» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
31 / 56
»»

SplitCookie ::

Nekako tako bi pričakoval.

Ker je vprašanje če imaš homologirane gume (točno določenega proizvajalca), zavorne ploščice in sedežne prevleke ?

Nekako je to silno nepomembno, sploh ko ti pri 200/h odbije material zavorne ploščice zaradi slabega vara.


Kje je razlika med s homologacijo požegnanim rezervoarjem in takim ki to ni pa ve le državni župnik.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Utk ::

A je tak problem imet homologiran rezervoar? Če ne drugega, se ve kdo ga je naredil. Ne pa da bo vsak šlosar švasal tanke in jih vgrajeval.

SplitCookie ::

Sej ga imaš. Kupiš ga za vsaj polovico cene direktno od proizvajalca.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

black ice ::

IQmanager je izjavil:

Tisti, ki piše da mu diesel kuri 5-5,5 l se mora jajcat po cestah. Moj je nov in v 2 letih je povprečje 6,5 l diesla in to ne jajcanja po cestah. Pa še 1.6 je motor.

To zgolj pomeni, da ne veš voziti. :)

;-) ::

Kje je najcenejsa predelava na plin trenutno? Ne mi srat z mazanjem ventilov itd. Bo ze najcenejse predobro za star avto z 170.000 km.

Homologacije ne rabim, avto je ze imel plinsko napravo a jo je prejsnji lastnik pred prodajo prestavo v zenin avto.

Zanima me tudi ce je to res da na hondah z vtecom v obratih spet presalta na bencin, tako mi je rekel en hrvat ki avte predeluje na plin.

Gre za prelude 2.2 vtec

Malajlo ::

Predelava Preludea je kot imeti denar za Hummerja, pa ga predelat na plin. Škrtica ali pa samo Slovencelj. Vozi se s tistim kar imaš (in na kar imaš). Ali pa si kupi cliota in ga predelaj.
(tole je res podobno kot si štumf v hlače zatlačit, potem pa se bejbi opravičevat, da nimaš časa)

umexteacher ::

Najceneje pomoje pomeni pol it še parkrat tja ponovno nastavljati in pol to več ni najceneje, če ti ni sosed. O garanciji in okvarah (če se slučajno pojavijo) raje nebi.

Na bencin prestavi lahko nad ali pod določenim številom vrtljajev, to se da po želji nastavit v plinskem računalniku (če pač hočeš, ponavadi ne)in s hondo nima veze. Pomoje ohranjuje ventile, ker je bencin pri visokih vrtljajih za njih bol dobrodošel kot plin.

Poglej si listo, kateri avti so imeli probleme v kombinaciji plin-ventili.

Malajlo ::

Ne vem, kako da ne predelajo A380 na LPG... Aja, ker škatla ni namenjena temu! Tko k Prelude al pa SLK glih nista nekje v tem rangu.
Že sploh da bi Hondo predeloval na plin, je greh... A lahko nehaš zdej?
Predeluje se enoprostorce, družinska jajca, kvečjemu kaj službenega za kratke relacije. Za vse ostalo je dizl. Pa še to ni glih več res (nadomestni punto 1.4 je imel po bordkompjuterju 5.6 porabe po 480 km... Nadomestni! Men dizli tolk kurjo na reeeelaaaacijaaaahhhh)

Buggy ::

Ne vem, kako da ne predelajo A380 na LPG... Aja, ker škatla ni namenjena temu! Tko k Prelude al pa SLK glih nista nekje v tem rangu.
Že sploh da bi Hondo predeloval na plin, je greh... A lahko nehaš zdej?


...od kje si pa ti te nesmisle privleku?
Zakaj se pa Honde, ki je se celo navaden atmosferc, nebi predelalo na plin, kaj pa je tako posebnega na njej?
Se pri nas mojstri predelujejo standardne biturbo motorje z vec kot 50KM na valj kaj sele v tujini, kjer celo dirkajo z mnogo mocnejsimi dirkanliki

Predeluje se enoprostorce, družinska jajca, kvečjemu kaj službenega za kratke relacije. Za vse ostalo je dizl. Pa še to ni glih več res


predeluje se ravno mocnejse motorje z veliko porabo, ki delajo veliko km letno.

svasta!

