» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
20 / 56
»»

Pyr0Beast ::

Bahhaha :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

figula ::

WarpedGone je izjavil:

Uničuje mašine, ki imajo za sabo 100 let prilagajanja/izkoriščanja bencina kot gorivo. Ni presenečenja.

Da se narest mašino, ki bo na plin delala čist b.p. ampak ta mašina se ne bo prodajala kot bencinc ampak namenska zadeva.

Fino bi bilo imeti primerjavo z nekom, ki je 3 leta vozil na plin s tovarniško vgrajenim sistemom. Mogoče se stvari vseeno drugače odvijajo kot pri naknadnih montažah? Je kdo tu?

Borut5 ::

moj avto ima čisto navadno 1.4 8v mašino
kar se tiče mazanja ventilov sem veliko prebiral na internetu ,eni so trdili ,da ne rabi drugi da mora bit.
Če pa grem na fiat.it pa že tako lepo piše kako in kaj.
Očitno bo pa potrebna kasnejša preventivna kontrola ventilov ob servisih navkljub dodatnemu mazanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

WarpedGone ::

Fino bi bilo imeti primerjavo z nekom, ki je 3 leta vozil na plin s tovarniško vgrajenim sistemom. Mogoče se stvari vseeno drugače odvijajo kot pri naknadnih montažah? Je kdo tu?

Bi skoraj stavil da tovarniške predelave nimajo takšnih (velikih) problemov. Zakaj? Ker firma pač ve kakšen je material v mašini, predvsem pa ve zakaj je tak in kakšni so sklenjeni kompromisi. In pač na LPG tovarniško predelajo motor, ki že v osnovi nima velikih problemov s plinom, pridodajo pa še kak drugačen detajl v delovanju. Garažisti pač nimajo dostopa do vseh teh podatkov in se dela tko mal na slepo. Igra tombolo, kdo bo imel najmanj težav.

Ampak na probleme ni odporen nihče. Tut bencinske mašine ki pijejo bencin, včasih crknejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Borut5 ::

Sedaj že veliko vgradnikov plina razpolaga z podatki.
Pri meni so navajali podatke in izkušnje 5 let.
Za nov sistem ki so ga začeli vgrajevati niso mogli navajati podatkov iz izkušenj direktno povedano
in se tudi nisem potem odločil zanj.

umexteacher ::

Meni so na plinskem sistemu menjali map senzor, potem filtre, membrano v uparjevalcu, injektorje... Pozimi mi sistem še kar ne dela. Z malo sreče na začetku res ne bo težav, ko pa nastanejo pa: veliko sreče kajti nihče ne bo hotel kriti stroškov odprave okvare.

Borut5 ::

umexteacher je izjavil:

Meni so na plinskem sistemu menjali map senzor, potem filtre, membrano v uparjevalcu, injektorje... Pozimi mi sistem še kar ne dela. Z malo sreče na začetku res ne bo težav, ko pa nastanejo pa: veliko sreče kajti nihče ne bo hotel kriti stroškov odprave okvare.


kateri sistem imaš?
kateri avto?
po koliko prevoženih kilometrih?
Zakaj ti pozimi sistem ne dela?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

Vikking ::

umexteacher je izjavil:

Meni so na plinskem sistemu menjali map senzor, potem filtre, membrano v uparjevalcu, injektorje... Pozimi mi sistem še kar ne dela. Z malo sreče na začetku res ne bo težav, ko pa nastanejo pa: veliko sreče kajti nihče ne bo hotel kriti stroškov odprave okvare.



