» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
23 / 56
»»

Buggy ::

Zanimam se za nakup avta in me zanima, če se da 2.0 TSI motor z 200 konji predelat na plin ali naj raje vzamem 2.0 TDI s 170 hp? Pa prosim, če kdo zna za stran, kjer so gor grafi za navor in moč motorja, da da link


Seveda se da preelati na plin...povprasaj pri PRINS-u, so lani delali reklamno akcijo za predelavo ravno teh motorjev.
kar se tice pa grafov pa poglej malce TUKAJ, ce bos nasel kar isces.


@valvolin:
Ko pa predelaš avto na plin vseeno kerga avto zgubi do 20% moči ko se furaš na lpg.

tole izjavo prosim podrekepi z linki, drugace je zame navadna laz

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Clubraider ::

Pozdravljeni.

Jaz bi pa samo vprašal glede vžigalnih svečk.

Sem tik pred tem, dajih zamenjam. Vozim Renault Megane II na LPG.
Zdaj pa me zanima, kaj mi je boljše, da dam original Renault svečke notri ali pa kupim kake LPG svečke?

Če LPG svečke, potem bi vas še prosil, če mi lahko poveste, kje se jih da za dobit.

Slašal sem že različnja mnenja glede enih in drugih svečk. Rad bi take svečke, da je vžigalna tuljava in kabli najmanj obremenjena, pa tudi,da se na porabi nebi kaj dosti poznalo razlike.

Hvala lepa za pomoč že vnaprej.

Lp
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Karen ::

Brez zveze imho. So predrage.

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:

Ko pa predelaš avto na plin vseeno kerga avto zgubi do 20% moči ko se furaš na lpg.


Valvoline ne sanjaj, nobenih razlik ni. Seveda pri pravilno nameščeni in delujoči plinski napravi. Verjetno gre za par % nikakor pa ne 20% tudi logično ni.

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Zanimam se za nakup avta in me zanima, če se da 2.0 TSI motor z 200 konji predelat na plin ali naj raje vzamem 2.0 TDI s 170 hp? Pa prosim, če kdo zna za stran, kjer so gor grafi za navor in moč motorja, da da link


Seveda se da preelati na plin...povprasaj pri PRINS-u, so lani delali reklamno akcijo za predelavo ravno teh motorjev.
kar se tice pa grafov pa poglej malce TUKAJ, ce bos nasel kar isces.


@valvolin:
Ko pa predelaš avto na plin vseeno kerga avto zgubi do 20% moči ko se furaš na lpg.

tole izjavo prosim podrekepi z linki, drugace je zame navadna laz

Preprosta fizika in matematika,pa saj če se furate na plin se takoj opazi v klancu da zmanjka moči.
Enostavno 1l plina vsebuje za 30-35% manj energije kot 1l benza,če upoštevamo da avto povprečno ponavadi porabi 10-15% več plina kot benz še vedno ostane razlika 20% in za tolk se zmanjša moč motorja. V primeru če hočeš da moč ostane enaka poraba plina mora bit večja za 30-40% napram bencina da bi moč bila enakovredna delovanju na bencin.Da se tole poštima se mora predelat in prilagodit kompletni vbrizg oz sesalni del motorja,timingi in seveda kar je najbolj pomembno količina vbrizganega plina,oz +30-40% več k benz.
Zelo zelo preprosta fizika,ne pustite se nategovat vgrajevalcem.

Vikking je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Ko pa predelaš avto na plin vseeno kerga avto zgubi do 20% moči ko se furaš na lpg.


Valvoline ne sanjaj, nobenih razlik ni. Seveda pri pravilno nameščeni in delujoči plinski napravi. Verjetno gre za par % nikakor pa ne 20% tudi logično ni.

Beri zgoraj napisano.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Če je energijska gostota 20% nižja, je seveda treba vbrizgati 20% več plina za isti efekt v primerjavi z bencinom.

