» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
9 / 56
»»

Valvoline ::

Step2en wolf, to kar trdiš, ni res.

Če si ti plinsko napeljavo montiraš v en avto, jo lahko ob prodaji vzameš ven in montiraš v drugega, ki si ga kupil. Torej to ni naku, ki se nebi splačal. Vse se da prenesti tudi na drug avto.

Glede bolehanja in o crkovanju.
Niti subaru niti saab nista tok pokvarljiva kot vag grupa (audi, vw, seat, škoda), pa vsi hvalijo vag grupo (moje mišljenje pa je - enkrat kmetavz z golfom, vedno kmetavz z golfom).


Cene servisov za subaruja so nizke v primerjavi z audijevimi, servisna mreža dovolj dobra in na splošno subaru zelo malokrat crkne, vsaj kolikor jih jaz poznam (lastnik subaruja kr nekaj let, menjal znamko samo zato, ker nimajo bolj terenskega modela - mi bolj odgovarjajo terenci). Z avtom delaš res lahko ko svinja z mehom, pa še kar deluje. Edina slaba stran je bil pleh, ki je zelo hitro začel gniti. Samo to se je sedaj tudi poštimalo.

Cene servisov saaba so malo višje, še vedno pa ne previsoke. Bencinarji nimajo nobenega fiatovega motorja, imajo pa VM-jeve. Ti motorji na splošno niso slabi, ob rednem servisiranju zdržijo dolge kilometre in ne crkujejo tako pogosto kot dizelski VM-jevi. Nekateri 2.3 so tudi VM, večina jih je pa lastne proizvodnje (aero model). Je pa to vsekakor en izmed najbolj varnih avtomobilov, in če si veliko na cesti, se splača imeti varen avto.

Še vedno ne zastopiš v čem je fora.
Dele za VAG in OPEL imaš na vsakem vogalu,in ju vsak popoldanski majster brez problema popravi če je treba. Zadnjič je prijatu plačal 110e za zadnji ležaj(toyota corrola l.2003) in je čakal nanj 5 dni medtem k za golfa4 stane 20e in ga dobiš takorekoč v trafiko.

nebivedu...citiram....atep2en wolf propagira smrdljivega dizla, za večje kilometraže, pa danes vsi vemo, da moraš na dizlu veliko preje delat generalke kot na bencinarju. (večja kompresija, večje temperature, večji pritiski in slabši materiali zaradi šparanja - zadeva kr hitro gre v k***c).

hahahahahahahahahahahaha
Joke of the year :))

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Tvoj kolega je orenk preplačal ležaj. Za subaruja je recimo na uradnem servisu tudi zadnji ležaj zelo drag in ga čakaš, ampak imaš specializirane štacune z ležaji (recimo tinex v kranju), kjer je recimo ležaj za subaruja cenejši od ležaja za golfa (17 evrov), dobiš ga pa takoj.

Ne moreš na starejšem avtu vsega na uradnem servisu popravljat. Treba je poiskat serviserja, ki te ne bo nategoval in ki bo za dobro ceno delal in ti šraufal avto. Je kar nekaj takih, ki to počnejo in ne nategujejo ljudi.

Pa še to, gnojf4 ima nič od opreme. Tisti z največ opreme, do kolen ne sežejo takemu saabu, ki ga je dal v linku mamun. Ko se pa voziš pa še bolj spoznaš razliko. Gnojf so jajca, trda, neudobna. Skratka avto za kmetavze. Pa še vsi ostali proizvajalci so jih že prehiteli. Vsak francoz je manj pokvarljiv kot golf, vsak ima več opreme kot golf in ima manjšo ceno.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Razn servota in klime drugega ne rabim od opreme.
Nisem invalid. Verjetn golfa v življenju še nisi imel,in zato nikol ne boš vedel kaj je pravi avto.Sm že pri 3tjem(imel 1ko,2jko) počas bom prešaltal na 4kico. Francozi? Mal si preber po ostalih forumih,polovica francoskih dizelašev še 100tkm ne zdrži.
Me stick to golf,sam servisiam,sam popravljam če je treba kej zrihtat. Nimam viška denarja za svinjsko predraga popravila in rezervne dele za vzhodna čuda od tehnike :) Ne hvala.
P.S.
Kar se tega saaba tiče gršega avta za ta letnik še nisem vidu.Sorry,pač moje mnenje.

Zgodovina sprememb…

Mamun ::

Grd ali ni grd... to so subjetivne stvari.
Mene zanima ali je smiselno kaj takega kupit, ali pač ne. Imamo en ja in en ne, bi še kdo kaj napisal?

krneki0001 ::

valvoline
Predvidevam, da v drugačnem avtu kot je golf sploh nisi sedel, ker drugače bi vedel, da je kak saab 95 svetlobna leta pred golfom po vsem, po udobnosti, po vzdržljivosti, po varnosti, po opremi. Saab je leta 1987 že vgrajeval stvari serijsko, ki jih danes pri golfu dobiš šele v petici (serijsko mislim, pa to osnovne stvari - elektro šipe(pri golfu serijsko šele v petici), klima(pri golfu serijsko šele v petici), abs(še danes ne vem če imajo vse petice serijsko abs), pa še kaj bi se našlo, da ne govorimo o ogrevanih sedežih in podobno, ki jih imajo vsi sabi razen najcenejših modelov).

Glede oblike in lepote imajo pa vsake oči svojega malarja. Meni je saab po obliki svetlobna leta pred katerimkoli golfom.

