» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
28 / 56
»»

Malajlo ::

Kolkr sem jaz googlal te kompresorje, rabijo kar 24 ur, da nafilajo okoli 30kg. Zato pa filaš pri drugi tarifi, čez noč ;)
Če bi imel tri CNG avte pri hiši, bi si ziher tole omislil.

Brane22 ::

24 ur po 2kW, to je 50kWh ali cca €5+ po današnjih cenah.

S tem bi že z elektromobilom naredil kar nekaj km...

Malajlo ::

to je za slabih 400 km. Pa še tri kubike plina dodaj, pa je deset eur. Pocen, še vedno.

SplitCookie ::

Nč poceni. Ko kompresor ribne pa jok na drevo ? Že menjava filtrov ni zastonj, kaj šele menjava olja ipd. potrošnih zadev
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Matej_K ::

Malo cenejša predelava na plin KLIK

Ima kdo izkušnje pri njih?
Mislite da se mi izplača predelati
C3 PICASSO 1,4 vti 95km ?
Najbolj me skrbi izguba moči, namreč že sedaj mi jo primanjkuje, predvsem opažam to pri speljevanju (s klimo še hitreje) in pri vožnji nad 120km/h. Porabo imam trenutno 6,7litra
... .. .

D3m ::

Danes smo dobili nazaj Opel Vectro 1.6i (Sedan A) letnik 1995. Predelavo je naredil Avtoplin center d.o.o. za cca. 1000€.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bdoxx ::

Matej_K je izjavil:

Malo cenejša predelava na plin KLIK

Ima kdo izkušnje pri njih?
Mislite da se mi izplača predelati
C3 PICASSO 1,4 vti 95km ?
Najbolj me skrbi izguba moči, namreč že sedaj mi jo primanjkuje, predvsem opažam to pri speljevanju (s klimo še hitreje) in pri vožnji nad 120km/h. Porabo imam trenutno 6,7litra


moja mati ma isti avto, poraba pa čistih 8.0L/100km =)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bdoxx ()

Clubraider ::

Matej_K je izjavil:

Malo cenejša predelava na plin KLIK

Ima kdo izkušnje pri njih?
Mislite da se mi izplača predelati
C3 PICASSO 1,4 vti 95km ?
Najbolj me skrbi izguba moči, namreč že sedaj mi jo primanjkuje, predvsem opažam to pri speljevanju (s klimo še hitreje) in pri vožnji nad 120km/h. Porabo imam trenutno 6,7litra


Definitivno se ti izplača.

Vozim Megana II in porabo bencina sem imel 6litrov. Zdaj imam plina 7 litrov in sem srečen. Mesečno naredim 3000km in prišparam 100€ ali še več. Plinski sistem sem dal vgraditi na Renault Petovia. Super so poštimali vse....sem bil zelo zadovoljen. Uporabljam ga več kot pol leta in zadeva deluje brezhibno (trkam po mizi).
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Matej_K ::

moja mati ma isti avto, poraba pa čistih 8.0L/100km =)


Jaz imam 6,7 z res pazljivo vožnjo. 90% vožnje po avtoccesti, max 110-115km/h. Zelo malo mestne vožnje.

Ko pa kdaj delam večinoma mestne poti, potem pa tudi meni naraste poraba do 8 in čez...

Bolj me pri plinu skrbi da bi izgubil na moči. Ampak kot berem je to pri sedanjih vgradnjah le še 2%. Je to res, ali se res pozna?
... .. .

Utk ::

Nekaj se pozna. Če zdaj skoraj nikoli ne voziš pod polnim gasom, boš potem pač malo bolj pritisnil in bo šlo enako. Če pa že zdaj delaš luknjo v podnu, bo pa žalost potem še večja. Ali se boš pa s tem sprijaznil in užival v šparanju.

energetik ::

Matej_K je izjavil:

Bolj me pri plinu skrbi da bi izgubil na moči. Ampak kot berem je to pri sedanjih vgradnjah le še 2%. Je to res, ali se res pozna?
Poraba je po defoltu večja za 20%, zaradi manjše kurilne vrednosti plina. Moč bi morala biti enaka, če nastavijo vse v redu.

Clubraider ::

Sam padca moči nisem opazil.
Moj Megane ima 120 konjičkov in praktično ne občutim razlike ko vozim na bencin ali plin.

Pa tudi če bi razlika bila 5% je to še vedno zanemarljivo.

