» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 45 46 47 48 49

zobnik ::

Sorry nisem vedel da je 1.4 motor tolk navit na 140KM.
O tekoči fazi na LPG nisem preveč bral, ampak kot so lastniki rekel lahko zalanfa tudi na plin.
Poleti ko je zunaj vroče se da tud plinasto fazo vžgat na plin....držiš LPG tipko.
Zgoraj sem dal podatke o vsaj 500 avtih s povprečno porabo in lahko vsak vidi, da je razlika med CNG in LPG minimalna.

Še vedno čakam odgovor koliko pride CNG vozilo in koliko bencinar ? Zadnjič sem zasledil, da je razlika kar 5000 evrov. Torej bi moral prevozit na CNG 300.000km, da bi se izenačil s LPG.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

hojnikb ::

1.4 pa 140KM ni navito :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

perci ::

Jah, jst sem mel 20 let nazaj cliota 1.4 s 75KM, pa to takrat ni bil slab KM/prostornina ratio. Zdej pa praviš, da dvakrat toliko ni navito? Turbaki so v osnovi naviti.

matobeli ::

zobnik je izjavil:


Še vedno čakam odgovor koliko pride CNG vozilo in koliko bencinar ?


VW UP na CNG je 12k, navaden pa 10k (od oka).

D3m ::

perci je izjavil:

Jah, jst sem mel 20 let nazaj cliota 1.4 s 75KM, pa to takrat ni bil slab KM/prostornina ratio. Zdej pa praviš, da dvakrat toliko ni navito? Turbaki so v osnovi naviti.


Tvoj clio je bil turbak?
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

matobeli ::

perci je izjavil:

Jah, jst sem mel 20 let nazaj cliota 1.4 s 75KM, pa to takrat ni bil slab KM/prostornina ratio. Zdej pa praviš, da dvakrat toliko ni navito? Turbaki so v osnovi naviti.


Ma, civici tistega časa so imeli 90KM, pa tudi ni bil nek hud luksuz.

Pa večina EU proizvajalcev je tudi imela ponudbo z 1.4 16V ki je imela okol 75KM.

Hotu sem rečt da honde 1.4 z 90KM kar lepo pridno nabirajo kilometre, čeprav so mal našponane :)

Stpo ::

zobnik je izjavil:

Sorry nisem vedel da je 1.4 motor tolk navit na 140KM.
O tekoči fazi na LPG nisem preveč bral, ampak kot so lastniki rekel lahko zalanfa tudi na plin.
Poleti ko je zunaj vroče se da tud plinasto fazo vžgat na plin....držiš LPG tipko.
Zgoraj sem dal podatke o vsaj 500 avtih s povprečno porabo in lahko vsak vidi, da je razlika med CNG in LPG minimalna.

Še vedno čakam odgovor koliko pride CNG vozilo in koliko bencinar ? Zadnjič sem zasledil, da je razlika kar 5000 evrov. Torej bi moral prevozit na CNG 300.000km, da bi se izenačil s LPG.


Bo držalo kar je napisal Malajlo:
"Lahko dela izključno na CNG, sicer pa prve tri sekunde na bencinu, potem preklopi na plin"

Nisem navdušen za kupovanje novih avtomobilov. Passat Variant CNG, 5 let, 9.000 Eur, 140.000 km.

Drugače pa imajo navedene primerjave pomankljivosti. Navajaš:
"Zobnik:
Opel, KW med 70-80.
Povprečna poraba plina pri 221 vpisih je 8.69l plina
...........................182...........5.26 kg plina"

Kaj pa:

Vsi avtomobili
50 – 60 kW
LPG: Število vpisanih: 1541 Povprečna poraba 8,12 l
CNG: Število vpisanih 659. Poraba poraba 3,79 kg
Izračun kaže…..da je 1 kg CNG enako 2,14 l LPG.

Problem takih primerjav je, da so v primerjavi različni avtomobili, različne mase, različne starosti, .....Niso korektne primerjave.

hojnikb ::

perci je izjavil:

Jah, jst sem mel 20 let nazaj cliota 1.4 s 75KM, pa to takrat ni bil slab KM/prostornina ratio. Zdej pa praviš, da dvakrat toliko ni navito? Turbaki so v osnovi naviti.