Vendar to nima vpliva na maksimalno moč. Maksimalno moč določa največja možna količina zraka v cilindru. Kar pa se pri vgradnji plina ne spremeni... Zato bo maksimalna moč ostala praktično nespremenjena.

Če bi v motor po predelavi na plin v motor vbrizgovali enako količino goriva kot prej (gledano volumsko), bi avto laufal "revno", kar bi pomenilo da bi v kratkem času požgalo izpušne ventile, pa še kaj...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

-valvoline- ::

TribesMan je izjavil:

Če je energijska gostota 20% nižja, je seveda treba vbrizgati 20% več plina za isti efekt v primerjavi z bencinom.

Vendar to nima vpliva na maksimalno moč. Maksimalno moč določa največja možna količina zraka v cilindru. Kar pa se pri vgradnji plina ne spremeni... Zato bo maksimalna moč ostala praktično nespremenjena.

Če bi v motor po predelavi na plin v motor vbrizgovali enako količino goriva kot prej (gledano volumsko), bi avto laufal "revno", kar bi pomenilo da bi v kratkem času požgalo izpušne ventile, pa še kaj...

Energijska gostota lpg je 30% nižja.
Največja možna količina zraka je le en parameter,če ne vbrizgaš dovolj goriva(energije) nič ne bo pomagalo,izkoristek pri lpg-ju je kvečjemu še nižji kot pri delovanju na bencin,tak da še tu bodo izgube.

Zgodovina sprememb…

_IKE_ ::

TribesMan je izjavil:

Če je energijska gostota 20% nižja, je seveda treba vbrizgati 20% več plina za isti efekt v primerjavi z bencinom.

Vendar to nima vpliva na maksimalno moč. Maksimalno moč določa največja možna količina zraka v cilindru. Kar pa se pri vgradnji plina ne spremeni... Zato bo maksimalna moč ostala praktično nespremenjena.

Če bi v motor po predelavi na plin v motor vbrizgovali enako količino goriva kot prej (gledano volumsko), bi avto laufal "revno", kar bi pomenilo da bi v kratkem času požgalo izpušne ventile, pa še kaj...



Če lastnik plina noče imeti težav z plinom so potrebni 3 koraki :

1. Temeljita poizvedba glede tega kateri motorji slabo oziroma dobro prenašajo plin.
2. Kvaliteten monter
3. Poraba plina mora biti vsaj 20% večja od bencina, npr: 7l bencina oziroma 8,4l plina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

TribesMan ::

Valvoline, količina zraka je BISTVEN podatek. Saj moraš pri motorju na notranje izgorevanje vedno skrbeti za pravo razmerje zraka in goriva. Če ne boš vbrizgal dovolj goriva bo prišlo do pregrevanja (ja, precej čudna logika, ampak tako je, to ni dizel kjer lahko laufaš "revno mešanico"). Idealno je nekje 12:1 do 13:1 (gledano na težo, ne na volumen) pri polni moči. Če voziš z malim gasom si lahko privoščiš 14.5:1.

Tako da moč pri plinu se bo zmanjšala samo toliko, kolikor se bo zaradi večje vbrizgane količine plina zmanjšal pretok zraka v mašino. Kar je praktično neopazno (manj kot 5%).

Če bi tako kot ti praviš, moč padla 20%, bi skuril izpušne ventile v par tisoč kilometrih. Elektronika plinske instalacije skrbi da je količina plina večja.

Glede učinkovitosti izgorevanja plina pa bodi raje tiho... kvasiš neumnosti.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:


Energijska gostota lpg je 30% nižja.
Največja možna količina zraka je le en parameter,če ne vbrizgaš dovolj goriva(energije) nič ne bo pomagalo,izkoristek pri lpg-ju je kvečjemu še nižji kot pri delovanju na bencin,tak da še tu bodo izgube.


