Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
Volk| ::
@janez007
Super, res, to info sem rabil.
Torej sistem od Prins-a ki stane čez 2k EUR, se ne povrne takoj, da bi pa reko da se voziš bolj poceni..huh...
Predvidevam da nisi imel nobenih težav s samim avtom po vgradnji plina.
Kaj pa pozimi? Vse ok?
Kdaj sem preklopi iz bencina na plin? Ko je mašina dovolj zagreta, toda kaj je merilo?
Jaz namreč imam do službe 6 km in predvidevam, da se mi na tej relaciji ravno plin kaj dost ne bo rabil. 2x na teden pa imam veliko daljše relacije.
Super, res, to info sem rabil.
Torej sistem od Prins-a ki stane čez 2k EUR, se ne povrne takoj, da bi pa reko da se voziš bolj poceni..huh...
Predvidevam da nisi imel nobenih težav s samim avtom po vgradnji plina.
Kaj pa pozimi? Vse ok?
Kdaj sem preklopi iz bencina na plin? Ko je mašina dovolj zagreta, toda kaj je merilo?
Jaz namreč imam do službe 6 km in predvidevam, da se mi na tej relaciji ravno plin kaj dost ne bo rabil. 2x na teden pa imam veliko daljše relacije.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Byla ::
meni se pri relaciji na 4 km tudi pozimi preklopi pri okoli 1.5 kmja. Poleti pa takorekoc takoj, sploh ce avto ni v garazi.
kolikor vem, je za zagon potrebna ali temperatura ali dovolj casa. Vsaj mislim da sta ta dva faktorja.
kolikor vem, je za zagon potrebna ali temperatura ali dovolj casa. Vsaj mislim da sta ta dva faktorja.
www.thirdframestudios.com
SimplTech ::
V praksi meni preklopi takoj, ko se na kazalniku temperature prikaže prva črtica - 1,5 km kot navaja Byla. Kolikor sem prebral je preklop vezan na temperaturo motorja (določeni sistemi preklopijo ko je temperatura vode/hladilne tekočine v motorju dosežena, drugi ko olje v motorju doseže nastavljeno temperaturo).
janez007 ::
@janez007
Super, res, to info sem rabil.
Torej sistem od Prins-a ki stane čez 2k EUR, se ne povrne takoj, da bi pa reko da se voziš bolj poceni..huh...
Predvidevam da nisi imel nobenih težav s samim avtom po vgradnji plina.
Kaj pa pozimi? Vse ok?
Kdaj sem preklopi iz bencina na plin? Ko je mašina dovolj zagreta, toda kaj je merilo?
Jaz namreč imam do službe 6 km in predvidevam, da se mi na tej relaciji ravno plin kaj dost ne bo rabil. 2x na teden pa imam veliko daljše relacije.
Na plin se preklopi ko temperature hladilne tekočine doseže 35st. Tako kot so ostali napisali je to nekje po 1.5 km, zdaj ko je okoli 20st pa tudi prej.. Pozimi ni bilo težav, tudi v tistem najhujšem mrazu ne, je pa res da sam tudi vozim tako kot ti krajše relacije na šiht, 7 km v eno smer in potem še kake 3 fure tedensko na daljše proge. Pozimi, ko je res pritisnil mraz, takrat ko je bilo zjutraj tudi -15st, sem v enem tednu pokuril za 10 € bencina. Sedaj za enak denar zadostuje za 3 tedne. Z avtom tudi do sedaj nobenih problemov. Glede na to da imaš podoben režim vožnje pričakuj nekaj takega glede prihranka kot sem zapisal prej.
Lp
Volk| ::
Danes sem bil pri tipu iz Prinsa, ki mi je pojasnil nekaj zadev, pokazal kako ima on vgrajen sistem. Kapo dol. Vse narejeno tako kot treba, čeprav sem sam "picajzlast" nisem našel niti ene šlamparije. Pojasnil marsikaj, kar me je zanimalo.
Edino kar mi ni všeč je to da imajo najdražji sistem. Drugače pa verjamem, da na to kar sem videl eden boljših sistemov, kot je ze omenjeno marsikje v tej temi.
