Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
SkIDiver ::
Videl nisem, samo zvedel od lastnika Verjetno je grd zvok ropota zaradi ventilov, ki ne tesnijo, nima moči, itd... Si mislim, da nekaj podobnega kot pri luknji v batu
Kot zanimivost. Motor je imel tudi mazalni sistem pa mu očitno ni bilo namenjeno.
Kot zanimivost. Motor je imel tudi mazalni sistem pa mu očitno ni bilo namenjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Pyr0Beast ::
pol je pa nekaj drugega tle narobe
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vikking ::
Lahko fantazirate, ampak pri opravljenih 40k km brez problemov, ne rabim odkrivat tople vode.
Malajlo ::
Ampak pumpa za bencin? Res, kaj gre lahko narobe z njo, če jo (naj bi) sistem odklopil, ko je na plin?
Valvoline ::
Valvoline ::
Pri vžigu motorja, bencinska pumpa ni izklopljena.
Če ti avto lahko vžiga na plin jaz bi rele za benz pumpo ven pobral in potle ni panike da pride do okvare(če je tank suh xD).Pa maš avto naštimanega za LPG only. Rele za pumpo zopet montiraš nazaj ko je potreba(zmanjka plina al pa ga nimaš kje tankat).
Vikking ::
Sej vem, da me hočeš prepričat da grem na tdi.
Tako kot je, bo tudi ostalo. Ni kaj veliko za razpravljat.
Tako kot je, bo tudi ostalo. Ni kaj veliko za razpravljat.
Valvoline ::
Vikking ::
Moraš razumet sam proces. V uparjevalcu pade temperatura na -30c (prehod plina iz tekočega v plinasto stanje), v bistvu bi sistem zamrznil, če ne bi bilo ogrevanja.
Poleg tega pri tem najbolj razširjenem sistemu lpg-ja, ni plinska naprava namesto bencinske, ampak poteka vzporedno.
Ponudniki plinskih naprav prodajajo nov sistem ki omogoča direktno vbrizgavanje tekoče faze, brez uparjevalca. Tukaj pa se nadomesti celoten sistem z bencinskim. To je v bistvu novost, zakaj? problem v injektorjih imo. Mislim da uporabljajo Siemensove.
Poleg tega pri tem najbolj razširjenem sistemu lpg-ja, ni plinska naprava namesto bencinske, ampak poteka vzporedno.
Ponudniki plinskih naprav prodajajo nov sistem ki omogoča direktno vbrizgavanje tekoče faze, brez uparjevalca. Tukaj pa se nadomesti celoten sistem z bencinskim. To je v bistvu novost, zakaj? problem v injektorjih imo. Mislim da uporabljajo Siemensove.
Brane2 ::
S tistimi brizgalci mokre faze so bili problemi, ker niso bilo dovolj natančni in je motor pri prostem teku nemirno delal.
Pa vse skup je blo drago. Že tank s pumpo je bil ohoho.
Pa vse skup je blo drago. Že tank s pumpo je bil ohoho.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Galaxy ::
Pozdravljeni!
Ker sem prebral goro goreče debate o avtoplinu, me je vseeno prepričalo, da bi si kupil avto, bencinara, in ga takoj predelal na plin. Iščem pa nek avto z povprečno porabo do 7L/100Km, saj bi na faksu naredil vsaj 2000km na mesec, torej bi se mi investicija po manj kot enem letu definitivno splačala.
Kaj bi mi priporočali? 5-vratna Limuzina, do 2000 ccm, od 75kW, 6 prestav, povprečna poraba do 7L/100km in cena tja do 8k€?
Ker sem prebral goro goreče debate o avtoplinu, me je vseeno prepričalo, da bi si kupil avto, bencinara, in ga takoj predelal na plin. Iščem pa nek avto z povprečno porabo do 7L/100Km, saj bi na faksu naredil vsaj 2000km na mesec, torej bi se mi investicija po manj kot enem letu definitivno splačala.
Kaj bi mi priporočali? 5-vratna Limuzina, do 2000 ccm, od 75kW, 6 prestav, povprečna poraba do 7L/100km in cena tja do 8k€?
Pyr0Beast ::
Moraš razumet sam proces. V uparjevalcu pade temperatura na -30c (prehod plina iz tekočega v plinasto stanje), v bistvu bi sistem zamrznil, če ne bi bilo ogrevanja.
Poleg tega pri tem najbolj razširjenem sistemu lpg-ja, ni plinska naprava namesto bencinske, ampak poteka vzporedno.