Malajlo ::

zakaj vraga potem fabrike serijsko delajo samo povprečne avte na plin? Ker noben dražjega ne bi kupil ali ker kupcem športnikov visi dol za prihranke pri cijazenju pri 70+ km/h po lokalni cesti namesto sproščanju adrenalina (dal 15k EUR več za 50KM, in jih potem za 2 jurja na plin ubije še 50 zraven?)
Sorry, ne štekam. Razumem (ampak je brez veze) predelovalce, ki skačejo od veselja, ker so hummerja predelal na plin. Ma ne razumem lastnika tistega požiralnika denarja in goriva. Sissy, ki ima denar za pleh, za fukat pa zmanjka?

STU-III ::

Kakšne specifikacije pa ima potem avto, ko je predelan na plin? Boljše ali slabše? Je enako? V mislih imam pospeške in končno hitrost ter moč.
Line secured.

WarpedGone ::

Slabše, 20%.
Zbogom in hvala za vse ribe

STU-III ::

Uh, kaj pa poraba približno? Koliko sploh stane plin?
Line secured.

WarpedGone ::

Poraba približno +20%, cena približno 1/2
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

WarpedGone je izjavil:

Slabše, 20%.


Vir?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

-z novimi sekvencnimi sistemi (uparjalnik) moc upade nekje 5-10%, nekateri zagotavljajo celo manj, naj bi pa pri sistemu brez uparjalnika (tekoca faza) JTG ICOM moc ostala celo ista. Po forumih sem zasledil celo dyno grafe, da so mapo na plin (locen ECU za plin) prilagodili tako, da je bila moc celo malenkostno vecja..seveda na racun porabe.

-poraba ob upostevanju, da moc predelave na plin ostaja v istih okvirih, iz prakse uporabnikov nekje od 10-15% visja (odvisno od avtomobila, instalacije ter nastavitev)

- sosednja Italija ima vecino voznega parka uplinjenega. Zanimivo si je ogledati kaksno tujo stran z rabljenimi avtomobili, kjer tudi Insignia OPC (325KM) sploh ni redka predelana na plin. Samo SLO je se vedno zaplankana (gledam drzavo, ki ne spodbuja subvencij), da povprecen Janez se vedno raje kupi golf dizl, kot pa da bi razmislil o kaksni alternativi, ki je cenovno celo dosegljiva.

Okapi ::

Mogoče je bilo že 5x odgovorjeno, ampak mi je lažje vprašati kot brskati po starih temah - zakaj ni mogoče kupiti že tovarniško "predelanega" avta na plin? Če lahko pri skoraj vsakem modelu izbiraš med enim kupom motorjev na bencin in dizel, zakaj ne ponudijo še kakšnega na plin?

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Buggy ::

pri OPLU se stvari od lani premikajo na bolje, saj ima ze cel repertoar serijsko uplinjenih avtomobilov. Poglej njihov konfigurator.
Septembra in do leta 2017 napovedujejo tudi agresivno politiko z motorji SIDI na tem podrocju.

Fiat je se pred leti (Avtocommerce) pri nakupu novega avtomobila, ponudil v sklopu njihovih garancijskih pogojev predelavo na plin (Fiat je nasploh ze serijsko prilagojen tudi na aftermarket predelavo in ne potrebuje dodatnega mazanja/hlajenja - sedala ventilov). Imajo pa ze tovarnisko opremljen spodnji rang modelov (Panda , 500, Punto)

VW mislim, da ima serijsko Passata in Turana 1.4 TSI CNG pa Caddy 1.8

Subaru je tudi imel svoj cas BiFuel modele, ki so bili uplinjeni, sedaj ne vem kako je.