Ne, to je že skor traktor nenavitost. 50HP/L je achievable že vsaj 50 let. Civic B16B tistega časa je mel čez 100HP/L v tistih časih, pa kjub "navitosti" zadeva ni crkovala po tekočem traku.

Naviti v pravem pomenu so dirkalni motorji (F1, rally itd) pa kakšni RCji in aeroplani na nitrometan, kjer se zadeve vrtijo čez 30k obratov. TO je navitost. Ne pa nekih ušivih 6-7k obratov
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

matobeli je izjavil:

zobnik je izjavil:


Še vedno čakam odgovor koliko pride CNG vozilo in koliko bencinar ?


VW UP na CNG je 12k, navaden pa 10k (od oka).


Kot sem rekel problem so črpalke. Drugače pa upam da kdaj tudi prešaltam na CNG, ko bodo pogoste črpalke.

-valvoline- ::

Cng za domaco uporabo preko plinskega omrezja (ogrevanje in podobno) stane cca 60c na kg oz 30-35c liter, pol cenejse kot lpg. Polnilnice tiste par k so trenutno nabijajo skor 100% zasluzek za filanje. V IT mas kolk ces rabljenih avtov predelanih na lpg in cng, cene so najmanj 30 pa tja do 50% nizje k pr nas.

-valvoline- ::

Malajlo je izjavil:

Lahko dela izključno na CNG, sicer pa prve tri sekunde na bencinu, potem preklopi na plin.
Definitivno bi se splačalo imeti doma kompresor.

Z kompresorjem za cng in filanjem doma po cca 60c za kg oz 35c za liter pri povpr porabo 4-5kg se lahko vozis za manj k 3e na 100km. Na alibaba se prodajajo nizkopretocni cng kompresorji za domaco uporabo/polnilnico za 700-1000usd z kapaciteto cca 5kg na uro, kolk so vzdrzljivi in kakovostni zaenkrat ni zanesljivih podatkov.

Stpo ::

-valvoline- je izjavil:

Cng za domaco uporabo preko plinskega omrezja (ogrevanje in podobno) stane cca 60c na kg oz 30-35c liter, pol cenejse kot lpg. Polnilnice tiste par k so trenutno nabijajo skor 100% zasluzek za filanje. V IT mas kolk ces rabljenih avtov predelanih na lpg in cng, cene so najmanj 30 pa tja do 50% nizje k pr nas.



To pa ne bo držalo. Zemeljski doma se ne meri v l (litrih), ampak v m3. Gospodinjstva doma plačujejo zemeljski plin po cca 5,5 oziroma 6 centov za kWh.
Kurilnost ZP je 10 kWh/m3 oziroma 11 kWh/m3 (zgornja kurilnost). 1 kg zp pa vsebuje 1,3 ozioroma 1,4 m3 zemeljskega plina.

Če poenostavimo: 6 cent/kWh *10 = 0,6 Eur/m3
0,6 * 1,4 = 0,84 Eur/kg.

V Ljubljani je cena CNG 0,92 Eur/kg.

Torej ni nobenega "nabijanja" cen. Treba je upoštevati, da moraš postaviti še polnilno postajo, pa ZP stisniti; .....Trošarina je višja....

Cena CNG 0,92 Eur/kg je popolnoma primerljiva s tujino oziroma še celo NIŽJA kot na večini črpalk v tujini.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: glaš ()

-valvoline- ::

Stpo je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Cng za domaco uporabo preko plinskega omrezja (ogrevanje in podobno) stane cca 60c na kg oz 30-35c liter, pol cenejse kot lpg. Polnilnice tiste par k so trenutno nabijajo skor 100% zasluzek za filanje. V IT mas kolk ces rabljenih avtov predelanih na lpg in cng, cene so najmanj 30 pa tja do 50% nizje k pr nas.



To pa ne bo držalo. Zemeljski doma se ne meri v l (litrih), ampak v m3. Gospodinjstva doma plačujejo zemeljski plin po cca 5,5 oziroma 6 centov za kWh.
Kurilnost ZP je 10 kWh/m3 oziroma 11 kWh/m3 (zgornja kurilnost). 1 kg zp pa vsebuje 1,3 ozioroma 1,4 m3 zemeljskega plina.

