» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
52 / 56
»»

starfotr ::

matobeli je izjavil:

Vem da so vaši tdiji na ravni "traktorja".

Ampak to se samo tako reče, v resnici imajo s traktorjem skupnega samo pogonsko gorivo.

Glede na to da so tanki cca 20l@300bar in da kitajc pravi da bo stiskanje opravljeno v 2.5urah to ni tako zelo slabo.

Pogovarjamo se pa predvsem o osebnih vozilih, ker z težko gradbeno mehanizacijo se ukvarjate samo redki.


Model, a ti veš, da se pri kompresorju za več tisoč eur, ki ga imaš lahko doma (poglej link od prej), avto polni doma preko noči.

Ti boš pa s tem kitajcem napolnil avto v 3 urah. Ne seri.

Buggy ::

CNG brez backupa javne polnilne infrasturkture je nesmiseln. Tudi zelo malo avtomobilov je trenutno podprtih s tem sistemom. Dejstvo je, da bi kot v alternativni pogonski vir, drzava kot taka lahko malo vec spodbujala predelavno na LPG/CNG in s tem zmanjsevala nakup dizlov ter omilila prehod na EV/PHEV in hibride. Tudi ko bodo PHEV pri nas v malo sirsem obsegu, bo namrec predelava takega avtomobila se vedno smiselna. Prius predelan na plin ni namrec nic nenavadnega.

-valvoline- ::

Nobena predelava v slo ni smiselna. Al kupis novega tovarnisko predelanega al pa si prpeljes rabljenega ze predelanega iz it ali nl,k so ze v startu makine predelane na lpg/cng cenejsi za 30-50% kot so v slo bencinarji.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Kako ni smiselna, LPG vs bencin, 3 evre / 100km je čistega prihranka.
Pri 30.000km je to 900 evrov razlike predvsem velja za poleti.

motmot ::

pozdravljeni, sem nov na forumu.
odločam se med EV in CNG, pa me zanima servis avtomobila NA METAN (GLEDAL SEM ŠKODO KAMIQ)

starec Zosim ::

Avto na plin? Ne.
Racionalna rešitev je le v primeru tovarniške predelave na plin, torej nakup vozila, ki ga že proizvajalec predela na plin.
Vse ostale opcije, ki obsegajo predelavo, je metanje denarja. Vsaka predelava na plin pripelje do deformacije v glavi motorja (ventili...) in noben sistem hlajenja ni tako učinkovit, da bi to preprečil.
Lokalni prodajalci plinskih naprav neukemu plebsu prodajajo buče. Trenutno poznam razmere pri toyoti, kjer ne obstaja predelan avto
na plin, ki ne bi po nekaj letih zahteval generalnega servisa motorja zaradi deformacije elementov v glavi.
Skriti stroški plinskih avtov, ki vam jih bodo zamolčali: redno in izredno servisiranje naprave, ki je v praksi dražje od obljubljenih cen, pogoste težave s cukanjem, strošek tekočine za hlajenje...
Ne ljubi se mi debatirati, ker je tema že izčrpno obdelana na drugem forumu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Buggy ()

motmot ::

škoda kamiq je avto na cng (ni predelan),
zasledil sem, da naj bi se servisni intervali pri teh avtomobilih podaljšali
na avtocesti sem in delam od 35000 do 40000 km letno.
prodajalec mi je rekel, da so servisi normalno, kot pri benzincu na 15000, ma me ne prepriča,
ker s temi avti nima izkušenj

starfotr ::

CNG je sicer super, vendar moraš vedet, da polnilnic ni prav veliko. Vsaj zaenkrat še ne.

Nekih hudih dodatnih stroškov ali nepredvidenih servisov ne more biti. Glede na to, da je motor zagotovo manj kompliciran, kot za nekega dizla.

