? Ali vam je avto osnovno sredstvo s katerim opravljate veliko km? Ali ste pripravljeni še nekaj krat na leto odpeljati avto na servis plina, največkrat ko nimate časa, in nepričakovano. Na žalost, jaz se o tem nisem dovolj pozanimal. Če bi se, si nikoli ne bi vgradil plina. Zakaj? Ne da se po 2 letih plinska naprava ni splačala, ampak je v teh 2 letih uničujoče delovala na avto, ki bi ga po mojem mnenju lahko brez skrbi vozil še kakšne 2 leti, zdajle bom srečen da ga prodam. Od vgradnje smo prevozili 70tkm, od tega 60tkm na plin. Naprava se je splačala, ampak... Bil sem več kot 10x na servisu plina (G-1). Velikokrat je za napake pri delovanju naprave bil kriv servis. Nimajo tehničnih znanja, in predmnevam orodja, da bi rešili probleme ki niso nujno povezani s delovanjem plinske naprave, a so posledica delovanja plina. Serviserji niso prepričljivi ne v razlagi problema, ne v rešitvah. G-1 sistem Evo ne morejo popravljati drugi, če nimajo njihovega softwera, in ga nimajo razen pooblaščenih serviserjih pri katerih nisem bil.
Plinska naprava uničujoče deluje na električne in mehanične dele motorja, pri G-1 je vedno odgovor bil: "Zamenjajte svečke". Razen svečk, vam lahko še odpove vžigalna tuljava - oz bobina in kabli, izpušni sistem, in v najhujših primerih ventili na motorju, a na sreču do slednjega pri meni ni prišlo.
In... Ali veste da proizvajalci avtomobilov ne priznajo garancije pri naknadni vgradnji plina? Sigurno ne brez veze.


Če ti vgradiš plin pri najcenejšem ponudniku, ki zna to sestavit samo po priloženih navodilih in ki nima pojma o plinskih napeljavah, tebi je pa vseeno, samo da je poceni, to ne pomeni, da ostalim plin v avtih ne deluje. Tudi garancijo imajo, saj je vgrajeno kvalitetno in delajo ljudje s certifikati, ki poznajo svoje delo.

Kolegom delajo avtomobili na plin čisto normalno. Nekateri imajo že po 300.000 km brez problemov, pa to z avtom, ki ni najbolj primeren za plin. Res je na 30k do 40k prevoženih kilometrov je treba ventile nastavljat. Ampak to je za veliko večino na dve ali več let enkrat. To potem ni problem. Daš avto na servis in prideš drug dan po njega (ventili se nastavlajo pri mrzli mašini) enkrat na leto. To pač vzameš v zakup glede na to da se ceneje voziš.

Zgodovina sprememb…

celinko ::

Facpro sožalje! Imel skoraj popolnoma isto izkušnjo kot ti! Napisal bi isto zgodbo. Vendar za razliko sem jih na G-1 posnel z kamero. Že v štartu ko sem vozilo pustil pri nih sem jim povedal da je v vozilu kamera. Niso me jemali resno, ko sem čez nekaj časa prinesel posnetke na G-1 je mojster Žiga drisko dobil ko sem mu izročil posnetke. Avto že dolgo prodan pa imam mir , pa še v Celje ne rabim skakat.

mrkva1 ::

ojla, tema je kar ogromna.
Zanima me kateri plinski sistemi so torej primerni za 4 cilndrske mašine brez turbine, 8 V.
Če se da, napišite tudi firme kjer je dobro inštalirati (lahko tudi v ZS).
Če pa ima kdo priporočilo pa lahko pove kje v Srbiji/Bosni bi lahko inštaliral sistem amppak le če je dober (in seveda poceni).