Ponudniki plinskih naprav prodajajo nov sistem ki omogoča direktno vbrizgavanje tekoče faze, brez uparjevalca. Tukaj pa se nadomesti celoten sistem z bencinskim. To je v bistvu novost, zakaj? problem v injektorjih imo. Mislim da uporabljajo Siemensove.
In natanko kaj je problem če zadeva 'zmrzne' ?
Plin bo notri še vedno plin. Tako ko v hladilniku. Boli kompresor en k* kaj se dogaja na toplotnih izmenjevalcih :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SkIDiver ::
Galaxy za 7L porabe se bo najbolje omejiti med 1400 ali 1600 ccm motor in tja do 75kW, eventuelno 80kW, da boš prišel na porabo 7L/100km v povprečju z normalno vožnjo pri čemer govorimo o AC hitrosti do 120km/h. O šesti prestavi pa lahko zgolj sanjaš, ker se le ta šele dobro prijema pri bencinarjih.
Zakaj? Ker se boš brez truda vrtil pri porabi med 6 in 7L ali pa še celo nižje kar je pa odvisno od načina vožnje. Sicer pa je najbolje, da si preračunaš kaj se ti za določeno dobo bolj splača.
Malce poglej na http://www.spritmonitor.de/ kaj bi ustrezalo tvojim pogojem. Čeprav sam bi ti še vedno rekel, da si do 8k€ omisli rang avtomobila ibiza ali fabia z 1.9 TDI motorjem. Vložek za plin pa postavi na stran za morebitno okvaro turbine ali črpalke goriva.
Zakaj? Ker se boš brez truda vrtil pri porabi med 6 in 7L ali pa še celo nižje kar je pa odvisno od načina vožnje. Sicer pa je najbolje, da si preračunaš kaj se ti za določeno dobo bolj splača.
Malce poglej na http://www.spritmonitor.de/ kaj bi ustrezalo tvojim pogojem. Čeprav sam bi ti še vedno rekel, da si do 8k€ omisli rang avtomobila ibiza ali fabia z 1.9 TDI motorjem. Vložek za plin pa postavi na stran za morebitno okvaro turbine ali črpalke goriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Vikking ::
In natanko kaj je problem če zadeva 'zmrzne' ?
Plin bo notri še vedno plin. Tako ko v hladilniku. Boli kompresor en k* kaj se dogaja na toplotnih izmenjevalcih :)
huh... verjetno je potem problem v mešalni napravi. V glavnem plin more biti segret. Imo če bi šlo brez, bi plinsko napravo kot tako prodajali tudi brez predgretja.
Borut5 ::
Vprašaj na fiat. Ne na plinarje
sem vprašal danes na fiat:)in čakam na odgovor.
problem je da g1 pravi da ne rabi mazanja
plinex pa priporoča mazanje kao da ne bi oni tega dali brez saj lahko čez čas skuri ventil.
vendar potem so informacije ,da nepotrebno mazanje samo obremenjuje katalizator in denarnico.
BTW :kateri je boljši sistem zavoli ali G1?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Borut5 ()
Borut5 ::
Omg... Ce dobis naprednejsega za isto ceno, valjda vzames slabsega...
Fiatove masine sicer nimajo tezav z mazanjem. VW pa to rabijo.
Aja, hlajenje ni isto kot mazanje. Celo dvomim, da bi kdo prodajal hlajenje(!) ventilov. Zakaj bi jih sploh hladil? In sploh, se bo izplacala investicija pri tem mlincku?
zakaj se ne bi splačala pri porabi 5-6 litrov na 100km?
in 22000 letno km?
Pyr0Beast ::
Res je škoda katalizatorja IMO
Pa tudi glavo lahko konec koncev zamenjaš če ne drugega.
Pa tudi glavo lahko konec koncev zamenjaš če ne drugega.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vikking ::
Borut5:
Plinex - njihove plinske naprave so odlične, odnos v Mislinji pa katastrofalen. Če se odločiš za sistem pri njih, priporočam da ti montira in servisira kdo drug. Npr Hribar v LJ (odnos, strokovnost, če boš imel kakršnekoli težave ne bo kompliciral in ti bo zadevo takoj uredil).
G1 - kar nekaj ljudi se pritožuje nad njimi, (če imaš Subaruja ne montiraj pri njih) ampak mislim da ne bo preveč težav. IMO so najcenejši
Prins - bojda so najboljši v Sloveniji, verjetno tudi najdražji od zgornjih dveh, pozanimaj se direktno v Lukovici glede plinske naprav. Če jo boš montiral jo montiraj samo v Lukovici.