-valvoline- ::

motmot je izjavil:

škoda kamiq je avto na cng (ni predelan),
zasledil sem, da naj bi se servisni intervali pri teh avtomobilih podaljšali
na avtocesti sem in delam od 35000 do 40000 km letno.
prodajalec mi je rekel, da so servisi normalno, kot pri benzincu na 15000, ma me ne prepriča,
ker s temi avti nima izkušenj

Kje bos tankal cng? WVjevi motorji nimajo tezav z ventili in podobno, ta je tovarniski na cng torej itak ima izboljsane ventile ter sedala. Novi vagovi modeli na cng so spica in ze preverjena zadeva, vsaj kar se prebere po tujih forumih.

starec Zosim je izjavil:

Avto na plin? Ne.
Racionalna rešitev je le v primeru tovarniške predelave na plin, torej nakup vozila, ki ga že proizvajalec predela na plin.
Vse ostale opcije, ki obsegajo predelavo, je metanje denarja. Vsaka predelava na plin pripelje do deformacije v glavi motorja (ventili...) in noben sistem hlajenja ni tako učinkovit, da bi to preprečil.
Lokalni prodajalci plinskih naprav neukemu plebsu prodajajo buče. Trenutno poznam razmere pri toyoti, kjer ne obstaja predelan avto
na plin, ki ne bi po nekaj letih zahteval generalnega servisa motorja zaradi deformacije elementov v glavi.
Skriti stroški plinskih avtov, ki vam jih bodo zamolčali: redno in izredno servisiranje naprave, ki je v praksi dražje od obljubljenih cen, pogoste težave s cukanjem, strošek tekočine za hlajenje...
Ne ljubi se mi debatirati, ker je tema že izčrpno obdelana na drugem forumu.

Mas na netu spisek kateri avti niso primerni za predelavo. Tezava je predvsem pri ventilih in sparanju materijalov za izdelavo teh. Najbolj obcutljivi so japonci, pol pa doloceni oplovi ter fordovi modeli. Francozi nimajo nobenih tezav na lpg, velika vecina korejcev tudi, pravtako vwjevi/vagovi motorji z prostornino do 2000ccm3. Mrecedes,bmw,audi in podobno tudi bp na plin.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

Kako ni smiselna, LPG vs bencin, 3 evre / 100km je čistega prihranka.
Pri 30.000km je to 900 evrov razlike predvsem velja za poleti.

Kot sem ze povedal, rabljen plinovcek v it je cenejsi kot enak model benciner v slo. Zakaj bi neki kupoval ter se jebal z drago predelavo ce si lahko prpeljes poceni strokovno predelanega iz IT. Nonsens.

Zgodovina sprememb…

motmot ::

ja tankanje je sicer za enkrat problem.
sem govoril z direktorjem energetike ljubljana in je rekel, da naj bi do konca 2020 morali postavit v vseh mestnih občinah
polnilnice (evropska direktiva). tako sta predvideni tudi polnilnici v Kopru in Novi Gorici. V Sežani je za enkrat samo za tovorna vozila, mi je
pa direktor povedal, da pred 2021 ne bo možnosti za avtomobile. Je pa žena enkrat na teden v ljubljani in jaz delam 25 minut od Vidma (IT), kjer je polnilnica

-valvoline- ::

motmot je izjavil:

ja tankanje je sicer za enkrat problem.
sem govoril z direktorjem energetike ljubljana in je rekel, da naj bi do konca 2020 morali postavit v vseh mestnih občinah
polnilnice (evropska direktiva). tako sta predvideni tudi polnilnici v Kopru in Novi Gorici. V Sežani je za enkrat samo za tovorna vozila, mi je
pa direktor povedal, da pred 2021 ne bo možnosti za avtomobile. Je pa žena enkrat na teden v ljubljani in jaz delam 25 minut od Vidma (IT), kjer je polnilnica

Lol, haha. Tega obljubljajo ze par let pa nic. Tudi cena na obstojecih polnilnicah je uber zasoljena, pri gen-i za gospodinstva je cena pod 50c na kg, na polnilnicah pa skor 1e. Borzna cena cngja je 12-13c na kg, tolk za primerjavo.

Zgodovina sprememb…

motmot ::

možno.... upanje umre zadnje

V Sloveniji imamo trenutno pet javnih polnilnih postaj na stisnjen zemeljski plin (SZP):

v Ljubljani (Cesta Ljubljanske brigade 1 in P+R Dolgi most),
Celju,
Mariboru (Zagrebška cesta 71) in
na Jesenicah (Cesta železarjev 8).
V skladu s sprejeto Strategijo* bodo do 31. decembra 2020 vzpostavljene javne dostopne polnilnice na SZP v naslednjih (mestnih) občinah: Ljubljana, Maribor, Ptuj, Celje, Kranj, Novo mesto, Nova Gorica, Koper, Murska Sobota, Slovenj Gradec, Velenje, Hrastnik, Zagorje in Trbovlje. Poleg tega se načrtujeta dve dodatni polnilni mesti v Ljubljani: P+R Stanežiče in Letališka cesta. Skupno je torej do leta 2020 predvidenih vsaj 14 dodatnih polnilnih mest za to alternativno gorivo.

