» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
22 / 56
»»

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

Koliko pa pride metan iz plinskega omrežja, če ga sam stiskaš ?

Naj bi bilo precej cenejše,vendar kompresorja za filanje doma ne dobis za manj k 3000e.

Brane2 ::

Ja, ampak to lahko vzameš kot trajno investicijo. Folk je pripravljen doplačat za boljši motor ali recimo dizel.

Ampak to rapidno zgublja ceno s staranjem avta, poleg tega to zgubiš ob zamenjavi avta. Kompresor ti pa komot ostane, če je trpežen, seveda.
On the journey of life, I chose the psycho path.

_IKE_ ::

Tista zafira iz linka...ima uničeno še kaj drugega poleg samo enega ventila .....Opel in plin ...no go .....

-valvoline- ::

_IKE_ je izjavil:

Tista zafira iz linka...ima uničeno še kaj drugega poleg samo enega ventila .....Opel in plin ...no go .....

Tam pise da je glava dol pobrana in da je en ventil poskodovan(lahko je počen,zvit...). V Nemciji ce pac ne znas si sam porihtat za tole bos mogu odstet jurja ali vec za popravilo.V bistvu nic kej hudega,njboljsa varijanta bi bila zamenjat kompletno glavo kar skupaj z ventili in odmicne seveda z rabljeno,treba je pogledat tip motorja in mislim da se komplet glava lahko dobi za 100e.Tesnilo stane 20-30e,ce hoces res lepo zrihtat masino ku je ze na razen zamenjas se batne obrocke(50e) in letecih lezajev(50e),v bistvu si naredo malo generalko ce vse sam naredis zrihtano za 200-250e,in masina je parajt za naslednjih 200tkm. Po testih zafire bivalent so se izkazale za izredno trpezne in vzdrzljive makine,ob seveda poceni voznji.

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

Ja, ampak to lahko vzameš kot trajno investicijo. Folk je pripravljen doplačat za boljši motor ali recimo dizel.

Ampak to rapidno zgublja ceno s staranjem avta, poleg tega to zgubiš ob zamenjavi avta. Kompresor ti pa komot ostane, če je trpežen, seveda.

Zdi se mi vseeno predrago in nesmiselno za investirat.Razen ce je vec avtov na metan pr bajti al pa ce mas taxi doo. :)
Sem pa trdno preprican da je prihodnost v metanu,in nobenih elektricnih predragih liliputancev.Po nekaterih studijah je metan najboljsa opcija za shranjevanje sončne energije,in najboljsi obnovljiv vir energije.
Sončna energija>biomasa>metan
V naravi se metan ustvarja pr vsakem naravnem procesu razpadanja biomase,zivalskega ali rastlinskega porekla. Vsaka vecja kmetija ob manjsi predelavi in investiciji lahko postane mini obrat za proizvodnjo metana.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

V bitvu je še najlepše shranjen v kravah. Na razpolago vsak dan po malem, pa še za zrezke se najde... :D>:D
On the journey of life, I chose the psycho path.

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

V bitvu je še najlepše shranjen v kravah. Na razpolago vsak dan po malem, pa še za zrezke se najde... :D>:D

Hehe,kar cevi v ritke,pa fižol 24/7. :D The Matrix kmetija way.
:D;((
Tole je zanimivo za pogledat

Malajlo ::

Jaz sem razmišljal, da bi si kompresor doma postavil. Porabo zemeljskega plina bi povečal za okoli 300 m3/leto. Preračunano v porabo na 100km bi zneslo slabe 3 EUR/100 km.
Problem je le v tem, da moja dela premalo kilometrov s tem avtom in bi bila investicija povrnjena šele čez precej let.

matvoz ::

Mimogrede: odprla se je nova plinska črpalka v Mariboru pri Obiju. Plinski Center Maribor

Zdaj je v Sloveniji že 72 črpalk. Seznam plinskih črpalk

GoUp ::

No evo prvič spraznil do praznega tank plina. Rezultati kot kopija SimplTechovega primera:
Scenic 2008
G1 sistem
poraba bencin 8,3 l/100km
poraba plin 10 l/100km

A mi lahko kdo od vas, ki imate plin že dlje časa, prosim da še info, koliko približno se porabi na 100km, dodatno še bencina za zagone. Trenutno še ne morem oceniti.

