Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
amigo_no1 ::
Če kupiš Trabant biturbo v avtohiši Troba LJ, servise pa delaš v NG (avtohiša Trabko, kjer tudi prodajajo omenjeni avto) a misliš da te bodo gledali postrani ? Denar je denar in stranka je stranka. In nimajo kaj za fušat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Byla ::
ja, avtonaplin je domena od IQ sistemov, al pa vzporedna znamka, ce hoces. Moj avto je bil predelan pri njih, ima te omenjene injektorje, ki jih, ce se ti to fajn slisi, dela Hondina hcerinska firma, ki prav tako dela celo falango delov za honde. Med seboj sistemov ne mormo realno primerjat, ker pomojem da ni v sloveniji prav veliko ljudi, ki so imeli uporabniske izkusnje vec kot enega sistema. Torej, je debata lahko teoreticna, vec al manj.
www.thirdframestudios.com
oldguy ::
Če kupiš Trabant biturbo v avtohiši Troba LJ, servise pa delaš v NG (avtohiša Trabko, kjer tudi prodajajo omenjeni avto) a misliš da te bodo gledali postrani ? Denar je denar in stranka je stranka. In nimajo kaj za fušat.
Servis, že, servis... Takrat so celo veseli da so te sunili nekomu. A jaz govorim o garanciji. Poleg tega imam par takšnih izkušenj, da lahko takemu bluzenju rečem le "Thanks, but no thanks!" Kaka avstrija še, se na hitro zapeljem gor, pa je, Bolgarija pa, pozabi, bre. Pa čeprav je 3x ceneje...
Byla, grem še enkrat prebrat kar si že pisal, da se ne boš ponavljal. Se pa spomnim, da si zadovoljen, vendar najbrž nimaš istega sistema, kot naj bi ga imel jaz?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Boeing ::
No, vsak hvali svojega konja, to je razumljivo.
Predvidevam, da je prins enako kvaliteten kot G1, glede na to da ste povečini zadovoljni z njimi. Dodal bi le še, da neumnost z "ropotanjem" ventilov seveda ne drži - moj avto je na plin opazno tišji, kot če gre na bencin. Moči ima cca 2-3 konje manj kot je po specifikacijah, kar je pri 145 konjih nezaznavno, hlajenja ventilov pa v veliki večini novih motorjev ne potrebuješ.
V vsakem primeru pokliči na firmo in zahtevaj podatke glede na tvoj konkreten motor, naj ti povejo kako in kaj. In eni in drugi.
Pa čimprej predelaj! :)
Predvidevam, da je prins enako kvaliteten kot G1, glede na to da ste povečini zadovoljni z njimi. Dodal bi le še, da neumnost z "ropotanjem" ventilov seveda ne drži - moj avto je na plin opazno tišji, kot če gre na bencin. Moči ima cca 2-3 konje manj kot je po specifikacijah, kar je pri 145 konjih nezaznavno, hlajenja ventilov pa v veliki večini novih motorjev ne potrebuješ.
V vsakem primeru pokliči na firmo in zahtevaj podatke glede na tvoj konkreten motor, naj ti povejo kako in kaj. In eni in drugi.
Pa čimprej predelaj! :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
plavko61 ::
Ne ropotajo ventili ampak se slišijo magnetni ventili od plinske instalacije.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
oldguy ::
Boeing in plavko61:
plavko61:
IQ sistemi:
Kaj, tole potem drži v Prinsovem primeru? Bo že moralo, drugače malce zavajajo, sicer pa tako ali tako sedaj čakam na odgovor od obeh glede vprašanj, ki sem jih že napisal tudi tule.
Predelava bo pa predvidoma še ta mesec, če bo le vse kot je treba.
Dodal bi le še, da neumnost z "ropotanjem" ventilov seveda ne drži - moj avto je na plin opazno tišji, kot če gre na bencin. Moči ima cca 2-3 konje manj kot je po specifikacijah, kar je pri 145 konjih nezaznavno, hlajenja ventilov pa v veliki večini novih motorjev ne potrebuješ.
plavko61:
Ne ropotajo ventili ampak se slišijo magnetni ventili od plinske instalacije.
IQ sistemi:
Prins je edini na svetu, ki dejansko uporablja injektorje za vbrizgavanje plina
in ne le navadnih elektromagnetnih ventilov. Moč motorja zato ostane enaka.
Kaj, tole potem drži v Prinsovem primeru? Bo že moralo, drugače malce zavajajo, sicer pa tako ali tako sedaj čakam na odgovor od obeh glede vprašanj, ki sem jih že napisal tudi tule.
Predelava bo pa predvidoma še ta mesec, če bo le vse kot je treba.
Beli_Zajcek ::
Ne ropotajo ventili ampak se slišijo magnetni ventili od plinske instalacije.
Sem se že igral s preklapljanjem med gorivi in poslušanjem glasnosti. Na plin je za malenkost tišji. Sicer pa ena izmed prednosti, ki jo navajajo monterji plinskih sistemov je, da je potem avto tišji. Tako, da ne vem o čem govoriš. Sploh primerjava s ropotajočimi dizli je zelo na mestu.
plavko61 ::
Ravno včeraj sem gledal enga scenica z zavoli instalacijo in če ne slišiš elektromagnetnih ventilov, potem si gluh.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
Beli_Zajcek ::
Ravno včeraj sem gledal enga scenica z zavoli instalacijo in če ne slišiš elektromagnetnih ventilov, potem si gluh.
Ne poznam zavoli, sem pa vseeno mnenja, da pretiravaš s primerjavo z dizlom. Tako kot Valvoline, ki je to temo zaspamal z hvalnicami dizlom ter kurilcu.
Byla ::
btw, moc motorja ne more biti enaka, gre samo za boljse in slabse priblizke "enaki". Glede na to, da je pa tvoja honda tudi 4 cilindras, pa bos v resnici vgradil takorekoc identicen sistem kot ga mam jest :)
www.thirdframestudios.com
janez007 ::
Pozdravljeni!
