» »

vračanje izdelkov (mimovrste, enaa etc)

strani: « 1 2

ChiefThunder ::

zdravo!

zanima me, če ima kdo izkušnje z vračanjem izdelkov preko omenjenih spletnih trgovin. seveda je jasno, da zagotavljajo vračilo denarja etc vendar;

Fizične osebe lahko na XXX kupljene izdelke vrnejo v roku 15 dni po prejemu na sedež ali nas o tej želji pisno obvestijo najkasneje v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti na naš naslov.
Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.


ni povsem jasno; izdelek moraš seveda odpreti in preizkusiti; je kdo že imel kakšne komplikacije?

tnx
... po liniji najmanjšega odpora. ;)

ManDriver ::

kateri del se ti zdi, da ni dovolj jasno napisan?
LP,
ManDriver

solatko ::

To je predvideno za vračilo, kadar si premisliš, da bi stvar imel, torej embalaže ne odpiraš in vračaš brez razloga, trgovec pa ti je dolžan vrniti denar. Če nisi prepričan, da bo stvar zadovoljila tvoja pričakovanja - zmotni nakup, embalažo odpreš tako, da jo čim manj poškoduješ. Imel sem nekaj takih primerov, problem je samo z plastično, vročinsko zaprto embalažo, katere se drugače, kot s škarjami skoraj ne da odpreti. Prodajalci so sicer nekaj sikali, vendar smo reklamacijo vseeno uspešno zaključili. Če pa gre za pokvarjeni izdelek, pa embalaža sploh ni toliko pomembna, saj jo morajo v vsakem primeru odpreti, če hočejo izdelek popraviti. Tudi v tem primeru lahko zahtevaš vrnitev denarja.

billy ::

Zadeva se lahko zakomplicira, ker je zakon zelo nejasno napisan, to pa zato, ker je bil mišljen za druge stvari, zdaj se pe uporablja še za spletne štacune, etc...

Načeloma se da pri teh velikih vse urediti brez problema, ker nimajo ne časa ne volje se jebat z vsakim posebaj. Drugo pa je kakšna štacuna ala SOLO, pri katerih so znani problemi.

Leks ::

Verjetno res ni problemov, če se vrne original zapakiran izdelke, ker si pač recimo drugje našel cenejšega.
V kolikor pa bi kdo izdelek uporabljal 10 dni in se ga naveličal pa verjetno ni trgovine, ki bi ti ga vzela nazaj,
saj ga ne more več prodati kot novega.

ChiefThunder ::

se strinjam; zadeva je napisana nejasno in premalo definirano. zato tudi sprašujem. ker kupujem mal bo delikaten artikel (projektor) se res nebi rad nategnil...
... po liniji najmanjšega odpora. ;)

darkolord ::

V kolikor pa bi kdo izdelek uporabljal 10 dni in se ga naveličal pa verjetno ni trgovine, ki bi ti ga vzela nazaj,
saj ga ne more več prodati kot novega.
Če ga kupiš prek spleta, ga MORAJO vzet nazaj
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Klemeen ::

Verjetno res ni problemov, če se vrne original zapakiran izdelke, ker si pač recimo drugje našel cenejšega.
V kolikor pa bi kdo izdelek uporabljal 10 dni in se ga naveličal pa verjetno ni trgovine, ki bi ti ga vzela nazaj,
saj ga ne more več prodati kot novega.


Mimovrste vzame nazaj tudi že rabljen izdelek, vsaj po njihovih pravilih, kolikor jih jaz razumem, lahko po 30 dneh vrneš izdelek, če z njim nisi zadovoljen, tudi če je že bil rabljen ta čas, moraš jim pa v 15 dneh od nakupa sporočiti, da boš izdelek vrnil.;)

Okapi ::

V kolikor pa bi kdo izdelek uporabljal 10 dni in se ga naveličal pa verjetno ni trgovine, ki bi ti ga vzela nazaj

Ravno v tem je trik, da to lahko počneš. Kot pravi darkolord, izdelek morajo vzeti nazaj. Ti si pač po nekaj dneh rabe ugotovil, da ti ne ustreza, in to je to - prednost spletnega nakupa. Moraš pa seveda pazit, da izdelka ne poškoduješ, spraskaš ... Tudi embalaža mora biti načeloma nepoškodovana, čeprav seveda odpreti jo smeš in če je taka, da se pri tem poškoduje, ti zaradi tega vračila ne smejo zavrniti.

