Prijavi se z GoogleID

» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 44 45 46 47 48 ... 50

zobnik ::

Malo ceneje je na CNG, ampak težava je v točilnih mestih, če se nahajaš v Kopru ali v Novi Gorici pa moraš točt, kam bo šel.
3 postaje za filat ahahaha

TESKAn ::

Jebiga, CNG ni za vsakega.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Ijus ::

kva sploh je to CNG?

errhec ::

Stisnjen zemeljski plin (angl. compressed natural gas, CNG) je tehnološko obdelan zemeljski plin, stisnjen na 200 barov. Stisnjen ZP zavzame malo prostora, zato je primerno pogonsko gorivo za osebna in tovorna vozila ter javni potniški promet. Pri nas je stisnjen ZP poznan tudi pod imenom metan.
dd

Ijus ::

aha. vpol to ni LPG?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ijus ()

Malajlo ::

Če smo v Sloveniji za luno s CNG točilnimi mesti, še ne pomeni, da je to zanič.
Če si v KP ali GO je pa čez mejo pump k dreka. Italijani se vozijo na CNG že sto let.

zobnik ::

če si pa kje v Celju. Novem mestu, kjer so LPG točilna mesta.

TESKAn ::

CNG je metan, LPG mešanica propan - butan. CNG je shranjen pod 200 bari, LPG ~7.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

errhec ::

Zemljevid LPG črpalk v Sloveniji.

CNG črpalke.
dd

-valvoline- ::

Malajlo je izjavil:

CNG bi lahko filal tudi doma. Bi bilo še ceneje kot je.

Tocno tako, prihajajo dokaj pocen kompresorji s ceno tm okrog 500e da si lahko doma filas avto iz plinskega omrezja. Izracunano v kg ponudniki zemeljsega plina prek omrezja ga prodajajo za cca 50-60c na 1kg, pol cenejsa voznja kot lpg in dizl. Komi cakam na pocen kompresor, takoj grem v IT si prpeljat enga metanovcka. :)

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Aja? Mi daš kako povezavo? Ker ko sem jaz zanimal za CNG domači kompresor, je bila cena zelo zasoljena, več tisoč eur, ne pa nekaj sto eur, kot tu navajaš.

Ijus ::

TESKAn je izjavil:

CNG je metan, LPG mešanica propan - butan. CNG je shranjen pod 200 bari, LPG ~7.



aha. thx.

zobnik ::

in zato so posnetki na youtube, kako odpre tank, ker so nekateri točil CNG v LPG sistem.

matobeli ::

Pa še varnostnega ventila ne bi smeli imeti.

zobnik ::

Plin pa že po 73 centov.

Buggy ::

Pri Butan Plinu na Verovskovi, ga imas po 67 centov

m!cho ::

imam avto z direktnim vbrizgom, na plineksu mi ponujajjo pro sistem Zavoli(avto porabi 100% samo plin), na sigas sistem za cca 100eur manj sistem zenit (20% bencin, 80% plin oz cca vsak 15ti vbrizg je bencin, saj bi naj bilo tako boljše za motor), ko sem klical tretjega mojstra, ki vgrajuje LPG sisteme, pravi da oni sploh ne vgrajuje v avte, ki imjo direkten vbrizg, saj sami tega niti ne priporočajo. Kakšna mnejnja, izkušnje?
Imam pa Golf 7 1.2 Tsi, delam 60-70k km/ letno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m!cho ()

m!cho ::

Če bo še kdo imel isto vprašanje:


Zanima me, če je možno predelati tudi nove TSI turbobencinske motorje na plin. Bolj natančno me zanima škoda octavia 1.4 TSI, mislim da ima 110KM. Prav tako me zanima, če pri omenjenem avtomobilu potrebujemo sistem za mazanje ventilov ali ne.

