» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
51 / 56
»»

anketar ::

novaa je izjavil:

jaz bom marca drugo leto prodajal 2014 opel corso 1,2 s tovarniškim plinom in 90k km
tako da če bo koga takrat zanimalo se lahko javi :))


okvirno cena?

hojnikb ::

Buggy je izjavil:

hojnikb je izjavil:

In kaj pričakuješ druga? Če greš po hribu navzdol, ti motor laufa pod stan gasom ali sploh ne laufa (nekateri majo fuel cutoff, ko gres po hribu navzdol). Normalno da se potem nemore v sekundi ogret. Lahko pa seveda daš avto v ogrevano garažo in neboš mel teh težav.


tole..tip si dela probleme da bo na mesecni ravni prisparal 1EUR EPIC!
Tole kar ta tip zganja glede LPG je antipropaganda in go prosim ne jemljite resno, ker trola da boli.


ta evro bo hitr sel papa, ko bo odletela glava al pa kak ventil zaradi drkanja po lpg racunalniku...
#brezpodpisa

zobnik ::

men dela kot sem napisal je bla to samo želja

hojnikb ::

ce ti je zelja po konstantni voznji na plin, si predelaj na sistem, ki ze starta na plin.
#brezpodpisa

novaa ::

anketar je izjavil:

novaa je izjavil:

jaz bom marca drugo leto prodajal 2014 opel corso 1,2 s tovarniškim plinom in 90k km
tako da če bo koga takrat zanimalo se lahko javi :))


okvirno cena?


buh.... kaj te vem.... so okoli 5,5k€?

zobnik ::

Kje imate ostali montiran uparajlnik pred ali za motorjem?

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

Kje imate ostali montiran uparajlnik pred ali za motorjem?

Ce je placa je najboljse da je montiran za motorjem, zarad boljsega orgevanja uparjalnika ter varnosti.

matobeli ::

glede na to da je vodno ogrevan je precej vseeno. Tam kjer je več prostora za lažjo inštalacijo/vzdrževanje.

Buggy ::

Prins je s koncem oktobra dodal podporo za nekaj novih motorjev....sam tako pravim, ce kdo misli v kratkem avto menjat ;)

http://www.prinsautogas.com/view_attach...

Gre pa za VSI 2.0 Di sistem, ki je namenjen avtomobilom z direktnim vbrizgom a gre vseeno za sistem z uparjanikom in ne tekoco fazo. Stvar deluje tako da so plinski injektorji v sesalnem kanlu bencinski pa so vseskozi malo v uporabi. Glede na obremenitev motorja pa vbrizgavajo bencin. Prakticno lahko racunamo na nekje cca 20% porabe bencina poleg plina. Recem raje vec ker ne maram presenecenj. Stvar je celo zelo koristna za GDI motor, saj preprecuje nabiranja garza na sedalih sesalnih ventilov, ki jim je podvrzena vecina GDI motorjev. Srecno v novem letu kolegi plinasi :D

Mimogrede. Morda kdo ve se za koga v SLO ki zna (neuradno) montirat/nastavljat PRINS instalacije...poleg Gregata na Dobu seveda?

Buggy ::

Primer dobrega sleeper setupa. Ce se najde rabljenega se boljse, ampak recmo da gremo all in :D

avto cca 22K:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
...nizka registracija

tuning cca 600EUR:
https://en.bsr.se/tuning-kits/t/3276/vo...
...moc default x2 to je cca 240 pri stage1, gre pa do 400PS z drugo turbino in downpipe-i :D

LPG predelava cca 2K
Prins predelava na plin (LPG) cca..link zgoraj

Poraba:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

zaokrozeno na gor, recimo 10l plina...pa neki bencina...ce ga res gonis...to je 6-7EUR na 100km

...zdej pa najdi primerljivega dizla :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

hojnikb ::

bp, 325d cipiran na 280hp ;)
#brezpodpisa

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

bp, 325d cipiran na 280hp ;)


srce si se tako dober, da mal polinkas kater letnik 325d, kolk dnarja in ker tuning...pa vseeno dvomim, da bo tak dizel pri priganjanju pozrl 4-5l ...tnx :D