Nič bat, kar se moči tiče.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Vanadium ::

A je kdo mogoče pri slo vw prodajalcih opazil v cenikih BiFuel vozila? Pustmo zdaj caddy CNG ki ga reklamirajo odkar imamo tam pri LPP CNG pumpo, bolj me zanima LPG. Na nemški VW strani sem opazil da se ponuja golf, golf plus pa še kaki se najde 1.6 LPG tovarniško predelan.

scenic16 ::

-valvoline- ::

scenic16 je izjavil:

http://1nadan.si/ponudba/Ljubljana/3236...


500-600 evrov je itak realna cena za predelavo,saj je materijal max 300-350 evrov. No pa je le prišla konkurenca in seveda v kratkem bodo cene normalne in ne našpanane za x2 ali x3.Več ko bo ponudnikov nižja bo cena predelave.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

VW nima konkretnega avta CNG. vse je nekaj doštukano in se touran na metan iz MB pripelje nafilat, da lahko potem v MB spet fila.
Opel pa Fiat je zaenkrat to. Jaz bom multiplo menjal za doblota II. Na CNG, itak. Samo še ducatota naredijo na CNG, pa sem njihov.
Sicer pa na CNG obstajajo tudi malčki kot je punto. Rabljene robe za ceno ničvrednega bencinarja.

Vanadium ::

Na cng ima vw caddy in je celo v ceniku na vw slovenski strani, zanima me zakaj ne ponudijo še LPG ki je bolj razširjen. :|

VW BiFuel.DE

ivanuscha ::

Kaj za 600eur je bila ponudba za predelavo?? To je pa ful popusta, vprašanje če je izvedba na visokem nivoju?

Mi lahko kdo na kratko razloži, v čem je razlika med LPG in CNG? Pri nas so vglavnem LPG črpalke kolikor jaz vem.

SplitCookie ::

CNG ima mnogo višji obratovalni tlak in praktično nič težav kakor jih ima LPG zaradi prenizkega tlaka.

Trenutno pa v sloveniji tega ni v taki meri (CNG) da bi se ti sploh splačalo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Karen ::

CNG je metan (zemeljski plin). Praktični ni stisljiv (oz. je pod velikimi tlaki).
LPG je naftni plin (propan-butan). Stisljiv pod nizkim tlakom.
V Slo imamo 1 CNG pumpo v Lj in enih 60 LPG pump.
Verjetno glede na zapisano ni kaj veliko za govort kateri je bolj razširjen. Torej če se odločaš za predelavo glej LPG oz. po slovensko UNP (utekočinjen naftni plin).

ivanuscha ::

Hvala za razlage. Kako pa je v tujini, recimo Italija, Avstrija, Nemčija? Je tudi tam najbolj pogost LPG? Najbrž je precej problematično iskat prave črpalke v tujini, če ti začne zmanjkovati plina...

matvoz ::

V Sloveniji je trenutno 76 črpalk.

V Avstriji je CNGja veliko več kot LPGja. Sicer imam na internetni strani spisek 43 LPG črpalk v Avstriji, samo niso vse preverjene, tako da jih je verjetno še manj.

Nemčija (na mojem seznamu 5775 črpalk) in Italija (2160) sta polni LPGja, Nemčija tudi CNGja.

Če si prej malo pregledaš teren in poiščeš črpalke, ni neke hude panike tam, kjer jih primanjkuje. Kjer jih je pa veliko, pa tako ne rabiš študirat.
Za kaj več pa mogoče koristi link.. myLPG.eu

ivanuscha ::

Hvala za ta link, zelo koristno. Ne morem verjet, da je v Nemčiji cenejši LPG kot pri nas. Pravtako kurilno olje. Kako oderuška je naša država, neverjetno.

Jaz sem sicer slišal, da se da teoretično "tankat" tudi plin iz jeklenk, je to res? Seveda najbrž ni zakonito...

Beli_Zajcek ::

ivanuscha je izjavil:

Hvala za ta link, zelo koristno. Ne morem verjet, da je v Nemčiji cenejši LPG kot pri nas. Pravtako kurilno olje. Kako oderuška je naša država, neverjetno.

Jaz sem sicer slišal, da se da teoretično "tankat" tudi plin iz jeklenk, je to res? Seveda najbrž ni zakonito...