-valvoline- ::

Razmisljam da bi se mal podnovil in se spet odpravil po ksnega plinovcka v IT :) Tale mi je vsec, skoda roomster 1.4 16v na plin prvi lastnik, primorska regija, malo km itn :
http://www.subito.it/auto/skoda-roomste...
Je pa 1.4 16v, ne vem al so tiste motorje vmes postimal, tastari 1.4 16v je pa res uberklump. Kaj pravite. Al ma nekdo pod pokrovom tega 1.4 16v z 63kw ce se ne motim. Hvala vnaprej za info.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Letnik je 2008 torej od prve izdelave 2006 je minilo 2 leti. Verjetno so kaj popravili oz. posodobili revizijo materialov.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

FTad ::

celinko je izjavil:

Facpro sožalje! Imel skoraj popolnoma isto izkušnjo kot ti! Napisal bi isto zgodbo. Vendar za razliko sem jih na G-1 posnel z kamero. Že v štartu ko sem vozilo pustil pri nih sem jim povedal da je v vozilu kamera. Niso me jemali resno, ko sem čez nekaj časa prinesel posnetke na G-1 je mojster Žiga drisko dobil ko sem mu izročil posnetke. Avto že dolgo prodan pa imam mir , pa še v Celje ne rabim skakat.


Kaj se je pa videlo iz posnetka?

globoko grlo ::

a so kkšno na šajbi prtiskal al kaj?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

celinko ::

Sigurno jim boljše gre od rok pritiskat babe na šajbe kot pa njihova inovativna plinska dejavnost!

Spajky ::

-valvoline- je izjavil:

Razmisljam da bi se mal podnovil ... Kaj pravite. .. Hvala vnaprej za info.
tisti avto je v provinci RIM !!! (tam blizu papeža ...)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

SimplTech ::

Samo roke stran od G1, razen če se želite pridružiti klubu nezadovoljnih stran, ki se sestaja v bifeju zraven njihove delavnice.

hocevar91 ::

Ima kdo izkušnje z tujimi vgrajevalci plina. Osebno so mi svetovali Doro iz Novega Sada. Nekako sem vse zmenjen za ceno dele itd.. Vgradilo bi se Stag Q-box plus, Tomasetto izparjevalnik in Barracuda dize.

Me pa zanima par zadev, ker se na te zadeve ne spoznam preveč:
-so ti deli kvalitetni in lahko pričakujem, da bo delalo kot treba?
-je kdo delal predelavo v tujini, mogoče celo pri istem mojstru? Kolikor sem prebral po različnih forumih ga hvalijo, v Sloveniji pa hvalijo samo Prins, ki je 3x cena tiste, ki bi bila v srbiji z usemi dajatvami vred
-kako se predelava obnese na Renault motorju 1.6 16v K4M. Baje je ta motor vzdržljiv in neobčutljiv na predelavo, je to res?
-kako je z servisi v primeru vgradnje v tujini. Verjetno bi kakšen mojster v Sloveniji z veseljem servisiral napravo in zaslužil pri tistih menjavah filtrov ali se motim? Ima kdo izkušnje z tem?
-nastavitev ventilov vsako leto? O tem sem prvič slišal, kako je s tem?

Hvala za odgovore, lahko tudi kakšen dodaten nasvet če ga imate.

RED_line ::

nekaj malega sem prebral da je ta dora zaser dober. te vprašanja vpraši tipa, ki ti bo sigurno vse pojasnil.

jnce ::

Kupujem rabljenega bencinarja, ki bi ga potem predelal na plin, pa me zanima kateri avto priporočate za predelavo na plin. Cena avta+vgradnje plina bi morala biti okrog 4000€. Delam pa približno 20000km na leto.

Utk ::

Renault 1,6 16V, morda kakšen VW ali seat 1,6 8V s 102 konji, če res mora bit švab, čeprav je renojev 1,6 v vseh pogledih boljši. Lahko tudi fiat, samo vprašanje kaj in v kakšnem stanju se dobi od fiata pri nas.
Lahko tudi bmw, mercedes, samo za ta denar bo stara kanta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jnce ::

Kaj pa Mazda6 1.8 bi bil primeren? Rad bi malce večji avto v rangu Focus Karavan in pa velikost do Mazde6.

joze28 ::

Povprašaj ugledne(to ni G1) vgrajevalce. Načeloma vzhodni in ameriški(ford) motorji niso tako primerni.

eric_cartman ::

jnce je izjavil:

Kaj pa Mazda6 1.8 bi bil primeren? Rad bi malce večji avto v rangu Focus Karavan in pa velikost do Mazde6.


