» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
24 / 56
»»

Clubraider ::

Vozim Renault Megane II. Kaj točno za računalnika imam, pa nimam pojma...vem samo to, da je bil vedno točen.

Hm...glede bencinskih, kaj pa vem ker sem na večih probal tankati...je pa res da so vse bile iste se pravi petrolove..mogoče bi mogel na OMW it probat...nevem..moti me to ker pri polnem taku mi gre do 6 litrov razlike...to pa je kar nekaj..liter na sto km.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Malajlo ::

Kaj hočeš povedati s 35 in 40 litri in 2dcl bencina? Da BC, umerjen za bencin ne zna pokazati pravilno, kako se tekočina v plinastem stanju pretaka ali kaj?
Če bi imel serijsko vgrajen in umerjen LPG, bi lahko primerjal podatke na BC. Tako pa ... toliko ti žre. Jaz imam bencin+CNG in so opcijo prikaza porabe umaknili, ker je preveč zavajajoča. Italijani pač ;)

Clubraider ::

hočem povedati to, da mi računalnik kaže da sem porabil 35 letrov goriva in potem grem tankat in natakam 40 litrov goriva oz. plina...in toliko mi tudi rezervoar drži.
Pa se da nastaviti računalnik da bi lahko plin pravilno kazal?
Vinta je v tem, ko sem zadevo vgradil je pravilno vse kazalo...potem pa so mi povedali da moram prit na fino nastavitev in da mi bodo zmanjšali porabo...ampak mislim, da so samo računalnik nastavili da mi manj kaže, poraba pa je ostala ista. porabe imam 5,8l plina na 100km...po računalniku in 7 litrov v realnosti, ko tankam. je pa res da ful varčno vozim...bencina sem imel porabe 5,5l/100.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Fizikalko ::

Kaj menite o temle:

http://www.vsikuponi.si/koots/showDeal....

Predvsem me zanima, ali bi potem lahko to servisiral in vzdrževal kje v Sloveniji?

So si torej sistemi dovolj podobni, da lahko peljem h kateremu koli plinskemu monterju v SLO?

Ker v Bosno se pa ja ne bom peljal vsakih 20k km.

Pyr0Beast ::

V bosni dobiš za 400€ isto stvar.

In bosanci so nekaj let pred nami kar se tiče avtoplinarstva.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

OK, ampak vprašanje in dilema ostaja! Torej, kako je s kompatibilnostjo, da potem lahko servisiram zadevo naprej pri nas?

Pyr0Beast ::

Tak k francoski avto servisiraš v sloveniji boš tudi bosanski plinovod pri lokalnem mehaniku.

Komponente so iste.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Kar se tiče servisov, boš pač moral vedeti kateri sistem so ti vgradili. Ter potem pri nas poiskati podjetje, ki se ukvarja z montažo plinskih sistemov, istega proizvajalca.

Redni servis sicer izgleda tako: zamenjajo se filtri tekoče in plinske faze, pregleda plinotestnost sistema, ter na koncu še pogleda mapo na plinskem računalniku ter ga po potrebi optimizira in dodatno nastavi. Tole zadnje pa res ne moreš opraviti pri vsakomur, sploh pa ko se začnejo problemi lahko pričakuješ da se ne bo nihče hotel ukvarjati s tabo (pačnisi montiral pri njih) in te bodo poslali v bosno.

Fizikalko ::

Se mi je kar zdelo, da ni zadeva tako trivialna, ja.

Pyr0Beast ::

Vikking: filtre lahko menjaš sam - mape pa 'naši' tako ali tako ne znajo nastavljat
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Step2en Wolf ::

V testu AutoBilda, po predelavi na LPG ni izgube moči (Vorteil Flüssiggas: kein Leistungsverlust), poraba pa 22% večja (bencin: 11,2l / LPG: 13,6).

Slabša nastavitev seveda omogoča tudi slabše rezultate.