Valvoline prosim ostani v temi, kjer je beseda o cvičku. Ker tele tvoje zadnje razlage so pa zelo zelo mimo. Verjetno si že kdaj slišal za oktansko število bencina in plina. Ne sanjaj valvoline.

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Energijska gostota lpg je 30% nižja.
Največja možna količina zraka je le en parameter,če ne vbrizgaš dovolj goriva(energije) nič ne bo pomagalo,izkoristek pri lpg-ju je kvečjemu še nižji kot pri delovanju na bencin,tak da še tu bodo izgube.


Valvoline prosim ostani v temi, kjer je beseda o cvičku. Ker tele tvoje zadnje razlage so pa zelo zelo mimo. Verjetno si že kdaj slišal za oktansko število bencina in plina. Ne sanjaj valvoline.

Oktansko število nima nič skupnega z energijsko gostoto. Ker LPG ima visoko oktansko številko trpijo ventili,ampak na 1l tekoči plin vsebuje 30% manj kalorij kot bencin,zato višja poraba,in nižja moč,vseeno če ima višjo oktansko številko.
....Petrol has an energy density of about 34.6 MJ/L.....
....Liquid LPG (autogas with 60% propane and 40% butane) has an energy density of about 26.8MJ/L.....
....Has a higher octane rating than petrol (108 compared to 91)....

To da vgrajevalci zavajajo neumnih da padca moči ni je skoraj enako ko tresejo neumnosti o 1-5% povišani porabi,dejansko pa je najmanj 20% povečanje.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Hja, fabrka navaja 10% manjšo moč pri CNG napram bencinu. Pa je stvar naštudirana. LPG je pa menda še slabši. Ampak res, liter plina da več energije kot dva deci. Samo pri isti kubaturi enega litra ne sprešaš v cilindre, če nekako požveči samo dva deci. Pa še luft zraven... Seveda v x obratih v y časa.
Kaj bomo? Dve turbini?

[edit: typo na teh geplnih od telefonov...]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

-valvoline- ::

TribesMan je izjavil:

Valvoline, količina zraka je BISTVEN podatek. Saj moraš pri motorju na notranje izgorevanje vedno skrbeti za pravo razmerje zraka in goriva. Če ne boš vbrizgal dovolj goriva bo prišlo do pregrevanja (ja, precej čudna logika, ampak tako je, to ni dizel kjer lahko laufaš "revno mešanico"). Idealno je nekje 12:1 do 13:1 (gledano na težo, ne na volumen) pri polni moči. Če voziš z malim gasom si lahko privoščiš 14.5:1.

Tako da moč pri plinu se bo zmanjšala samo toliko, kolikor se bo zaradi večje vbrizgane količine plina zmanjšal pretok zraka v mašino. Kar je praktično neopazno (manj kot 5%).

Če bi tako kot ti praviš, moč padla 20%, bi skuril izpušne ventile v par tisoč kilometrih. Elektronika plinske instalacije skrbi da je količina plina večja.

Glede učinkovitosti izgorevanja plina pa bodi raje tiho... kvasiš neumnosti.

:D
Drž se raje računalnikov.

joze28 ::

Lpg in metan se popolnama uplinita, zato imata boljse izgorevanje. Bencin se ne uplini popolno temvec je v kapljicah.

-valvoline- ::

joze28 je izjavil:

Lpg in metan se popolnama uplinita, zato imata boljse izgorevanje. Bencin se ne uplini popolno temvec je v kapljicah.

Vbrizg plina ne bo nikoli tako natančen kot je vbrizg bencina(tajming,kot itn).Simple as that.Morda pri tovarniško predelanih avtih.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

men tovarniški metan dela slabš. Pa takoj tudi pri minus 10 laufa. Moč pa ziher vsaj 10% nižja. Kolk pa ma metan nižjo energetsko vrednost od benza? 10% manj ali več?

