» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
53 / 56
»»

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

Absolutno podprem!

https://www.subito.it/auto/opel-insigni...
Vem da ni tisto kar isces, anak cena... Tole z malo pogajalske spretnosti ziher kupis za 10k.

mislim da buggy nebo kupoval 1.4 jajcka :)

Tisto se da tudi spravit na 180 konjev.

motmot ::

kaj pa rok trajanja cng-ja ali lpg-ja. bosta naredila tudi od 350k do 400k km

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

si preprican? Ker recimo na mojem trenutnem avtu je bil ze problem kater ECU imam ali je BOSCH ali Delphi. Je avtomatik ali 4x4. Ni vse tolk simpl:D

Ce ne gre predelat je vseeno lpg ali cng, osnova sistemov je skor enaka, plinski ecuji tudi.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

Absolutno podprem!

https://www.subito.it/auto/opel-insigni...
Vem da ni tisto kar isces, anak cena... Tole z malo pogajalske spretnosti ziher kupis za 10k.

mislim da buggy nebo kupoval 1.4 jajcka :)

Tisto se da tudi spravit na 180 konjev.

to je se vedno far cry od 300hp :)
#brezpodpisa

-valvoline- ::

motmot je izjavil:

kaj pa rok trajanja cng-ja ali lpg-ja. bosta naredila tudi od 350k do 400k km

Ce ima motor vredu ventile bo vec zdrzal na lpg/cng ker je noter vedno cistejsi.

motmot ::

nove škode imajo motor je 1.0 tsi 90 hp
naj ne bi bilo izgube moči zaradi plina in so zelo tihi

-valvoline- ::

Tisti itak majo tekoci vbrizg, ni uparjalnika start direkt na bencin tudi pri -30, poraba max 7l plina na 100km.

v sl. bistrici na uno mb24 bencinsko plin majo po 54 centov, v mb tudi tam pri boljsaku.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

si preprican? Ker recimo na mojem trenutnem avtu je bil ze problem kater ECU imam ali je BOSCH ali Delphi. Je avtomatik ali 4x4. Ni vse tolk simpl:D

Ce ne gre predelat je vseeno lpg ali cng, osnova sistemov je skor enaka, plinski ecuji tudi.


Plinski ECU-ju morajo znati sobivati z originalnim.

Primer mojega istega avta....eden z BOSCH drugi DELPHI original ECU. Meni dela ok kolegu mece ven konstantno. Isti predelovalec ista instalacija.

-valvoline- je izjavil:

Tisti itak majo tekoci vbrizg, ni uparjalnika start direkt na bencin tudi pri -30, poraba max 7l plina na 100km.

v sl. bistrici na uno mb24 bencinsko plin majo po 54 centov, v mb tudi tam pri boljsaku.


jaz imam tekoco fazo in poraba ni 7l :D

https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

si preprican? Ker recimo na mojem trenutnem avtu je bil ze problem kater ECU imam ali je BOSCH ali Delphi. Je avtomatik ali 4x4. Ni vse tolk simpl:D

Ce ne gre predelat je vseeno lpg ali cng, osnova sistemov je skor enaka, plinski ecuji tudi.


Plinski ECU-ju morajo znati sobivati z originalnim.

Primer mojega istega avta....eden z BOSCH drugi DELPHI original ECU. Meni dela ok kolegu mece ven konstantno. Isti predelovalec ista instalacija.

Kolk je meni znano, lpg ecu nima direktnega stika z motornim ecu,le sproti meri/steje/pobira impulse direkt iz bencinskih injektorjev.

Jah, seveda ne bo 7l, 4x4, automatik, 300 konjev itn... Primerjiv dizel tudi ne bo nic kaj sparoven, recimo 10l na 100km.
Gor je omenil 1.0tsi...

Zgodovina sprememb…

motmot ::

tudi trivaljniki 1.0 tsi so se zelo spremenili ---- na bolje---

Buggy ::

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

si preprican? Ker recimo na mojem trenutnem avtu je bil ze problem kater ECU imam ali je BOSCH ali Delphi. Je avtomatik ali 4x4. Ni vse tolk simpl:D

Ce ne gre predelat je vseeno lpg ali cng, osnova sistemov je skor enaka, plinski ecuji tudi.


Plinski ECU-ju morajo znati sobivati z originalnim.

Primer mojega istega avta....eden z BOSCH drugi DELPHI original ECU. Meni dela ok kolegu mece ven konstantno. Isti predelovalec ista instalacija.