Vsak hvali svoje kljuse, katalizator ne bo nič trpel, če je vse pravilno nastavljeno. Novi sistemi mazanja so elektronski in porabijo bistveno manj olja, ker ga bolj natančno dozirajo. Mazanje ne predstavlja noben strošek, mehansko mazanje je nastavljeno na 50ml na 50l plina. 5l olja stane pa 90€ pri nas. V nemčiji se ga da dobiti še ceneje.
Vsi trije zgoraj našteti ponudniki, imajo svoje interne kataloge (žal niso javni), katero vozilo potrebuje mazanje ventilov in katero ne. Poleg tega poslušaj tudi nasvet svojega mehanika oz. tam kjer servisiraš svoje vozilo.
Plinex - njihove plinske naprave so odlične, odnos v Mislinji pa katastrofalen. Če se odločiš za sistem pri njih, priporočam da ti montira in servisira kdo drug. Npr Hribar v LJ (odnos, strokovnost, če boš imel kakršnekoli težave ne bo kompliciral in ti bo zadevo takoj uredil).
G1 - kar nekaj ljudi se pritožuje nad njimi, (če imaš Subaruja ne montiraj pri njih) ampak mislim da ne bo preveč težav. IMO so najcenejši
Prins - bojda so najboljši v Sloveniji, verjetno tudi najdražji od zgornjih dveh, pozanimaj se direktno v Lukovici glede plinske naprav. Če jo boš montiral jo montiraj samo v Lukovici.
Vsak hvali svoje kljuse, katalizator ne bo nič trpel, če je vse pravilno nastavljeno. Novi sistemi mazanja so elektronski in porabijo bistveno manj olja, ker ga bolj natančno dozirajo. Mazanje ne predstavlja noben strošek, mehansko mazanje je nastavljeno na 50ml na 50l plina. 5l olja stane pa 90€ pri nas. V nemčiji se ga da dobiti še ceneje.
Vsi trije zgoraj našteti ponudniki, imajo svoje interne kataloge (žal niso javni), katero vozilo potrebuje mazanje ventilov in katero ne. Poleg tega poslušaj tudi nasvet svojega mehanika oz. tam kjer servisiraš svoje vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Pyr0Beast ::
... Kako se pa ventili mažejo pri bencinarjih ? Ki delajo na benz ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vikking ::
Bom kar kopiral citat, je čist lepo razloženo:
Valve Seat Recession Explained
Standard Petrol Engine
Under normal circumstances within a petrol engine during its induction cycle, a jet of liquid petrol in the form of a spray mist is injected from the petrol injector directly on to the inlet valve and into the cylinder thus having a cooling effect. Petrol contains lubricants and additives which reduce valve and valve seat recession wear under normal circumstances to a minimum. After combustion the spent gases are passed through the exhaust valves, these gases still contain some soot, additives and lubricants which protect the exhaust valves from receding and burning into the valve seat.
Due to the ever increasing cost of LPG and the unsuitability of most modern petrol engines from around 2006 onwards most now suffer from severe exhaust valve and valve seat recession when converted to run on LPG. This is caused by cheap and poor quality materials being used in the manufacture of the exhaust valves and seats, and also the discontinuation of Manually Adjustable Tappets, Self Adjusting Hydraulic Tappets and engines with VVT Variable Valve Timing.
In most modern multi-valve engines in a bid to reduce prices and ease of manufacture, the makers have opted for fixed clearance or solid tappets which cannot be adjusted without extensive work and often the removal of the cylinder head. These components and materials are fine when running on petrol only, I will explain in more detail below.
This is where the problems with valve seat recession starts, LPG once vaporised is a pure vapour and has no lubricating properties at all, this then passes through the inlet valves and into the cylinder where it is ignited by the spark plugs, combustion takes place and the hot spent gasses exit through the exhaust valves.
Because these gasses are very hot and contain no lubricants or additives they very slowly start to burn the valve face and valve seat of the exhaust valve away, this process (called recession) over time eventually causes the valve to recede in to its seat eventually reducing the valve or tappet clearance to zero. Once this has happened it is only a matter of a few miles before the valve head starts to disintegrate causing loss of compression and misfire. This will also lead to catalytic converter failure if the vehicle continues to be driven with misfires by way off unburnt fuel passing through the exhaust system to the catalytic convertor.
On some cars such as:
All V6 Jaguar / Ford Engines
All Freelander 2's
All V8 Discovery 3's
All V8 Range Rover Sports with super-charged and normally aspirated engines
All V8 Range Rovers manufactured after 2006 with super-charged and normally aspirated engines All the above Land-Rovers now use Ford engines.