V vašem primeru gre za motor, ki ima direktni vbrizg goriva v valj motorja. Obstaja nekaj sistemov, ki ponujajo rešitev za tovrstne motorje vendar do sedaj vse te rešitve zahtevajo še vedno uporabo tudi bencinskega goriva ob plinskem, saj uporaba bencina vrši hlajenje bencinskih injektorjev. Ti sistemi tako v povprečju rabijo še vedno 20 - 30% goriva, kar pa pomeni nižji prihranek ter daljša amortizacija sistema.
Kljub temu še vedno priporočamo vgradnjo v vozila, vendar se posvetujte s ponudniki, kakšen princip delovanja ima naprava ki jo ponujajo, in jo prilagodite vašemu principu vožnje. Določene naprave namreč vbrizgujejo bencinsko gorivo pri nizkih vrtljajih ter visokih z obremenitvijo, druge naprave pa dozirajo bencinsko gorivo kot vmesni cikelj. Slednje je predvsem odvisno od uporabe vašega vozila, ali se vozite na kratkih relacijah ali vozite predvsem dolge relacije.
V motorje z direktnim vbrizgom goriva z uporabo sistemov trenutno na trgu priporočamo vgradnjo sistema za dodatno mazanje ventilov.
Za ponudbo priporočamo, da se obrnete na ponudnike.*

zobnik ::

m!cho je izjavil:

imam avto z direktnim vbrizgom, na plineksu mi ponujajjo pro sistem Zavoli(avto porabi 100% samo plin), na sigas sistem za cca 100eur manj sistem zenit (20% bencin, 80% plin oz cca vsak 15ti vbrizg je bencin, saj bi naj bilo tako boljše za motor), ko sem klical tretjega mojstra, ki vgrajuje LPG sisteme, pravi da oni sploh ne vgrajuje v avte, ki imjo direkten vbrizg, saj sami tega niti ne priporočajo. Kakšna mnejnja, izkušnje?
Imam pa Golf 7 1.2 Tsi, delam 60-70k km/ letno


škoda avta in ne vrjamem, da bo zanesljivo delal na plin, tu ti bo vsak mojster po svoje nekaj pridigal, ampak nekomu boš pač vrjel in se boš lepo nate*nil.
Pozabljaš, da poleg 1200 erov, ki jih boš dal za predelavo, potrebno še delat redne servise, ki pridejo lahko nekje 80 evrov (drugače 40 evrov), + oljno mazanje, tekočina je 15 evrov/litr, zadošča vrjetno za 5-10.000km (tega nimam), če se odločiš za plinasto fazo računaj nekje 0.5 evra/100km za bencin.

Škoda je le, da se je v dobrem letu plin podražil iz 56-58 centov na 71 centov, tle okol KR, GO, LJ je najcenejši 70 centov.

Ne vem no, ampak raje ne. Sam sem predlani kupil ibizo l.2003 za 850 evrov, nato pa sem videl da prodaja nekdo drvarnico na plin za 750 evrov in menjal. Končni stroške mam nekje 6 evrov/100km, kar je super, saj bi na bencin imel 9 evrov. Pač rabim avto da se lahko nekam zapeljem pa tud če je udobje na dnu.

Pa še to te bi opozoril, recimo da boš hotel avto prodat lahko odšteješ strošek predelave in še kaka 2000 evrov, ker večina sploh ne mara avta an plin, majo žal slabe izkušnje.

Lahko pa golfa prodaš in kupiš golfa 5 s 1.6 motorjem ali octavio s 1.6 motorjem, porabo plina boš imel cca 9l....o zanesljivem delovanju pa ne bom zgubjal besed ker bo deloval na plin, to so tiste mašine ko so zdržale cel pekel....pa ne sam en pekel, več pa še kar delajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

WhiteAngel ::

m!cho je izjavil:

Če bo še kdo imel isto vprašanje:


Zanima me, če je možno predelati tudi nove TSI turbobencinske motorje na plin. Bolj natančno me zanima škoda octavia 1.4 TSI, mislim da ima 110KM. Prav tako me zanima, če pri omenjenem avtomobilu potrebujemo sistem za mazanje ventilov ali ne.