Kolk je meni znano, lpg ecu nima direktnega stika z motornim ecu,le sproti meri/steje/pobira impulse direkt iz bencinskih injektorjev.


V mojem primeru fejka par parametrov. To je pritisk na crpalki goriva (direkni vbrizg) in zato sem imel tudi tezave z metanjem plina ven, ko je bil avto cipan na 285KM. Ko smo pritisk zmanjsal na cca 200barov je stvar v simbiozi z LPG delala, sem pa na varnih 265KM. NA default ni bilo tezav sploh...sam kdo pa hoce to :D
Stvar je delala tudi na 285KM, ce nisem kot debil pritisnil v tretji v klanec na polno turbo je sel do cca 2 bara, ko je bil motor na polno obremenjen. Sem sel raje na safe. Nov sistem, ki bi ga dal na nov avto pa je VSI DI 2.0, kjer bodo sesalni ventili hlajeni z mesanico plina in zraka z injektorji v sesalnem kolektorju, bencinski injektoerji pa bojo spricali benz pod vecjo obremenitvijo in tako poskrbeli, da ne pride do pregrevanja njih, ki so direk v cilindru. Dobra stran je, da se ne bo nabiral ogljikov garez na sesalnih ventilih pri DI motorju, slaba pa da bo porabe se nekaj benza. Drugace je ta garez rak rana vseh novih DI motorjev, ki jih eni resujejo z zamikom vbrizgavanja, drugi (mazda?) pa ima injektorje tako v cilindru kot v sesalnih kanalih multiport in DI.

Kompromis zame je ...Kupim :D

hojnikb ::

a kaksen standalone ecu, da bi kontroliral tako bencin kot lpg pa ni?
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Ce znizajo cestno takso za predelana vozila, zame samo 4.0-5.0 klasika n/a v6-v8 na lpg(oz cakam na cng). Do milijon km nic prckat,ni turbin in s tem povezanega klumpa. Mercedes e500 v8 ftw.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

a kaksen standalone ecu, da bi kontroliral tako bencin kot lpg pa ni?


nope! Delujeta vedno master-slave. V primeru tekoce faze za povrat in dovod plina/bencina skrbijo neki releji, ki jih sumim, da imajo malo laga.
Tudi ko mi je metalo iz plina ni bilo cutiti nobene razlike, sam kaj ko sem mogu avto spet ugasnit da se je LPG comp resetiral iz safe moda in sem spet sel lahko naprej na plin.

hojnikb ::

damn, tole zveni se slabse kot piggyback cipi za tunat.
ne recem, da se originalen ecu stuna, da imas pa taksen master-slave sistem.... nop
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

damn, tole zveni se slabse kot piggyback cipi za tunat.
ne recem, da se originalen ecu stuna, da imas pa taksen master-slave sistem.... nop

Nic kaj takega. Precej preprosta zadeva. Plinski ecu pobira signal iz benc injektorjev in realtime ustrezno poslje impuls plinskim injektorjem. Nekateri tovarnisko predelani ze majo skupni ecu za lpg/benz.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tole zgleda precej nenatancno.
ce ces ustrezno mesanco, bi mogu plinski ecu vedet maf vrednost, inlet temparaturo... tole z injektorji deluje precej priblizno, tako kot frgazer.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

tole zgleda precej nenatancno.
ce ces ustrezno mesanco, bi mogu plinski ecu vedet maf vrednost, inlet temparaturo... tole z injektorji deluje precej priblizno, tako kot frgazer.

Ce je v redu zmontirano in programirano je komot 100% natancno. Kolicina vbrizganih plinskih kw se mora ujemat realtime s prebranih izracunanih bencinskih kw na injektoru, +10-15% vec ker je plin energetsko slabsi. Nobena jdrska fizika ni tu.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

o brez skrbi, racunanje _tocne_ mesanice goriva je se hujs k jederska fizika.
good enough so bli pa ze frgazerji, to pa.
#brezpodpisa

zobnik ::

CNG sem tud sam mislu kupt, a me je odvrnilo število črpalk. Ena v Ljubljani Vič, druga Jesenice v MB pa se ne vozim
LPG črpalk zadost.Na Vrhniki jo pa žal ne bo nikol je pa na Viču in naprej po AC iz Logatca

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

tole zgleda precej nenatancno.
ce ces ustrezno mesanco, bi mogu plinski ecu vedet maf vrednost, inlet temparaturo... tole z injektorji deluje precej priblizno, tako kot frgazer.


