» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
15 / 56
»»

Brane2 ::

Malajlo je izjavil:

Cena servisa je odvisna od znamke. VW je pač 2-3x dražji kot npr. Fiat. Meni pooblaščen servis zaračuna malenkost več kot "sosed" popoldne brez računa. Pa še nadomestni avto dobim.


Jaz pa zrihtam te malenkosti na avtu sam, tipično v krajšem času kot bi ga rabil, da se zmenim s serviserjem kdaj ima čas zame.
In to v najboljšem slučaju, če me ne nategne in zamenja še kup nepotrebnih stvari. In če jih dejanjsko zamenja z dobrim materialom. In če jih sploh zamenja.

Zato se mi zdi plin v tem specifičnem primeru lahko dobra opcija.

Ampak seveda ne požegnana vdelava za EUR1k ali več.

Če bi lahko dobil dobrega varčnega dizla za drobiž, ne rečem. Tako pa ne.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Beli_Zajcek ::

Zagovorniki dizlov pozabljate, da mi, ki vozimo plin ponavadi ne vozimo novejših avtov. Avto je strošek. Starejši avti so manjši strošek kot novi. Že začetna nabavna cena je pri starejših nižja, in cene raznih pogostejših servisov tega ne nadoknadijo. Da bi se vozil za podobno ceno ali celo manjšo kot sedaj, bi rabil kupiti novega varčnega dizla ali pa tankat cviček. Oboje bi pomenilo prešaltat iz bencinarja, ki ga že imam in poznam, na nov (neprimerno dražji) avto. Za razliko najmanj 10k EUR se pa jaz v mojem 10 let starem Volvu pripeljem ohoho daleč. Kar se moje računice tiče je bila to najboljša izbira, dokler je avto nujno zlo. Mogoče se ga nekoč uspem celo znebiti :).

valvoline1 ::

Vedno več avtov se fura na avtoplin (še posebej pr revnejših držav,kjer je pocen predelava) povečuje se poraba in posledično se avtoplin draži. Zdj so ga pa res našpanal. No ja,sej pravijo da bo pa benz in nafta v kratkem 1.5e. Jeba,jeba.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Malo za hec, vendar je res, je tudi tale predelava v bistvu avtomobil na plin. Terenec Uaz

Fizikalko ::

Pa dobr, sej so res avtoplin podražili, ampak tud benz je šel orenk gor, razlike je še vedno skoraj pol eura.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

valvoline1 ::

dzinks63 je izjavil:

Malo za hec, vendar je res, je tudi tale predelava v bistvu avtomobil na plin. Terenec Uaz

Haha carji xD euro6 norm :)

Fizikalko je izjavil:

Pa dobr, sej so res avtoplin podražili, ampak tud benz je šel orenk gor, razlike je še vesno skoraj pol eura.

Ja ampak efektivna razlika v % se zmanjšuje,če ti plina porabi več(15-20%) potem se računica močno poslabša.

Zgodovina sprememb…

valvoline1 ::



lool

xD

Zgodovina sprememb…

plavko61 ::

Pri nas je stošek predelave previsok za 3x.
Cene te zadeve bi morale biti tam 500EUR,
tak da teh otopičnih 1400EUR, si lahko privoščijo nemci ne pa mi.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Brane2 ::

valvoline1 je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Malo za hec, vendar je res, je tudi tale predelava v bistvu avtomobil na plin. Terenec Uaz

Haha carji xD euro6 norm :)

Fizikalko je izjavil:

Pa dobr, sej so res avtoplin podražili, ampak tud benz je šel orenk gor, razlike je še vesno skoraj pol eura.

Ja ampak efektivna razlika v % se zmanjšuje,če ti plina porabi več(15-20%) potem se računica močno poslabša.


Kot mi je bilo rečeno, je veliko odvisno od injektorjev. S solidnimi H200 bi naj poraba bila 3-5% več od normale. Glede na dokaj majhno razliko v ceni se mi to ni zdelo problematično. Resda jih je treba spucat na nek interval ( mislim da 50.000 km) ampak to je malenkost.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Evo ti par cen za feeling:

Osnovni komplet za avto z močjo do 150km pride EUR290 z DDV. Brez rezervoarja.

