» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
21 / 56
»»

Vikking ::

umexteacher je izjavil:

Ko avto prižgan stoji na mestu, kaplja ven iz auspuha (domnevam da voda/kondenz)


logično, a zjutraj ko je hladno nič več kot na bencin. Je pa res da se na kakšnem križišču zjutraj opazi da "kadi" beri para.

Sicer nekateri pravijo da zaradi tega vozilu na lpg prej zarjavi izpuh. A ker ni žvepla in ostalih snovi, ki razjedajo izpuh, bi moralo dlje oz. nič prej.

Medtem ko pri izgorevanju bencina nastane poleg c02 še svašta ostalih snovi, ki v bistvu na koncu tvorijo kar lepo zbirko kislin v izpuhu.

Borut5 ::

Če se voziš malo, ti bo šel hitro izpuh,
drugače pa ni bojazni, saj se segreje izpuh v delovanju in gre vlaga ven.
vendar to ni več samo tema na LPG!

Valvoline ::

Pri vsakem zgorjevanju nastane voda,ko je masina mrzla(in avspuf) para hitro kondenzira in je zato opazna.

Borut5 ::

saj zato je to bolj problem kratkih razdalj in ne LPG-ja.

umexteacher ::

Lih članek je bil: Strokovnjak med minuse predelave uvršča večjo možnost korozije na izpušnem sistemu, takšno vozilo pa zahteva vsakoleten obisk tehničnega pregleda. Link

-valvoline- ::

umexteacher je izjavil:

Lih članek je bil: Strokovnjak med minuse predelave uvršča večjo možnost korozije na izpušnem sistemu, takšno vozilo pa zahteva vsakoleten obisk tehničnega pregleda. Link

Zvrtaš majhno luknjico 2-3mm spodaj v zadnjem loncu(in srednjem če je) tak da se voda ne nabira noter pa je. Tole priporočam narediti vsakemu avtu brez ogleda na kšno gorivo gre,tako avspuf zdrži precej več in znotraj ne rjavi.

Zgodovina sprememb…

Phil ::

Vikking je izjavil:

umexteacher je izjavil:

Ko avto prižgan stoji na mestu, kaplja ven iz auspuha (domnevam da voda/kondenz)


logično, a zjutraj ko je hladno nič več kot na bencin. Je pa res da se na kakšnem križišču zjutraj opazi da "kadi" beri para.

Sicer nekateri pravijo da zaradi tega vozilu na lpg prej zarjavi izpuh. A ker ni žvepla in ostalih snovi, ki razjedajo izpuh, bi moralo dlje oz. nič prej.

Medtem ko pri izgorevanju bencina nastane poleg c02 še svašta ostalih snovi, ki v bistvu na koncu tvorijo kar lepo zbirko kislin v izpuhu.


AFAIK pri izgorevanju LPGja nastane več vode, ker ima molekula butan/propan večji delež vodikovih atomov kot pri bencinu/dizlu. Tu iščite razlog za nastanek več pare...

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:


Zvrtaš majhno luknjico 2-3mm spodaj v zadnjem loncu(in srednjem če je) tak da se voda ne nabira noter pa je. Tole priporočam narediti vsakemu avtu brez ogleda na kšno gorivo gre,tako avspuf zdrži precej več in znotraj ne rjavi.


Se pravi če nam nastane luknja v izpuhu, neha rjavet? kere bučke valvoline. Jaz vsakemu priporočam da tega naj NE DELA. Če ne želi predčasni konec izpuha.

Kar se tiče izpuhov, že res. Je pa dim manj "kisel", ni žvepla. Poleg tega izgoreva plin pri višji temperaturi (bencin cca. 400C, plin 500C). Tako da tale para je samo para. Še vedno mislim, da izpuh ne bo nič prej zrjavel kot pri neplinašu. Sploh če se dela dosti relacije.
Sem se pa danes peljal za Audijem 2.0TDI letnik 2007. Na vsakem križišču ko je speljal, se mu je dobesedno ulilo iz izpuha.

