» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
25 / 56
»»

umexteacher ::

a sem res prebral: plin je zakon , kje ga lahko instaliram? ha-ha
kupon za 300€ verjetno pomeni da dvignejo ceno montaže za 300€
samo še v mislinji nisem bil in na G1, o sigas u pa onem tipu na rudniku žal ne morem rečt nič dobrega

vse kar lahko rečem, vzemi račun (in imej servis blizu, pa kakega odvetnika v družini)

M-XXXX ::

Fino bi blo met natunanga turbaka z nizko porabo

Ravno to bi bil največji fail, da na majhnem strošku na 100km vožnje prihraniš ene 2-3€ pri tem pa daš 1000€ za sistem :D? :D

umexteacher ::

1600€ + možne komplikacije (avto pa kuri potem cca 20% več litrov plina kot bencina, če je vredu nastavljeno!!!)

Vikking ::

DimmniBurek je izjavil:

Klical sem kolega, ki dela na Butan plin na Verovškovi, je rekel da prisilno polnjenje sploh ni noben problem.
On je tankal v svašta avtov, AMGjev (kompresor), Subaru (turbak), ... Če se ne motim ga ima nekdo na Porš Kajenu twin turbo. Bo treba it tja z avtom pa se direkt pozanima kaj bi blo za predelat. Fino bi blo met natunanga turbaka z nizko porabo :)


Noben problem, sam vozim 1.8t na plin in ko skoraj že zmanjka plina potem pri hitrem pospeševanju preklopi na bencin (plina je v vozilu še za 20-30kilometrov). Če me stane 15€/100km (100 okatnski bencin). Potem na plin 8€/100km, če pa še dodam stroške servisa plinske naprave, olje za mazanje ventilov, porabljen bencin za ogrevanje uparjalnika, ter vzamem zgornjo mejo stroškov pridem na 9,5€/100km.

Vsekakor je priporočljivo prej dvignit moč motorju, ter potem vgradit plinsko napravo. Da se izgoneš problemom kot je premajhna kapaciteta uparjalnika, injektorji...

Splača se v primeru (po moji oceni): da imaš namen narediti z vozilom veliko kilometrov, ne misliš menjati vozila vsaj 5 let, ne pričakuješ da se ti bo zaradi vgradnje plina dvignila vrednost vozila in si pač bolj pogosto na plinski črpalki zaradi majhnega rezervoarja (če se odločiš za rezervoar namesto rezervne gume).
Če izključno želiš samo poceni vožnjo, kupi kakšnega res varčnega dizla. Ter se mogoče tako kot Valvoline celo voziš na kurilno olje oz. še ceneje na rastlinsko olje.

umexteacher ::

eni avti ga prenašajo VELIKO boljše od drugih. Ne vem pa, ali je to zaradi kompatibilnosti sistemov (da gre ena znamka boljše z neko znamko plinske instalacije)ali pa pač nekaterim avtom res ni sojeno imeti vgrajenega plina. Mislim da je novejše (bol komplicirane motorje) pač težje uskladiti z nekim "univerzalnim" plinskim sistemom (imho).

Najlepš bi blo to kupit tovarniško zmontirano :) trotlzihr

Fizikalko ::

ALi je kdo dal predelat avto pri www.populi.si? Servis samo na vsakih 100.000 km in še to samo neko pranje... Tudi preveč dragi niso.

Brane22 ::

V sklpou populija sem za potrebe članka opravil šnelkurs vdelave plina.

AFAIK je populi samo dobavitelj robe, ki pa verjetno ima pogodbe z vdelovalci.

Tisti osnovni komplet, ki smoga na šnelkursu vdelali v golfa je delal lepo, vsaj v začetku nisem videl problemov.