Če poenostavimo: 6 cent/kWh *10 = 0,6 Eur/m3
0,6 * 1,4 = 0,84 Eur/kg.

V Ljubljani je cena CNG 0,92 Eur/kg.

Torej ni nobenega "nabijanja" cen. Treba je upoštevati, da moraš postaviti še polnilno postajo, pa ZP stisniti; .....Trošarina je višja....

Cena CNG 0,92 Eur/kg je popolnoma primerljiva s tujino oziroma še celo NIŽJA kot na večini črpalk v tujini.

Prodaja se v kwh, sem ze parkrat racunal ne da se mi spet, cena je pod 60c za kg.

http://cngeurope.com/countries/luxembou...

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Zgodovina sprememb…

Stpo ::

-valvoline- je izjavil:

Stpo je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Cng za domaco uporabo preko plinskega omrezja (ogrevanje in podobno) stane cca 60c na kg oz 30-35c liter, pol cenejse kot lpg. Polnilnice tiste par k so trenutno nabijajo skor 100% zasluzek za filanje. V IT mas kolk ces rabljenih avtov predelanih na lpg in cng, cene so najmanj 30 pa tja do 50% nizje k pr nas.



To pa ne bo držalo. Zemeljski doma se ne meri v l (litrih), ampak v m3. Gospodinjstva doma plačujejo zemeljski plin po cca 5,5 oziroma 6 centov za kWh.
Kurilnost ZP je 10 kWh/m3 oziroma 11 kWh/m3 (zgornja kurilnost). 1 kg zp pa vsebuje 1,3 ozioroma 1,4 m3 zemeljskega plina.

Če poenostavimo: 6 cent/kWh *10 = 0,6 Eur/m3
0,6 * 1,4 = 0,84 Eur/kg.

V Ljubljani je cena CNG 0,92 Eur/kg.

Torej ni nobenega "nabijanja" cen. Treba je upoštevati, da moraš postaviti še polnilno postajo, pa ZP stisniti; .....Trošarina je višja....

Cena CNG 0,92 Eur/kg je popolnoma primerljiva s tujino oziroma še celo NIŽJA kot na večini črpalk v tujini.

Prodaja se v kwh, sem ze parkrat racunal ne da se mi spet, cena je pod 60c za kg.

http://cngeurope.com/countries/luxembou...


Nisi računal pravilno. Cena za gospodinjstva ni 60 c/kg, ampak tako kot sem navedel: 5-6 centov za KWh.
Navajaš en podatek za Luxemburg, ki je zelo zelo star.

Sem kar nekaj prevozil po Evropi, pa mogoče glede sosednjih črpalk.

Celovec 1: 1,089 Eur/kg
Celovec 2: 1,128 Eur/kg

Beljak 1: 1,079 Eur/kg
Beljak 2: 1,078 Eur/kg

Udine 1: 1 Eur/kg
Udine 2: 1 Eur/kg
udine 3: 1 Eur/kg
Udine 4: 0,99 Eur/kg

Zagreb: 9 kun/kg.

-valvoline- ::

V It imas v vsako vas cng pod 80c ce zavijes ven iz ac.

Stpo ::

-valvoline- je izjavil:

V It imas v vsako vas cng pod 80c ce zavijes ven iz ac.


Ne bo najbolj držalo.
Tudi po vaseh sem tankal.

Primer: 0,99 Eur/kg
VIA CASALONGA, 52 - LOC. CA' LONGA - PORTOGRUARO (VE)

Na google maps si lahko pogledaš kakšna vas je. Sem tankal.

-valvoline- ::

Gen-i prodaja cng za ogrevanje po 0.02854 za kwh z ddvjem. 1kg cngja vsebuje 14kwh kar pomeni 14 x 0.02854 = 40c za kg. Ali se je vmes cng za ogrevanje pocenil ne vem, izracun je ta. Torej ce bi lahko doma tankal bos placal 40c za kg.
http://www.poceniplin.si/za-dom/cene-in...

Zgodovina sprememb…

Stpo ::

-valvoline- je izjavil:

Gen-i prodaja cng za ogrevanje po 0.02854 za kwh z ddvjem. 1kg cngja vsebuje 14kwh kar pomeni 14 x 0.02854 = 40c za kg. Ali se je vmes cng za ogrevanje pocenil ne vem, izracun je ta.
http://www.poceniplin.si/za-dom/cene-in...