Res je, da nekateri to zlorabljajo (pred odhodom na počitnice kupijo recimo kamero ali prenosni tv, potem pa vrnejo), ampak to je pač cena, s katero se spletne trgovine sprijaznijo. Tako ali tako večino vrnjene robe prodajo naprej kot novo.

O.

kmetek ::

me zanima kako prodati odprto škatlo procesorja itd.....

K0K0 ::

Prodaš brez škatle kot oem :D

opajec ::

Zakon je precej jasno napisan. (Zakon o varstvu potrošnikov). to0 kar ima napisano Enaa je v nasprotju z zakonom (nerabljen),saj bistvo tega je ravno v tem,da izdelek preizkusiš in če nisi zadovoljen z njim ga vrneš. pri mimovrste pa je OK,saj nimajo napisnao,da ne sme biti rabljen. evo člena 43.
43. člen

Pri prodaji blaga po pošti ima potrošnik pravico, da v osmih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

nikjer nič o tem,da mora biti nerabljen!
Še to, jaz sem vrnil rabljen(uporabljen) izdelek,konkretno brivski aparat v zakonsko dolčen roku na superstore brez problemov,na papriju o vračilu so označili, izdelek ni izpolnil pričakovanj stranke in to je to.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opajec ()

Okapi ::

Hmm, od kje si to prepisal? Po zakonu imaš 15 dni časa, da obvestiš trgovino, da boš robo vrnil, in še 15 dni, da jo vrneš. AFAIK ni nobenih 8 dni.

O.

Raw ::

Če prek neta naročiš ..
I am what I am and I do what I can

Leks ::

Zanimivo

Torej hipotetično, kupim HP prenosnik (prek spletne trgovine), ga odprem (pretrgam nalepko, ki izkazuje original zaprtost) in ga uporabljam 10 dni, nato ga pošljem nazaj in dobim vso kupnino povrnjeno?

Trgovina tega prenosnika načeloma ne more prodati naprej kot nerabljenega, saj je nalepka bila pretrgana in recimo, jaz kot naslednji naročnik ne bi sprejel takšnega prenosnika, ki ni original zapakiran, mislim, kdo bi sploh sprejel rabljeno robo, razen če si prej seznanjen z njenim stanjem.

Ne verjamem, da bi ti katera trgovina tole vzela nazaj, ali pa tudi.

Če je tako, bom sedaj jaz vsakih 30 sni (mimovrste) imel nov in špica prenosnik :)

Lp

WamPIRe- ::

Zanimivo

Torej hipotetično, kupim HP prenosnik (prek spletne trgovine), ga odprem (pretrgam nalepko, ki izkazuje original zaprtost) in ga uporabljam 10 dni, nato ga pošljem nazaj in dobim vso kupnino povrnjeno?

Trgovina tega prenosnika načeloma ne more prodati naprej kot nerabljenega, saj je nalepka bila pretrgana in recimo, jaz kot naslednji naročnik ne bi sprejel takšnega prenosnika, ki ni original zapakiran, mislim, kdo bi sploh sprejel rabljeno robo, razen če si prej seznanjen z njenim stanjem.

Ne verjamem, da bi ti katera trgovina tole vzela nazaj, ali pa tudi.

Če je tako, bom sedaj jaz vsakih 30 sni (mimovrste) imel nov in špica prenosnik :)

Lp


Ja me zanima kako je s tem!?