Kako ne? Kvalitetni vgrajevalci dajo na svoje sisteme 5let garancije. Se grem stvait da vse kar je bilo v zvezi s plinsko napravo so ti brezplačno zamenjali.
To pa da nekateri jamrajo kako jim je skurlo ventilov, pa je čist normalno. Zakaj že šparat 200€ kolikor stane osnovni sistem za mazanje ventilov, mi res ni jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Borut5 ::

itak!
tole jamranje brez prave utemeljitve je že brezveze.

očitno pa zgleda ,da je bilo premalo informacij in izkušenj glede
vzdržljivosti raznih mašin na plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

DominusSLO ::

Naj vam bo 1 prispevek z mojimi konkretnimi podatki.:) Septembra 2007 montiran sistem lovato easy fast. Prevoženih nekaj čez 100000km. Mazanja za ventile ni. Poraba(skupna bencin+plin) okroglih 10EUR/100km, z isto vožnjo bi porabil 11.5l bencina.(Računalnik kaže 11l, pred montažo plina je lagal za 0.5l). Motor pa je bmw 2.8 letnik 99, stara petka.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment

Borut5 ::

DominusSLO je izjavil:

Naj vam bo 1 prispevek z mojimi konkretnimi podatki.:) Septembra 2007 montiran sistem lovato easy fast. Prevoženih nekaj čez 100000km. Mazanja za ventile ni. Poraba(skupna bencin+plin) okroglih 10EUR/100km, z isto vožnjo bi porabil 11.5l bencina.(Računalnik kaže 11l, pred montažo plina je lagal za 0.5l). Motor pa je bmw 2.8 letnik 99, stara petka.


nekje 6 evrov prišparaš na 100km in na nekje 500km 30€.

Hvala za razumljivo in konkretno informacijo.:)

Valvoline ::

Zame vse čez 5e na 100km je luksuz.No počas grem proti 5.5e. FAK.
:D

umexteacher ::

Tartarini, star 3 leta, (že nov je nekaj cukal pa so popravli) bojda ima dobrih 100k km, motor je 5.0 v8 225kw. Po vseh teh menjavah, smo prišli do uparjevalca (star 3 leta) itak ostane samo še to in pa računalnik. Pozimi ne dela ker, po moje, zaradi slabega ogrevanja uparjevalec slabo uparja plin (membrana je nova+vsa tesnila).

Če ima kdo kabel in mogoče software za cpu (baje rabim nek usb), se toplo priporočam.

Vglavnem, če bi imel ful rad en avto, mu plina ne bi obešal na dušo, se mi zdi prevelik rizik (preveč dodatnih možnosti, ki lahko poškodujejo motor ob nepravilnem delovanju tega sistema) lambde gredo baje rade počivat, pa izpušni sistem namaka kondenz, pregrevanje motorja zaradi višjih temp. izgorevanja kar pripelje do pitja olja, trpele naj bi tudi cinšpule zaradi svečk ki so bolj obremenjene ker naj bi plin težje vžigal (torej cel vžigalni sistem), slaba montaža kablov in izolacije, nezaščitene kasneje rjaveče luknje ipd. Seveda so izjeme, ampak tovarniško spojeno je vseeno boljše...

Da zaključim, v Nemčiji bojda tak avto uraden servis zavrne, češ da je bil opravljen neuraden poseg...

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

V bistvu vse kar si napisal, je glih kontra. Plin je bolj ugoden kot bencin za izpušni sistem, lambdo, motor, svečke, olje bo ostalo dlje kvalitetno, boljše izgorevanje od bencina...

V nemčiji cca. 100k vozil letno predelajo na LPG. Vsekakor če je vozilo v garanciji se je prej pametno pozanimati kako in kaj. Ti se niti resno pozanimal če vozilo potrebuje mazanje ventilov ali ne.
Vsekakor imam na sumu da si dal vgraditi nekim šalabajzerjem (jih je kar nekaj po SLO). Prvo kot prvo, rabiš avtomehanika, ki servisira tvojo znamk vozilo (in ima sloves kot kvaliteten mehanik), hkrati pa je tudi vgrajevalec plinskih naprav.
Takšna oseba ti bo napravo vgradila kvalitetno, saj prvič pozna vozilo, težave in sistem delovanja.