No ni cist tako. Master-slave pomeni zgolj da LPG recunalnik NIKOLI ne more overridat originalnega zaradi varnostne variante. To da preko OBD spremlja konstantno vse original ECU parametre in jih prilaga je normalno. To da pa LPG racunalnik laze originalnemu glede pritiska HPFP je pa zgolj, da iznici razliko v kaloricni vrednosti energenta. Vse ostalo se prilagaja na vse paramatere in je vgnezdeno v hrbtenjaco glavnega racunalnika.
AFM razmerje se vseskozi prilagaja preko MAF in MAP..tudi knock sensor deluje in zamika vzig, glih v tem je stos da avto dela po pameti originalnega ecu-ja samo pumpo bolj nabulda, da kompenzira kolk je treba pumpi delat. Drugac pa ce bi se sli se finese. Na LPG je AFM bolj okol 15.4 kot pa 14.7 glih zato da stvar laufa optimalno.

Buggy ::

drugac pa za 400HP:

https://zzperformance.com/collections/e...
opcionalno, ce res hoces se vec od HPFP..pa ni potrebe ker odmicna naredi svoje:
https://zzperformance.com/collections/e...

pa se swap turbota:
https://zzperformance.com/collections/e...

prej poskrbis se za sklopko pa bremze...pa je :D

no kaksen downpipe in catback nebi skodil, sam sem ze naredil delete secondary cata in gre lepo cez tehnicnega po emisijah.

sala mala!
...aja govora je o 2.0T masini v Oplu :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

zobnik ::

Včeraj vžgem avto in začen plav kadit, 5m dimna zavesa.
Danes pa vžgem pa nobenga dima več, razen belga (normalno).

hojnikb ::

olje...
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Milano,Torino uvedl uradno diesel ban z 10.1.2020 za vse pod euro 6, se pravi 1,2,3,4,5 papa. Dizli okvirno starejsi od 2013, nekateri tudi 2015 nimajo euro 6. Zacelo se je.
https://www.mentelocale.it/torino/artic...

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Kje lahko kupim nekega cheapo kabla za povezavo plinskega sistema na pc? 95% sistemov naj bi imelo v osnovi enaki diagnosticni kabl. Programi se za vse sisteme dobijo na netu. A ma kdo doma, prckate kaj po nastavitvah :)
Kmalu se bom spet odpravil v IT po enega plinovcka, brez kabla ne grem :)

errhec ::

Kaj je poceni?
Sam imam takega ki ima 11 konektorjev za različne sisteme. cca 30€
dd

-valvoline- ::

errhec je izjavil:

Kaj je poceni?
Sam imam takega ki ima 11 konektorjev za različne sisteme. cca 30EUR

Ja, neki podobnega majo na ebay za 40e, z enim konektorjem 20-35e. Sem mislu kaj cenejsega za par evrov aka alix itn. Pac tist kaj ne najcenejse pa da dela. Mam enga elm blutut za diagnostiko kupil za 2e na alix ze par let dela bp. Ena poljska stran obstaja za lpg zadev mel so univerzali kabl z dvema konektorjema za 99% sistemov 8e je bil pa ne najdem vec tisto stran, obstaja tudi bluetooth vmesnik.

Zgodovina sprememb…

errhec ::

Sem imel tudi bluetooth adapter, vendar na mojem ni delal, nato sem zamenjal za tega z 11 različnimi konektorji.

Če vzameš takega z enim konektorjem, boš potem moral sam nekako narediti povezavo iz konektorja na lpg vmesnik.

Verjetno bo delovalu tudi če vzameš FTDI usb adapter pa povežeš žičke. Pa paziti moraš da povežeš prave, da ne konča LPG računalnik svoje poslanstvo.

lpg.auto.pl Tole si mislil.

Večkrat kupoval pri njih, vedno zadovoljen. Hitro in kar je bilo v opisu.
dd

-valvoline- ::

Ena druga stran je bila, ta zgleda tut uporabna hvala. A te je v bistvu usb kabl za lpg serial adapter, le z drugacnim konektorjem?

errhec ::

dd

-valvoline- ::

errhec je izjavil:

Ja.

LINK1

LINK2

Tale usb lpg diag kabel se mi zdi ok.
https://lpg.auto.pl/en/index.php?s=info...
Kak je s postnino ce si ze kaj narocal tam, ter dostavni cas. A bi to bilo kompatibilno tudi z cng sisteme?
Hvala za link. lp

Zgodovina sprememb…

errhec ::

Nazadnje ko sem naročal je bila cena poštnine za 2 LPG filtra, 3m cevi in 8 ventilčkov 12PLN.