Moram menjat avto pocas, pa bi vsak argumentiran odgovor pomagal se komu. Ceprav dizel ce ni 3.0 V6 ali pa line nima v pogovoru kej iskat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Primer moje relacije (hrib, ovinki, relacija) ni bil nekako v prid dizlom, ki sem jih imel priloznost vozit pa jih ni bilo malo.
Se najboljs povprecje 5.2l/100km sem naredil z Opel Mokko, ki se jo da zelo dobro tudi tunat. Od asistence Golf 6 tist ta povisan za starcke s klobuki na isti relaciji 7l diesla. Insignia B 2.0 170PS Avtomatic 8 brzin 7,2...sem jo pa res rocno ganjal. Bravo 1.9 7.4l na 100km, vedno resetirano pred sihtom in peljano isto na dom ista relacija priblizno ista voznja, priznam da pa dizla ne poznam )sem samo kombije vozil dve leti ;)), sem se pa izogibal visokih vrtljajev in poslusal motor, kaj mi pove.
Tudi hitrosti imam za vse te avte od Pijave gorice do Turjaka in so smesne glede na moj avto, ki na plin pozre manj od vseh teh pa to niti nima smisla, se manj kako elegantno je razpolagati z navorom v tako vecjem obmocju vrtlajev kot pa dizl, ki tega razpona sploh ne pozna :S

Ta teden vozil OPC insignio 2.8 V6. Z mojo pa je cipana skor tam po navoru se nikol nisem tako pocas vozil kot s tem avtom pa ne da mi be bilo strah...uzival sem v rumbling soundu, ki si ga lahko izzval ravno zs pravimi obrati...in to je crusing.

Buggy ::

vcasih smo tukaj tunali compe, zdej pac tam ni vec toleranc.

...to pa se ne pomeni, da je kej narobe imeti avto, ki skriva svoj performance..ja nori svedi..sam jih imam rad ze 8 let :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

hojnikb ::

Buggy je izjavil:

hojnikb je izjavil:

bp, 325d cipiran na 280hp ;)


srce si se tako dober, da mal polinkas kater letnik 325d, kolk dnarja in ker tuning...pa vseeno dvomim, da bo tak dizel pri priganjanju pozrl 4-5l ...tnx :D


Moram menjat avto pocas, pa bi vsak argumentiran odgovor pomagal se komu. Ceprav dizel ce ni 3.0 V6 ali pa line nima v pogovoru kej iskat.

f3x (seprav 2012 naprej) z n47/b47 motorjem. Kulker gledam se dejansko tunajo na okoli 270hp/500nm brez kakršnih kol modifikaciji (kakšen downpipe pa IC bi to še dvignu nekaj). Pa je stvar še vedno traktor 2.0d, torej na relacijah kamot pod 5L lahke noge.

Navzven pa zgleda k vsaka druga 3er, če nimaš glih msport rice paketa.
#brezpodpisa

Buggy ::

tnx @hojnikb

Zanimivo. Sicer poraba bo bolj okol 6-7 glede na https://www.spritmonitor.de/en/overview..., cena rabljenega pa ista kot novega volvota, pa se zmer je traktor pri voznji, kot si ze reku :D

kaj pa vem no pol mogoce rajs 330/335 pa se xdrive, samo bom verjetno vztrajal kar pri bencincu ;)

hojnikb ::

cisto odvisno, kako se vozis. z 2.0d se da z penzionarsko voznjo spustit tut pod 4l. Verjetno pa tisti, ki majo 25d, nimajo ravno lahkih nog in zato tut slabšo povpprečje. Ker z 6-7l se da bp vozit tudi na močnejših 3.0d bratih.

volvo je sicer legit, ampak če kupis novga, verjetno neboš šel tunat day one (garancija) torej si za par let prikjenjen na 120HP polža. Pa se manj potencialnega navora maš. Enako z plinskim sistemom, spet riziko, ker je nov pa verjetno tut DI.