V vašem primeru gre za motor, ki ima direktni vbrizg goriva v valj motorja. Obstaja nekaj sistemov, ki ponujajo rešitev za tovrstne motorje vendar do sedaj vse te rešitve zahtevajo še vedno uporabo tudi bencinskega goriva ob plinskem, saj uporaba bencina vrši hlajenje bencinskih injektorjev. Ti sistemi tako v povprečju rabijo še vedno 20 - 30% goriva, kar pa pomeni nižji prihranek ter daljša amortizacija sistema.
Kljub temu še vedno priporočamo vgradnjo v vozila, vendar se posvetujte s ponudniki, kakšen princip delovanja ima naprava ki jo ponujajo, in jo prilagodite vašemu principu vožnje. Določene naprave namreč vbrizgujejo bencinsko gorivo pri nizkih vrtljajih ter visokih z obremenitvijo, druge naprave pa dozirajo bencinsko gorivo kot vmesni cikelj. Slednje je predvsem odvisno od uporabe vašega vozila, ali se vozite na kratkih relacijah ali vozite predvsem dolge relacije.
V motorje z direktnim vbrizgom goriva z uporabo sistemov trenutno na trgu priporočamo vgradnjo sistema za dodatno mazanje ventilov.
Za ponudbo priporočamo, da se obrnete na ponudnike.*


Daj pošlji poizvedbo še na Tip Stop v Ljubljano. Sam imam sicer navadnega atmosferca na LPG brez dirketnega vbrizga, ampak sem super zadovoljen z njimi. Vem, da predelujejo tudi z direktnim vbrizgom, ampak je predelava malce dražja. Vgrajujejo pa Lovato sistem.

zobnik je izjavil:


Škoda je le, da se je v dobrem letu plin podražil iz 56-58 centov na 71 centov, tle okol KR, GO, LJ je najcenejši 70 centov.


Cena LPG se itak spreminja s ceno bencina in dizla. Tudi bencin je šel iz 1,10 EUR na 1,30 EUR.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

S tem da je šel LPG manj gor kot npr dizel.

Če preračunam €/100km sem trenutno na 7.7€/100km, računano zgolj goriva. Kar je ekvivalent 5.6l/100km dizelske porabe.
Ampak se moram kar precej trudit da ne plačujem manj :))

Stpo ::

TESKAn je izjavil:

Jebiga, CNG ni za vsakega.

Meni CNG koristi. S polnjenjem nimam problemov. Prihranki so ogromni.

zobnik ::

CNG škoda zaradi črpalk, Ljubljana vič imam 28km do tja, potem Jesenice, tko, da žal premalo, narediš kakih 300-400km na CNG kar ni niti iz LJ do recimo Sappade in nazaj.

Stpo ::

zobnik je izjavil:

CNG škoda zaradi črpalk, Ljubljana vič imam 28km do tja, potem Jesenice, tko, da žal premalo, narediš kakih 300-400km na CNG kar ni niti iz LJ do recimo Sappade in nazaj.


Sam z obstoječimi lahko normalno shajam. Vsakodnevno se vozim iz Gorenjske v Ljubljano. Tako da glede tega ni problem, tankam v Ljubljani. Poleg tega je tudi na Jesenicah, naj pa bi se tudi število polnilnic povečalo, ena naj bi bila tudi v Kranju. Če pa bi kdaj bilo treba, še vedno lahko uporabim bencin. CNG avto ga porabi zelo malo (v nasprotju z LPG, ki ga porabi več) in kdaj ga je treba tudi kaj porabiti. Prihranki so res veliki in se vse skupaj zelo splača.

V Italiji pa sem tudi prevozil že kar nekaj kilometrov in tam ni problema.

zobnik ::

med 5-6 kg je poraba CNG, če potegneš črto je to cca 5 evrov/100km.
Moj porabi plina 8l, kar je to 4.7 evra.

Ti rabiš prav tako bencin za hladne zagone, če imam prav ???
Torej ne razumem kje je tak ogromna razlika med LPG in CNG ker je minimalna. Sam ko vidiš da je plin po manj kot 60 centov ne boš varčeval.

Tud moj mlinček je imel porabo plina 6.5l na umirjeni vožnji po regionalni, izven mesta to je 4 evre/100km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

starfotr ::

Stpo ::

zobnik je izjavil:

med 5-6 kg je poraba CNG, če potegneš črto je to cca 5 evrov/100km.
Moj porabi plina 8l, kar je to 4.7 evra.

