Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
Step2en Wolf ::
Tudi Wikipedia ima dobre podatke:
CNG ima volumensko gledano le 25% energetske gostote dizla. Zato manjši dometi ali pa ogromni tanki :)
LNG - utekočinjen CNG, utekočinjenje možno le z ohladitvijo, bolje rečeno zamrznitvijo od -120C do -170C KLIK, kar bi pomenilo, da moraš s sabo voziti en velik hladilnik :(
CNG ima volumensko gledano le 25% energetske gostote dizla. Zato manjši dometi ali pa ogromni tanki :)
LNG - utekočinjen CNG, utekočinjenje možno le z ohladitvijo, bolje rečeno zamrznitvijo od -120C do -170C KLIK, kar bi pomenilo, da moraš s sabo voziti en velik hladilnik :(
Brane2 ::
Brane:
Zakaj friziraš podatke ? Štroma AFAIK nikjer ne dobiš za 5c/kWh, ampak najmanj 2x več...
Friziram?
http://www.pocenielektrika.si: Vse stopnje na nižji tarifi so skupaj z davkom pod 5 centov/kWh.
To je cena za samo elektriko, brez stroškov dobave-omrežnino. Ti pa so vsaj taki, kot je cena za elektriko.
Pa računaj še priklopno moč. Pa mogoče še to, da ne boš mogel vedno tankat za časa nižje tarife...
On the journey of life, I chose the psycho path.
WarpedGone ::
To je cena za samo elektriko, brez stroškov dobave-omrežnino. Ti pa so vsaj taki, kot je cena za elektriko.
Pa računaj še priklopno moč. Pa mogoče še to, da ne boš mogel vedno tankat za časa nižje tarife...
Hmmm, sm se zdele pozabaval z njihovim kalkulatorjem, pa bo zgleda kr držalo tole. Če dam gospodinjski odjem, mi za 500kWh po nižji tarifi ob 10kW priključni moči, plus vse ostale pritikline, naračuna 48,41 EUR oz švoh 10 centov/kWh. Nižja priključna moč zadevo poceni za kakih 10%, višja pa še podraži za kakih 15%
Tole je šoker in celo sliko kr korenitno spremeni. 10 EUR tako zadostuje le še za dobrih 100kWh. Ob omenjenih pesimističnih 400Wh/km je to le še mizernih 250 km dosega za električno Pando. Ob dokaj optimističnih 200Wh/km se doseg seveda dvigne na 500km. Realno je pa nekje vmes. Brane, hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Brane2 ::
Pri tem je mogoče treba upoštevati še to, da je tvoj izvor elektrike praktično samo eden - pocenielektrika.
Povsod drugje so za tak odjem _bistveno_ dražji. Elektrika za male porabnike je še vedno bistveno cenejša od tiste za večje.
Elektro ti pri večji porabi nabije tudi do 80% višjo tarifo.
Če bi se vozil z elektroavtočkom, bi blo mogoče treba tudi to upoštevat. Če te pocenielektrika odpika, se tvoja računica zelo spremeni.
Povsod drugje so za tak odjem _bistveno_ dražji. Elektrika za male porabnike je še vedno bistveno cenejša od tiste za večje.
Elektro ti pri večji porabi nabije tudi do 80% višjo tarifo.
Če bi se vozil z elektroavtočkom, bi blo mogoče treba tudi to upoštevat. Če te pocenielektrika odpika, se tvoja računica zelo spremeni.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Valvoline ::
http://www.brc.co.rs/cms/fastness.php
Še enkrat una srbska stran z podatki o prihranku k se furaš na CNG.
step2enwolf tam je lepo napisano da se cng prodaja v kg.
Še enkrat una srbska stran z podatki o prihranku k se furaš na CNG.
step2enwolf tam je lepo napisano da se cng prodaja v kg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
bosstjann ::
Kakšen bi bil pa doseg te Pande na elektriko za 10 EUR? To je zelo neaerodinamična zadeva zato bom predvidel zelo zanič izkoristek: 400Wh/km. Ob ceni 5 centov/kWh lahko z 10 EUR natankaš 200kWh štroma. Doseg Pande na 10 EUR štroma pride tko 500 km. Dvakrat več kot CNG. Ampak izkoristek je kr opazno boljši, zato je tut doseg z 10 EUR štroma opazno več.
Panda naredi kilometre z ~10L dizla, ki ima energijsko vrednost 10,2 kWh/L, se pravi ima celoten vnos za njeno pot 10*10,2=102kWh. Ob upoštevanju izkoristka dizelskega motorja 1/3 in prevoženih 200+ kilometri, pride poraba pod 150Wh na km. Ob upoštevanju izkoristka elektro motorja in izkoristka polnjenja 0,9*0,9=0,8, dobimo da lahko za 10€ elektrike pelješ 100kWh / (150/0,8)kW/km= 533km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bosstjann ()
Step2en Wolf ::
Valvoline - a bi prosim bral POZORNO. CNG že ves čas vsi pravimo, da se prodaja v KG. Samo za primerjavo, so na strani Erdgasfahrzeuge.de preračunali, koliko je to na liter. Zato je vrednost v oklepaju!
neo ::
Za vse ki se vozite po EU z LPG-jem, pazite na črpalke oz. na nastavke za tankanje. Isti sistem kot pri nas imajo v južni Nemčiji, pa še to ne povsod, medtem ko imajo zgoraj na severu že spet drug sistem, ampak na srečo imajo skoraj na vseh pumpah tudi nastavke, tako da z tankanjem LPG-ja ni problema. Problem se pa pojavi na Nizozemskem, kjer imajo SPET svoj sistem na pumpah,pa nikjer nastavkov, obiskal cca. 10 pump, pa nikjer nastavka, na koncu preko neta našel LPG servis v bližini Amsterdama in šel tja kupit adapter. Baje imajo isti sistem tudi v UK. Če ima kdo kake izkušnje z tankanjem LPG-ja v ostalih delih Evrope, pa z besedo na dan. Ker se je butasto vozit okoli z bencinom za 1,46 eura, medtem ko je plin cenejši kot pri nas (cene variirajo od 45- 65 centov),ampak ker nimaš nastavka, ne moreš tankat Imajo pa LPG skoraj na vsaki pumpi. Tudi Nemčijo se da celo prevozit samo z LPG-jem.Trenutno je edina temna lisa Avstrija, kjer ob avtocesti nisem zasledil še niti ene LPG pumpe. No, pa smo vsaj na tem področju bolj napredni od njih!:)
Neo's
Beli_Zajcek ::
Se mi je zdelo, da bo neka taka štala z nastavki, ko sem letos poskušal pomagati nekemu Nemcu. Moj nastavek ni ustrezal, njegov tudi ne in sem pomislil, da bi znal to biti problem, če nimajo enega standarda po vsej Evropi.