Pyr0Beast ::

Kolko neumnost je tule

CNG ima zraven še CO2 in podobne negorljive oz. slabo gorljive substance.
Pa tudi primankljaj ogljika, ki daje energijo. Od vodika ni nič vse skupaj.

Malajo: Precej dvomim da si ti metan tankal. Propan kvečjemu.
Za metan rabiš 100 barov+ rezervoarje.

>Lpg in metan se popolnama uplinita, zato imata boljse izgorevanje. Bencin se ne uplini popolno temvec je v kapljicah.
Ja ziher. Bencin se uplini popolnoma. V izgorevanju ni razlike.

Padec moči je minimalen in nikakor ne iz riti potegnjenih 30 ali 20%.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

valvoline: praviš da se voziš z bensinskim motorjem, ki je predelan na plin. Zato lahko pametuješ o 20% znižanju moči. Ker seveda ti se dnevno voziš z vozilom predelanim na plin, in tako veš da je 20% zmanjšanje moči.

Hkrati pa pozabljaš da se sam osebno dnevno vozim z vozilom predelanim na plin in vem da NI POPOLNOMNA NOBENE RAZLIKE V MOČI. Pojemka moči se ne da ločiti glede na občutek. Pa verjemi da bi občutil če bi iz 150km padel na 110km. Realen test dejanskega pojemka moči pa je pri dyno testu.
Pa vozilo spije max. 10% več plina

valvoline Ne trosi nebuloz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

-valvoline- ::

Pyr0Beast je izjavil:

Kolko neumnost je tule

CNG ima zraven še CO2 in podobne negorljive oz. slabo gorljive substance.
Pa tudi primankljaj ogljika, ki daje energijo. Od vodika ni nič vse skupaj.

Malajo: Precej dvomim da si ti metan tankal. Propan kvečjemu.
Za metan rabiš 100 barov+ rezervoarje.

>Lpg in metan se popolnama uplinita, zato imata boljse izgorevanje. Bencin se ne uplini popolno temvec je v kapljicah.
Ja ziher. Bencin se uplini popolnoma. V izgorevanju ni razlike.

Padec moči je minimalen in nikakor ne iz riti potegnjenih 30 ali 20%.

Če je plinski sistem naštiman da avto pije 30% več plina kot benza razlike ne bo. Če je naštiman da pije 10% več plina kot benza padec bo najmanj 15-20% to je dejstvo. Torej količina vbrizganega plina določa kšen bo padec moči,res ne vem kako tega ne morete skapirat.

Vikking ::

valvoline prosim ne sanjaj. Pri max 10% večji porabi plina, ne občutim prav nobene razlike v moči, med plinom in bencinom. PRAV NOBENE

nehi sanjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

valvoline: praviš da se voziš z bensinskim motorjem, ki je predelan na plin. Zato lahko pametuješ o 20% znižanju moči. Ker seveda ti se dnevno voziš z vozilom predelanim na plin, in tako veš da je 20% zmanjšanje moči.

Hkrati pa pozabljaš da se sam osebno dnevno vozim z vozilom predelanim na plin in vem da NI POPOLNOMNA NOBENE RAZLIKE V MOČI. Pojemka moči se ne da ločiti glede na občutek. Pa verjemi da bi občutil če bi iz 150km padel na 110km. Realen test dejanskega pojemka moči pa je pri dyno testu.

valvoline Ne trosi nebuloz.

Naloži še 4 osebe zraven ter povn kuferam prtljage,al pa zahaklaj polno prikolico,zapelji se v kšnem klancu ter probi prešaltat iz plina na benz,pa se oglasi če je razlika ali ne.Kolega ku ma passata 1.8 na plin(sodobni multipoint sistem) pravi da je razlika ogromna.

Vikking je izjavil:

valvoline prosim ne sanjaj. Pri max 10% večji porabi plina, ne občutim prav nobene razlike v moči, med plinom in bencinom. PRAV NOBENE

nehi sanjat.