Mazdo 3 l. 2015 imamo doma.. So nam že takoj povedali, da se na plinu ne obnese dobro. Pred tem smo imeli l. 2007 , prav tako 3. Je pa res, da sem kar nekaj šestic in CX-7 že videl predelanih..

_IKE_ ::

Ima kdo tukaj tovarniško predelavo?

jnce ::

Katerega predelovalca priporočate? tema je kar dolga in za pravo informacijo izloščit bi rabil kar nekaj časa :)
Plineks je uredu?

Utk ::

jnce je izjavil:

Kaj pa Mazda6 1.8 bi bil primeren? Rad bi malce večji avto v rangu Focus Karavan in pa velikost do Mazde6.

Sej maš še razne lagune 1,8 ali pa 2,0, ki stanejo kikiriki, če najdeš bencinarja. Megane je itak enako velik kot focus, od večjih pa bmw, mercedes. Japonci niso za te hece, korejci nekateri so, samo jih je tolk s tolk različnimi mašinami, da če te ne zanimajo, se škoda poglabljat.

kingsix ::

Pa da še jaz dodam svoja dva centa glede plina... Moje izkušnje z plinom so pozitivne. Zaenkrat nobenega problema z samim plinom/napravo ali avtom kot razultata vgradnje plina.
Imam starejši sistem od G1 v laguna 1.6 16v. Avto ima sedaj na plinu narejenih cca. 190.000km - v tem času se je izvedlo le eno popravilo in sicer so mi pod garancijo menjali nek računalnik (drugače 120EUR). V Celju pa avto ni bil od vgradnje 1x.
Na G1 v Celju pa kot izgleda nimajo pojma kako nastaviti avto. Jaz imam tukaj lokalnega mojstra, ki izgleda, da zadeve obvlada =)

Je pa tako, da mora avto bit primeren za vgradnjo plina. Vem, da so dobi avti za vgradnjo plina Renault bencinarji in BMW pred letom 2008. Poznam BMW 523 z 450k km na plin in to brez težav, sem tudi sam z njim naredil tam 150k.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

protein ::

Pozdravljeni,

da opišem svoj problem. Imam peugeot 207 1.6 16V letnik 2007. Avto delal normalno, ko pa sem dal vgraditi plinski sistem (g-1), pa so se pojavile težave. Ker mi je avto ob ustavljanju ter vožnji na plin npr. v križišču ob pritisku na sklopko velikokrat ugasnil, so zamenjali uplinjač za plin s tistim za močnejše avtomobile (baje do 300 konjev). Zadeva se je recimo popravila in mi zelo redko ugasne. Se pa je takoj pojavil drug problem in sicer, ko avto stoji čez noč in ga užgem, mašina nekaj časa kašlja, redko tudi ugasne...če pritisnem na plin avto zamori in ugasne. Ko se motor po približno 30-60 sekundah "odkašlja" deluje normalno..tudi ko stoji krajši čas, vžiga normalno. Nato ga pustim čez noč in naslednji dan je ista pesem. Prav tako bi moral iti ponastaviti računalnik za plin, saj plin skuša vžgati še ko je motor hladen, nato računalnik dvakrat zapiska in ugasne. Plin nato prižgem s ponovnim vklopom plinskega sistema, nato deluje.

Prosim za pomoč ter ali naj grem najprej k mehaniku ali k nekomu za plinski sistem?

Buggy ::

Kot si ugotovil ze sam, taksno delovanje na plin vsekakor ni normalno in ce avto deluje na bencin bp potem ne odlasaj in cimprej pelji do svojega monterja plinskih instalacij. Kot sem nekaj prebiral je G1 imel pred kratkim neke rosade oz. so zapirali neke podruznice, zato cimprej uveljavljaj garancijo.

Utk ::

Verjetno vsaj kakšen injektor pušča. Vrzi to sranje ven in si inštaliraj drugi plinski sistem ali pa vozi na bencin.
Lahko pa poskusiš srečo z garancijo ja.

protein ::

Nisem ravno prepričan da je kriv plinski sistem...sem nekje bral da imajo iste težave tudi na bencin..ker avto se hladen vžiga na bencin.
Sicer pa je res da je G-1 šel v stečaj, tako da vprašanje kaj bo z garancijo.