Če hočeš ne ravno najcenejše komponente, te to stane EUR390. Za avto z do 4 cilindri.
To se vsaj meni ne zdi astronomsko veliko.

Montaža pa je v velikem delu kidstuff.

Razen vrtanja lukenj v sesalne cevi, pa še to je bolj zamudno kot kritično, ker je jemanje cevi dol pred vrtanjem praktično zahtevano.

Poleg tega tudi nikoli ne veš, če si je kak "uradni mojster" dovolil tu ubrati bližnjico in so opilki padli v cev in bodo končali v cilindrih. :8)

Sama montaža in demontaža teh cevi pa tudi ni nevemkaj koneckoncev.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

valvoline1 ::

3-5% povečane porabe je nateg. V bistu če prideš skoz z 10% več si lahka srečen. Praktično pa 15-20%. Kolegov passat navadni 1.8 popije 2-3l plina več kot bencina na 100km.Avto je kuru povprečno 10l benza zdaj mu porabi povprečno 12-13l plina.Pa se pritožuje da je precejšne nihanje kakovosti plina tako da včasih mu poraba poskoči na 15l in več. Sicer avto fura že 2 leti na plina ima multipoint sistem(tisti ki naj bi žr le 3-5% več) nič se ne pritožuje,nobenih težav ne z plinskim sistemom in ne z motorjem.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

IMHO je to odvisno od tega, kakšen vodovodar je bil tisti, ki je izvrtal luknje za injektorje in jih montiral.

Pravijo, da kot luknje ni važen, le to da je ta čimbližje bodisi motorju bodisi bencinskemu injektorju. Pa da je cev od injektorja do sesalne cevi čimkrajša, vsekakor manj ko 20cm.

Sam rahlo dvomim v to.

BTW, kaj so to "multipoint sistemi" ?

Še nisem videl sistema z več ko enim plinskim ventilom po cilindru.

Je možno, da imajo drugje dva ali več ventilov ? :|
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

valvoline1 ::

Multipoint je ta *tvoj* z ventilom-šobo za vsak cilinder posebej. Monopoint je sistem z skupnim dovodom plina za vse cilindre. Zaenkrat kok je men znano ne obstaja *16v* plinski sistem z 2(ali več) šob na cilindru:)

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Ah, potem je verjetno vsaj delni krivec preveč "pesniška" montaža.

Folku se ne da zajebavat s kratkimi cevmi in so potem taki ali drugačni problemi.

IMHO bo treba probat...
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Brane2 je izjavil:

Ah, potem je verjetno vsaj delni krivec preveč "pesniška" montaža.

Folku se ne da zajebavat s kratkimi cevmi in so potem taki ali drugačni problemi.

IMHO bo treba probat...

Prihranek seveda bo. Če si se odločil pol pa naredi. Ne pozabit da multipoint sistemov(oz vsakega plinskega sistema za računalniško gnanih motorjev) boš mogu priklopit na računalnik in mu nastavit parametre. To boš mogu avto peljat pooblaščenim monterjem da ti nastavijo.
p.s. jaz bi vseen benza prodal in nabavu VW dizel.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Ne.

Softver dobiš zraven. No, plačat je treba USB kabl pardeset EUR.

Bil sem zraven, ko smo se zajebavali s tem.

Ni nekih posebnih nastavitev. No, vsaj v osnovi ne.

najprej pustiš stvar v leru, da novi računalnik izvoha osnovne parametre vozila, nato pa se v kalibracijskem modu pošlješ na kratki izlet, kjer spravljaš motor v različne režime dela, najprej na bencin, potem pa še na plin. Ves ta čas na priklopljenem laptopu vidiš, koliko mu še manjka do 100% karakteristike in to je to.

Lahko ročno vneseš neke popravke in to je vse.

Tvoj osnovni računalnik v avtu sploh ne "ve", da furaš na plin. On še vedno misli, da odpira bencinske injektorje.
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Glih kaj o elektroniki plinskih sistemov se ne spoznam. Vem da vsi sistemi imajo emulator ki *laže* glavni ecu da bencinski injektori delajo,v bistvu pa dela plinski vbrizg. Če misliš da je easy potem probaj. Itak ne morš kej hudga naredit. Če ne bo šlo pa monter bo zadevo nastavu kot je treba.Za to pa ja menda ne kasirajo hude cifre :)

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Nima ga kaj lagat.