-valvoline- ::

Verjemi da res pomaga,ker voda se potle ne nabira noter takoj ven steče. Zna se zgoditi da se v avspufu nabere tudi po par litrov vode noter,voda se vsede na spodnji del lonca in ne gre nikamor,veš da je tole slabo. Luknjico pa morš zvrtat na pravem mestu oz najnižjo točko na loncu tak da vse gre ven. 2-3 mm luknjica ne povzroča nobene motne oz hrupa,je neopazna in neslišna.Pomaga ziher,vprašaj kšnega špecijalista za avspufe ti bo ziher enako svetoval.Večji kot je lonec več kondenzirane vode se bo noter nabiralo,ker se lonec počasneje segreva. Pa pozimi k je mrzlo ti lahk lonec poči zarad tega,noter zmrzne kondenz.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zvrtaš majhno luknjico 2-3mm spodaj v zadnjem loncu(in srednjem če je) tak da se voda ne nabira noter pa je. Tole priporočam narediti vsakemu avtu brez ogleda na kšno gorivo gre,tako avspuf zdrži precej več in znotraj ne rjavi.

In nagradno vprašanje: zakaj to ni serijsko?

(Hint: Teorija zarote je napačen odgovor)
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Zvrtaš majhno luknjico 2-3mm spodaj v zadnjem loncu(in srednjem če je) tak da se voda ne nabira noter pa je. Tole priporočam narediti vsakemu avtu brez ogleda na kšno gorivo gre,tako avspuf zdrži precej več in znotraj ne rjavi.

In nagradno vprašanje: zakaj to ni serijsko?

(Hint: Teorija zarote je napačen odgovor)

Men tut ni jasno zakaj,verjetno da ne pride do komplikacije na tehničnem,ne vem. Jaz osebno vedno zvrtam luknjo,doslej izpušnega sistema nikol nisem imel potrebe menjat in popravljat.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Izpuh uničujejo kratke relacije. Tako pravi Dr. Izpuh in jaz mu verjamem :)

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

Izpuh uničujejo kratke relacije. Tako pravi Dr. Izpuh in jaz mu verjamem :)

To itak ja,ampak vseen boljš zvrtati eno majhno luknjico. A to dr Denis z Črešnjevca? xD
Sej ti bo on podobno svetoval.

Vikking ::

Redno hodiš k njemu menjavat izpuh?
Vidiš to pa zato ker vrtaš luknjice :P

Kaj mi bo podobno svetoval? Saj lahko edino reče, luknja ali neluknja. Sicer pa če se ukvarja večinoma z inox-om, da je povsem druga zgodba rjavenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

umexteacher ::

Mogoče kdo pozna protokol med računalnikom in računalnikom za plin v avtu? Rad bi se povezal (priključki so: K,L,+,-)

-valvoline- ::

Ne,sam poznam ga.Enkrat sem bil tam z kolegom k je šu izpuh porihtat.Pridn pubec.Občasno ma stojnico na boljšaku v MB :D

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

umexteacher je izjavil:

Mogoče kdo pozna protokol med računalnikom in računalnikom za plin v avtu? Rad bi se povezal (priključki so: K,L,+,-)


Standarden KKL protokol... večina avtov še vedno uporablja to za komunikacijo za diagnostiko, kljub prisotnosti CAN busa.

Samo s povezavo boš pa moral najprej poštudirat ali obstaja kak namenski program. Drugače pa lahko probaš z ScanMasterELM (ali kaj podobnega) in ELM327 kabl (eBay - 10€), to je kvazi univerzalna rešitev, ki se sicer poveže z vsem kar dela na KKL protokolu, samo informacije ki jih dobiš ven so pa bolj površinske.
Če hočeš videti detajle boš rabil namenski program.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

umexteacher ::

Točno tega imam(elm327). Na avto se poveže (napake bere). Ni mi ga pa še uspelo povezati na plinski cpu (ne preko obd v avtu, in ne direkt kjer ima cpu 4 kontakte: kl+- na 15,7,16in5 na elm327). Očitno bo še malo heca okoli software-a in driverjev (nek Tdi driver).

TribesMan ::

Povezat se boš moral na "kontakte od plinskega računalnika"... OBD v avtu je za originalno motorno elektroniko.