Valvoline ::

Vozu sem vse živo,pred leti sem za enega frenda fural avte iz Nemčije skoraj vsak vikend(pač nekaj dodatno zaslužiš).Vse je isto sranje.Z leti se le število gumbov in elektronika povečuje,nepotrebnih stvari kok češ.Mogoče je res saab glede varnosti precej boljši(kar je nasploh znano za skandinavske makine).sam pa glih ta model je res glede oblike prava katastrofa,in verjamem da se 95% folka strinja z mano. Rajši unga BMW-ja.
P.S.
Ena študija je bila da včasih ABS lahka ima tut negativni učinek,čeprav je res da zmanjša zavorno pot,vendar za neizkušene voznike je ABS nočna mora,še posebej k ti fajn zdrma nogo,če veš kaj mislim.

OrkAA ::

vendar za neizkušene voznike je ABS nočna mora,še posebej k ti fajn zdrma nogo,če veš kaj mislim.


Saj človek ne ve a bi se smejal ali jokal.

Valvoline ::

vendar za neizkušene voznike je ABS nočna mora,še posebej k ti fajn zdrma nogo,če veš kaj mislim.


Saj človek ne ve a bi se smejal ali jokal.

Če pride do takšne situacije k boš ABS res potreboval,se še enkrat oglasi,pa se bomo smejal skupaj.Ti si pač en tistih zelenih buč ki sem ju zgoraj omenil.

OrkAA ::

Ja saj v tem je problem. Do take situacije pride _mnogokrat_ in sem neskončno hvaležen, da ABS _imam_.

Samo v enem primeru sem ga preklel, ampak je to res en in edini primer. Pri 10cm zapadlega snega nekako postane neuporaben pri sunkovitem zaviranju. V takem primeru bi blokirana guma avto zaustavila hitreje, ker bi se pred njo začela nabirati gora strnjenega snega.

OZZY ::

V takem primeru bi blokirana guma avto zaustavila hitreje, ker bi se pred njo začela nabirati gora strnjenega snega.


S tem, da avto nimaš tok pod kontrolo kot če se vklopi abs...
Pa tudi tvoja trditev je pod vprašanjem. Predvsem koliko snega se pod takim kolesom nabere - ne da bi ga prej izpodrinilo in koliko dejansko vpliva na dolžino zaviranja.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

C_maniak ::

Ena študija je bila da včasih ABS lahka ima tut negativni učinek,čeprav je res da zmanjša zavorno pot,

no, včasih je veljalo, da se zavrona pot z ABS-om PODALJŠA, ampak mislim da je že toliko izpopolnjen, da ni neke bistvene razlike.

vendar za neizkušene voznike je ABS nočna mora,še posebej k ti fajn zdrma nogo,če veš kaj mislim.

aja? ko pa gume zablokirajo pa greš v ovinku naravnost pred kak tovornjak so pa verjetno vsi blaženi.

ja, je res, da bi se našla kaka situacija, ko bi ti škodoval (pa ne mislim v snegu, ker ne verjamem v tisto teorijo gore snega??), ti pa v milijon drugih koristi. zato je tudi obvezen pri vseh novih avtih, če se ne motim (kmalu bo tudi ESP) in prav je tako.

Boeing ::

valvoline, ti maš rad golfe, ker se dajo poceni popravit in dele zanje dobiš praktično že v merkatorju, po tvojih besedah.

Prav, jaz pa imam raje avto, ki ga sploh ni treba popravljat.



Nebivedu je svetovno dobro opisal situacijo z VAG grupo. Se podpišem, izvzamem pa kmetavze. Ni rujno, da je vsak, ki vozi golfa, kmetavzar. Je pa verjetnost, da kmetavzarja najdeš v golfu/vag grupi, bistveno večja, kot pri katerikoli drugi znamki :)


Aja, še to - prejšnji teden sem obrnil 27 tisočakov na plin. Od tega tedna se tudi "uradno" vozim ceneje - inštalacija se mi je namreč amortizirala bistveno prej, kot pričakovano. Nekaj je k temu pripomoglo več prevoženih km, precej več pa večja razlika v ceni -> letos januarja je bila cenovna razlika cca 35 centov, trenutno je razlika 58 centov in bo nedvomno še zrasla.

Pa še strošek servisa oz. letnega pregleda -> 23EUR. Z davkom. Manj, kot je razlika med polnim tankom plina in polnim tankom bencina :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

valvoline, ti maš rad golfe, ker se dajo poceni popravit in dele zanje dobiš praktično že v merkatorju, po tvojih besedah.

Prav, jaz pa imam raje avto, ki ga sploh ni treba popravljat.



Nebivedu je svetovno dobro opisal situacijo z VAG grupo. Se podpišem, izvzamem pa kmetavze. Ni rujno, da je vsak, ki vozi golfa, kmetavzar. Je pa verjetnost, da kmetavzarja najdeš v golfu/vag grupi, bistveno večja, kot pri katerikoli drugi znamki :)


Aja, še to - prejšnji teden sem obrnil 27 tisočakov na plin. Od tega tedna se tudi "uradno" vozim ceneje - inštalacija se mi je namreč amortizirala bistveno prej, kot pričakovano. Nekaj je k temu pripomoglo več prevoženih km, precej več pa večja razlika v ceni -> letos januarja je bila cenovna razlika cca 35 centov, trenutno je razlika 58 centov in bo nedvomno še zrasla.

Pa še strošek servisa oz. letnega pregleda -> 23EUR. Z davkom. Manj, kot je razlika med polnim tankom plina in polnim tankom bencina :)

Potem si hiter še ti golfa nabavi.
zadnjič sem si pr 180tkm sam zamenjal španer in zobati in navadni jermen. Strošek 50e. Kok plačaš ti za svoj avto ne vem. Golfa si upam šravfat,ostalih jajc ne hvala.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

zadnjič sem si pr 180tkm sam zamenjal španer in zobati in navadni jermen. Strošek 50e. Kok plačaš ti za svoj avto ne vem. Golfa si upam šravfat,ostalih jajc ne hvala.

