» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
18 / 56
»»

Pyr0Beast ::

TribesMan je izjavil:

Zakaj pa bi tiščal notri 90 barov?


A je kdo reku da se bo po teh injektorjih pretakal avtoplin ? :P



Nič. Zgleda da bo treba common rail sistem dobit nekje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

fr33sat ::

valvoline
Po mojem si mislil, da IZGUBI 10% na moči? Vsaj kolikor sem se jaz pozanimal, ampak me kaj preveč ne ganeker odkar nimam Bravota in imam družino je potovalna hitrost itak padla na 140 km/h (avtocesta). Pri današnjih kaznih bi potrebovali gorivo, da nekatere mrcine zgubijo 50% na hitrosti hehe.

Brane2 ::

fr33sat:

mešaš LPG in CNG.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Pyr0Beast ::

Metan IMO ne bo dodal dodatne moči če ne boš prilagodil vžiga

+ Vsa dodatna moč bi prišla v poštev če lavfaš WOT

Ali pa da zbijaš botato mešanico pri WOT in delaš revno pri delno odprti zadevi
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

CNG mi je všeč, ker kup stvari odpade. Benz tank lahko enostavno snameš dol, ker problemov z uparjanjem ni.

Tudi ni iskanja prednosti in slabosti med vbrizgom plinaste ali mokre faze.

So pa problemi z rezervoarji. So zelo dragi, ker se CNG skaldišči komprimiran in ne utekočinjen, zato morajo vzdržati ogromne pritiske, pa izbire oblik praktično ni- na voljo so samo cilindri. Pa še omejeno življenjsko dobo imajo. Ko ta mine, tank moraš menjati. Pa še vsake toliko jih je baje treba atestirat. Pa po generacijah se razlikujejo.

Tretja generacija ( alu tank + carbon fiber liner ) je bla že nekako spodobna, samo rateana je bila za samo 10 let ali nekaj takega. Pa zelo občutljiva na udarce. Če z malo močnejšim udarcem s kakim kladivom zjebeš carbon fiber ovoj, rezervoar postane nevaren.

Pa glede na volumen tistega valja in njegovo ceno ( 1k€) izpade da rabiš vsaj 3k€ za tanke...
On the journey of life, I chose the psycho path.

-valvoline- ::

10 let je standardna garantirana življenska doba LPG in CNG rezervoarjev tak da glede tega ni nobene razlike.Po 10ih letih je potrebno rezervoarje zopet atestirat,vizualni,strukturni in kompresijski test izpravnosti,če so izpravni in izpolnjujejo normative se uporabno dovoljenje-atest spet podaljša za 10 let. Če se za CNG uporablja alu+carbon ni razlogov da tank ne bi zdržal par desetletij seveda z rednim preverjanjem na vsakih 5-10 let.
p.s.
V Srbiji so že na voljo kompletni sistemi z 2-3 rezervoarja ki skupaj zberejo cca 25-30kg metana za 1200-1300e z montažo vred. Baje tam taksisti množično kupujejo bencince in jih predelujejo na metan ker se njim pa res splača. V Bolgariji je tudi dost tega,se spomnim k sem tja bil na dopustu da kar precej bencinskih črpalk so imel metan na voljo.LPG pa skoraj vsaka črpalka.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Zakaj ni nikjer odprtega sistema ?

Natankaš plin ko vodo. Samo da je dobro izoliran pa ni problema. Zakaj mora biti vse to sr*nje pod tlakom

Pač skuriš tisto kar je viška pa te potem pride še vedno ceneje kakor tistih 3k€ za tanke
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

Pyr0Beast je izjavil:

Zakaj ni nikjer odprtega sistema ?

Natankaš plin ko vodo. Samo da je dobro izoliran pa ni problema. Zakaj mora biti vse to sr*nje pod tlakom

Pač skuriš tisto kar je viška pa te potem pride še vedno ceneje kakor tistih 3k€ za tanke

Zato ker je 1 kg metana dejansko 1m3 prostornine(al pa več ne vem natančno). Tak da če ni stisnjen kot gorivo za avto je neuporaben.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Kaj boš stiskal. Saj ga lahko ohladiš. Tko kot je ohlajen bencin. Pa se nobeden ne buni zaradi tega. Sej ti bencin na sobni temperaturi lepo izhlapeva in te lepo zagifta ali vsaj zadene če pustiš flašo v sobi odprto.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

http://www.cngprices.com/
CNG črpalke po svetu in trenutne cene. Odličen link.

Malajlo ::

Metan ima vrelišče pri -160oC. Ne vem, kako boš to držal na hladnem...