Ti ob montaži prekineš vodnike do injektorjev in jih pelješ na novi ECU, z njega pa na injektorje.

Plinski ECU ima notri preklop ( najbrž releji ). Ko furaš na benz, gre štrom za odpiranje bencinskih injektorjev preko relejev direkt na injektorje.

Ko furaš na plin, se releji odklopijo, plinski računalnik pa preko teh signalov samo čekira kaj bi rad osnovni ECU in v skaldu s tem krmili ventile.

Dostikrat ga tudi med kalibracijo prime in preklaplja kar on "the fly". Tako recimo za vse razen za npr 2 cilinder odpre bencinske injektorje, za slednjega pa plinski ventil. Takrat opazuje, če bo originalni ECU opazil kako spremembo in temu ustrezno poskusil spremeniti režim dela ali kaj podobnega. Tako se temu prilagaja. To je cela fora autokalibracije.

valvoline1 je izjavil:

Glih kaj o elektroniki plinskih sistemov se ne spoznam. Vem da vsi sistemi imajo emulator ki *laže* glavni ecu da bencinski injektori delajo,v bistvu pa dela plinski vbrizg. Če misliš da je easy potem probaj. Itak ne morš kej hudga naredit. Če ne bo šlo pa monter bo zadevo nastavu kot je treba.Za to pa ja menda ne kasirajo hude cifre :)


Nič ne mislim. Bil sem zraven, ko smo tako skalibrirali prvega Golfa, ki smo ga predelali na plin. Zraven je stal inštruktor in nam razlagal kako in kaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Nič ne mislim. Bil sem zraven, ko smo tako skalibrirali prvega Golfa, ki smo ga predelali na plin. Zraven je stal inštruktor in nam razlagal kako in kaj.


No, ni ga blo zraven na drugem delu kalibracije- na furi. Takrat sem od štirih mandlcev v Golfu jaz sedel z laptopom na kolenih na sovoznikovem sedežu.

Stvar je šla skozi relativno mirno. Če odštejemo moment panike, ko je voznik zavpil "Nekaj pušča! Čutim plin!"
A tudi to je minilo, ko je po par sekundah eden od potnikov na zadnji klopi priznal, da je svinjsko prdnu čisto tako za štos, da stestira "budnost ekipe"... >:D
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

No ja,multipoint sistemi imajo res to prednost da ročno nimaš kej nastavljat,ker zrak in plin mata ločeno pozicijo dovoda.So pa zato dražji in mal bolj zakomplicirani.Mono sistemi so precej bl preprosti,ampak tu je potrebno marsikaj ročno nastavljat(mix plin-zrak) ker plin in zrak prihajata po isti poti.

Brane2 ::

Tele cene, ki sem ti jih dal, so v Sloveniji za multipoint sisteme.
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Brane2 je izjavil:

Tele cene, ki sem ti jih dal, so v Sloveniji za multipoint sisteme.

Skoraj vsi bencinarji do l.02-03 se v bistvu dajo predelat z najbl preprostim prilagojenim fergazorskim sistemom.Dejansko ecuja rabiš le za krmljenje vžiga svečk (navadni fertajler ali elektronska izvedba)in nič druzga.Le da tega pol ne moreš atestirat.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Pa rabiš to ob teh cenah ?

Tle dobiš računalnik, na katerega se priklopiš in nastaviš kar nekaj parametrov, če ti to pade na pamet.

Sploh pa injektorji niso tako bistven del cene. En soliden injektor je mogoče EUR30.

Sem šel preverit. Soliden injektor je manj ko EUR40 z DDV.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

valvoline1 ::

Heh,veš v čem je fora,iz kšne stare lade ali kaj tazga lahka dobiš plinski sistem zastojn,al za gajbo laškega xD. V bistvu vse komponente lahka uporabiš za multipoint le emulator in injektore rabiš zraven. Lahka tut brez njih saj se namest une standardne cevke za dovod plina z fergazorskim sistemom daš un okrogli pliski injektor k zgleda tako kot un iz štedilnika,zmontira se poljubno tik pred usisnim kolektorjem ali za zračnim filtrom in to je to.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

že, ampak a se splača pacat ob teh cenah ?