SimplTech ::

Dodajam še svoj primer, če bo koga zanimalo:
- avto: Renault Scenic 1.4 TCe (letnik 2009)
- vgradnja: G1
- cena vgradnje: cca 1300 EUR (mazanje ventilov po njihovih zagotovilih ni potrebno)
- vgradil: 11.4.2010
- prevoženih kilometrov od vgradnje: 45.500
- velika večina vožnje so daljše relacije po AC. Vozim dokaj zmerno.
- poraba plina: cca 10 l na 100km (v 70l tank spravim cca 63 l plina in s tem prevozim običajno 610-630 km)
- po moji statistiki se je investicija že izplačala pri cca 42.000 prevoženih kilometrih

Izkušnje do sedaj:

a) pozitivne:
- za moje pojme profesionalno izvedena montaža in dobra podpora vgrajevalca, ko gre kaj narobe. Do sedaj so menjali MAP senzor - brezplačno
- udobna uporaba - za vse skrbi avtomatika
- med vožnjo ni težav. Edino zjutraj ko je motor neogret pri preklopu na plin malo zacuka, a potem ko preklopi ni težav
- črpalk z LPG je že kar dosti in s tem ni težav
- vožnja dokaj ugodna (45 EUR za cel tank za 630 km, se pravi 7 EUR na 100 km)

b) seveda pa ni vse samo oh in sploh kot običajno predstavljajo monterji:
- opazen padec moči, a me zaradi vožnje po AC in ker sem zmeren voznik to ne moti
- razlika v porabi bencin, plin je 8,3l bencina proti 10l plina (se pravi 20% povečanje) - že večkrat omenjeno v tej temi
- ko sem poleti ruknil zadnji odbijač, kjer je priklop za plin je bilo potrebno najprej na G1 da so dali vse dol, potem na Renault da so menjali odbijač in potem nazaj na G1 da so montirali nov priklop. Pač več časa gre ker moraš na 2 konca voziti avto.

Na kratko za konec lahko rečem da se zadovoljen. LPG zame predstavlja OK alternativo, a ima svoje omejitve, ki pa jih lahko preživim.

umexteacher ::

@viking Ko stoji avto na mestu in dela na plin, iz auspuha teče voda (kaplja kondenz). Kako je to lahko boljše? Sistem za mazanje pa toliko naprej porivaš, da zgleda, kot bi ga prodajal. Moj avto naj tega ne bi rabil. Referenčni so pa zame samo tisti, ki so naredili nad 100.000 km s plinom. +v drobnem tisku znanega slo vgrajevalca v mislinji, naj bi pisalo, da moraš menjati lambde na 50.000km, da ostane garancija (je pol plin za lambde res boljši?)

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

umexteacher je izjavil:


1. @viking Ko stoji avto na mestu in dela na plin, iz auspuha teče voda (kaplja kondenz).

2. Kako je to lahko boljše? Sistem za mazanje pa toliko naprej porivaš, da zgleda, kot bi ga prodajal. Moj avto naj tega ne bi rabil. Referenčni so pa zame samo tisti, ki so naredili nad 100.000 km s plinom. +v drobnem tisku znanega slo vgrajevalca v mislinji, naj bi pisalo, da moraš menjati lambde na 50.000km, da ostane garancija (je pol plin za lambde res boljši?)


1. OMG



2. Imam njihov sistem. Ni pa bil nikoli vgrajen v Mislinji. Bil enkrat pri njih na rednem servisu, me nikoli in nikdar več ne vidijo. Kar pa še ne pomeni da njihov sistem ni kvaliteten.
Ok pač ti nisem referenca, ker nimam takšno kilometražo. Škoda da se sploh matram karkoli objasnjevati, nekako na tem forumu ni veliko ljudi ki imajo vozilo predelano na plin.
Kakšno v vezo pa ima lambda sonda z garancijo vozilo. Prosim objasni?
Plin nima saj, primesi, žvepla oz. skoraj nič v primerjavi z bencinom, ki se kopičijo v katalizatorju, lambdi, turbini, olju. Posledično se podaljša življenska doba katalizatorja, motorja, lambde, ter vse ostalih vitalnih delov motorja splho tistih ki potrebujejo mazanje.
Mazanje ventilov pa ni bilo namenjeno tebi, ampak je imel s tem težave uporabnik figula.