Ti rabiš prav tako bencin za hladne zagone, če imam prav ???
Torej ne razumem kje je tak ogromna razlika med LPG in CNG ker je minimalna. Sam ko vidiš da je plin po manj kot 60 centov ne boš varčeval.

Tud moj mlinček je imel porabo plina 6.5l na umirjeni vožnji po regionalni, izven mesta to je 4 evre/100km.


8 l LPG je ekvivalentno približno nekaj nad 4 kg CNG.

zobnik ::

Opel, KW med 70-80.
Povprečna poraba plina pri 221 vpisih je 8.69l plina
...........................182...........5.26 kg plina
Izračun kaže:
LPG-......5.10 evra/100km
CNG.......4.8 evra/100km

Opel KW 50-60
8 porebe plina in 5.33 poraba CNG
Torej: 4.7 evra za LPG in 4.9 evra/100km

Sedaj mi razloži kako je lahko CNG tolk v prednosti pred LPG, če izračuni povprečni pri mnogih voznikih kažejo da je cenejši LPG med 50-60 kw avti.

Sedaj pa še povej koliko te je prišel avto na CNG- tovarniški in koliko pride navaden bencinar + 1500 evrov za predelavo. Sem dal višjo ceno zaradi boljšega sistema in dobrih monterjev, drugače ga zmontiraš že za 800 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

zobnik ::

starfotr je izjavil:



http://www.enoslng.si/index.php?id=4


Na podlagi enega vozila so naredil izračun, glej povprečno porabo vsaj 300 in več voznikov.

Stpo ::

zobnik je izjavil:

Opel, KW med 70-80.
Povprečna poraba plina pri 221 vpisih je 8.69l plina
...........................182...........5.26 kg plina
Izračun kaže:
LPG-......5.10 evra/100km
CNG.......4.8 evra/100km

Opel KW 50-60
8 porebe plina in 5.33 poraba CNG
Torej: 4.7 evra za LPG in 4.9 evra/100km

Sedaj mi razloži kako je lahko CNG tolk v prednosti pred LPG, če izračuni povprečni pri mnogih voznikih kažejo da je cenejši LPG med 50-60 kw avti.

Sedaj pa še povej koliko te je prišel avto na CNG- tovarniški in koliko pride navaden bencinar + 1500 evrov za predelavo. Sem dal višjo ceno zaradi boljšega sistema in dobrih monterjev, drugače ga zmontiraš že za 800 evrov.


Opel Zafira LPG in CNG. Zmogljivejši motor je CNG (več konjev, večja prostornina, ...)
Opel LPG 1.4
Ople CNG 1.6

Poraba kombinirana vožnja
LPG 8,6-9,2 l
CNG: 4,7-5 kg

Stran 38:
https://www.opel.si/content/dam/Opel/Eu...

1 kg CNG je ekvivalentno 1,57 l bencina (po energiji).

zobnik ::

Ni šans, da bi imel 1.4 motor porabo LPG 9l. Izračun je preprost le 10-15% več od povprečne porabe na bencin. Če je prej kurlo 6l bencina bo 7l plna. Meni kuri 7l bencina in 8 plina.

Glej povprečje na tej strani:
https://www.spritmonitor.de/en/search.h...

Sicer ne bova več o tem, ker LPG = CNG po stroških

Me pa zanima kako imaš pri hladnem zagonu ??? Kuri bencin

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

Malajlo ::

Lahko dela izključno na CNG, sicer pa prve tri sekunde na bencinu, potem preklopi na plin.
Definitivno bi se splačalo imeti doma kompresor.

Stpo ::

zobnik je izjavil:

Ni šans, da bi imel 1.4 motor porabo LPG 9l. Izračun je preprost le 10-15% več od povprečne porabe na bencin. Če je prej kurlo 6l bencina bo 7l plna. Meni kuri 7l bencina in 8 plina.

Glej povprečje na tej strani:
https://www.spritmonitor.de/en/search.h...

