» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
44 / 56
»»

jb_j ::

kje so cajti, ko je bil liter bencina 80sit oz. 31centov

ehh jeba, dons edin v iranu 25centov.
al pa zda,rusija 54centov liter

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

-valvoline- ::

jb_j je izjavil:

kje so cajti, ko je bil liter bencina 80sit oz. 31centov

ehh jeba, dons edin v iranu 25centov.
al pa zda,rusija 54centov liter

Haha, vcasih si z 100ksit biv dzek, danes pa z 1000e revez. :)

hojnikb ::

80 sit nič ne pomeni, če ne veš tudi inflacije oz. nasploh kakšno kupno moč je to predstavljal takrat.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

anketar je izjavil:

prmerjaš jabolke pa hruške, če je kvalitetno narejen in vzdrževan nima bit kej, tko kot vsak avto vzdrževanje po navodilih proizvajalca, če se špara si je pa lastnik sam kriv

me pa zanima, če je kdo prpelu avto (z naknadno vgrajenim lpg-jem) iz njemačke v lepo našo in če je šlo skozi s homologacijo in registracijo?

Jaz sem lanosa prpeljal iz it, homologacijo.za plin sem placal posebej, ene 80e ce se prav spomnim, plus homologacija za avto. Preverjajo neke oznake na posameznih delih lpg sistema, pa poiscejo neke podatke na netu. Se najvec zaebancij je okrog plinskega tanka, ne sme bit starejsi od 10 let, oz 10 let vgrajen, ce je se dela ponovni atest tega al pa ga mors zamenjat. K sreci pr men je biv 7 let star, pa je slo skoz. K enkrat naredis homologacijo pol pa tak noben nic ne gleda kaj je noter pod pokrovom.

jb_j ::

hojnikb je izjavil:

80 sit nič ne pomeni, če ne veš tudi inflacije oz. nasploh kakšno kupno moč je to predstavljal takrat.


imaš prav. skoraj 4x rast.
bencin je ful pocen dons.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

zobnik ::

+ pozabl ste še da so včas avti žrli 8-10l in to 1.3 motor, vsaj meni je škoda favorit pred 15 leti žrla 9-10l.
Danes pa to žre 5-6l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

kje so cajti, ko je bil liter bencina 80sit oz. 31centov

ehh jeba, dons edin v iranu 25centov.
al pa zda,rusija 54centov liter


zanimiv, da imata rusija in zda skoraj enako ceno za liter bencina,
isti dobavitelj?

ali enotna politika?

napram izjavam v medijih, kjer se skoz "kao" kosata med sabo.

jb_j ::

ehh, nafte majo na pretek.

v eu bi pa moral vsi lpg furat, da bi mel take cene.

al pa če bi eu začela uvažat, za vsa podjetja, ki prodajajo bencin. (če bi kej cenej to pršlo)

skor 3x cene bencina, kot v zda in rusiji.
in skor 2x za dizl.

ehhh, kr neki, itak se pelm do trgovine,črpalke in nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

zobnik ::

Boste moral na plin prešaltat. Ker prej sem z različnimi avti ....10 let varčeval in vozil ko dedki, pred 1 letom pa porkaduš končno mam veselje do vožnje. Prej bencinarje občasno tiščal je žru povečin 8-9l, drugač pa tud samo 6l če se vozil ko dedek,
ta mi žre plina blizu 8l če varčujem, če pa teram pa mal čez 9l.
Po mestu vzim tako, da čimprej spravim avto na omjitev 60 ali 70 na Celovški, tako da večina avtov ostane precej zadaj, ne speljujem sunkovito (na plin mu ravno ne gre), ampak samo hitro.

matobeli ::

Res je, plin ti da spet voljo do vožnje.

11l/100km>:D

zobnik ::

...in tud sam potovalni čas se skrajša, sicer gledam da vozim največ do 10km/h nad omejitvijo, ampak ko je tabla konec naselja prtisnem avto na 100, realno se voziš nekje 90.

zobnik ::

Mogoče kdo ve iz glave kolk se da s pomočjo testerja min.temperaturo nastavt. Je to 20C manj, več....normalno je 30C

matobeli ::

Verjetno odvisno od sistema, na mojem se da nastavit pod 20, ampak ni to priporočljivo.