Če se ti ne poveže možno da uporablja kakšen poseben protokol... dvomim da je kaj narobe z driverjem, ker če dela preko OBD v avtu, so driverji OK. Tako da mora bit težava nekje drugje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

umexteacher ::

To tudi nameravam (pač trotl zihr varianta, konektor in 4 pini). Sem pa videl, da je šel serviser čez OBD v avtu z laptopom. Torej sta obe opciji. Software pa nima nobenih nastavitev, samo napiše da ni povezave.

umexteacher ::

Lpg ima opcijo 6mm in 8mm bakrene cevi... je tu govor o zunanjem al notranjem premeru? Ful me zeza ko so nizke temperature (pod 10 stopinj) Vgrajen je bil poddimenzioniran uparjevalnik. Pa a mogoče kdo ve, če obstaja kdo ki meri pretok (naprimer da je kje udarjena pa se ne vidi) ? hvala

Clubraider ::

Pozdravljeni.

Jaz sem včeraj dal vgraditi plinski sistem Zavoli rezervoan 42l.
Vgradnja je stala 1390€ v PetoviaAvto.

-Zanima me, če ima še kdo ta sistem in kako je zadovoljen z njim?
-Kakšna je poraba plina?
-Poleg tega, pa me zanima, če se da pri fini nastavitvi še kaj nastaviti glede porabe?

Hvala.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

umexteacher ::

sicer sem laik ampak kolkor sem zastopil, ti z zmanjšanjem porabe hkrati osiromašijo mešanico (več zraka višje temperature itd) in posledično uničijo motor... ima pač 30% slabšo kaloričnost in bi mogl kurt več plina. perpetum mobile pač ne obstaja

MasTTer ::

Je že kdo med vami poizkusil kupit polnilno pištolo za LPG in ga priklopit na mestni plinovod, sepravi na plin za ogrevanje hiše, katerega tudi sami uporabljamo pri ogrevanju? Namreč cena le tega je okoli 0,55€.

Priklop nebi bil problem, le zanima me če se da dobit kje to pištolo in če je plin enak...najbrž je plin še boljši kot pri petrolu?

http://www.lpggroup.eu/en/products.php

-valvoline- ::

MasTTer je izjavil:

Je že kdo med vami poizkusil kupit polnilno pištolo za LPG in ga priklopit na mestni plinovod, sepravi na plin za ogrevanje hiše, katerega tudi sami uporabljamo pri ogrevanju? Namreč cena le tega je okoli 0,55€.

Priklop nebi bil problem, le zanima me če se da dobit kje to pištolo in če je plin enak...najbrž je plin še boljši kot pri petrolu?

http://www.lpggroup.eu/en/products.php

To je zemeljski plin CNG in ne avtoplin LPG. Morš imet avto predelan da gre na CNG,predelava pa stane 3000e,pa še kompresor za filat doma ki stane najmanj 5000e.
:)

joze28 ::

Tisti plin, ki ga vozijo v cisternah(UNP) pa lahko točiš v avto.

Sem šel pogledat cena za UNP z dostavo je okoli 1€/L, kar se pa ne splača točit v avto.
lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joze28 ()

Saladin ::

Tisti plin, ki ga vozijo v cisternah(UNP) pa lahko točiš v avto.

Kakšen plin pa se uporablja v centralnih kurjevah (tisti v hišnih cisternah - ne iz mestnega plinovoda)?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

-valvoline- ::

Saladin je izjavil:

Tisti plin, ki ga vozijo v cisternah(UNP) pa lahko točiš v avto.

Kakšen plin pa se uporablja v centralnih kurjevah (tisti v hišnih cisternah - ne iz mestnega plinovoda)?

V cisternah je verjetno UNP (oz LPG) tale bo za avto,sam pa je cena enaka al pa drazja kot na bencinski crpalki in se ne splača investirat v polnilni kit.
Domača polnilnica za CNG in bivalentno vozilo tovarniško predelano na CNG bi bila zanimjiva varijanta,v DE in IT se dobi zelo poceni rabljena npr bivalent opel zafira na CNG(metan),poraba 5-7kg metana na 100km,oz okrog 5-6e na 100km če upoštevamo ceno metana okol 1e za kg(tolk je na hrvaškem).Ni potrebe po vžiganju na bencin,sistemi na metan tudi pri -50 štartajo direkt na plin brez potrebe da se masina segreva na benz. Hm,tale podatek za 55c a je to v litrih ali v kg?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

http://autokatalog.autoscout24.de/opel/...
Evo podatki zafira bifuel na cng.