Misliš, da bi recimo tretjič upoštevali tvoje naročilo? Najbrž bi te dali na black listo pa ne bi mogel od njih ničesar več kupit :P
Asus P8P67 | IntelŸ Core i7-2600K | Kingston HyperX DDR3 8GB
Cooler Master Silent Pro Gold 700W | GTX 660 Ti
SSD OCZ Vertex4 120GB | SSD OCZ Agility3 60GB | 2x SAMSUNG F3 1TB | WD640AAKS

kuglvinkl ::

JEst bi te dodal na črno listo. TO se seveda ne sme, samo prove it.
Your focus determines your reallity

WamPIRe- ::

Ja recimo, pač nikdar ne bi bilo stvari na zalogi oz. nedobavljiva za ta osebek :D
Asus P8P67 | IntelŸ Core i7-2600K | Kingston HyperX DDR3 8GB
Cooler Master Silent Pro Gold 700W | GTX 660 Ti
SSD OCZ Vertex4 120GB | SSD OCZ Agility3 60GB | 2x SAMSUNG F3 1TB | WD640AAKS

Okapi ::

Trgovina tega prenosnika načeloma ne more prodati naprej kot nerabljenega, saj je nalepka bila pretrgana

Otroci, v resnici nimate pojma, kako se stvari dogajajo. Trgovec lahko brez najmanjšega problema v računalnik na novo namesti OS in vso drugo programsko opremo, nanj nalepi nalepke in karkoli, in zadevo proda kot novo.

O.

Leks ::

Sej ni problem odpret 10 mailov, se registrirat na mimovrste in vedno naročit poštnoležeče na eno večjo pošto. Ali pa na drug naslov (teta, stric,...)
Pa verjetno bi te šele po drugem ali trejem takšnem naročilu (z istega maila) dali na črno listo, tako, da bi si tako lahko pridobil kar nekaj "testne" robe :)

Problem bi bil edino v vrnitvi denarja, ker imajo verjetno 45 dni, da ti ga vrnejo in najverjetneje vsi zavlačujejo do zadnjega dne. Tako da bi jih recimo pri vsaki robi 15 dni financiral.

ali3n ::

Zadnjič smo v firmi nekaj narobe naročili pri enaa. Ko smo ugotovili, da smo naročili napačno stvar... smo poklical na njihov helpdesk... in niso komplicirali z menjavo, čeprav je bil blister (PVC) že odprt.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

kuglvinkl ::

Pizda pa kaj vam je s tem nategovanjem?
Your focus determines your reallity

Gerbic ::

jaz sem vrnil rabljen(uporabljen) izdelek,konkretno brivski aparat v zakonsko dolčen roku na superstore brez problemov


Prav rad bi videt obraz tistega, ki je rade volje uporabljal tvoj rabljen brivski aparat, ki ga je kupil prek speta za teboj, če bi to vedel. Meni bi se to zdelo nekako gnusno, če minimiziram. Zato pa jaz vedno preverim, če so vsi pečati še celi. Načeloma mislim, da bi morali zakon v tej smeri celo spremenit, saj ga potem ljudje izkoriščajo v take namene, da se s stvarmi zajebavajo. Meni se to ne zdi ok. Vrnil bi samo v primeru, če bi mi poslali napačno stvar, sicer se pa prej prepričam kaj kupujem.

Urc ::

Meni se to ne zdi ok. Vrnil bi samo v primeru, če bi mi poslali napačno stvar, sicer se pa prej prepričam kaj kupujem.

Da. Ti že na daleč vidiš npr. če ti bo LCD monitor všeč, če ti bo WLAN router lovil v vseh prostorih kot si si ti zamislil itd... Blagor tebi. Eni nismo taki srečneži in je za nas tak zakon dobrodošel, čeprav ga sam nisem še nikoli uporabil.

solatko ::

Izdelek si ogledaš v najbližji trgovini in ga naročiš po internetu.