Majster mi je rekel da ni problema 20 ko je zunaj tudi ene tolk, drugač pa na 35.

gorazdkop ::

ČE vas zanima, še nekaj mojih številk.
aprila 2016 sem peljal Primero 2.0 150KM letnik 98 (ni napaka :) ) v Novi Sad k Dori vgradit plin. Nekaj zaradi cene, predvsem pa zaradi tega, ker so interneti povedali, da je stručko. Za vgradnjo sem dal 910 €. V to ceno je vključeno popolnoma vse od jutranjega bujenja pa do parkiranja drug dan nazaj na dvorišče ter carinjenje in homologacija naknadno, komplet za flikanje gum.... Cestnina, hrana, kave, gorivo,...
Imam STAG4, Tomasseto uparjanik in Valtek injektorje
Od takrat sem naredil 60 kkm brez vsake težave.
Na cca 10 kkm naredim menjavo obeh filtrov, cena je ranga nekaj evrov iz ebaya.
Na 8-10 kkm porabim okoli 45 litrov goriva. Moj sistem nima mazanja, zato uporablja gorivo, ki ga vbrizga na ne vem koliko ciklov.
Povprečna poraba plina v celotnem obdobju je 9,22 l/km.
Povprepčna cena na 100km plina je 5,669€. K temu je potrebno prišteti še cca 0,6€/100km za bencin in pridem na cca 6,3 €/100km
Pred tem pa sem imel povprečno porabo 7,38 in povprečni strošek 10,8 €/100km.
Vendar ta podatka nista primerljiva, ker na plinu ne varčujem. Na bencinu sem se pa ponavadi cijazil, ker zgoraj napisana bencinska poraba je nizka za ta avto oz. motor. Spritmonitor pravi
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

zobnik ::

Če je zunaj 25 C koliko ima potem voda v hladilnem stopinj. Najbrž da niti 20C

veqlargh ::

Jaz mam zdaj 6 let nastavljen prehod na plin pri 20° vode v hladilnem sistemu. Skozi celotno leto. Narejenih slabih 200k km. Nobenih probelmov. Niti ne vem zakaj bi bili. Imam pa Zavolijev sistem. Mi ni jasno kaj bi bilo lahko narobe pri tem preklopu. Edine težave do zdaj so bile pred leti v zimskem času, ko je petrol nekaj zasvinjal svoj LPG in je blo treba čistit injektorje skor vsak mesec, samo tud to sem lepo doma naredil z mal čistilnega bencina, pa je spet preklapljal OK. Imam pa 20° min kar lahko izberem v SW-ju za ta sistem.

zobnik ::

Tud sam imam po novem znižano temperaturo za preklop, normalno bi mi preklopil po 2km, ampak je bil skoz problem, da mam do vasi 1km, pol pa se cesta začne spuščat in takrat se mi motor dodatno ohlaja pa temperatura stagnira ali pada. Posledično se preklop zgodi lahko tudi po 4-5km, ko se cesta mal dvigne. Ko pa se enkrat ogreje med vožnjo na 80-90°C pa skoz drži tam. Termostat nov, dela.
Je pa tko, da pri 35°C bo najboljš delal, ne bo cukal, pri 20°C je pa treba stestirat kolk je to cukanje lahko občutit, če sploh.
Če mate garancijo pa ne vem, če vam bodo pustil...jaz jo nimam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

matobeli ::

A je kdo že probaval da bi uparjalnik mal izoliral? Jaz ga imam točno tam kjer so v sprednji maski spodnji zračniki in prav kulturno hladi vse skupaj...

Je kdo gledal (prek obd) pri kateri temperaturi hladilne tekočine mu že preklopi? Torej razlika med temp. hladilne in temp. uparjalnika?