Pač different strokes for different folks. Če bi mi to bil edini avto, potem defenitivno 25d+. Če ne, pa sigurno bencinska igraca.
#brezpodpisa

Buggy ::

volvo je sicer legit, ampak če kupis novga, verjetno neboš šel tunat day one (garancija) torej si za par let prikjenjen na 120HP polža. Pa se manj potencialnega navora maš. Enako z plinskim sistemom, spet riziko, ker je nov pa verjetno tut DI.


yup tocno to! Zal pa rabljenih s tem nisnim motorjem in menjalnikom pri nas ni (spremljam konstantno) zato sem ga podal kot zanimivost, sploh zdej ko so zanj razvili tudi plinski sistem.

Sam se vseeno se zmeraj spogledujem z GM 2.0T motorjem, ki sem ju uspesno uplinil in zvozil ze dva, sedaj me matra pa se tretji v novi Insigni GSI ;)

zobnik ::

Kar se tiče porabe je pri nas tako, gre za vsaj 10 avtov v 10 letih pri večih voznikih.
plina: 8l/100km (5 evrov)
dizla: 6l/100km (8 evrov)
bencina: 7l/100km (9 evrov)

to je to

polozweii ::

Kako se obnese plin na 5 let starih Kia Ceed?
1400 kubikov

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Diesel bo v kratkem dobil panevropski ban. Tak da debata plin vs dizel je brezpredmetna. Tisti k zdele kupujejo poceni dieselgate reklamacije bodo koncali z odpadno kovino na dvoriscih.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

cisto odvisno, kako se vozis. z 2.0d se da z penzionarsko voznjo spustit tut pod 4l. Verjetno pa tisti, ki majo 25d, nimajo ravno lahkih nog in zato tut slabšo povpprečje. Ker z 6-7l se da bp vozit tudi na močnejših 3.0d bratih.

volvo je sicer legit, ampak če kupis novga, verjetno neboš šel tunat day one (garancija) torej si za par let prikjenjen na 120HP polža. Pa se manj potencialnega navora maš. Enako z plinskim sistemom, spet riziko, ker je nov pa verjetno tut DI.

Pač different strokes for different folks. Če bi mi to bil edini avto, potem defenitivno 25d+. Če ne, pa sigurno bencinska igraca.

Sam da postavijo cng omrezje z normalno ceno cngja 50-60c max za kg(cakamo in cakamo), bo tudi debata o ceni na prevozen km postala brezpredmetna. 100km za 2-3e. Z domaco polnilnico ze zdaj dosegljivo, pri gen-i je cng pod 50c na kg za gospodinjstva.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

Diesel bo v kratkem dobil panevropski ban. Tak da debata plin vs dizel je brezpredmetna. Tisti k zdele kupujejo poceni dieselgate reklamacije bodo koncali z odpadno kovino na dvoriscih.

u wish... In kam bos dal vse te avte?
#brezpodpisa

-valvoline- ::

https://www.zemeljski-plin.si/promet/ka...
2e na 100km.

hojnikb je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Diesel bo v kratkem dobil panevropski ban. Tak da debata plin vs dizel je brezpredmetna. Tisti k zdele kupujejo poceni dieselgate reklamacije bodo koncali z odpadno kovino na dvoriscih.

u wish... In kam bos dal vse te avte?

Presa.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

In potem se zbudis.

tak k cng nebo zazivel, tut polovica avtov v eu nebo sla cez noc v preso.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

In potem se zbudis.

tak k cng nebo zazivel, tut polovica avtov v eu nebo sla cez noc v preso.

Dieselgate niso street legal makine. Z eno birokratsko potezo se lahko to vse pospravi na odpad. Ce jaz predelam avto brez homologacije dobim kazen, izlocitev iz prometa ter zahtev za vracanje na specse po homologaciji. Ce so goljufali pri izpustih se pravi da vsi ti avti niso legalni v skladu z homologacijami tj deklariranimi izpusti in kilovati, in tako ZAKONSKO neprimerni za nadaljno uporabo.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Primer dobrega sleeper setupa. Ce se najde rabljenega se boljse, ampak recmo da gremo all in :D

avto cca 22K:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
...nizka registracija

tuning cca 600EUR:
https://en.bsr.se/tuning-kits/t/3276/vo...
...moc default x2 to je cca 240 pri stage1, gre pa do 400PS z drugo turbino in downpipe-i :D

LPG predelava cca 2K
Prins predelava na plin (LPG) cca..link zgoraj

Poraba:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

zaokrozeno na gor, recimo 10l plina...pa neki bencina...ce ga res gonis...to je 6-7EUR na 100km

...zdej pa najdi primerljivega dizla :)

Na EU nivoju se kuha tudi zakonodaja o merjenju moci tj goljufanju pri kilovatih (tunanje, cipanje in podobno).

hojnikb ::

se en bullshit, ki v realnosti ne gre skozi. Sploh ves, v kaj gre vse tocno merjenje kw na valarjih?