Audi
tudi dela nekaj na tem podrocju (sicer CNG, ki pri nas se ni razsirjen kot LPG)...za ostalo iz glave ne vem, se pa pocasi premika v to smer.

...sem preprican, da so se kaksne tovarne, ki imajo v ponudbi tudi tak motor, se pa strinjam da je premalo propagirano in zanimivo za mnozice. Spet za to krivim drzavo, ki takih cistih motorjev ne spodbuja s subvencijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

veqlargh ::

Lol, performance slabši za 20% če si na LPG-ju. Made my day. Na avtomobilizem.net imaš objavljen grafikon človeka, ki je peljal avto na valarje. Konjev je bilo malo manj, navora pa malo več.

WarpedGone ::

Poraba pa kolk večja?
Neki je reklama, čisto neki druzga pa praksa in statistika.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

WarpedGone je izjavil:

Poraba pa kolk večja?
Neki je reklama, čisto neki druzga pa praksa in statistika.


no jaz imam za kr konkretne cifre od treh sodelavcov (sam spremlam sceno tri leta), ki so mi pokazali svoje meritve na tabelcah, pa verjemi da so pizajzlarji, da se se men gnusijo :D

Najbolj zajeban se je sel celo pritozit, ker je imel na kurcevmu cliotu porabo vecjo kot 15% in so tudi to uskladili...faking clio, ki zre 7 litrov :8)

Hayabusa ::

Buggy
- sosednja Italija ima vecino voznega parka uplinjenega. Zanimivo si je ogledati kaksno tujo stran z rabljenimi avtomobili, kjer tudi Insignia OPC (325KM) sploh ni redka predelana na plin. Samo SLO je se vedno zaplankana (gledam drzavo, ki ne spodbuja subvencij), da povprecen Janez se vedno raje kupi golf dizl, kot pa da bi razmislil o kaksni alternativi, ki je cenovno celo dosegljiva.

Če se delaš pametnega, bi lahko povedal da je v IT večina "plinašev" predelanih na CNG in ne LPG, pri nas je CNG na žalost še vedno eksotika (se vidi da smo 40 let za IT).


Okapi je izjavil:

Mogoče je bilo že 5x odgovorjeno, ampak mi je lažje vprašati kot brskati po starih temah - zakaj ni mogoče kupiti že tovarniško "predelanega" avta na plin? Če lahko pri skoraj vsakem modelu izbiraš med enim kupom motorjev na bencin in dizel, zakaj ne ponudijo še kakšnega na plin?

O.

https://slo-tech.com/forum/t363339/p401...
1.8T motor

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Buggy ::


Če se delaš pametnega, bi lahko povedal da je v IT večina "plinašev" predelanih na CNG in ne LPG,...


kaj pa skaces v luft, ker pa si tako pameten bos svojo izjavo podkrepil z linkom. TNX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Vikking ::

WarpedGone je izjavil:

Poraba pa kolk večja?
Neki je reklama, čisto neki druzga pa praksa in statistika.



Nehite fantazirat. Sem vam podal vse podatke, tudi graf vozila ko sem ga peljal na valje (na prejšni strani sem prilepil sliko). Pa še kar blesarite naokol.
Poraba plina 10% večja glede na bencin (razlika v kalorični vrednosti plin/bencin), KM plin/benicn 0% razlike, Nm plin/bencin 0% razlike.

Pa sem dal vse relevantne podatke, pišem iz izkušenj, podajam meritve, izračune. Pa se najdejo tipi k plina niso videli v življenju od blizu razen za štedilnikom. Pa so pametni kot da so pogoltnili cel svet.
Dejte nehat fantazirat. Na voljo pa je preko 20 plinskih komb. sistemov v sloveniji, vsak motor v vozilu je zgodba zase. Elektronika, senzorji, tehnologija, vse lahko vpliva da bo vgrajena naprava delovala odlično na nekem vozilu, na drugem pa bo totalen polom. Pa ne pozabit toliko denarja toliko muzike.