Nič teoretično, kar praktično. Je pa to razlog, da je bil LPG včasih na slabem glasu, ker so bile črne kronike polne takih domačih mojstrov.

Utk ::

Lpg črpalke niso problem v tujini, ampak v Sloveniji. Razen v Avstriji jih je povsod toliko, da si ni treba delat nobenega plana. Avstrijo pa itak prevoziš z enim tankom, če natočiš nekje v Sloveniji.

scenic16 ::

Lokacije polnilnih mest na karti za...

LPG:
http://www.mylpg.eu/stations/

CNG:
http://www.cngprices.com/station_map.ph...

umexteacher ::

(jeklenke) Pa sej mešanica ni ista v kuhinjski jeklenki (butan) kot je v avtoplinu (butan 55%/propan 45%)? Res pa lahko kupiš jeklenko propana ampak pol baje več kuri :)dvomim da se splača, razen enim ki to tankajo v firmah, katere imajo svoje črpalke za viličarje ipd. ampak spet vprašanje kvalitete... Imeti doma pumpo je pa pomoje clo kaka zaporna kazen, saj "kradeš" državi.

Malajlo ::

Nimamo še zakona, ki bi ti prepovedoval voziti avto, filan z mestnim plinom. To ni enako lastna vrtina za vodo, halo?!
Čisto legalno lahko doma postaviš svojo polnilnico.

umexteacher ::

Mogoče za osebno rabo res ne, nisem še slišal, da bi kdo to počel, hkrati se mi pa zdi pre-nevarno... kurilc je tud ekvivalent nafti pa ima drugačno obdavčitev... no, bo še kdo kaj več povedal, upam.

Malajlo ::

Ampak polnilnico so si že postavili v MB pa jesenicah. Pa sodelavca sosed jo je imel (potem je moral avto menjat). Nekaj strani nazaj je pa link na ene piljake, ki to delajo.
Kurilc ali pa modri dizel. Oboje je pofarbano, da lahko država pobere pri šoferjih. Kako boš pa to s plinom naredil, pa ne vem.
Sicer pa vrtina za vodo na vrtu. Prijavit jo moraš. Za to imamo zakone, da varujejo javne dobrine. Najbrž bi moral plinsko vrtino tudi prijavit (kot recimo geotermalno sondo).
Tale plin je pa kot elektrika. Pošlati, če je iz domače štekdoze :))

joze28 ::

Kuhinjsko jeklenko bi se splačalo na unp/lpg črpali polnit, obratno pa ne.
Tudi cena unp za dostavo(cisterne plina, ki jih imajo ljudje ob hiši), je malenkost višja kot na unp/lpg črpalki.

Plin za kuhanje in unp/lpg sta mešanica popana in butana.

destroyer2k ::

Jaz bi pa prosil za eno pomoč. Zanima me če se lahko ta avto predela na plin in če bi kakšni problemi lahko nastali zaradi tega?

volkswagen sharan 2.0 tdi
letnik: 2011

Če se bi dalo me še zanima katero podjetje je dobra za predelavo?

joze28 ::

Predelava dizelskega vozila ni ekonomsko smiselna.
Stane veliko več kot predelava bencinskega motorja. Tudi po predelavi se "kuri" več nafte kot plina, tako da je prihranek manjši.

Mislim da so pri dražjem slovenskem monterju namestili plin v dizelski motor.

umexteacher ::

imho se splača predelati samo "močnejše" bencinske motorje, TDI jaz nebi nikoli, ker manj skoraj ne more kurit. Imaš na strani Prinsa tabelo, katerim avtom plin "paše" in kateri imajo z njim probleme. Mislim da so najbolj na udaru avti s slabšimi ventili in ti pol ribne motor. Tisto mazivo je pa tko/tko...

destroyer2k ::

joze28

Letno se naredi vsaj z prejšnim avtomobilom 150 000km, tako da se vseeno ne splača?

Buggy ::

predelava diesla na plin ni ekonomsko opravicljiva, ce ne vozis ravno sleparja. Pri predelavi, ki za 4 valjnika niti ni poceni (cez 2K€) ti koristis konstantno mesanico nafte in plina za razliko od bencinarja, kjer dela avto po segretju uparjalnika samo se na plin temu primerni so potem tudi prihranki...