To ni, sa porines sondo v izpuh.

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

In potem se zbudis.

tak k cng nebo zazivel, tut polovica avtov v eu nebo sla cez noc v preso.

Dieselgate niso street legal makine. Z eno birokratsko potezo se lahko to vse pospravi na odpad. Ce jaz predelam avto brez homologacije dobim kazen, izlocitev iz prometa ter zahtev za vracanje na specse po homologaciji. Ce so goljufali pri izpustih se pravi da vsi ti avti niso legalni v skladu z homologacijami tj deklariranimi izpusti in kilovati, in tako ZAKONSKO neprimerni za nadaljno uporabo.


in kaka krivda je to tocno kupca? Ce je polovica avtov zakonsko neskladna (ie emisije ne stimajo) potem more to proizvajalec sanirat, ne pa da se vzame potrosniku avto in v preso. Not in a million years.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

se en bullshit, ki v realnosti ne gre skozi. Sploh ves, v kaj gre vse tocno merjenje kw na valarjih?

To ni, sa porines sondo v izpuh.

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

In potem se zbudis.

tak k cng nebo zazivel, tut polovica avtov v eu nebo sla cez noc v preso.

Dieselgate niso street legal makine. Z eno birokratsko potezo se lahko to vse pospravi na odpad. Ce jaz predelam avto brez homologacije dobim kazen, izlocitev iz prometa ter zahtev za vracanje na specse po homologaciji. Ce so goljufali pri izpustih se pravi da vsi ti avti niso legalni v skladu z homologacijami tj deklariranimi izpusti in kilovati, in tako ZAKONSKO neprimerni za nadaljno uporabo.


in kaka krivda je to tocno kupca? Ce je polovica avtov zakonsko neskladna (ie emisije ne stimajo) potem more to proizvajalec sanirat, ne pa da se vzame potrosniku avto in v preso. Not in a million years.

Bo bo, brez skrbi. Pac tehnicni pregledi bodo dobil se nalogo meritev kw pri registraciji, al pa policija dobila mobilne varijante in se bo kw preverjalo na avtoceste.
Kupec seveda ni kriv, goljufi bodo kupnine vrnil nazaj, avti na preso. Zakonsko je pac tako, da ce na avtu nekaj ne stima tko kot je homologirano enostavno ni primeren za nadaljno uporabo. naj se gre za izpuste, velikost platisc, izpuh itn whatever. Dizelgejt avti so deklarirani euro 6+ po homologaciji, pa niso. Tu se debata konca. Ce pa nekakor zrihtajo izpuste v skladnosti(mission impossible), potem pa ne bodo stimal kilovati, navor, poraba itn. Spet dalec od homologacijske specse.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ce z sw popravljas emisije (kar se defenitivno da v dolocenih primerih)
potem kvecjemu zgubis kw in navor, ne pridobis

iz tega stalisca pa avto ni sporn, kar se tice homogacije, ker le ta je sporna samo navzgor, ne pa tut navzdol.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Poveca se poraba, s tem tudi izpust CO2. Pa,pa. Na birokraciji bo padla odlocitev kaj se bo z temi nelegalnimi makinami dogajalo. Fakt je da se lahko zgolj z eno potezo vse to umakne iz prometa.

Zgodovina sprememb…

polozweii ::

Človek se nekaj let odreka stvarem da kupi avto, potem pa se sistem odloči da ga odpelje na odpad? Pozabi.

-valvoline- ::

https://www.zemeljski-plin.si/promet/ka...
Ce bi tega malcka tankal doma po trenutni ceni pri gen-i 50c za kg je to pod 1.5e za prevozenih 100km.