username ::
Ker se je butasto vozit okoli z bencinom za 1,46 eura, medtem ko je plin cenejši kot pri nas (cene variirajo od 45- 65 centov),ampak ker nimaš nastavka, ne moreš tankatV tem jaz vidim pač le še en argument proti LPG. Ne vem kako se vam enim še da s tem LPGjem zezat... (no ja, vsak mora imeti en hobi, očitno)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
krneki0001 ::
Ker se je butasto vozit okoli z bencinom za 1,46 eura, medtem ko je plin cenejši kot pri nas (cene variirajo od 45- 65 centov),ampak ker nimaš nastavka, ne moreš tankatV tem jaz vidim pač le še en argument proti LPG. Ne vem kako se vam enim še da s tem LPGjem zezat... (no ja, vsak mora imeti en hobi, očitno)
Jaz vidim samo protiargumente proti dizlom - namreč kljub vsem filtrom še vedno nabolj onesnažujejo okolje. LPG in bencin sta mnogo bolj čista napram dizlu.
Sem zato, da se v mestih prepove dizelska vozila (tako kot na japonskem).
Beli_Zajcek ::
>username
Hvala bogu, da obstajajo taki kot si ti, da bodo vozili še naprej bencinarja/dizla in s tem skrbeli, da se cena LPG-ja še lep čas ne bo dvignila.
Za dvig iz povprečja se je pač treba potrudit. Ob tem lahko celo zaslužiš. Pa kaj bi znova razlagal.
Hvala bogu, da obstajajo taki kot si ti, da bodo vozili še naprej bencinarja/dizla in s tem skrbeli, da se cena LPG-ja še lep čas ne bo dvignila.
Za dvig iz povprečja se je pač treba potrudit. Ob tem lahko celo zaslužiš. Pa kaj bi znova razlagal.
Valvoline ::
Ker se je butasto vozit okoli z bencinom za 1,46 eura, medtem ko je plin cenejši kot pri nas (cene variirajo od 45- 65 centov),ampak ker nimaš nastavka, ne moreš tankatV tem jaz vidim pač le še en argument proti LPG. Ne vem kako se vam enim še da s tem LPGjem zezat... (no ja, vsak mora imeti en hobi, očitno)
Jaz vidim samo protiargumente proti dizlom - namreč kljub vsem filtrom še vedno nabolj onesnažujejo okolje. LPG in bencin sta mnogo bolj čista napram dizlu.
Sem zato, da se v mestih prepove dizelska vozila (tako kot na japonskem).
Spet neutemeljenih ekoloških pridiganj.
Smo že ugotovil da dizel izpušča precej manj CO2 kot bencin ali plin. V prostem teku je razlika ogromna. Tisti prašni(ne vem kakšni) delci so posledica same nafte,ne pa dizel motorja.
Slidy ::
Glede nastavkov za točenje plina obstajajo 3-je. Italijanski (dish), nemški (acme kot ga nekateri imenujejo) in nizozemski (bajonet). Jaz sem pred dvema letoma kupil (neka firma iz nemčije) nastavka za nemčijo in nizozemsko, katera sem tudi rabil pri vožnji čez ti dve državi. Sta univerzalna, tako, da pašeta na vsak dish konektor. Cena za oba z pošnino mislim da je bila okoli 40€.
Ni vse v CO2ju. Takšne so dejanske številke kar se tiče plinskega onesnaževanja napram bencinu in dizlu:
- 50% manj ogljikovega monoksida,
- 35% manj dušikovih oksidov,
- 50% manj trdih delcev in
- 80% manj strupov kot so benzen in
- 1,3 butadien.
Svoje cajte je veljalo pravilo, da je plin 50% čistejši od bencina, bencin pa 30% čistejši od dizla, kar koncu koncev znese da je plin 80% čistejši od dizla. To se je spremenilo z filtrom prašnih delcev itd, ampak verjetno ne za 80%.
Še mal v razmislek:
Npr. ameriška EPA (ameriška agencija za zaščito okolja, www.epa.gov) ocenjuje, da v ZDA emisije dizelskih goriv pripeljejo letno do 8.300 prezgodnjih smrti, 23.100 slučajev bronhitisa pri otrocih, več kot 360.000 napadov astme in ustvarjajo strošek 1.5 milijona zgubljenih delovnih dni. Nadalje pa je ameriški Clean Air Taskforce (CATF - ameriška neprofitna organizacija, posvečena ohranjanju čistega ozračja in zdravega okolja, www.catf.us) ugotovil, da vsako leto 21.000 oseb umre prezgodaj zaradi emisij trdih delcev iz dizelskih vozil.
Emisije dizelskih goriv povzročajo 7,5 krat večje tveganje, da človek zboli za rakom kot vsi ostali strupi skupaj.
LP, S
Ni vse v CO2ju. Takšne so dejanske številke kar se tiče plinskega onesnaževanja napram bencinu in dizlu:
- 50% manj ogljikovega monoksida,
- 35% manj dušikovih oksidov,
- 50% manj trdih delcev in
- 80% manj strupov kot so benzen in
- 1,3 butadien.
Svoje cajte je veljalo pravilo, da je plin 50% čistejši od bencina, bencin pa 30% čistejši od dizla, kar koncu koncev znese da je plin 80% čistejši od dizla. To se je spremenilo z filtrom prašnih delcev itd, ampak verjetno ne za 80%.