Sicer ne bova več o tem, ker LPG = CNG po stroških

Me pa zanima kako imaš pri hladnem zagonu ??? Kuri bencin


Sva že dokaj blizu. 1 kg CNG je 1,57 bencina, potem pa še dodatek med bencinom in LPG.
Drugače pa CNG tudi rabi bencin za zagon, ampak zelo zelo malo. Novejši motorji samo pod minus 8-10 stopinj C in to kratek čas.
Pri LPG je plin v tekočem stanju in ga je treba upariti za kar je potrebna toplota od motorja (v motor gre v plinastem stanju). Zato je treba počakati, da se motor malo ogreje in se ta toplota uporabi za segrevanje plina. Pri CNG je v plinastem stanju in zaradi tega je ta preklop zelo hiter oziroma kar štarta na plin.

zobnik ::

tud LPG ima tekočo fazo.
No tukaj je ta razlika, ker pri plinasti fazi rabiš pozimi kake 2-3-4km, da preklopi na plin (pri meni dober 1km), ni nujno, se da tudi prej. Potem je odvisno od tega koliko km se prevozi brez ustavljanja za par ur, tudi tukaj je odvisno al greš sam v trgovino al pa na šiht.
Da se pri LPG nastavit na 15°C ali 35° ali pa še več, odvisno od tega kako škodo ti je sistema, optimalno je 35°C.

Razlika med CNG in LPG je torej 1 evro/100km ali 1000 evrov za 100.000km prevoženih, če pomislim, da je CNG občutno dražji od naknadne predelave bencinarja, bi moral prevozit ogromno kilometrov.

Sedaj me zanima koliko te je prišel CNG avto in koliko bi te prišel identičen na bencin ???

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

starfotr ::

Če bi kdo prebral amzsjev članek, bi videl, kje je problem. Trošarine na CNG, katerih pri zemeljakem plinu ni. In zato niamo konkurenčni s tujino.

Kompresor za doma stane nekaj tisoč eur, nikoli se ti povrne ta investicija, če nimaš flote vozil.

veqlargh ::

Kakšne fore spet o optimalni temp za prestavljanje na plin no. Narjenih imam čez 200k km na plin, pa mi ves ta čas prestavlja pri 20°C zunanje temperature. Niti enega problema. Zavoli sistem. Edina stvar je bila, da sem zasvinjal bencinske injektorje...

matobeli ::

Temperatura ki se meri, je temperatura v uparjalniku. 20stCje varna temperatura, tudi če je mehaniki ne marajo. nižje bi lahko bile težave v nekih čudnih robnih pogojih jer bi bila posledica da ti zamrzne uparjalnik.

Ampak ker je razlika med 20 in 35 tako minimalna je čisto vseeno. Vsak ki misli da zna bolje, komunikacijski kabli so po cca 20eur in si nastavi sam.

Nekaj razlike v trošenju goriva se pojavi šele pri modelih ki pri dovolj visokih temperaturah avtomatično kar na plin štartajo.

Starfort: CNG (compressed natural gas)=Zemeljski plin, LPG (liquified petrolium gas)=utekočinjeni naftni plin

starfotr ::

Meni je kristalno jasno kaj je LPG, LNG, CNG. Če imaš doma kompresor in si iz zemeljskega plina narediš CNG, potem je trošarin manj, kot če greš tankat na polnilnico. Tam. So zraven še trošarina za vozila in seveda zaslužek tistega, ki je lastnik polnilnice.

Stpo ::

zobnik je izjavil:

Ni šans, da bi imel 1.4 motor porabo LPG 9l. Izračun je preprost le 10-15% več od povprečne porabe na bencin. Če je prej kurlo 6l bencina bo 7l plna. Meni kuri 7l bencina in 8 plina.

Glej povprečje na tej strani:
https://www.spritmonitor.de/en/search.h...

Sicer ne bova več o tem, ker LPG = CNG po stroških

Me pa zanima kako imaš pri hladnem zagonu ??? Kuri bencin


Verjetno so se v katalogu za Opel Zafiro LPG zmotili, a ne:

https://www.opel.si/content/dam/Opel/Eu...

In tudi tukaj je verjetno narobe, ker vse štiri Opel Zafire tourer 1.4 LPG porabijo več kot 10 l

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

zobnik ::

Moraš zajet večje število uporabnikov, ne samo en model zafire.