Tako kot se dela pri večini avtomobilov. Seveda si prej upaš Golfa šravfati, saj ima malo elektronike. Svojega avtomobila ne bi nikoli peljal nekomu, ki nima računalnika za priklop. To je nuja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Step2en Wolf ::

@Boeing - največ kmetavzarjev je v Renault-jih. Statistično. Največ prodanih vozil pri nas je Renault. ERGO je tudi lastnikov kmetavzarjev. VAG je zelo verjetno malce za tem, ker ja pač tudi njihovo število prodanih vozil visoko.
V ZDA je največ redneckov v ameriških pick-upih... pač glede nato, da je tovrstnih vozil največ prodanih. Upam, da vam je sedaj računica jasna...

Saab na drugi strani ima nadpovprečno izobražene kupce, kar velja za kupce novega vozila (bral pred leti v Delovem, Na kolesih). Dodatno je v študiji resnično resničnih nesreč (real life accidents) na Švedskem bil izbran za najbolj varen avto.

Saab 9-3 in 9-5 najbolj varna v resničnih nesrečah


NCAP testiranja potekajo v hali, po vedno istem (za proizvajalca) predvidljivem scenariju. Resnične nesreče se dogajajo v resničnem svetu, v milijarnih kombinacijah, prekrivanj, kotov in zunanjih ter notranjih ovir..

A ker govorimo o večjih starejših vozilih, si velja ogledati tale Fifth gear crash test, v katerem se srečata Volvo 940 in Modus.
V času testa pred leti je bil Volvo 695 funtov in Modus 4500 funtov (trenutno cca 14% višja vrednost funta napram EUR).
Varnost je definitivno področje, kamor so proizvajalci investirali in tudi najbolj napredovali.

nebivedu - od kje si, prosim, sedaj privlekel dizle? Tema je o plinsko gnanih vozilih.

Še vedno bi izbral mazdo6, Hondo Accord (2.0 VTEC motor ima po Jeremy Clarksonu [time 3:44] največjo zanesljivost = v 13 letih izdelanih 15 000 000 motorjev, brez ene same napake!), Toyoto Avensis ali Škodo Superb.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Phil ::

največ kmetavzarjev je v Renault-jih. Statistično.


Link?

Step2en Wolf ::

cman... no brainer... google it: KLIK..

Step2en Wolf ::

Podobno kot srečanje Volva z Modusom, so se katastrofalno končali tudi crashi vozil letnika 1997 prestižnih nemških proizvajalcev MB C, BMW 3 in Audi A4. Auto Bild

Tako, da staro, veliko, prestižno.. ni tako dobro, kot mislimo, da je. Mlajša vozila znajo biti boljša, tako kot v primeru Modusa.

Drugače je pri novem velikem in novem malem. Na prvi slikah je tudi primerjava trka pri različnih masah in "istih zvezdicah":
 Audi Q7 vs Novi fičo

Audi Q7 vs Novi fičo

Valvoline ::

step2enwolf:...Saab na drugi strani ima nadpovprečno izobražene kupce, kar velja za kupce novega vozila...
Seveda ker so skandinavci nadpovprečno izobraženi,v drugih državah se SAAB ni kaj prida uveljavil,in skoraj nobenga ne videš po cestah.
Se pa strinjam da so japanci vrhunec kar se števila okvar tiče,vendar k pride do tega je pač zguba živcev(ker rezervnih delov ni) in velik keša(deli so dragi tko k da so vsi pozlačeni).
:)

Ne moreš primerjat trk terenca in liliputanca.
namen liliputanca je pač mestna vožnja in majhna poraba ter stroški vzdrževanja in registracije.
Primerjaj crashe avtov podobnega ranga in težo.

Zgodovina sprememb…

Mamun ::

@Boeing -
Še vedno bi izbral mazdo6, Hondo Accord (2.0 VTEC motor ima po Jeremy Clarksonu [time 3:44] največjo zanesljivost = v 13 letih izdelanih 15 000 000 motorjev, brez ene same napake!), Toyoto Avensis ali Škodo Superb.


Torej, ko gre za avtomobile do 6.000€
Avensis mi je enostavno strašno grd, Superb mi je všeč ga pa v tem rangu ni, Mazda 6 prav tako ni, Accord je zanimiva opcija, vendar je občutno slabše opremljen od omenjenega Saaba.
Poleg tega ima tale omenjeni Saab plin, kar je seveda precejšenj plus.
Vsekakor so vsi omenjeni avtomobili dober izbor, ampak tu se gre v veliki meri tudi za osebne preference.
Sem pa še daleč od tega, da bi bil odločen... me pa mika :)

Valvoline ::

@mamun... poglej si mal mobile.de se da kar ugodnega avta z že zmontiranim plinskim sistemom dobiti. Baje na Nizozemskem je tut precej tega.
Če pozna kdo kšn Nizozemski avtooglasnik naj pove,pa da mal pogledamo če je kej pametnega.

jan01 ::

Zvezdice so primerljive le s vozili iste velikosti!
Zakaj niso raje naredili testa(vse enakehitrosti!) fiat 500 proti fiatu 500 in audijev q7 proti enakemu audiu q7?!

dzinks63 ::

npr: autoscout in ganz Europa suchen

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Phil ::

@Step2en Wolf: iz števila prodanih avtomobilov ne moreš potegniti tega zaključka, sta si Renault in VW preblizu po prodaji. IMHO je VW pri kmetih veliko bolj priljubljen kot Renault (ja linka ne morem dat, dvomim da je kdo delal tako raziskavo). Pa ne mislim da je to slabo na kakršenkoli način.