Also most Fords
All Vauxhalls after 2006
Subaru, Hondas, Toyotas, Lexus and Nissans can suffer in less than 10,000 miles, even with lubrication systems such as Flashlube fitted these oil injection systems help a little but will not prevent wear entirely.
Pre 2006 L322 Range Rovers with BMW engines and Older P38 4.0 and 4.6 V8 Rover engines are fine and will easily cover large mileages
Caution must be used with Flashlube or similar systems as excess dosing will severely damage oxygen sensors and catalytic convertors. In the past we have experimented fitting hardened valve seats at great expense to Vauxhalls, Nissan X Trails and Primeras along with Flashlube kits and all have suffered valve recession damage within 20k miles the Vauxhall Zafira in fewer than 12k miles
I must stress that not all cars are affected.
Valve Seat Recession Explained
Standard Petrol Engine
Under normal circumstances within a petrol engine during its induction cycle, a jet of liquid petrol in the form of a spray mist is injected from the petrol injector directly on to the inlet valve and into the cylinder thus having a cooling effect. Petrol contains lubricants and additives which reduce valve and valve seat recession wear under normal circumstances to a minimum. After combustion the spent gases are passed through the exhaust valves, these gases still contain some soot, additives and lubricants which protect the exhaust valves from receding and burning into the valve seat.
Due to the ever increasing cost of LPG and the unsuitability of most modern petrol engines from around 2006 onwards most now suffer from severe exhaust valve and valve seat recession when converted to run on LPG. This is caused by cheap and poor quality materials being used in the manufacture of the exhaust valves and seats, and also the discontinuation of Manually Adjustable Tappets, Self Adjusting Hydraulic Tappets and engines with VVT Variable Valve Timing.
In most modern multi-valve engines in a bid to reduce prices and ease of manufacture, the makers have opted for fixed clearance or solid tappets which cannot be adjusted without extensive work and often the removal of the cylinder head. These components and materials are fine when running on petrol only, I will explain in more detail below.
This is where the problems with valve seat recession starts, LPG once vaporised is a pure vapour and has no lubricating properties at all, this then passes through the inlet valves and into the cylinder where it is ignited by the spark plugs, combustion takes place and the hot spent gasses exit through the exhaust valves.
Because these gasses are very hot and contain no lubricants or additives they very slowly start to burn the valve face and valve seat of the exhaust valve away, this process (called recession) over time eventually causes the valve to recede in to its seat eventually reducing the valve or tappet clearance to zero. Once this has happened it is only a matter of a few miles before the valve head starts to disintegrate causing loss of compression and misfire. This will also lead to catalytic converter failure if the vehicle continues to be driven with misfires by way off unburnt fuel passing through the exhaust system to the catalytic convertor.
On some cars such as:
All V6 Jaguar / Ford Engines
All Freelander 2's
All V8 Discovery 3's
All V8 Range Rover Sports with super-charged and normally aspirated engines
All V8 Range Rovers manufactured after 2006 with super-charged and normally aspirated engines All the above Land-Rovers now use Ford engines.
Also most Fords
All Vauxhalls after 2006
Subaru, Hondas, Toyotas, Lexus and Nissans can suffer in less than 10,000 miles, even with lubrication systems such as Flashlube fitted these oil injection systems help a little but will not prevent wear entirely.
Pre 2006 L322 Range Rovers with BMW engines and Older P38 4.0 and 4.6 V8 Rover engines are fine and will easily cover large mileages
Caution must be used with Flashlube or similar systems as excess dosing will severely damage oxygen sensors and catalytic convertors. In the past we have experimented fitting hardened valve seats at great expense to Vauxhalls, Nissan X Trails and Primeras along with Flashlube kits and all have suffered valve recession damage within 20k miles the Vauxhall Zafira in fewer than 12k miles
I must stress that not all cars are affected.
Pyr0Beast ::
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Galaxy ::
Galaxy za 7L porabe se bo najbolje omejiti med 1400 ali 1600 ccm motor in tja do 75kW, eventuelno 80kW, da boš prišel na porabo 7L/100km v povprečju z normalno vožnjo pri čemer govorimo o AC hitrosti do 120km/h. O šesti prestavi pa lahko zgolj sanjaš, ker se le ta šele dobro prijema pri bencinarjih.
Zakaj? Ker se boš brez truda vrtil pri porabi med 6 in 7L ali pa še celo nižje kar je pa odvisno od načina vožnje. Sicer pa je najbolje, da si preračunaš kaj se ti za določeno dobo bolj splača.
Malce poglej na http://www.spritmonitor.de/ kaj bi ustrezalo tvojim pogojem. Čeprav sam bi ti še vedno rekel, da si do 8k€ omisli rang avtomobila ibiza ali fabia z 1.9 TDI motorjem. Vložek za plin pa postavi na stran za morebitno okvaro turbine ali črpalke goriva.