Investicija se pač ne povrne tako hitro, res pa da bo ta sistem deloval verjetno tako dolgo kot sam avto.
Presenetil me je tudi, da tista posodica za mazanje ventilov stane 40EUR, treba pa zamenjat nekjem med 11 in 13 tisoč km odvisno od porabe. Ni ravno poceni.
Edino kar mi ni všeč je to da imajo najdražji sistem. Drugače pa verjamem, da na to kar sem videl eden boljših sistemov, kot je ze omenjeno marsikje v tej temi.
Investicija se pač ne povrne tako hitro, res pa da bo ta sistem deloval verjetno tako dolgo kot sam avto.
Presenetil me je tudi, da tista posodica za mazanje ventilov stane 40EUR, treba pa zamenjat nekjem med 11 in 13 tisoč km odvisno od porabe. Ni ravno poceni.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Byla ::
Volkl, se povsem strinjam. So tipi super, ampak placas. Najbrz sorazmerna zadeva :).
Glede tiste posodice, zdej je baje en nov sistem ja, ki je bojda bolj ucinkovit. Ne vem, jest mam se starega, menjam posodico na ene 7k km, mislim da mi jo colajo 20 evrov.
Glede tiste posodice, zdej je baje en nov sistem ja, ki je bojda bolj ucinkovit. Ne vem, jest mam se starega, menjam posodico na ene 7k km, mislim da mi jo colajo 20 evrov.
www.thirdframestudios.com
joze28 ::
V renailt Modus 1.4 16v imam vgrajeno napravo od Lovato.
Sem zelo zadovoljen, poraba bencina 7l plina 8l na 100km
Sem zelo zadovoljen, poraba bencina 7l plina 8l na 100km
Brane2 ::
Ravnokar sem našel prve "Liquid Phase Injection" sisteme iz Viallove ponudbe.
Najbližji monter je v CRO/ZG - Avtoplin Mišić
Podatki na Viallovem siteu: Vialle
Aja, tu so še podatki Avstralcev, ki bodo svoj sistem ponudili v kratkem:
Liquid Phase
Kot kaže, so imeli neke sodnije z Viallejem okrog patentov. Ni razvidno kdo zaj* koga a tako na uč je videt, da so bili ti tipi prvi in da jih poskuša Vialle izrinit...
Najbližji monter je v CRO/ZG - Avtoplin Mišić
Podatki na Viallovem siteu: Vialle
Aja, tu so še podatki Avstralcev, ki bodo svoj sistem ponudili v kratkem:
Liquid Phase
Kot kaže, so imeli neke sodnije z Viallejem okrog patentov. Ni razvidno kdo zaj* koga a tako na uč je videt, da so bili ti tipi prvi in da jih poskuša Vialle izrinit...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Volk| ::
Se pravi nekje 800 EUR. Pa je sistem res tako dober? mazanje ventilov?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
Baje da je. Pri mnogih motorjih dodatna zaščita sesalnih ventilov ni potrebna, ker jih hladi sam tekoči plin, saj se ob padcu curka nanje tekočina vplini.
Pravijo, da lahko motor na plin doseže enako ali celo nekaj večjo moč, saj dovoljuje plin višja kompresijska razmerja in tako ob znižanju glave tudi večji izkoristek.
Ravno tako naj novi sistem ne bi bil posebej občutljiv na smeti v plinu, ker nima uparjevalnika.
Pravijo, da lahko motor na plin doseže enako ali celo nekaj večjo moč, saj dovoljuje plin višja kompresijska razmerja in tako ob znižanju glave tudi večji izkoristek.
Ravno tako naj novi sistem ne bi bil posebej občutljiv na smeti v plinu, ker nima uparjevalnika.
On the journey of life, I chose the psycho path.
dzinks63 ::
ADAc je naredil test: Kako daleč s 30 evri za gorivo? Rezultat je zanimiv in izkaže se, da se s plinom prevozi največ km.