-valvoline- ::

K smo pri preklaplanju, men tut gre na zivce to, in mam verjetno malo previsoko nastavljen temp. Vglavnem, plinski sistem pr men ima svoj senzor ze temp, kolk sem jaz ugotovil je to navadni termistor, ne spomnim se kolk omov je biv, skozi njega gre hladilna tekocina. K se segreva se upor zmanjsuje. Sem pa probal na njem paraleno povezat se potenciometer dab temp rocno nastavljal, pa mi ni ratal. Verjetno obstaja se senzor za pritisk lpg-ja, mislim da sem ugotovil kateri je, zgleda pac atko k map senzor in ima podobno funkcijo. Torej ni pomembna samo temperatura tudi pritisk lpgja mora bit cez doloceno vrednost.
Se vedno mam opcijo drzat knof pa vzge takoj na lpg ampak to se mi ne dopade prevec :)

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Termistorji so lahko precej različni, 5k, 6k, 10k...

Bolš varjanta nabavit kabel za 20eur in sam prčkat direkt po računalniku, če se že prčka.

-valvoline- ::

matobeli je izjavil:

Termistorji so lahko precej različni, 5k, 6k, 10k...

Bolš varjanta nabavit kabel za 20eur in sam prčkat direkt po računalniku, če se že prčka.

ko je preklapljal sem izmeril 1.5k, pa sem paralelno vezal 2k potenciometer, ce sta 2x 1.5k je skupni upor polovica torej 750, kak potenciometru znizujes upor se bo tistih 750 tudi znizevalo. no nekaj malega se je poznalo, ampak res minimalno. torej morm pogledat in nastudirat tudi plinski map senzor, da bom se vrednost pritiska za preklop poskusil 'rocno stelat' z potenciometrom :v
kje pa nabavit pocen kabl? mam neki sw ze.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Odvisno od sistema. Poljaki majo par štacun, lahko pa tud ebay.

Da se ga tudi nardit, ttl nivo imajo ponavad.

Buggy ::

Pa ste slucajno pomislili, da je teh 35 stopinj nastavljenih z namenom in ne, da vas grdi instalaterji hocejo opehariti? Plinski uparjalnik namrec kot pove ze sama beseda, uplini plin iz tekoce faze, da se lahko v sesalnem kolektorju pravilno pomesa z zrakom in da je mesanica, ki se vzge ustrezna.
"Struckoti" boste zdej za tisti 1-2km extra voznje na bencin, sli spreminjat parametre in zagon nastavit na 20 stopinj ter tvegat neoptimalno delovanje motorja in samega plinskega sistema? Pol bo pa jok in stok, zakaj mi avto crkuje v standgasu, ko pridem v krizisce, zakaj imam svecke unicene ze po 10Kkm in katalizator fuc po 30Kkm, pa plinski filter poln olja....in pol bo seveda plin vsega kriv OMG. Vse zato zato, da se prispara mogoce 50 centov na bencinu ob hladnem zagonu, enkrat na dan?!

Pa sem mislil, da so dizlasi skrtuhi?! Res svasta ;((

matobeli ::

Vemo, ampak je razlika med tistim mesecem mraza in ostalim letom.

zobnik ::

Na mojem se da nastavit min. 15°C, mam sedaj na 20°C nastavljen, kako se bo obneslo pomojem čisto vredu, ker sem že prej 5 minut lanfal avto, da se kabina ogreje, ugasnil in vžgal na plin pa je delal solidno. Mam letnik 2002 vreden 400 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Pa ste slucajno pomislili, da je teh 35 stopinj nastavljenih z namenom in ne, da vas grdi instalaterji hocejo opehariti? Plinski uparjalnik namrec kot pove ze sama beseda, uplini plin iz tekoce faze, da se lahko v sesalnem kolektorju pravilno pomesa z zrakom in da je mesanica, ki se vzge ustrezna.
"Struckoti" boste zdej za tisti 1-2km extra voznje na bencin, sli spreminjat parametre in zagon nastavit na 20 stopinj ter tvegat neoptimalno delovanje motorja in samega plinskega sistema? Pol bo pa jok in stok, zakaj mi avto crkuje v standgasu, ko pridem v krizisce, zakaj imam svecke unicene ze po 10Kkm in katalizator fuc po 30Kkm, pa plinski filter poln olja....in pol bo seveda plin vsega kriv OMG. Vse zato zato, da se prispara mogoce 50 centov na bencinu ob hladnem zagonu, enkrat na dan?!