160 litrov CNG pri okoli 220 bar je na pumpi 27 kg (tudi po plinski enačbi sem dobil podobno cifro, ko sem računal, kaj naj naredim z avtom, ki ima CNG že serijsko). V Avstriji to znese 25 EUR. Prevoženih pa dobrih 500 km po mestu. Pri porabi 10l bencina na 100km (hja, kontejner z imenom Multipla ima pri 130km/h ogromen upor) je bilanca odlična. Še dizel bi me več koštal.
Moč motorja pade za okoli 10%, ampak ne porajtaš.
Pumpo pa končno dobim v LJ. :D

Pyr0Beast ::

Dewarca ftw. Samo malo večja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

Vožnja na metan je daleč najcenejša(no ja z tam-tam z cvičkom) xD. Nemci mislim da imajo že neke predelovalne obrate kjer se iz smeti proizvaja metan in to v ogromnih količinah. Čista ekološka zmaga. Metan se v zemlji samodejno obnavlja,zalog je baje tolko a lahko če bi vsa avta na svetu predelal na metan fural v naslednjih 500 let.Torej veliko boljša alternativa kot električni avtomobil. Vsaj za naslednjih 50-100 let.

WarpedGone ::

Koliko košta nafta skuhana iz metana?
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane2 ::

No, ni 2x za reč, da se bo našel kdo, ki bo skombiniral oboje.

Da bš imel namesto akujev metanski tank in tak ali drugačen generator elektrike iz metana ( gorilna celica, turbina etc )...
On the journey of life, I chose the psycho path.

-valvoline- ::

Težave pri električnem avtu in avtu na CNG so podobne,največji zajeb je zahtevana dodatna prostornina in teža za shranjevanje energije za pogon. Z tem da je pri električnem avtomobilu *shranjevalnik energije* tj baterije X krat dražji kot plinske bombe za CNG. Pa še čas filanja je zagotovo zmaga za CNG,in dejstvo da se avto predela z realtivno majhnim posegom in spremembam na obstoječi bencinski tehnologiji.

Brane2 ::

Ampak električni avto bo lahko nekaj prišparal pri teži in volumnu motorja in menjalnika, pa manjši tank bo rabil zaradi ( domnevno) višjega izkoristka motorja+ pretvornika.
On the journey of life, I chose the psycho path.

WarpedGone ::

Doler so na razpolago samo cilindrični tanki je stvar v štartu neprimerna za prime-time.
Pravi električni avtomobili bodo imeli po dva prtljažnika - spredaj in zadaj. Ko bo to mal bol razširjeno dejestvo bo samo en prtljažnik največja praktična pomanjkljost ICE avtomobilov, ne glede na energent.

Js bi že bil na plinu/bencinu, če to nebi pomenilo nujno visenje na pumpi vsak drugi dan.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Cena je odločilni faktor. Če bodo naredil pocen baterije=poceni EV potem zagotovo je električni avto zmagal.Zdele trenutno so EV za 2x dražji kot bencinarji čeprav so že itak davčno subvencionirani,tak da za zdaj ne kaže dobr.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Ko smo že pri CNG VW mislim da razvija šasijo(spodnji ojačan) konstrukcijski del ki so v bistvu votli profili da bi se to izkoristilo kot rezervoar za ene 30kg CNGja seveda bo tole pravilno dimenzionirano.
Za bodočega bifuel passata če se ne motim. Odličen projekt.

WarpedGone ::

Ja, ti boš EV kupu ko bo cenejši kot 20 let star audi na cviček. Nisi merodajen.

Ampak električni avto bo lahko nekaj prišparal pri teži in volumnu motorja in menjalnika, pa manjši tank bo rabil zaradi ( domnevno) višjega izkoristka motorja+ pretvornika.

Neki je teorija, neki druzga pa praksa.

No, ni 2x za reč, da se bo našel kdo, ki bo skombiniral oboje.
Da bš imel namesto akujev metanski tank in tak ali drugačen generator elektrike iz metana ( gorilna celica, turbina etc )...

V teoriji dela, v praksi pa je natanko enak problem kot z bencinom. Turbina je še vedno v velikosti garaže in hrupnosti avijona.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane2 ::

Ampak gorilna celica bi znala biti bolj izvedljiva od tiste za alkohol itd.

Metan je uniformen.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Pyr0Beast ::

Metan lahko spokaš notri v gume. Pa na začetku furaš s 10 bari, proti koncu pa s 1nim etc.

-valvoline- je izjavil:

Vožnja na metan je daleč najcenejša(no ja z tam-tam z cvičkom) xD. Nemci mislim da imajo že neke predelovalne obrate kjer se iz smeti proizvaja metan in to v ogromnih količinah. Čista ekološka zmaga. Metan se v zemlji samodejno obnavlja,zalog je baje tolko a lahko če bi vsa avta na svetu predelal na metan fural v naslednjih 500 let.Torej veliko boljša alternativa kot električni avtomobil. Vsaj za naslednjih 50-100 let.


