» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
27 / 56
»»

D3m ::

Rabim malo informacije glede G-1 d.o.o. iz Celja. Ali je imel kdo z njimi izkušnje?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Clubraider ::

SplitCookie je izjavil:

Zabit injektor je tole. Malce potrkaj po njemu s kakšnim izvijačem pa je

Misliš,da bi bilo samo to krivo??

Je pa res malo smešno, da na plin deluje brez problemov na bencin pa ne.

No pozabil sem povedati, da zjutraj, ko grem v službo in mi po 500m preklopi na plin, pred tem na bencin normalno deluje. Predvidevam da se tuljave še ne segrejejo tako zelo, da bi trokirale.

Nevem kaj naj...če naj še mečem denar v te tuljave ali ne?!
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

SplitCookie ::

Prvo pogruntaj kateri cilinder te sploh zeza, potem pa dalje
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vikking ::

zapacani injektorji ali bencinska pumpa ali premalo pritiska pri gorivu, defektna tuljava, svečka... ali ali ali.

Avto priklopit na tester in pregledat napake. Glede na to da se ti prižge lučka, pomeni da bo na testerju izpisalo vrsto napake. Oziroma napaka je že zapisana samo pogledat je treba.
Potem potrebuješ še samo kvalitetnega mehanika ki bo našel vir težav.

Ker če boš malo po malo menjaval brez prave diagnoze, lahko zamenjaš pol avtomobila, pa nakoncu ugotoviš da ima ena žička slab kontakt.

umexteacher ::

kvalitetnih mehanikov v sloveniji je 8 pa še to imajo vsi vrsto do kanade :) ni daleč od resnice ane

Fizikalko ::

Evo, zdej, ko sem menjal svečke, vergla tudi mrzel.... skratka, vergla mrzel, pa tudi po 10 minutah, ko je ugasnjen. Le, če ga takoj potem, ko ga ugasnem, spet vžgem, vžge normalno... kakšna ideja?

BTW akumulator je ok.

Clubraider ::

Vikking je izjavil:

zapacani injektorji ali bencinska pumpa ali premalo pritiska pri gorivu, defektna tuljava, svečka.

Nevem.....če bi to vse lahko bil krivec, potem bi to ob preklopu na plin tudi občutil. Ampak, kot sem že povedal je vožnja na plin in jutranjih 500m na bencin, brezhibna. Tudi, ko popoldne grem iz službe se teh približno 500m peljem brez problemov. Ko pa po par kilometrih vožnje na plin, preklopim na bencin, potem pa takoj začne trokirati.

Bom poiskal kakšnega mehanika z računalnikom, pa da ni drag. Tolko samo, da mi prebere napako.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Vikking ::

Saj ti pravim da je lahko karkoli. Lahko je kakšen sensor (pretoka zraka, lambda...).

Prvo karkoli narediš je priklop na računalnik, preverit napake. Jih nato zbrisat ter se peljati, ter vzpostavit okoliščine da spet začne trokirat. Spet na računalnik in preverit če se je ista napaka ponovila.
Potem se samo pogleda v navodilih, kaj pomeni napaka. Ponavadi je opcij več, za kar pa potrebuješ dobrega mehanika da pravilno diagnosticira problem. Ter ugotovi točno kaj povzroča napako.

umexteacher ::

a je možno da plinska mapa tolk zmeša avto bencinsko (katera se ob preklopu nazaj na bencin tolk razštela) da ko preklopiš na bencin, avto ne dela več normalno. In ko ponovno vžgeš avto, štarta pač z tovarniškimi nastavitvami na bencinski mapi (ker se vmes zresetira) in zato pol spet dela?

Utk ::

To je zelo verjetno, čeprav bi se potem morala mapa nazaj prav naštelat. Bi verjetno moral zjutraj probat kar naprej vozit samo na bencin pa bi videl, če začne trokirat tudi če ne gre vmes nič na plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Clubraider ::

Ob treh sem naročeni pri Renault servisu, da damo avto na rač. pa bomo videli kaj se dogaja. Verjetno je računalnik zabeležil kakšno napako.