Gerbic ::

Če je tebi všeč zakon, da dobiš npr. rabljen brivski aparat prodan kot nov, potem tudi prav. Imaš srečo, da te ne moti, da si kupil rabljeno stvar in plačal za njo toliko kolikor je nova vredna, samo zato ker je nekdo pred teboj moral potestirati, če mu nekaj ustreza.

bluefish ::

zakon čisto dobro, da je, vendar bi moral biti malo bolj restriktiven.

kmetek ::

Solatko to s pridom izkorišča. Upam, da bodo ta blesav zakon kdaj spremenili.

Gerbic ::

zakon čisto dobro, da je, vendar bi moral biti malo bolj restriktiven.

Ali pa tako, ja...

Leks ::

Mislim da nihče ne bi bil vesel dodatnih kocin v novem brivskem aparatu. Kot je dejal solatko, je najboljši nakup takšen, da si stvar ogledaš/stestiraš v trgovini, ki to omogoča, nato pa kupiš tam, ali pa mogoče najdeš kje cenejšo varianto.

Ker če bomo vsi pričeli tako kupovati/vračati izdelke, to ne bodo več spletne trgovine ampak spletne izposojevalnice rabljene robe;)

Urc ::

Hehe, vsi ste se zapičili v brivski aparat. Brivski aparat sploh ne vem če sprejmejo nazaj (seveda govorimo o rabljenem), če pa ga, je to res neumnost. To je kot, da bi spodnje hlače sprobal pa jih vrnil :) Ampak, za primere ki sem jih jaz podal, res ne vidim razloga zakaj nebi tega naredil, če pač stvar ne izpoljnjuje tvojih pričakovanj oz. ne ustreza specifikacijam na internetu/embalaži.

Pač določenih stvari ne moreš izprobat v trgovini, kakor je solatko rekel. Ker niso isti pogoji. Kaj boš na hitro postavil wlan mrežo in tekel s prenosnikom 50 m daleč, da boš videl če lovi oz. se pizdil zakaj ni vmes zidu, ker ga ti doma imaš ?

solatko ::

kmetek - kje si pa ti to najdu - ogled v trgovini, ne pomeni uporabo izdelka - tudi v comtron hodim gledat, kupim pa tisto, kar imate ceneje, kot drugi, drugače pa razen reklamacije, zaradi nedelovanja ali drugega artikla, še nisem vrnil stvari, s katero ne bi bil zadovoljen in sem jo kupil kar tako, za probo. Se mi je pa zgodilo, da sem pri cool pc naročil hladilnik za CPU in so imeli na strani napačno informacijo, da je tudi za s478. Reklamacija rešena v mojo korist, dobil drugi hladilnik, starega pa brez original embalaže vrnil (plastika z vročim lepljenjem - da si vzel ven hladilnik, si moral razrezat po dolgem in počez).
Zakon je prav, da je tak, saj so reklame za izdelke v 99,5% zavajajoče in veliko zadev sploh nima referenc, kot jih navajajo v reklamah. Ko bo, če bo sprejet bolj restriktiven zakon, bo to moralo pokrivati tudi reklame.
Urc - kadar si v dilemi ali bo neka stvar delovala pri tebi doma ali ne, boš to prodajalcu omenil in sledil njegovim navodilom. Če je pravi prodajalec, ti bo svetoval, kako odpreti embalažo, da boš zadevo lahko vrnil. Če zadeva ne deluje, pa če prav bi po specifikaciji morala, vrneš zaradi napačnih informacij in ne za to, ker nisi zadovoljen. V nekaterih trgovinah imajo celo kakšen testni kos, ki ga imajo za take primere in ti ga praktično posodijo, ko vidiš da deluje, pa kupiš tak izdelek. Za prodajalca je to cenejša varianta, kot da vsakemu petemu kupcu vrača denar, ker zadeva ne funkcionira v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

knesz ::

Izdelek si ogledaš v najbližji trgovini in ga naročiš po internetu.