Fajn podkurjeno z kešom nabranim iz ekološkim taks. Ja. Poceni. Kokr za koga.

WarpedGone je izjavil:

Doler so na razpolago samo cilindrični tanki je stvar v štartu neprimerna za prime-time.
Pravi električni avtomobili bodo imeli po dva prtljažnika - spredaj in zadaj. Ko bo to mal bol razširjeno dejestvo bo samo en prtljažnik največja praktična pomanjkljost ICE avtomobilov, ne glede na energent.

Js bi že bil na plinu/bencinu, če to nebi pomenilo nujno visenje na pumpi vsak drugi dan.



Kaj boš pa z dvemi prtljažniki če nimaš dosega ? Še eno šteko baterij not fliknil ? :P

ICE pač naredi karavan al pa SUV oz Pickup če to hoče. Najmanjši problem. Pač porine tisti motor naprej pa imaš zadaj prostora kokr hočeš

(Sicer pa trenutno stanje električnih avtovčkov bolj kaže v smer miniaturnih skropucal kakor limuzin)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

_IKE_ ::

Kje pa je možno dobiti CNG ( razen že omenjene pumpe v lj )?

WarpedGone ::

Kaj boš pa z dvemi prtljažniki če nimaš dosega ?

520km postaja počasi Dovolj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

za na morje ?
not really
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

za njivo orat tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

EV je čist cool za po mestu. 100km je dovolj. Za kaj več pa ne. Sploh pa ker se filajo hudo počasi.

Pyr0Beast ::

90% EV-jev bo imelo dosega 200km ali manj, 2 prtljažnika gor ali dol. Baterije so drage. Ni kaj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

umexteacher ::

Mogoče kdo ve, če se da priti do plinskega računalnika preko obd2 vhoda na avtu (tega imam namreč že kupljenega)? Ali gre samo preko onega smešnega, ki je pri plinskem računalniku pod havbo?

Pyr0Beast ::

plinski komp ma svojga afaik
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Pri enih se da AFAIK. To pri tistih, ki so za CAN vodilo po novem standardu in ki to možnost eksplicitno imajo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Buggy ::

kot je meni znano vsi sistemi delujejo neodvisno od main ECU-ja. Bi rekel da preko ODB-ja nimas kaj praskat.

Brane2 ::

Delujejo neodvisno ampak CAN standard pač omogoča vsakemu nodeu, da se pač pojavi gor in plinski comp se tam pojavi kot pač novi node.

AFAIK.
On the journey of life, I chose the psycho path.

umexteacher ::

No kupil sem poceni elm327 obd2 na usb in bi rad prišel na tartarini CPU. Je potrebno kaj extra nastavit? Je pa sistem iz leta 2006 kjer si bojda rabil tud nekakšen identifikacijski usb. Če kdo ve kaj več, se toplo priporočam, tudi plačam, ker me stvar hebe že dve leti (pozimi). Serviserji pa...no comment. Imam slike vsega, če kaj pomaga.

umexteacher ::

Obstajajo mogoče kje kakšna navodila, opis, karkoli ???

Borut5 ::

Lp!
Nameravam vgraditi avtoplinski sitem za fiat punto grande 1.4 8v:)
izbiram med sistemoma Zavoli in G1.
zavoli ima hlajenje ventilov
G1 nima so mogoče kakšne izkušnje glede tega mazanja?
Saj naj bi bil plin bl suh od bencina.
Oba staneta isto 1390€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut5 ()

Malajlo ::

Omg... Ce dobis naprednejsega za isto ceno, valjda vzames slabsega...
Fiatove masine sicer nimajo tezav z mazanjem. VW pa to rabijo.
Aja, hlajenje ni isto kot mazanje. Celo dvomim, da bi kdo prodajal hlajenje(!) ventilov. Zakaj bi jih sploh hladil? In sploh, se bo izplacala investicija pri tem mlincku?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

Vikking ::

Malajlo je izjavil:


Fiatove masine sicer nimajo tezav z mazanjem. VW pa to rabijo.

ti to resno???

Mehansko mazanje ventilov se da vgradit na katerikoli sistem.

Valvoline ::

Kolk plina papca 1.8T na 100? Al ti zjutraj vžge takoj na plin če držiš pritisnjen knof za plin/benz?

Malajlo ::

ja, se da, ampak Fiat ima (menda) drugačno litino za ventile.
Vsaj tako mi je povedal lastnik bolj znane firme, ki se ukvarja z vgradnjo.