Če je cel komplet s povsem solidnim računalnikom EUR290 in je računalnik sam zase skupaj s pretikalom itd EUR208 ?

Lahko ga dobiš celo v OBD varianti za EUR230 in se potem nanj priklopiš preko standardnega štekerja v avtu...

Poleg tega imajo te domače variante bistveno večjo porabo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

valvoline1 ::

Že,sam uno *prilagojeno fergazorsko varijanto* ne rabiš računalniško nastavljat,oz nima nobenega elektronskega dreka. nastavljaš pa ročno dovod plina in z tem reguliraš tut porabo in moč avta.
p.s. nisem na tekočem kok so cene diy varijant(roko na srce sm bolj dizel fan) ampak močno dvomim da boš dobu nov komplet multipoint za manj ka 500e.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Po enakli logiki je frgazer boljši od modernejših injektorjev.

Kar v praksi ni. Ti nikoli ne boš mogel nastaviti zadeve, da bo 100% optimalna v celotnem obsegu delovanja, pri vseh temperaturah itd.

Poleg tega, kaj dosti nastavljanja ni tudi v tej varianti. Samo klinkeš na autokalibracijo.

Bolj ali manj po sistemu "Mujo, daj majmunu bananu i ne diraj ništa"...

Program je brezplačen, kabel je tistih EUR20.

Kje je problem ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Ja, še en bistven faktor sem pozabu- mazanje ventilov.

Če imaš mašino s slabšimi ventili, potem to baje rabiš, kar pomeni stroške tako za sistem kot za olje.

Sta dva sistema- navaden, ki stane IIRC EUR80 in elektronski, ki je ene EUR150. Olje ni poseben strošek.

Kot mi je znano, večina modelov tega ne rabi...
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Da se še kar fajn nastavit.Pr frgazorskem sistemu bi bila hiba povečanje moči ob nizkih obratih,zmanjšana pr visokih obratih,oz vse odvisno kolk plina spistiš skoz. Pa da ne boš mislu da je injection sistem bogsive kakšna izboljšava(če se o bencinu pogovarjamo).Poraba med fergazorjem z elektronsko šobo in injecion sistem je popolnoma identična,le moči ma več injection.Boljši je zarad boljšega razprševanja goriva in posledično čistejši avspuf.V primeru avtoplina razlike ne bi smelo biti.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Eh, zdaj pa IMHO nakladaš.

Frgazer že zaradi mehanskih in zanesljivostnih zahtev ne more slediti idealni krivulji motorja.
Če ne drugega, bi bila mehanika bistevno bolj zakomplicirana. Sploh pa ne pri vseh temperaturah motorja in zraka itd.

Tudi nagle spremembe režima dela motorja so zanj več ali manj nerešljiv problem, zato pa vsakič ko naglo pritisneš gas za rezervo špricnejo nekaj ekstra goriva.

Saj zgodovina poskusov izpopolnjevanja frgazerjev je dolga in do pojave elektronike ni bilo pametnih rezultatov v avtih navadnih smrtnikov.

Saj v Srbiji niso problem Eurostat norme pa ti vgrajevalci jasno povedo, da venturi sistemi niti v teoriji ne bodo imeli enako porabo kot teli z ventili...
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Narobe si me raumel,frgazor sm omenu čist tako. Normalno da injecion ostane gor na avtu,ampak ti daš plinski sistem podoben frgazorskim,torej brez elektronike.Edina elektronika bi bila za ventile ki vklapljajo in izklapljajo plin-bencin.
btw,kje si vidu multipoint sistem za manj k 500e? Link?
p.s.
sam pa izkušnje uporabnikov kažejo da tut multipoint porabi tudi 15-20% več.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Linka ti ne morem dat, ker je to na podlagi internih cenikov.

Se pa cene tudi zunaj verjetno ne razlikujejo veliko. Poglej kaj vgrajujejo Srbi in konkurenčne sisteme in poglej po online štacunah.

Cene niso tako visoke. Če poznaš koga, ki lahko nastopi kot avtomehanik, ki bi rad vgrajeval te sisteme, pošlji ZS in ti dam link na prodajalca.

Kar se frgazorja tiče, ni logike, da bi imel za benz multipoint, potem bi pa nasadil za plin pa frgazer.

Preveč jebe z nastavitvami in preslab izkoristek.