Če bi bil jaz prodajalec v lokalni trgovini, bi take kot si ti nagnal iz trgovine.

solatko ::

knesz - za to pa hvala bogu nisi prodajalec. Zakaj bi neko zadevo kupil v trgovini, kjer so mi jo sicer lepo razkazali, pojasnili delovanje in na sploh bili prijazni, če pa imajo ceno še enkrat višjo, kot je ta izdelek možno dobiti nekje drugje.

Urc ::

Haha, torej bi preventivno nagnal ves folk ven? :D
Kako bi vedel ali bo nekdo vzel določeno stvar ali ne ?

knesz ::

knesz - za to pa hvala bogu nisi prodajalec. Zakaj bi neko zadevo kupil v trgovini, kjer so mi jo sicer lepo razkazali, pojasnili delovanje in na sploh bili prijazni, če pa imajo ceno še enkrat višjo, kot je ta izdelek možno dobiti nekje drugje.

Sedaj si pa predstavljaj, da imaš eno malo štacuno z rač. opremo, kjer prodajaš artikle z 10% maržo, mimovrste, enaa in ostali pa z 3-4% na tvojo nabavno ceno.
Predstavljaj si, ta ti tak "kupec" kot si ti pride v trgovino, ti vzame pol ure časa, da te zasuje z tehničnimi podatki, ti razkaže artikel, po možnosti še razloži, kako se priklopiš v wireless omrežje, ti se pa zahvališ in kupiš artikel pri konkurenci.
Prodajalčev čas nekaj stane, ravno tako ogrevanje ter razsvetljava v trgovini, prodajalčevo izobraževanje ter še kaj.
Saj vem, da smo v krutem kapitalizmu, ampak... se ti to zdi fer? :)
Nič nimam proti tebi, ali komurkoli na forumu, ampak samo malo razmišljanja še v to smer.

lp

solatko ::

Daj zbudi se. Kaj pa je v poslovanju fer - prej te uničim, prej bom imel tvoj trg, name čakajo drugi, da me sesujejo. Ne ni fer, zato je za kupca zelo važno, da ni nek trgovec monopolist. Tisti, ki ima malo trgovino, se bo z maržami prilagodil in šel na količino ali pa bo ne glede na moje zapravljanje njegovih ur, propadel. Meni se trgovci niti malo ne smilijo, če ni flexibilen naj propade. Je pa ena resnica, tistega, ki me bo lepo sprejel, mi pomagal, svetoval in podobno, bom priporočil vsakemu, ki kupuje podobno zadevo - ni tle samo tehnična roba, enako je pri konfekciji, mesarju....., tako da ima zastonj reklamo, uporabi pa itak čas, ko je v poslovalnici.

Leks ::

Če se prodajalec dovolj potrudi pri stranki, ji določeno stvar razkaže, razloži in pokaže delovanje, mislim, da stranki ne bo žal tistih nekaj evrov več, ki jih bo plačala pri tem trgovcu, kot pa preko spleta. Saj ljudje še damo nekaj na oseben stik, na žalost pa je tega pri mladino vedno manj.

darkolord ::

Če se prodajalec dovolj potrudi pri stranki, ji določeno stvar razkaže, razloži in pokaže delovanje, mislim, da stranki ne bo žal tistih nekaj evrov več, ki jih bo plačala pri tem trgovcu, kot pa preko spleta.
Ah, ZLO velik del je takih, ki zaradi enega samega centa gredo kupit izdelek v njim še čisto nepoznano trgovino.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

kuglvinkl ::

Se strinjam z Darkom. Slovenci pojma nimajo kaj je to TCO (Total cost of ownership). In potem rineš v govna k šalabajzerjem, kjer lahko pozabiš na uspešno uveljavljanje reklamacije.

Ampak naše potrošnike to ne moti. Če bi jih, bi recmo Mlakom šel že zdavnaj škampom žvižgat. Sej mogoče so se v teh letih, ko mi niti na pamet ne pade, da bi šel k njim (rajši nimam, kot da bi šel v Mlacom - eden boljših podpisov tle:)), poboljšal.