Kdo pri nas vgrajuje Tartarini sistem?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Valvoline ::

Problem je da novejši avti(motorji) so bolj nežni,preveč mehansko natančni,preveč občutljivi na majhne okvare mehanske ali elektronske,zato posledično se verjetno lahko večkrat zalomi pri inštalaciji plinskih sistemov.Starejši motorji delujejo tudi če je pol elektronike in mehanike v kurcu,pa tega skoraj da ne opaziš,k pa pri novejših lahko majhna okvara pomeni praktično nevozen avto.

umexteacher ::

ja, in kam naj ga peljem?

Pyr0Beast ::

>Plin nima saj, primesi, žvepla oz. skoraj nič v primerjavi z bencinom, ki se kopičijo v katalizatorju, lambdi, turbini, olju. Posledično se podaljša življenska doba katalizatorja, motorja, lambde, ter vse ostalih vitalnih delov motorja splho tistih ki potrebujejo mazanje.

Bluziš.

Plin na komot dela saje oz. je za mašino bolje da jih dela, kot da jih ne. Ležišča izpušnih ventilov manj trpijo kot da jih žge s kisikom prebogat izpuh.
Lambdo boli k* glede saj, saj se pojavljajo že pri bencinarju.
Turbina niti ne mari veliko
Olje v bencinarju pa moraš tako ali tako menjat na 15kkm, plin gor ali dol.

Plin ima primesi in tudi žveplo. Najbolj problematični so trdi delci pri plinu ki ostanejo po uparjanju in gorenju ter se zapečejo kamorkoli imajo priliko. Isto je pri bencinu
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Borut5 ::

umexteacher je izjavil:

Tartarini, star 3 leta, (že nov je nekaj cukal pa so popravli) bojda ima dobrih 100k km, motor je 5.0 v8 225kw. Po vseh teh menjavah, smo prišli do uparjevalca (star 3 leta) itak ostane samo še to in pa računalnik. Pozimi ne dela ker, po moje, zaradi slabega ogrevanja uparjevalec slabo uparja plin (membrana je nova+vsa tesnila).

Če ima kdo kabel in mogoče software za cpu (baje rabim nek usb), se toplo priporočam.

Vglavnem, če bi imel ful rad en avto, mu plina ne bi obešal na dušo, se mi zdi prevelik rizik (preveč dodatnih možnosti, ki lahko poškodujejo motor ob nepravilnem delovanju tega sistema) lambde gredo baje rade počivat, pa izpušni sistem namaka kondenz, pregrevanje motorja zaradi višjih temp. izgorevanja kar pripelje do pitja olja, trpele naj bi tudi cinšpule zaradi svečk ki so bolj obremenjene ker naj bi plin težje vžigal (torej cel vžigalni sistem), slaba montaža kablov in izolacije, nezaščitene kasneje rjaveče luknje ipd. Seveda so izjeme, ampak tovarniško spojeno je vseeno boljše...

Da zaključim, v Nemčiji bojda tak avto uraden servis zavrne, češ da je bil opravljen neuraden poseg...


Zakaj bi servis zavrnil pooblaščeno vgradnjo ki je homologirana?
Cinšpula trpi verjetno samo če vžigaš na silo hladen motor na plin ko se uparjevalnik zagreje?
če bi vse tako trpelo bi se čutilo to na delovanju motorja da oteženo deluje.
In nevem zakaj Italjani Fiate toliko predelujejo na plin če je vse to tako hudo?