Malajlo ::

CNG je zakon :D Res je poraba okoli 6EUR/100 km. Pa preračunaj v bencin...

_IKE_ ::

Problem CNG-ja v Sloveniji je omrežje, ki ga ni ...ko bo na ravni lpg pa verjetno precej bolj konkurenčen, kot je trenutno (cena instalacije in polnih naprav)

MasTTer ::

Aha, torej CNG = metan/zemeljski plin... Teh plinov je očitno toliko kot ostalih proizvodov iz nafte hehe. V čem se pa razlikuje zemeljski plin od plina, ki jih prevažajo v cisternah in jeklenkah, torej UNP??

Pa še cenik za zemeljski plin: http://www.mestni-plinovodi.si/si/proda...

Malajlo ::

CNG je v tankih pod 250 bari pritiska. Tkole na uč 30 kg plina stlačiš v 150 litrov.
Zato se naknadna montaža ne splača.
Mi pa ni jasno kam so tanke pri puntotu in pandi vtaknili...

-valvoline- ::

Malajlo je izjavil:

CNG je v tankih pod 250 bari pritiska. Tkole na uč 30 kg plina stlačiš v 150 litrov.
Zato se naknadna montaža ne splača.
Mi pa ni jasno kam so tanke pri puntotu in pandi vtaknili...

Pri pragovih spodaj pr vratah.
:D
Ja res,edina hiba je zahtevana prostornina za shranjevanje CNG,3x več shranjevalnega prostora rabi za enak domet kot pa LPG.
Novejši bivalentni modeli imajo tole lepo pošlihtano,npr passat ecofuel CNGja med drugim shranjuje v sami nosilec sasije,ki je pač modularni zaprti votli profil,naj bi samo tam slo 20kg CNGja,zelo prakticna resitev.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Google našel tudi to. Sta kar v sredinskem mostu in namesto rezervne gume. Prag je le preveč na udaru pri bočnih trkih.

-valvoline- ::

Malajlo je izjavil:

Google našel tudi to. Sta kar v sredinskem mostu in namesto rezervne gume. Prag je le preveč na udaru pri bočnih trkih.

Nek model je že imel tm pri pragovih,mogoce pri citroenu je blo tako. Ne glih namest pragove ampak bolj znotraj z tem da je karoserija tam dodatno močno ojačana.

Ce se metan uveljavi,jaz bi si nabavu nekega CNGjevca iz DE ali IT. Splača se ni kaj,5e na 100km to je to,to je prava stvar.Cenovno konkurencno cvicku,LPG je luksuz in se ne splača.

Zgodovina sprememb…

GoUp ::

Predelal včeraj na Scenicu, pa me zanima kako je pa z računalnikom oz. indikatorjem nivoja bencina?
Kaj sedaj računalnik preračunava za eno porabo, kaj mi kaže pri informaciji koliko km je še do praznega tanka in kako kaže indikator nivoja v Renaultih?
Na tem linku na forumu (http://www.autogas-umruesten.com/news/i...
sem zasledil nabor napak po avtomobilih in pri Renaultih (ne za Scenica) piše da gre nivo bencina do konca dol med vožnjo s plinom - kako pa naj vem koliko dejansko še imam bencina?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GoUp ()

iso2000 ::

Koliko pa stane ta CNG/kg, pa kje se ga da v Ljubljani "tankati"? Glede na to, da je doseg avtomobila s tem gorivom manjši me tudi zanima kako je to gorivo dostopno v sosednjih državah - če kdo ve. LPG je tudi pri nas že kar pogost, ampak CNG mi je pa bolj tuj...

SimplTech ::

@GoUp: Imam isto težavo. Indikator za bencin ti bo računalnik avtomatsko zniževal na podlagi podatkov o povprečni porabi. Kljub temu da ti voziš na plin, avto še vedno misli da vozi na bencin. In nivo bencina v indikatorji skozi pada. Vsaj tako je pri meni v Scenicu (letnik 2009). Avto prikaže dejanski nivo bencina, ko avto ugasneš in ponovno zaženeš (sicer tudi ne vedno), ali pa takrat ko naliješ malo bencina v rezervoar.