Vikking ::

V bistvu bi se dizla splačalo predelati, samo v primeru da država subvencionira celotni strošek plinske naprave in vgradnje.
V bistvu so dve opcije
Prva: kjer se meša plin in dizel. Pri tem se porablja cca. 25% plina ostalo je nafta. Sam prihranek na gorivu je pod 10%, tako da ta predelava ne pride v upoštev če računaš na velikem prihranku pri gorivu. Prednosti te predelave so drugje: motor se hitreje zagreje (pozimi pride prav), boljši pospeški, hitrejše odzivanje motorja, tišje delovanje motorja, ter veliko čistejši izpušni plini.
Slaba stvar tega je, da je velika možnost da si zmanjšal življensko dobo diesel motorja.

Druga:kjer se predela motor (nižanje glave, vrtanje lukenj za svečke...) in deluje samo na plin. V tej drugi opciji je enostavnejše in zaneslivejše da vržeš ven dieselski motor, vgradiš bencinskega in potem predelaš na plin.

V obeh primerih nisi prihranil takorekoč nič.
Čeprav prva opcija ni predraga a še cenovno veliko dražja kot predelava bencinskega motorja, bo treba narediti krepko preko 100k km da se naprava izplača, s tem ker krajšaš življensko dobo motorja, je možna posledica večjih predčasnih okvar.

Druga opcija pa ne pride v noben primeru v upoštev. Razen da ima karoserija vozila, za lastnika strašno sentimentalno vrednost, a želi veliko cenejšo vožnjo, saj ni v intimnem razmerju z samim motorjem ampak samo z karoserijo.

Pri nas so vgrajevalci dokazali da so sposobni vgraditi obe opciji. Tako da nekaj testnih vozil sicer je narejenih, to je pa tudi vse.

ivanuscha ::

@umexteacher

Lahko posreduješ link na stran iz Prinsa? Jaaz nič ne najdem...

Buggy ::

ivanuscha je izjavil:

@umexteacher

Lahko posreduješ link na stran iz Prinsa? Jaaz nič ne najdem...


predvidevam, da je imel v mislih tole black listo

ivanuscha ::

Hvala, zanimivo.

FeanorNoldor ::

Spoštovani,

sicer res zadnje mesece ni bilo na to temo nič napisanega, sem si pa precej strani prebral, kajti ..imam težavo.

Sem lastnik Astre 16V twinport, mislim, da gre za Z16XEP 105 konjev.
Predelal na plin, oktobra, pri Plineksu, natančneje pri Hribarju.
Moja vožnja je specifična (ali pač ne). Vsak delavnik naredim cca 150km (130 po avtocesti).
Vozim umirjeno - 120-125km/h.
Poraba na bencinu je bila nekje okrog 6.3-6.5 (prej sem vozil 140km/h pa je bila 6.9).
Po vgradnji plina je poraba plina (cca 20.000km) 8.0 l/100 km - ko je sneg, mrzlo, zastoji je npr. 8.4, ko se vozim brez težav pa 7.7.
Kje je težava?
Avto ima 230.000 km. Zadnje leto imam naslednje težave (še pred vgradnjo plina). Namesto na 30.000 km sem moral doliti olje na 20.000 (1l), nato se je interval skrajšal na 10.000 (že na plinu) in zadnja dva dolivanja sta se primerila po vsega 3000 km. Olje je GM 10/40.

Ali je bil že čas, da se je kaj zgodilo z ventili in je plin le "pomagal"?
Je bilo stanje - dolivanja litra olja na 20.000 ali 10.000 km normalno pri takšni kilometrini? (letno naredim cca 50.000km, avto je letnik 2006, zadnja 4 leta sem pridelal cca 160.000km)
Priporočate da obiščem servis čimprej? (če so morda tefloni oz. kaj drugega kot to, da bi morla menjati vse ventile - sem laik na tem področju).
Sistem je Zavoli, cena je bila 1400€, ima posodico za dolivanje olja, Hribar je rekel, da mora kapniti vsake 5-10 sekund. In kapne...
Kaj mi je 100riti?
Ali so ventili, ki se jih da kupiti boljši (bo potem v redu?)
Se splača s tem avtomobilom še ukvarjati? Se komu sanja koliko km je realen domet takega avtomobila?
Na 150.000 sem menjal jermen in pumpo (to najbrž pomeni, da jo bo potrebno na 300.000 spet. Ali lahko predvidevam, da je ta, ki je menjana enako dobra - da bo torej zdržala do 300.000 km?)