Aja mam pa en minus - točenje plina. A to vedno traja tako dolgo, al sem jst kj napačno točil prvič? To tanka po cca 0,7l pa ustavo, pa spet 0,7 ... Skor 10 minut stal na pumpi.

SimplTech ::

Evo med prazniki je malo več časa in sem pogledal mojo statistiko. Po podatkoh porabi avto za jutranje zagone cca 0,7 litra bencina na 100 km. Jaz običajno ne tankam bencina do polnega rezervoarja, ampak enkrat na mesec nalijem za 20 EUR bencina in je spet za nekaj časa mir.

Glede točenja pri meni ni takšnih težav, ko se naslonom na gumb teče konstantno do konca, dokler sistem sam ne zapre ventila. Vmes se pumpa ne ustavlja, je pa res da traja točenje 63 litrov plina kar občutno dlje kot pa točenje iste količine bencina/dizla.

GoUp ::

Sem tankal na Lukovici. Isto sem se naslonil na gumb, ampak črpanje se vmes prekinja na cca. 0,7l.
Sam to se že potrpi, glede na varčevanje :)

SimplTech ::

Za Lukovico ne morem dati mnenje, se ji izogibam zaradi gužve in slabe pozicije LGP črpalke, ki je skoraj vedno zaparkirana.

Lahko malo povprašaš na Petrolu, ali imajo oni kakšno napako na črpalki (link), ali pa malo zajamraš pri G1, saj po moje takšno obnašanje ni "normalno".

Vikking ::

Na nekaterih črpalka je včasih problem, recimo sam ne morem tankat na molu v Dramljah, niti pod razno 4x že poskušal brez uspeha. Na Lukovici nisem imel težav, tam sem 2x tankal doslej.
Če imaš nastavek, je mogoče to krivo kar tudi sam sumim, da pač nastavki niso kompatibilni z vsemi pištolami.

Poraba bencina je predvsem odvisna od števila zagonov mrzlega motorja in letnega časa. Poleti se bo prej zagrel uparjalnik, pozimi kasneje...
Recimo, počakaj da ti bo kazalo na potovalnem računalniku za 0km še bencina. Tankaj za 20€ zapiši datum, ko boš naslednjič prišel na 0km boš videl pretečen čas.
Okvirno rečeno pa je 20€ dovolj za 1mesec. Oziroma številka se bo gibala okoli 1 liter/100km.

Vikking ::

Na nekaterih črpalka je včasih problem, recimo sam ne morem tankat na molu v Dramljah, niti pod razno 4x že poskušal brez uspeha. Na Lukovici nisem imel težav, tam sem 2x tankal doslej.
Če imaš nastavek, je mogoče to krivo kar tudi sam sumim, da pač nastavki niso kompatibilni z vsemi pištolami.

Poraba bencina je predvsem odvisna od števila zagonov mrzlega motorja in letnega časa. Poleti se bo prej zagrel uparjalnik, pozimi kasneje...
Recimo, počakaj da ti bo kazalo na potovalnem računalniku za 0km še bencina. Tankaj za 20€ zapiši datum, ko boš naslednjič prišel na 0km boš videl pretečen čas.
Okvirno rečeno pa je 20€ dovolj za 1mesec. Oziroma številka se bo gibala okoli 1 liter/100km.

umexteacher ::

No, dobil sem en kabl za plinski cpu. Notri je max232 čip in nek trinogi 7805. Priklopi pa se na rs232 - serial port, ki ga nimam. Imam pa elm327 obd kabl kjer je notri čip (silabs), ki pretvarja iz usb v serial in po dveh žicah Tx Rx do elm mikrokontrolerja. Ali je dovolj, če tam ven potegnem Tx in Rx (na sliki silabs kontakt 25 in 26) ali rabim še kaj (minus mogoče) za nek okrnjen usb/serial rs232 pretvornik?
 elm327usb

elm327usb

Zgodovina sprememb…

matvoz ::