Pri diagnostiki je najbolje da jih kontaktiraš, načeloma vsi delujejo z serijsko povezavo. Paziti moraš le na + in - . Software imaš?
dd

zobnik ::

Kje v okolic Ljubljane bi dobil oba filtrčka, menjava je preprosta in hitra.
Moti me da na plineksu hočejo 15 evrov za enga al dva ;((

mancini ::

Milano, Torino je obmocje z dalec najbolj onesnazenim zrakom v Evropi

IL_DIAVOLO ::

Valvoline&zobnik poslednja dinozavra 8-)

broken/link ::

mancini je izjavil:

Milano, Torino je obmocje z dalec najbolj onesnazenim zrakom v Evropi

boš še podkrepil s kakim linkom to tvojo trditev, ane? :)

-ninja-91- ::

Ima kdo izkušnje s fordi predelanimi na plin, kot npr. tale:
https://www2.avto.net/Ads/details.asp?i...

matobeli ::

Delajo, kolkor vem rabijo Fordi dodatno mazanje.

romex ::

Ima kdo kakšen dober software za prins vsi? sumim, da je crknil eden izmed modulov ker lpg deluje samo na 4 cilindre. Naročil sem kabel z softwarom na lpg.auto.pl, poslali so itak samo kabel tako, da dejansko nemorem nič diagnosticirat.. any idea? vrnem uslugo :)

-valvoline- ::

romex je izjavil:

Ima kdo kakšen dober software za prins vsi? sumim, da je crknil eden izmed modulov ker lpg deluje samo na 4 cilindre. Naročil sem kabel z softwarom na lpg.auto.pl, poslali so itak samo kabel tako, da dejansko nemorem nič diagnosticirat.. any idea? vrnem uslugo :)

Kontaktiraj kar proizvajalca, vprasaj ce ti lahko posljejo sw za tvoj sistem. Znanec je mel nekega poljskega vgradil ga v bih, so mu poljaki poslali po mejlu. Mas pa stran na netu prav za lpg software, skoda k ne shranim take zadeve med bookmarkse/priljubljene :v

Zgodovina sprememb…

settler ::

Tukaj je sw-jev malo morje, nekaj bo sigurno tudi zate:
https://www.lpgshop.co.uk/lpg-diagnosti...

romex ::

@ -valvoline-: bom probal direktno na prins nl kontaktirat pa da vidimo response...

@ settler : Hvala za link, vendar prins 2.0 ni na voljo :) potrebujem pa ravno tega :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: romex ()

-valvoline- ::

Lahko vprasas tudi tam k si kupu kabl, verjetno majo nekje shranjeno ves lpg software k je na voljo.

romex ::

lih gledam sajt kjer je blo naročeno in spodaj piše, da dodajo navodila in driverje :D za software se lahko pa jebeš :D

Buggy ::

Prins se je okoli SW-ja zelo zavaroval, tako da dvomim da ga bos dobil, sploh pa ne od njih.

mancini ::

broken/link je izjavil:

mancini je izjavil:

Milano, Torino je obmocje z dalec najbolj onesnazenim zrakom v Evropi

boš še podkrepil s kakim linkom to tvojo trditev, ane? :)


Ne ne rabim, bos pa dal ti kak link, kjer me bos negiral

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mancini ()

zobnik ::

Če so kilometri resnično pravi in ima mogoče 50.000km na plin se ne sekiraj, do 200.000km samo na plin bo delal tud brez mazanja ventilov. Problem in to glavni je, da so plinski avti bli z namenom predelani, kar pomeni, da je nekdo delal 30-50.000km na leto, v 10 letih je to 300-500.000km samo na plin + bencinski kilometri, tak avto iam lahko čez 500.000km...čez kak mesec pa oglas s 213.000km....potem pa crkujejo plinske, ventile kuri pa ribajo mašine, logično, če ima avto pol milijona kilometrov.

matobeli ::

Glede na to da se ti ob malo večji porabi povrne inštalacija že skor v enem letu (če se znajdeš pa še prej) niti ni nujno da je bilo 200kkm narjenih.

Mazanje ventilov je v resnic tako manjhen strošek da je vseeno če je not, vsaj kdo nabavi ko hočeš menjat avto.

Utk ::

««
53 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338185 (25577) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068769 (5576) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911389 (4763) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124176 (947) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216544 (5996) Buggy

Več podobnih tem