Valvoline ::

@Step2en Wolf: iz števila prodanih avtomobilov ne moreš potegniti tega zaključka, sta si Renault in VW preblizu po prodaji. IMHO je VW pri kmetih veliko bolj priljubljen kot Renault (ja linka ne morem dat, dvomim da je kdo delal tako raziskavo). Pa ne mislim da je to slabo na kakršenkoli način.

Jaz nisem kmet,velika večina folka k ga poznam tut ne,pa skoraj polovica in več fura VW. Jaz osebno drugega avta kot VW nikol neb povohal.

krneki0001 ::


Se pa strinjam da so japanci vrhunec kar se števila okvar tiče,vendar k pride do tega je pač zguba živcev(ker rezervnih delov ni) in velik keša(deli so dragi tko k da so vsi pozlačeni).


Ne govori nekaj, če nimaš pojma. Ploščice (zavorne) za moj japonski avto 19 evrov, jermen, nepanejalec in vodna pumpa 79 evrov, svečke 12 evrov. 5 litrov olja motul 32 evrov.
Cena za ploščice za mojega američana 12 dolarjev + poštnina 5 dolarjev.
Niso ne japonci in ne američani dragi kar se delov tiče, dele se da dobiti takoj, na voljo so tudi za 20 let stare japonce in to po ceni delov za golfa.

To da pa za novejše japonske avtomobile na servisu zmanjka delov, so pa nabavni na servisu krivi, ker ne naročajo (sej veš šparanje pa to) in ne naročajo delov vnaprej, ampak šele ko se kdo pojavi s problemom. In to je napaka ljudi, ne da se delov nebi dalo dobit takoj. Nič ni nepokvarljivo, tako da bi morali to na servisih predvideti, ampak so pač tipični slovenci in se obrnejo šele takrat, ko jih orenk s kolom po hrbtu butneš. Samo to je trenutno napaka vseh servisov, ker se grejo vsi šparanje na tistih koncih, kjer se nebi smelo.

krneki0001 ::

@Step2en Wolf: iz števila prodanih avtomobilov ne moreš potegniti tega zaključka, sta si Renault in VW preblizu po prodaji. IMHO je VW pri kmetih veliko bolj priljubljen kot Renault (ja linka ne morem dat, dvomim da je kdo delal tako raziskavo). Pa ne mislim da je to slabo na kakršenkoli način.

Jaz nisem kmet,velika večina folka k ga poznam tut ne,pa skoraj polovica in več fura VW. Jaz osebno drugega avta kot VW nikol neb povohal.


Enako kot jaz nikoli več evropejca. Jajca da ni večjih. Povsod morjo bit servisi za te avte. Dobesedno je v vsaki večji vasi servis za renault in vag grupo, ker zadeve tok crkujejo. Če nebi tok crkovalo, tut tok servisov nebi rabili.
Zakaj ima daihatsu 2 servisa v sloveniji? Ker avtomobili enostavno ne crkujejo. Od 400 prodanih v enem letu (leta 2000) iz ene avtohiše, ni niti en prišel na garancijsko popravilo. Vsi so in še vedno delajo samo redne servise. Pač avto kot se zagre. Pa ne da jih je malo. Teh avtov se ogromno vozi po cestah. Samo niso težki za vzdrževanje, deli so poceni (razen pleha, ta je drag ko žafran) in tudi cene servisov so nizke.

Mamun ::

@mamun... poglej si mal mobile.de se da kar ugodnega avta z že zmontiranim plinskim sistemom dobiti. Baje na Nizozemskem je tut precej tega.
Če pozna kdo kšn Nizozemski avtooglasnik naj pove,pa da mal pogledamo če je kej pametnega.

Verjamem, da se da.
Ampak potem je treba iti še tja po njega, kar je tudi povezano z določenimi stroški, živci in negotovostjo. Celo če nimaš izkušenj s tovrstnimi nakupi.
Pa kolikor sem primerjal, se tale Saab kar drži s tam omenjenimi cenami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mamun ()

Step2en Wolf ::

Off topic.

O tem imamo že teme:
Ali so japonski avtomobili res boljši?
Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005

In kot se tam lepo vidi, Saab ne briljira ravno z zanesljivostjo (če je na lestvice sploh uvrščen). Je pa res, da je Opel v zadnjem letu skočil naprej, s tem posledično tudi Saab.

Subaru, se kot japonec... bolj dragi japonec (po Jeremy Clarksonu, ga kupujejo samo stari bogataši - aristokrati, ker ne potrebujejo bling oz. fleshy apperance), uvršča med bolj zanesljive. A ne v rangu Toyte, Mazde in Honde!

BTW Subaru in Saab sta bila v lasti GM. Subaru manjšinski, Saab večinski. Subarujev delež je GM odprodal pred leti Toyoti, Saaba v celot Koenigseggu. Opla nočejo dati... glej malce nazaj.
Plod incestoidnega odnosa med znamkami je bil tako Saab 9-2x, ki je samo preoblečen Subaru Impreza... Je pa tudi Subaruju uspelo narediti najgrši SUV nasploh. Subaru Tribeca... na podlagi katerega bi se moral (iz)roditi tudi prvi Saabov SUV.
Tribeca sedaj že malce bolje izgleda.
Subaru tudi velja za enega izmed pionirjev 4 kolesnega pogona, pri čemer imajo izredno balansirano tovrstno podvozje. Dodatno uporabljajo bokser motorje, ki zaradi svoje konstrukcije omogočajo nižje težišče vozilu in možnost nižjega motornega dela - "sprednje haube".