Od danes naprej je LPG na Petrolu cenejši. Cene LPG

edit: iz 0.844 EUR/L je padel na 0.798 EUR/L

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matvoz ()

mr1two ::

Malo sem len in se mi ne da prebijat čez vse te strani(na zadnji pa nism našu odgovora na vprašanje) torej: Kolega razmišlja o vgrandnji plina v avtomobil. Gre za VW motor, 1.2 TSi(turbina, bencinar). Letni plan je preračunanih 30 do 40k kilometrov, trenutna poraba pa cca 5l na 100.
Zanima me(oz. njega), če bi se mu investicija v predelavo izplačala, katera opcija bi bila boljša(nekaj je slišal o tem, da obstajata vsaj 2 tipa inštalacije, od tega ima ena boljši izkoristek, je pa skoraj šeenkrat dražja) in katere stvari bi se utegnile prej obrabiti zaradi uporabe plina namesto bencina.
Spomnem se namreč, da ko je dedek vgradil v enga starejšga volvota plin, se mu je po cca 2-3 letni uporabi preklemano poznalo, če je hotel vozit na bencin, saj se mu je poraba na bencin dvignila za 20%- in to bi znal bit problem(erozija na vsisnem delu). Se to še vedno dogaja ali stavijo v plin kakšne dodatke, ki zmanjšajo ta efekt?

Hvala za info.

umexteacher ::

Kup dizla. Plin dej tašči. imho

WarpedGone ::

trenutna poraba pa cca 5l na 100.

Prostora za kak omembe vreden prihranek ni več.
Plin paše na avte ki kurijo 15. Kadar šparaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

mr1two je izjavil:

Malo sem len in se mi ne da prebijat čez vse te strani(na zadnji pa nism našu odgovora na vprašanje) torej: Kolega razmišlja o vgrandnji plina v avtomobil. Gre za VW motor, 1.2 TSi(turbina, bencinar). Letni plan je preračunanih 30 do 40k kilometrov, trenutna poraba pa cca 5l na 100.
Zanima me(oz. njega), če bi se mu investicija v predelavo izplačala, katera opcija bi bila boljša(nekaj je slišal o tem, da obstajata vsaj 2 tipa inštalacije, od tega ima ena boljši izkoristek, je pa skoraj šeenkrat dražja) in katere stvari bi se utegnile prej obrabiti zaradi uporabe plina namesto bencina.
Spomnem se namreč, da ko je dedek vgradil v enga starejšga volvota plin, se mu je po cca 2-3 letni uporabi preklemano poznalo, če je hotel vozit na bencin, saj se mu je poraba na bencin dvignila za 20%- in to bi znal bit problem(erozija na vsisnem delu). Se to še vedno dogaja ali stavijo v plin kakšne dodatke, ki zmanjšajo ta efekt?

Hvala za info.

TSI je commonrail masina,težka bo za predelat.Mislim da plinski sistemi za TSI(ali podobni commonrail bencinar) so tako zasnovani da delajo na mešanco plin-benzin,torej bencina pije skozi med delovanjem. Nižji kot so obrati več bencina pije in manj plina,v prostem teku dela na benz. Neki tazga je če se ne motim. Pa sistemi so za 50% dražji ko standardni sekvenčni.

TribesMan ::

"commonrail bencinar" :D A se hecaš?
Vsi bencinarji so "common rail".

Razlika je samo ali je vbrizg goriva direkten ali indirekten. FSI uporablja direkten vbrizg pri približno 150 barih.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

umexteacher ::

Meni so priklopili dve plinski bombi (50l v rez. gumo in 70l "bojler") in me zanima koliko je to dobro in varno, ker mislim, da je spojeno z navadnim T kosom brez kakih nepovratnih in hidronevemkaj ventilov... in sem tu bral da lahko pride do prelivanja iz večje (ko je vroča) v manjšo, pa ta pol spusti ven zelo vnetljive hlape 270x večjega volumna. Šlo je čez homologacijo, ampak... tistim ljudem tam pa sploh ne zaupam, ker merili niso praktično nič. Seveda sem imel tudi močno opazne razlike pri delovanju avta pozimi in poleti. Ima kdo kaj več izkušenj z dvem bombam? Polnjenje je ločeno, to mislim da je ok.

