Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
Valvoline ::
Brane2 ::
Vse novo. Kolk računajo za roke, ne vem. Me ni zanimalo.
Domnevam, da več ko EUR300
Domnevam, da več ko EUR300
On the journey of life, I chose the psycho path.
Valvoline ::
Vse novo. Kolk računajo za roke, ne vem. Me ni zanimalo.
Domnevam, da več ko EUR300
Čak,a si dal 500e sam za dele al to skp z montažo.
btw če ti za komplet predelan avto računajo 1200e,deli so 500e,to pomen da je sama montaža 700e :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Brane2 ::
Vse novo. Kolk računajo za roke, ne vem. Me ni zanimalo.
Domnevam, da več ko EUR300
Čak,a si dal 500e sam za dele al to skp z montažo.
btw če ti za komplet predelan avto računajo 1200e,deli so 500e,to pomen da je sama montaža 700e :)
NIsem "dal" še ničesar. Poslal sem se na šnelkurs montaže. Dobil sem cenike opreme. To je vse. Montaža je pač kolikor jo sam zaračunaš.
On the journey of life, I chose the psycho path.
WarpedGone ::
@brane:
Tale šnelkurs ti je dal kak certifikat al je to bol tko, da ti veš da veš?
Na LPP se ti pa pol v fris smeji :|
Tale šnelkurs ti je dal kak certifikat al je to bol tko, da ti veš da veš?
Na LPP se ti pa pol v fris smeji :|
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane2 ::
Dobim certifikat.
No, v bistvu dobim certifikat po strokovnem pregledu prve samostojne montaže.
Kar bo moj avto.
Pa v bistvu dobi certifikat moja firma AFAIK, ne jaz osebno.
No, v bistvu dobim certifikat po strokovnem pregledu prve samostojne montaže.
Kar bo moj avto.
Pa v bistvu dobi certifikat moja firma AFAIK, ne jaz osebno.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Valvoline ::
Jaz tut ne verjamem da DIY lahka atestiraš.Še posebej ne za avtoplinske sisteme. Vsekakor je dobr da maš novih delov,predvidevam iz generalnega zastopnika za določeno podjetje. saj ti on mora za vsak posamezen del priložit papirje(še posebej velja za plinsko bombo ki je btw uporabna max 10 let i jo potem morš menjat).
Brane2 ::
Vsi deli, ki jih dobiš, imajo že svoj certifikat, ki ga priložiš.
Na tebi je, da vdelaš atestirane cevi, stestiraš plinoprepustnost ( milnica in/ali poseben merilnik) in priložiš svoj certifikat monterja.
Na tebi je, da vdelaš atestirane cevi, stestiraš plinoprepustnost ( milnica in/ali poseben merilnik) in priložiš svoj certifikat monterja.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Boeing ::
Mater, če bi se ravnal po postih nekaterih pametnjakovičev tukaj, bi se še zdaj vozil na premog in jedel z leseno žlico... ker se očitno nič drugega ne izplača...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
oldguy ::
Ko zmanjka argumentov,se prične z bluzenjem....
Kaj pa primerjaš bencin pa dizel. Če imaš dizla, si ga plačal in predelava ne pride v poštev. Če imaš bencinca, je pa tehtanje možnosti že nekako smiselno.
Da ne govorimo o bluzenjih o Golfu dva na cviček - ta te je itak diskvalificiral iz debate "by default"...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Beli_Zajcek ::
Bluziš samo ti Valvoline. Kar se tvoje montaže tiče mi dol visi koliko podjetja računajo, kar sem ti že poskušal vbiti v glavo. Vse kar je važno je, če se investicija zame splača. Koliko bo podjetje zaslužilo mi je popolnoma vseeno. In če zasluži 700-800EUR me sploh ne briga, če se zame še vedno splača. Saj trolaš tudi po "ekonomskih" temah pa tam izkažeš ravno tolikšno mero inteligence in pameti kot tukaj. Določene stvari so očitno preveč zapletene, da bi jih razumel. Hvala bogu te to ne zaustavi, da ne bi komentiral.
Valvoline ::
haha,kaj si jezn da so te faj oskubil :)
No ja,itak si investicijo že povrnil ane,tak da ni panike.
No ja,itak si investicijo že povrnil ane,tak da ni panike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
joze28 ::
Beli Zajcek +1
ni kaj dodati, če imate eni(ali prijatelji, znanci) slabe izkušnje z monterji napeljav, še ne pomeni da so vsi monterji slabi.
Res pa je da v SLO lahko dobre monterje prešteješ na prste ene roke. Vgradnja za 2kEUR je nateg.