Elektronika se sama natuna, ti se samo priklopiš z laptopom da bi videl, če je vse OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Brane22 ::

Tisti njihov "Oscar N" mi je ostal v spominu kot luštna, poceni in dost univerzalna zadeva, ki pokriva praktično vsa normalna vozila, kamor bi mi lahko padlo na pamet vdelat plin.

je pa tako, da me sedaj LPG nit n e zanima več. Raje bi se spustil v podobno vajo s CNG.

Sploh, ker je tam lažje potem zavreči bencinski tank.

Buggy ::

torej, ce povzamemo...kdo je ta trenutek trnajboljsi mojter, ki kvalitetno vgradi relativno solidno plinsko instalacijo za sorazmerno normalen denar in ni Prins?

...gre namrec za stirivaljnega 200KM turbinca z 150.000km (35K letno)in bo pocas ze res cas za menjavo energenta :D

Vikking ::

Če gre za Audija potem mogoče izbereš Plinex sistem, vgradi ga pri Hribar in Hribar Avtoservis d.o.o. (pač pozna Audi motorje), izogibaj se vgradnje v Mislinji.
Potem, kar se tiče dobrih odnosov do strank, so dobri odzivi tudi od Plinskega servisa Maribor.

Če bi še sam enkrat vgrajeval plinsko napravo bi vzel Prins (kljub precej višji ceni od konkurence). Ne bi pa izbral Plinex (Mislinja-vgradnja, z plinsko napravo sem več kot zadovoljen) in G-1 Celje (sploh ne bi vzel njihove plinske naprave).

Moje vozilo je dobilo plinsko napravo pri cca. 180k km, trenutno ima 240k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Fizikalko ::

Evo, moja MB Kompressor gre ta vikend na predelavo... bom poročal.

Buggy ::

Fizikalko je izjavil:

Evo, moja MB Kompressor gre ta vikend na predelavo... bom poročal.


kam pa peljes...populi?

Fizikalko ::

Ne, Sigas. Gorenja vas.

umexteacher ::

Jaz se vsak dan sprašujem, zakaj imajo taxisti pol dizle?

In si preveril reference? Ne ane ... Ti bodo vzel dol kolektor, ko se bo vanj vrtalo (edin če je plastičen, kar dvomim)? Jaz se odločam med mislinjo in zagrebom (pcz)... O našem sistemu iz celja (ge_ena) bi pa kolega vedel kaj več povedat, ko je hotel reg. avto v nemčiji, pa oni nimajo papirjev za gor in ni mogel :) EU my ass.

Pa glede na to, da je bil avto 2x dražji od ostalih, bi lahko dal notri prins, ki je cca 10% dražji od ostalih... Šparat pri takih stvareh stane pol lahko še več.

Fizikalko ::

No, dobil zadevo nazaj. Zaenkrat vse bp, tu in tam malenkost cukne, to je pa tudi vse. Zmanjšanje moči ne občutim, glede porabe pa poročam, ko obrnem par tankov.

Utk ::

Če cukne, nekaj ni ok.

Fizikalko ::

Eh, to cukne 3 x na tank, pa res malenkost... dvomim, da NIKOLI nikomur niti malo ne cukne.

Fizikalko ::

Aja, pa včasih, ko je ogret in ga postim za par minut ugasnjenega, pa potem hočem vžgat, vergla par sekund, preden vžge. Pred predelavo je vžgal TAKOJ. Any ideas?

Utk ::

Fizikalko ::

Ja, saj sem klical mojstra, pa je rekel, da najbrž preveč plina dobi, ko ga kurblam toplega in vžiga na plin... JE rekel, naj zgonim par tankov, zberem vse pripombe in pridem potem na nastavitev.

Utk ::

No vidiš, zato je prins par sto evrov dražji.