No, ker sem napisal že skoraj esej, bom tu končal, pa še kaj napišem, če bo kdo tako dober in kaj pokomentiral.
vnaprej hvala.

Aston_11 ::

30k je huda za menjavo olja. Kakšnemu mehaniku ga pojdi pokazati, takole preko foruma boš težko napravil diagnostiko problema.

Buggy ::

na zgornji black listi je tale tvoj motor s strani Prinsa definiran kot problematicen pri predelavi na LPG. Prins oz IQ Avto na plin, ga mislim da sploh nocejo predelati oz zgolj na tvojo odgovornost:

Z16XEP
1600 cc 16V
Excessive wear of valves/seats

Ce doziranje maziva/hladila ni bilo ustrezno nastavljeno in ker imas to urejeno vakumsko je natancnost cez palec se toliko bolj problematicna je to lahko problem. Bi rekel, da imas problem s tefloni. Nimas kaj...preveri pri kaksnemu mehaniku stanje teflonov/ventilov.
Ce so ventili/tefloni imas tudi take ki so posebaj za plin (trsi) in potem naceloma ni tezav (povprasaj pri mehaniku)
Kar se tice menjane pumpe, mora zdrzati toliko kot originalen del, ce ni res nek ponaredek ponaredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

SplitCookie ::

Kje je težava?

Ni je. Sistem deluje približno pravilno


Ali je bil že čas, da se je kaj zgodilo z ventili in je plin le "pomagal"?

Odvisno kje ti gre olje v maloro. A ti že kadi belo ko pospešuješ (pa da to ni vodna para), smrdi avspuh po olju

Tefloni ti ne bodo šli, bodo ti pa šla sedišča ventilov in tudi sami ventili. Tefloni z vsem skupaj nimajo veze.


Avto ima 230.000 km. Zadnje leto imam naslednje težave (še pred vgradnjo plina). Namesto na 30.000 km sem moral doliti olje na 20.000 (1l), nato se je interval skrajšal na 10.000 (že na plinu) in zadnja dva dolivanja sta se primerila po vsega 3000 km. Olje je GM 10/40.

Preveri da ne dolivaš preveč olja - v takem primeru ti ga bo potegnilo v mašino in skurilo, rezultat, poraba ogromna

Kakorkoli: Lahko imaš tudi zapacan oddušnik

Hkrati pa: Potegni ven sveče in poglej da ne kuriš olja

Ali so ventili, ki se jih da kupiti boljši (bo potem v redu?)

Verjetno ne

Ali lahko predvidevam, da je ta, ki je menjana enako dobra - da bo torej zdržala do 300.000 km?

Ne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Buggy ::

Se opravicujem, res je tefloni nimajo nic s plinom...mislil sem na sedisca.

Utk ::

Če bi blo s sedišči kaj narobe, ti ne bi olja žrlo, ampak bi stal na mestu po par kilometrih. Težko, da ti je plin kriv tu, možno pa da je kaj pospešil. Če bi bilo prej vse vredu, jih ne bi skurilo v 10-20,000 km, s tvojo vožnjo. Te mašine itak niso znane po dobrih ventilih. Če je veliko avtocestne vožnje znajo tudi na bencin zgoret. Res pa da ti ne voziš pretirano hitro.
Dvomim da je sploh kaj z ventili narobe.

BlackGuard ::

FeanorNoldor je izjavil:


Avto ima 230.000 km. Zadnje leto imam naslednje težave (še pred vgradnjo plina). Namesto na 30.000 km sem moral doliti olje na 20.000 (1l), nato se je interval skrajšal na 10.000 (že na plinu) in zadnja dva dolivanja sta se primerila po vsega 3000 km. Olje je GM 10/40.



Po mojem plin nima dosti veze, edino, če je mogoče samo pospešil zadevo.

FeanorNoldor ::

hvala lepa za tako hitre odgovore.

@Ashton11 - če te razumem, praviš, da se olje menja pogosteje kot na 30.000. Meni se zdi, da je bilo to napisano kot interval. Sicer pa sem ga menjaval na nekih 25k (na pol leta)

@Buggy - kaj to pomeni? Če se izkaže, da je plin kriv, se spravim na Plineks? Delal sem po navodilih in v mnj kot petih mesecih - tole! Če je tako, bo še zanimivo. Vsekakor sporočim. Tudi sam sem slišal za neke trdnejše ventile (sicer pri Ford-u). Upam, da tudi za Opel obstaja kaj takega.