Kalorične vrednosti energentov so znane: KLIK

Za izgorevanje je kisik nujno potreben del (turbine, kompresorji in intercoolerji vsi izkoriščajo to dejstvo = povečujejo vsebnost kisika). Več kisika omogoča več moči. Glej razlago: KLIK

Psihološko gledano je človek nesposoben realno ocenjevati sebe in podaljše svoje osebnosti (avto, računalnik, telefoni..). "Osebna opažanja" so zato skupek subjektivnosti, ki z absolutnim ali celo znanstvenim opažanjem nimajo prav veliko skupnega. Verjeti gre torej tistim, ki so porabo in tehnične lastnosti redno nevtralno znanstveno merili in zapisovali. Kdo od nas to res počne? Razen morda beleženja porabe?

Za obstoj "serijskih" avtomobilov na LPG, ne bi vedel. So pa tovarniški na CNG (običajno 1.6 bencinski motorji Fiata, Forda, Opla..). Gledano širše, tako večina delov avtomobila ne izhaja iz iste tovarne, kot tudi ne podjetja (Mahle, Federal Mogul, Magnetti Marelli, Saturnus..). Avtomobili so že dolgo Lego kocke na katere se lepi nalepke "znamk".

P.S. Kakšen predlog za najboljši sistem predelave na plin motorja VW 2.0 115 km? Ja, se posipam s pepelom.. toda Lupa 3L TDi nisem predelal na elektriko, preveč dobro dela takšen, kot je :)

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

To sam dokazuje da so mašine navadni toplotni stroji :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Step2en Wolf ::

Nisem prebral do konca.. dejansko gre za povečano moč motorja. :)
"Unerwartetes Ergebnis: eine geringfügige Mehrleistung um ein PS sowie ein leicht erhöhtes Drehmoment im Gasbetrieb."

V prevodu - Nepričakovan rezultat: malenkostno povečana moč za 1 PS, kot tudi rahlo povišan navor.

Ampak gledano v celoti, je to zanemarljivo, torej = ni sprememb moči.

Link v prejšnjem mojem sporočilu na Auto Bild članek.

Pyr0Beast ::

Mogoče zaradi čistejšega zgorevalnega prostora ali pa preprosto 'novih' injektorjev
Poraba je verjetno še malenkost večja kot 22% zaradi ekstra teže
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Buggy ::

...zadnje case slisim dobre stvari (predvsem o sami porabi plina) o SIGAS-u, predvsem so prezadovoljni "prestopniki" iz Plineksa. Upam da to na dolgi rok ni medvedja usluga in da niso sistemi ponastavljeni prerevno. Ima morda kdo se kaj vec informacij razen to, da gre za AEG instalacije ter vakumsko mazanje za stirivaljnika s ceno 1200€?

Pyr0Beast ::

Poraba bi morala biti obvezno večja.

Če ni, je nekaj narobe
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Buggy ::

Pyr0Beast je izjavil:

Poraba bi morala biti obvezno večja.

Če ni, je nekaj narobe


ne govorim, da je poraba na plin manjsa od porabe na bencin, to je menda ja jasno, temvec o tem, da tisti, ki so menjali avtomobile, z instalacijo drugih vgrajevalcev, so sedaj pac pozitivno preseneceni pri podobnem avtu s SIGAS-om. Ravno danes mi je sodelavec razlagal svojo zgodbo z cliotom pri nekemu x vgrajevalcu, kjer je imel porabo plina skoraj 50% vecjo kot na bencin (da o njegovi trnovi poti in nenehnih nastavljanih sploh ne govorim) in sedaj Xsaro pri Sigasu, ki je "zgolj" 25% kar pod crto zanj, ki ima relacijo pomeni sedaj skoraj identicno porabo plina.

zato me matra firbec, ce kdo ve kaj vec o tem vgrajevalcu, saj je vgradnja in nastavitev pri vsej stvari skoraj se najvec.

Vikking ::

Poraba plina je od 10% do 20% večja glede na bencin. Odstopnja v plus ali minus pomeni samo, da nekaj ni vredu oz. slabo nastavljeno. Poraba je večja zaradi nižje kalorične vrednosti glede na bencin. Potem pa folk posplošuje da zaradi tega vozilo nikamor ne gre in občutno pade moč. A če povemo da ima plin skorajda 110 oktanov (odvisno od mešanice propan/butan), da se vbrizga plin precej hladen (pri spremembi iz tekočega v plinasto stanje, v uparjalniku pade temperatura na -21C, do injektorjev se malenkost zagreje, a je vbrizg goriva veliko hladnejši kot pri bencinu.