Še mal v razmislek:
Npr. ameriška EPA (ameriška agencija za zaščito okolja, www.epa.gov) ocenjuje, da v ZDA emisije dizelskih goriv pripeljejo letno do 8.300 prezgodnjih smrti, 23.100 slučajev bronhitisa pri otrocih, več kot 360.000 napadov astme in ustvarjajo strošek 1.5 milijona zgubljenih delovnih dni. Nadalje pa je ameriški Clean Air Taskforce (CATF - ameriška neprofitna organizacija, posvečena ohranjanju čistega ozračja in zdravega okolja, www.catf.us) ugotovil, da vsako leto 21.000 oseb umre prezgodaj zaradi emisij trdih delcev iz dizelskih vozil.
Emisije dizelskih goriv povzročajo 7,5 krat večje tveganje, da človek zboli za rakom kot vsi ostali strupi skupaj.
LP, S
WarpedGone ::
Nebivedu:
Če bo to hkrati veljalo tudi za vse avtobuse, tovornjake in delovne stroje - podpišem kjub temu da se sam furam na dizl.
Če pa ciljaš samo na osebna vozila, je pa to samo prazna politika.
Sem zato, da se v mestih prepove dizelska vozila (tako kot na japonskem).
Če bo to hkrati veljalo tudi za vse avtobuse, tovornjake in delovne stroje - podpišem kjub temu da se sam furam na dizl.
Če pa ciljaš samo na osebna vozila, je pa to samo prazna politika.
Zbogom in hvala za vse ribe
krneki0001 ::
Ker se je butasto vozit okoli z bencinom za 1,46 eura, medtem ko je plin cenejši kot pri nas (cene variirajo od 45- 65 centov),ampak ker nimaš nastavka, ne moreš tankatV tem jaz vidim pač le še en argument proti LPG. Ne vem kako se vam enim še da s tem LPGjem zezat... (no ja, vsak mora imeti en hobi, očitno)
Jaz vidim samo protiargumente proti dizlom - namreč kljub vsem filtrom še vedno nabolj onesnažujejo okolje. LPG in bencin sta mnogo bolj čista napram dizlu.
Sem zato, da se v mestih prepove dizelska vozila (tako kot na japonskem).
Spet neutemeljenih ekoloških pridiganj.
Smo že ugotovil da dizel izpušča precej manj CO2 kot bencin ali plin. V prostem teku je razlika ogromna. Tisti prašni(ne vem kakšni) delci so posledica same nafte,ne pa dizel motorja.
Ker CO2 ni noben problem (smo ugotovili v drugih temah), ostajajo največji problem še prašni delci, ki svinjajo in bencin jih nima. Torej je dizel mnogo večji onesnaževalec.
Nebivedu:
Sem zato, da se v mestih prepove dizelska vozila (tako kot na japonskem).
Če bo to hkrati veljalo tudi za vse avtobuse, tovornjake in delovne stroje - podpišem kjub temu da se sam furam na dizl.
Če pa ciljaš samo na osebna vozila, je pa to samo prazna politika.
Ciljam na vse dizle, ne samo na eno skupinico. Pa zahteval bi še da romuni in ostali, ki nimajo taki ih takih (določenih po nađih zakonih) norm glede izpustov, dajo svoje kamione na vlake, če hočejo prečkat slovenijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jan01 ::
@nebivedu
Kaj pa bencinarji z zanič katalizatorji? Ogromno le teh. Kaj pa misliš, da izpuh dokler se ne ogreje katalizator na delovno temperaturo?...
Kaj pa bencinarji z zanič katalizatorji? Ogromno le teh. Kaj pa misliš, da izpuh dokler se ne ogreje katalizator na delovno temperaturo?...
krneki0001 ::
Enako velja za dizle - filter trdih delcev se mora ravno tako segreti in ker to traja dlje kot pri bencinarju do takrat spušča vse v okolje.
WarpedGone ::
To ogrevanje je problem tako bencinarjev kot dizlov in posledično tudi LPG, ker mrzu motor in LPG ne grejo skup. Mogoče bi CNG bil kej v ospredju ampak tut on pozna pojem nepopolnega izgorevanja - problem monoksidov ostaja.
Predno se ICE motor segreje na delovno temperaturo in ogreje tut vse pritikline in filtre preteče precej minut, tut 15 v primeru večjega dizla. V tem času v atmosfero uide precej svinjarije, ki se kasneje, ko je motor vroč, uspešno filtrira. Ta ogrevalni čas pa je v večini primerov porabljen ravno v mestih oz v gosto naseljenih predelih.
To je pravzaprav argument v plus električnemu pogonu v mestih. Tut če se elektriko dela s kurjenjem bencina - filtri na elektrarni so vsaj ves čas segreti in delajo kot je treba.
Predno se ICE motor segreje na delovno temperaturo in ogreje tut vse pritikline in filtre preteče precej minut, tut 15 v primeru večjega dizla. V tem času v atmosfero uide precej svinjarije, ki se kasneje, ko je motor vroč, uspešno filtrira. Ta ogrevalni čas pa je v večini primerov porabljen ravno v mestih oz v gosto naseljenih predelih.
To je pravzaprav argument v plus električnemu pogonu v mestih. Tut če se elektriko dela s kurjenjem bencina - filtri na elektrarni so vsaj ves čas segreti in delajo kot je treba.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
Ravno ta teden smo na faxu delali izračun koliko bencina (nafte bi potreboval) da ogreješ 150L vode (oziroma neko podobno količino). Zanimal nas je izkoristek, oziroma razlika med tem ali segrejemo vodo neposredno nad nekim gorilcem oziroma, da se bencin porabi v elektrarni za proizvodnjo elektrike, nato pa to elektriko uporabimo za segrevanje vode. Izkoristek v direktnem gorenju je bil okoli 75%, preko elektrarne pa okoli 25%.