Karen ::
Plinarna v Lj je imela zadnjič ko sem taknal še vedno 0,62 na liter, kar je precej ugodno (čeprav je benz šel malce dol prejšnji torek, ampak nedavno je bil 1,20). torej ni tako hudo slabo kot je že bilo.
globoko grlo ::
mal OT
Sem v novicah prebral, da naj bi se trošarina za 1 m3 plina podražila iz 0,63 na 3,63 eur konc 2011. Pa še za cigarete ipd.
A kdo kj več ve o tem.
Sem v novicah prebral, da naj bi se trošarina za 1 m3 plina podražila iz 0,63 na 3,63 eur konc 2011. Pa še za cigarete ipd.
A kdo kj več ve o tem.
Beli_Zajcek ::
globoko grlo je izjavil:
mal OT
Sem v novicah prebral, da naj bi se trošarina za 1 m3 plina podražila iz 0,63 na 3,63 eur konc 2011. Pa še za cigarete ipd.
A kdo kj več ve o tem.
Trošarina za zemeljski plin se bo spremenila. Za ogrevanje stavb. V Avstriji tudi za vožnjo, pri nas pa ne poznam primerka.
Volk| ::
Ravnokar sem našel prve "Liquid Phase Injection" sisteme iz Viallove ponudbe.
Najbližji monter je v CRO/ZG - Avtoplin Mišić
Podatki na Viallovem siteu: Vialle
Aja, tu so še podatki Avstralcev, ki bodo svoj sistem ponudili v kratkem:
Liquid Phase
Kot kaže, so imeli neke sodnije z Viallejem okrog patentov. Ni razvidno kdo zaj* koga a tako na uč je videt, da so bili ti tipi prvi in da jih poskuša Vialle izrinit...
Mogoče kdo kaj več ve o tem? Ima mogoče kdo to vgrajeno?
Počasi se bližam 60k km in servisu, po servisu pa bi šel vgradit nekaj. To me mika, samo če je dovolj preizkušeno...da ne bo pol kakih presenečenj.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
matvoz ::
Glede na to, da je tudi na tem forumu debata o avtoplinu, bi mogoče koga zanimala stran Plinske-crpalke.si. Za tiste, ki še razmišljajo o vgradnji, je kalkulator prihranka, za tiste, ki pa že imajo avtoplin, pa je seznam in zemljevid avtoplinskih črpalk za Slovenijo in Hrvaško.
Brane2 ::
Sedaj sem se pogovarjal z monterjem Vialleja v Srbiji in mi je reku, da Vialle ni edini sistem z mokro fazo in da je alternativa italijanski ICOM, ki da je performačno tu nekje, je pa bistveno cenejši. Tako menjava črpalke za gorivo stane pri Vialleu EUR670, pri ICOMu pa EUR170 itd.
Tip je tudi reku, da za klasične avte nima smisla komplicirat in da bi Zavolli čisto v redu delal ( vdela mi ga za EUR750 ) in da je vse drugo komplikaža.
Mene pa kljub vsemu zanima mokra faza. Kdo montira ICOMa v Sloveniji ?
Tip je tudi reku, da za klasične avte nima smisla komplicirat in da bi Zavolli čisto v redu delal ( vdela mi ga za EUR750 ) in da je vse drugo komplikaža.
Mene pa kljub vsemu zanima mokra faza. Kdo montira ICOMa v Sloveniji ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Volk| ::
Kaj pri mokri fazi ne rabiš mazat ventilov, ne? Torej je tudi tukaj prihranek da ne rabiš menjavat one posodice z oljem.
Pri Prinsu je posodica za nekje okoli 12-15k km katera stane 40EUR + servis.
Pri Prinsu je posodica za nekje okoli 12-15k km katera stane 40EUR + servis.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
Pri mokri fazi ventili samo nekoliko manj trpijo ( ker jih utekočinjen plin hladi), tako mazanje odpade pri nekaterih motorjih- ne pri vseh.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
BTW, je kdo videl TOLE ?
DORA ima neko akcijo očitno. Vsaj cena se zdi zelo zanimiva, sploh ker ponuja tudi kit komplet.