Ko je že tema ravno nanesla na Accorda. Jaz sem ga dal predelati na plin k firmi G-1, zaenkrat sem zelo zadovoljen. Sicer je moj Accord l.2001 in je drug tip motorja (F18B2) tako, da je bilo potrebno vgraditi dodatno mazanje ventilov. Kakor so že nekateri prej omenili, se injektorji pomoje kar dobro slišijo, tako da takoj veš kdaj je avto na plinu. V notranjost avta ravno ne, zunaj pa. Kolega je rekel, da ima tak glas kakor pri kakih starih avtih kjer ropoče ketna v mašini. Do sedaj sem na plin naredil že okoli 3000 kilometrov, poraba je večja za liter glede na bencin, prej okoli 8,5 do 9, zdaj od 9 do 10 litrov, sam kaj ko sedaj podzavestno bolj pritisnem včasih, ker se ne sekiram toliko za porabo. Imam pa rezervoar namesto rezerve, 50 literski, v katerega gre tam okoli 41 litrov plina s katerim potem naredim okoli 400 kilometrov. V glavnem zaenkrat zelo zadovoljen, vozim se poceni :)
Ko je že tema ravno nanesla na Accorda. Jaz sem ga dal predelati na plin k firmi G-1, zaenkrat sem zelo zadovoljen. Sicer je moj Accord l.2001 in je drug tip motorja (F18B2) tako, da je bilo potrebno vgraditi dodatno mazanje ventilov. Kakor so že nekateri prej omenili, se injektorji pomoje kar dobro slišijo, tako da takoj veš kdaj je avto na plinu. V notranjost avta ravno ne, zunaj pa. Kolega je rekel, da ima tak glas kakor pri kakih starih avtih kjer ropoče ketna v mašini. Do sedaj sem na plin naredil že okoli 3000 kilometrov, poraba je večja za liter glede na bencin, prej okoli 8,5 do 9, zdaj od 9 do 10 litrov, sam kaj ko sedaj podzavestno bolj pritisnem včasih, ker se ne sekiram toliko za porabo. Imam pa rezervoar namesto rezerve, 50 literski, v katerega gre tam okoli 41 litrov plina s katerim potem naredim okoli 400 kilometrov. V glavnem zaenkrat zelo zadovoljen, vozim se poceni :)
Step2en Wolf ::
Nekaj kratkih nasvetov: tako, kot pravi Boeing, kupiti in instalirati čim hitreje!
Več, ko bo predelav na avto plin (LPG), prej se bo cesar spomnil in ga podražil. Drug vidik: Nemci imajo garantirano nizko ceno še nekaj let (2013 ali 2015, se ne morem spomnit), potem se bo cena dvignila. Posledično verjetno tudi ostalim v EU.
Primerjalnih testov LPG kitov ni. Vsaj empirično zadovoljivih ne. Gre torej ponovno v zaupanje določenim nacionalnim tehnologijam (nemec proti japoncu, italijanu ali francozu).
Sodelavec si je vgradil LPG napeljavo na Hrvaškem. Po njegovih besedah privarčeval minimalno 500 EUR.
Še ena fora obstaja: plin za balonarje. Tega cesar še posebej poceni obdavčuje... in nekaj iznajdljivh pilotov balonov občasno poseže po tej "župi".
Žal bi vam rad postregel s praktičnimi nasveti, a sem "obsojen" na službeno vozilo še nadaljnja tri leta. Me pa žalosti, da je v ponudbi rabljenih vozil tako malo dobrih bencinarjev (od 2.0l naprej). Tu vsaj 3/4 kraljujejo dizli :(
Švica in Grčija sta v Evropi državi, kjer je večino voznega parka na bencinu, pri čemer Švica ni del EU (obstaja pa menda varianta preko Liechtensteina - kneževina, ki je nekako oboje... z eno nogo v Švici, z drugo v EU).
Več, ko bo predelav na avto plin (LPG), prej se bo cesar spomnil in ga podražil. Drug vidik: Nemci imajo garantirano nizko ceno še nekaj let (2013 ali 2015, se ne morem spomnit), potem se bo cena dvignila. Posledično verjetno tudi ostalim v EU.
Primerjalnih testov LPG kitov ni. Vsaj empirično zadovoljivih ne. Gre torej ponovno v zaupanje določenim nacionalnim tehnologijam (nemec proti japoncu, italijanu ali francozu).
Sodelavec si je vgradil LPG napeljavo na Hrvaškem. Po njegovih besedah privarčeval minimalno 500 EUR.
Še ena fora obstaja: plin za balonarje. Tega cesar še posebej poceni obdavčuje... in nekaj iznajdljivh pilotov balonov občasno poseže po tej "župi".
Žal bi vam rad postregel s praktičnimi nasveti, a sem "obsojen" na službeno vozilo še nadaljnja tri leta. Me pa žalosti, da je v ponudbi rabljenih vozil tako malo dobrih bencinarjev (od 2.0l naprej). Tu vsaj 3/4 kraljujejo dizli :(
Švica in Grčija sta v Evropi državi, kjer je večino voznega parka na bencinu, pri čemer Švica ni del EU (obstaja pa menda varianta preko Liechtensteina - kneževina, ki je nekako oboje... z eno nogo v Švici, z drugo v EU).
Buggy ::
oldguy: kako je sedaj s tvojo predelavo? Za katerega predelovalca si se odlocil ce sploh? Izkusnje?
Karen ::
Plin za balonarje? Če kaj vem država avtoplina sploh ne obdavčuje (mislim da je el Baiuco ukinil trošarino), torej ne vidim kako bi balonarski bil še cenejši. Če ima kdo informacije o tem kakšna je sestava "balonarskega" in njegova cena pa naj napiše.
oldguy ::
Odločil sem se za prins, z dečki sem že na zvezi, predelava pa še pride na vrsto predvidoma v prihodnjih dveh tednih. Do sedaj pač ni bilo časa zaradi drugih obveznosti. Bom poročal, ko bo vse skupaj končano...
Trasher85 ::
Tudi sam vozim na plin sicer šele krajši čas, ampak sem na splošno zelo zadovoljen. Avto sicer res izgubi nekoliko moči in pozna se na pospeških, vendar je cenovna razlika zadostna kompenzacija za izgubljeno.
Zanima me nekaj - ima kdo od vas probleme sedaj pozimi pri teku motorja na plin pri nizkih obratih? Jaz ko npr.stojim na semaforju mi rpm včasih (redko) malo skače, parkrat se mi je zgodilo, da mi je že crknu. Je možno, da je vse to zaradi teh nizkih temperatur? Ko je avto dlje časa v teku in že dodobra segret se to ne pojavlja več.
Zanima me nekaj - ima kdo od vas probleme sedaj pozimi pri teku motorja na plin pri nizkih obratih? Jaz ko npr.stojim na semaforju mi rpm včasih (redko) malo skače, parkrat se mi je zgodilo, da mi je že crknu. Je možno, da je vse to zaradi teh nizkih temperatur? Ko je avto dlje časa v teku in že dodobra segret se to ne pojavlja več.
Volk| ::
V nedeljo sem govori z enim kaj prodaja vozilo na plin. Je reko da je poraba precej višja kot pri bencinu. Torej, če porabi na bencin nekje 7 litrov, plina porabi za isto 10 litrov. Je to res?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Byla ::
najvec 10 % bi moralo biti razlike pri porabi, ce je narava voznje podobna oz. ista. Drug problem je, da folk, ce ve, da je prevozno gorivo cenejse, pac bolj na gas pritiska. Jest sem ze tak.
Glede nihanja obratov in crkovanja, to se ne sme dogajat. TKo da je napaka nekje, pri meni se je to dogajalo preden so injektorji šli. In to skoraj takoj po nabavi sistema, mislim da 2. tank. Zaradi tega je tud lambda zaznavala nepravilnosti in spreminjala rezime, kar je tudi vplivalo na nihanja. Torej, ce se ti to dogaja, je neki narobe. Eni pravijo, da lahko tudi svecke. BTW, ker sistem imas?