Pyrobeast:
1. tehnično filtre lahko menjaš sam, če veš kje se jih dobi.
2. Brez nekega znanja in kvalitetnih navodil servisiranja plinske naprave (ki jih vgrajevalci skrbno skrivajo, teh znanj večina ni prodobila, ampak so jim jo servirali proizvajalci plinskih sistemov) ne boš znal narediti oz. zagotoviti če je plinski sitem plinotesen.
3. Če hočeš šparati sploh vozilo ne pelješ na servis in pika.
4. Mape ne znajo delati sami, malenkostne popravke pa lahko storijo. V večini primerov pa gre kar za to, da ti skopirajo posodbljeno mapo (ki jih dobijo od proizvajalca)
5. Ljudje nočejo kupitii vozila ki nima potrjene servisne, če je nekdo sam v garaži vozilo servisiral, imajo takšen avto za hudo uničen oz. se bo kvaril. Pa govorimo o menjavi olja in oljnega filtra, pa na vsake toliko svečke. Sedaj pa predlagaš menjavanje in servisiranje plinske naprave kar doma. Ko so ljudje še 10x bolj skeptični glede plina.

Eni se vozimo na plin, drugi jamrajo zaradi cen, tretji zaradi težav s predelavo na plin, večina pa sanjari in trosi nebuloze tle gor kaj in kako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Pyr0Beast ::

Who gives a shit o 110 oktanih
Večina mašin je bila narejena da prežveči 95 oktanov, temu prilagojena so kompresijska razmerja.
Če bi navijal boost mašini bi se poznalo, tak pa se ne.

Hladen uparjalnik je samo slaba zadeva
Vbrizg precej hladnega plina je pa enako kakor s bencinom


1. I don't care really. Če zadevo lahko naredi nek dripec s certifikatom na servisu lahko to isto narediš tudi ti z nekaj malega branja
2. Sure, pa še magični prašek da bo delalo vse skupaj. Večina prodajalcev plinskih sistemov je samo preprodajalcev.
3. ?
4. Eh, premapirat mašino brez dynota skorajda ne moreš. Bolj ugibanje kakor karkoli drugega
5. Njihov problem. Zadeva je patetično preprosta, rang prvih multipoint vbrizgalnih sistemov. Mašine ki zaznavajo prestavno razmerje (oz. ga računajo) pa lahko spreminjajo boost glede na to v kateri brzini si
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

Poraba plina JE NAJMANJ 20% višja,pa še bencina gre za zagon in ogrevanje mašine. VW tdi FTW,dokler se metan ne uveljavi.
Jebes LPG.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

ti s kurilcem v tanku si v tej temi se najmanj kredibilen zato troli kje drugje..trololo

Vikking ::

Pyrobeast:
Govorim o tem da plin takorekoč pokompenzira svoj manjko, glede manjše kalorične vrednosti z oktani. Zato v bistvu občutne razlike takorekoč ni. Sam vem da razlike ne občutim, vsekakor pa verjamem, da se pri nekaterih mogoče celo zadeva občutno pozna. Obstoja pač nešteto tipov motorjev, in veliko število različnih tipov plinskih naprav.
Vsekakor pa dokler ne vidim dynotesta vašega vozila predelanega na plin, ne verjamem vašim nebulozam o strašni izgubi moči in navora. Seveda problem nastane ker si vozila predelanega na plin sploh ne lastite.

Oktani se poznajo pri turbo motorjih, zato lahko govorim samo o tem da se pač pri meni pozna. Prav tako se pozna pri samo porabi če tankam samo propan, ali pa mešanico propan/butan. Prav tako se pozna če tankam 95oktanski ali pa 100oktanski, v smislu bolj tekočega delovanja motorja.