Hvala ti za tale odgovor!
Kaj pa bi se splacalo predelat BMW 316i, letnik 2004, 1.8, 115KM na plin? Trenutno porablja tja do 8L/100km, kolko bi bila poraba po tem? Prebral sem da je do 10% visja. Torej bi bila realna poraba plina 9L/100km, kar bi bilo se vedno 50% ceneje, kot pa da bi se se naprej vozil na bencin. Na mesec bi naredil okoli 2kkm.. Bi se splacalo, glede na to, da bil sam avto darilo in ne bi imel zacetnih stroskov?
Valvoline ::
Galaxy za 7L porabe se bo najbolje omejiti med 1400 ali 1600 ccm motor in tja do 75kW, eventuelno 80kW, da boš prišel na porabo 7L/100km v povprečju z normalno vožnjo pri čemer govorimo o AC hitrosti do 120km/h. O šesti prestavi pa lahko zgolj sanjaš, ker se le ta šele dobro prijema pri bencinarjih.
Zakaj? Ker se boš brez truda vrtil pri porabi med 6 in 7L ali pa še celo nižje kar je pa odvisno od načina vožnje. Sicer pa je najbolje, da si preračunaš kaj se ti za določeno dobo bolj splača.
Malce poglej na http://www.spritmonitor.de/ kaj bi ustrezalo tvojim pogojem. Čeprav sam bi ti še vedno rekel, da si do 8k€ omisli rang avtomobila ibiza ali fabia z 1.9 TDI motorjem. Vložek za plin pa postavi na stran za morebitno okvaro turbine ali črpalke goriva.
Hvala ti za tale odgovor!
Kaj pa bi se splacalo predelat BMW 316i, letnik 2004, 1.8, 115KM na plin? Trenutno porablja tja do 8L/100km, kolko bi bila poraba po tem? Prebral sem da je do 10% visja. Torej bi bila realna poraba plina 9L/100km, kar bi bilo se vedno 50% ceneje, kot pa da bi se se naprej vozil na bencin. Na mesec bi naredil okoli 2kkm.. Bi se splacalo, glede na to, da bil sam avto darilo in ne bi imel zacetnih stroskov?
Blagor tebi če maš koga da ti kar podari bmw-ja 04 Te pa mu rajš povej da ti podari nekega tdi-ja pa se ne rabiš nič zajebavat. Tdi bo pil 5-6l nafte povprečno bencinar na plin pa 9-12l(+ bencin za štart in segrevanje mrzle mašine). Znesek je tam-tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Malajlo ::
Valvoline ::
Čak, čak. Kakšna meglica in hlajenje in mazanje ventilov pa naj bi bilo pri novih injection mašinah?
Zgornja stran ventila ne vidi bencina, razen če ga zliješ nekam v zračni filter.
Plin ne pride direkt v valj ker ne gre skozi bencinske injektorje,ampak pride skozi sesalni kolektor(sesalni ventilčki) skupaj z zrakom,pri vseh dosedajnih sistemih za plin monopoint in multipoint plin se vbrizguje skupaj z zrakom.
To je fotka sodobnega commonrail bencinca,ki pa mislim da ni najbolj primeren motor za predelavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
prtenjam ::
Kaj pa bi se splacalo predelat BMW 316i, letnik 2004, 1.8, 115KM na plin? Trenutno porablja tja do 8L/100km, kolko bi bila poraba po tem? Prebral sem da je do 10% visja.
Na to finto sem tudi jaz padel... Najprej sem se jezil, potem pa sem na tujih forumih videl, da je resnica pač drugačna... Porabo plina računaj večjo nekje med 15%-20% in ne samo 10% ;)
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si
https://mnet.si
Vikking ::
Malajo: pri teh novejših motorjih je bolj primeren direkten vbrizg tekočega plina. V bistvu popolnoma nadomesti bencinski sistem, je pa zadeva nova.
Galaxy: Najprej se odloči koliko časa boš imel vozilo, je vozilo redno vzdrževano, se mi splača investirat 1300€... Hitra računica ti bo pokazala da boš moral narediti vsaj 30k km, preden se ti povrne plinska naprava. Vprašaj se, je mogoče boljše da bencinarja prodam in kupim dizla. Vsekakor vozilo z lpg pri prodaji ne bo več vredno oz. se celo težje proda (predsodki ljudi glede lpg-ja pač).