Glede nihanja obratov in crkovanja, to se ne sme dogajat. TKo da je napaka nekje, pri meni se je to dogajalo preden so injektorji šli. In to skoraj takoj po nabavi sistema, mislim da 2. tank. Zaradi tega je tud lambda zaznavala nepravilnosti in spreminjala rezime, kar je tudi vplivalo na nihanja. Torej, ce se ti to dogaja, je neki narobe. Eni pravijo, da lahko tudi svecke. BTW, ker sistem imas?
www.thirdframestudios.com
Trasher85 ::
Sistem je Apex. Ko teče na bencin, ni nobenih problemov pri nihanju. Edino ko teče na plin. Svečke nove, cinšpula tudi, lambda mi je že prej nekaj zafrkavala, ampak sedaj je ok, nisem menjal. Možno da je to.
Ampak mi ne pojasni to zakaj niha samo, ko teče na plin.
Ampak mi ne pojasni to zakaj niha samo, ko teče na plin.
Byla ::
torej, kot receno, ko sem mel jest te probleme, so sli injektorji.
www.thirdframestudios.com
krneki0001 ::
Sistem je Apex. Ko teče na bencin, ni nobenih problemov pri nihanju. Edino ko teče na plin. Svečke nove, cinšpula tudi, lambda mi je že prej nekaj zafrkavala, ampak sedaj je ok, nisem menjal. Možno da je to.
Ampak mi ne pojasni to zakaj niha samo, ko teče na plin.
Problem je v cevkah za gorivo. Če so pretanke, grelec sicer deluje in ogreva in uparja plin, ampak do uparjalnika pa plin pri tem mrazu zmrzuje in zato malo cuka.
Jaz bi šel malo na servis vprašat, če imajo zato kake rešitve - recimo izolacija cevi ali kaj podobnega.
mta1 ::
Pred kratkim sem se odločil vgraditi plinsko napravo v S-maxa 2.oi. Odločil sem se za napravo OMVL Reg. Začetne izkušnje so dobre, upada v moči motorja ne občutim, poraba plina pa je cca 15% večja kot bencina. Edini problem, ki ga občutim pa je rahlo podrhtavanje motorja pri prostem teku, drugih težav pa ni. Na bencin tega ni občutiti.
So mi rekli, da je to zaradi slabe kvalitete plina in nizkih temperatur. Sicer to težko verjamem, ker se isto dogaja že taokoj, ko avto dam iz garaže in je plin segret na vsaj 15C. Potem smo se malo poigrali z nastavitvami računalnika, pa ni razlike. Prav tako se mi je pri nizki temperaturi prižgala luč za motor in javila revno zmes goriva. Zdaj so mi obljubili, da bo poskusil nastaviti motor še nek strokovnjak.
Malo sem bral po forumih in našel neke reklame za svečke, kjer opisujejo iste simptome, kot jih imam jaz, zato sem naročil še nove posebne svečke za vžig plina. Zdaj čakam in upam, da bo to kaj pomagalo.
Ko sem se odločal za plinsko napalejavo na forumih nisem opazil, da bi kdo imel podobne težave. Baje se ta težava pojavlja na fordih in mazdah, z istim motorjem. Bral sm že o vgradnjah plinskega sistema v ta motor, vendar se nihče ni pritoževal. Zdaj ne vem ali noben noče to izpostavljati, ali pa imam samo jaz smolo?
Če je imel kdo podobne težave, naj mi prosim sporoči, kako so jih odpravili.
So mi rekli, da je to zaradi slabe kvalitete plina in nizkih temperatur. Sicer to težko verjamem, ker se isto dogaja že taokoj, ko avto dam iz garaže in je plin segret na vsaj 15C. Potem smo se malo poigrali z nastavitvami računalnika, pa ni razlike. Prav tako se mi je pri nizki temperaturi prižgala luč za motor in javila revno zmes goriva. Zdaj so mi obljubili, da bo poskusil nastaviti motor še nek strokovnjak.
Malo sem bral po forumih in našel neke reklame za svečke, kjer opisujejo iste simptome, kot jih imam jaz, zato sem naročil še nove posebne svečke za vžig plina. Zdaj čakam in upam, da bo to kaj pomagalo.
Ko sem se odločal za plinsko napalejavo na forumih nisem opazil, da bi kdo imel podobne težave. Baje se ta težava pojavlja na fordih in mazdah, z istim motorjem. Bral sm že o vgradnjah plinskega sistema v ta motor, vendar se nihče ni pritoževal. Zdaj ne vem ali noben noče to izpostavljati, ali pa imam samo jaz smolo?
Če je imel kdo podobne težave, naj mi prosim sporoči, kako so jih odpravili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mta1 ()
milc ::
Ni dolgo kar sem tudi sam vgradil v Toyoto Corollo WG 1.6, 81kW sistem G1 z 60l rezervarjem.
Težave/lastnosti:
- Včasih merilnik plina ne kaže nivoja goriva (lučke)... potem po cca 200km lučke posvetijo. Lučke kažejo narobe. Vse ugasnejo pri 300 km, ko je v resnici še cca 1/2 plina...
- Brenčanje uparjalnika pri dodajanju plina. Po cca 5000km se je brenčanje zelo zmanjšalo, tako da sedaj ni moteče. Prestavitev lokacije uparjalnika je le delno znižala jakost brenčanja.
- V 60l rezervoar spravim tudi do 54l goriva (moram preveriti na servisu) saj naj bi šlo praviloma največ 80-85%, kar je pri meni maksimalno 51l.
- Mesto za tankanje je lično skrito poleg cevi za gorivo. Ko tankam, navijem nastavek. Hint za tiste, ki boste na novo vgrajevali. Tole sem rekel serviserju, je sicer malo nejevoljno gledal, ker ima tako veliko več dela, vendar je na koncu še sam priznal, da tako lepše in bolj lično.
- Z enim tankom plina prevozim okoli 600km, prej na bencin med 600-700km.
- Vgradnja je stala 1423EUR s homologacijo in polnim tankom plina.
Poraba:
Pred vgradnjo plinskega sistema: (statistika za 146.600km)
Bencin povprečna poraba: 7,76 l/100km
Po vgradnji plinskega sistema: (statistika za 12.000km)
Bencin povprečna poraba: 0,45 l/100km
Plin povprečna poraba: 8,50 l/100km (tu notri so šteti tudi kilometri prevoženi z bencinom, ko je motor še hladen) - prava poraba samo plina je zato še nekoliko večja, vendar zelo težko merljiva v praksi
Kombinirana poraba preračunana na današje cene bencina 100okt, plina (1,113EUR in 0,605EUR):
EUR/100km: 5,65
l/100km: 4,99 preračunano na bencin (primerljivo s povprečno porabo samo bencina 7.76l/100km)
% prihranka: 33,16 (toliko ceneje se vozim sedaj na plin)
Ugotovitve:
- Reklama za plin do 50% ceneje. Ja to velja. Tudi 10% ceneje spada v do 50%. Da si ne bo kdo delal utvare.
- Zanemarljivo manjša moč. V praksi to ne pride do izraza, razen če bi dirkal ali meril pospeške.
- Poraba plina je res okoli 10% večja v mojem primeru.
- Manjša obraba motorja: težko merljivo in preverljivo za navadne smrtnike, bomo vidli kako bodo komentirali na servisu, če sploh
- Prijaznejše okolju - tako vsi pravijo
- Ni gužve na Petrolu, vedno prazen slot za LPG :)
- Poraba bencina je zelo odvisna od števila hladnih startov. Moj primer je večino startov je 20km in več.