Link o instalaciji - dve plinski bombi : http://www.fordmods.com/ford-lpg-hydrog...

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Plin se bo pretakal iz toplejše v hladnejšo posodo, dokler se temperature ne bodo stabilizirale.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

umexteacher ::

Ja ok, ampak zakaj je pol tole?
 +omenjajo tudi nepovratne ventile, ta samo preklaplja

+omenjajo tudi nepovratne ventile, ta samo preklaplja

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Because mandatory

Za filat ima navadni t-člen - to nekak pove kok je zadeva dejansko 'nujna'
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

umexteacher ::

Mandatory meni gugl prevede: obvezno. Ta del kjer se polni (na sliki 1-4) verjetno med vožnjo nima veze in je zaprt. Med vožnjo je v uporabi izhodni del (5-9).

umexteacher ::

sem našel, piše da je fino, če je onemogočeno pretakanje, ker lahko pride iz zgornje bombe (višje montirane) plin v spodnjo, in jo zapolni (nižjeležečo) do vrha (čez blokado(80%) , na 100%) kar pa ni varno, saj v primeru vročine plin ekspandira, in ga pol varnostni ventil spusti ven. Pol pa ne sme kdo kadit zraven avta takrat ane? Obstajajo tud neki "shuttle valves" za to

Zgodovina sprememb…

parus ::

Imam montniran G-1 plinski sistem v avto Ford s-max 2.0. Kupljen nov 2009, po prevoženih 4000 km montiran plin. Po 1,5 leta se začne cukanje pri in crkovanje pri štandgasu. 1,5 leta ne ugotovi ne ford ne ostali kaj je narobe. nazadnje je še najbližje možni rešitvi po dosedanjih pregledih napaka na ventilih. Motor se ni bil odprt zato ni ziher (baje). po 3 letih in 70000 km avto crkuje večkrat in včasih ne vžge prvič ter samo ko dam poln gas. Kaka je verjetnost da bodo po odprtju motorja ugotovili kaj je narobe in kdo je kriv (ford ali plinski sistem)? Ali bo to možno dokazati? p.s. to cukanje in ugašanje na štandgasu sedogaja pri plinu in benzinu. hvala za pomoč, lp

-valvoline- ::

Če so skurjeni ventili avto bo kar precej zgubil na moč.Najlažje se ugotovi če se zmeri kompresija,v primeru da je kšn ventil skurjen tam bo kompresija minimalna oz je ne bo.

parus ::

je en mahanik meril kompresijo na batih in je OK, je pa rekel, da baje lahko motor ohrani kompresijo tudi če je kak ventil fuč???

mazanje je na "podtlak"??? , ima pol litra flašo olja, ki je priklopljena prek cevke na "motorček z zračno loputo", motor ne brni kaj dosti opazno drugače, razen da je nemiren in se muči naprostem teku... poleg tega sem pa pozabil povedati , da mi je pri 65000 km se totalno zamašil katalizator in smo ga morali sprazniti tak da se sedaj vozim kao brez...

Malajlo ::

Svečke. Če je vse ostalo ok. Niso kar tako po 100 EUR+ komplet, če so za plin (in so seveda dobre tudi kakšne cenejše - za toliko manj kilometrov)

parus ::

Sedaj so tretje svečke (2. po priporočilu G-1, 2. nazaj "original fordove) pa nič sprememb. pri prvih svečkah je delovalo 1,5 leta ok potem pa se je začel rock&roll

TribesMan ::

Mogoče kaj popolnoma nepovezanega s plinom?
Ali trokira tudi kadar laufa na bencin?

Mogoče je motorček za štantgas fuč...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Ted ::

Ko sem se sam zanimal za vgradnjo so mi omenili, da so pogoste težave z vžigalnimi tuljavami - za plin jo je potrebno menjati na cca. 100kkm če se pojavijo težave.
Mah...