Uveljavljeno infrastrukturo polnilnih mest najdemo v bližnji Italiji (1.186), Nemčiji (885) in Avstriji (172). Več o polnilnicah v Evropski uniji si lahko preberete tukaj.

*Strategija na področju alternativnih goriv v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: perci ()

-valvoline- ::

Sem na hitro pogledal trenutne cene, v LJ se tanka po 92c za kg, Maribor pa 1.08e. LOooOL

zobnik ::

Pa tisti ki skoz govorite kako ventili grejo pri plinskem avtu, ste si lastil avto od novga dalje, ga vzdrževal in predelal na plin pri priznanem serviserju, vrjetno ste samo slišal od sosedovga "mulca" kako plin skuri ventile. Tist k mu ej skurlo ventile je po možnosti ga vgradil pri nekdanjem nategunu G1 po možnosti kakega opla.
A tist pa nič ne omenjate kako na dizlu gre dvomasni vztrajnik, šobe, turbina in so stroški 2 jurja++++

hojnikb ::

> ga vzdrževal in predelal na plin pri priznanem serviserju, vrjetno ste samo slišal od sosedovga "mulca" kako plin skuri ventile.

Ne. Videno mnogokrat first hand na tovarniško predelanem motorju. Sicer ni v avtomobilu, ampak stacionarnih generatorjih, but still.
Če motor ni narejen from scratch, da prenese temparaturne razlike plina, to dolgotrajna rešitev ni. Ventili itk najbolj na udaru, pa tudi druge stvari (pokanje glav itd..).
Zaradi tega se plinašov niti od daleč ne dotaknem, raje vsako leto menjam vztrajnik na dizlu.
#brezpodpisa

zobnik ::

Moj ma ročno za nastavljat ventile

Utk ::

Ni dolgotrajna rešitev? Kolk dolgotrajno pa rabiš, 50 mio km?

hojnikb ::

predvsem je fino vedet, da stvar ni ticking bomb, pa ce zdrzi 10kk ali 500. Vsakemu svoje pac. Pri cenah rabljenih dizlskih krav pri nas, je predelava plinskih jajck tipa 1.2, 1.4 res neumno pocetje.
#brezpodpisa

Utk ::

Rabljen dizel pa ni ticking bomb? Za ceno vztrajnika in sklopke zamenjaš praktično katerkoli bencinarsko mašino.

matobeli ::

večina ljudi tukaj ni imela drugega kot maminega 1.0 cliota in kasneje svojega 2.0tdija.

eni drugi pa nimajo pojma kako deluje domača polnilnica za cng.

pol se pa pejd karkoli kar ni TDI, če maš voljo...

spet tretji še niso slišali da se avtom dodaja mazanje (da ti ne zjebe ventilov).

hojnikb je izjavil:

je predelava plinskih jajck tipa 1.2, 1.4 res neumno pocetje.


No, to maš pa prav. Tam nekje 1.8 pa do 2399 je sweet spot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Rabljen dizel pa ni ticking bomb? Za ceno vztrajnika in sklopke zamenjaš praktično katerkoli bencinarsko mašino.

masina se pa seveda zastonj najde, dostavi in vgradi v avto. pa plinski sistem prestavi v drugo masino
Ce je to shitbox za 500-1000e, je to totalka.

Ce ti odleti vztrajnik, se vsaj se lahko vozis, ceprav z vecjimi vibracijami.

No, to maš pa prav. Tam nekje 1.8 pa do 2399 je sweet spot.

honestly, sweetspot je kaksen 2,5+ 6 cilinder. Ker kupis taksen avto, ker si zelis bencinarja oz. noces poslusat zetor zvoka.

kupit 1,2 in potem se tresit, kako bos prsparal 1,2563EUR na 100km je pac debilizem brez primere.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Nisem vedel, da avti na plin delujejo brez sklopke. Noice!