- Preklop na plin po 500m, jeseni; pozimi tudi do 2 km.
- Čas/km povrnitve prehoda na plin: v mojem primeru ob trenutnih razmerjih cen: cca 13-14 mesecev, cca 40000km.
- Trenutno razmerje cene bencin/plin je precej manj ugodno, kot je to bilo pred zadnjo spremembo cene plina.
Težave/lastnosti:
- Včasih merilnik plina ne kaže nivoja goriva (lučke)... potem po cca 200km lučke posvetijo. Lučke kažejo narobe. Vse ugasnejo pri 300 km, ko je v resnici še cca 1/2 plina...
- Brenčanje uparjalnika pri dodajanju plina. Po cca 5000km se je brenčanje zelo zmanjšalo, tako da sedaj ni moteče. Prestavitev lokacije uparjalnika je le delno znižala jakost brenčanja.
- V 60l rezervoar spravim tudi do 54l goriva (moram preveriti na servisu) saj naj bi šlo praviloma največ 80-85%, kar je pri meni maksimalno 51l.
- Mesto za tankanje je lično skrito poleg cevi za gorivo. Ko tankam, navijem nastavek. Hint za tiste, ki boste na novo vgrajevali. Tole sem rekel serviserju, je sicer malo nejevoljno gledal, ker ima tako veliko več dela, vendar je na koncu še sam priznal, da tako lepše in bolj lično.
- Z enim tankom plina prevozim okoli 600km, prej na bencin med 600-700km.
- Vgradnja je stala 1423EUR s homologacijo in polnim tankom plina.
Poraba:
Pred vgradnjo plinskega sistema: (statistika za 146.600km)
Bencin povprečna poraba: 7,76 l/100km
Po vgradnji plinskega sistema: (statistika za 12.000km)
Bencin povprečna poraba: 0,45 l/100km
Plin povprečna poraba: 8,50 l/100km (tu notri so šteti tudi kilometri prevoženi z bencinom, ko je motor še hladen) - prava poraba samo plina je zato še nekoliko večja, vendar zelo težko merljiva v praksi
Kombinirana poraba preračunana na današje cene bencina 100okt, plina (1,113EUR in 0,605EUR):
EUR/100km: 5,65
l/100km: 4,99 preračunano na bencin (primerljivo s povprečno porabo samo bencina 7.76l/100km)
% prihranka: 33,16 (toliko ceneje se vozim sedaj na plin)
Ugotovitve:
- Reklama za plin do 50% ceneje. Ja to velja. Tudi 10% ceneje spada v do 50%. Da si ne bo kdo delal utvare.
- Zanemarljivo manjša moč. V praksi to ne pride do izraza, razen če bi dirkal ali meril pospeške.
- Poraba plina je res okoli 10% večja v mojem primeru.
- Manjša obraba motorja: težko merljivo in preverljivo za navadne smrtnike, bomo vidli kako bodo komentirali na servisu, če sploh
- Prijaznejše okolju - tako vsi pravijo
- Ni gužve na Petrolu, vedno prazen slot za LPG :)
- Poraba bencina je zelo odvisna od števila hladnih startov. Moj primer je večino startov je 20km in več.
- Preklop na plin po 500m, jeseni; pozimi tudi do 2 km.
- Čas/km povrnitve prehoda na plin: v mojem primeru ob trenutnih razmerjih cen: cca 13-14 mesecev, cca 40000km.
- Trenutno razmerje cene bencin/plin je precej manj ugodno, kot je to bilo pred zadnjo spremembo cene plina.
Volk| ::
milc, hvala ti za izčrpno poročilo.
Tudi jaz nameravam najprej menjat avto(ker v 10 let star avto se ne splača montirat), pol pa z novim avtom takoj na menjavo na plin.
En mi je reko da vsako vozilo ne moreš preuredit na plin. Da se ne bom kje avta kupo, pol pa bodo mi rekli da to ne gre.
nameravam kupit škodo octavio.
Tudi jaz nameravam najprej menjat avto(ker v 10 let star avto se ne splača montirat), pol pa z novim avtom takoj na menjavo na plin.
En mi je reko da vsako vozilo ne moreš preuredit na plin. Da se ne bom kje avta kupo, pol pa bodo mi rekli da to ne gre.
nameravam kupit škodo octavio.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
krneki0001 ::
Tudi jaz nameravam najprej menjat avto(ker v 10 let star avto se ne splača montirat), pol pa z novim avtom takoj na menjavo na plin.
S tem se jaz nebi strinjal. Namreč ko daš plin v en avto, ga lahko pred menjavo avta daš ven in potem v nov avto. Ravno zato sem tudi sam za plin. Ker lahko plinsko napeljavo prenašaš iz enega avta v drugega.
WarpedGone ::
Ker lahko plinsko napeljavo prenašaš iz enega avta v drugega.
Hja, tole me spominja na takoopevano nadgradljivost kompjuterjev. Seveda lahko, ampak ko bo čez 10 let čas za drug avto, bo tut tvoj obstoječi plinski sistem že precej zastarel/dotrajan in se ne bo spodobilo ga tlačt v novo zverino plus nikjer ne piše da bo res pasal al pa da bo optimalen.
Strošek plinske napeljave ne znese niti 10% cene spodobnega avtomobila. Razlika med različnimi nivoji opreme istega avtomobila lahko nekajkrat preseže njegovo vrednost. Če mene vprašaš, je bol smiselno enostavno kupit neki novga za daljši čas in vgradit plinski sistem, ki dobro funkcionira v tem izbranem modelu. Seveda, če boš čez 2 leti naredu totalko boš plinski sistem vzel vn. Po 10ih letih uporabe in 300.000 prevoženih pa ne več.
Zbogom in hvala za vse ribe
Karen ::
k milcu: prihranek je večji če je siceršnja poraba avta večja. 50% praktično ne more biti, če upoštevaš dve pravili: poraba plina je v praksi cca. 10% večja in cena plina je več kot 50% cene bencina. Recimo če imaš sicer porabo 15-16l na sto si hitreje izračunaš večji prihranek. Sicer se pa strinjam s tabo.
Glede merilnika plina - lučk indikatorjev: verjetno je nekaj narobe. Pri meni indikator lepo pada, čeravno je samo indikator. Imam tip 4 ledice. Tja do 120km gorijo vse štiri, potem pridem sorazmerno na eno gorečo tja nekje do 300-330km ponavadi, od tam naprej pa zadnja utripa tja do tistih dobrih 400 kolikor jih naredim z enim tankom (recimo cca. 65 litrov).
Glede merilnika plina - lučk indikatorjev: verjetno je nekaj narobe. Pri meni indikator lepo pada, čeravno je samo indikator. Imam tip 4 ledice. Tja do 120km gorijo vse štiri, potem pridem sorazmerno na eno gorečo tja nekje do 300-330km ponavadi, od tam naprej pa zadnja utripa tja do tistih dobrih 400 kolikor jih naredim z enim tankom (recimo cca. 65 litrov).