Si upaš stavit?
:D

Če se skoz sam furaš normalno da ne boš občutil neke razlike ali pomanjkanja konjev,saj je še 110 konjev pod pokrovom ogromno,ko boš avto konkretno obremenil boš še kako občutil padec moči.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Test razlike moči je enostaven...

Na ravno cesto, pri 1500 obratih zahodiš avto do konca, in držiš do rdečega polja (recimo 6500).

Meriš čas pospeševanja med 2000 in 6000 obrati.

Najprej na plin, potem pa še na bencin. Raje večkrat probat, in vzet povprečje meritev.

-valvoline- je izjavil:


Če je plinski sistem naštiman da avto pije 30% več plina kot benza razlike ne bo. Če je naštiman da pije 10% več plina kot benza padec bo najmanj 15-20% to je dejstvo. Torej količina vbrizganega plina določa kšen bo padec moči,res ne vem kako tega ne morete skapirat.


Ti si pa res posrečen. Plinski sistem MORA bit nastavljen tako da je razmerje zrak:gorivo pravo. Če je energijska gostota na liter 30% manjša mora it pač v cilinder 30% več plina. Ottovi motorji ne smejo laufat na revno mešanico.

Ne moreš kar na pamet nastavit +10% ali +30%. Če bi naredil po tvoje bi avto po predelavi na plin zaribal prej kot v 1000km (+10% varianta).
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

TribesMan je izjavil:

Test razlike moči je enostaven...

Na ravno cesto, pri 1500 obratih zahodiš avto do konca, in držiš do rdečega polja (recimo 6500).

Meriš čas pospeševanja med 2000 in 6000 obrati.

Najprej na plin, potem pa še na bencin. Raje večkrat probat, in vzet povprečje meritev.

-valvoline- je izjavil:


Če je plinski sistem naštiman da avto pije 30% več plina kot benza razlike ne bo. Če je naštiman da pije 10% več plina kot benza padec bo najmanj 15-20% to je dejstvo. Torej količina vbrizganega plina določa kšen bo padec moči,res ne vem kako tega ne morete skapirat.


Ti si pa res posrečen. Plinski sistem MORA bit nastavljen tako da je razmerje zrak:gorivo pravo. Če je energijska gostota na liter 30% manjša mora it pač v cilinder 30% več plina. Ottovi motorji ne smejo laufat na revno mešanico.

Ne moreš kar na pamet nastavit +10% ali +30%. Če bi naredil po tvoje bi avto po predelavi na plin zaribal prej kot v 1000km (+10% varianta).

Sej pa zato pravim da se dobi enaka moč na LPG tako kot jo ma benz je potrebno kompletni sesalni del zamenjat in prilagodit delovanju na lpg,seveda še količino vbrizganega plina povečat za 30%. Ker to ni opcija se pač sprijazniš z 20% znižanjem moči.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Se umikam iz te teme.

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

Se umikam iz te teme.

lol
Raje sprobaj fajn obremenit avto,in potle priznaj da je 20% padec moči realna številka.Sej ni panike,vglavnem se pršpara na gorivu,padec moči je-ni vseeno.
:D

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Padec moči je lahko povezan s podhlajevanjem rezervoarja zaradi povečanega odjema. To je problem samo pri tistih ki nimajo tekočega odvzema, kar jih je skoraj natanko 0.

V primeru da delaš z revno mešanico je razlika ogromna, sploh ko se vklopi boost in moči ni od nikjer tudi pod polnim gasom. Sprobano, zadeva se čuti, ko začne pojenjati zaradi primankljaja goriva.

Neglede na to - če ni mešanica prava - prerevna bo ECU jamral zaradi lambde, prebogata bo sežgala katalizator.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

-valvoline- je izjavil:

TribesMan je izjavil:


Ti si pa res posrečen. Plinski sistem MORA bit nastavljen tako da je razmerje zrak:gorivo pravo. Če je energijska gostota na liter 30% manjša mora it pač v cilinder 30% več plina. Ottovi motorji ne smejo laufat na revno mešanico.