Prtenjam: 10%-20% če je pravilno nastavljen. Kdor trdi da mu lpg-ja pije manj ali isto kot bencina laže, ali pa ima slabo nastavljeno in bo slej ko prej imel težave.
Galaxy: Najprej se odloči koliko časa boš imel vozilo, je vozilo redno vzdrževano, se mi splača investirat 1300€... Hitra računica ti bo pokazala da boš moral narediti vsaj 30k km, preden se ti povrne plinska naprava. Vprašaj se, je mogoče boljše da bencinarja prodam in kupim dizla. Vsekakor vozilo z lpg pri prodaji ne bo več vredno oz. se celo težje proda (predsodki ljudi glede lpg-ja pač).
Prtenjam: 10%-20% če je pravilno nastavljen. Kdor trdi da mu lpg-ja pije manj ali isto kot bencina laže, ali pa ima slabo nastavljeno in bo slej ko prej imel težave.
Borut5 ::
Lp!
ko navajate takšne večje porabe bi prosim bilo dobro da še navedete način vožnje
in sistem kateri imate vgrajen.Ne pa da trosite buče!
ko navajate takšne večje porabe bi prosim bilo dobro da še navedete način vožnje
in sistem kateri imate vgrajen.Ne pa da trosite buče!
Vikking ::
Lp!
ko navajate takšne večje porabe bi prosim bilo dobro da še navedete način vožnje
in sistem kateri imate vgrajen.Ne pa da trosite buče!
Pa ti povej zakaj temu ni tako.
energijska gostota propana je cca. 0.54 kg/l
energijska gostota bencina pa 0.74kg/l
Sploh ni odvisno od načina vožnje. Vedno bo nekje med 10% in 20% večja poraba plina kot bencina. Lahko se voziš s porabo bencina 10l/100km pa bo poraba plina 12l/100km. Lahko voziš dinamično pa bo poraba 20l/100km bencina, zato pa bo poraba plina 24l/100km.
Za isto delo porabiš več propana kot bencina. Pri optimalnih nastavitvah, da ne pride do klenkajnja zaradi prerevne mešanice.
Poglej jaz imam plinski sistem, govorim skozi o LPG-ju, vbrizgavanju plinaste faze v motor (kar je tudi najbolj razširjen sistem v Sloveniji).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Pyr0Beast ::
Jup. Zajebite proizvajalce ki se lažejo o porabi !
Poraba plina je večja zaradi njegove nižje kalorične vrednosti.
Poraba plina je večja zaradi njegove nižje kalorične vrednosti.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Buggy ::
eni so pac naivni in radi verjamejo buckam, ki jih natrosijo razni komercialisti :D
smeha za znoret...iz nic ni nic :D
@borut5: lahko poves kdo te prepricuje, da bos imel isto porabo plina kot bencina? Bi bilo dobro vedeti kdo je tako kredibilen :D
smeha za znoret...iz nic ni nic :D
@borut5: lahko poves kdo te prepricuje, da bos imel isto porabo plina kot bencina? Bi bilo dobro vedeti kdo je tako kredibilen :D
Borut5 ::
ja govorijo marsikaj celo o max 0,5l+ zavoli sistem hehe in ni bil komercialist ..
a potem vsi sistemi isto pijejo?
in ni odvisno sistema?
verjamem 1 liter več za 1.4 motor
2 litra več pa ne verjamem.Mogoče kaka 2.0 mašina ja..
torej zdaj lahko računam 8l-10l porabe?
a potem vsi sistemi isto pijejo?
in ni odvisno sistema?
verjamem 1 liter več za 1.4 motor
2 litra več pa ne verjamem.Mogoče kaka 2.0 mašina ja..
torej zdaj lahko računam 8l-10l porabe?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Borut5 ()
Vikking ::
Jup. Zajebite proizvajalce ki se lažejo o porabi !
Poraba plina je večja zaradi njegove nižje kalorične vrednosti.
Kalorična vrednost plina je višja od bencina. 46MJ/kg plin, 43MJ/kg bencin. Prav tako oktansko število je višje pri plinu kot bencinu. Energijska gostota plina pa je veliko nižja, ki je tudi razlog da vozilo porabi več plina za isto delo.
ja govorijo marsikaj celo o max 0,5l+ zavoli sistem hehe in ni bil komercialist ..
a potem vsi sistemi isto pijejo?
in ni odvisno sistema?
verjamem 1 liter več za 1.4 motor
2 litra več pa ne verjamem.Mogoče kaka 2.0 mašina ja..
torej zdaj lahko računam 8l-10l porabe?