Boeing ::
M-XXXX, nič novega, ker ogrevanje direktno na elektriko je ekološko in finančno najbolj potratno, s tem da močno dvomim, da dobiš na koncu ven 25%, mislim, da se končni izkoristek giblje okoli tretjine - ampak ok, naj bo.
Če imaš pravilno izvedeno ogrevanje s toplotno črpalko, ki ima grelno število nad 3 (vrhunske pa v povprečnih pogojih tudi 4.5-5), lahko splošni termični izkoristek dvigneš nad 100%. So vam to varianto tudi razložili ?
W1: japonci takšno prepoved že imajo, prav tako Rim. Se pa takoj podpišem spodaj.
jan01: dizel rabi neprimerno več časa, da se ogreje, napram bencinarju. Vozim oboje in bencinc je neglede na vreme topel praktično v roku 1-2 minut, medtem ko dizelaš rabi cca 5 minut. Časi ohlajanja so pri obej približno enaki, mogoče se bencinc ohladi malenkost hitreje.
Če imaš pravilno izvedeno ogrevanje s toplotno črpalko, ki ima grelno število nad 3 (vrhunske pa v povprečnih pogojih tudi 4.5-5), lahko splošni termični izkoristek dvigneš nad 100%. So vam to varianto tudi razložili ?
W1: japonci takšno prepoved že imajo, prav tako Rim. Se pa takoj podpišem spodaj.
jan01: dizel rabi neprimerno več časa, da se ogreje, napram bencinarju. Vozim oboje in bencinc je neglede na vreme topel praktično v roku 1-2 minut, medtem ko dizelaš rabi cca 5 minut. Časi ohlajanja so pri obej približno enaki, mogoče se bencinc ohladi malenkost hitreje.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Boeing ::
ponavadi je tako, da je oboje, motor in katalizator/dpf na delovni temperaturi v približno istem času.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Brane2 ::
M-XXXX, nič novega, ker ogrevanje direktno na elektriko je ekološko in finančno najbolj potratno, s tem da močno dvomim, da dobiš na koncu ven 25%, mislim, da se končni izkoristek giblje okoli tretjine - ampak ok, naj bo.
Če imaš pravilno izvedeno ogrevanje s toplotno črpalko, ki ima grelno število nad 3 (vrhunske pa v povprečnih pogojih tudi 4.5-5), lahko splošni termični izkoristek dvigneš nad 100%. So vam to varianto tudi razložili ?
Še vedno ne ujameš iste črpalke, gnane s kogeneratorjem ( elektrika+ toplota motorja)...
On the journey of life, I chose the psycho path.
M-XXXX ::
M-XXXX, nič novega, ker ogrevanje direktno na elektriko je ekološko in finančno najbolj potratno, s tem da močno dvomim, da dobiš na koncu ven 25%, mislim, da se končni izkoristek giblje okoli tretjine - ampak ok, naj bo.
Kot sem rekel so številke na približno (+-5%) si nisem na pamet zapomnil. Gre pa se izkoristek od črpanja nafte do končnega gretja (od transporta, do izgub pri uporabi električnega omrežja). "Uporabljena" pa je bila termoelektrarna z okoli 35% izkoristkom (nekaj takega, kot naj bi bile Slovenske).
Nič se nismo o termičnih črpalkah pogovarjali, prav tako nas odvečna toplota v elektrarni ni zanimala.
Valvoline ::
Enako velja za dizle - filter trdih delcev se mora ravno tako segreti in ker to traja dlje kot pri bencinarju do takrat spušča vse v okolje.
Bi pa blo zanimljivo videt kk bo zgledalo čeb vse extrem mašine(tovornjaki,ladje,gradbena mehanizacija....) lavfal na bencin z porabo 100+ litrov na 100km(oz na uro).Kaj bi se zgodilo z cenami goriv in zaloge nafte.
krneki0001 ::
Enako velja za dizle - filter trdih delcev se mora ravno tako segreti in ker to traja dlje kot pri bencinarju do takrat spušča vse v okolje.
Bi pa blo zanimljivo videt kk bo zgledalo čeb vse extrem mašine(tovornjaki,ladje,gradbena mehanizacija....) lavfal na bencin z porabo 100+ litrov na 100km(oz na uro).Kaj bi se zgodilo z cenami goriv in zaloge nafte.
Gradbena mehanizacija je že v veliki meri prešla na plin. Večina bagrov deluje na plin, ker so take mašine tišje in ne motijo ljudi z ropotanjem (vsaj v tujini, pri nas jih je šele par - enega volvota od teh plinskih vozi kolega). Ameriški tanki (abrams M1A2) so recimo že predelani na plin in delajo brez problemov.
Ladje ne delajo na plinsko olje (dizel), ampak na... (preveri sam).
Največji porabnik same nafte je industrija - proizvodnja plastike in podobno. Vozila so manjši del. Bi bilo pa zanimivo videti pri nas vse kamione in avtobuse predelane na plin. Poceni vožnja in zelo malo onesnaževanja proti dizlu.
WarpedGone ::
Bi bilo pa zanimivo videti pri nas vse kamione in avtobuse predelane na plin. Poceni vožnja in zelo malo onesnaževanja proti dizlu.
Pozna kdo oceno koliko k onesnaženju v Ljubljani prispevajo diesel avtomobili in koliko mestni avtobusi ter dostavni tovornjaki?
Avtobusi na plis se mi na prvo žogo zdijo no-brainer. Mali strošek in velik profit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Valvoline ::
>Gradbena mehanizacija je že v veliki meri prešla na plin.<
>Ameriški tanki (abrams M1A2) so recimo že predelani na plin in delajo brez problemov.<
Pršparal bojo.
>Ladje ne delajo na plinsko olje (dizel), ampak na... (preveri sam).<
Raje ti preveri,90% je še vedno dizlov,jedrskih bl malo.
>Bi bilo pa zanimivo videti pri nas vse kamione in avtobuse predelane na plin. Poceni vožnja in zelo malo onesnaževanja proti dizlu.<
Ja res bi bilo,plin bi se takoj podražil na 1e za liter ali bi država takoj bankrotirala zarad premal pobranih trošarin.