DORA ima neko akcijo očitno. Vsaj cena se zdi zelo zanimiva, sploh ker ponuja tudi kit komplet.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Brane2 ::
Sem pobrskal po forumih in ugotovil, da je folk zelo zadovoljen s temi zadevami, tudi s tamalim Stag-4, ki je nekakšen Celeron v družini, ker je mišljen za do 4-cilindrične motorje, nima pa tudi par najnaprednejših opcij Stag-300 tke ( 3D map itd).
Zato pa je krmilni softver za te zadeve zastonj na proizvajalčevi strani, povezovalni kabel je pa tudi poceni in se ga baje da izdelati tudi doma:
Klik na proizvajalčevo stran: AC STAG
Kit komplet za vdelavo dobiš že za EUR330+ ( brez rezervoarja ). Sploh ni slabo tole.
Zato pa je krmilni softver za te zadeve zastonj na proizvajalčevi strani, povezovalni kabel je pa tudi poceni in se ga baje da izdelati tudi doma:
Klik na proizvajalčevo stran: AC STAG
Kit komplet za vdelavo dobiš že za EUR330+ ( brez rezervoarja ). Sploh ni slabo tole.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Sem ravnokar snel in nainštaliral navodila in SW.
Ni videti slabo. Vsaj tako za štos dela tudi na Linuxu pod Wineom. Mislim, da bom tole kar ubodu.
Ni videti slabo. Vsaj tako za štos dela tudi na Linuxu pod Wineom. Mislim, da bom tole kar ubodu.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
A kdo ve kako gre s papirologijo okrog homologacije s tem ?
DORA ( servis ) mi je reku, da moram imeti nek papir o homologaciji avta PREDEN odrinem k njemu. On ga potem izpolni in priloži še potrebno papirologijo ( račun za poseg, opis posega, potrdilo o usposobljenosti serviserja, potrdilo o atestu naprave itd itd ).
A kdo ve, kateri papir rabim in kam ga grem iskat ?
DORA ( servis ) mi je reku, da moram imeti nek papir o homologaciji avta PREDEN odrinem k njemu. On ga potem izpolni in priloži še potrebno papirologijo ( račun za poseg, opis posega, potrdilo o usposobljenosti serviserja, potrdilo o atestu naprave itd itd ).
A kdo ve, kateri papir rabim in kam ga grem iskat ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Hm, kot je videti, se da priti skozi še ceneje.
Na trgu je masa "DIY LPG kit kompletov" za EUR300, ob katerih rabiš praktično samo še tank in par cevi.
Tanki in ostalo se pa dobijo pri www.populi.si za relativno majhen denar.
V bistvu je vsa ta frka okrog elekitronike pretirana. gre za simpl mikrokrmilnik, ki jemlje podatke o tem, kako stari računalnik hoče krmilit benz injektorje in na podlagi tega krmili plinske. Masa se jih zna tudi sama nastavit, tako da nekih velikih znanosti tu ni.
Kar se Vialleja tiče, gre za isto stvar, le da so injektorji za tekoči plin, te pa itak dela Siemens, ostali jih samo vgrajujejo.
Kot je vbidet, lahko opraviš konverzijo sam v enem dnevu...
Na trgu je masa "DIY LPG kit kompletov" za EUR300, ob katerih rabiš praktično samo še tank in par cevi.
Tanki in ostalo se pa dobijo pri www.populi.si za relativno majhen denar.
V bistvu je vsa ta frka okrog elekitronike pretirana. gre za simpl mikrokrmilnik, ki jemlje podatke o tem, kako stari računalnik hoče krmilit benz injektorje in na podlagi tega krmili plinske. Masa se jih zna tudi sama nastavit, tako da nekih velikih znanosti tu ni.
Kar se Vialleja tiče, gre za isto stvar, le da so injektorji za tekoči plin, te pa itak dela Siemens, ostali jih samo vgrajujejo.
Kot je vbidet, lahko opraviš konverzijo sam v enem dnevu...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Volk| ::
samo ne vem kako boš opravil homologacijo.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
Za homologacijo rabiš papirje za vse uporabljene komponente in papir, da je vdelava opravljena strokovno.