-valvoline- ::

protein je izjavil:

Pozdravljeni,

da opišem svoj problem. Imam peugeot 207 1.6 16V letnik 2007. Avto delal normalno, ko pa sem dal vgraditi plinski sistem (g-1), pa so se pojavile težave. Ker mi je avto ob ustavljanju ter vožnji na plin npr. v križišču ob pritisku na sklopko velikokrat ugasnil, so zamenjali uplinjač za plin s tistim za močnejše avtomobile (baje do 300 konjev). Zadeva se je recimo popravila in mi zelo redko ugasne. Se pa je takoj pojavil drug problem in sicer, ko avto stoji čez noč in ga užgem, mašina nekaj časa kašlja, redko tudi ugasne...če pritisnem na plin avto zamori in ugasne. Ko se motor po približno 30-60 sekundah "odkašlja" deluje normalno..tudi ko stoji krajši čas, vžiga normalno. Nato ga pustim čez noč in naslednji dan je ista pesem. Prav tako bi moral iti ponastaviti računalnik za plin, saj plin skuša vžgati še ko je motor hladen, nato računalnik dvakrat zapiska in ugasne. Plin nato prižgem s ponovnim vklopom plinskega sistema, nato deluje.

Prosim za pomoč ter ali naj grem najprej k mehaniku ali k nekomu za plinski sistem?

Motorcek prostega teka, elektronski cok ali kej podobnega, mogoce ksen senzor za temperaturo.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Jaz sem imel podobne težave, pa je bila kriva svečka, ki je prebijala. Na bencinu je še nekako skompenziralo, pri metanu je bilo pa preveč. Potem se pa lambda odloči, da je nekaj narobe, posledično kompjuter začne delati neumnosti, potem pa cuka.
Pa kabli so včasih tudi za zamenjati. Izolacija postane porozna, nesnaga zaradi špricanja z wd40 naredi še večji drek, pa se ti začnejo kabli svetiti, če jih v temi pogledaš.

alexmarsic ::

Bom še jaz na hitro napisal. Jaz imam original vozilo na plin Opel Astro J 1.4 Turbo.

Sicer ko sem jo dobil od avtohiše 1 leto rabljeno (vozili so jo uslužbenci) sem imel nekaj problemov in sicer:

- Niso dali svečke prave gradacije zato je na plin avto šel v zasilni program. Zamenjal svečke ki so 25€ po komadu in šibalo.
- Drugi problem pa je da niso pri 30000km menjali filter plina zato je občasno izklapljalo plin in izpisovalo napako.

Drugih težav pa ni. Še te napake so samo šlamparija poblaščenega serviserja

D3m ::

Se pravi tovarniško vgrajeno?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

se moje izkusnje. Dva turbobencinarja oboje tudi cipano, prvi na 210 drugi 285KM...vse uplinjeno. Pri prvem sistem z uparjalnikom skoraj 100Kkm na predhodnih 170kkm vse stimalo avto deloval bp. Poraba 10.5l/100km plina in to nenezne voznje po hribih in ovinkih. Rahel problem na koncu je bil glede plinskega uparjalnika, kjer je pozimi, ko so bile temeraturne razlike premocne, zacela kapljati med tesnilom uparjalnika hladilna tekocina. Po 100Kkm bi rekel da je potrebna menjava samo tesnila, se je pa avto prodal in nisem urejal. Zelo zadovoljen!