Je veliko bolj elegantno, če lahko spreminjaš režim dela motorja kar z notesnikom...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Evo, hiter skok po netu je dal recimo tole.

Tole je en primer, konkurenčnih sistemov je kar nekaj.

Tale ima Magic Jet injektorje, ki imajo malo slabši izkoristek od H200, vendar potrebujejo nekaj manj vzdrževanja.

Ker v DIY varianti pranje injektorjev ne bi smel biti problem, so meni osebno bolj všeč H200...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, pa še doddatna razlika med Magic jet in H200 je ta, da H200 vzameš že za določeno moč, Magic Jetu pa povrtaš tizo na željen premer.

Pri tem je mala jeba, ker gre za ozke tolerance in moraš imeti sveder na 0,1mm, pa tudi ker moraš začeti z malo manjšo luknjo in jo povečevati, dokler nastavitve ne "sedejo".

Pri H200 tega ni, moraš pa vzeti pravi podmodel za določeno moč motorja.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Pyr0Beast ::

Po enakli logiki je frgazer boljši od modernejših injektorjev.

Vsa naloga frgazerja je regulirat moč in delat mešanico ki bo gorela.

Za moč ali navor motorja glede na obrate je treba štelat vžig in frgazer tu nima kaj veliko besede, je pa res, da njegova konstrukcija vpliva na delovno območje mašine.

In avto s navadnim frgazerjem zna piti manj od injektor variante predvsem, ker se injektorska varianta preserava z delanjem prave mešanice za katalizator.

Dober napredek bi IMO bil, da pustiš ventile mašine odprte in v določene valje furaš samo zrak in ne mešanice.

Aja, pa še doddatna razlika med Magic jet in H200 je ta, da H200 vzameš že za določeno moč, Magic Jetu pa povrtaš tizo na željen premer.

Vrtanje diz je neumnost. Že na skuterjih se je to redno počelo in rezultati so samo še slabši saj hitro zafrkneš kot ali pa povrtaš pregloboko, zviješ vse skupaj ali kaj podobno neumnega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Pyr0Beast je izjavil:


Vrtanje diz je neumnost. Že na skuterjih se je to redno počelo in rezultati so samo še slabši saj hitro zafrkneš kot ali pa povrtaš pregloboko, zviješ vse skupaj ali kaj podobno neumnega.



Ne štekaš. To je tu v prospektu proizvajalca. Celo dize lahko posebej kupiš, če kaj zajebeš.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Bias ::

Sem lih razmišljal če bi bila ekonomsko upravičena vgradnja plina v VW TRANSPORTER 4-motion (letnik 1999) 2.5 bencinar!? Predelan v kamperja!! Torej ne za vsak dan.


2.5 AET; APL; AVT inline-5 SOHC 10v 2,461 cc 115 PS (85 kW; 113 bhp)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bias ()

Pyr0Beast ::

Ah, no to je drugo.

Ne vem pa zakaj nebi potem kupil kar diz po meri.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Pyr0Beast je izjavil:


In avto s navadnim frgazerjem zna piti manj od injektor variante predvsem, ker se injektorska varianta preserava z delanjem prave mešanice za katalizator.


Elektronski sistemi so pokazali nemajhne prednosti ŠE PREDEN je katalizator postal obvezen.

Če je ta obvezen, nimaš več kaj razmišljat...
On the journey of life, I chose the psycho path.

kuglvinkl ::

Bias je izjavil:

Sem lih razmišljal če bi bila ekonomsko upravičena vgradnja plina v VW TRANSPORTER 4-motion (letnik 1999) 2.5 bencinar!? Predelan v kamperja!! Torej ne za vsak dan.


2.5 AET; APL; AVT inline-5 SOHC 10v 2,461 cc 115 PS (85 kW; 113 bhp)


Ja, poglej kolk kilometrov narediš in kolk te to stane. Kristus...
Your focus determines your reallity

Pyr0Beast ::

Saj katalizator je tudi na frgazer sistemu, samo da se frgazer ne rabi zezati z iskanjem optimuma za katalizator in se mu gladko malo jebe če gre stran od stohiometričnosti (ki je v bistvu že sedaj nimaš ravno zaradi visokega NOx in gre raje v bolj bogato kakor revnejšo mešanico, pa čeprav je revnejša mešanica dosti bolj vroča)

Dizel ima to bolj poštimano. Njemu se dobesedno je*e za pravo razmerje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Kar pomeni, da prej zjebeš katalizator...
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Bistvo injection sistemov je izpolnjevanje eur2 + normativov. Ker fergazorski vbrizg tega ni zmožn. Če fergazorju dodaš močno električno bencinsko črpalko kot jo majo današnji avti moč bi bila tam-tam poraba popolnoma identična,le da ne bo izpolnjeval zahtev okrog izpušnih plinov.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Fajn, recimo da je tako.