Buggy ::

Dvomasni vztrajnik je tudi v bencinarjih in ni nek bav-bav. Odleti pa ker afne vozijo z 1500 obrati z dizli in potem pohodijo v visoki prestavi. Kaj pa pricakujes pol?
Jaz sem svojega na F40 menjalniku menjal za 200 vztrajnik + 250 lamela + ptisna plosca...pa servis za delo 200 s tem da so mi se olje v menjalniku in haldexu menjal.

menjal sem ga takoj ko sem avto dobil, ker ga je vozila ena zenska...to je tist ko eni pravjo da je dobr :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

> ga vzdrževal in predelal na plin pri priznanem serviserju, vrjetno ste samo slišal od sosedovga "mulca" kako plin skuri ventile.

Ne. Videno mnogokrat first hand na tovarniško predelanem motorju. Sicer ni v avtomobilu, ampak stacionarnih generatorjih, but still.
Če motor ni narejen from scratch, da prenese temparaturne razlike plina, to dolgotrajna rešitev ni. Ventili itk najbolj na udaru, pa tudi druge stvari (pokanje glav itd..).
Zaradi tega se plinašov niti od daleč ne dotaknem, raje vsako leto menjam vztrajnik na dizlu.


Temperaturne razlike ce je avto ustrezno nastavljen v bistvu niso tako vecje. Preko OBD lahko spremljam temperaturo katlizatorja in so cca 800 stopinj na bencinu in cca 870 na plinu.
Problem je, ko nekdo zeli sparat na plinu in dela prerevno mesanico...vec lufta. Vse je v nastavitvah in se enkrat. Pri plinu je najbolj pomemben mojster, potem instalacija in nacin voznje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

hojnikb ::

ne govorim o izpusni, ampak in cylinder temparaturah. Tam je plin najbolj vroc. izpuh se do temparaturne sonde izpuha ze fino ohladi.

Problem je, ko nekdo zeli sparat na plinu in dela prerevno mesanico...vec lufta. Vse je v nastavitvah in se enkrat. Pri plinu je najbolj pomemben mojster, potem instalacija in nacin voznje.


to je se pa najhujsi problem. folk vgradi v 1.2, nastavi zagon pr 0C in lean outa mesanco dokler se avto ne zadusi, potem pa v jok in na drevo, ko ne dela.
Hkrati pa vriska, kako je prsparal 1,26354e/100km :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

Ce so venili hidravlicno nastavljivi so manj podvrzeni netolarnacam, ki jih potencialno lahko sezgejeo. Pa ne ventilov ampak sedala ventilov.
Je pa za predelavo potrebno naresti mal raziskave. Doloceni motorji imajo toleranc vec kot drugi. Moj blok v US na ethanol furajo pri 400PS brez menjave internalsev.

zobnik ::

Kaj je fora kupt bencinarja 1.8-2.0-3.0 na plin, če pa dobiš 1.9 dizla ko je varčnejši.
1.2-1.6 na plin če se hočeš najceneje vozt v Sloveniji. Saj to je pointa vsega tega plina

hojnikb ::

Kaj je fora kupt bencinarja 1.8-2.0-3.0 na plin, če pa dobiš 1.9 dizla ko je varčnejši.

to naredis ravno zato, ker NOCES tdi. Recimo 6 cilindri so prava sinfonija za usesa, pa tudi torquey so. Enter any decent BMW.

1.2-1.6 na plin če se hočeš najceneje vozt v Sloveniji. Saj to je pointa vsega tega plina


absolutno ne. Ce se hoces _najcenej_ vozit v slo, si umislis WVO in primernega dizla zanj. Z rahlimi predelavami (filtri, kaksen grelec za pozimi) se vozis skoraj zastonj, provided da lahko kje sourcas olje. Naslednja poceni opcija je pa kaksen malcek od EVja (citigo, e-up itd)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

zobnik je izjavil:

Kaj je fora kupt bencinarja 1.8-2.0-3.0 na plin, če pa dobiš 1.9 dizla ko je varčnejši.
1.2-1.6 na plin če se hočeš najceneje vozt v Sloveniji. Saj to je pointa vsega tega plina


point plina je da dobis avto z motorjem, ki ti je vsec je redek in zelis z njim biti tudi ekonomicen ter malo bolj eko.
Z 1.2-1.6 so prihranki mizerni. Na mobile.de je kar nekaj V6 3.6 mustangov predelanih na plin. Tam pa potem racunica, ce gledamo zgolj iz ekonomskega vidika steje.
Ce imas na 1.2-1.6 porabo 6l kaj kurca se sploh obremenjenujes. 100km te stane isto kot 1.9dizla?!?
Pri vecjih motorjih so razlike in tam se prispara. Vecje motorji so tudi narejeni malo bolje kot konfekcija pri 1.2 -1.6, ko je ze na bencin vse prepihano :D