Ja, en evro je dost. Kristus...
Your focus determines your reallity

Okapi ::

Saj vem, da smo v krutem kapitalizmu, ampak... se ti to zdi fer?

Life's a beach - and than you die.

O.

Steinkauz ::

Če umreš na plaži je super
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Ziga Dolhar ::

Nekateri kmeteki vztrajno pozabljajo, da je trgovina - biznis. In v naravi poslovanja je, da je poslovanje vedno tvegano.

So pa nekateri trgovci še bolj hecni. VEDO, kakšne so njihove obveznosti, pa VSEENO prodajajo in se gredo spletno trgovino. Čeprav VNAPREJ VEDO, kaj jih lahko doleti. In vračanje blaga je NJIHOV problem. Argument, "kako prodaš odprt pralni prašek" kupca ne zanima.

Kdo bo kupil odprt pralni prašek - hja, saj je trgovec - naj TRGUJE. "Dobite pa že odprt pralni prašek, manjka ga 0,4%, lahko stehtamo tukajle, z 10 % popusta." Jaz sem recimo kupil svoj 19" Iiyama VM Pro 450 monitor, ki je bil ne le odprt, ampak je cel mesec bil prižgan v računalniški trgovini. Trgovec je pač sledil svojemu poslanstvu in - trgoval.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Ziga Dolhar ::

Sicer pa, glede takšnih pogojev ...

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.


Ne gre le za ostrenje pogojev, ki so predpisani z zakonom, ampak celo za njihovo razlago v takšnem smislu, ki je direktno nasprotna namenu pravice cool-offa. Ne zlorabljajte je - a tudi sami se ne pustite nategovat.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

bluefish ::

Kdo bo kupil odprt pralni prašek - hja, saj je trgovec - naj TRGUJE.

Problem nastane, ko tak produkt proda kot nov. Seveda ne govorimo o pralnem prašku ampak o tehniki, kjer je veliko težje opaziti znake uporabe.

Turtle ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Turtle ()

energetik ::

Osebna izkušnja: pri Mimovrste sem naročil starejši SDRAM, ki mi ga je stara plata zaznala le polovico. Vrnil po pošti oz. prosil za zamenjavo, pa so mi rekli, da je najlaže, če kar vrnejo denar in naročim tisto, kar hočem. Tako da imam s tem pri Mimovrste dobre izkušnje. RAM je bil seveda odprt in vstavljen 2 dni v matično.

Leks ::

Če prav razumem veljajo tile pogoji za vso blago kupljeno na daljavo. Torej imam pravico vrniti tudi črnila, tonerje, papir,... če ne ustrezajo mojim željam kakovostnega izpisa?

Če pogledam še drugo trgovino recimo spletno trgovino Mercatorja, tam naročim babane in če ne ustrezajo mojemu okusu, jih imam pravico v 7 dneh vrniti?
Ima kdo izkušnje pri vračanju živil?

Lp

solatko ::

Če izdelek ne dela, po navadi ni nobenih težav (razen, če enakega izdelka ni na voljo), problem nastane, ko hočeš vrniti izdelek, ki je delujoč, samo ti nisi zadovoljen z njim. Takrat nastane za trgovca dejansko problem, saj je embalaža poškodovana in je težko prodat, samo to vsak, ki se hoče iti trgovino, ve.

bluefish ::

@leks: ne, je omejitev na izdelke. Tudi raznih programov, glasbe,... ne moreš kar vrniti.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
29812924 (6791) blze
»

Reklamacija blaga v roku 8. dneh (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
919750 (6926) miha555
»

Ali mislite da bi tole šlo?

Oddelek: Loža
39847 (847) bluefish
»

Mrtev pixel pri novem računalniku.....

Oddelek: Pomoč in nasveti
151199 (846) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5810340 (8460) >>><<<

Več podobnih tem