Papirje za komponente že imaš, za zadnje pa magari opraviš pregled v servisu in plačaš nekaj.
Papirje za komponente že imaš, za zadnje pa magari opraviš pregled v servisu in plačaš nekaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.
VASkO ::
je že kdo šel po DIY poti z vgradnjo? se najbrž splača, če je stvar možno homologirati. najcenejša strokovna vgradnja pri nas se giblje pri cca. 1000EUR, ti DIY kiti + rezervar pa so na voljo za slabih 300EUR iz UK. Je že kak DIY junak?
WarpedGone ::
Pozabi na homologacijo DIY variante. Ni problem kvaliteta ampak papir, ki ga nimaš.
Zbogom in hvala za vse ribe
damjank ::
Zivjo
Vidim, da vas je ze kar nekaj, ki uporabljate avto na plin, kot jaz. Zanima pa me, ce ima kdo kaksno informacijo glede tankanja iz domacega plinohrama. Kje bi se dobila pistola in crpalka, ki je za taksno tankanje potrebna in kje potem nabavljate plin ter po kaksni ceni. Za vsako informacijo najlepsa hvala.
LP Tanja
Vidim, da vas je ze kar nekaj, ki uporabljate avto na plin, kot jaz. Zanima pa me, ce ima kdo kaksno informacijo glede tankanja iz domacega plinohrama. Kje bi se dobila pistola in crpalka, ki je za taksno tankanje potrebna in kje potem nabavljate plin ter po kaksni ceni. Za vsako informacijo najlepsa hvala.
LP Tanja
Brane2 ::
S 8.1.2011 se bo spremenila cena avtoplina- po novem bo EUR0,814/liter.
Kako je že s tistimi kalkulacijami povračila stroškov vgradnje ?
Kako je že s tistimi kalkulacijami povračila stroškov vgradnje ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Beli_Zajcek ::
Ja meni se je že povrnilo. Je pa res, da se z vsakim manjšanjem razlike v ceni med litrom bencina in avtoplina podraži vožnja na plin. Trenutno je razlike za 0,477 EUR, največja je pa bila 0,570 EUR, ampak to samo kake tri tedne. V povprečju je bila razlika 0,516 EUR (Po mojih izračunih - vodim evidenco za vsak nakup od maja lani).
Torej vprašat je potrebno za koliko se bo 8.1.2001 podražil bencin?
Torej vprašat je potrebno za koliko se bo 8.1.2001 podražil bencin?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Beli_Zajcek ()
neo ::
No super država smo mi, plače na ravni balkana, ali cene plina pa višje ko na Nizozemskem, Nemčiji,Belgiji, še malo, pa bom tankal samo še do Ljubljane, pa zapelal mojega plinjaka naravnost v parlament pa naj ga tam razfuka z vsemi ostalimi parlamentarnimi nesnagami vred. Poln k.... že imam tega da delam vsak dan več ko 12 ur, na polagi mojega vsakodnevnega "jebanja" pa elita lepo živi, viša davke, prispevke in trošarine in se čoha po riti.
Neo's
Valvoline ::
Če upoštevamo da plina porabi 15-20% več,bencina tut morš nekaj pokurt,flashlube nalivat,servise plinskih napeljav delat...prihranka skorajda nobenega.Vse skupaj tole z plinom je navadni nateg.Cena plina bi mogla bit najmanj 1/2 cene bencina da bi se sploh splačalo razmišljat o vgradnji. Če bo razmerje cen plin/bencin ostalo 2/3 kot je zdaj podjetja ki se z montažo ukvarjajo lahka takoj gredo na dopust za nedoločen čas :(
6l nafte x 1.233e = 7.4e
10lplina x 0.814e = 8.1e
6l nafte x 1.233e = 7.4e
10lplina x 0.814e = 8.1e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Brane2 ::
A ni bla neka EU direktiva, ki je omejevala ceno plina na 1/2 cene benza ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Valvoline ::
Volk| ::
Če upoštevamo da plina porabi 15-20% več,bencina tut morš nekaj pokurt,flashlube nalivat,servise plinskih napeljav delat...prihranka skorajda nobenega.Vse skupaj tole z plinom je navadni nateg.Cena plina bi mogla bit najmanj 1/2 cene bencina da bi se sploh splačalo razmišljat o vgradnji. Če bo razmerje cen plin/bencin ostalo 2/3 kot je zdaj podjetja ki se z montažo ukvarjajo lahka takoj gredo na dopust za nedoločen čas :(
6l nafte x 1.233e = 7.4e
10lplina x 0.814e = 8.1e
Zato sem pa jaz raje avto zamenjal, kot pa vgradnjo plinske naprave. In se je izkazalo, da je to bla lani najboljsa odločitev.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
No, jaz sem pa naredu šneklkurs za vgradnjo plina, zato planiram dokaj poceni predelavo...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Valvoline ::
No, jaz sem pa naredu šneklkurs za vgradnjo plina, zato planiram dokaj poceni predelavo...