1. Lej govoriš na pamet, jaz ti povem da stane redni servis 30€ (20k km) (menjava filtrov, preverjanje plinotesnosti, ter priklop na računalnik). Za takšen denar ti noben na navadnem servisu ne priklopi vozila na računalnik da ti izpiše napake. Da ne govorimo o tem, kako težko je priti do povezave s plinski računalnikom (konektor in program pač ni kar tako na voljo). Resno misliš da bom za 30€ to počel doma?
2. Se popolnoma strinjam da so preprodajalci, tudi odnosi do strank niso ravno gladki.
3. Ne gre se za navijanje lol, govorima o plinskem računalniku. Gre se za nastavljanje optimalnih parametrov pravilnega delovanja. Od tod pa prihaja največ težav, ker nastavitve niso optimalne, zato vozilo požira preveč ali premalo plina, izguba moči, cukanje, nihanje obratov v prostem teku...

Valvoline /ignore

Pyr0Beast ::

Ne pa ne.
Nič ne kompenzira.

Mašina je toplotni stroj ki jo filamo s prdci in žolco dinozavrov. Sam da gori in ne povzroča težav, to je vse kar je treba.

Neka razlika zaradi volumetričnosti goriva - zanemarljiva - že tako se meša približno 1:13 v masnem razmerju, pa če je volumetrično za 20% različno to potem pride cirka 1-2% (oz 2-4%) razlike zaradi efektivnega zmanjšanja kompresije.

Razlika med 95 in 100 oktani je pri meni ogromna, ranga 30-50% navora.
Med 100 in 110 ne bo popolnoma nobene.

1. Don't care
3. Mapirat ne moraš na blef
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Verjetno potem turbina naredi svoje, kar je logično poviša pretok zraka. Zaradi tega boljše delovanje na plin.
Višja kompresija dviguje moč. Testna vrednost propana (110) in testna vrednost 95oktanskega bencina (95).

1. Stvari za katere ti je pač vseeno, zakaj jih potem omenjaš tukaj?
3. Verjetno res ne, a zadeva imo deluje enako kot pri tuninigih. Dobijo narejeno mapo za tvoj tip motorja, jo naloži in to je to. Vsekakor nihče ne izumlja tople vode. Tisti ki znajo nastavljati posamezne parametre onthefly pač delajo v motošportu.

Pyr0Beast ::

Očitno ne štekaš da ECU ne bo dvigoval tlaka turbine izven normalnih obratovalnih mej. Dovoljeno mu ga je le znižati da se zadosti potrebam nizkooktanskega bencina.
Pa če daš notri 98 ali 120 oktanski bencin. Tlak bo bil praktično enak.

1. Sam ne vozim avta na servise ker je kvaliteta servisa nižja od kvalitete servisa ki jo naredim jaz. Njih ne briga zate in za tvoj avto. Tebe pa.
3. Copy pasta mape dela samo štalo. Razlika je že med starim in novim motorjem. Kaj šele med različnimi letniki istih mašin.
On the fly se ne dela nič kot menja eno pred-testirano mapo za drugo. Sam ecu beleži vse podatke za kasnejšo analizo, sproti pa žal ne moreš nič.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Govorimo o razliki med turbo motorjem in motorjem brez turbine. Da je pač tudi glede na tuje članke, manjša izguba na moči pri turbo motorjih glede na tiste brez turbine, pri uporabi LPG-ja. Sam je ne opazim oz. če me vprašaš po placebo efektu se avto na plin pelje bolje. Vsekakor pa tankanje samo propana zviša doseg za cca. 20km konstantno.
1. Vozilo se servisira tam, kjer ima mehanik moje popolno zaupanje, zaenkrat ga je upravičil.
Kar se tiče servisiranja LPG, pa izbire pač nimam, lahko ga peljem le v LJ ali pa v Mestinje v glavno enoto Plinexa.
2. Priklop na računalnik plinske naprave, se je še vedno opravil na vsakem servisu.

Se pa strinjam s tem, da se boš pri servisiranju svojega vozila veliko bolj potrudil, si vzel več časa. Če znaš sam vse postoriti za svoj avto in si lahko vzameš čas za to, potem tudi sam v tem primeru ne bi vozil drugam.