Utk ::

10 litrov plina za 140 konjev in tak "kombi" je cisto realna poraba. In nizka. Sigurno ima kdo tudi 9,5, morda celo 9, manj pa ze dvomim.

D3m ::

Okrog 7l je Insignia 1.4 LPG.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Utk ::

Itak, na bencin pa 6. Dej ne fantaziraj. Vem da je imas doma, samo vseeno fantaziras.

perci ::

7L ima diesel.

Stpo ::

zobnik je izjavil:

Moraš zajet večje število uporabnikov, ne samo en model zafire.


včeraj, 11:52:21citiraj
#
zobnik je včeraj ob 11:31:56 izjavil:

Ni šans, da bi imel 1.4 motor porabo LPG 9l. Izračun je preprost le 10-15% več od povprečne porabe na bencin. Če je prej kurlo 6l bencina bo 7l plna. Meni kuri 7l bencina in 8 plina.

Glej povprečje na tej strani:
https://www.spritmonitor.de/en/search.h...

Tvoj clio porabi kao 8 l (1.4 letnik 2002). Istočasno trdiš, da "ni šans" da bi imel avto 1.4 LPG porabo več 9 l. Se pravi Zafira, ki verjetno tehta več kot 1.500 kg (clio cca 900 kg), ima 103 kW.... ne more porabiti več kot 9 l LPG???
In da so se v katalogu verjetno zmotili ali napisali namenoma preveč, ko so navedli porabo 8,6 - 9,2 l LPG:

https://www.opel.si/content/dam/Opel/Eu...

D3m ::

Utk je izjavil:

Itak, na bencin pa 6. Dej ne fantaziraj. Vem da je imas doma, samo vseeno fantaziras.


Je penzionerska vožnja.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Utk ::

Lahko porabi tudi 6, samo ne mores temu rect da "tolk porabi".

perci ::

D3m je izjavil:

Utk je izjavil:

Itak, na bencin pa 6. Dej ne fantaziraj. Vem da je imas doma, samo vseeno fantaziras.


Je penzionerska vožnja.

Penzionerska vožnja 90 po regionalki. Nerelevanten podatek.

D3m ::

Nisem mislil na celoto. Zase imam toliko.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Stpo ::

Stpo
Drugače pa CNG tudi rabi bencin za zagon, ampak zelo zelo malo. Novejši motorji samo pod minus 8-10 stopinj C in to kratek čas.
Pri LPG je plin v tekočem stanju in ga je treba upariti za kar je potrebna toplota od motorja (v motor gre v plinastem stanju). Zato je treba počakati, da se motor malo ogreje in se ta toplota uporabi za segrevanje plina. Pri CNG je v plinastem stanju in zaradi tega je ta preklop zelo hiter oziroma kar štarta na plin.

zobnik
tud LPG ima tekočo fazo.
No tukaj je ta razlika, ker pri plinasti fazi rabiš pozimi kake 2-3-4km, da preklopi na plin (pri meni dober 1km), ni nujno, se da tudi prej. Potem je odvisno od tega koliko km se prevozi brez ustavljanja za par ur, tudi tukaj je odvisno al greš sam v trgovino al pa na šiht.
Da se pri LPG nastavit na 15°C ali 35° ali pa še več, odvisno od tega kako škodo ti je sistema, optimalno je 35°C.

Se pravi po tvoje je tako, da avto, ki ima gorivo v plinasti fazi (CNG) porabi dalj časa, da preide na bencin kot avto, ki ima tekoči fazo (LPG).
A mi lahko razložiš zakaj bi avto pri nižjih temperaturah, ki ima plin v tekoči fazi prešel prej na bencin, kot avto ki ima plin v plinasti fazi.

Že Malajlo ti je glede tega nekaj povedal:
Malajlo :: včeraj, 11:51:21citiraj
#
Lahko dela izključno na CNG, sicer pa prve tri sekunde na bencinu, potem preklopi na plin
strani: 1 ... 44 45 46 47 48 ... 50


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1413881 (683) Raw
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
694419 (1180) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
192513 (1655) jalovec09

avto na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7925880 (14879) WarpedOne

Več podobnih tem