ŠTEVILO PRODANIH VOZIL
Statistika je silno preprosta. Če ima večino ljudi za OS Polkna Ž ter je tam še nekaj pingivinov in eno krivo jabolko.. je logično, da bo največ okvarjenih računalnikov, tipa polken.
Kot sem že razložil v temi o Hi-Fi ju... najbolj populatni sistemi so bili Technics (Matsushita el.. tudi Panasonic in JVC). Zato so tudi le te najbolj pogosto romali na servis. Če se je pokvarilo le 1# Technicsov (prodali so jih 20 000) in 50% Luxmanov (prodali 10)... bo izgledalo na uč, da so Technicsi slabši od Luxmanov. Na servisu je bilo 20 Technicsov in 5 Luxmanov.

Enako pri avtomobilih.

Največ se v Sloveniji proda Renault-jev. Zato je največ tudi servisev. Ker je pač neko kritično število potrebno, da se opravijo vsi redni servisni intervali. Če je servisov premalo, se bo čakalo kot na naše zdravnike... če jih je preveč, ti ne preživijo in odmrejo. En tak mini Darwinizem :)
VW so takoj za Renault-ji in imajo veliko manj servisov. Kot celotna skupina VAG (Škoda, VW, Audi, Lamborghini, Bugatti, Seat, Bentley... in sedaj še Porsche) pa imajo morda celo večino prodanih vozil v Sloveniji.

Seveda Renaultji niso zanesljivi, kar kažejo tudi različne alnalize v višje podanih temah. A ni enačiti števila servisov s kvaliteto.. ker je število povezano tudi s številom vozil v obtoku in prodaji.

In pri statistiki je tako, da se bo povprečna populacija ljudi ujela v statistiko. Zato ima največ "kmetavzarjev" Renaultje. Zakaj? Ker slovenci največ kupujejo Renaultje. VW takoj za petami.

In nenazadnje, kdo je navječji kmet?
Tisti, ki si to ne upa priznati in si bo kupil nekaj ekstravagantnega, samo zato, da ne bo "kmet".

To samo dokazuje, da mu je avtomobil podaljšek ega... in ne sredstvo za prevoz iz točke A v točko B.

Zato toliko ljudi kupuje premium avtomobile in potem živijo od trave...

Jeremy Clarkson temu pravi "Cocks".. dobesedno petelin, lahko tudi ku..c. In v zadnji seriji je lepo povedal, da so BMW-ji spet cool: "..because all cocks are driving Audis now."
Top Gearovci so pred tem seveda hvalili Audije :)

BTW Subaru in Saab sta premium razred. Nekateri temu pravijo tudi davek na idiote. :) Kar je nekako konsistentno s Clarksonovimi opažanji :)

Aja, preden vsi skočite v zrak, velja za nakup NOVIH vozil. Pri rabljenih stvari stojijo drugače in ima znamka že nakoliko manjši pomen, včasih pa že prav žalostnega...

Zgodovina sprememb…

oldguy ::

Spremljam tole temo in mi je zadeva čedalje bolj zanimiva, zato bom kar konkretno vprašal, čeprav mi je bilo že precej pojasnjenega:

-Ima kdo tule gor izkušnje s predelavo Accorda? Gre se za mašino R20A3 (model 2008), 2.0L bencinar.
- Kakšni bi bili približni stroški za dotično mašino? Avto ni star niti leto, zato hočem naredit predelavo čimprej, da se bo čimbolj splačala.
- Kdo bi to izvedel, kateri sistem priporočate?
- Ker gre rezervna guma ven, kje in kakšen kit za flikanje gum se potrebuje?
- Homologacija, kakšni problemi?

Hvala vsem (konstruktivcem)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

WarpedGone ::

Ok, dovolj je blo OT debate kdo je večji kmet.
Preberte si naslov teme in če vaša zadeva z njim ni direkt povezana - prihranite čas sebi in drugim.

@oldguy
Najbolje da pošleš mejl s temi vprašanji mehanikom, ki se ukvarjajo s predelavami in majo na netu objavljen kontakt. Dobil boš direkten "predračun" za z njihove strani predlagan sistem. Za katerega se potem odločit je pa ... :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

oldguy: japonci se, načeloma, lepo predelujejo. Homologacijo ti mora zrihtat predelovalec. Če se zmeniš, ti lahko zrihtajo še piksno za "flikanje" gum, ki jo seveda doplačaš k predelavi - jaz je konkretno nisem, ker je že serijsko, da pa se.
Kar se mene tiče ti svetujem da pokličeš na G-1 in direkt vprašaš, pa ti bojo vse razložili.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

plavko61 ::

Kit za krpanje prevmatik:
http://www.amzs.si/default.asp?novica=1...
http://www.mimovrste.com/artikel/342012...

Glede sistema pa je tako samo Prins, ki že vsebuje Hondine injektorje...
Tako da kar ostaneš pri firmi 8-)
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Valvoline ::

Spremljam tole temo in mi je zadeva čedalje bolj zanimiva, zato bom kar konkretno vprašal, čeprav mi je bilo že precej pojasnjenega:

-Ima kdo tule gor izkušnje s predelavo Accorda? Gre se za mašino R20A3 (model 2008), 2.0L bencinar.
- Kakšni bi bili približni stroški za dotično mašino? Avto ni star niti leto, zato hočem naredit predelavo čimprej, da se bo čimbolj splačala.
- Kdo bi to izvedel, kateri sistem priporočate?
- Ker gre rezervna guma ven, kje in kakšen kit za flikanje gum se potrebuje?
- Homologacija, kakšni problemi?