Pa sem mislil, da so dizlasi skrtuhi?! Res svasta ;((

Kupil avto na plin da se na lpg vozim ne na bencin da futram komunajzerje. :)
Men cist normalno zalaufa in dela direkt na lpg ce drzim knof, k je zunaj cez 5c, pa tudi na minusu sam cuka par sekund.

veqlargh ::

Buggy: kaj pa je tebe prijelo? Če mi SW dopušča 20 stopinj tovarniško, verjetno ne more bit ravno škodljivo? Men ni noben mojster znal povedat slabosti pri hitrem preklopu. Največ, kar sem dobil je, da ne škodi, da se mal več na bencin peljem. Mislim, zakaj bi se, če ni nobenega stranskega efekta. 20° pri -20 ali pri +20 je pač 20° v uparjalniku, je temu tako? Samo to me je zanimalo, ko sem spraševal, tam se spremeni v plinasto stanje, tam je senzor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: veqlargh ()

D3m ::

???

Pa veš, da se avtomatično preklopi na LPG, ko je mašina dovolj ogreta.
|HP EliteBook|R5 6650U|

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

???

Pa veš, da se avtomatično preklopi na LPG, ko je mašina dovolj ogreta.

Fora je nastavit temperaturo preklopa tk da bo cimnizja, da prej preklopi.
Z lpg sofvareom se da to naredit, lahko nastavis tudi da vedno starta direkt na lpg.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Ne moreš direkt štartat na LPG vsaj men ne dela, če je pod 10°C...Vžiga 1 minuto in gas treba držat pa še zaliva ga. Da pa sam 1 minuto lanfal, mal pohodiš gas in ugasneš in zalanfaš na LPG pa gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

D3m ::

Bom kar pustil tovarniške nastavitve. Imajo z razlogom bencin/lpg in ne samo lpg mašin.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zobnik ::

a maš garancijo

kater avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

D3m ::

Opel Insignia. Letnik 2016.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

zobnik ::

letnik

D3m ::

2016.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zobnik ::

Ne ni šans spreminjat, nikakor, imej na 35°C

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

Ne moreš direkt štartat na LPG vsaj men ne dela, če je pod 10°C...Vžiga 1 minuto in gas treba držat pa še zaliva ga.

Pr men gre tudi na -20c, sam cuka par sekund, kar pa men ne moti in ne verjamem da je motorju in lpg sistemu kaj slabega zarad tega. Verjetno ti ne vziga zjutraj na lpg ker je plinski ecu programiran tako da ce ni dovolj pritiska(map senzor) ne vklaplja plinskih sob.

zobnik ::

zato ker je več sistemov, ti si ga kdaj vgradil

K0l1br1 ::

Fajn prisparate s manjšo temperaturo?

zobnik ::

moj avto je 0 evrov, ker sem lani dobil 350 evrov od zaravovanice, tržna vrednost avta 400 evrov (ponudba kupcev), zato ne šparam in da čimprej preklop na plin.

poleg tega ga včasih tišim do konca

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

-valvoline- ::

K0l1br1 je izjavil:

Fajn prisparate s manjšo temperaturo?

Pozna se na krajse relacije, sploh pozimi ker je poraba benza pri hladnem motorju tudi nekoliko visja. Pa obcutek da *meces gnar skozi izpuh*. :V

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Dobesedno škrtarjenje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

Dobesedno škrtarjenje.

Jap :)
Skoda da lpg sistemi nimajo mehanski knof, tk da preklaplas med 100% lpg in avtomatiko.

Buggy ::

veqlargh je izjavil:

Buggy: kaj pa je tebe prijelo? Če mi SW dopušča 20 stopinj tovarniško, verjetno ne more bit ravno škodljivo? Men ni noben mojster znal povedat slabosti pri hitrem preklopu. Največ, kar sem dobil je, da ne škodi, da se mal več na bencin peljem. Mislim, zakaj bi se, če ni nobenega stranskega efekta. 20° pri -20 ali pri +20 je pač 20° v uparjalniku, je temu tako? Samo to me je zanimalo, ko sem spraševal, tam se spremeni v plinasto stanje, tam je senzor.