Bom poročal....
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Vikking ::

Glede na opisane napake in check engine lučko, domnevam da gre za senzor pogonske ali pa senzor odmične gredi. Pa spet ali to, ali ono, ali tretje...

Vendar mi je to dogajanje znano, ni pa nujno da bo ista napaka.

Vožnja na plin brez kakršnegakoli problema, sem preklopil na bencin, trokiranje in cukanje ter slabo pospeševanje. Ker imam doma vag-com kabel, sem priklopil in mi je izpisalo napake:
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
P0012 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-00 - -
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-00 - - Intermittent

V bistvu sem zadevo rešil v 3dneh. Od pojava napake, isti dan diagnosticiranje, naslednji dan se dogovoril z mehanikom ki je naročil senzor odmične in pogonske gredi, ter tretji dan uspešno zmontiral.
Investicija v vag-com kabel se je izplačala že samo z tem. Kabel in program pa smešnih 60€.

Trokiranja in cukanja ob preklopu na bencin ni bilo več. Zakaj pa teh težav ni bilo pri vožnji na plin, na bencin pač, pa nevem odgovora.

Clubraider ::

Vikking je izjavil:

Glede na opisane napake in check engine lučko, domnevam da gre za senzor pogonske ali pa senzor odmične gredi. Pa spet ali to, ali ono, ali tretje...

Vendar mi je to dogajanje znano, ni pa nujno da bo ista napaka.

Vožnja na plin brez kakršnegakoli problema, sem preklopil na bencin, trokiranje in cukanje ter slabo pospeševanje. Ker imam doma vag-com kabel, sem priklopil in mi je izpisalo napake:
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
P0012 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-00 - -
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-00 - - Intermittent

V bistvu sem zadevo rešil v 3dneh. Od pojava napake, isti dan diagnosticiranje, naslednji dan se dogovoril z mehanikom ki je naročil senzor odmične in pogonske gredi, ter tretji dan uspešno zmontiral.
Investicija v vag-com kabel se je izplačala že samo z tem. Kabel in program pa smešnih 60€.

Trokiranja in cukanja ob preklopu na bencin ni bilo več. Zakaj pa teh težav ni bilo pri vožnji na plin, na bencin pač, pa nevem odgovora.

Hmmm....je čisto možno, da je v mojem primeru isti problem.

Koliko pa si plačal ta senzor?

Hvala ti.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

umexteacher ::

moje izkušnje pravijo, da imaš cca 10% možnosti za isto napako ;)

Clubraider ::

umexteacher je izjavil:

moje izkušnje pravijo, da imaš cca 10% možnosti za isto napako ;)

Imel si prav!

Danes sem bil na testerju pri Renault servisu.

Ugotovili so/smo, da je šoba (nevem točno kako se reče v celoti) pri četrtem cilindru zamašena ali pa pokvarjena.
Točno določiti ni bilo mogoče, ker bi trebali kar nekaj časa in dela, da bi prišli do nje
a so mi rekli, da žau danes ne, ker so zaključevali z delom.

Se bom mogel enkrat naročiti.

Je pa to dobro, da se lahko zaradi tega brez problemov vozim na plin, ker ta šoba nima nič veze z plinom.
Vklopi se takrat, ko gre avto na bencin. Tako da ja.

Upam, da me popravilo nebo dosti stalo. :D
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Vikking ::

Nimama niti iste znamke vozila, zato je bila možnost za isto napako blizu promila.

Voziš se lahko naprej, ampak občutek ko greš prehitevat počasenejše vozilo in ti slučajno preklopi na bencin, pa je zelo slab.

Clubraider ::

Vikking je izjavil:

Nimama niti iste znamke vozila, zato je bila možnost za isto napako blizu promila.

Voziš se lahko naprej, ampak občutek ko greš prehitevat počasenejše vozilo in ti slučajno preklopi na bencin, pa je zelo slab.