Mogče ti matematika ne štima? če tvoj motor porabi povprečno 5l/100km bencina potem bo poraba plina 5,5-6l/100km plina. Mogoče si spregledal a vseskozi govorimo 10%-20% (PROCENTIH) višji porabi plina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Borut5 ::
Jup. Zajebite proizvajalce ki se lažejo o porabi !
Poraba plina je večja zaradi njegove nižje kalorične vrednosti.
Kalorična vrednost plina je višja od bencina. 46MJ/kg plin, 43MJ/kg bencin. Prav tako oktansko število je višje pri plinu kot bencinu. Energijska gostota plina pa je veliko nižja, ki je tudi razlog da vozilo porabi več plina za isto delo.
Mogče ti matematika ne štima? če tvoj motor porabi povprečno 5l/100km bencina potem bo poraba plina 5,5-6l/100km plina. Mogoče si spregledal a vseskozi govorimo 10%-20% (PROCENTIH) višji porabi plina.
to ni tako hudo,
bolj me moti nevedbe oh in joh in za mene še vedno kvasite nekateri buče
pismena navedba trditev se piše takole:
bencinska poraba 8,5 l/100 km,
plinska poraba 9, 8 l/100 km),
strošek vgradnje 1400€
Buggy kje sem napisal, da bo pri meni ista poraba?Še ena buča!
Se zgolj informiram, kaj imate na izkušnje za povedati..
In ni treba zaradi tega ,ker nimam veliko znanja skakati v zrak!(Nekateri)
Borut5 ::
Buggy ::
Buggy kje sem napisal, da bo pri meni ista poraba?Še ena buča!
Se zgolj informiram, kaj imate na izkušnje za povedati..
In ni treba zaradi tega ,ker nimam veliko znanja skakati v zrak!(Nekateri)
nihce ne skace v zrak in ce prav berem si ti zacel z nekim bucam ko je govora o 10-20% vecji porabi plina naprav bencinu.
Jaz osebno se celo malce bolj neprizanesljiv in racunam na 20% porabo ko delam financno projekcijo ali se mi splaca ali ne. Kot morda ves so sistemi lahko razlicno (dobro) nastavljeni in tudi kvaliteta plina samega lahko mocno varira, kar se odraza seveda pri porabi. Biti kasneje pozitivno presenecen je bolje kot biti razocaran :D
Za turbo bencinske motorje je plinska mesanica se za malenkost bolj bogata kot pri atmosfercih in ce racunas, da bo poraba primerljiva z bencinom se pac ze v startu motis oz. bo sistem verjetno nastavljen neoptimalno ali pa imas avto s tako porabo, da ti ze rezim voznje naredi veliko razliko, ki jo lahko potem neupraviceno pripisujes eni ali drugi varianti.
Skratka ce se ti zdi 10-20% vecja poraba plina tako velika, da si se oglasil, potem bi rekel da so te tisti s katerimi si se pogovarjal slabo informirali...ali je bilo to zavestno ali ne pa sam ves :D
Buggy ::
ce te konkretno zanima za tvoj motor/avto pa lahko sam naredis primerjavo recimo na tej strani
primer: Saab 2.0T sicer relativno malo stevilo vzorcev za naresti zakljucek a vseeno (bolj natancno glej tiste z vec vpisi - modre ikone):
LPG: http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
Count Fuel type min ? max
18 LPG 8,52 11,41 13,55
Gasoline: http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
Count Fuel type min ? max
16 Gasoline 7,90 9,87 12,49
pa veliko srece pri odlocitvi.
primer: Saab 2.0T sicer relativno malo stevilo vzorcev za naresti zakljucek a vseeno (bolj natancno glej tiste z vec vpisi - modre ikone):
LPG: http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
Count Fuel type min ? max
18 LPG 8,52 11,41 13,55
Gasoline: http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
Count Fuel type min ? max
16 Gasoline 7,90 9,87 12,49
pa veliko srece pri odlocitvi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
figula ::
Ne vem, kaj vse ste že pogovarjali v tej temi, mogoče bo komu koristila najina izkušnja.
Po treh letih in cca 65.000 km vožnje na plin, je najina Opel Astra G 1,6 2006 motor z16xep znova samo bencinar.
Ob montaži (Plinex) je bilo nekaj neprijetnosti s pravilno nastavitvijo računalnika in je avto cukal pod nizkimi obrati. Ko so to uredili, so po 14 mesecih vožnje na drugem pooblaščenem servisu Plinexa ugotovili, da bi bilo pametno namestiti dodatno mazanje ventilov in so ga dodali (očitno prepozno ali pa še bolj verjetno – ni imelo haska).