Kaj ti SW dopusca nima veze s tem kako mora biti stvar nastavljena, da bo delovala optimalno. Ves kaj vse lahko jaz spremenim (in smo) na glavnem racunalniku, pa to ne pomeni, da lahko vsak parameter kar malo pocez zlorabis.
Sistem ima SW kot ima. Taki LPG sistemi se vgrajujejo v razlicnih konfiguracijah v razlicne motorje, Imas pri LPG sistemih z uparjanikom lahko tudi predgretje, lahko imas dva uparjalnika, skratka setupi so lahko razlicni zato imas v SW tudi take tresholde.

Nisem rekel, da se avta, ki ima montiran LPG sistem z uparjalnikom ne da mrzlega vzgati na LPG. Nekateri sistemi imajo to opcijo v primeru nuje nastavljeno celo tako, da se po nekajkratnih vzigih mrzlega avta, ko drzis knof celo zaklenejo, ker je to namenjeno izjemam in to z razlogom, da se ne naredi skode na sistemu.

Kako to vpilva na motor oz. sam plinski sistem ko izkoriscas to funkcijo na dolgi rok povprasajte vasega serviserja naprave, sem pa preprican, da vam garnacije ne bo priznal. Moznost dodatnega servisiranja motorja in se posebej LPG sistema se pa obcutno poveca. Kaj delate s sistemi je meni cisto vseeno...samo malo me cudi ta manija, ker prihranki ob takem pocetju so kratkomalo mizerni, glede na to kaksno skodo si lahko s tem naredite.

Vsakemu svoje....pa se malo branja pred spanjem ;)

http://www.go-lpg.co.uk/Do_I.html

Pa srecno!

-valvoline- ::

Starejsi venturi in monoinjection sistemi preklapljajo prakticno direkt na lpg, pa tudi majo uparjalnike. Frgazer venturi starta direkt na lpg, monoinjection (nima sob) starta na benz pa preklopi takoj na doloceno stevilo motornih rpm. Monoinjection lahko brez tezav starta na lpg tudi na -20 brez nobenega cukanja. Ze videl na hrvaskem.

Zgodovina sprememb…

veqlargh ::

Buggy: resitiral sem ECU za LPG na privzete nastavitve, kar pride s tovarne. 20°. Dugače pa ja, mrzlega direkt na LPG, samo 1x sem moral, ko sem imel bencinsko pumpo preveč zapacano, ni več vleklo. Tistega se izogibam, razen, če ni nuje, da se do mehanika zvlečem :D

zobnik ::

Men sedaj preklopi po kakih 800m, zunaj je blo 10°C.

zobnik ::

19 evrov za 400km....ni se treba več ubadat z dragim gorivom, pa ne samo to tud varčevat ni treba, ker se ne splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

zobnik ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

tega Lanosa nekdo prodaja, povprečje 9.5l poraba plina, tako kaže spletna stran:
https://www.spritmonitor.de/

Zakaj pa Butan plin nima več navedene cene plina?

Butan plin pa nima več navedene cene plina

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

escream ::

Ker sem nov na forumu bom napisal se svoje podatke, ki sem jih zbral v slabem letu, odkar vozim na plin, mogoce pa komu postrezem se z kaksno uporabno informacijo.

Imam Peugeot 308 Sportium, letnik 2012, 120KM. Avto potrebuje FlashLube za mazanje, le tega zaradi visoke cene pri nas narocim preko ebay-a iz Nemcije vec litrov skupaj.

V slabem letu sem naredil 40.172km. Poraba 8,43l/100km oz. nekje 4,90EUR/100km. V tem casu sem porabil nekje slabih 10l FlashLube olja. Liter me iz Nemcije stane s postnino vred 15eur. Torej +150eur. Vsak mesec natankam se nekje za 20eur 100 oktanskega bencina.
V vsem tem casu glede plinske napeljave ni bilo tezav. Tezavo sem imel le na samem avtu, kjer sta mi sle dve vzigalni tuljavi, zamenjal sem kar vse stiri. Vse ostalo dela tipitopi. Ce primerjam plin in bencin se strosek goriva res pozna. Ce pa bi primerjal novega dizla in plin, potem razlika v strosku goriva spet ni tako velika, nekje 60eur mesecno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: escream ()
««
44 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35346964 (34356) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610435 (7242) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912640 (6014) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124458 (1229) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216892 (6344) Buggy

Več podobnih tem