Najbolj hecni pa sm mi tipčki, tipa uporabnika MALAJO. Če človek ni vidi dlje od svojega nosa mu bog pomagaj.

Buggy ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Malajlo ::

Ah, Malajlo je zadovoljen uporabnik CNG v enem avtu, v drugega pa dizl toči. Naslednji CNG bo Doblo (http://www.fiat.si/vozila/tehPodatki.as...
O LPG tudi precej vem, predvsem pa slabosti napram CNG/bencin (ali pa dizlu). In da ne bom nikoli avta _predelal_. Če že kupim stara jajca, bo možnost takega goriva že vgrajena.
Ne pa da hummerja ali pa Cayennea (ali pa razposajene mašine ala Honda) predelam na LPG. Lepo te prosm, no.

u, da ne pozabim... Italijani res uporabljajo CNG že ene 100 let. V SLO imamo (končno!) eno javno polnilnico. V Srbiji, recimo, imajo 4. Balkanci...
Puntota poganjajo štiri različna goriva. Samo izbereš, kaj imaš raje (in CNG lahko parkiraš v garažah).
http://www.fiat.it/it/punto/motori-spec...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

Utk ::

Izguba moci na plinu je cisto nepomembna, ker na plin ga itak ne smes zgat do konca. Ce se ze na bencin vozis na polno, pozabi na plin, ce imas pa tudi na plinu se rezerve, je pa izguba moci nepomembna. Zato se svoh masin ne predeluje, ce noces problemov. Ce si z masino nekje na meji, se bos pa na plin pac malo bolj cijazu. Ko bos hotel divjat pa preklopu na bencin.

Buggy ::

Utk je izjavil:

Izguba moci na plinu je cisto nepomembna, ker na plin ga itak ne smes zgat do konca. Ce se ze na bencin vozis na polno, pozabi na plin, ce imas pa tudi na plinu se rezerve, je pa izguba moci nepomembna. Zato se svoh masin ne predeluje, ce noces problemov. Ce si z masino nekje na meji, se bos pa na plin pac malo bolj cijazu. Ko bos hotel divjat pa preklopu na bencin.


si lahko malo bolj natancen kaj si s tem mislil. Nove in pravilne nastavljene instalacije nimajo niti priblizno takih tezav, je pa to morda veljalo za starejse in razstelane sisteme, kateri niso bili vzdrzevani ali pa so bile kakse mehanicne tezave.

sennheiser ::

Dej no ne sanjej Utk. A ga maš? A si probal? Lahko iz lastnih izkušenj povem da ni nobene razlike. Moč se izgubi 5-10% max. Poraba je 10% višja. Sam to je še vedno v primerjavi z bencinom celih 7€ ceneje na 100km vožnje.

Malajlo... če folku paše ferrarija na plin dat ga naj. To kar ti bluziš je neumnost da je joj. 90% avtov se večinoma predeluje ravno kake v8 motorje. Poglej na avtonet kaj se prodaja na plin predelano. Večja kot je poraba, bolj se ti splača predelava na plin.

A če je nekdo nesramno bogat še ne pomeni da pusti da mu idijoti v vladi serjejo po glavi z takimi trošarinami na bencinu... Ne nič ni narobe če se predeluje močne motorje, še vedno lahko izbereš ali boš plin vozil ali bencin. Pa še nekaj drugega je... pri takih požeruhih si folk povečuje doseg na 1 polnenje. Tudi to so lahko razlogi. Nobenga pa ne zanima ali je smislno po tvojem mnenju ali ne. Če je izvedljivo ni razloga zakaj si nekdo to nebi privoščil, če ima tako željo.

Za najcenejše predelave, malo še kak forum preglejte. Same plinske naprave ni problemov. Problemi so pri samih vgradnjah sistemov in potem servisi itd.

eric_cartman ::

sennheiser se strinjam s tabo...