Hvala vsem (konstruktivcem)...

raje še mal počakaj,prihajajo na trg novi common rail plinski sistemi,ki bodo deloval brez uparjalnika in ne bo potrebe predgretja plina ter vžiganja zjutraj na bencin.

Boeing ::

link/picz pls or it didnt happen
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

http://www.avtoplincenter.com/
Poglej sistemi-Icom jtg
Sicer nič konkretno napisanega.

Zgodovina sprememb…

oldguy ::

Vidim, da ste kar pripravljeni pomagat, hvala vam vsem... :) Sem še malo raziskoval, pa se mi, takole na uč, G-1 zdijo še najbolj profesionalni. Odgovarja mi 7 let garancije, bližina servisov, cena se mi tudi ne zdi previsoka...

Od njih sem dobil naslednji e-mail:

V vaše vozilo vam vgradimo tehnologijo IMPULSE,ki edina na svetu vodi vbrizg avto plina v realnem času. Vsi drugi sistemi namreč vodijo vbrizg z zamikom najmanj enega cikla.
Tehnologija je zavarovana z svetovnim patentom!
Rezultat našega sistema je natančno vodenje vbrizga,manjša poraba od konkurenčnih sistemov daljša življenjska doba motorja in katalizatorja, mirno delovanje motorja ter dolga življenjska doba sistema(na sistem dajemo 7 letno garancijo).Poraba se lahko poveča največ za 10%,odvisna pa je tudi od letnega časa ter razmerja med butanom in propanom,ki ga točijo na avto plinskih črpalkah.Od mešalnega razmerja je namreč odvisna kalorična vrednost avto plina.
Čas vgradnje tehnologije IMPULSE v vaše vozilo traja 8 do 10 ur.


So res tako dobri? Po forumih jih nekateri precej hvalijo. Cena bi bila cca. 1500EUR. Naj zagrabim? Ima kdo mogoče izkušnje z njihovimi sistemi?

plavko61:
Kit za krpanje prevmatik:
http://www.amzs.si/default.asp?novica=1...
http://www.mimovrste.com/artikel/342012...
Glede sistema pa je tako samo Prins, ki že vsebuje Hondine injektorje...
Tako da kar ostaneš pri firmi 8-)


Hvala za linke, zanima me le, ali je ta kit veljaven, kar zadeva kasnejšo homologacijo vozila? Poleg tega imam vprašanje glede Prins sistemov. Kaj pomeni, da vsebuje Hondine injektorje? Da je integracija z znamko boljša? Poleg tega ne najdem nobenega slovenskega vgrajevalca, v Nemčijo pa se samo zato ne bom vozil. Sem pa na BMW forumu prebral, da Prins vgrajujejo pri avtonaplin iz Kranja, vendar na njihovi strani ni informacij o tem. Ve kdo kaj več?

Valvoline:
raje še mal počakaj,prihajajo na trg novi common rail plinski sistemi,ki bodo deloval brez uparjalnika in ne bo potrebe predgretja plina ter vžiganja zjutraj na bencin.


Ok, kot razumem:
ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo boljše lastnosti motorja (moč, navor), zaradi tega se lahko sistem JTG uspešno vgradi v večino vozil ne glede na moč in tehnološko razvitost.
Zakaj tekoča faza vbrizga plina?
Ne potrebuje svojega računalnika, ker uporablja računalnik direktno od vozila, zato kar bencinski računalnik nastavlja parametre vbrizga plina.
Ker je direktno vbrizgana tekoča faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se razširja zagotavlja hitrejše polnjenje valja kot plinasta faza.


Mi je zadeva na prvi pogled všeč, najbrž je tudi cenejša zaradi manjka računalnika. Kaj pa informacija, kdaj lahko pričakujemo podobne sisteme pri nas? Ne mislim čakat predolgo, sem bolj tiste vrste človeka, da dolgo študiram o neki stvari, ko pa se zanjo odločim, jo želim hitro in dobro. Tako da, tudi cena mi ni preveč pomembna, rajši dam več kot pa da imam kakršnikoli probleme s sistemom. Zadeva ima da dela kot urca, drugače je rajši nimam...

Na splošno me pa zanima še, kako je z integracijo s potovalnim računalnikom? Ali števec porabe zna pravilno meriti porabo ob preklopu na plin?

Nič, jutri bom poklical na G-1 in se zmenil za kak ogled sistema...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Boeing ::

oldguy: poglej par strani nazaj oz. preberi cel tread, ni tako veliko, samo 9 strani... nekaj sodelujočih nas ima avtomobile predelane, večina pri G-1 in zaenkrat še od nikogar nisem slišal, da nebi bil zadovoljen.

Da se ne bom preveč ponavljal - resnično, preberi cel thread, da dobiš pogled na zadevo z različnih zornih kotov in tudi precej konkretnih informacij o konkretnih predelavah. Če pa te zanimajo natančni podatki o mojem avtu, pa brez problema dobiš preko zs.


Na tvojem mestu pa nebi čakal predolgo, sploh na te "imaginarne" sisteme. Vedi, da sta tako bosch kot siemens vložila ogromne količine denarja (govorim o vsotah ranga milijarde evrov skozi obobje zadnjih 10 let) v commonrail dizel sisteme, katerega si morajo povrniti, tako da ne pričakujem, da bojo v bližnji prihodnosti začeli prodajati konkurenčen proizvod. Če že, se ti vsekakor splača dat avto predelat takoj, ker ga boš do takrat že ziher zgonil :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Beli_Zajcek ::

Res je najbolje pohiteti. Se spomnim mojega prebiranja forumov ko sem se jaz odločal. Neki hrvat je zapisal, da pred 8-imi leti, ko se je odločal za vgradnjo, so vsi svarili, da se cena plina ne bo obdržala. Potem je pa v manj kot letu dni povrnil investicijo in se domnevam še dandanes vozi na plin.