-valvoline- ::

Zdej pa po pravici povej kolk te dejansko stane povprečnih 100km,z vštetim bencinom za vžig.
Evo moj a4 5.5l povprečje nafta = 7.3e,kurilc = 5e. Ko ga bom (če bom) predelal na fritezni džus = 0e.
Da vidimo plinskih številk,ampak realnih prosim.
:D
btw parkrat sem fural vwjev 1.8t ne vem od kod deklariranih 150km,saj po občutku npr 110km tdi se zdi precej močnješi in z orenk več navora pri pospeševanju,da o 130 in 150km tdi sploh ne govorim. Ko se navadiš na tdi bencinar enostavno več ne pride v poštev.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Ja turbo motorji imajo več navora kot atmosferci... in kaj zdej? Odkrivamo toplo vodo?

Pejt probat vozit kak novi turbo bencinar, ali TSI, T-jet, TBi, Ecoboost... pa boš videl da se TDIju komot odrečeš.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

-valvoline- ::

TribesMan je izjavil:

Ja turbo motorji imajo več navora kot atmosferci... in kaj zdej? Odkrivamo toplo vodo?

Pejt probat vozit kak novi turbo bencinar, ali TSI, T-jet, TBi, Ecoboost... pa boš videl da se TDIju komot odrečeš.

1.8t je turbo,150 konjev po prometni,pa še vedno ne gre nikamor. Ni primerjave,vseeno novi ali starejši model.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

1.8T gre občutno bolje kot 130 konjski TDI in praktično enako kot 150 konjski TDI v istem avtu.

Mogoče se tebi ne zdi tako, vendar bodi brez skrbi, tvoji občutki lažejo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

Efekt kolko gre - je pri turbo benzu in turbo dizlu enak - vendar dizlu hitro poide sapa.
Tam pri 3h, 4h jurjih je konc zabave in samo še ropota. Bencinar pa lepo do 6+ potegne.

Je pa 100 konjski 1.9JTd popolnoma primerljiv s 150 konjskim 2.0t v nižjih obratih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Kaj ti nucajo obrati, če je dizlovih 4 isto kot bencinskih 6?
Dizl začne pri 2, bencin pa pri 3.

Pod črto - isto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Manjši dynamic range ?

Od 2-6 jurjev ni enak k od 2-4
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

DimmniBurek ::

Zanimam se za nakup enga starega vozila iz Bosne/Srbije, našel sem 2, oba sta predelana na plin. Ima kdo kako izkušnjo s sistemom Voltran?

Še drugo vprašanje. Kaka varjanta je, če bom menjal motor za turbaka, lahko vseeno furam na plin? Bom lahko sistem sam menjal iz enega motorja na drugega? Razumem, da bo treba nastavit vse, ampak to je drug problem.
There Is No Stronger Drug Than Reality

Pyr0Beast ::

Za turbaka - težka
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

DimmniBurek ::

No, sej je verjetno dokaj podobno. Oba mata el. vbrizg, turbak sam več prtiska nardi>:D, plina bo treba pač več. Ali si mislil kaj drugega.

Plus še to, rabim met to stvar homologirano, right? Tudi če je oldtimer?
There Is No Stronger Drug Than Reality

Pyr0Beast ::

Turbak naredi toliko pritiska da zmanjka tlaka ki bi porival plin naprej.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Manjši dynamic range ?
Od 2-6 jurjev ni enak k od 2-4

To itak, ampak dizl pri 2k je neki druzga kot turbo bencin pri 2k.
Morš pol primerja 1,5 dizla in 2k bencina. Pa si spet na istem.
Zbogom in hvala za vse ribe

DimmniBurek ::

Pyr0Beast je izjavil:

Turbak naredi toliko pritiska da zmanjka tlaka ki bi porival plin naprej.

To pa nevem če bo res. V cilindrih se itak ustvari vakum, ki potegne mešanco notr, oz. vsaj zrak, če ma direkten vbrizg.
There Is No Stronger Drug Than Reality

WarpedGone ::

Vakum ničesar ne vleče. Vakum je le nižji tlak, kamor se prelije kapljevina iz območja višjega tlaka.

Važni so časovni pogoji, kdaj se zgodi vbriz plina in kdaj zraka. Pri bencinarju/plinarju se dogaja vbrizg v sesani zrak, ta pa se potem fila v izgorevalno komoro.
Tle maš dejanski problem če turbo nabije previsok tlak v sesalnem kanalu, da plin ne more več tja noter. IMHO se to ne zgodi, ker turbobencin gre tja na 1,5 bara višje že zelo redko (superšportniki).