Vse je bilo nekako OK do pred kratkim, ko so se začele pojavljati težave pri hladnem motorju in vožnji v klanec. Avtu je zmanjkovalo moči, kmalu je imel iste težave tudi pri vožnji po ravnem s segretim motorjem.
Iskalo se je vse sorte napak, naredili so se razni posegi za izboljšanje: zamenjali smo sesalni kolektor z loputami in ventilom, zamenjali svečke in bencinski filter, senzor temperature, očiščen je bil ERG ventil, ….
Končna diagnoza je bila (po obisku 4 servisov v 3 mesecih) – skurjeni sedeži ventilov.
Potrebna je bila zamenjava sedežev ventilov in popravilo glave motorja.
Zdaj po demontaži plinske napeljave avto deluje b.p.
Informacije, s katerimi sedaj razpolagajo strokovne avto/plin službe so, da motorji s kompresijo, večjo kot 11, niso primerni za naknadno vgradnjo plina.
Po treh letih in cca 65.000 km vožnje na plin, je najina Opel Astra G 1,6 2006 motor z16xep znova samo bencinar.
Ob montaži (Plinex) je bilo nekaj neprijetnosti s pravilno nastavitvijo računalnika in je avto cukal pod nizkimi obrati. Ko so to uredili, so po 14 mesecih vožnje na drugem pooblaščenem servisu Plinexa ugotovili, da bi bilo pametno namestiti dodatno mazanje ventilov in so ga dodali (očitno prepozno ali pa še bolj verjetno – ni imelo haska).
Vse je bilo nekako OK do pred kratkim, ko so se začele pojavljati težave pri hladnem motorju in vožnji v klanec. Avtu je zmanjkovalo moči, kmalu je imel iste težave tudi pri vožnji po ravnem s segretim motorjem.
Iskalo se je vse sorte napak, naredili so se razni posegi za izboljšanje: zamenjali smo sesalni kolektor z loputami in ventilom, zamenjali svečke in bencinski filter, senzor temperature, očiščen je bil ERG ventil, ….
Končna diagnoza je bila (po obisku 4 servisov v 3 mesecih) – skurjeni sedeži ventilov.
Potrebna je bila zamenjava sedežev ventilov in popravilo glave motorja.
Zdaj po demontaži plinske napeljave avto deluje b.p.
Informacije, s katerimi sedaj razpolagajo strokovne avto/plin službe so, da motorji s kompresijo, večjo kot 11, niso primerni za naknadno vgradnjo plina.
Valvoline ::
Za predelavo so najbolj primerni standardni partizanski 8 ventilski mlinčki. 16 in več ventilski so zajeb zarad premajhnih dimenzij ventilov in njihovo občutljivost na temperaturo.
p.s. mislim da se da dobiti novih ventilov iz specijalnih litin za brezhibno delovanje na plin,ampak to vse skp zopet preveč stane.
p.s. mislim da se da dobiti novih ventilov iz specijalnih litin za brezhibno delovanje na plin,ampak to vse skp zopet preveč stane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Big_Al ::
Opli z motorji Z16XEP/Z16XER in Z16XE1 so po spodji listi od PRINS-a neprimerni za vgradnjo LPG-ja ravno zaradi "Excessive wear of valves/seats". Sam imam 2,5L/6cil BMW na plin že skoraj dve leti in cca 40k kilometrov, poraba je za 1L višja kot na bencinu kar znese cca 10% - zaenkrat brez večjih težav.
http://www.autogas-umruesten.com/news/i...
http://www.autogas-umruesten.com/news/i...
WarpedGone ::
Žal 40k ni niti polovica od tega, čemur PRINS pravi "Low Mileage".
Na drugi strani pa zgleda da vsaj prins nima zabeleženih problemov s predelevamai BMW mašin.
Na drugi strani pa zgleda da vsaj prins nima zabeleženih problemov s predelevamai BMW mašin.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Torej pod črto plin uničuje mašine tako kot vsa ostala bio in eko goriva.
Oktani gor ali dol. Zgleda da so neuporabni
Oktani gor ali dol. Zgleda da so neuporabni
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Uničuje mašine, ki imajo za sabo 100 let prilagajanja/izkoriščanja bencina kot gorivo. Ni presenečenja.
Da se narest mašino, ki bo na plin delala čist b.p. ampak ta mašina se ne bo prodajala kot bencinc ampak namenska zadeva.
Da se narest mašino, ki bo na plin delala čist b.p. ampak ta mašina se ne bo prodajala kot bencinc ampak namenska zadeva.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Očitno mašine niso tako 'večnamenske' glede goriv
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44572 (31964) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9983 (6790) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12363 (5737) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4374 (1145) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6814 (6266) | Buggy |