Fizikalko ::

Eh... počasi, no. Sistem je Zenit PRO, injektorji so HANA. To naj bi bil top šit.

http://www.autogazpol.co.uk/news/5/zeni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Utk ::

Ob predpostavki, da so injektori dovolj dobri (to ziher so, drugače bi imel tudi večje probleme), je najbolj pomemben software in kdo ga upravlja. Če ima nekdo kar redno prakso, da po par mesecih še malo potvika, potem ne vem...vsak sistem bi moral imet neko proceduro nastavljanja, ki ne more failat. Če nima, je stvar odvisna od občutka lokalnega mojstra, tega pa menda nočemo, pa če je še tako dober.

Fizikalko ::

Ja, sej pravim, par tankov bom sprašil, pa potem nadaljeval zgodbo..

Buggy ::

@Fizikalko: kolike te je potem vse skupaj prislo, imas mazanje ventilov tudi vkljuceno ter kaksno? Hvala!

Fizikalko ::

Ne, za MB Kompressor naj ne bi bilo potrebno mazanje. Sem pa precej barantal in na koncu prišel na ceno 1200 EUR s homologacijo + bon od AMZS v vrednosti 200 EUR (ker sem pač član, je toliko dodatnega popusta).

umexteacher ::

Zenit in hana topshit kje? na poljskem? ti poljaki imajo neko podružnico v UK in pol je zato topshit? jaz sem mal sledil trendom, pa o tem sistemu nisem do danes nikol slišal. lahko da se motim...

avto dlje vergla verjetno, ker uparjevalnik spušča plin in ga "zaliva" ko vžigaš, kot ti kaže link.

cukal naj tudi ne bi, tu imaš pa več opcij: smeti v plinu (dvomim), preboj iskre na maso namesto svečko, slab stik na elektroniki, injektor, itd... pri nas (še) ne poznam servisa, ki bi ti našel tako napako. drži račun in garancijo in verjami, da če bo kaj narobe z motorjem, denarja od njih na lep način ne boš dobil! ps v angliji imajo garancijo tri leta, koliko si ti dobil? ;) lp

Fizikalko ::

2 leti garancije. Bom poročal o razvoju dogovdkov... Cukanje je zanemarljivo in redko, tako da ni moteče. Verglanje pa je in to zelo.

umexteacher ::

Men so rekl, da če je dobro nastavljeno lahko preveriš na prikazu porabe, ko pelješ konstantno 80kmh (ravnina) na bencin, poglej porabo, prestavi na plin, in se naj poraba nebi smela premaknit ne na gor ne na dol (naj bi bila ista kot na bencinu) ni pa narobe če se mal premakne...

Mal bod pozoren, kako bo špilalo, ko bodo nizke temperature (pod nulo). Drugač ti sistemi niso bav-bav in so delani večinoma po istem kopitu. Sej načeloma dela, ko maš problem, te pa lahko "pingpongajo" od plinoservisa na avtoservis in nazaj. Mal bedn je, ker vsak mojstr vgrajuje vse sisteme v vse znamke avtov.

Naj me kdo popravi, če se motim.

Fizikalko ::

Hja, meni zdaj računalnik narobe kaže porabo... Mi je naračunal 8,4 povprečno na tank, ko sem pa zdajle tankal plin, je blo pa dejansko 11,7, kar je tudi precej bolj logično.

Zanimivo, včeraj popoldne in danes zjutraj ni nič verglal...

-valvoline- ::

umexteacher je izjavil:

Jaz se vsak dan sprašujem, zakaj imajo taxisti pol dizle?

In si preveril reference? Ne ane ... Ti bodo vzel dol kolektor, ko se bo vanj vrtalo (edin če je plastičen, kar dvomim)? Jaz se odločam med mislinjo in zagrebom (pcz)... O našem sistemu iz celja (ge_ena) bi pa kolega vedel kaj več povedat, ko je hotel reg. avto v nemčiji, pa oni nimajo papirjev za gor in ni mogel :) EU my ass.

Pa glede na to, da je bil avto 2x dražji od ostalih, bi lahko dal notri prins, ki je cca 10% dražji od ostalih... Šparat pri takih stvareh stane pol lahko še več.