Drugče je lahko če maš GDI princip, kjer se vbriz dogaja v sam cilinder. Tle je pa še slabše, ker se vbrizg zgodi, ko bat že stiska in ogreva vsrkan zrak.
Če je prepozen, bi lahk tlak bil tudi večji od tlaka vbrizga. Bencin je kapljevina zato si lahko privoščijo visoke tlake v sistemu, pri plinu je to mal bol problematično.
Zbogom in hvala za vse ribe

DimmniBurek ::

OK. Samo ali nimajo ti novejši turbaki (porši in podobno) tudi predelano na plin? Ali je pač sistem toliko boljši, da potem prilagodijo vse? Od plina pa res nimam pojma :))
There Is No Stronger Drug Than Reality

WarpedGone ::

Majo - ti parametri niso show-stopperji ampak so omejitve, do kam lahko nek parameter pelješ in kako moraš neko reč speljat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Kakor vem imajo turbo bencinarji spremenljiv tlak v skupnem vodu, česar plin ne more doseč. In ECU lahko krmili injektorje s konstantno širino pulza pravzaprav
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Dimniburek: Verjetno bo ovira samo premala kapaciteta plinskih injektorjev in uparjalnika. Lahko pa bo potrebno samo priklop na plinski računalnik, ponovna nastavitev le-tegq in bo vse delovalo tako kot mora.

Novi sistemi omogočajo direkten vbrizg plina še v tekoči obliki v cilinder. Zadeva še ni dovolj stestirana in dodelana, pač premalo časa prisotna na tržišču. Pojavlja se še veliko težav. Vozilo pa samo pridobi pri takšnem sistemu, poveča se moč, navor in pri takšnem sistemu se ne potrebuje več bencin.

x45 ::

Plin je zakon. varčuješ, ne onesnažuješ, čist motor. splača se.

kdo ve kaj o predelavah dizla na plin, kj izkušenj kje, kdo to dela?
AMD x4 965 BE, 8 gb ddr3 1600, SSD Samsung, 960 GT
Xeon x3430, 8 GB DDR3, Matrox grafa

WarpedGone ::

Don't do it.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Predelovat dizla na plin je bedarija.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Vikking ::

x45: tehnologija za to obstoja. Obstojata pa dve varianti.
- Prva je ta da moraš predelati glavo motorja (namestiti vžigalne svečke-vrtanje glave, zmanjšati kompresijo-podložit glavo-menjat ventile...) vse skupaj pa prinese kar veliko problemov samemu motorju. Ker se pri predelavi zvišajo tudi obrati delovanja, ki so takšni kot pri bencinarju. Kar pomeni posledično da je možno veliko število okvar na motorju.
- druga je ta da se meša lpg in diesel. Razmerje vbrizgane mešanice je cca. 70% diesel in 30% lpg-ja. Naj bi se zvišala moč in navor, zmanjšale emisije, prihranek pa je minimalen. Cena predelave pri nas brez subvencije države, pa prinaša preko 200k km prevoženih da sploh izplačaš s takšno kilometrino samo vgradnjo.
Te vgradnje so najbolj razširjene v Avstraliji, verjetno tudi zaradi subvencioniranja države.

kitewing ::

Prodam kupon za popust v vrednosti 300€ za vgradnjo avtoplina pri podjetju Sigas. Dobil sem ga pri nagradni igri. Več info na ZS.

DimmniBurek ::

Klical sem kolega, ki dela na Butan plin na Verovškovi, je rekel da prisilno polnjenje sploh ni noben problem.
On je tankal v svašta avtov, AMGjev (kompresor), Subaru (turbak), ... Če se ne motim ga ima nekdo na Porš Kajenu twin turbo. Bo treba it tja z avtom pa se direkt pozanima kaj bi blo za predelat. Fino bi blo met natunanga turbaka z nizko porabo :)
There Is No Stronger Drug Than Reality
««
24 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346974 (34366) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610435 (7242) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912640 (6014) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216893 (6345) Buggy

Več podobnih tem