Fiat grande punto 1.4
Sistem zavoli

DominusSLO je izjavil:

Naj vam bo 1 prispevek z mojimi konkretnimi podatki.:) Septembra 2007 montiran sistem lovato easy fast. Prevoženih nekaj čez 100000km. Mazanja za ventile ni. Poraba(skupna bencin+plin) okroglih 10EUR/100km, z isto vožnjo bi porabil 11.5l bencina.(Računalnik kaže 11l, pred montažo plina je lagal za 0.5l). Motor pa je bmw 2.8 letnik 99, stara petka.


Nekateri sistemi brez mazanja na momente spustijo nekaj benzina za mazanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

umexteacher ::

kdo pa zagreje uparjevalnik ko je mrzel? božiček?

Borut5 ::

napaka v tekstu
dokler se uparjevalnik ne zagreje je blo mišljeno!
kaj?:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

Vikking ::

Many Pyr0beast, veliko manj. Še kako pomembno je kako hitro se prenašajo saje na olje, ter kako hitro se mu zaradi nečistoč spreminja viskoznost in kvaliteta mazanja. Zato celoten interval do menjave, ostane olje res kvalitetno. Posledično še kako zelo zelo zelo pomembno pri mazanju turbine.

Medtem ko bi na bencin že resno razmišljal o skrajševanju servisnega intervala na 10k km.

Zgorevanje LPG v bencinskem (ottovem) motorju proizvede do 12 % manj ogljikovega dioksida (CO2), približno 30 % manj dušikovih oksidov, ogljikovodikov (HC) in ogljikovega monoksida (CO) in nič svinca. Močno zmanjšana vsebnost žveplovega dioksida (SO2), ki je glavni povzročitelj kislega dežja, in prašnih delcev v izpuhu. Gledano v celoti, to pomeni za 50 % čistejši izpuh. Te meritve so bile opravljene na sodobnem bencinskem motorju, opremljenem z oksidacijskim katalizatorjem, kar pa v primerjavi s pet in več let starim vozilom (slovensko povprečje) pomeni, da bi izpuh lahko bil čistejši do 70 %.
Edino žveplo ki ga vsebuje avtoplin je dodano kot del odoranta, to pa je manj kot 25ppm

V primerjavi z dizelskim motorjem zgorevanje plina proizvede do 90 % manj dušikovih oksidov in do 70 % manj ogljikovodikov, kar v končnem seštevku pomeni do 80 % čistejši izpuh!

Poleg čistejšega izpuha so motorji, ki za gorivo uporabljajo plin, tudi tišji. Ker je hrup prav tako velik onesnaževalec okolja, nikakor ne gre zanemariti podatka, da je vozilo na plinski pogon celo do 50 % tišje od primerljivega vozila z dizelskim motorjem. Ali drugače povedano: vozilo, ki zadovoljuje zahteve EURO 3, lahko z uporabo avtoplina doseže zahteve EURO 4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Pyr0Beast ::

Yada yada yada.

Proizvede pa n-krat več vode ki povzroča rjavenje.

Žveplo je v plinu tudi a priori, ne samo ob odoriranju. Dimetilsulfid ali nekaj podobnega.

>V primerjavi z dizelskim motorjem zgorevanje plina proizvede do 90 % manj dušikovih oksidov in do 70 % manj ogljikovodikov, kar v končnem seštevku pomeni do 80 % čistejši izpuh!
En je faliral kemijo.

>Many Pyr0beast, veliko manj. Še kako pomembno je kako hitro se prenašajo saje na olje, ter kako hitro se mu zaradi nečistoč spreminja viskoznost in kvaliteta mazanja. Zato celoten interval do menjave, ostane olje res kvalitetno. Posledično še kako zelo zelo zelo pomembno pri mazanju turbine.

Koliko manj natančno eh ?