Najbolj idiotsko IMO je predelava 1.2 motorja, ker z njim ne delas ne kilomterov niti razilka v porabi ni bas nesta...potencialnih problemov pa nebroj.

moj 4x4 265KM zre bencina cca 11-12..plina pa 15, meni racunica steje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

motmot ::

imel dizla fiat cromo 1.9 jtd 354000 km (poraba 5.8 do 6.2)
ma ni računice proti cng ali elektriki.

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

zobnik je izjavil:

Kaj je fora kupt bencinarja 1.8-2.0-3.0 na plin, če pa dobiš 1.9 dizla ko je varčnejši.
1.2-1.6 na plin če se hočeš najceneje vozt v Sloveniji. Saj to je pointa vsega tega plina


point plina je da dobis avto z motorjem, ki ti je vsec je redek in zelis z njim biti tudi ekonomicen ter malo bolj eko.
Z 1.2-1.6 so prihranki mizerni. Na mobile.de je kar nekaj V6 3.6 mustangov predelanih na plin. Tam pa potem racunica, ce gledamo zgolj iz ekonomskega vidika steje.
Ce imas na 1.2-1.6 porabo 6l kaj kurca se sploh obremenjenujes. 100km te stane isto kot 1.9dizla?!?
Pri vecjih motorjih so razlike in tam se prispara. Vecje motorji so tudi narejeni malo bolje kot konfekcija pri 1.2 -1.6, ko je ze na bencin vse prepihano :D

Najbolj idiotsko IMO je predelava 1.2 motorja, ker z njim ne delas ne kilomterov niti razilka v porabi ni bas nesta...potencialnih problemov pa nebroj.

moj 4x4 265KM zre bencina cca 11-12..plina pa 15, meni racunica steje

Pri posteni ceni cngja 50-60c na kg bi mel porabo 7-8kg oz 4-5e polovicka na 100 km.

Zgodovina sprememb…

motmot ::

sem pogledal porabo CNG na nemški strani od arone ali leona in je dejanska poraba od 3,5 kg do max.4.5 kg na 100 km,
KAR PRI MENI ŠTEJE PRI 38000 KM LETNO

-valvoline- ::

motmot je izjavil:

imel dizla fiat cromo 1.9 jtd 354000 km (poraba 5.8 do 6.2)
ma ni računice proti cng ali elektriki.

Tisto gre vse na preso. Noben te ne bo nic vprasal. Upam stavit da bo v zelo kratkem casu vsa os vozila na dizel zginila s cest. Nafta se bo drazila, vsako leto + 10-20c na liter.

motmot je izjavil:

sem pogledal porabo CNG na nemški strani od arone ali leona in je dejanska poraba od 3,5 kg do max.4.5 kg na 100 km,
KAR PRI MENI ŠTEJE PRI 38000 KM LETNO

Torej pri trenutnih cenah bos mel prihranek najmanj 3-4e na 100km, ce se cng poceni nafta itak gre gor razlika se bo skoz povecevala.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

3-4 evre imam razlike med bencin/plin.
To je pri 50.000km že 1500 evrov++++ razlike.
Če bi mel 1.8, ko ma porabo plina 10l+ je to čez 6.5 evra, skoraj isto kot dizl.

motmot ::

IMAM TUDI JAZ TA OBČUTEK.
globalno se je zadeva zelo premaknila v smer okolja in nazaj prav gotovo ne bo šla,
kvečjemu še naprej (čez 10 let vodik). cena dizla in benzina pa bo najverjetneje zrasla oziroma ga bodo potrebovala vozila nad 2000 kubikov

Buggy ::

se enkrat CNG ne gre v vsak motor, tako kot ne gre LPG. Dajmo to prosim razumet.
CNG mi ne pomeni nic, ce na svoji relaciji nimam niti ene pumpe, LPG imam pa dve, pa na OMV sem se 3kg kave dobil v tockah, ker sem tankal pri njih :D