Ne moreš kar na pamet nastavit +10% ali +30%. Če bi naredil po tvoje bi avto po predelavi na plin zaribal prej kot v 1000km (+10% varianta).

Sej pa zato pravim da se dobi enaka moč na LPG tako kot jo ma benz je potrebno kompletni sesalni del zamenjat in prilagodit delovanju na lpg,seveda še količino vbrizganega plina povečat za 30%. Ker to ni opcija se pač sprijazniš z 20% znižanjem moči.


Nič ni treba zamenjat sesalnega dela. Ta ostane tak kot je. Plinsko instalacijo je treba naredit tako da v motor vbrizga dovolj plina. In to pod nobenih pogojem ni 20% ali 30% manj. Če boš to naredil ti bo mašina zaribala. A ne moreš tega dojet?

Količina zraka ki gre v mašino ni odvisna od tipa goriva, ali načina vbrizga, ampak od geometrije mašine. In če hočeš zanesljivo delovanje motorja moraš zagotovit primerno količino plina (ki pa ni enaka količini bencina, gledano volumsko)... Ni in nikoli ne bo. Razen v tvoji glavi mogoče.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Beli_Zajcek ::

Pustite trola pri miru. Sej pozna samo svoj cviček in ljube dizle, pa še to ne kaj preveč. Vsi, ki smo dejansko imeli in vozili plinske avtomobile smo že milijonkrat povedali, da se razlika ne pozna. Pri mojem S40 1.8 ni potegnil tako na bencin kot na plin :)).

-valvoline- ::

Beli_Zajcek je izjavil:

Pustite trola pri miru. Sej pozna samo svoj cviček in ljube dizle, pa še to ne kaj preveč. Vsi, ki smo dejansko imeli in vozili plinske avtomobile smo že milijonkrat povedali, da se razlika ne pozna. Pri mojem S40 1.8 ni potegnil tako na bencin kot na plin :)).

Hint,bencinska črpalka gre proti koncu,nima več pravega pritiska. Zamenjaj bencinsko,sprobaj,pa se oglasi.

Zgodovina sprememb…

parus ::

"obvezno nabaviti elektronsko napravo in ne tako na podtlak", ker pri višjih hitrostih manjka podtlaka in ni mazanja , ko avto gre na plin. Zato je pri meni sledilo - "odstopanje" ventilov , slabše izgorevanje, problemi pri štangasu, uničen katalizator - po 1,5 letih in cca. 30.000 km vožnje na plin (nov avto S-max 2009). Kateri sistemi nimajo mazanja na podtlak??? Vabljeni , da se javite s podobnimi problemi...

"obvezno nabaviti elektronsko napravo in ne tako na podtlak", ker pri višjih hitrostih manjka podtlaka in ni mazanja , ko avto gre na plin. baje je zato je pri meni sledilo - "odstopanje" ventilov , slabše izgorevanje, problemi pri štangasu, uničen katalizator - po 1,5 letih in cca. 30.000 km vožnje na plin (nov avto S-max 2009). Kateri sistemi nimajo mazanja na podtlak??? Vabljeni , da se javite s podobnimi problemi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: parus ()

Beli_Zajcek ::

@Valvoline Hint, bralno razumevanje je na psu, po drugi strani te pa razumem. Za razvijanje le-tega rabiš imeti določene sposobnosti in pamet - kar ti boleče očitno nimaš.
Da pojasnim tudi bralno zaostalim: Moj volvo ni imel moči nikdar! To pomeni, da ni imel nekih pospeškov od momenta ko smo ga kupili (novega). Pač tako narejen avto s premalo kW - po mojem mnenju. Po predelavi na plin pa nisem opazil nikakršno zmanjšanje moči (niti na bencin ni potegnil niti na plin). Tako, bo zdaj lažje razumet? (najbrž ne - te predobro poznam trol)

Malajlo ::

Pyr0Beast je izjavil:

Kolko neumnost je tule

CNG ima zraven še CO2 in podobne negorljive oz. slabo gorljive substance.
Pa tudi primankljaj ogljika, ki daje energijo. Od vodika ni nič vse skupaj.