Valvoline ::
Tudi jaz nameravam najprej menjat avto(ker v 10 let star avto se ne splača montirat), pol pa z novim avtom takoj na menjavo na plin.
S tem se jaz nebi strinjal. Namreč ko daš plin v en avto, ga lahko pred menjavo avta daš ven in potem v nov avto. Ravno zato sem tudi sam za plin. Ker lahko plinsko napeljavo prenašaš iz enega avta v drugega.
Brezveze ker so deli za plinsko napeljavo poceni in v ceno k jo plačaš za predelavo na avtoplin je dejansko strošek za same dele le 15-20%.Od 1500e za montažo plinskega sistema je 1200-1300e gre za zaslužek in delo. Če hočeš plinski sistem prestavit iz enega v drugi avto boš plačal najmanj 1000-1200e. Ne splača se. Edino če si sam narediš.
Boeing ::
japajade, valvoline... dej nabijat, no...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Valvoline ::
japajade, valvoline... dej nabijat, no...
Pejt pa vprašaj.
Btw baje v Srbiji so precej znižal cene in tako je zdaj predelava sodobnih avtov z full multipoint sekvenčnimi sistemi že za 400e.
Beli_Zajcek ::
Dej Valvoline nehaj sodelovat v tej temi pa se pejt s svojim kurilcem igrat. Spet kar nekaj lažeš in zavajaš. Meni so brez problema povedali pri G-1, da mi njihov sistem prenesejo na drug avto za 400EUR.
Valvoline ::
Dej Valvoline nehaj sodelovat v tej temi pa se pejt s svojim kurilcem igrat. Spet kar nekaj lažeš in zavajaš. Meni so brez problema povedali pri G-1, da mi njihov sistem prenesejo na drug avto za 400EUR.
Aha,to bi pa res vidu
Sicer pa si lahk sam zračunaš kok stanejo deli.
Pa boš vidu da v nobenem primeru ne več k 300e vse skupaj.
No ja saj 400e je po pravici povedano normalna cena za montažo,pa še to je preveč,teb so pa računal 1000e+ k si avta predelal.
Buggy ::
Valvoline, ti si pa res nekaj neverjetnega...bljak.
Sodelevaec, letos, Plinex prenos obstojecega sistema iz Picasso v Clio cca. 200€ (s tem da so se rezervoar zamenjali za drugega).
Sodelevaec, letos, Plinex prenos obstojecega sistema iz Picasso v Clio cca. 200€ (s tem da so se rezervoar zamenjali za drugega).
Valvoline ::
Valvoline, ti si pa res nekaj neverjetnega...bljak.
Sodelevaec, letos, Plinex prenos obstojecega sistema iz Picasso v Clio cca. 200€ (s tem da so se rezervoar zamenjali za drugega).
Evo mal za razmislek.Osebno ne vem kolk stanejo posamezni deli plinskega sistema.Nikjer ne najdem pametnega linka glede tega.Vem pa kaj vse sistem vsebuje.Zakaj potem takšna cenovna razlika za enaki plinski sistem z vgradnjo pr nas in v Srbiji npr. Pr nas 1500-1700e,v Srbiji 400-500e ?
Npr.Cena plinskega sistema z montažo je 1500e.
Sestavni deli:
-Plinska bomba
-Uparjalnik
-Em ventil za vklop izklop plin-bencin 2x
-Elektronski krmilnik
-šobe za avtoplin
-potrošni materijal(cevi,kabli)
Tisti ki se na to spoznate,in ste dali avto predelat povejte kok stanejo zgoraj omenjeni posamezni deli plinskega sistema.
Opkow ::
Kolega je letos v zacetku julija sel v Srbijo predelat avto na plin. Placal je nekaj vec kot 700 EUR.
Se isti dan je prisel nazaj v Slovenijo z novim sistemom. Do sedaj mu dela brez tezav, in mu ni bilo treba dodatno nastavljat sistem.
Se isti dan je prisel nazaj v Slovenijo z novim sistemom. Do sedaj mu dela brez tezav, in mu ni bilo treba dodatno nastavljat sistem.
Beli_Zajcek ::
Valvoline kaj bluziš o cenah plinskih sistemov, če si prej neke idiotske ideje o 1000EUR za prenos sistema ven metal? Kaj to, da smo te takoj na laž postavili ne boš komentiral? Raje z neko nepovezano stvarjo "kao" argumentiraš tvoje izmišljotine. Odstrani se iz debate, ker nimaš ničesar pametnega za povedat in to že dolgo časa. Tukaj pridejo ljudje, da bi izvedeli konkretne podatke in ne neke izmišljotine samodeklariranega lopova.
Rekel si da stane prenos sistema 1000-1200EUR. Kar seveda ni res. Preden začneš o drugih stvareh bluzit o katerih seveda nimaš pojma, argumentiraj tole. Pokliči na kako firmo, vprašaj koliko stane prenos pa napiši.
Rekel si da stane prenos sistema 1000-1200EUR. Kar seveda ni res. Preden začneš o drugih stvareh bluzit o katerih seveda nimaš pojma, argumentiraj tole. Pokliči na kako firmo, vprašaj koliko stane prenos pa napiši.
DominusSLO ::
Moja 2 centa... LPG imam približno 2 leti in pol, prevozil cca 60000km. Opravka imam z dvemi minusi. En je dejstvo, da mi konstantna obremenitev pri hitrostih cca 200+ sistem za plin začne cukat in izgubi moč->potreben reset. Tega mi mojster nikoli ni uspel rešiti z nastavitvami, če vem da me čaka teranje in cuzanje motorja do nezavesti, raje preklopim na bencin. Drugi pa je povečana poraba bencina v zimskem času. Motor pač rabi več cajta za se segret. Plusov je torej precej več, kot minusov ;) Pri vožnji do 50% čez omejitev ni problemov nikoli, poraba pri vožnji po omejitvah je zakon. Pri teranju na plin pa primerljivi dizel po vsej verjetnosti pokuri nekaj manj EUR. Z omejitvami garažnih hiš se ne sekiram. Nikjer ni videt, da bi imel LPG v avtu in verjetnost, da bi plin spuščal je zelo blizu 0. Dosti več šans je, da se nam izlije bencin naprimer.
Dve besedici o moči... Res je, da je blizu, ni pa res, da je čisto isto. Sploh ne po dolgotrajni uporabi plina(mislim daljši vožnji). Primerjava s preklapljanjem med vožnjo mora bit vzeta z rezervo, saj gre po mojih izkušnjah avto takoj po preklopu na plin boljše, kot čez nekaj časa in po povratnem preklopu na bencin avto še nekaj cajta ne gre čisto normalno. To ni zelo opazno brez kake reference(štoparice ali primerjave z drugim avtom), je pa definitivno prisotno pri mojem avtu. Kdor vozi po omejitvah ali nekaj čez, tega ne bo opazil.
Čistuni s komentarjih o 200+ naj se izlivajo v kako drugo temo, ta ni temu namenjena.