DIY varijante otpadejo ker ne morš atestirat,pa tut če si ga sam profi predelaš.Policaji so že začel preverjat predelanih avtov in papirologijo.Na Hrvaškem je baje kazen 3000 kun(400e) za predelan avto brez atesta.
Boljše starejšega dizlarja nabavit,pa se lotit predelave v fritezo :)
Vsaj atesta in papirologije ne potrebuješ :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Brane2 ::
Seveda ga lahko. Dobiš pač certifikat in piči miško.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Beli_Zajcek ::
A bi Valvoline že utihnil enkrat pa nehal trolat. Če si ti tak bedak, da ne znaš, ne misli, da si tudi drugi ne znamo izračunati prihranka. Flashluba ne rabi moj motor, plina se porabi cca.10% več (prej 9,1L (po on-board kompu) sedaj 9,7L/100km po lastnih izračunih). Servisa plinskih napeljav??? Moj servis stane 24EUR, ampak so rekli, da ga ne rabim nekaj let. Sam sem že večkrat povedal, da prihranim. Lopovi kot si ti pa kar vztrajate pa zavajate ljudi z nekimi kvazi izračuni.
Brane2 ::
Že, ampak če te stane predelava recimo EUR1.200, če je razlike pri ceni litra EUR0,45 in če porabiš 10% več, potem pri pri prejšnji porabi recimo 9L/100
prihraniš (9L *EUR1,25 -9,9L*EUR0,81)=EUR3,19. Prvotna investicija se ti povrne po ( EUR1,200 / EUR3,19) = 37.600 km.
To če ne štejemo ostalih stroškov, porabe benza itd...
prihraniš (9L *EUR1,25 -9,9L*EUR0,81)=EUR3,19. Prvotna investicija se ti povrne po ( EUR1,200 / EUR3,19) = 37.600 km.
To če ne štejemo ostalih stroškov, porabe benza itd...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Valvoline ::
Zajcek,na ostalih forumih se folk pritozuje za povecanje porabe tut do 50%. Baje petrol fejst zabušava z plinsko mesanco.Poglej si na avtomobilizem.com teme o avtoplinu.
Cene goriv se višajo,efektivna razlika ostaja še vedno podobna 40-45c,ampak se dejanska razlika v odstotkih občutno zmanjšuje,in ker plina več porabi je ekonomska upravičenost vedno slabša.
Cene goriv se višajo,efektivna razlika ostaja še vedno podobna 40-45c,ampak se dejanska razlika v odstotkih občutno zmanjšuje,in ker plina več porabi je ekonomska upravičenost vedno slabša.
Volk| ::
Če hočeš met dobro predelan avto, stane 2 jurja! vse kaj je ceneje je šparanje in tak-tak.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Brane2 ::
No, ne vem. Smo predelali enga golfa za relativen drobiž, pa se stvar dobro obnese.
Preklopa plin/ benz ne čutiš...
Preklopa plin/ benz ne čutiš...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
BTW: Porabli smo materiala za mogoče EUR500, verjetno manj.
To z dobrimi injektorji.
To z dobrimi injektorji.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44427 (31819) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9940 (6747) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12336 (5710) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4372 (1143) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6810 (6262) | Buggy |