Definitivno!
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

umexteacher ::

za začetek natankej 100 oktanskega in kupi kak dober valve cleaner (katerega naj ti pove avtomehanik. sicer je imho 25% možnosti, da bo pomagalo, ampak stane te 20€). Naslednji korak, da daš to šobo (če bo hotel samo eno) čistit ultrasonično, nekomu, ki to obvlada (če niso kakšne take, ki se jih ne da). Razen če so tolk stare, da so pač pri koncu.

Clubraider ::

Hvala ti za ta nasvet.

Kaj misliš bi Liqui Moly Carburettor & Valve Cleaner bil vredu???

Hvala.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

SplitCookie ::

Ma kaj boš ta jajca kupoval za čiščenje

Menjaj tisti prokleti injektor, saj ni tako drag

Na odpad se zapelji pa vse 4 poberi dol za 20€ al kolikor je že
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

Clubraider ::

SplitCookie je izjavil:

Ma kaj boš ta jajca kupoval za čiščenje

Menjaj tisti prokleti injektor, saj ni tako drag

Na odpad se zapelji pa vse 4 poberi dol za 20€ al kolikor je že

Če pa ni injektor kriv.

Kriva je šoba na četrtem cilindru.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

umexteacher ::

Hehe. šoba je injektor. plinski sistem ima svoje

Avti, ki so NEPRIMERNI za vgradnjo plinskega sistema ker imajo avti slabe ventile in imajo na plin močno povečano obrabo (crknejo radi pod 10.000 milj)

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg...

-valvoline- ::

umexteacher je izjavil:

Hehe. šoba je injektor. plinski sistem ima svoje

Avti, ki so NEPRIMERNI za vgradnjo plinskega sistema ker imajo avti slabe ventile in imajo na plin močno povečano obrabo (crknejo radi pod 10.000 milj)

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg...

Haha dober članek,ki potrujuje mojo tezo da so avti 2005+ uberklump. Veselo branje.
:D
Due to the ever increasing cost of LPG and the unsuitability of most modern petrol engines from around 2006 onwards most now suffer from severe exhaust valve and valve seat recession when converted to run on LPG. This is caused by cheap and poor quality materials being used in the manufacture of the exhaust valves and seats, and also the discontinuation of Manually Adjustable Tappets, Self Adjusting Hydraulic Tappets and engines with VVT Variable Valve Timing.

To velja praktično za vse dele na avtu.Kovinske in plastične. LOOL

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Clubraider je izjavil:

umexteacher je izjavil:

moje izkušnje pravijo, da imaš cca 10% možnosti za isto napako ;)

Imel si prav!

Danes sem bil na testerju pri Renault servisu.

Ugotovili so/smo, da je šoba (nevem točno kako se reče v celoti) pri četrtem cilindru zamašena ali pa pokvarjena.
Točno določiti ni bilo mogoče, ker bi trebali kar nekaj časa in dela, da bi prišli do nje
a so mi rekli, da žau danes ne, ker so zaključevali z delom.

Se bom mogel enkrat naročiti.

Je pa to dobro, da se lahko zaradi tega brez problemov vozim na plin, ker ta šoba nima nič veze z plinom.
Vklopi se takrat, ko gre avto na bencin. Tako da ja.

Upam, da me popravilo nebo dosti stalo. :D

Jaz bi probal zamenjat npr 1 in 4 šobo,da se 100% prepričaš da je šoba hin. V primeru če jih zamenjaš in bo še vedno napaka pri 4tem cilindru to bi pomenilo da šoba ni krivec,ampak je nekaj narobe z elektriko in plinsko napeljavo(emulacija ON/OFF).Če se bo napaka preselila pri 1vem cilindru po menjavi tole bo pomenilo da je 100% šoba kaput.

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

dobr no, sej seznam ne zajema vseh avtomobilov

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:


Haha dober članek,ki potrujuje mojo tezo da so avti 2005+ uberklump. Veselo branje.


Verjetno si pozabil prebrati do konca. Lep PDF te čaka na tej strani od Prinsa. Seznam vozil ki so nagnjena k obrabi ventilov pri LPG-ju.

Glede na letnice vozil, se žal niti približno ne skladajo z tvojo trditvijo. Vesel branje tukaj: http://www.amrautos.co.uk/database_prob...