K ceni za dobavo moraš prišteti še omrežnino, prispevke in dajatve. Ko to naredi, prideš na cca 5,5 do 6 centov za kWh, kar je še vedno malo v primerjavi z kurilnim oljem ali npr. elektriko, ki je trikrat dražja.

zobnik ::

Gledam še za Škodo 60-75kw.
Povprečna poraba plina 8.5l LPG in 4.5 CNG
LPG: 5 evrov
CNG: 4 evre

Malajlo ::

CNG je pol cenejši od bencina. V osmih letih sem tolikokrat to izračunal, da ne rabim dokazovati.
V teh tednih gre po 19-21€ na 350-370 km izključno mestne vožnje (ali pa s polnim gasom na AC). Dizel me dražje pride pri bolj aerodinamični obliki.

perci ::

Ja, a govorimo o CNG vs bencin ali CNG vs LPG?

-valvoline- ::

perci je izjavil:

Ja, a govorimo o CNG vs bencin ali CNG vs LPG?

Tudi pri ceni 92c za kg je cng cenejsi dobrih 20% napram lpg(1kg je 1.9l metana kar pomen cca 50c liter), proti bencinu pa vec k 60%. Ampak je 92c previsoka cena, realna cena bi bila max 70c za kg, kar bi bilo skor pol cenejse k lpg.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Eno je kaj bi bilo, drugo pa kaj je. Trenutno se CNG za osebno vozilo v Sloveniji (ob možnih alternativa - LPG) pač ne splača.

-valvoline- ::

perci je izjavil:

Eno je kaj bi bilo, drugo pa kaj je. Trenutno se CNG za osebno vozilo v Sloveniji (ob možnih alternativa - LPG) pač ne splača.

Ne splaca se predvsem ker (zaenkrat se) ni polnilne infrastrukture. Ne splaca se vgradnja cng sistema v slo ker je predrago. Splaca pa se nakup tovarnisko predelanega avta na cng (nov ali rabljen), ter seveda nakup rabljenega v IT,NL,B itn ker tam je precej tega in dobis poceni. V srbijo lahko predelas avto na cng ze za manj k 700e.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

JanStr ::

Škoda je, da se je avtoplin podražil v zadnjem času. V Kranju je Petrol imel včasih ene akcije, sedaj pa ima že po 0,68. Mol je sedaj odprl in ima 1 cent nižje...Tekmujejo na centih.

-valvoline- ::

JanStr je izjavil:

Škoda je, da se je avtoplin podražil v zadnjem času. V Kranju je Petrol imel včasih ene akcije, sedaj pa ima že po 0,68. Mol je sedaj odprl in ima 1 cent nižje...Tekmujejo na centih.

V sk loki je najcenejsi tankajo po 58c bp logo ce se prav spomnim. To je ze dobrih 15% razlika v ceni. Noro.

perci ::

-valvoline- je izjavil:

perci je izjavil:

Eno je kaj bi bilo, drugo pa kaj je. Trenutno se CNG za osebno vozilo v Sloveniji (ob možnih alternativa - LPG) pač ne splača.

Ne splaca se predvsem ker (zaenkrat se) ni polnilne infrastrukture. Ne splaca se vgradnja cng sistema v slo ker je predrago. Splaca pa se nakup tovarnisko predelanega avta na cng (nov ali rabljen), ter seveda nakup rabljenega v IT,NL,B itn ker tam je precej tega in dobis poceni. V srbijo lahko predelas avto na cng ze za manj k 700e.

Sej je vseeno kakšen je razlog. Dejstvo ostaja.

-valvoline- ::

perci je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

perci je izjavil:

Eno je kaj bi bilo, drugo pa kaj je. Trenutno se CNG za osebno vozilo v Sloveniji (ob možnih alternativa - LPG) pač ne splača.

Ne splaca se predvsem ker (zaenkrat se) ni polnilne infrastrukture. Ne splaca se vgradnja cng sistema v slo ker je predrago. Splaca pa se nakup tovarnisko predelanega avta na cng (nov ali rabljen), ter seveda nakup rabljenega v IT,NL,B itn ker tam je precej tega in dobis poceni. V srbijo lahko predelas avto na cng ze za manj k 700e.