>Ameriški tanki (abrams M1A2) so recimo že predelani na plin in delajo brez problemov.<
Pršparal bojo.
>Ladje ne delajo na plinsko olje (dizel), ampak na... (preveri sam).<
Raje ti preveri,90% je še vedno dizlov,jedrskih bl malo.
>Bi bilo pa zanimivo videti pri nas vse kamione in avtobuse predelane na plin. Poceni vožnja in zelo malo onesnaževanja proti dizlu.<
Ja res bi bilo,plin bi se takoj podražil na 1e za liter ali bi država takoj bankrotirala zarad premal pobranih trošarin.
username ::
Ameriški tanki (abrams M1A2) so recimo že predelani na plin in delajo brez problemov.???
Tole pa prvič slišim. In se mi ne zdi prav verjetno.
Abrams nima batnega motorja, ampak turboosni motor. Podobno kot moderni (no, že ene 40 let+) helikopterji, le da tam turbina poganja helikopterjev rotor, pri tanku pač pogosko os.
Podrobnosti: Wiki: Turboshaft
Motor od Ambramsa naj bi sicer lahko prebavil več vrst goriva (bencin, dizel, kerozin za reaktivce), ampak LPG med njimi ni naveden, če gledamo vnos v Wikipedii in stran proizvajalca
Verjetno tvoja trditev izhaja iz izraza 'gas turbine', s katerim se pogosto označuje Abramsov motor, pa si ga napačno razumel, 'Nebivedu' (hehe)
Ameriški tanki (abrams M1A2) so recimo že predelani na plin in delajo brez problemov.???
Tole pa prvič slišim. In se mi ne zdi prav verjetno.
Abrams nima batnega motorja, ampak turboosni motor. Podobno kot moderni (no, že ene 40 let+) helikopterji, le da tam turbina poganja helikopterjev rotor, pri tanku pač pogosko os.
Podrobnosti: Wiki: Turboshaft
Motor od Ambramsa naj bi sicer lahko prebavil več vrst goriva (bencin, dizel, kerozin za reaktivce), ampak LPG med njimi ni naveden, če gledamo vnos v Wikipedii in stran proizvajalca
Verjetno tvoja trditev izhaja iz izraza 'gas turbine' (plinska turbina), s katerim se pogosto označuje tip motorjev, ki ga ima Abrams, pa si ga napačno razumel, 'Nebivedu' (hehe)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: username ()
krneki0001 ::
Valvoline,
1. Ladje delajo na mazut, da slučajno ne boš preveč iskal (sem zanalašč napisal, ker sem vedel, da nimaš pojma)
2. Gradbena mehanizacija v mestih mora delati pod določeno vrednostjo decibelov (zakonsko - tudi pri nas) in ker mašine na plin delujejo mnogo bolj tiho kot dizli, že nekaj časa delajo te zadeve na plin, hkrati pa še manj onesnažujejo. Sicer pa si malo poišči, sej znaš uporabljat googla.
Na kaj dela velika večina viličarjev (poleg električnih)? U bistvu skoraj vsi.
Username,
ker abrams prebavi bencin brez problemov, ga sedaj filajo z plinom (samo drugačni tanki za gorivo) in zadeva deluje - to delajo že nekaj časa, še posebej v puščavah, kjer nimajo problemov s hladnim vžigom (pa s plinom tudi ne).
1. Ladje delajo na mazut, da slučajno ne boš preveč iskal (sem zanalašč napisal, ker sem vedel, da nimaš pojma)
2. Gradbena mehanizacija v mestih mora delati pod določeno vrednostjo decibelov (zakonsko - tudi pri nas) in ker mašine na plin delujejo mnogo bolj tiho kot dizli, že nekaj časa delajo te zadeve na plin, hkrati pa še manj onesnažujejo. Sicer pa si malo poišči, sej znaš uporabljat googla.
Na kaj dela velika večina viličarjev (poleg električnih)? U bistvu skoraj vsi.
Username,
ker abrams prebavi bencin brez problemov, ga sedaj filajo z plinom (samo drugačni tanki za gorivo) in zadeva deluje - to delajo že nekaj časa, še posebej v puščavah, kjer nimajo problemov s hladnim vžigom (pa s plinom tudi ne).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Valvoline ::
Valvoline,
1. Ladje delajo na mazut, da slučajno ne boš preveč iskal (sem zanalašč napisal, ker sem vedel, da nimaš pojma)
2. Gradbena mehanizacija v mestih mora delati pod določeno vrednostjo decibelov (zakonsko - tudi pri nas) in ker mašine na plin delujejo mnogo bolj tiho kot dizli, že nekaj časa delajo te zadeve na plin, hkrati pa še manj onesnažujejo. Sicer pa si malo poišči, sej znaš uporabljat googla.
Na kaj dela velika večina viličarjev (poleg električnih)?
Username,
ker abrams prebavi bencin brez problemov, ga sedaj filajo z plinom (samo drugačni tanki za gorivo) in zadeva deluje - to delajo že nekaj časa, še posebej v puščavah, kjer nimajo problemov s hladnim vžigom (pa s plinom tudi ne).
Ne bo držalo,90% je na NAFTO,ti mal pogoglaj. Sicer je mazut zelo podobn po sestavi in kalorično vrednost tako nafti,dizel motor bi kamot prežvečil mazuta čeb blo dovolj predgretja dab se mazut fajn utekočil,ker je preveč gost. Kar se tiče gradbene mehanizacije nikjer še nisem vidu kšnga stroja na plin (ne vem če je v širši EU kaj drugače,zelo dvomim).Tu pa tam vidiš kšnga viličarja manjše nosilnosti na plin in to je to.
krneki0001 ::
Dej malo preveri še enkrat na kaj delajo ladje, da ne boš nekaj na pamet govoril. Tukajle je bil moj sodelavec kr nekaj časa na čezoceanki, pa to govori iz prve roke. Tako da bolj njemu verjamem kot tebi.
Vsi viličarji so vglavnem na plin, ne samo tu pa tam kakšen. Novi bagri (malo večji) so vsi na plin, manjši (minibagri) pa na bencin, sploh ne več na nafto.