Homologacija "plina" je na LPP 2x dražja kot pri konkurenci.
ni kaj dodati, če imate eni(ali prijatelji, znanci) slabe izkušnje z monterji napeljav, še ne pomeni da so vsi monterji slabi.
Res pa je da v SLO lahko dobre monterje prešteješ na prste ene roke. Vgradnja za 2kEUR je nateg.
Homologacija "plina" je na LPP 2x dražja kot pri konkurenci.
_IKE_ ::
Bi bili sodelujoči v tej tem pripravljeni zapisati sledeče :
Kakšen avto vozijo (model, letnik in KW)?
Kakšno napravo imajo vgrajeno( cena vgradnje in pri kom so jo vgradili ) ?
Kakšen avto vozijo (model, letnik in KW)?
Kakšno napravo imajo vgrajeno( cena vgradnje in pri kom so jo vgradili ) ?
Beli_Zajcek ::
Volvo S40 letnik 99, 85KW; G-1 d.o.o. naprava (pri njih tudi vgradil), skupaj s homologacijo : 1350EUR
joze28 ::
Renault Modus 1.4, K4J,72kW.l2005, vgrajena Lovato naprava, cena 1200EUR +30EUR homologacije zelo zadovoljen
Karen ::
Audi A8, l.2000, 311km.
Naprava DT Gas (osemvaljnik), vgradnja Avtoplincenter (nasproti semenarne, 2kEUR).
Naprava DT Gas (osemvaljnik), vgradnja Avtoplincenter (nasproti semenarne, 2kEUR).
SimplTech ::
Renault Scenic 1.4 TCe (letnik 2009, 96 kW). Predelan pri G1 d.o.o. v Celju, cena 1361 EUR (70l tank napolnjen do vrha ob vgradnji) + 48 EUR za homologacijo (Avto Miklavc v Velenju).
janez007 ::
Honda Accord 1.8iES (100 kW) l.2001, vgrajena naprava G-1 d.o.o., skupaj s homologacijo 1400 €
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: janez007 ()
plavko61 ::
Če bi vgradnja plina stala 50EUR bi to bilo morda rentabilno, pri 1300EUR pa je tako brez veze kot tretja nosna luknja :)
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
Beli_Zajcek ::
_IKE_ ::
Hvala vsem za info, me pa zanima kako pa je urejeno mazanje ventilov ? Nekateri pravijo da je potrebno nekateri da ne, kako je urejeno to na vaših avtomobilih ?
joze28 ::
To je odvisno samo od motorja, to ti bo povedal monter če je potrebno. Sam ga ne potrebujem(renault 1.4). Za kater avto se zanimaš?
valvoline1 ::
Ob trenutnem razmerju cen plin:bencin si lahka monterji plinskih sistemov kar spakirajo kovčke in zaklenejo vrata.
Boeing ::
seveda, če jim pa cvičkarija dela prehudo konkurenco...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Brane2 ::
V bistvu si hotel reči, ko "privat cvičkarija dela državni cvičkariji prehudo konkurenco", a ne ?
Sicer pa mislim, da se v lastni režiji še vedno splača.
Edino ne vem, če mi bo STAKO lahko za normalen denar izdelal custom-made rezervoar...
Če sam delaš, komot prideš skozi za recimo EUR600 - s papirji.
To pa precej spremeni enačbe...
Sicer pa mislim, da se v lastni režiji še vedno splača.
Edino ne vem, če mi bo STAKO lahko za normalen denar izdelal custom-made rezervoar...
Če sam delaš, komot prideš skozi za recimo EUR600 - s papirji.
To pa precej spremeni enačbe...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
mihouca ::
Chrysler Stratus 2.0, l.1999, 96Kw, Zavoli, 1450 z homologacijo, Plineks.
Vgrajeno imam od septembra v 4 mescih narejenih slabih 10000km, prišparal cca 500Eur na plinu.
Sepravi investicija se povrne v cca. slabih 30000km, oz v enem letu.
Sem pa nekje zasledil da cena plina po neki evropski direktivi nebi smela preseči 2/3 cene bencina, ampak nevem koliko je v tem resnice.
Saj vidite kaj države počne - plin je čedalje bolj popularen in so ugotovili zakaj nebi pa še tukaj nabili trošarin
Vgrajeno imam od septembra v 4 mescih narejenih slabih 10000km, prišparal cca 500Eur na plinu.
Sepravi investicija se povrne v cca. slabih 30000km, oz v enem letu.