Neke pametne rešitve za ta pojav še nisem našel, s časom dobiš malo občutka koliko je bencina v rezervoarju in potem vsake 2 tedna naliješ par litrov bencina, da ti pokaže dejansko stanje bencina.

scenic16 ::

@iso2000

Prva javna polnilnica za vozila na METAN v Sloveniji:
Lokacija: Cesta Ljubljanske brigade 1, Ljubljana (ob stavbi LPP – Tehnični pregledi).
GPS: Y: 460795,549 X: 103847,200
od tu:
http://www.jhl.si/energetika/plin/plin-...

cene CNG:
http://www.cngprices.com/station_map.php

službeno vozim tudi caddy maxi 2.0 CNG , poraba večinoma mestna vožnja cca 5.4kg/100km:


podobna reč:
http://www.weltauto.si/weltauto/si/LIST...

-valvoline- ::

Glede na to da je v Italiji metan po 90c,cena 1.15e je zelo zelo zasoljena.Na Hrvaškem je 1e za kg. Morda ko bo več polnilnic in avtov na cng pogon bo tudi cena primerno nižja.Če bi v MB odprli polnilnico za metan po konkurenčni ceni 1e za kg bi mogoče zamenjal svoj a4 tdi za bivalentno tovarniško predelano vozilo na metan,šel bi do DE ali IT kšnega rabljenega iskat.

Zgodovina sprememb…

GoUp ::

Hvala SimplTech.
Mi lahko samo še daš info, koliko približno pa imaš poraba bencina na 100km ko voziš na plin (za segrevanje)? Da malo preračunam za kolk še mam v tanku :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GoUp ()

-valvoline- ::

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op...

Evo eno zafiro na metan fajn poceni,ima skurjen ventil,takoj bi ga kupu čeb imel kje tankat metana.Tole je za max 200e popravila,ceno ziher zbijem na 1500 tk da bi me avto pršu okol 2000e z prevozom in popravilom skupaj.Škoda da polnilnic za metan v MB še vedno ni.

Zgodovina sprememb…

scenic16 ::

Brane2 ::

Pa ni €1.2/kg rahlo veliko ?

CNG naj bi bil napol zastonj proti LPG...
On the journey of life, I chose the psycho path.

WarpedGone ::

Tole maš tovarniško vgrajeno zadevo?
Kak avto, naprava predvsem pa kje si to kupu?:)
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

Pa ni €1.2/kg rahlo veliko ?

CNG naj bi bil napol zastonj proti LPG...

1e za kg je realna cena,pa še to je preveč. Če avto pije 10l plina na 100km bo kuril 5-6kg metana.Če bi bila realna cena 1e za kg je vožnja na metan za 30-40% cenejša kot vožnja na lpg,oz cenovno podobno kot tdi na cviček.
Metanski sistemi ne rabijo bencina za vžig,tudi če je -50c zunaj.
Scenic,dej nam malo povej kako in kaj z metanom,ti si prvi tle k se na to furas,kak je z mocjo,odzivnostjo itn.Al je res da avto vziga direkt na metan ali ne.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

To vem. Amap doslej so nekako navajali,d a je kg metana bistveno pod ceno benza, ima pa hkrati bistveno višjo energijsko vrednost in si se lahko fural na metan za približno 1/3 cene benza.

Sedaj je to bolj polovica oziroma čez.
On the journey of life, I chose the psycho path.

-valvoline- ::

Brane2 je izjavil:

To vem. Amap doslej so nekako navajali,d a je kg metana bistveno pod ceno benza, ima pa hkrati bistveno višjo energijsko vrednost in si se lahko fural na metan za približno 1/3 cene benza.

Sedaj je to bolj polovica oziroma čez.

Jah,odvisno ksno je cenovno razmerje benz vs metan. V IT je metan 90c za kg benz pa 1.7e.Tam je cenovna razlika vec kot 1:3 na 100km.
V primeru da bi bila cena metana pr nas 1e za kg racunica bi bila sledeca:
8-9l benza = 13-14e
5-6kg metana = 5-6e
Roko na srce razlika je ogromna 1:2.5
al pa evo se racunica z naspanano ceno 1.15e za kg
5-6kg metana = 6-7e kar je natančno pol cenejsa voznja kot na benz.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Koliko pa pride metan iz plinskega omrežja, če ga sam stiskaš ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
««
21 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346988 (34380) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610438 (7245) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912655 (6029) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216904 (6356) Buggy

Več podobnih tem