@SplitCookie - sistem deluje pravilno..Možno, a poraba olja mi ni všeč (liter na 3k kilometrov)
Kadi mi nič, nikjer ne vidim nič dima. Na tleh nič (da bi kaj kapljalo).
"Preveri da ne dolivaš preveč olja - v takem primeru ti ga bo potegnilo v mašino in skurilo, rezultat, poraba ogromna" - o katerem olju govoriva? Tisto za podmazovanje ventilov? Tista poraba me ne skrbi. Tega drugega - normalnega 10/40 pa ne razumem, kje naj bi ga preveč dolival? Dolivajo pa mi ga na servisu (pridem, odprem, zlijejo liter noter, pomerijo, grem..). Kar se tče ventilov pa ti trdiš da nove ne bodo boljši. Ni mi všeč, sploh ne... Glede vodne pumpe in jermenov. Predlagaš mehanika - da potrdi ali ovrže teorijo da jermeni ne bodo zdržali 150.000 (kot so prejšnji in kot je deklarirano za menjavo?) in naj prej zamenjam? Recimo po 100.000 km - torej čez slabih 20.000?

@Utk - če niso ventili (kolegi zgoraj navjajo da so..) bi ti predlagal kaj? Kaj bi še lahko bilo?

Pod črto?
Mehanik, odpret, pogledat, zamenjat?

Še veno ne razumem, da je na svetu milijne avtov na plin (nekateri brez mazanja) in meni uničuje ventile kljub mazanju po prih mesecih. Ni fer, ni fer..

hvala fantje (oz. dekleta, če se katera skriva za moškim nick-om)

SplitCookie ::

Olje za motor, tist za podmazovat ventile je itak ena večjih bedarij po mojem mnenju. Ne dela ob največji obremenitvi, takrat ko bi najbolj rabil, ker takrat ni nobenega vakuuma v sesalnem kolektorju.

Kakorkoli:

Če si imel zelo dolg servisni interval, ti nekam olje mora iti - preveri po svečah kje se žge. Če so sveče sajaste z belimi sajami (poglej po netu kako zgleda) ti od nekje olje prihaja v zgorevalno komoro. Drugače ti ostane le še da ti pušča na izpušnih ventilih, kar pa je precej pogosto pri vsakem avtu.

To da ti na servisu olje nalijejo ? Wtf
A ne znaš sam olja naliti ?

In kakor vem se pri avtih meri tako da jih nekako zmerno segreješ, pelješ, ter nato po taki vožnji počakaš cirka 5 minut in šele nato pomeriš nivo olja.
Če ti je olja zmanjkovalo že prej je možno da je zaradi tega prišlo do kake okvare (ni nujno da ti bo lampa za nizek nivo svetila)

In če si imel poprej predolg servisni interval - lahko so se ti zapacali kanali, ki odvajajo olje na batih, potem požre še ostale obročke in mašina žre samo čedalje več olja.

Glede vodne pumpe - zadeva ima narejena kanal, po katerem začne kapljati ven hladivo/voda/antifriz, ko tesnilo na osi neha tesniti, to še ni kritično niti malo, saj je narejen ravno zato. Samo ko se ti to začne dogajati mora biti servis že dokaj blizu, v ene 20.000 ti bo začela precej močneje spuščati, takrat je pa že kar kriza (pumpo poganja zobat jermen - in ko ta dobi luft - ni dobro)


Še veno ne razumem, da je na svetu milijne avtov na plin (nekateri brez mazanja) in meni uničuje ventile kljub mazanju po prih mesecih. Ni fer, ni fer..

To ni še nič proti uničenim ventilom.


In avti na plin - predeluje se večinoma stare kripe ki so lavfale tudi na 95 oktanski bencin. Vse kar je novo je (pre)malo trdoživo.

In ventile - će jih boš šel menjati, rabiš tudi nova ležišča, odpreti je treba praktično celo mašino

Hkrati pa tudi: A si ti kupil nov avto ali rabljenega ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Utk ::

Če bi bli ventili poškodovani zaradi plina, bi bli že zdavnaj skurjeni do konca in ne bi več vozil. Lahko je pa kaj drugega, kar nima veze s plinom. No, to je itak očitno, če ti je že prej začel žret olje.
««
28 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346927 (34319) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610415 (7222) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912638 (6012) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216892 (6344) Buggy

Več podobnih tem