Zato ker je skupni strošek na 100km vedno v prid dizlu. Sploh pa če je oldschool VW tdi ali mercedesov TD.
Fact: Avto ki pije 6-7l nafte bo v primerljivi plinski izvedbi pil 12-15l plina+ bencin za vzig. Do the math.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Računalnik ti mora kazat koliko bencina BI porabil, ne pa koliko plina v resnici porabiš. Če se ti glede na tvojo vožnjo zdi ta poraba 8,4 bencina realna, je to v redu. Če je prenizka ali previsoka pa ni.

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

DimmniBurek je izjavil:

Klical sem kolega, ki dela na Butan plin na Verovškovi, je rekel da prisilno polnjenje sploh ni noben problem.
On je tankal v svašta avtov, AMGjev (kompresor), Subaru (turbak), ... Če se ne motim ga ima nekdo na Porš Kajenu twin turbo. Bo treba it tja z avtom pa se direkt pozanima kaj bi blo za predelat. Fino bi blo met natunanga turbaka z nizko porabo :)


Noben problem, sam vozim 1.8t na plin in ko skoraj že zmanjka plina potem pri hitrem pospeševanju preklopi na bencin (plina je v vozilu še za 20-30kilometrov). Če me stane 15€/100km (100 okatnski bencin). Potem na plin 8€/100km, če pa še dodam stroške servisa plinske naprave, olje za mazanje ventilov, porabljen bencin za ogrevanje uparjalnika, ter vzamem zgornjo mejo stroškov pridem na 9,5€/100km.

Vsekakor je priporočljivo prej dvignit moč motorju, ter potem vgradit plinsko napravo. Da se izgoneš problemom kot je premajhna kapaciteta uparjalnika, injektorji...

Splača se v primeru (po moji oceni): da imaš namen narediti z vozilom veliko kilometrov, ne misliš menjati vozila vsaj 5 let, ne pričakuješ da se ti bo zaradi vgradnje plina dvignila vrednost vozila in si pač bolj pogosto na plinski črpalki zaradi majhnega rezervoarja (če se odločiš za rezervoar namesto rezervne gume).
Če izključno želiš samo poceni vožnjo, kupi kakšnega res varčnega dizla. Ter se mogoče tako kot Valvoline celo voziš na kurilno olje oz. še ceneje na rastlinsko olje.

Kar je cenovno = 6.5l nafte na 100km. TDi wins again.
Trenutno furam mojga 15+ let tdija za 3e na 100km,miksam pol pol kurilca in filtriranega odpadnega friteznega olja.

Zgodovina sprememb…

dexterboy ::

Že pisal tu pa še enkrat; imam PRINS že 30.000 in po začetnih težavah dela kot švicarska ura. Če pogledamo, koliko denarja vržemo za razne gadgete pa pijačke pa ostale šišmiše je tista razlika do instalacije brezpredmetna. Sem pripeljal avto, so mi dali nadomestnega, prišel čez dva dni, vse narejeno skupaj s homologacijo. Pa ne da bi jih hvalil do nebes, ampak če je razlika par sto evrov in če je v igri daljši časovni rok, potlej ni denarja, ki bi poplačal živce.
Cukne pa skoraj vsak avto, ko preklopi na plin in da je to med vožnjo. Ampak cukne SAMO pri nizkih temperaturah (pod cca 5 st. celzija) in ko je mrzel motor. Kasneje, ko je mašina ogreta, tega ni ne glede na zunanje temperature.
Pa ne vem, če je tukaj že bilo napisano; plin JE občutljivejši od bencina ina vam bo prej pokazal napake pri motorju.
En avto pri družini je šel na Prins, za drugega pa ni toliko cekinov, zato gre drugi v Novi Sad. Če seštejem obe instalaciji (1800 in 600), dobim povprečje 1200 na wagon.
Kar je sprejemljivo za (naj)boljša sistema v SLO in bivši Yugi 8-)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Fizikalko ::

Zanimivo. Najprej rečeš, da je treba dat par sto eur zraven, če hočeš normalno inštalacijo, v naslednjem stavku pa že pelješ v Novi Sad...