Pyr0Beast ::

Vprašaj na fiat. Ne na plinarje
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Valvoline je izjavil:

Kolk plina papca 1.8T na 100? Al ti zjutraj vžge takoj na plin če držiš pritisnjen knof za plin/benz?


med 11-12l/100km, neke normalne mešane vožnje.

Vozilo ni v garaži, zato pozimi tudi ne poskušam. Poleti pa 100m, pa preklopi na plin. Vsekakor ne bi rad predčasno menjal bencinske črpalke, ker bi vozilo vžigal na ta način.

Strošek za mazanje je minimalen. Govorim za mehansko mazanje 5l olja stane 90€. Samo mazanje se nastavi, da na vsaki 50l porabljenega plina, porabi 50ml olja. Se pravi če avto porabi 10l plina/100km potem je poraba olja za mazanje ventilov 1l/10.000km (kar nas stane 18€).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Malajlo ::

Pyr0Beast je izjavil:

Vprašaj na fiat. Ne na plinarje

Imam tovarniško že CNG, pa ne rabim nič dolivati ali kontrolirati. Pa za LPG v navodilih tudi nič ne piše. Razen klasičnih tekočin, kot so olje, voda, bremz/servo tekočin, pa za pranje šip. Šlaufka pa v glavo tudi nisem nikjer opazil.
Po vsej verjetnosti gre spet za primer šalabajzerstva Italijanov, ki niti navodil ne znajo spisati ;)
Seveda pa obstaja verjetnoat, da imajo tako zanič zesnenje, da skozi teflone priteče dovolj. Ampak potem bi mi moralo že zmanjkati olja, ne pa da ga dober deci požre.

kakšno zvezo ima bencinska črpalka in poganjanje neogretega motorja z nepredgretim plinom? Kaj vam to prodajajo?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

Vikking ::

Malajlo je izjavil:

Šlaufka pa v glavo tudi nisem nikjer opazil.
Po vsej verjetnosti gre spet za primer šalabajzerstva Italijanov, ki niti navodil ne znajo spisati ;)
Seveda pa obstaja verjetnoat, da imajo tako zanič zesnenje, da skozi teflone priteče dovolj. Ampak potem bi mi moralo že zmanjkati olja, ne pa da ga dober deci požre.

kakšno zvezo ima bencinska črpalka in poganjanje neogretega motorja z nepredgretim plinom? Kaj vam to prodajajo?!


Cev za mazanje ventilov je napeljana v sesalni kolektor in ne v glavo motorja.

Kaj mi prodajajo? nasvet mehanika ki mu popolnoma zaupam, zato sem poslušal njegov nasvet glede bencinske pumpe.

Malajlo ::

Tole z bencinsko pumpo nekje v zadnjem koncu avta in agregatom takoj za prednjimi lučmi bom pa moral raziskat.
In sicer, od kod bi pa olje teklo v kolektor? Iz karterja direkt? Ali bi mogoče moral imeti kakšno posodico posebaj za mazanje ventilov (kar menda celo res je)?
Ampak kake veze ma bencinska pumpa s plinom... ???

Vikking ::

Da, posodica za mazanje ventilov je posebej, jaz jo imam pri levi luči, je pa pokrita s plastiko in je neopazna. cevka je napeljana v sesalni kolektor preden s ta razdeli. Vakuum pa poskrbi da potegne olje v sesalni kolektor. Z ventilom na posodici pa doziraš količino olja. Ki se najprej nastavi na kapljice (mislim da 1 kaplica vsaki 5s). Nato pa se doziranje povečuje ali zmanjšuje da prideš na 50ml/50l plina. Poraba olja variva poleti in pozimi. Se pravi pozimi je potrebno malenkost odpreti.

Govorima o tem, da se vozilo prižge z držanjem tipke s plinom, z vžigom vozila mislim da zalavfa tudi bencinska pumpa. Če je sistem narejen tako da sam preklopi, ko je dovolj toplo potem tako naj bo. govorima o 2km vožnje na bencin ko vozilo celo noč stoji zunaj, ko je minus. Dokler ima hladilna tekočina vsaj 60c bo potrebno le nekaj metrov vožnje da preklopi na plin.

Če te zanima, lahko jutri tudi prilimam kakšno slikco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Pyr0Beast ::

Mašina tudi diha preko odduška :)

Imaš tam več hlapov olja kakor jih potrebuješ, hehe
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SkIDiver ::

Oddušek oljnih hlapov, ki je speljan v sesalni kolektor očitno ne zadosti potrebam pri plinu. Slišal tudi že iz prve roke, da so šli ventili na bencinarjih s plinom.

Pyr0Beast ::

in kako to zgleda ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
««
18 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338233 (25625) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068795 (5602) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911398 (4772) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124178 (949) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216552 (6004) Buggy

Več podobnih tem