Vsi viličarji so vglavnem na plin, ne samo tu pa tam kakšen. Novi bagri (malo večji) so vsi na plin, manjši (minibagri) pa na bencin, sploh ne več na nafto.
Valvoline ::
Na hitro. MS Independance,edn med najnovejših cruizer-jev.
Independence of the Seas @ Wikipedia
Poglej-propulsion.
Viličarji so povečini električni za znotraj zaprtih stavb,dizel od zunaj.
Independence of the Seas @ Wikipedia
Poglej-propulsion.
Viličarji so povečini električni za znotraj zaprtih stavb,dizel od zunaj.
krneki0001 ::
Valvoline, tudi mazutu se reče dizel - u bistvu je mazut pravi dizel, "dizel" za avtomobile pa je plinsko olje D2. Tako da tudi ta ladja deluje na mazut + elektriko (tako kot vse ostale).
Aja, viličarji (do 6 ton) zunanji so vsi na plin.
Aja, viličarji (do 6 ton) zunanji so vsi na plin.
Boeing ::
Eni s svojimi komentarji izražate očitno neznanje poljudnoznanstvene angleščine, drugi pa poleg tega še nesposobnost analitičnega razmišljanja.
Da razčistimo z viličarji - tisti za kontinuirano uporabo, npr. v špediciji, so v veliki večini plinski in spadajo do razreda 3.5T. Viličarji tega razreda za uporabo v industriji so povečini električni, tisti, ki delujejo v zaprtih prostorih pa obvezno električni. Težji viličarji, do 7.5T so večinoma dizelaši, novega dizla pa zelo težko kupiš, ker se prodajajo pravzaprav samo še plinsko gnani. Nad 7.5T so dizli, jih je pa izredno malo, tako da niso omembe vredni.
Gradbena mehanizacija, predvsem novi minibagri, bobcat-i in podobna masovno uporabljana gradbena mehanizacija je plinsko gnana, večji bagri goseničarji so dizli. Jih je pa, zopet, zelo malo in niso omembe vredni.
Ladje delujejo na mazut oz. D1 iz preprostega razloga, ker je poceni, ker je priročen, ker ima zelo visoko kalorično vrednost in ker - najpomembnejša lastnost - gori zelo počasi -> to omogoča ladijskim agregatom, da se sučejo po polžje (60-100 obr/min), kar je primerno za pogon ladijskih vijakov brez reduktorjev.
Tanki, konkretno ste dali v zobe A1M2 Abrams-a, delajo primarno na dizel, ker jih žene plinski turbogredni motor oz. turbina. Dizlu zelo sorodna župa je kerozin oz. JET-A1, ki ga tanki tudi brez problema prebavijo, kar je priročno predvsem s stališča logistike.
Plinske turbine prav tako prebavijo navadni 95, raje pa 100LL letalski bencin, le da je delovanje časovno omejeno zaradi višjih temperatur zgorevanja - to je uporabno za turbopropelerska letala, če pristanejo na letališču, kjer nimajo JET-A1, da lahko natočijo 100LL in odletijo dalje, če je sila.
Plinske turbine prav tako prebavijo LPG in CNG -> turbina že tako ali tako gorivo neglede na vrsto, najprej upari in ga v plinskem stanju dovaja v komoro, kjer zgoreva -> plina tako ni treba posebej uparjati oz. se ravno tako upari v za to namenjeni inštalaciji, gori pa kot vsako drugo fosilno gorivo. Problem je samo v logistiki in shranjevanju.
Da razčistimo z viličarji - tisti za kontinuirano uporabo, npr. v špediciji, so v veliki večini plinski in spadajo do razreda 3.5T. Viličarji tega razreda za uporabo v industriji so povečini električni, tisti, ki delujejo v zaprtih prostorih pa obvezno električni. Težji viličarji, do 7.5T so večinoma dizelaši, novega dizla pa zelo težko kupiš, ker se prodajajo pravzaprav samo še plinsko gnani. Nad 7.5T so dizli, jih je pa izredno malo, tako da niso omembe vredni.
Gradbena mehanizacija, predvsem novi minibagri, bobcat-i in podobna masovno uporabljana gradbena mehanizacija je plinsko gnana, večji bagri goseničarji so dizli. Jih je pa, zopet, zelo malo in niso omembe vredni.
Ladje delujejo na mazut oz. D1 iz preprostega razloga, ker je poceni, ker je priročen, ker ima zelo visoko kalorično vrednost in ker - najpomembnejša lastnost - gori zelo počasi -> to omogoča ladijskim agregatom, da se sučejo po polžje (60-100 obr/min), kar je primerno za pogon ladijskih vijakov brez reduktorjev.
Tanki, konkretno ste dali v zobe A1M2 Abrams-a, delajo primarno na dizel, ker jih žene plinski turbogredni motor oz. turbina. Dizlu zelo sorodna župa je kerozin oz. JET-A1, ki ga tanki tudi brez problema prebavijo, kar je priročno predvsem s stališča logistike.
Plinske turbine prav tako prebavijo navadni 95, raje pa 100LL letalski bencin, le da je delovanje časovno omejeno zaradi višjih temperatur zgorevanja - to je uporabno za turbopropelerska letala, če pristanejo na letališču, kjer nimajo JET-A1, da lahko natočijo 100LL in odletijo dalje, če je sila.
Plinske turbine prav tako prebavijo LPG in CNG -> turbina že tako ali tako gorivo neglede na vrsto, najprej upari in ga v plinskem stanju dovaja v komoro, kjer zgoreva -> plina tako ni treba posebej uparjati oz. se ravno tako upari v za to namenjeni inštalaciji, gori pa kot vsako drugo fosilno gorivo. Problem je samo v logistiki in shranjevanju.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
krneki0001 ::
Boeing, kolega dela z volvom (sicer ni goseničar, je na kolesih), ampak tudi orenk velik (mislim da 14 ton ali nekaj takega). Zadeva deluje na plin in prov smešno je ko se kdaj ustavi uraven kakega starega dizla (golfa) pa se tega dizla bolj sliši kot cel bager.