Clubraider ::

Pa saj te šobe ne morem kar sam menjavat, ali?

Ko sem bil v petek na servisu se mi je zdelo vse preveč zakoplicirano. Oz. ve kdo kako se menjavajo?

Dejstvo pa je, da so mi povedali, da je lahko šoba samo zamašena ali pa da je hin.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

SplitCookie ::

Zakomplicirano ? Resno ?

Odklopiš štrom, odklopiš štrom na injektorjih, odšravfaš 4-5 šravfov na skupnem vodu in potegneš vse skupaj ven ...
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Utk ::

-valvoline- je izjavil:

umexteacher je izjavil:

Hehe. šoba je injektor. plinski sistem ima svoje

Avti, ki so NEPRIMERNI za vgradnjo plinskega sistema ker imajo avti slabe ventile in imajo na plin močno povečano obrabo (crknejo radi pod 10.000 milj)

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg...

Haha dober članek,ki potrujuje mojo tezo da so avti 2005+ uberklump. Veselo branje.
:D
Due to the ever increasing cost of LPG and the unsuitability of most modern petrol engines from around 2006 onwards most now suffer from severe exhaust valve and valve seat recession when converted to run on LPG. This is caused by cheap and poor quality materials being used in the manufacture of the exhaust valves and seats, and also the discontinuation of Manually Adjustable Tappets, Self Adjusting Hydraulic Tappets and engines with VVT Variable Valve Timing.
LOOL


Če voziš avto na plin do 4000 obratov, če je plin pravilno nastavljen, boš odpeljal kar nekaj kilometrov na plin, recimo 200 jurjev tudi na najbolj občutljivih motorjih. Če imaš še dobro podmazovanje pa sploh. Kako se bo s tem obneslo bomo še videli, ni dosti primerov, da bi v treh letih naredili 200 ali več km, ampak nisem našel primera na internetu, da bi imel nekdo uničene ventile z valvecare mazanjem.
Če se pa voziš do blokade pa lahko ventile uničiš v 20 jurjih. Vse vmes je vmes.
Plina se porabi več kot bencina ne samo zaradi slabše energijske vrednosti, ampak tudi ker plinski računalnik malo bolj zaliva motor in s tem niža temperaturo. Vsaj pameten plinski računalnik. Če pa kdo preveč teži zaradi porabe, se pa verjetno zna zgodit, da mu mojster nastavi malo drugače... 20% je kar zdrava meja. Če bi plina res porabil samo 5% več, to za večino mašin ne bi bilo najbolj zdravo.
Je pa res da v reklamah ne omenjajo omejitev, lahko ti pa to že zdrava pamet pove, pa tudi pameten inštalater.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

All ::

kako se pa obnesejo plinske varjante na res kratke razdalje...5km?

Buggy ::

Da se zacnes peljati na plin po bencinskem startu se mora uparjalnik segreti nekje na 40 stopinj (odvisno od instalacije)...bolj je mrzlo zunaj in bolj po ravnem se vozis (neobremenjen motor) kasneje bo to dosezeno (od 500m do 2km). ce delas kratke relacije potem tudi skupna kvota kilometrov na leto verjetno ni velika, tako da bi pod crto rekel, da nima smisla.

Utk ::

Ampak če čez 10 minut greš na novih 5 km, ti bo na plin prekloplo v par sekundah. Če imaš ogromno takih kratkih voženj, je najbrž plin boljši kot dizel. Če nimaš je pa itak bencin zakon.

Malajlo ::

Če imaš ogromno kratkih voženj, med katerimi se mašina shladi, je CNG zakon čez vse. Samo še bicikel je boljši.

Clubraider ::

SplitCookie je izjavil:

Zakomplicirano ? Resno ?

Odklopiš štrom, odklopiš štrom na injektorjih, odšravfaš 4-5 šravfov na skupnem vodu in potegneš vse skupaj ven ...

Ko sem bil na servisu in sem poleg gledal, ni tako enostavno vse skup izgledalo, kot si ti zdaj to povedal.