Sej je vseeno kakšen je razlog. Dejstvo ostaja.

Res je. Vendar ce bi bilo malo vec polnilnic na voljo bi jaz takoj nabavil enga metanovcka iz IT. Infrastruktura je kljucna za mass adoption.

JanStr ::

-valvoline- je izjavil:

JanStr je izjavil:

Škoda je, da se je avtoplin podražil v zadnjem času. V Kranju je Petrol imel včasih ene akcije, sedaj pa ima že po 0,68. Mol je sedaj odprl in ima 1 cent nižje...Tekmujejo na centih.

V sk loki je najcenejsi tankajo po 58c bp logo ce se prav spomnim. To je ze dobrih 15% razlika v ceni. Noro.


Ja, sem videl. Je po 0,59, kao verjetno akcija.

Sam to je samo za prebivalce Loke in bližnje okolice. Za večino ostalih pa žal po skoraj 0,7. Čisto drugače bi bilo, če bi to bilo v LJ ali KR.

zobnik ::

Cenejši plin bo še v začetku januarja, petrol ga bo pocenil.

Tud, če se voziš LJ in KR se splača naredit ovinek, cca 5-6km je razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

JanStr ::

zobnik je izjavil:

Cenejši plin bo še v začetku januarja, petrol ga bo pocenil.

Tud, če se voziš LJ in KR se splača naredit ovinek, cca 5-6km je razlike.


A pocenil bo. Verjetno za en do dva centa. Petrol se ne bo odrekel kar tako dobičku, ki ga ima tukaj. Zato en servis v Škofji loki žal ne more nič spremeniti. Petrol, OMV in MOL pa imajo dokaj podobne cene. Še Butan plin ima ceno skoraj 0,7 (včasih je nekaj soliral z nižjimi cenam, očitno sedaj ne več).

Da bi se vozil v Škofjo loko... Iz Kranja v Škofjo loko je minimalno 15 minut, zjutraj verjetno še več. Hude omejitve so tam čez vasi....

Žal se mi to ne izide.

zobnik ::

Kam se voziš, v LJ, če se ti 100% splača.

JanStr ::

zobnik je izjavil:

Kam se voziš, v LJ, če se ti 100% splača.


Že tako sem predolgo v avtomobilu in sedaj da bi se še takole okoli tankal, da nekaj malega prišparam.
Škofja Loka ni blizu. Če bi bilo tako atraktivno, potem bi bila pred črpalko v ŠL dolga vrsta, pa ni.

Tega se ne grem. Niti nimam časa.

zobnik ::

Mogoče se res ne splača, če se voziš po AC.
Sicer pa je razlike 8centov, to je pri 35l plina slabe 3 evre.

starfotr ::

Polnilne postaje iz alibabe? Ali ste padli na glavo? Kotel moraš pregledovati, da ni z njim kaj narobe, tu pa nikomu ništa, niste resni s takim pristopom. Da bi imel kitajski kompresor? Malo pušča, malo zaiskri, pa adijo bajta in lajf.

Na češkem narejen kompresor za doma stane 5 do 7k. Tako za info. Se strinjam, da je polnjenje CNG mnogo bolje, kot polnjenje avta doma. Tako bi vsaj izkoristili plin tudi poleti, če že plačujemo omrežnino za plin.

To bi bila tudi bolj realna možnost polnjenja avtov v blokih. Ker nihče nima 3 faznega priključka, v novih blokih je pa plin v vsakem fletu.

Novi projektanti bi morali to projektirat za bloke. Plin, štrom, vodo do vsakega parkinga v garaži.

zobnik ::

CNG: Najbrž domača vgradnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

Stpo ::

zobnik je izjavil:

Gledam še za Škodo 60-75kw.
Povprečna poraba plina 8.5l LPG in 4.5 CNG
LPG: 5 evrov
CNG: 4 evre



Škoda ima sedaj dva serijska motorja CNG: 50 kW in 81 kW. Kmalu še dva nova. Seveda je bila tvoja izbira takšna, da izpustiš večino serijskih Škod CNG.