Malajo: Precej dvomim da si ti metan tankal. Propan kvečjemu.
Za metan rabiš 100 barov+ rezervoarje.

Malajlo se kar z metanom vozi in ima pod ritjo 200+ barov v rezervoarjih. In moč je enih 10% nižja. Tako po podatkih kot po občutku.

Na hitro za 1.4 puntota:
Power - 77 (70) hp
Maximum speed - 162 (156) km/h
Acceleration from standstill to 100 km/h - 14.9 (16.9) sec

Brane22 ::

@Malajlo:

Je to privat ali služben car ? Če je privat in si ti vgrajeval, kolk si dal za rezervoarje in kakšne imaš ?

A ni tako, da naj bi bil metan BOLJ "energetičen" od benza, vsaj v načelu ?

Malajlo ::

Privat, nehote kupljen že serijsko na CNG (edina relativno mlada rabljena multipla z bencinskim motorjem, katero sem imel namen predelati na LPG; pravzaprav na avto.net danes ni niti ene na bencin!).
Najbrž je metan že bolj "energetičen" na kg, ampak bo najbrž srž problema v tem, da v 4 deci (kolikor je prostornina enega cilindra) lahko stlačiš x zraka in y metana in je pri bencinu y večji.

Brane22 ::

OK.

kar se upada moči tiče torej, ni panike. Pač vzameš mašino, ki ima v štartu toliko več kubikov ali pa se sprijazniš z 10% upadom moči.

Pomembno je, da se upad moči CNG ne pozna pri porabi. CNG ravno tako pridno gori v motorju, le ta ga ne more tako hitro požigati.

Kako je z rezervoarjem in dosegom ? Koliko kil lahko tankaš s tako Multiplo in koliko km narediš s tem v povprečju pri neki normalni vožnji ?

Malajlo ::

Avto je za 100 KM mogoče pretežek. Sicer pa za dobrih 25kg cng naredi enih 500 km. V bencinu je to okoli 5l/100km. Bencina pa požge kar čez 10 litrov. Glavnina voženj je po kilometer, dva (vrtec, šola, glasbena, ipd).
Nekako je skoraj ceneje kot nafta s tem da pozimi prej začne greti. Pozimi je pa požrla tudi več kot 12 litrov bencina.
(avto sicer vozi žena in se ji prav imenitno zdi za sabo puščati le vodo in co2; imamo pa pumpo v slo šele par mesecev)
Plin namesto elektrike za po mestu je win-win.

Brane22 ::

25 kg ? kakšen tank pa to maš ? Sem gledal Stakove tanke- tiste dolge cilindre, pa rabim 3 8 kilske za vsaj nek doseg.

Tank za 8 kg CNG pa je cca 1m dolga klobasa s premerom tistih 25-33 cm ?

Pa maš benz tank še gor ali samo plin ?

Malajlo ::

160 litrov. Tri torpedne cevi pod podnom. Namesto rezervne gume je 38 litrski tank za benz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

Brane22 ::

Super. kaj je pa un temen, četrti torpedo ?

Expansion slot ? >:D

Kolk pride pri nas taka zadeva rabljena ?