Sem pa nekje zasledil da cena plina po neki evropski direktivi nebi smela preseči 2/3 cene bencina, ampak nevem koliko je v tem resnice.
Saj vidite kaj države počne - plin je čedalje bolj popularen in so ugotovili zakaj nebi pa še tukaj nabili trošarin
valvoline1 ::
seveda, če jim pa cvičkarija dela prehudo konkurenco...
Ni potrebe po cvičku.
5.5l nafte x 1.24= 6.82e
10l plina x 0.814 =8.14e
Game over.
@brane2 prej k se znebiš bencinca buljš zate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Brane2 ::
V bistvu res, samo bencinarja je nekako lažje šraufat, vdelava plina je pa v bistvu simpl...
On the journey of life, I chose the psycho path.
valvoline1 ::
V bistvu res, samo bencinarja je nekako lažje šraufat, vdelava plina je pa v bistvu simpl...
A si sploh kdaj imel dizla?
Ti povem da bl preproste mašine kot navadni 1.9d na tem svetu ni!
TDI je tut simpl,pač turbo zravn in interkuler. Da se tut šravfat brez nekega filozofiranja. Velja za motorje z rotacijsko-bosch crpalko do l.2001. Novejšega dizla z sistemom cr pumpe-duse pa se izogibat.
Brane2 ::
Corsa 1.7 dTI se vsaj meni zdi kot nočna mora.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Volk| ::
Jaz sem pa šel v drugo varijanto...zamenjal avto!
Avto je sicer močnejši, z boljšim navorom, vendar manjšo mašino.
Stara škoda Octavia zamenjana z Octavio 1,2 TSI.
Prišparam 2 litra.
Če bi čakal še 3 mesece, bi zdaj lahko kupil Octavio 1,6 TDI greenline, katera ima tovarniško porabo 3,8 pa malo zaokrožimo recimo na 4.
Pol pa računajte če se vam splača. Pa še novi avto mate.
Tehnologija gre naprej, izkoristite jo.
Avto je sicer močnejši, z boljšim navorom, vendar manjšo mašino.
Stara škoda Octavia zamenjana z Octavio 1,2 TSI.
Prišparam 2 litra.
Če bi čakal še 3 mesece, bi zdaj lahko kupil Octavio 1,6 TDI greenline, katera ima tovarniško porabo 3,8 pa malo zaokrožimo recimo na 4.
Pol pa računajte če se vam splača. Pa še novi avto mate.
Tehnologija gre naprej, izkoristite jo.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
Jaz pa ne maram novih avtomobilov. Preveč odgovornosti, zajebancije itd.
Dizel Corsa je mogoče vredna par tisočakov, bencinarska Atra pa dobesedno dve kišti pira.
Za EUR600 in recimo par ur dela, ajde eno popoldne lahko dam not plin.
Zakaj ne ? Razlika v ceni med to Octavio in dvemi kištami pira + EUR600 mi kupi ohohoho kilometrov...
Da o vrednosti, ki jo nov avto zgubi v tem času niti ne govorimo.
Ne pravim, da je to edina prava varianta, ampak da moja računica nese v to smer.
Dizel Corsa je mogoče vredna par tisočakov, bencinarska Atra pa dobesedno dve kišti pira.
Za EUR600 in recimo par ur dela, ajde eno popoldne lahko dam not plin.
Zakaj ne ? Razlika v ceni med to Octavio in dvemi kištami pira + EUR600 mi kupi ohohoho kilometrov...
Da o vrednosti, ki jo nov avto zgubi v tem času niti ne govorimo.
Ne pravim, da je to edina prava varianta, ampak da moja računica nese v to smer.
On the journey of life, I chose the psycho path.
dragana ::
valvoline1 je izjavil:
seveda, če jim pa cvičkarija dela prehudo konkurenco...
Ni potrebe po cvičku.
5.5l nafte x 1.24= 6.82e
10l plina x 0.814 =8.14e
Game over.
@brane2 prej k se znebiš bencinca buljš zate.
Moj avto
moj
en primerljiv diesel:
diesel
plin:
7,65 *0,814 = 6,2271
Diesel:
5,53 * 1,24 = 6,8572
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dragana ()
valvoline1 ::
aha
Če z avtoplinom dosežeš porabo 7.6l na 100km,z podobnim režimom vožnje in primerljivim dizelašem boš na 4-4.5l nafte na 100km
Če z avtoplinom dosežeš porabo 7.6l na 100km,z podobnim režimom vožnje in primerljivim dizelašem boš na 4-4.5l nafte na 100km
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: WarpedGone ()
Volk| ::
Jaz pa ne maram novih avtomobilov. Preveč odgovornosti, zajebancije itd.