Pyr0Beast ::

umexteacher je izjavil:

sem našel, piše da je fino, če je onemogočeno pretakanje, ker lahko pride iz zgornje bombe (višje montirane) plin v spodnjo, in jo zapolni (nižjeležečo) do vrha (čez blokado(80%) , na 100%) kar pa ni varno, saj v primeru vročine plin ekspandira, in ga pol varnostni ventil spusti ven. Pol pa ne sme kdo kadit zraven avta takrat ane? Obstajajo tud neki "shuttle valves" za to


Tudi če gre čez blokado ni problema dokler so posodi povezani, saj bo raztezni volumen v obeh bil enak. Problem bi nastal le če bi šel tako še enkrat tankat. Pravtako bi morala biti ena posoda popolnoma pod nivojem druge.

Če imaš shuttle valves pa že tako ali tako lahko zajeb*s pri tankanju ker se ti bo neenakomerno nafilalo.

>je en mahanik meril kompresijo na batih in je OK, je pa rekel, da baje lahko motor ohrani kompresijo tudi če je kak ventil fuč???
In
Kje so cifre za suhi test in kje za mokri ? Pri polno odprti loputi seveda in iztaknjenih ostalih svečah (da manj obremenjuješ štarter)

Motor lahko izgublja kompresijo tudi čez obročke. Ampak zagotovo, če gre kaj narobe ga bodo prvi fasali izpušni ventili.

Je pomeril tudi kompresijo pri ogretem motorju ? Imaš hidravlične lifterje ali navadne ?

>mazanje je na "podtlak"??? , ima pol litra flašo olja, ki je priklopljena prek cevke na "motorček z zračno loputo", motor ne brni kaj dosti opazno drugače, razen da je nemiren in se muči naprostem teku... poleg tega sem pa pozabil povedati , da mi je pri 65000 km se totalno zamašil katalizator in smo ga morali sprazniti tak da se sedaj vozim kao brez...

Katalizator se ti je zamašil ker .. ? Kaj se je notri našlo ? In tudi zakaj se ga ni očistilo. je bil bel, je teklo olje od njega, povej ...

Glede na zasran katalizator ti je fuč vsaj še lambda sonda in po možnosti kakšen sistem za recirkulacijo in odvajanje oljnih hlapov. Kakšno imaš motorno olje ? Ti je kdo v tisto olje za mazanje ventilov slučajno nalil motorno olje noter ?

Sveče in tuljava je trenutno tebi zadnja skrb. Če mašina ne dela na tri valje ali kaj podobno glupega, to ni to.
Lahko iščeš tudi v smeri slabega potenciometra lopute ali senzorja odprtosti lopute, z oljem zapacan MAF senzor, kakšno ekstra luknjo preko katere ti pušča notri zrak/slabo nasajeno cev ali pa crknjen motorček prostega teka oz. zasvinjan če ne drugega.

Kakšen je vonj iz avspuha ? Suh in žgoč ali smrdi po bencinu/plinu.

Jaz bi za začetek zamašil tisto cevko od olja, odklopil plinski sistem in šel furat avto samo z bencinom (100-ka) v kar se da hudi vročini 20km pod polnim gasom in šaltanjem šele pri blokadi. Če mašina ne doseže vsaj 100°C vode to ni to.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

V info: Zakaj LPG plinski sistemi ne delajo v hladnem vremenu - ni tlaka

Petrol tankštela za LPG ima električno črpalko za LPG. Sam od sebe namreč ne bo šel nikamor

Tako da take zadeve rabijo gretje kanistrov. In najbolj ga naje*ejo tisti ki imajo rezervoar na dnu avta namesto gume. Tisti v prtljažniku niso tako na slabem.