Se jo da dobit za drobiž ? Že samo tanki ne morejo biti ravno poceni...

ne razumem, kam točno in kako hudiča so jih spravili. Je avto že serijsko namenjen temu ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Malajlo ::

Pa ni glih serijsko bilo mišljeno, ampak ima plac spodaj (pred leti so nekaj bluzili o sendvič konstrukcijah). Kaj je tisto zraven se mi sanja ne. Sem vedno mislil, da so štirje tanki, ampak očitno so trije.
Za 4 leta staro sem dal 6k EUR (glede na to, da je nova takrat koštala reci piši 27k!). Ker je bila kao bencinar in je noben tud pogledal ni :D V SLO tega ni, ali pa tako, po nesreči nabašeš.
Sicer imajo italijani zelo razširjeno uporabo CNG in fiat ima avte od pande pa navzgor. Začuda se pri nas novi doblo dobi tudi na CNG.
Preseneča me, da se Petrol in OMV ne zmigata. Energetika je postavila polnilnico zadaj pri tehničnih pregledih, ampak so rabili četrt leta, da so plačevanje uredili. Vmes so pa tujci delali ovinke in poskušali tankat. Petrol bi na Barju mirne duše postavil prvo pumpo. Ampak kao da je premalo avtomobilov v Sloveniji. Ja itak da jih je premalo, če si pa lahko tankal v Beljaku (in Celovcu) ali Zagrebu! Ali pa doma (to pa je džabe. Ampak res džabe. Nekje 300 kubikov plina na leto bi požgal z avtom. S štromom za pumpo vred je to zastonj.)

-valvoline- ::

Čeb industrija razvijala mašino izključno za metan kot primarno gorivo bi verjetno imel neko kombinacijo z 2x superchargerjem,enga za zrak in enga za metan.

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

Torej JE padec moči pri vožnji na plin? A zato ker plina ne gre tolko več v cilinder (30%) da bi bil ekvivalent bencinu (če prav razumem tudi zaradi pravega razmerja z zrakom) in ima slednji večjo kaloričnost? Bencin 1:14 zraka -da je enaka moč bi pol rabil razmerje- plin 1,3:14 zraka (kar pa žal ne gre v cilinder al rabi še več zraka al kako)?

Malajlo ::

Ne vem, če drži enako za metan, propan, butan ali propan-butan. Ampak z naraščanjem oogljika v molekuli se tudi razmerje popravlja proti bencinu.
30% pa dvomim, da je pri LPG. Poraba ni moč. Ampak par procentov pa ja. Punto na LPG ima zanemarljivih 1.5% slabše performanse. A je to pri več butana napran propanu, nimam pojma.

Pyr0Beast ::

Kako je pa s katalizatorjem in na sploh s izpušnim sistemom ?

A je kdo opazil nabiranje kakšnih silicijevih ostankov znotraj mašine (beli fleki) ali na svečah ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

matvoz ::

Danes se je plin spet pocenil. Na Petrolu je 0,769€/L.

Utk ::

Zakaj je isti Petrolov plin na Hrvaškem 68 centov?

Malajlo ::

Trošarine nižje?

Utk ::

Ne, 25% DDV in trošarina okoli 8 centov. In kako bi lahko bila za 10 centov nižja, če niti pri nas ni 10 centov?

Clubraider ::

Pozdravljeni.

Imel bi eno vprašanje:

Zanima me, če še komu potovalni računalnik kaže, naprimer da je porabil 35litrov goriva(plina), a ko gre tankat natanka 40litrov plina??

Pri bencinu tega odstopanja ni...vedno je bil računalnik natančen mogoče za kaki 2dcl bencina če se je zmotil, ampak je to totalno zanemarljivo.

Hvala...lep dan želim.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Malajlo ::

Če kompjutr ne laže (in ker ne in nikoli!), pol na pumpi šmuglajo. Ziher, ti rečem.

Kaj maš to za en bordkompjuter, ki ti pove, koliko litrov goriva si porabil? Al ti to iz povprečne porabe na koncu izračunaš?
««
23 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346982 (34374) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610438 (7245) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912644 (6018) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216894 (6346) Buggy

Več podobnih tem