BTW, osnovna cena je bila tudi pri meni 1750, potem sem še barantal in izkoristil še kupon 200 EUR pri AMZS...

dexterboy ::

Jah, @Fizikalko, če bi imel tooooliko denarja, da bi za oba avta frutal te cekinčke, bi že bil na avionu za tople kraje :D
Tisti prins sem vgradil že dve leti nazaj in ta avto je veliko na cesti pa še ostane pri familiji. Drugi je pa zgolj za skakanje po mestu in ker veliko pije bom dal notri najcenejši plin, pa še avto ni mišljen za dolgi rok uporabe. Kar pa še ne pomeni, da je Dora iz Novega Sada poden od montaže. Pobrskaj malo po netu, oni so "tata-mata" za te stvari.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:


Kar je cenovno = 6.5l nafte na 100km. TDi wins again.
Trenutno furam mojga 15+ let tdija za 3e na 100km,miksam pol pol kurilca in filtriranega odpadnega friteznega olja.


Ja vse lepo in prav, če ne bi sebi v prid vzel izračuna.

Vzamima pošten izračun. 1.9tdi ne moreš primerjat z 1.8t. Lahko pa primerjaš z 2.5TDI
In sedaj: motor, ki slovi po ne ravno kvaliteti, poraba je višja za liter ali dva glede na 1.9tdi. Tvoje primerjave tako ne držijo vode.
Poleg tega si zelo zelo ozko omejen z izbiro motorja pri sebi 1.9TDI pd. To je vse kar lahko v primerjavo ponudiš. Vsaj ostali motorji novejši ali starejši so že požrešni z oljem, sploh ne prebavljajo friteznega olja, šobe in ostale komponente so nagnjeni k veliki okvari že pri malenkost slabši kvaliteti goriva. Stroški pa veliki...
S tem da se lahko plinska naprava uporabi pri takorekoč vseh bencinarjih, da ne omenjamo da je možna premontaža plinske naprave na drugo vozilo...
Višja ko je cena goriva, bližje sem tvojim sedanjim številkam. ko boš plačeval 2€ za liter dizla , jaz pa 1,1€ za liter plina ti bmo mogoče postalo jasno da eni igramo na druge karte in ja, res nam ni za imeti dizla.



Ker lahko jaz vzamem 3 cilinderskega bencinarja, zmontiram plin, pa se bom vozil za polovično ceno kot ti z 1.9 tdije s friteznim oljem ali brez.

Tako da za pošteno primerjavo prideš zelo zelo skupaj. Konec koncev pa ni važno, kdo največ prišpara. Ker lahko se najde "tič" in vsako noč ukrade 100l nafte. Pa mu ne ti ne jaz ne morema blizu in tako prišpara največ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Kar je cenovno = 6.5l nafte na 100km. TDi wins again.
Trenutno furam mojga 15+ let tdija za 3e na 100km,miksam pol pol kurilca in filtriranega odpadnega friteznega olja.


Ja vse lepo in prav, če ne bi sebi v prid vzel izračuna.

Vzamima pošten izračun. 1.9tdi ne moreš primerjat z 1.8t. Lahko pa primerjaš z 2.5TDI
In sedaj: motor, ki slovi po ne ravno kvaliteti, poraba je višja za liter ali dva glede na 1.9tdi. Tvoje primerjave tako ne držijo vode.
Poleg tega si zelo zelo ozko omejen z izbiro motorja pri sebi 1.9TDI pd. To je vse kar lahko v primerjavo ponudiš. Vsaj ostali motorji novejši ali starejši so že požrešni z oljem, sploh ne prebavljajo friteznega olja, šobe in ostale komponente so nagnjeni k veliki okvari že pri malenkost slabši kvaliteti goriva. Stroški pa veliki...
S tem da se lahko plinska naprava uporabi pri takorekoč vseh bencinarjih, da ne omenjamo da je možna premontaža plinske naprave na drugo vozilo...
Višja ko je cena goriva, bližje sem tvojim sedanjim številkam. ko boš plačeval 2€ za liter dizla , jaz pa 1,1€ za liter plina ti bmo mogoče postalo jasno da eni igramo na druge karte in ja, res nam ni za imeti dizla.