Zgodovina sprememb…

martincek1 ::

Ampak tak avto je samo za po mestu. Tko da ga komot nadomestiš z javnim prevozom, kolesom in najemom avta dvakrat na mesec.

hojnikb ::

ali pa njegov elektricni brat
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

ali pa njegov elektricni brat

Ki pa je v startu 10k drazji brez subvencij. Za enga elektricnega kupis 2 na cng.

hojnikb ::

zato pa mas subvencijo pa popust in pride na koncu like 11k. Zakaj bi v takem primeru (razn ocitne nedobavljivosti) kupoval cng, is beyond me.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Beyond me je zakaj komunajzarji subvencionirajo ev skor v znesku enga cng malcka. Kretenizem par exelence.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ker cng je _dead_ end. Dopovej si to ze enkrat.
Fosilci out, EV in.
Over and out.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Zakaj?

Ker ni infrastrukture za plin, ni razsirjen, razen v komunajzarski Italiji, je smrdljivec.

Zakaj bi kdo subvencioniral taki srot?

zobnik ::

To je spet tista fora s CNG kao da žre samo 3-4kg, pol pa vidiš da žre 5kg, ko ga teraš in se voziš domov v hribe.
Isto sranje z dizli, kak 1.4 tdi kur samo 4l, pol pa vidiš 6l povprečje. Isto je pri nakupi dizla 2.0 kako povprečje žre 5l ahahaha, a maj večina ljudi porabo med 6 in 7l.....lMoj clio ma 5.5 porabe bencina, pa ene 6.5l plina, pajade, porabo mam 8l plina, ker se pač vozim domov v hribe in ga po AC tud 140-150 teram. 6.5l plina bi mi žru lepe vožnje.

Tko da treba prej probat, prevoz 10-20.000km pol pa zračunaš povprečje.

starfotr ::

-valvoline- je izjavil:

https://www.zemeljski-plin.si/promet/ka...
Ce bi tega malcka tankal doma po trenutni ceni pri gen-i 50c za kg je to pod 1.5e za prevozenih 100km.


CNG je super. Vendar pozabljaš, da domači kompresor za CNG stane kar nekaj denarja in da se za 1 ali 2 vozili sploh ne izplača kupovat.

matobeli ::

delujoč kitajc za 300bar se baje dobi že za kakšnih 400eur. Ni izjemno poceni, ampak pri večjem številu prevoženih se hitro amortizira.

Kakorkoli je trenutno edina najmanj slaba opcija LPG, malo dražje od CNG, enako kot dizl, manj CO2ja kot bencin in ne prav veliko "smradu" dizla.

Avtov za 500eur-2jurja ki so super za predelavo praktično mrgoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

starfotr ::

No, da ti pokaži to čudo. Ker kompresor za domačo uporabo, narejen v vzhodni Evropi stane nekaj 1000 eur in se povprečnemu Janezu ne izplača, da bi ga kupil. Izplača pa se, če polniš floto vozil vsak dan. Kot to dela tudi slovenski distributer za te kompresorje.

matobeli ::



Pa natagnil sem se za 100%. V resnici je 200usd.

starfotr ::

Hahahahaha. Ne bom komentiral sploh.

Če hočeš dobro robo, si poglej čehe, na primer:
http://www.motorjikov.com/en/

matobeli ::

Pa ne da si v stavku "kitajc za 400eur" pričakoval profi rešitev?

starfotr ::

Pogovarjamo se o bagrih, ti pa daš link na plastično lopatko za v peskovnik.

matobeli ::

Vem da so vaši tdiji na ravni "traktorja".

Ampak to se samo tako reče, v resnici imajo s traktorjem skupnega samo pogonsko gorivo.

Glede na to da so tanki cca 20l@300bar in da kitajc pravi da bo stiskanje opravljeno v 2.5urah to ni tako zelo slabo.

Pogovarjamo se pa predvsem o osebnih vozilih, ker z težko gradbeno mehanizacijo se ukvarjate samo redki.

IL_DIAVOLO ::

Tako izgleda proper CNG kompresor za 10k:

««
51 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338562 (25954) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068880 (5687) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911448 (4822) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124191 (962) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216560 (6012) Buggy

Več podobnih tem