Ker zivim v rovtah je bilo potreno zamenjat avto za 4x4...spet Opel, Insignia 2.0 turbo, ker pa ima novejsi motor in direkt vbrizg, je bil potreben nov sistem in sicer na tekoco fazo. Vzel pri Prinsu, je pa hec da mi pri zelo mocnem pospesevanju v hrib na vsake kvatre sistem preklopi nazaj na plin?! Smo menjali ze nizkotlacno pumpo v plinskem rezervarju pa nic boljse. Hec je ker so tak motor ze naredili z verzijo Prins DLM 2.0 in ni bilo nobenih tezav, jaz pa sem nabasal na nov HW 2.1 in zgleda da bom oral ledino, kar se bugov tice. So pa fantje pri Prinsu zaenkrat zelo kooperativni in stvar resujejo v navezi z nizozemci. Poraba na bencin pri Insigni je bila po petih tankih cca 11-12l/100km sedaj na plin je 14.5l/100km (testna faza 5Kkm), Performance na plinu je celo boljsi kot na bencinu. Preverjeno na valjih pri CSS.

Finta tekoce faze je, da ne rabi bencina za hladni zagon, pri prejsnji Vecti s sistemom na uparjalnik je bilo to v povprecju 1l/100 bencina, pozimi vec poleti manj. Vec zagonov vec porabe bencina.

Zaenkrat, navkljub porodnim tezavam zelo zadovoljen. Investicija se mi bo povrnila pa po 45Kkm oz dobrem letu in 3 mesecih....nekako tako kot pri prejsnejm avtu.

Dokler ne bo EV z avtonomijo 500km vozim na plin...ceprav me je danes ko sem gledal nov V90 T6 turbo/compresor bencinar spet mal zvilo :P

-valvoline- ::

Doslej sem naredo ene 60k na lpg z lanosm, nobena svecka ni zamenjana, noben kabl, plinski filter le enkrat spucal z nitrojem (pa sploh ni bilo potrebno). Sla mi je benz crpalka nabavil za 10e in zamenjal, to je to. Plinske instalacije se noben ni dotaknil vmes. Dela k svicarska ura, poraba vedno okol 4e na 100km ali manj. Trkam :)

Buggy ::

Oba filtra (tekoce in plinaste face) menjal na 30Kkm, svecke original za avto platinum NGK, sem jih pa namesto predvidenih 120Kkm menjal na 80Kkm, tudi ko sem vozil se na bencin.

-valvoline- ::

Plinski filter na ebay 3-5e, tle ti ga nasi lpg majstri/lopovi prodajajo za 40e ces da so uber kakovostni v bistvu je pa isto sranje :) Enkrat ga bom ze naroco, mogoce :) Ce se bo mogoce kdaj zapacal pa dam direkt zvezat z cevko kr brez njega :)

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

jaz sem imel na prejsnejm avtu nek ciklonski filter za plinasto fazo, ki je oljne ostanke deponiral na spodnji strani ohisja (tega se dejansko nabere kar nekaj in lahko samo odlijes). Klasicen filter na mojem avtu ni nekako funkcioniral (omejeval pretok bojda)...vlozek pa je cca 15EUR prek neta, menjava na 30Kkm...oz. odvisno kje tankas plin. Filter tekoce faze pri uparjalniku, pa je bil klasicen. Jaz sem se vecinoma posluzeval plinarne na Verovskovi po 0,50EUR na liter in se pritisk na crpalkah imajo kul, poraba je bila bolj reprezantvina, saj imajo razlicne pumpe razlicne pritiske in gre lahko notri vec/manj plina kot sicer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

-valvoline- ::

Jaz tankam v MB tm zravn boljsaka al pa v sl bistrici k se pelem tja. Baje je to isto podjetje mb24 agip al kak je ze. 50c.

alexmarsic ::

D3m je izjavil:

Se pravi tovarniško vgrajeno?


Ja tako je tovarniško vgrajeno.


Jah jaz sem zdaj menjal filter tekoča faza ker plinaste faze filtra nima landi renzo sistem. Svečke pa ja NGK in jih ob menjavi olja in to odvijem jim malo nastavim razdaljo in ponovno prišraufam not pomojem za 100k bojo dobre...

Buggy ::

NGK platinum sveck ne smes drmat razmika kot pri klasicni svecki, ker lahko poskodujes elektrodo oz. njeno prevleko. Pazljivo s tem...tudi na skatlici je namrec opzorilo!
««
41 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338181 (25573) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068769 (5576) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911389 (4763) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124176 (947) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216544 (5996) Buggy

Več podobnih tem