Dve besedici o moči... Res je, da je blizu, ni pa res, da je čisto isto. Sploh ne po dolgotrajni uporabi plina(mislim daljši vožnji). Primerjava s preklapljanjem med vožnjo mora bit vzeta z rezervo, saj gre po mojih izkušnjah avto takoj po preklopu na plin boljše, kot čez nekaj časa in po povratnem preklopu na bencin avto še nekaj cajta ne gre čisto normalno. To ni zelo opazno brez kake reference(štoparice ali primerjave z drugim avtom), je pa definitivno prisotno pri mojem avtu. Kdor vozi po omejitvah ali nekaj čez, tega ne bo opazil.
Čistuni s komentarjih o 200+ naj se izlivajo v kako drugo temo, ta ni temu namenjena.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
Buggy ::
DominusSLO, morda sem spregledal a lahko prosim poves ali imas predelano atmosfersko ali turbo masino, kje si delal predelavao ter katereo instalacijo imas?
Lahko konkretiziras se porabo (bencin/plin), predvsem me zanima razlika ki jo omenjas pri "teranju"
Sam bom po vsej verjetnosti po novem letu dal predelati 2.0 Turbo masino (175Km) pa nisem se cisto preprican kje bi delal predelavo...
Lahko konkretiziras se porabo (bencin/plin), predvsem me zanima razlika ki jo omenjas pri "teranju"
Sam bom po vsej verjetnosti po novem letu dal predelati 2.0 Turbo masino (175Km) pa nisem se cisto preprican kje bi delal predelavo...
Valvoline ::
Valvoline kaj bluziš o cenah plinskih sistemov, če si prej neke idiotske ideje o 1000EUR za prenos sistema ven metal? Kaj to, da smo te takoj na laž postavili ne boš komentiral? Raje z neko nepovezano stvarjo "kao" argumentiraš tvoje izmišljotine. Odstrani se iz debate, ker nimaš ničesar pametnega za povedat in to že dolgo časa. Tukaj pridejo ljudje, da bi izvedeli konkretne podatke in ne neke izmišljotine samodeklariranega lopova.
Rekel si da stane prenos sistema 1000-1200EUR. Kar seveda ni res. Preden začneš o drugih stvareh bluzit o katerih seveda nimaš pojma, argumentiraj tole. Pokliči na kako firmo, vprašaj koliko stane prenos pa napiši.
Če stanejo deli za montažo 500e(pa še tolk niso),ti si plačal 1500e za komplet predelavo,zračunaj kok si dejansko dal samo za storitev montaža sistema.
@buggy te pa nam prosim povej kje je to tvoj kolega prenesu sistem iz enega v drugi avto za 200e ? Pr katerem podjetju to pa še kakšno telefonsko če maš. Namreč moj dober prjatu ima astro 1.8 l.99 in je njegov oče prvi lastnik. Avto mu pokur 10l benza na 100km,noče ga prodat ker je res avto k nov in bi ga rad predelal na avtoplin.(podobna zgodba k ti beli zajcek)
Stvar je takšna,spraševal je za rabljene komplet sisteme iz Italije,in mu je tip ki fura rezervne dele iz It povedal da mu lahk prpelje komplet multipoint sekvenčni sistem rabljen za 100-150e. Torej če majstri zmontirajo sistem za 200e,tako k nam je napisal buggy bo frend predelal avto res pocen za 350-400e.
B.zajcek teb so pobral 1000e za montažo pa ti verjel ali ne.
P.S.
Pa če hočeš svoj plinski sistem prenesti v drugi avto je dejansko še več dela ker sistem je treba najprej še demontirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Beli_Zajcek ::
Če hočeš plinski sistem prestavit iz enega v drugi avto boš plačal najmanj 1000-1200e. Ne splača se. Edino če si sam narediš.
Ti pa si zabit. Trdil si da stane 1000-1200€ prestavitev sistema. Pa je to res? Ni. Smo te takoj na laž postavili. Takoj zatem si začel nekaj argumentirat to vsoto z ceno same predelave. Kolk je pa marža pri začetnih nakupih plinskega sistema je vseeno. Pogledaš ceno, preračunaš, če se ti splača in to je to. Meni in še marikomu se je splačalo, kljub BUHUHUHU veliki ceni 1300€. Pa tudi, če je marža 1000€. Ker pri prenosu napeljave na drug avto je cena pri G-1 400€.
Preden se spraviš spet komentirat (troll kot si se najbrž ne boš mogel zadržati) pojasni kje natančno je res tistale tvoja zgornja citirana trditev. Z navajanjem neresničnih oz. izmišljenih podatkov zavajaš ljudi, ki pridejo v to temo po informacije o predelavi na plin. To da se pa ti voziš na kurilca ceneje kot vsi mi pa nobenega ne briga v tej temi.
Valvoline ::
Logično povedano: Montaža = prestavitev(tu je še + demontaža) Se strinjaš?
Jaz ne vem dejansko kok stane prestavitev,če je res 400e potem so vse stranke nategnil,ti bi lepo sam nabavil dele za 300-500e njim plačal 400e za montažo in končni znesek bi bil 500e+ manjši :)
Jaz ne vem dejansko kok stane prestavitev,če je res 400e potem so vse stranke nategnil,ti bi lepo sam nabavil dele za 300-500e njim plačal 400e za montažo in končni znesek bi bil 500e+ manjši :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Beli_Zajcek ::
Logično povedano: Montaža = prestavitev(tu je še + demontaža) Se strinjaš?
Jaz ne vem dejansko kok stane prestavitev,če je res 400e potem so vse stranke nategnil,ti bi lepo sam nabavil dele za 300-500e njim plačal 400e za montažo in končni znesek bi bil 500e+ manjši :)
Logično povedano so surovine za ultra-gamerski računalnik 50€, končna cena je pa čez 1500€. Ti pa logika nista prijatla. Trdil si za prestavitev že montiranega sistema zdaj zopet trdiš nekaj levega.
Z trolli, ki ne razumejo, da ljudje ne zmorejo sami po svojih garažah sestavljati moderne plinske sisteme se nimam kaj pogovarjat (število tistih par, ki pa celo znajo to sestavi in imajo orodje za to pa je premajhno, da bi bili reprezentativni). Tu si bil nategnjen edino ti, ko so pamet delili. Odtrolaj drugam s svojim kurilcem.
DominusSLO ::
DominusSLO, morda sem spregledal a lahko prosim poves ali imas predelano atmosfersko ali turbo masino, kje si delal predelavao ter katereo instalacijo imas?
Lahko konkretiziras se porabo (bencin/plin), predvsem me zanima razlika ki jo omenjas pri "teranju"
Sam bom po vsej verjetnosti po novem letu dal predelati 2.0 Turbo masino (175Km) pa nisem se cisto preprican kje bi delal predelavo...
Atmosferska 2.8 R6 mašina 142kW, predelana v Divači s sistemom Lovato. Pri povprečni porabi bencina 12l je poraba plina okoli 15l, sem pa inštalaterju jasno dal vedeti, naj nastavi tako, da bo boljše delal in ne tako, da bo manj porabil.
Prenos stare naprave na drugi avto se po mojem v večini primerov ne splača. Razlog je samo 1-napredek tehnologije in vedno boljši sistemi.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
Valvoline ::
.........Logično povedano so surovine za ultra-gamerski računalnik 50EUR, končna cena je pa čez 1500EUR.......