Mamun ::
Sem razmišljal, da bi nabavil kako starejšo limuzino in jo dal predelati na plin, ne vem pa, če je to smiselno...
Dal bi kakih 4000€ + predelava, to bi bil potem kak A6 ali pa Volvo S60 in podobni okoli letnika '98.
Delam kakih 2500km na mesec in rabim nekaj udobnega ter zanesljivega.
Kaj pravite? In če ja... so kaki avti iz tega ranga še posebej primerni za tako predelavo?
Dal bi kakih 4000€ + predelava, to bi bil potem kak A6 ali pa Volvo S60 in podobni okoli letnika '98.
Delam kakih 2500km na mesec in rabim nekaj udobnega ter zanesljivega.
Kaj pravite? In če ja... so kaki avti iz tega ranga še posebej primerni za tako predelavo?
krneki0001 ::
Jst bi na tvojem mestu kupil kak bifuel saab ali subaru. Saab z ogromno opreme in predelan na plin je zelo dobra investicija. Subaru pa še za pozimi s svojim odličnim 4kolesnim pogonom.
Buggy ::
za 4K€ dobi kaj pametnega iz tega naslova? Kako pa se obnesejo te tovarniski bi-fuel instalacije napram custum made?
Mamun ::
4K + predelava.
Sem našel eno 5-ko pa Saaba, že predelana za 5.500EUR.
Malo je škoda, ker so to vse avti s precej konji in je zavarovanje občutno višje, kot pri mojem trenutnem avtu. Ampak to je pač treb vzeti v zakup...
Kilometri so okoli 200k pri takih avtih, ampak to ne bi smelo biti problematično, če je avto dobro vzdrževan.
Sem našel eno 5-ko pa Saaba, že predelana za 5.500EUR.
Malo je škoda, ker so to vse avti s precej konji in je zavarovanje občutno višje, kot pri mojem trenutnem avtu. Ampak to je pač treb vzeti v zakup...
Kilometri so okoli 200k pri takih avtih, ampak to ne bi smelo biti problematično, če je avto dobro vzdrževan.
krneki0001 ::
Ja vsi sabi imajo kr nekaj konjev, ampak sej jih za tisto težo tudi rabijo. Je vseeno en izmed najbolj varnih avtomobilov.
Kilometri za saaba niso problem, ravno tako ne za subaruja.
Poglej si še mobile.de, pa si pripelješ tak avto sem, če ga tukaj ne najdeš. Gor so cene za te velike avte kr dost nižje kot pri nas.
Kilometri za saaba niso problem, ravno tako ne za subaruja.
Poglej si še mobile.de, pa si pripelješ tak avto sem, če ga tukaj ne najdeš. Gor so cene za te velike avte kr dost nižje kot pri nas.
Step2en Wolf ::
POZOR! Niso vsi motorji primerni za nadgradnjo na LPG. Pred nakupom obvezno preveriti ali obstaja plinska napeljava za dotični motor!!
Tovarniški bi-fuel so pretežno CNG (ki ga pri nas ni).
So se pa sedaj pojavili tudi LPG. Poleg Subaruja tudi VW Golf. A to niso lastne "tovarniške" izdelave, temveč naknadne predelave s kiti, ki se jih tudi sicer dobi na prostem tržišču (ponavadi za veliko manjše denarce).
Glej nazaj, smo že o tem.
Mamun - pri tvojih letnih kilometrih, predelava na plin ni posebej smiselna. Glede na starost vozila (beri ceno) v katerega želiš vgraditi plinsko napeljavo (LPG komlet cca 1 000 - 2 000 EUR) je pa to že na pol "totalka". Oba parametra tako govorita proti takšnemu nakupu.
Limuzine zgornjega razreda tudi pomenijo do 3x in višje cene za vsak delček, ki se pokvari oz. razbije. Sam bi šel korak ali pol nižje: Mazda6, Accord, Avensis, Škoda Superb... kar si očitno tudi sam pripravljen storiti, glede nato, da govoriš o Saabih in Subarujih.
Saab bolj odsvetujem, kot ne. Drago preoblečen Opel, z navitimi GM ali Fiatovimi motorji. Ker je t.i. premium znamka, bodo tudi deli imeli premium ceno (če nimaš sreče in je delček identičen Opel-ovem oz. Fiatovem).
Subaru je prav tako "premium" in enako boleha za predragimi rezervnimi deli in prekleto tanko servisno mrežo, a boljšo od Saabove.
Če si ljubitelj in samošraufač, sam svoj mojster, potem je vseeno. Glavno, da šariš po drobovju vozila, ki ga ljubiš.. tudi seksaš ne ravno (z veseljem), če gre za grdulo, ane?
Tovarniški bi-fuel so pretežno CNG (ki ga pri nas ni).
So se pa sedaj pojavili tudi LPG. Poleg Subaruja tudi VW Golf. A to niso lastne "tovarniške" izdelave, temveč naknadne predelave s kiti, ki se jih tudi sicer dobi na prostem tržišču (ponavadi za veliko manjše denarce).
Glej nazaj, smo že o tem.
Mamun - pri tvojih letnih kilometrih, predelava na plin ni posebej smiselna. Glede na starost vozila (beri ceno) v katerega želiš vgraditi plinsko napeljavo (LPG komlet cca 1 000 - 2 000 EUR) je pa to že na pol "totalka". Oba parametra tako govorita proti takšnemu nakupu.
Limuzine zgornjega razreda tudi pomenijo do 3x in višje cene za vsak delček, ki se pokvari oz. razbije. Sam bi šel korak ali pol nižje: Mazda6, Accord, Avensis, Škoda Superb... kar si očitno tudi sam pripravljen storiti, glede nato, da govoriš o Saabih in Subarujih.
Saab bolj odsvetujem, kot ne. Drago preoblečen Opel, z navitimi GM ali Fiatovimi motorji. Ker je t.i. premium znamka, bodo tudi deli imeli premium ceno (če nimaš sreče in je delček identičen Opel-ovem oz. Fiatovem).