>Medtem ko bi na bencin že resno razmišljal o skrajševanju servisnega intervala na 10k km.
Yeah right ...
A pri plinu bi ga po filingu povečal na 50kkm ? Ker je pač oh in sploh bolj čist ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Pyr0Beast je izjavil:


A pri plinu bi ga po filingu povečal na 50kkm ? Ker je pač oh in sploh bolj čist ?


Ah dej no Pyr0. Avto je relativno "v letih" po starosti in kilometraži. Nekako se priporoča zmanšanje servisnega intervala ravno zaradi turbine in nekaterih delov. Olje se uporablja najvišje kvalitete in viskoznosti za to starost.
Na oko je opazna razlika, v barvi olja pri 15k km na plin in 15k km na bencin. Tišje delovanje opazno... Tako da ja verjamem 100% da ima plin manj primesi kot so saje, žveplo itd. Saj lahko nekatere indice vidim in slišim na lastne oči. Vsakodnevno. Se prav iz teorije (napisanega) da v praski je dejansko res.

_IKE_ ::

Kratek povzetek LPG v osebnem vozilu:

+ cenejša vožnja
+ manj onesnaževanja

- cena vgradnje ( kvalitetni sistem 1800 eur)
- doseg pogojen z velikostjo rezervoarja
- mreža lpg črpalk pri nas
- problemi zaradi neznanja/ površnosti monterja
- možnost poškodb na motorju ( ventili )
- kakovost plina
- dodaten strošek zaradi servisiranje plinskih naprav
- možnost komplikacij v zvezi z garancijo


Sem kaj pozabil ?

Vikking ::

_IKE_ je izjavil:

Kratek povzetek LPG v osebnem vozilu:

+ cenejša vožnja
+ manj onesnaževanja

- cena vgradnje ( kvalitetni sistem 1800 eur)
- doseg pogojen z velikostjo rezervoarja
- mreža lpg črpalk pri nas
- problemi zaradi neznanja/ površnosti monterja
- možnost poškodb na motorju ( ventili )
- kakovost plina
- dodaten strošek zaradi servisiranje plinskih naprav
- možnost komplikacij v zvezi z garancijo


Sem kaj pozabil ?


Čist vredu, +manjša obraba motorja in njegovih sklopov,+daljša življenska doba katalizatorja.

Sicer nekdo da za platišča in dodatno opremo 1.800€. Kako pomemben faktor je pa cenejša vožnja in če pretehta "slabosti" LPG-ja. Pa si mora vsak sam preračunati.
Večina minusov, pa se lahko izognemo pri izbiri kvalitene plinske naprave in kvalitetnega vgrajevalca.

umexteacher ::

še kar nimam alternative kam peljat. če ne pa: ima kdo kabel, da bi se priklopil na cpu in sam naredil kalibracijo? tud sam lahko naredim kabel, ampak mi vseen pol manjka software (bojda rabiš celo indentifikacijski usb)... help

pol me pa še zanima ali pozimi petrol kaj spremeni mešanico (del butana in propana) ali res poviša del propana ?

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Pr nas je vgradnja plinskega sistema še vedno predrag špas. Verjetno je zaenkrat pomanjkanje resne konkurence odločilni faktor. Ko bo več tega se bo vgradnja konkretno pocenila. Naprimer v Srbiji sekvenčnega lovato sistema z okroglim rezervoarjem ti zmontirajo za 450e,torej materijal+delo skupaj,pr nas cene za enakega sistema 1300e in naprej. Noro. 1000e za vgradnjo(sam za delo) se mi zdi absolutno preveč.

joze28 ::

Na jugu dobijo ceneje material, ker kupijo mnogo večjo količino, delo imajo pa itak ceneje.

Pyro, če plin ni čist, potem je bencin skoraj enak dizlu?

Vikking ::

Relativno drago. Nekdo bo dal za nova platišča in tunanje vozila toliko, kolikor znaša zneska plinske naprave. Je čisto odvisno kako gledaš na svoje vozilo.