Predelanega imam Hyundai Coupe 1.6 (l. 05) na plin pri Avtoservisu Hribar v Ljubljani.. Notr imam sistem Zavoli (5 let garancije).

Zdaj ga imam že lep čas oz. tam okrog dveh let. Mesečno opravim cca 28.000 km in opazim bistveno razliko v ceni. Za predelavo sm plačal takrat 1580 EUR in še zdaj mislm, da je biu to best buy ever. Morte pa računat še homologacijo, ki sedaj po novem stane cca 90 EUR.

Na moči se mi totalno nič ne pozna oz. kakšen procent ali dva.. Mestna poraba bencin je 8,8 L/100, poraba plin je 9,5 L/100 km. Izvenmestna vožnja pa bencin 7,3 L/100 km ter plin cca 8,0 L/100 km.

Na rednem servisu sem ga imel do sedaj dvakrat. Se pravi prvič po pol leta in drugič po enem letu. Servis stane cca. 40 EUR. Na vsake 4-5 mesecev kupim tekočino za valje, ki stane 18 EUR na Petrolu (FlashLube).

Nobenga ne prepričujem, da si avto predela na plin in mi je vseeno če si nekdo misli, da je to največji shit. Meni funkcionira lepo in izredno kvalitetno in sam sm presrečn, ker je v primerjavi s tem ko sm tankal še bencin razlika kot dan in noč. 40 L rezervar nafilam za 29EUR in z njim nardim okol 500 km + še enkrat toliko daljši domet zaradi bencina.

Tisti, ki bo tukaj poskušal pisati, da je to bedarija avto predelovati na plin, potem naj razloži oz. argumentira zakaj.

Glede tega pa kakšne avte se na plin predeluje pa samo to: Močnejša je mašina, večja je razlika v denarju oz. več prišparaš s plinom.

Lp,
R

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Ne morejo argumentirati eric cartman, ker si ne lastijo avta pridelanega na plin ampak so pametni, kar slišijo v "gostilni za šankom". >:D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Avto na plin MORA kurit vsaj 15 procentov vec in MORA malo slabse vlect, ceprav se ga da nastavit tudi drugace, ampak to pomeni da je mesanica prerevna in bo masina slej ko prej sla kvragu. In je tudi sla kaksni prevec pametni stranki, ki tega ni sprejela in zahtevala 3 procente razlike kot je v reklami. Pametni predelovalci tudi povejo da je 15 procentov razlike v porabi. V zmogljivosti je pa razlika majhna, in kot sem napisal nepomembna. Avta se pa ne vozi stalno pod polnim gasom, niti na bencin, se majn na plin, ce je masina presvoh, in ga na plin moras prevec pritiskat, je pa to sploh slabo, kot bi blo slabo ce bi ga skoz pritiskal na bencin. Nisem napisal da avto na plin ne gre, ampak da mu je treba malo prizanasat, ce hoces naredit km kot bi jih s kaksnim dizlom.

Utk ::

Jaz ga imam na plin in je super, je pa treba poznat vse fore, da ni pol joka in stoka na servisu. Poglejte kaj vse pisejo po netu, kaj se zgodi ko pa gre kaj narobe. Od tega da predelovalci ne opozarjajo da je treba kontrolirat ventile, niti ne vejo ali nocejo povedat katere masine so bolj obcutljive, ne opozorijo da se na plin ne vozi po avtocesti s 6000 obrati, niti da je treba pazit da tist "mehanski" flash lub res kaplja, ker imas primere ko se je kje zataknilo in ni delalo, nobenga opozorila dokler niso sli ventili kvragu, da ne govorimo da vcasih rabijo celo leto da plin prav nastavijo, kar pa je njihovo delo, tudi ce vse drugo ni. Tudi da plin je pravilno nastavljen ne mores vedet dokler ti ne skuri ventilov in vidis da ni. 90 % tezavam se je enostavno izognit, montirat das pravim mojstrom. Ni se pa treba slepit da je to vse simpl in dela, ker ni.