Ravno danes sem klical ene modele, ki uvazajo avtomobile in bom verjetno spet ubodu isti (prenovljen motor). 250KM (cipan na 300 + optimizacija avtomatskega menjalnika)
4x4, vsa mozna oprema od vseh asistenc, usnje, panorama. 23K pripeljano sem z vsem + predelva 2K.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

3-4 evre imam razlike med bencin/plin.
To je pri 50.000km že 1500 evrov++++ razlike.
Če bi mel 1.8, ko ma porabo plina 10l+ je to čez 6.5 evra, skoraj isto kot dizl.

Se vedno boljse na lpg, pa odvisno kaj bo pod pokrovom. Dizla ce ne vozis kot napol mrtev upokojenec tudi ne bos spravil pod 6-6.5. Sodobni turbobencinarji na lpg z 120km+ pijejo max 7-8l plina povprecno podobno ali manj kot 10+ let stari n/a liliputanci

motmot ::

hiter izračun trenutne cene goriv
37000 km na letni ravni
dizel poraba 6 litrov -- 2854,92 eur
cng poraba 4,5 kg -- 1631,7 eur

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

se enkrat CNG ne gre v vsak motor, tako kot ne gre LPG. Dajmo to prosim razumet.
CNG mi ne pomeni nic, ce na svoji relaciji nimam niti ene pumpe, LPG imam pa dve, pa na OMV sem se 3kg kave dobil v tockah, ker sem tankal pri njih :D

Ravno danes sem klical ene modele, ki uvazajo avtomobile in bom verjetno spet ubodu isti (prenovljen motor). 250KM (cipan na 300 + optimizacija avtomatskega menjalnika)
4x4, vsa mozna oprema od vseh asistenc, usnje, panorama. 23K pripeljano sem z vsem + predelva 2K.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Od uparjalnika naprej prakticno ni nobene razlike lpg vs cng sistem. Razlika je seveda v zadnjem delu sistema.

hojnikb ::

Se vedno boljse na lpg, pa odvisno kaj bo pod pokrovom. Dizla ce ne vozis kot napol mrtev upokojenec tudi ne bos spravil pod 6-6.5. Sodobni turbobencinarji na lpg z 120km+ pijejo max 7-8l plina povprecno podobno ali manj kot 10+ let stari n/a liliputanci

kaksnega pozresnega. Meni 2.0d ze komaj uspe spravit nad 6l, pa se to samo ce se drajsam samo po mestu. tipicno relacije skoraj vedno pod 5l.
Z upokojensko voznjo pa tudi pod 4l
#brezpodpisa

Buggy ::

si preprican? Ker recimo na mojem trenutnem avtu je bil ze problem kater ECU imam ali je BOSCH ali Delphi. Je avtomatik ali 4x4. Ni vse tolk simpl:D

zobnik ::

1.4 tdi v novejših motorjih, pod 6l ne žre pr nas v hrib

hojnikb ::

no, dober da 90% ostale populacije ne rine v najbolj zakotne hribe vsak dan
#brezpodpisa

Buggy ::

A se gremo zdej, kako dobit najmanjsi running cost ali uzitek pri voznji?

hojnikb ::

Buggy je izjavil:

A se gremo zdej, kako dobit najmanjsi running cost ali uzitek pri voznji?

najmanjsi running cost defenitivno golf2 z friteznim olje.
Upostevaj se certifikat starodobnika (pocen zavarovanje in registracija) in mas avto za dejanski drobiz.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

Absolutno podprem!

zobnik ::

na 700m sem, asfalt

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Absolutno podprem!

https://www.subito.it/auto/opel-insigni...
Vem da ni tisto kar isces, anak cena... Tole z malo pogajalske spretnosti ziher kupis za 10k.
ps nisem vidu da je karavan

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

Buggy je izjavil:

Absolutno podprem!

https://www.subito.it/auto/opel-insigni...
Vem da ni tisto kar isces, anak cena... Tole z malo pogajalske spretnosti ziher kupis za 10k.

mislim da buggy nebo kupoval 1.4 jajcka :)
#brezpodpisa
««
52 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338219 (25611) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068793 (5600) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911397 (4771) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124177 (948) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216551 (6003) Buggy

Več podobnih tem