Dizel Corsa je mogoče vredna par tisočakov, bencinarska Atra pa dobesedno dve kišti pira.
Za EUR600 in recimo par ur dela, ajde eno popoldne lahko dam not plin.
Zakaj ne ? Razlika v ceni med to Octavio in dvemi kištami pira + EUR600 mi kupi ohohoho kilometrov...
Da o vrednosti, ki jo nov avto zgubi v tem času niti ne govorimo.
Ne pravim, da je to edina prava varianta, ampak da moja računica nese v to smer.
Hehe, preveč odgovornosti?
Kakšno odgovornost pa imam jaz v prvih 4 letih garancije? Vozit se pa it na servis, brez popravil, brez jebanja pri mehaniku...nič.
Aja, pa jaz sem vozim z novim avtom, ti pa s starim.
Sem omenil, da imajo recimo nove Octavie(drugi modeli verjetno isto) porabo cca 4 litre?
Zdaj si pa zračunaj, če se ti splača vozit na plin!
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
Hehe, preveč odgovornosti?
Kakšno odgovornost pa imam jaz v prvih 4 letih garancije? Vozit se pa it na servis, brez popravil, brez jebanja pri mehaniku...nič.
To je razlagal svojčas tudi fotr.
A poraba se je naglo zvečala nekega jutra, ko je ugotovil, da so mu jo spizdili s parkinga. Saj je imel kasko, a v praksi nikoli ne dobiš vsega nazaj. Poleg tega kasko stane.
Da ne govorimo o tem, ko mu jo je nekdo butnil in je blo treba avtoličarju itd.
Saj tu uštimajo zadeve a avto tako izgubi vrednost. In to pri 4 leta stari Octaviji.
Pri novi pa sploh. Tu tudi brez pizdarij že prvo leto zgubiš zelo solidno vrednost.
Ko sem pa recimo jaz s svojo Astro usekal nekemu penzionerju v vrata, se je on bistveno bolj sekiral od mene.
Jaz sem žaromet dobil za drobiž in sem se sekiral samo zaradi nezavarovane škode, tip je pa doživel živčni zlom.
Žaromet sem zamenjal v pol ure za drobiž...
Aja, pa jaz sem vozim z novim avtom, ti pa s starim.
Glej zgoraj. En sam cepec s ključem na parkingu ti lahko bistveno pokvari dan.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Volk| ::
Jah, ti dam prav, če gledaš s tega stališča.
Toda pol bolje ne met avta, če se bojiš, da ti ga kdo rukne. Avto je avto, prevozno sredstvo.
Jaz imam kasko zavarovan. Tudi proti kraji. Plačal sem cca 530EUR. Spremljiv strošek.
Glede vrednosti pa tako: avto ali je nov ali star, je izgubljena naložba.
Jaz se pač rad udobno vozim. In za udobnost se mi splača kupit nov avto, ki ima to in ono.
Če bi pa gledal samo na stroške - razen porabe - pa bi verjetno vzel kakega yugota, ki bi ga dobil za 100EUR. Tam je popravilo tudi za "džabe".
No, kakor kdo. Hotel sem povedat, da iz stališča porabe so novi avti zakon. Vsi so zaradi novih tehnologij zmanjšali porabo, tako da treba pretehtat možnost zamenjave vozila.
Jaz sem imel na izbori vgradit sistem za plin 2000EUR(pač za moj avto najboljše), ali pa dati slabe 4 jurje zraven pa imam novi avto. Cenovno pri porabi sem na istem, edino investicija je bila višja. S tem da zdaj mam novi avto, ki mi je bolj všeč, boljše gre, bolj udobna vožnja...pa še vse okvare v 4 letih niso moje(pol pa tak menjam).
Da ne omenjam še nekaj malenkosti kot so: ne rabim kupit novih gum- stare so ble bolj boge, 4 leta brez tehničnega, manjše zavarovanje(osnovno),...
Toda pol bolje ne met avta, če se bojiš, da ti ga kdo rukne. Avto je avto, prevozno sredstvo.
Jaz imam kasko zavarovan. Tudi proti kraji. Plačal sem cca 530EUR. Spremljiv strošek.
Glede vrednosti pa tako: avto ali je nov ali star, je izgubljena naložba.
Jaz se pač rad udobno vozim. In za udobnost se mi splača kupit nov avto, ki ima to in ono.
Če bi pa gledal samo na stroške - razen porabe - pa bi verjetno vzel kakega yugota, ki bi ga dobil za 100EUR. Tam je popravilo tudi za "džabe".