Tudi jaz sem predelal pri G-1 in sem zelo zadovoljen. In pa še vedno imajo akcije s popusti, če se ne motim. 20% se lepo pozna pri 1600EUR.

Edit: Sem pogledal in je popust samo 18%, še vseeno vredno.

Zgodovina sprememb…

oldguy ::

Da se ne bom preveč ponavljal - resnično, preberi cel thread, da dobiš pogled na zadevo z različnih zornih kotov in tudi precej konkretnih informacij o konkretnih predelavah. Če pa te zanimajo natančni podatki o mojem avtu, pa brez problema dobiš preko zs.


Temo sem že bral, sproti do nekako septembra, a očitno bo treba še enkrat čez. Se opravičujem, če sprašujem kar je že bilo napisano, a zdaj sem nekako odločen zadevo speljat. Prej je bilo pač drugih stvari preveč da bi mislil še na to, pa je najlaže kar vprašat kar te zanima... :)

plavko61 ::

Prins sisteme vgrajuje

IQ Sistemi d.o.o.
Tominčeva cesta 52
SI-4000 Kranj

Mislim da sem nekje zasledil da je ravno honda razvila injektorje za plin. Ostali proizvajalci uporabljajo elektromagnetne ventile, ki ti potem ropotajo kot da imaš dizla.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Beli_Zajcek ::

Prins sisteme vgrajuje

IQ Sistemi d.o.o.
Tominčeva cesta 52
SI-4000 Kranj

Mislim da sem nekje zasledil da je ravno honda razvila injektorje za plin. Ostali proizvajalci uporabljajo elektromagnetne ventile, ki ti potem ropotajo kot da imaš dizla.



To o ropotanju je navadno natolcevanje. Moj Volvo S40 nič ne ropota, ampak je tak kot prej.

oldguy ::

Prins sisteme vgrajuje

IQ Sistemi d.o.o.
Tominčeva cesta 52
SI-4000 Kranj

Mislim da sem nekje zasledil da je ravno honda razvila injektorje za plin. Ostali proizvajalci uporabljajo elektromagnetne ventile, ki ti potem ropotajo kot da imaš dizla.


Iq sistemi? O njih ne najdem nič, kar bi se nanašalo na avtoplin, zgolj svetila in savne?!? K takšnim (če se sploh ukvarjajo s tem) pa seveda ne bom vozil novega avta. Ima, da je zadeva tip-top, ali pa je ne bo...

Drugače pa ravno prebiram temo...

oldguy ::

Evo, pretolkel sem se čez temo. Ob branju sem se tudi spomnil, zakaj sem jo nehal prebirati. Toliko klamf in dreka na enem mestu človek pač težko prebavi. Saj so bile vmes tudi uporabne informacije, a žal vsaj še enkrat več merjenja lulekov... Mater, grow up, pa radi se imejte :) Ne razumem tudi, zakaj eni tlačite dizle tule notri, če se gremo o predelavi na LPG. Če si že ne lastiš ravno smrduha, je najbrž pomembna (in relevantna) le korist predelave bencinarja na LPG, in prednosti le-te. Cvičkarije se pa tudi menda ne bomo šli, se počutim malce prestarega za tovrstne zajebancije... No, tole moje pljuvanje je zgolj posledica župce, ki ste si jo sami skuhali skozi temo, in jo boste morali tudi pojest, zdaj pa bodi dovolj o tem...:)

K stvari...

Moje predpostavke so:
    - Avto je nov, bencinar, iz štirih razlogov: Honda, smrad v garaži, kratke razdalje pozimi ter cena.

    - Delam cca. 30.000km/leto ob povprečni porabi cca. 9l/100km. Strošek se mi torej ob nespremenjenem razmerju cen povrne v cca. dveh letih. Sprejemljivo.

    - Avto bom imel do cca. 150/200Kkm, kar nanese od 6-8 let. Potencialni prihranek torej še zdaleč ni zanemarljiv.

    - LPG pumpa je cca. 3km od moje hiše. Eden izmed razlogov, zakaj mi je možnost predelave tako privlačna

    - Ekološkost. Zanemarljiv faktor po eni strani, po drugi pa blazno in (ne, Ala Gora ne maram) :)

Minusi oziroma nerešena vprašanja pa so naslednja:
    - Nihče ni omenjal cene servisov. Kakšen je strošek in servisni interval pri npr. G-1, da ga vračunam v strošek?

    - Garancija vozila. Bil bi neumen, če bi novo vozilo predelal in izgubil tovarniško garancijo. To bom pač še poskusil zrihtat, vkolikor bodo problemi, odpade bodisi LPG bodisi trenutni servis, če se izakžejo za šalabajzarje.

    - Tekočina za hlajenje ventilov. Tudi to je treba ali vračunat v ceno, ali pa točno poizvedet, ali jo sploh rabim

    - Nastavki za plin po Evropi, glede na to, da se tja kar dosti vozim. Se da kupit kak "univerzalni" nastavek, ki bi to omilil? Je to sploh večji problem?