Zato zgornja primerjava ni dobra. To kaže tudi dejstvo, da je samo 16 CNG avtomobilov v tem rangu. Pa še zaokrožitev je izvedena: 8,68 l LPG in 4,46 kg CNG je pravilno (seveda v škodo CNG). Imam občutek, da želiš malo oblatiti CNG oziroma povzdigniti LPG.

Verjetno si tudi videl intervala (v katerem je večina serijskih Škod CNG):
Škoda
50-60 kW
LPG: število vozil: 162. Povprečna poraba 7,87 l
CNG: število vozil: 104. Povprečna poraba 3,50 KG
Razmerje: 1 kg CNG = 2,25 l LPG

80-90 kW
PG: število vozil: 49. Povprečna poraba 9,32 l
CNG: število vozil: 165. Povprečna poraba 4,21 KG
Razmerje: 1 kg CNG = 2,21 l LPG

Ki pa jih nisi navedel.

zobnik ::

saj sem napisal 1 evro je razlika med CNG in LPG brez hladnih zagonov, glede nato da je tud LPG lahko tekoča faza ko lahko štarta direkt na LPG

JanStr ::

zobnik je izjavil:

saj sem napisal 1 evro je razlika med CNG in LPG brez hladnih zagonov, glede nato da je tud LPG lahko tekoča faza ko lahko štarta direkt na LPG



Mhmm. Ja tudi meni se zdi, da si nekoliko preveč navijaški. Npr. zame ne pride v poštev 0,59 Eur/l, ampak cca 0,68 Eur/l. Tako kot še 97% vseh ostalih v Sloveniji. Popolnoma drugače bi bilo, če bi bil LPG po taki ceni v kakšnem večjem kraju, ne pa v Škoflji Loki. Butan na Verovškovi je včasih imel nižjo ceno, sedaj 0,68 Eur/l. Drugače pa bi vprašal na koliko km ste morali menjati uparjalnik?

zobnik ::

tud na Štajerskem je 55 centov

JanStr ::

zobnik je izjavil:

tud na Štajerskem je 55 centov


Na tem seznamu ni cene 0,55 Eur/l:
https://www.plinske-crpalke.si/seznam

Največ črpalk je Petrolovih s ceno 0,683 Eur/l. OMW s ceno 0,682 Eur/l, par izjem.

gorazdkop ::

OMV ima še dodatno 3 cente znižano ceno, če imaš njihovo kartico in tankaš več kot 25 litrov. Torej je trenutna cena 0,652€/l

zobnik ::

Enim je pa res treba vse postrečt na pladnju: Glede nato da mam do Celja 100km se vzel čas in pobrskal po FB:

Buggy ::

gorazdkop je izjavil:

OMV ima še dodatno 3 cente znižano ceno, če imaš njihovo kartico in tankaš več kot 25 litrov. Torej je trenutna cena 0,652EUR/l


bilo je do danes, pa so zgleda podaljsali do 31.3.2019

https://apps.omv.com/si-webportal/si/re...

ni pa na vseh crpalkah, ce tole prav berem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

JanStr ::

gorazdkop je izjavil:

OMV ima še dodatno 3 cente znižano ceno, če imaš njihovo kartico in tankaš več kot 25 litrov. Torej je trenutna cena 0,652€/l



OK, hvala za informacijo.

zobnik je izjavil:

Enim je pa res treba vse postrečt na pladnju: Glede nato da mam do Celja 100km se vzel čas in pobrskal po FB:



Svašta od računa. Kje je pa DDV

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JanStr ()

hojnikb ::

bolj na crno je tole :))
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

JanStr ::

hojnikb je izjavil:

bolj na crno je tole :))


Meni taki s.p. ne dišijo najbolj. Vprašanje je kakšna mešanica je to: koliko je notri propana in koliko butana.
Ker od tega je odvisna tudi koliko kWh dobiš iz njega.
Bolj zaupam uveljavljenim podjetjem (Butan plin, .....).

hojnikb ::

mh ti so ze mutl v preteklosti, tak da me ne cudi ce se zdaj ne
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10
strani: 1 ... 45 46 47 48 49


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1413675 (477) Raw
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
694195 (956) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
192457 (1599) jalovec09

avto na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7925785 (14784) WarpedOne

Več podobnih tem