Ker lahko jaz vzamem 3 cilinderskega bencinarja, zmontiram plin, pa se bom vozil za polovično ceno kot ti z 1.9 tdije s friteznim oljem ali brez.

Tako da za pošteno primerjavo prideš zelo zelo skupaj. Konec koncev pa ni važno, kdo največ prišpara. Ker lahko se najde "tič" in vsako noč ukrade 100l nafte. Pa mu ne ti ne jaz ne morema blizu in tako prišpara največ.

2.5tdi je v6 nikakor ga ne gre primerjat z 1.8t,z 2.4 v6 ja,ampak ta pa pije še 3-5l več kot 1.8t. na papirju majo enake konje ja,ampak probaj se pelat z 2.5tdi pa da videš kak to potegne in koj je tam navor. Bencinarju nič ne pomaga 150 konjev ko pa da jih zbudiš morš tišat na 4-5000+ obratov in je takrat poraba najvišja, tdi pa že na 2500 obratov dela z polno paro in je v zeleni zoni kar se tiče porabe.
Če se bo nafta dražila plin bo tudi,cenovno razmerje bo vseskozi podobno,tak da bo cifra ?e na 100km vedno v prid dizlu. l.2015 če se ne motim se bo končalo obdobje nizkih trošarin na plin,in potle bo seveda vsaka EU država primerno našpanala dajatve na plin tako kot za ostala pogonska goriva.

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

Mal offtopic - kakšen imaš pa filter za vsa ta cigumigu olja (a to filtriraš preden točiš u avto)? sej novejši dizli tud delajo na vse sorte olj. Pomoje sta dve vrsti šob, pa ene (oldschool šobe) to dopuščajo, druge (novejše elektronske al piezzo) pa ne.

Vikking ::

imaš poltovornjaka oz. tovornjaka da tako povdarjaš navor. Saj je pri osebnih vozilih (limuzinah in karavanih) precej nepomembna števila oz. za vožnjo sploh pa dinamično vožnjo je bolj pomebno doseganje navora v visokih obratih, kot pri nizkih.

malo si pljunil v temo. Ker če poiščema bencinarja ki ima porabo toliko kotv tvoj, in daš bencinarja na plin. Je odpelo tvoji fritezi.

In verjemi pri teh nizkih številkah navora tako tvojega kot mojega oz. razlika v številkah med njima je tako nepomembna. Da je prav smešno tvoje povdarjanje navora pri osebnem vozilu (limuzini).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

gaspro ::

Pozdravljeni, med tem ko sem prebiral forum sem opazil raznorazne cvetke, ki komentirajo pa o predelavi oz. plinskih sistemih nimajo blage veze.

Plin je definitivno prihodnost, vsaj za 20 let. Glede na to da se cene goriva zvišujejo, bo plin zmeraj max. 60% cene bencina. Slovenija ŠE ni doživela razcveta LPG predelav jeklenih konjičkov, napram italiji.. v kateri se 80% ljudi vozi na plin. Kar se tiče sistema, je pa povsem odvisno:

Res je, na jugu dobiš komplet predelavo za cca. 600 - 700 e. Zadeva deluje, vendar poraba plina? Avto popije 7lit/100km bencina in če vozilo popije 11lit/100km plina je potem prihranek bistveno manjši.