Kako zdaj iz tega misliš izpeljat to, da je bolje vdelat venturi sistem in ga homologirat ?

Sploh pa, saj ti sistemi so že v prodaji in ti ni treba vsega na novo izumljat...
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Ročni izklop bencinskih injektorjev z pomočjo večkontaktnega releja,mogoče na istem releju takoj povezat še veltile za bencin in plin in to je to. Dovod plina pa standard mehanski z okroglim plinskim injektorjem tik pred loputo za gas(oz odpiranje-zapiranje dovoda zraka).Količina plina seveda ročno nastavljiva z spemenljivim ventilčkom.Ostalo pa standard(bomba,uparjalnik,cevi itn). Najbolj preprosta rešitev.

Brane2 ::

In kako to potem homologiraš ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

valvoline1 ::

Brane2 je izjavil:

In kako to potem homologiraš ?

Nisem ziher će se da ali ne,iz fribca sem enemu monterju tole razložil,pa je men povedal da se ne da tako adestirat brez emulatorja,kar je čudn če bi sistem brezhibno deloval. Al pa se njemu jebe za tisto kar sem ga jaz spraseval :)

Zgodovina sprememb…

valvoline1 ::

Pa problem pomankanja plina pr povišanih obratih bi se tudi dalo odpravit,z povezovanjem še enega ventilčka za dovod plina ki bi deloval tako da se varijabilno odpira na povečanih obratov motorja,kšna pnevmatska vakuumska izvedba bi bila primerno povezana na servo ojačevalnik za bremze. In bi potem sistem deloval kot da ma dvojni (dvogrli) fergazer.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Poglej si malo bolj podrobno, kaj je potrebno za homologacijo tovrstnih zadev.

A še preden se spustiš v to, ti povem,d a si zelo "optimistično naiven", kar se tega tiče.

V tistem kompletu ima VSAK kos opreme ustrezen atest, ki ga moraš priložit zraven.

Pa certifikat o tem da si ustrezno usposobljen. Pa ne odrezek iz starega cajtnga, kjer piše da si svojčas zaplinjeval Žide, ampak certifikat, ki ga dobiš po preizkusu na DOLOČENI OPREMI ZA AVTOPLIN.

Se pravi, potem lahko montiraš s tem certifikatom samo to opremo AFAIK.

BTW, cevi morajo imetu ustrezen atest, kar piše na sami cevi itd.

Aja, pa potrdilo o tem,d a si opravil test plinotesnosti, za katerega potem garantiraš.

jaz tu ne bi šel ravno predaleč z Robin Hoodovskimi metodami.

Montaža certificirane opreme ( po opravljenem usposabljanju) še spada v moje meje.

Izdelava lastnih rešitev, sploh za plin pa ne več.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

valvoline1 ::

Da se naredit,in seveda da bi brezhibno delovalo.Po eni strani če je brezhibno ne vem zakaj da se neb dalo atestirat. Saj po novem spet dovoljujejo atest prikolic domače izdelave. Sploh pa vsak posamezen del plinskega sistema ma žig in ser številko,če se ne motim,da je enkrat že atestirano pr nas ali EU.
Eh jaz itak furam dizla always. Bi pa mel oldimerja opel manta l.65-70 une retro look še,tam pa je itak frgazor not.čeb kej tazga nabavu(ne najdem še nič pametnega) bi se lotil predelave,ker za oldtimerja mora biti originalna mašina noter in ga ne smeš predelat v dizla xD.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=188...
Neki tazga bi mel,saj mustang pr nas otpade :)

Zgodovina sprememb…

««
15 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35344436 (31828) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1069943 (6750) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912336 (5710) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124372 (1143) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216810 (6262) Buggy

Več podobnih tem