eric_cartman ::

@Utk

Jst sm se sprijaznu s tem, da se avto kdaj pa kdaj pokvari. Vendar to je to že bolj kot ne faktor sreče oz. nesreče. Lahko se ti kvari na mesečni bazi pa če je to bencinar ali plinaš ali pa dizel. Kolega ima passata 2.0 TDI pa se mu je v tem času pokvaril že trikrat. Enkrat od tega mu je šla turbina. Plačal za delo in novo turbino skoraj 1/3 vrednosti mojega avta... Ogromno denarja skratka. Da ne govorim o sklopki, ki je odštel zanjo tudi kar nekaj cvenka.

Lahko pa ti kljub plinu dela normalno še ohoho kilometrov. Če pa ga kdo od vas pelje k Jožatu izpod kozolca, da vam vgradi plin v avto potem pa hvala lepa za tako vgradnjo. Jaz se v tak avto ne vsedem.

Kar se tiče nastavljanja plina (imam srečo ker živim par km stran od servisa) sem bil zaradi nastavljanja pri njih petkrat. Pred zimo so mi povečali mešanico plina, ker je avto pozimi začel cukati. Ko so mi nastavili je delovalo tako kot mora. Po končani zimi sem jim peljal nazaj nastavit tako kot je bilo pred zimo. Zaenkrat dela vse tipi topi. Pozimi mi je malo več kurlo ampak ni kakšne bistvene razlike. Namesto 9,5 mestne s plinom mi je kurlo okol 10.2, ampak to je za zimo normalno. Sicer pa sem peljal nastavit plin še na začetku parkrat, ko so mi vgradili notri avtoplin. To pa je itak že klasika. Ampak tudi to vzamem v zakup, če vse potem v redu dela.

Vem pa, da bo slej ko prej treba na avtu opraviti kakšno popravilo. Upam pa, da ne bo kakšnih hudih težav z avtomobilom. Če pa bodo pa bom pač popravil, da bo spet delalo. To je konec koncev potem vse kar lahko storim. In noben me ne prepriča da grem na dizla, ker je svinjsko drag za vzdrževat -vsaj če se kaj pokvari.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

eric_cartman je izjavil:

In noben me ne prepriča da grem na dizla, ker je svinjsko drag za vzdrževat -vsaj če se kaj pokvari.

Dragi so deli. Vsaj v Sloveniji.

Isotropic ::

Za predelavo sm plačal takrat 1580 EUR

huh, kar drago. mislim, da za podobno ceno dobis ze prins.
kako je pa z mazanjem ventilov?

Utk ::

No vidis, jaz sem pa vgradil plin in sel cez eno leto na servis, nikoli vmes. Ce ti morajo skoz nastavljat, bi mene skrbelo. Pomeni da delajo po obcutku.

eric_cartman ::

@Utk

Če je ta občutek tak, da mi bo avto normalno delal potem mi je vseeno. Pa to ni cukalo tko, da se nebi mogu peljat. Sem pač zelo pikolovski in sm čutu pri cca. 3500 obratih, da je avto na hitro malo cuknil. To mi ni blo všeč, zato sm ga nemudoma odpeljal na servis in to je blo to. V 2 minutah so mi nastavl nove vrednosti vnosa in pol je delal BP.


@Isotropic

Če imaš slučajno V6 plačaš še malo več. Potem je okrog 1800. Če pa imaš V4 tako kot jst potem je povsod nekje od 1300 do 1600 €. Razlika je le v tem, da sem jaz dokupil garancijo še za dodatna 3 leta, tako da imam 5 let garancije. Če pa bi dal 1250 € za vgradnjo bi se pač moral sprijazniti z dvemi leti garancije. Zavoli in prins sistemi so tam tam. To je tako kot primerjava med I-os in androidi. To me niti ne gane. Če stvar dela potem je v redu.