Delež propana po pravilu mora biti pozimi višji. Kar je tudi dobro saj ima višje oktansko število kot butan. Mislim da je prav tukaj problem, da se kuri pozimi enak plin kot poleti, zato imajo nekateri občutno več težav na določenih plinskih črpalkah.

Pyr0 pozablja da si lahko doma 1 mesec kuha hrano na bencin. Lahko rečemo da bo zagotovo imel kar fino črno posodo od saj.

joze28 ::

Propan ima vrelišče nižje kot butan, zato ga je pozimi večji delež. Butan ima pa večjo energijsko gostoto.Vsi prodajalci imajo pozimi in poleti drugačno razmerje med propanom in butanom.

umexteacher ::

Baje pozimi komplet instalaciji pade pritisk (men se to pozna ko pade temperatura pod 10 stopinj avto cuka), torej šeena opcija za nepravilno delovanje motorja. Kako se temu izogniti??? Če se sploh da?

Kul, našel sem še tri vgrajevalce ( avtoplin serviser je ) avto plin a: Marucelj - Lj, Perc - Lj in Čater - Ce

Borut5 ::

Pyr0Beast je izjavil:

Yada yada yada.

Proizvede pa n-krat več vode ki povzroča rjavenje.

Žveplo je v plinu tudi a priori, ne samo ob odoriranju. Dimetilsulfid ali nekaj podobnega.

>V primerjavi z dizelskim motorjem zgorevanje plina proizvede do 90 % manj dušikovih oksidov in do 70 % manj ogljikovodikov, kar v končnem seštevku pomeni do 80 % čistejši izpuh!
En je faliral kemijo.

>Many Pyr0beast, veliko manj. Še kako pomembno je kako hitro se prenašajo saje na olje, ter kako hitro se mu zaradi nečistoč spreminja viskoznost in kvaliteta mazanja. Zato celoten interval do menjave, ostane olje res kvalitetno. Posledično še kako zelo zelo zelo pomembno pri mazanju turbine.

Koliko manj natančno eh ?

>Medtem ko bi na bencin že resno razmišljal o skrajševanju servisnega intervala na 10k km.
Yeah right ...
A pri plinu bi ga po filingu povečal na 50kkm ? Ker je pač oh in sploh bolj čist ?


najboljše da se voziš še samo na bencin haha!

pa probaj doma kuhat na bencin koliko bo plinov haha če boš sploh preživel:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

umexteacher ::

A mogoče kdo ve, na kolk časa se menjajo el. ventili (na uparjevalniku in bombi) ker jih baje zapaca grafit al nekaj črnega kar dajejo petrolovci noter kot dodatek za mazanje? Fer bi blo, da bi petrol pisal tudi razmerje propan/butan.

errhec ::

V Kopru montira mož plinsko napeljavo brez uparjalnika, direktni vbrizg v sesalne kolektorje.
Bratu pravkar montira napeljavo, če rabiš naslov se pozanimam.
dd

umexteacher ::

Sosed je to nehal delat, bojda so se ful kvarile(to je blo nekaj let nazaj in so mogoče izboljšali). Je pa kolega vprašal v Lj rudnik, in je blo cca 1000€ dražje od navadnega plinskega sistema(torej 2500€). Najraj vgrajujejo novo, ker je dober zaslužek, ko pa imaš problem, si pa v riti, če nimaš garancije. Napake se pa itak kažejo šele po 100.000 kilometrih.

Vikking ::

Borut5 je izjavil:


najboljše da se voziš še samo na bencin haha!



Pač ne poznaš motorja, prevoženih kilometrov, znamke, znane težave, kaj pridobiš pri skrajševanju intervala, ceni turbine, ceni zamenjave olja, kaj pridobiš če voziš na plin.... Ravno zaradi plina ne rabim skrajševati intervala, in še to; v tujini pri takšni starosti in kilometraži skrajšajo interval na 6k milj.