Subaru je prav tako "premium" in enako boleha za predragimi rezervnimi deli in prekleto tanko servisno mrežo, a boljšo od Saabove.
Če si ljubitelj in samošraufač, sam svoj mojster, potem je vseeno. Glavno, da šariš po drobovju vozila, ki ga ljubiš.. tudi seksaš ne ravno (z veseljem), če gre za grdulo, ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()
Valvoline ::
4 cilindrni brez turbota,po možnosti z kovinskim sesalnim kolektorjem,to je prava izbira za predelavo.
Npr VAG 1.8 navadni motor(passat,audi)
Npr VAG 1.8 navadni motor(passat,audi)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mamun ::
Čisto konkretno sem tole gledal
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=305...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=288...
Ste2en Wolf, 30.000km letno ni smiselno za plin?
Kako je v primeru, ko je plin že vgrajen, kot je pri teh dveh zgornjih?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=305...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=288...
Ste2en Wolf, 30.000km letno ni smiselno za plin?
Kako je v primeru, ko je plin že vgrajen, kot je pri teh dveh zgornjih?
Valvoline ::
Boeing, kolega dela z volvom (sicer ni goseničar, je na kolesih), ampak tudi orenk velik (mislim da 14 ton ali nekaj takega). Zadeva deluje na plin in prov smešno je ko se kdaj ustavi uraven kakega starega dizla (golfa) pa se tega dizla bolj sliši kot cel bager.
JCB proizvodni program,mini bagerčke.
Nikjer ne vidim nobenega na plin,pa še osebno nikjer v slo kaj takega še nisem vidu.
http://www.jcb.com/products/MachineOver...
krneki0001 ::
Step2en wolf, to kar trdiš, ni res.
Če si ti plinsko napeljavo montiraš v en avto, jo lahko ob prodaji vzameš ven in montiraš v drugega, ki si ga kupil. Torej to ni naku, ki se nebi splačal. Vse se da prenesti tudi na drug avto.
Glede bolehanja in o crkovanju.
Niti subaru niti saab nista tok pokvarljiva kot vag grupa (audi, vw, seat, škoda), pa vsi hvalijo vag grupo (moje mišljenje pa je - enkrat kmetavz z golfom, vedno kmetavz z golfom).
Cene servisov za subaruja so nizke v primerjavi z audijevimi, servisna mreža dovolj dobra in na splošno subaru zelo malokrat crkne, vsaj kolikor jih jaz poznam (lastnik subaruja kr nekaj let, menjal znamko samo zato, ker nimajo bolj terenskega modela - mi bolj odgovarjajo terenci). Z avtom delaš res lahko ko svinja z mehom, pa še kar deluje. Edina slaba stran je bil pleh, ki je zelo hitro začel gniti. Samo to se je sedaj tudi poštimalo.
Cene servisov saaba so malo višje, še vedno pa ne previsoke. Bencinarji nimajo nobenega fiatovega motorja, imajo pa VM-jeve. Ti motorji na splošno niso slabi, ob rednem servisiranju zdržijo dolge kilometre in ne crkujejo tako pogosto kot dizelski VM-jevi. Nekateri 2.3 so tudi VM, večina jih je pa lastne proizvodnje (aero model). Je pa to vsekakor en izmed najbolj varnih avtomobilov, in če si veliko na cesti, se splača imeti varen avto.
Mamun, od teh dveh, ki si jih ti dal gor, definitivno saaba.
atep2en wolf propagira smrdljivega dizla, za večje kilometraže, pa danes vsi vemo, da moraš na dizlu veliko preje delat generalke kot na bencinarju. (večja kompresija, večje temperature, večji pritiski in slabši materiali zaradi šparanja - zadeva kr hitro gre v k***c).
Splača se plin v vsakem primeru, še posebej, če delaš veliko kilometrov.
Če si ti plinsko napeljavo montiraš v en avto, jo lahko ob prodaji vzameš ven in montiraš v drugega, ki si ga kupil. Torej to ni naku, ki se nebi splačal. Vse se da prenesti tudi na drug avto.
Glede bolehanja in o crkovanju.
Niti subaru niti saab nista tok pokvarljiva kot vag grupa (audi, vw, seat, škoda), pa vsi hvalijo vag grupo (moje mišljenje pa je - enkrat kmetavz z golfom, vedno kmetavz z golfom).
Cene servisov za subaruja so nizke v primerjavi z audijevimi, servisna mreža dovolj dobra in na splošno subaru zelo malokrat crkne, vsaj kolikor jih jaz poznam (lastnik subaruja kr nekaj let, menjal znamko samo zato, ker nimajo bolj terenskega modela - mi bolj odgovarjajo terenci). Z avtom delaš res lahko ko svinja z mehom, pa še kar deluje. Edina slaba stran je bil pleh, ki je zelo hitro začel gniti. Samo to se je sedaj tudi poštimalo.
Cene servisov saaba so malo višje, še vedno pa ne previsoke. Bencinarji nimajo nobenega fiatovega motorja, imajo pa VM-jeve. Ti motorji na splošno niso slabi, ob rednem servisiranju zdržijo dolge kilometre in ne crkujejo tako pogosto kot dizelski VM-jevi. Nekateri 2.3 so tudi VM, večina jih je pa lastne proizvodnje (aero model). Je pa to vsekakor en izmed najbolj varnih avtomobilov, in če si veliko na cesti, se splača imeti varen avto.
Mamun, od teh dveh, ki si jih ti dal gor, definitivno saaba.
atep2en wolf propagira smrdljivega dizla, za večje kilometraže, pa danes vsi vemo, da moraš na dizlu veliko preje delat generalke kot na bencinarju. (večja kompresija, večje temperature, večji pritiski in slabši materiali zaradi šparanja - zadeva kr hitro gre v k***c).
Splača se plin v vsakem primeru, še posebej, če delaš veliko kilometrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44407 (31799) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9928 (6735) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12328 (5702) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4371 (1142) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6810 (6262) | Buggy |