Če se spomnim še kaj, napišem, kot prej so opombe in predlogi dobrodošli. Predelavo (če bo vse po planu) bom torej poskusil speljat enkrat ta mesec...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Volk| ::

Kako pa je s katalizatorjem bencina? Verjetno nima vpliva saj je plin itak "čistejši". Torej ga rabis samo zato ker imaš tudi možnost vožnje na bencin.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

oldguy ::

Dobil še en e-mail, in sicer - pazite to - od IQ sistemi. Potem mi je tudi vžgalo - www.avtonaplin.si so v bistvu oni. Rahlo čudno se mi zdi, zakaj na osnovni strani podjetja skoraj ni informacij o LPGju.

Kakorkoli, e-mail:

Spoštovani,

veseli nas, da se zanimate za predelavo na plin.
V to vozilo bi morali vgraditi Prins VSI nizozemski sistem z ločenimi
injektorji za vsak cilinder posebej.
Prins je edini na svetu, ki dejansko uporablja injektorje za vbrizgavanje plina
in ne le navadnih elektromagnetnih ventilov. Moč motorja zato ostane enaka.
Sistem je računalniško voden in deluje avtomatsko, ter deluje na podlagi "real time" vbrizga plina.
Smo pooblaščeni s strani Prinsa in opozarjamo na ponaredke in nepooblaščene serviserje, ki se izdajajo za pooblaščene serviserje Prins naprav. To lahko preverite direktno na www.prins.eu.
Garancija je 5 let (oz. 150.000km).
S predelavo ohranite originalno garancijo.
Predelava traja 2 dni, cena za vozilo s 4 cilindri je od 1790 EUR do 1990 EUR. Odvisno od želja in detajlov vgradnje.
Čakalna doba za predelavo je cca. 7-14 dni.
Za nekatera vozila opremljena s plinskimi napravami priporočamo tudi elektronski sistem
za hlajenje in mazanje ventilov Valve Care.
Trenutno poteka akcija (skupaj s Petrolom), kjer vam mi podarimo popust v višini 200 EUR, Petrol pa za 30 EUR plina.
Rezervoar vgradimo po želji, namesto rezervnega kolesa gre običajno 50-95
litrov, v prtljažnik pa od 60-120 litrov. Možna je vgradnja tudi dveh
rezervoarjev.
Servis naprave je trenutno še na 25.000 km, do konca leta pa bomo prešli na 30.000 km.
Homologacijo vam lahko uredimo že pri nas, cena pa je 40 EUR.
Vgradnja se izplača v vsakem vozilu, saj je našo napravo možno prenesti v
katerokoli drugo vozilo tudi, če je druge znamke in
ima drugačno moč in prostornino.
Možno je tudi plačilo na obroke (do 24 mesecev), v tem primeru se plačajo obresti in stroški.
Imamo tudi testna in nadomestna vozila.


Kot razumem, imajo tudi oni real-time vbrizg plina, torej glede tega niso dosti drugačni od G-1. Torej G-1 nekako izgubi prednost, ali pa se motim? Nič tudi ne piše o Honda injektorjih, le da so japonski (Keihin Corp, Japan). Koliko so tudi realni pri zagotavljanju iste moči motorja? Ne vem sicer, kaj misli z ohranitvijo originalne garancije, se mi zdi, da bo vseeno treba prvo na hondo vprašat. Drugače pa zanimivo, konkurenca torej očitno obstaja. Oboji namreč nudijo popuste, bon za Petrol...

Mi lahko kdo (kot laiku) medsebojno primerja oba sistema? Prednosti, slabosti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Valvoline ::

Ma kakšna konkurenca. Sem se pogovarjal z enim Bolgarom ki tle dela,ima vectro 1.8 l.2000 na plin,sistem full multipoint,v Bolgariji stane montaža in homologacija skupaj 500e,teli naši *strokovnjaki* pa kasirajo 1500-2000e za enako storitev.Cena delov za vgradnjo popolnoma enaka. Pravi da zarad nizkega standarda je tja velika večina bencincev predelanih na plin ali metan,dab se pocen fural.

oldguy ::

Ma kakšna konkurenca. Sem se pogovarjal z enim Bolgarom ki tle dela,ima vectro 1.8 l.2000 na plin,sistem full multipoint,v Bolgariji stane montaža in homologacija skupaj 500e,teli naši *strokovnjaki* pa kasirajo 1500-2000e za enako storitev.Cena delov za vgradnjo popolnoma enaka. Pravi da zarad nizkega standarda je tja velika večina bencincev predelanih na plin ali metan,dab se pocen fural.


Ja, jebiga, meni to nič ne pomaga, če izgubim garancijo. Prav tako ne mislim ob vsakem morebitnem sranju vozit avta dol na servis da naštelajo sistem. Servis mora bit blizu, garancija pa veljavna. Če pa najdeš kak cenejši sistem ali monterja v SLO, pa le na plano z linkom...:)

Volk| ::

Če je sistem isti ti lahko tudi tukaj naredijo pol servis, mar ne?
Za 4x manjšo ceno se splača it drugam.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

oldguy ::

Ja, proti plačilu in za navaden servis že mogoče. Za garancijske zahtevke se pa potem najbrž lahko pod nosom obrišem. Na neprostovoljne izlete ne hodim rad, poleg tega je vsaj ponavadi tako, da vsak servis postrani gleda stranke, ki sisteme montirajo pri konkurenci, servis bi pa delale pri njih.

Poudarjam, tale štos se bom šel brez zajebavanja, ali pa se ga ne bom šel. So me izkušnje naučile, da cena na računu ni vedno enaka končnim stroškom...
««
9 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35344407 (31799) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1069928 (6735) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912328 (5702) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124371 (1142) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216810 (6262) Buggy

Več podobnih tem