Zato mi je povsem jasno da se posmehuješ. V tujine se ne, v SLO pa je nacionalni šport se posmehovati, čeprav oseba ki to počne nima pojma. Oziroma sploh nevem če si razumel moj prejšni post.

Pyr0Beast ::

Vikking je izjavil:

Relativno drago. Nekdo bo dal za nova platišča in tunanje vozila toliko, kolikor znaša zneska plinske naprave. Je čisto odvisno kako gledaš na svoje vozilo.

Delež propana po pravilu mora biti pozimi višji. Kar je tudi dobro saj ima višje oktansko število kot butan. Mislim da je prav tukaj problem, da se kuri pozimi enak plin kot poleti, zato imajo nekateri občutno več težav na določenih plinskih črpalkah.

Pyr0 pozablja da si lahko doma 1 mesec kuha hrano na bencin. Lahko rečemo da bo zagotovo imel kar fino črno posodo od saj.


Saj jo zlahka imaš od plina tudi.

>pa probaj doma kuhat na bencin koliko bo plinov haha če boš sploh preživel:)
Nisem glup da bi šel na slabše.

>najboljše da se voziš še samo na bencin haha!
Saj se

Vikking je izjavil:

Borut5 je izjavil:


najboljše da se voziš še samo na bencin haha!



Pač ne poznaš motorja, prevoženih kilometrov, znamke, znane težave, kaj pridobiš pri skrajševanju intervala, ceni turbine, ceni zamenjave olja, kaj pridobiš če voziš na plin.... Ravno zaradi plina ne rabim skrajševati intervala, in še to; v tujini pri takšni starosti in kilometraži skrajšajo interval na 6k milj.

Zato mi je povsem jasno da se posmehuješ. V tujine se ne, v SLO pa je nacionalni šport se posmehovati, čeprav oseba ki to počne nima pojma. Oziroma sploh nevem če si razumel moj prejšni post.


Zakaj na 6k milj ? Kaj natanko pridobiš s tem ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

tud od plina smo imeli fajn zapacane stene okol štedilnika :)

Vikking ::

Pyr0: Težave pri dotični znamki in motorju so znane, ve se kje lahko pride do težav, resnejših okvar (posledično do nepotrebnih dragih popravil)in kako se temu izogniti. Sreči je v tujini precej DIY-ev, kvalitetnih koristnih nasvetov.

Borut5 ::

umexteacher je izjavil:

tud od plina smo imeli fajn zapacane stene okol štedilnika :)


ja od maščobe ki je izparevala iz posode.
Maš pa prazne in brezvezne,očitno misliš da je ves folk tukaj neumen al kaj?

umexteacher ::

dopuščam možnost. ampak zdaj tega nimamo več

umexteacher ::

kaj mislim je pa irelavantno

Zgodovina sprememb…

Borut5 ::

umexteacher je izjavil:

kaj mislim je pa irelavantno


no le premisli vredu!

umexteacher ::

Haha, evo uraden odgovor petrol a za lpg : V poletnem času je v avtoplinu 35% propana in 65% butana, v času zimskih temperatur pa je ta delež nekoliko spremenjen in sicer 40% propana in 60 % butana.

in če dobro premislim, je notri verjetno še kak procent česa, kar pa ne omenjajo :) btw, s kje pa pride voda. oz. zakaj je notri?

Borut5 ::

katera voda haha:)?

umexteacher ::

Ko avto prižgan stoji na mestu, kaplja ven iz auspuha (domnevam da voda/kondenz)

Malajlo ::

Hja, C in H v reakciji z O tvorita CO2 in H2O. Ta zadnje je voda.
««
20 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338140 (25532) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068759 (5566) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911386 (4760) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124176 (947) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216543 (5995) Buggy

Več podobnih tem