Kakšna neumnost. Kje sem jaz omenil surovino lepo te prosim. Računalniški deli tut imajo ceno in se ve gor dol kolk je vse vredno. Silicij je zastojn ja,vendar i7 stane 200e.Surovo železo je pocen ja,vendar plinska bomba stane npr 70e.
In ne bod tok živčn in ne omenjaj kurilca,saj ga jaz v tej temi nisem nikjer omenil.Ti prodam svojga golfa3 da se boš umiril
Kakšna neumnost. Kje sem jaz omenil surovino lepo te prosim. Računalniški deli tut imajo ceno in se ve gor dol kolk je vse vredno. Silicij je zastojn ja,vendar i7 stane 200e.Surovo železo je pocen ja,vendar plinska bomba stane npr 70e.
In ne bod tok živčn in ne omenjaj kurilca,saj ga jaz v tej temi nisem nikjer omenil.Ti prodam svojga golfa3 da se boš umiril
Karen ::
DominusSLO: to se je meni dogajalo pri prejšnjem Audiju... pri konstantnih 230/240+ je začel malce cukat (kot bi zmanjkovalo plina), pa engine lučka mi je zasvetila (posledica tistega cukanja), če sem ga konstantno vozil toliko (recimo ene 3-4km ali več). Sem pa imel prej dva uparjalnika. Če sem naredil hud kickdown mi je preklopil na benz in potem nazaj ko je pospešil. Na zdajšnjem imam en uparjalnik za 400km plus, pa se lahko 240 konstantno peljem brez da bi mi cukal ali preklapljal, pa pri kickdownu tudi nikoli še ni preklopil na benz. Je pa po občutku poraba malce višja kot pri prejšnjem, samo je par konjev več, pa pet ventilov na valj ima ta mašina (prejšnja 4) - s prejšnjim mi je pri istem volumnu rezervoarja začel pri ene 420km ven metat, pri tem pa mi navadno malce pod 400 začne. Pa razlike med pozimi in poleti ni videti kar se tiče porabe - res pa da tako različno dinamično vozim (pa tudi enkrat sama relacija, drugič samo mesto, tretjič spet mešano) da bi težko rekel, nisem pa eden tistih modelov ki bi na vsak liter gledal in beležil (pol bi imel najbrž Lupota 3L ali Audija 2 dizel).
Po mojem imaš podhranjen uparjalnik oz. ti premalo upari ob tistih obratih pri 200+.
Res pa je da pri meni če ne pogledam indikatorja nikoli ne bi vedel ali grem na benz ali na plin (gledano po pospeških in kako se vozi avto) - enostavno bi moral ugibati.
Po mojem imaš podhranjen uparjalnik oz. ti premalo upari ob tistih obratih pri 200+.
Res pa je da pri meni če ne pogledam indikatorja nikoli ne bi vedel ali grem na benz ali na plin (gledano po pospeških in kako se vozi avto) - enostavno bi moral ugibati.
Valvoline ::
Pr takšno porabo avtoplina (15-20l na 100km) ne vidim nobene ekonomske in ekološke opravičenosti,pa tut če se gre za željo po čimveč HP. 3.0tdi pomete z temi poraba še vedno manj k 10l na 100km.
Če mam viška keša za novga a6 ali a8 v nobenem primeru bencinca neb povohal.
Tanovi 4.2TDI
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Čipat se ga da ziher najmanj na 400km
pa še to
http://www.germancarblog.com/2009/04/au...
Če mam viška keša za novga a6 ali a8 v nobenem primeru bencinca neb povohal.
Tanovi 4.2TDI
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Čipat se ga da ziher najmanj na 400km
pa še to
http://www.germancarblog.com/2009/04/au...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
milc ::
Karen: Glede prihranka. Ja tako kot pišeš. Prihranek je odvisen od več faktorjev:
- načina vožnje: varčevalno, normalno, dinamično, ostro
- razmerja cene bencin/LPG
- osnovne porabe bencin-a - čeprav ta faktor vpliva samo na kako hitro se ti povrne investicija vgradnje plinskega sistema, ne pa tudi na % privarčevanja
- letni čas (pozimi je poraba bencina sorazmerno večja ob hladnih štartih)
- vrsta voženj: kratke vožnje, relacije
- kvalitete plinske naprave
- verjetno še kak faktor, ki ga ne vem
Glede ledic: Jaz tudi mislim, da je nekaj narobe, ko mi je kolega povedal, da ima isto težavo (enak sistem, le kak mesec prej), sem se odločil, da počakam do prvega servisa in preverim, če za to sistemsko napako poznajo enostavno rešitev...
Me pa precej bolj skrbi naslednji problem (na listi težav pozabil napisati, ker se je zgodilo samo dvakrat). Gre pa takole. Se peljem po regionalki od Šentjakoba proti krožišču v Dolskem kake 90-100km/h (prazna cesta) pa mi precej preblizu pred mano na cesto zapelje iz desne en avto. Sem moral precej pogazit zavorno pedalko. Mislim, da je bilo na meji tega, da bi se ABS vklopil. To se meni ne dogaja prav pogosto, ker spremljam, kaj se dogaja pred in za mano ne glede na to ali kruzam ali letim. Rezultat. Motor je ugasnil. Kriza! Ker se je to prvič zgodilo, spoloh nisem dojel, kaj se je zgodilo, dokler nisem videl novoletne jelke na armaturi (lučke).
To se na bencin ni nikoli zgodilo. Da to ni bil slučaj, se mi je isto, ob naglem zaviranju kmalu zatem ponovilo. Seveda naglo zaviranje se zgodi le ob izjemnih dogodkih, vendar ravno takrat, si pa res ne želim, da mi ugasne motor.
Glede cene predelave/nove vgradnje. Na mojem računu vgradnje je bil znesek za sistem 850€, za delo 510€ in 30€ za LPG, kasneje še 37€ za homologacijo. Po mojem mnenju, če bi res menjal avto v roku 2 let, bi razmislil o menjavi. Sicer pa gotovo velja argument o napredku materialov, tehnologije sistemov, obrabi sistema. Glede kompatibilnosti sistemov z različnimi motorji. Kolikor sem uspel zaslediti velja, da so plinski sistemi narejeni generalno in se ob vgradnji konfigurirajo, prilagodijo posameznemu motorju v živo ob samih meritvah.
Ko je ravno božičnonovoletni čas, vsem šoferjem želim srečno in varno vožnjo še posebej tistim iz kluba 200+.
- načina vožnje: varčevalno, normalno, dinamično, ostro
- razmerja cene bencin/LPG
- osnovne porabe bencin-a - čeprav ta faktor vpliva samo na kako hitro se ti povrne investicija vgradnje plinskega sistema, ne pa tudi na % privarčevanja
- letni čas (pozimi je poraba bencina sorazmerno večja ob hladnih štartih)
- vrsta voženj: kratke vožnje, relacije
- kvalitete plinske naprave
- verjetno še kak faktor, ki ga ne vem
Glede ledic: Jaz tudi mislim, da je nekaj narobe, ko mi je kolega povedal, da ima isto težavo (enak sistem, le kak mesec prej), sem se odločil, da počakam do prvega servisa in preverim, če za to sistemsko napako poznajo enostavno rešitev...