Tisti ki pa pravi (nekje zgoraj sem prebral), da se sistem avtomatsko nastavi ima prav, vendar se mapa bencina k mapi plina približa na 10-20% ročno je pa treba potem finese nastavit.

Že vrsto let vozim Volvota S60.

Vozilo sem predelal pri Eko Plinih v Mariboru. Ponudili so mi več različnih sistemov. Od turškega Atikerja, EmmeGas, Europegas(ki ga prodaja tudi populi menda), in Gfi.

vsak sistem bi bil primeren, vendar so me seznanili tudi z posledicami, kot so višja poraba itd. Kljub temu da je atiker bil cenejši za okrog 150 € sem se odločil za emmegas.

Dobil sem nadomestno vozilo za en dan, saj je naslednji dan bil avto že pripravljen. Z homologacijo vred.

Glede na to da delam okrog 250km dnevno, so mi priporočali torod tank 51 lit in pa cilindričnega 100lit ki sta nekak zaporedno vezana. Multiventili in tanki so od atikera.

Vozim se že 25k km in morem priznati da še ene napake nisem zasledil, namesto mazanja ventilov so mi nastavli da se ob hitrem pospeševanju in visokih obratih doda bencin. Vendar kljub izračunom pridem na zanemarljivo vrednost tistega bencina ki ga doda. Bil sem na servisu ob 20 000, povabili so me na kavo, v roku urce so mi avto sčistli in menjali filtre, opravili pregled napeljave. Za servis sem plačal 35 €.

Skratka, pozitivno presenečen in priporočam.

L.p. Miran

Buggy ::

no tale ocena za 20 let je malce nehvalezna...sem nekje zasledil, da je v pripravi nov EU predlog, ki naj bi do leta 2018 izdatno povisali trosarine pri LPG in jih priblizali na nivo dizla in bencina.

Menda je zaenkrat zgolj predlog, ki upam da ne bo zazivel.

-valvoline- ::

Pogovarjamo se a4 dizel vs a4 benz. Poraba mojga a4 se ne bi bistveno spremenila tudi če bi bil 130km 1.9tdi čipan na 150 konjev,morda pol litra več na 100km. Tvojemu a4 lahko daš 1.0 mlinček noter bo še vedno pil 12-13l na 100km,teža je teža,1.0 masina na plin ga bo komaj premaknila.Npr a4 1.6 pije popolnoma če ne enako kot 1.8t,morda ksen liter manj,ma pa 40-50 konjev manj,ampak ne gre nikamor. Nek liliputanček predelan na plin bo pil povprečno minimum 7-8 litrov plina,enak liliputanček tdi,hdi,dci ali podobn bo pil 4l nafte. Spet tdi wins.

Zgodovina sprememb…

gaspro ::

-valvoline- je izjavil:

Pogovarjamo se a4 dizel vs a4 benz. Poraba mojga a4 se ne bi bistveno spremenila tudi če bi bil 130km 1.9tdi čipan na 150 konjev,morda pol litra več na 100km. Tvojemu a4 lahko daš 1.0 mlinček noter bo še vedno pil 12-13l na 100km,teža je teža,1.0 masina na plin ga bo komaj premaknila.Npr a4 a.6 pije popolnoma če ne enako kot 1.8t,morda ksen liter manj,ampak ne gre nikamor. Nek liliputanček predelan na plin bo pil povprečno minimum 7-8 litrov plina,enak liliputanček tdi,hdi,dci ali podobn bo pil 4l nafte. Spet tdi wins.