Tudi na sploh - kakšen imaš avspuh na koncu, iz lonca

Ne LPG in ne bencin ga ne bosta naredila mastnega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

Kolk pa je za tank še sprejemljiva temperatura? Bojda je pomembna tudi dolžina lajtnge do uparjevalnika? Jaz sem edino pri tomasetu našel podatek poleg vsakega uparjevalnika, do kolk nizke temp. naj bi normalno deloval (običajno do 5 stopinj, za nižje je bil že drug model arctic al nekaj...). To so pomoje detajli, ki jih ob vgradnji zamolčijo, pa tudi vzrok kasnejših resnih problemov na motorju imho.

Vikking ::

Vse je odvisno od kvalitete vgradnje, pravilen nastavitve mape plinskega rčaunalnika, mazanja ventilov če je to potrebno ter seveda na koncu od kvalitete plina. Lahko sam rečem, da se mi je veliko bolje obnesla uporaba propana pri -20, kot pa mešanice propan/butan (pa to razmerje spreminjajo pozimi in poleti). Znaki pri nizkih temperaturah pod ničlo: pač pri močnem pospeševanju je računalnik preklopil nazaj na bencin, medtem ko pri propanu nobenih znakov. V obeh primerih neglede na vrsto plina, pa ni bilo nobenih znakov, cukanja, ritanja, zmanjšane moči ali kakršnegakoli drugega problema.

Ter kot se ugotavlja pri nas se prodaja slaba kvaliteta plina. Kar dokazujejo preveč zapacani filtri tekoče in plinske faze pri rednem servisu.

Drugače pa razlika v temperaturi je samo ta, da pri nižjih temperatura spraviš v tank veliko več plina kot pri višjih. Pa še to spet odvisno od same črpalke. Recimo na petrolu ko začne peti ventil, se črpalka na petrolu samodejno ustavi. Na plinarni pa ti še spravi 5 in več litrov plina če pusti da gre do konca (dokler ventil ne zapre), res pa je da se načakaš pri takšnem polnjenju.
Zadnjič sem natankal v prazen tank v plinarni 57l plina oz. vedno vsaj liter ali dva čez 50l (neglede na zunanjo temperaturo). Medtem ko na petrolu je že kar čudež če uspem natankat 46l+.

Je pa veliko različnih sistemov plinski naprav, proizvajalcev opreme, injektorjev, map. Razlike v ceni vgradnje plinske naprave za isto vozilo so tudi do 1000€.
Naj povedo tisti, ki imajo probleme koliko so dali za napravo, kaj so vgradili ter kje. Še vedno pravim tisti ki želi imeti plinsko napravo, naj najde kvalitetnega vgrajevalca, ki dotično znamko pozna tudi iz vidika avtomehanike.

umexteacher ::

za Tartarini bi rabil hack da pridem do plinske mape. pretty please ?

celinko ::

Pozdravljeni oglašam se prvič saj sem novopečeni plinaš. Montiral sem avtoplin pri podjetju, ki veliko obljublja. Zaenkrat naj ostane skrivnost saj jim bom jutri ves dan težil z težavami, ki jih opažam. Z vozilom ( Citroen Berlingo ) sem naredil le kakšnih sedemsto kilometrov ter vam povem, da me stvar že mineva. Pri vžigu se namreč dogaja, da zadeva enostavno zapiska ter vse skupaj vrže ven. Nakar jo moram vžgati z pritiskom na gumb, ampak zopet ne vedno. Po montaži pa opažam še to, da vozilo včasih težko vžge kot dokaz izpiše na displayu v nekem smislu kot Spar modus. Včasih pa tudi ne. Danes sem sicer vzel ven varovalko avtoplinske naprave, da vidim kaj se bo zgodilo jutri ko bom vžgal avto. Moram vam povedati, da sem prebral vse strani foruma ter se na koncu celo napačno odločil glede monterja naprave.

L.p.

Vikking ::

celinko G-1 mogoče?

umexteacher ::

Precej jih je "popoldancev" zato pa so taki felerji. Smo Zelo majhen trg, imamo pa vse svetovne firme, ki pol seveda pašejo kr na vse znamke avtomobilov. Na tehničnem imajo pa vse podkupljeno, itak pa tam o vgrajenem LPGju že tko nič ne vedo... Verjetno je blo "ugodno" hehe. Dežela šalalalabajskov smo, žal.