Me pa precej bolj skrbi naslednji problem (na listi težav pozabil napisati, ker se je zgodilo samo dvakrat). Gre pa takole. Se peljem po regionalki od Šentjakoba proti krožišču v Dolskem kake 90-100km/h (prazna cesta) pa mi precej preblizu pred mano na cesto zapelje iz desne en avto. Sem moral precej pogazit zavorno pedalko. Mislim, da je bilo na meji tega, da bi se ABS vklopil. To se meni ne dogaja prav pogosto, ker spremljam, kaj se dogaja pred in za mano ne glede na to ali kruzam ali letim. Rezultat. Motor je ugasnil. Kriza! Ker se je to prvič zgodilo, spoloh nisem dojel, kaj se je zgodilo, dokler nisem videl novoletne jelke na armaturi (lučke).
To se na bencin ni nikoli zgodilo. Da to ni bil slučaj, se mi je isto, ob naglem zaviranju kmalu zatem ponovilo. Seveda naglo zaviranje se zgodi le ob izjemnih dogodkih, vendar ravno takrat, si pa res ne želim, da mi ugasne motor.
Glede cene predelave/nove vgradnje. Na mojem računu vgradnje je bil znesek za sistem 850€, za delo 510€ in 30€ za LPG, kasneje še 37€ za homologacijo. Po mojem mnenju, če bi res menjal avto v roku 2 let, bi razmislil o menjavi. Sicer pa gotovo velja argument o napredku materialov, tehnologije sistemov, obrabi sistema. Glede kompatibilnosti sistemov z različnimi motorji. Kolikor sem uspel zaslediti velja, da so plinski sistemi narejeni generalno in se ob vgradnji konfigurirajo, prilagodijo posameznemu motorju v živo ob samih meritvah.
Ko je ravno božičnonovoletni čas, vsem šoferjem želim srečno in varno vožnjo še posebej tistim iz kluba 200+.
Zheegec ::
Valvoline: V načelu imaš prav.
Pri dizlu je problem, da veliko avtov nima filtra trdih delcev, država pa te za to, da vzameš avto s filtrom trdih delcev obdavči enako (plačaš še 300EUR zraven), kot pa če vzameš brez filtra. Ker pač pri DMV ni nihče razmišljal o ekologiji. DPF pa pri normalni vožnji pomeni, da bo dizel za okolje nekje podobno "slab", kot nek podoben bencinar.
Zakaj bi moral za moj avto (ki se ga NE DA dobiti brez DPF plačati več DMV, kot pa za Golf TDI (ker sem pač plačal več EUR, je pa isto dizel), ki okolje obremenjuje bistveno bolj?! Kje je tukaj ekologija?
Kot drugo - vsa ta debata o avtoplinu je spet samo posledica napačnih obdavčitev - ena stvar je bolj obdavčena, druga manj. In sedaj se je na osnovi tega razvila cela industrija - kar je sicer super, samo če bi bila politika v štartu OK (podobne trošarine, seveda na splošno nižje kot sedaj) in pa dosti bolj tržno oblikovane cene, ne pa da jih država določa neposredno.
Pri dizlu je problem, da veliko avtov nima filtra trdih delcev, država pa te za to, da vzameš avto s filtrom trdih delcev obdavči enako (plačaš še 300EUR zraven), kot pa če vzameš brez filtra. Ker pač pri DMV ni nihče razmišljal o ekologiji. DPF pa pri normalni vožnji pomeni, da bo dizel za okolje nekje podobno "slab", kot nek podoben bencinar.
Zakaj bi moral za moj avto (ki se ga NE DA dobiti brez DPF plačati več DMV, kot pa za Golf TDI (ker sem pač plačal več EUR, je pa isto dizel), ki okolje obremenjuje bistveno bolj?! Kje je tukaj ekologija?
Kot drugo - vsa ta debata o avtoplinu je spet samo posledica napačnih obdavčitev - ena stvar je bolj obdavčena, druga manj. In sedaj se je na osnovi tega razvila cela industrija - kar je sicer super, samo če bi bila politika v štartu OK (podobne trošarine, seveda na splošno nižje kot sedaj) in pa dosti bolj tržno oblikovane cene, ne pa da jih država določa neposredno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Karen ::
Valvoline:
- si preveril razliko v ceni bencinskega A8 in ekvivalentnega dizla? Naj ti namignem da smo tam na 5kEUR ali več v korist bencinarja. Pa dodaj 2kEUR predelave, pa dražji servis za dizla, pa cenejšo ali enako registracijo za dizla, pa strošek porabe plina cenovno pod dizlom, pa imaš ekonomsko računico hitro notri.
Milc:
- tisto pri zaviranju (domnevam da nisi ustavil do konca): mogoče sploh ni kriv plin - bi moral sprobati še na bencin. Kak zaprt dovod goriva ob nevarnosti trka (čeprav bi se to moralo zgoditi samo pri trku). Ne vem, toliko faktorjev, da bi težko z gotovostjo rekel da je fora v plinu.
- si preveril razliko v ceni bencinskega A8 in ekvivalentnega dizla? Naj ti namignem da smo tam na 5kEUR ali več v korist bencinarja. Pa dodaj 2kEUR predelave, pa dražji servis za dizla, pa cenejšo ali enako registracijo za dizla, pa strošek porabe plina cenovno pod dizlom, pa imaš ekonomsko računico hitro notri.
Milc:
- tisto pri zaviranju (domnevam da nisi ustavil do konca): mogoče sploh ni kriv plin - bi moral sprobati še na bencin. Kak zaprt dovod goriva ob nevarnosti trka (čeprav bi se to moralo zgoditi samo pri trku). Ne vem, toliko faktorjev, da bi težko z gotovostjo rekel da je fora v plinu.
Valvoline ::
Valvoline:
- si preveril razliko v ceni bencinskega A8 in ekvivalentnega dizla? Naj ti namignem da smo tam na 5kEUR ali več v korist bencinarja. Pa dodaj 2kEUR predelave, pa dražji servis za dizla, pa cenejšo ali enako registracijo za dizla, pa strošek porabe plina cenovno pod dizlom, pa imaš ekonomsko računico hitro notri.
Milc:
- tisto pri zaviranju (domnevam da nisi ustavil do konca): mogoče sploh ni kriv plin - bi moral sprobati še na bencin. Kak zaprt dovod goriva ob nevarnosti trka (čeprav bi se to moralo zgoditi samo pri trku). Ne vem, toliko faktorjev, da bi težko z gotovostjo rekel da je fora v plinu.
Eh,maš keša za novga a6 ali a8 pa boš gledal tistih 5k gor dol,pa nevem kšnih dražjih servisov(btw to sploh ne drži).Svašta.
K pa pride čas za prodajo pa spet povrneš tistih 5k,še posebej če se pogovarjamo o limuzinah tega ranga.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44413 (31805) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9928 (6735) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12329 (5703) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4371 (1142) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6810 (6262) | Buggy |