Mogoče malo pretiravaš.. vzami v primer bencinarja ki pije okrog 17 litrov. Če imaš denar za avto ki pije 17 litrov imaš tudi tega "jurja" za plin. če kasneje pogledaš plačaš plin enkrat manj kot bencin in je enako kot da bi mel avto ki pije 9-10 litrov. Ne mi z temi tdiji, to kar prišparaš na letni ravni z nafto ob koncu leta itak za turbino al pa za dize vržeš ven :))

-valvoline- ::

Sej bencinci so tudi z turbotom,1.8t je turbo. Turbine na bencinarjih praviloma prej crkujejo kot pri dizlih zarad višjih temperatur zgorjevanja v izpušnem sistemu. LPG sistemi so multipoint in imajo svoje šobe,ki tudi crkujejo. Novejši avti so povečini commonrail bencinci in dizli,razlika le kompresijsko razmerje in svečke.
p.s.
Na jugu stane sodobni multipoin plinski sistem 500 evrov z montažo,oz 1000 evrov manj k pr nas.Sistemi pač stanejo 300-400 evrov,pr nas kasirajo 1200e za montažo tam pa 100-200 evrov,tu je razlika v ceni. Jugeca(avto z fergazerjem) ti predelajo za 150-200 evrov.

Zgodovina sprememb…

gaspro ::

No potem pa mi povej kateri sistem (imensko) je na jugu sodoben? Oni montirajo zadeve tretje klase. Zadeva je kopirana od top proizvajalcev kot so emmegas, gfi, landi renzo itd.. vendar so materjali in kvaliteta nasplošno slabša. menim, da še nisi imel v rokah cevi za vodo klase 3 in klase 1. Razlika je več kot očitna. Verjamem da si monterji in distributerji v sloveniji nabijejo maržo, vendar glede na prihranek ki ga mi potrošiki potem koristimo ni vredno govoriti.

-valvoline- ::

Lovato,brc,tomasetto....
Dol so za lpg dohtarji,pr takih cenah benza je najmanj vsak drug bencinar predelan na lpg,tam zadeva lavfa 30+ let. V Bolgariji je daleč najcenejša predelava. Multipoint lovato z montažo skupaj manj k 400 evrov.
Si upam stavit da za pol manj denarja ti dol profi predelajo avto 5x bolj strokovno kot naši *preplačani* majstri. pač zaenkrat je premajhna konkurenca pr nas na tem področju.

http://www.lpgservice.net/

Zgodovina sprememb…

gaspro ::

Glede na to da tale forum ni za kregarije, kdo je boljši in kdo ne. Zase vem da na jug avta ne dam predelat, polek tega če avto zabava zaradi takšnih in drugačnih stvari. se boš peljal 600 km da ti bodo na novo mapo nastavli. al da ti bojo šprice menjali ker so še v garanciji ?

-valvoline- ::

gaspro je izjavil:

Glede na to da tale forum ni za kregarije, kdo je boljši in kdo ne. Zase vem da na jug avta ne dam predelat, polek tega če avto zabava zaradi takšnih in drugačnih stvari. se boš peljal 600 km da ti bodo na novo mapo nastavli. al da ti bojo šprice menjali ker so še v garanciji ?

Sej nisem reku da se splača dol pelat na predelavo,ampak razlika v cenah je res pretirana.

umexteacher ::

gaspro - vrsto let se voziš naredil si pa 25k km?? No dobr, nima veze...
Komplet na jugu je identičen temu pri nas, kaj misliš, da jih sami delajo? Kupijo pri italijanih, poljakih itd. in basta. Kar se servisa tiče, jih tu precej niti ni sposobnih najti napake... No, verjetno so svetle izjeme jaz je (še) nisem našel. Popravilu na motorju (reklamacijam) se izogibajo kot hudič križa, in se greš lahko tožit, pa težko je to dokazat...

Osebna izkušnja, kit ki stane 350€ (+rezervoar cca 150€) pač pri nas računajo z vgradnjo 1500€ (če hočeš vedet kdo in kje, lahko napišem pod zasebno) hočem samo povedat, da drži kar pravi valvoline, in na jugu ni komplet NIČ drugačen, samo vgradnje ti ne računajo cca 1000€.
««
25 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346974 (34366) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610437 (7244) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912640 (6014) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216893 (6345) Buggy

Več podobnih tem