Glede mazanja ventilov pa je tako, da imaš to tekočino FlashLube. Natočiš v rezervarček, ki ti ga vgradijo. Potem pa nastaviš tako, da ti na vsakih 12 s pade kapljica v cevko, ki gre nato do ventilov. Tako je urejeno tukaj. To je torej če se ne motim elektronsko mazanje ventilov. Vsaj pri meni.

sennheiser ::

Prins sistem je malenkost dražji. No vsaj jst sem dal dobrih 2000€ z menjavo svečk. Se pravi tam tam cca 400€ na valj. Je malo sicer odvisno od avtov, ampak cene so od 1300 naprej. Ja definitivno so razlike, ampak dejstvo da pri mašinah katere imajo nad 120KM to ne opaziš, če ga ne tiščiš. Vožnja v obrate pa ni nikjer priporočena. No ja je da spucaš mašino to je pa to.

Pri men pri 145KM hm ne vem no do 150km/h ne občutim neke pametne razlike. Cukanje itd. ni vedno povezano z plinom. Vsaj pri men ni bilo, saj je bilo potrebno neko loputo očistiti že pred vgradnjo plinskega sistema in to sem rabil na 2 leti narediti ponavadi sredi zime.

Drugače si pa vodim statistiko. Nekje povprečno porabo na bencin sem imel med 10,5 in 11,5. Pri vožnji na plin je pa to med 11 in 12,5. Se pravi med 10-20% povečanje porabe.

Sami sistemi niti niso pomoje tako problematični, vseeno morajo iti čez testiranja, da pridobijo ustrezne certifikate, CE oznako itd. Problem so "hišni" mojstri oziroma kakšni vulkanizerji, kleparji, ki so začeli vgradnjo plinskih sistemov kot dodatno dejavnost za višanje dobička/prometa... Za vgradnjo je treba iti v specjalizirane delavnice. S tem da bi tukaj opozoril, da Plineks ni ravno na dobrem glasu, saj so za njem tudi že druge delavnice popravljale. Prebral sem tudi da so težave z garancijo pri njih itd. Sicer roke v ogenj ne bom dal, ker se zavedam da to ni odvisno samo od podjetja, ampak tudi od uporabnika samega in nazadnje tudi od avta in samega goriva, ki nam ga dobavijo na črpalke.

Hkrati pa so mi pri podjetju, kjer sem sam dal naresti predelavo, povedali kako je kaj stanje pri njihovih strankah. Večinoma dela vse bp, so avti, kateri so prevozili že čez 300 000km, so pa avti, kjer so se težave pojavile še pred 10 000km.

Utk ::

eric_cartman je izjavil:

@Utk

Če je ta občutek tak, da mi bo avto normalno delal potem mi je vseeno. Pa to ni cukalo tko, da se nebi mogu peljat. Sem pač zelo pikolovski in sm čutu pri cca. 3500 obratih, da je avto na hitro malo cuknil. To mi ni blo všeč, zato sm ga nemudoma odpeljal na servis in to je blo to. V 2 minutah so mi nastavl nove vrednosti vnosa in pol je delal BP.

Prav, ampak petkrat? In ne moreš vedet, da ti dela narobe, dokler ni prepozno, tudi če nič ne cuka.

Glede mazanja ventilov pa je tako, da imaš to tekočino FlashLube. Natočiš v rezervarček, ki ti ga vgradijo. Potem pa nastaviš tako, da ti na vsakih 12 s pade kapljica v cevko, ki gre nato do ventilov. Tako je urejeno tukaj. To je torej če se ne motim elektronsko mazanje ventilov. Vsaj pri meni.

To dvomim, da je elektronsko. Ti začne kaj jamrat ko zmanjka tekočine ali moraš sam pazit? 12 kapljic na sekundo, ne glede ali laufaš v leru ali pičiš 180 po avtocesti? Ni čudno, da nekateri potem pravijo, da so ta mazanja predvsem za mazanje oči. Takšna res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

kaj ga pa srackate no...to kjer nastavljas stevilo kapljic je cisto navaden mehanski sistem na podtlak, ki v dolocenih motorji (turbo) sploh ni izvedljiv.
Elektronski sistem dozira hladilno/mazalno tekocino glede na prametre plinskih injektorjev ter obratov in ina svoj ECU.