Zanima me še, kdo se vozi na plin, če mi lahko pove, kako dolgo mu zdrži tista ena posodica olja za mazanje ventilov? To mislim koliko kilometrov naredi racimo z 4dcl olja.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

umexteacher ::

Malajlo je izjavil:

Če imaš ogromno kratkih voženj, med katerimi se mašina shladi, je CNG zakon čez vse. Samo še bicikel je boljši.


dej no pust cng, če sta samo dve črpalki v celi sloveniji

D3m ::

Če bi imeli več CNG črpalk bi bilo boljše.
|HP EliteBook|R5 6650U|

-valvoline- ::

A je v MB CNG pumpa na voljo ali ne?

http://annunci.ebay.it/annunci/auto/pis...

To je taprava makina. Razmišljam da bi šel pojga in ga parkiral doma ter čakal na izboljšavo oz vzpostavitev CNG omrežja po Sloveniji.
:D
Zaenkrat mamo najdražji CNG 1.2e kg,drgač se po EU cene gibljejo od 85c-1.05e za kg.
Kolk pa stane v KG cena iz gen-i? Ma kdo podatke?

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

IMA KDO KAK LPG RAČUNALNIK ZA V8 ? KUPIM

Fizikalko ::

Evo, končno smo odkrili, kaj je bilo narobe pri mojem Mercedesu. Pokvarjen uparjalnik (že nov z okvaro, očitno). Po menjavi le tega vžiga zdaj normalno.

umexteacher ::

čudno, bojda tovarna vsakega testira na velik več barih kot je normalna uporaba.

umexteacher ::

Hrvati so se lotli pojasnjevanja parih stvari o delovanju plinskih sistemov v avtu, link: http://www.forum.hr/showthread.php?s=3c...

Beli_Zajcek ::

Opel je dal na trg 5 modelov s tovarniško vgrajenim LPG sistemom. So pa cca. 2200€ dražji od običajnih. Obdržijo običajni bencinski rezervoar, plinski pa je namesto rezervne gume ali pod podom vozila.

http://www.opel.si/izkusnja-opel/opel-n...

WarpedGone ::

Amm, tri leta stara novica?
6.9.2009
Zbogom in hvala za vse ribe

Beli_Zajcek ::

Ups, ja, se posipljem s pepelom.

Buggy ::

WarpedGone je izjavil:

Amm, tri leta stara novica?
6.9.2009


verjetno je mislil tole

http://www.avtomobilizem.com/index.php/...

Beli_Zajcek ::

Mah ja, videl sem na dnevnik.si novico, potem pa poguglal prvo zadevo ko sem pisal tukaj in prilepil. Zadeva je stara 3 leta skoraj in pohvalno, da se najdejo proizvajalci, ki to delajo. Je pa res, da Opel to dela že dalj časa in ne šele od včeraj kot sem imel vtis...

umexteacher ::

Me zanima če ima tak avto flashlube? Hecno: opel tovarna računa plinski sistem 2200€ , naši popoldanci pa za vgradnjo 1400€ (edino da oni ne zamenjajo sedišč ventilov itd)

-valvoline- ::

_IKE_ ::

umexteacher je izjavil:

Me zanima če ima tak avto flashlube? Hecno: opel tovarna računa plinski sistem 2200€ , naši popoldanci pa za vgradnjo 1400€ (edino da oni ne zamenjajo sedišč ventilov itd)


Nima ga, ker je motor tovarniško prirejen za uporabo lpg.

Brane22 ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.plinstal.si/index.php?id=44

Zanimivo.


Stvar stane glede na material ki sem ga zgooglal cca €6,5k.

Pa tanka samo do 200bar. Pa fajn bi blo vedet, koliko elektrike gre za poln tank od recimo 40kg CNG.

Pa koliko stane obnova kompresorja, ki jo je treba delat na vsakih 6000 ur. Pa koliko dela kompresorja je treba za en tank.
««
27 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346927 (34319) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610415 (7222) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912638 (6012) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216892 (6344) Buggy

Več podobnih tem