WarpedGone ::

Ko bi bilo le to krivo, pa žal ni.
Moderne benz mašine so prekomplicirane za OffTheShelf plinske napeljave.
Tovarniško predelana zadeva še **morda** dela b.p., predelava manj kot 10 let starega bencinarja je pa molitev k hudiču.
Zbogom in hvala za vse ribe

celinko ::

Danes brez varovalke vozilo brez težav vžgalo.Z vgrajevalcem dogovorjen za v torek. Potem vam poročam rezultate. Tačas pa strah pred praznim akumulatorjem.

parus ::

Izzyboy je napisla:
"66,000km na s-max-u na plin s flash lube podtlačno flaško??? še ne veš kakšno srečo imaš....
da bi ti pa na fordu 1,5 leta nazaj pa mogoče ventile nastavili pa ne ??? "

Kaj se lahko zgodi če vozim naprej, če ne bom imel še naprej "takšo srečo"?
A lahko nastavijo ventile pri ford s-max 2009 letnik?

LP

Pyr0Beast ::

umexteacher je izjavil:

Kolk pa je za tank še sprejemljiva temperatura? Bojda je pomembna tudi dolžina lajtnge do uparjevalnika? Jaz sem edino pri tomasetu našel podatek poleg vsakega uparjevalnika, do kolk nizke temp. naj bi normalno deloval (običajno do 5 stopinj, za nižje je bil že drug model arctic al nekaj...). To so pomoje detajli, ki jih ob vgradnji zamolčijo, pa tudi vzrok kasnejših resnih problemov na motorju imho.


Vrelišče butana je ~0°C pri nekem minimalnem tlaku kot je v sistemu. Lajtnga nima veze oz. ima minimalno ker pretok = 0. Verjetno se odvzema tekoča faza, tako da tlak zagotavlja propan.

Drugi modeli, arctic in podobne bedarije - isto sranje drugo pakovanje.

Mimo fizike ne moreš.

>Vse je odvisno od kvalitete vgradnje, pravilen nastavitve mape plinskega rčaunalnika, mazanja ventilov če je to potrebno ter seveda na koncu od kvalitete plina.
Ja ja ja.
Kvaliteta vgradnje, računalnik in podobne bedarije nimajo veze.

Delovanje je odvisno le od tlaka v sistemu. Osnovna fizika in zakonitosti plinov.

WarpedGone je izjavil:

Ko bi bilo le to krivo, pa žal ni.
Moderne benz mašine so prekomplicirane za OffTheShelf plinske napeljave.
Tovarniško predelana zadeva še **morda** dela b.p., predelava manj kot 10 let starega bencinarja je pa molitev k hudiču.


Kaj pa naj bi bilo tako prekompliciranega ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Pyr0Beast je izjavil:



>Vse je odvisno od kvalitete vgradnje, pravilen nastavitve mape plinskega rčaunalnika, mazanja ventilov če je to potrebno ter seveda na koncu od kvalitete plina.
Ja ja ja.
Kvaliteta vgradnje, računalnik in podobne bedarije nimajo veze.

Delovanje je odvisno le od tlaka v sistemu. Osnovna fizika in zakonitosti plinov.
[


ja ja ja. Malo si pomešal o čem sem govoril.

>>><<< ::

Zanimam se za nakup avta in me zanima, če se da 2.0 TSI motor z 200 konji predelat na plin ali naj raje vzamem 2.0 TDI s 170 hp? Pa prosim, če kdo zna za stran, kjer so gor grafi za navor in moč motorja, da da link. Hvala ;)
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.

-valvoline- ::

Jaz bi kupil nouga GTDja,pa čipal na 220 konjev. TSI ni primeren za predelavo na plin saj je to commonrail bencinar.Ko pa predelaš avto na plin vseeno kerga avto zgubi do 20% moči ko se furaš na lpg.

Zgodovina sprememb…

««
22 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346985 (34377) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610438 (7245) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912651 (6025) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216904 (6356) Buggy

Več podobnih tem