WarpedGone ::

Dokler bo scena predelovanja na plin takšna indijanska džungla, kot tule opisujete ponosni lastniki plinske naprave, "se tega ne dotaknem niti s palico".
Sploh je pa bosa, da človek raj fukne 2 jurja v plin kot pa v dizla, ker da so dizl servisi dragi. 2 jurja ti včasih lahko kupta že drugo mašino.

Dejte svoje želje utemeljevat mal manj absurdno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Če se splača ali ne, si mora vsak zase preračunat. Pri rabljenih lahko dobiš komot malo močnejšega bencinarja tudi več kot dva jurja cenejše od dizla, s tem da dizel bo, tudi če verjameš števcu, imel najmanj 150,000 za sabo (realno morda tudi 300) in vse drage okvare pred seboj, bencinar pa z malo sreče pol manj in se nima kaj dost za pokvarit.

WarpedGone ::

Moraš pretiravat?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Sej se strinjam, da nima smisla kupit avta in računat da ga boš predelal na plin čim prej. To se naredi, ko se kakšna situacija spremeni, z novim avtom bi pa izgubil še več.

WarpedGone ::

Moj cel point je, da predelava na plin ni tolk "racionalna" kot je "emocionalna" odločitev. Če se ti ideja dopade, si zadeve preračunaš tako da se ti izidejo. Če se ti ne dopade, pa se ti enake cifre ne izidejo. Matematično ma zadeva največ smisla če že maš požrešnega in enostavnega bencinarja (npr starejše ameriške 5L+ zadeve) in ti poraba 15+ pri nežni nogi močno kravžlja živce. V takšnih primerih zna bit rezultat zelo pozitiven.
Predelava nov(ejš)ih bencinskih strojev, ki so stjunan u nulo, po možnosti še turbinskih, kompresorskih al pa celo DI zadev je pa praktično nemogoče speljat ornk. Kup kompromisev, problemov in/ali neumno visokih stroškov.

Ljudje bi največ nardil, če ob nakupu avta nebi gledal samo nakupne cene pol pa scali kri ob tankanju. Ko kupuješ avto, si hkrati rezerviraj denar za gorivo za naslednja 4 leta (pri predvideni količini km). Tako bo nakup precej bol racionalen in bo že v štartu upošteval tekoči strošek goriva. razne predelave in jajcanja z mašino kasneje bodo že v štartu odpisana.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

O neumno visokih stroških je še lažje govorit pri dizlih. Sem videl račune uradnih servisov za par passatov, tistih ki se hvalijo s potrjeno servisno knjižico (kaj šele tisti, ki se ne), seštevki so bili okoli 7-8 jurjev do 200,000 km, pa še ni bilo menjano čisto vse kar bi lahko blo in morda tudi kmalu bo. Za ta denar pa res lahko narediš vse servise, predelaš na plin, in še menjaš kompletno mašino na bencin oz. plin.

WarpedGone ::

Dokazuješ, kar sm napisal zgoraj - da si upravičiš predelavo na plin, moraš pretiravat glede nekaterih drugih faktorjev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Je pri dizlih kaj drugače? Dizel kuri najmanj 3 litre manj, NIKOLI ne crkne, če delaš "prav" z njim, stane kakšnih 300 evrov več, servis stane enako in dovolj mu je 90 konjev da trga asfalt pod sabo, razen če vlečeš 3 tonsko prikolico, takrat je dobro imet 105 konjev.

WarpedGone ::

Zamenjaj dizl s plinom ali bencinom, karkoli se ti pač ne dopade - dobil boš enako ne/smiselno trditev.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
31 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346927 (34319) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610415 (7222) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912638 (6012) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216892 (6344) Buggy

Več podobnih tem