No, kakor kdo. Hotel sem povedat, da iz stališča porabe so novi avti zakon. Vsi so zaradi novih tehnologij zmanjšali porabo, tako da treba pretehtat možnost zamenjave vozila.
Jaz sem imel na izbori vgradit sistem za plin 2000EUR(pač za moj avto najboljše), ali pa dati slabe 4 jurje zraven pa imam novi avto. Cenovno pri porabi sem na istem, edino investicija je bila višja. S tem da zdaj mam novi avto, ki mi je bolj všeč, boljše gre, bolj udobna vožnja...pa še vse okvare v 4 letih niso moje(pol pa tak menjam).
Da ne omenjam še nekaj malenkosti kot so: ne rabim kupit novih gum- stare so ble bolj boge, 4 leta brez tehničnega, manjše zavarovanje(osnovno),...
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
joze28 ::
Kaj se ti splača ve vsak sam, pa tudi ta tema je že večkrat slišala mnenje ljubiteljev dizla.
Če hočeš imeti nov avto ga moraš po preteku garanciji zamenjat z novim, ker sicer se hitro prikrade kakšno nepričakovano popravilo.
Najdražja plinska naprava ni nujno najboljša(sem spada g-1).
Če hočeš imeti nov avto ga moraš po preteku garanciji zamenjat z novim, ker sicer se hitro prikrade kakšno nepričakovano popravilo.
Najdražja plinska naprava ni nujno najboljša(sem spada g-1).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joze28 ()
valvoline1 ::
Nakup nouga avta dab pršparal na gorivo je največja neumnost kar sem jo do zdaj tule slišal XD
Buggy ::
kaj pa je s tabo...prisparal bos se kje drugje kot samo na gorivu cim starejsa jajca imas toliko bolje zate.
valvoline1 ::
kaj pa je s tabo...prisparal bos se kje drugje kot samo na gorivu cim starejsa jajca imas toliko bolje zate.
Redni servisi za nouga avta so izredno dragi,ker mors obvezno h pooblaščencu. Heck še olja ne smeš sam zamenjat. Jebes to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Malajlo ::
Cena servisa je odvisna od znamke. VW je pač 2-3x dražji kot npr. Fiat. Meni pooblaščen servis zaračuna malenkost več kot "sosed" popoldne brez računa. Pa še nadomestni avto dobim.
Brane2 ::
Še ena o "elegantnem" puščanju avto na servisu.
Ravno tako so ftoru avto ukradli. Ko je odpeljal avto na požegnan, pooblaščen servis, je nekdo tam izdelal kopijo ključa.
Nato je nekdo iz "ekipe" enostavno prikorakal neke noči, vtaknil ključ v avto in - se odpeljal.
Zame je nek komfor, ki naj bi ga imel v novem, dišečem avtu iluzija.
Ko prištejem zraven še neugodje ostalih faktorjev, se raje vozim v stari katri.
Stari Astri pa sploh. Moj avto je vreden ene toliko kot tvoj kasko. Pravzaprav, moj avto STANE manj ko tvoj kasko.
VREDEN je veliko več, preprosto zato ker je dejanjska vrednost kaska bedna.
Ampak to boš ugotovil prvič, ko ga boš rabil. Tako kot je to imel fotr čast ugotoviti na Octaviji in kot sem to jaz lahko stestiral, ko sem se nategoval z zavarovalnico za njegovo Corso.
Ravno tako so ftoru avto ukradli. Ko je odpeljal avto na požegnan, pooblaščen servis, je nekdo tam izdelal kopijo ključa.
Nato je nekdo iz "ekipe" enostavno prikorakal neke noči, vtaknil ključ v avto in - se odpeljal.
Zame je nek komfor, ki naj bi ga imel v novem, dišečem avtu iluzija.
Ko prištejem zraven še neugodje ostalih faktorjev, se raje vozim v stari katri.
Stari Astri pa sploh. Moj avto je vreden ene toliko kot tvoj kasko. Pravzaprav, moj avto STANE manj ko tvoj kasko.
VREDEN je veliko več, preprosto zato ker je dejanjska vrednost kaska bedna.
Ampak to boš ugotovil prvič, ko ga boš rabil. Tako kot je to imel fotr čast ugotoviti na Octaviji in kot sem to jaz lahko stestiral, ko sem se nategoval z zavarovalnico za njegovo Corso.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44533 (31925) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9969 (6776) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12336 (5710) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4372 (1143) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6811 (6263) | Buggy |