Forum » Kaj kupiti » Vračilo artikla v spletno trgovino
Vračilo artikla v spletno trgovino
Vlad Tepeš ::
Imam probleme z vračilom artikla v spletno trgovino. Namreč gre se za predvajalnik iPod touch, s katerim nisem bil zadovoljen in sem ga želel vrniti. Vrnil sem zadevo v original embalaži, z vsem kar pripada poleg.
Vsem je znano da je zadnja stran tega plejerja kot ogledalo in se spraska že če ga vzameš v roke, zato se je pri enodnevnem rokovanju (naslednji dan sem kupil folijo za zadnjo stran) nabralo nekaj prask - kar je pač nemogoče preprečit če uporabljaš predvajalnik brez zaščite, ki jo moreš dokupit. Preden sem artikel vrnil sem očistil zadnjo stran in lepo se vidi da so te praske težko opazne, razen če zelo dobro pogledaš (poleg tega jih je bilo znatno malo). Zdaj zanima me ali lahko oni zavrnejo vračilo artikla zaradi parih praskic ki so nastale ob normalni enodnevni (brez tiste folije) uporabi in kaj lahko naredim če pri prevzemu opazim da je predvajalnik bolj spraskanj ali z dodatnimi poškodbami kot sem ga odposlal jaz?
Poleg tega je potemtakem nemogoče vrniti Applov produkt če z njim nisi zadovoljen??
Vsem je znano da je zadnja stran tega plejerja kot ogledalo in se spraska že če ga vzameš v roke, zato se je pri enodnevnem rokovanju (naslednji dan sem kupil folijo za zadnjo stran) nabralo nekaj prask - kar je pač nemogoče preprečit če uporabljaš predvajalnik brez zaščite, ki jo moreš dokupit. Preden sem artikel vrnil sem očistil zadnjo stran in lepo se vidi da so te praske težko opazne, razen če zelo dobro pogledaš (poleg tega jih je bilo znatno malo). Zdaj zanima me ali lahko oni zavrnejo vračilo artikla zaradi parih praskic ki so nastale ob normalni enodnevni (brez tiste folije) uporabi in kaj lahko naredim če pri prevzemu opazim da je predvajalnik bolj spraskanj ali z dodatnimi poškodbami kot sem ga odposlal jaz?
Poleg tega je potemtakem nemogoče vrniti Applov produkt če z njim nisi zadovoljen??
Rad imam mir in svoj računalnik!
TOP ::
To je že uredu če nisi zadovoljen ga vrneš,ampak tam piše da mora biti v original embalaži in nič poškodovano,to pa je že poškodba,sam mislim da ti ne bodo zavrnili,ker je težko opazno.Če si že mislu ta izdelek sam pregledat,da vidiš če ti bo pasal,potem bi moral tud malo bolj paziti,sedaj ti ostaja samo upanje.
Vlad Tepeš ::
So že zavrnli. Samo jaz sem izdelek poslal po pošti, brez problema lahko oni še mal spraskajo zadevo in mi zavrnejo vse skupaj. Zato sprašujem. Ker če kupiš grafično kartico ti jo brez problema vzamejo nazaj tudi če je logo na hladilniku mal pošlajsan,... Poleg tega je določeno da lahko v 8 dnev vrneš blago brez kakršnega koli pojasnila.
Obstaja kaj kamor bi se lahko obrnu s temle problemom?
Obstaja kaj kamor bi se lahko obrnu s temle problemom?
Rad imam mir in svoj računalnik!
kmetek ::
Poleg tega je določeno da lahko v 8 dnev vrneš blago brez kakršnega koli pojasnila. WRONG.
Drugič se pa naučite hodit v trgovine kot 90% folka, kjer izdelek prej vidiš.
Drugič se pa naučite hodit v trgovine kot 90% folka, kjer izdelek prej vidiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
Šimpanz ::
Če je izdelek poškodovan (kar je včasih zelo širok pojem) je samo od dobre volje trgovca odvisno ali ga bo vzel nazaj. Sprijazni se s tem in ipoda veselo uporabljaj ali pa ga prodaj naprej.
Zheegec ::
Ne piše, da mora biti nepoškodovan artikel, ampak piše NE RABLJEN, kar je malo bolj striktno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
opajec ::
vztrajaj, vrni ,ne daj se odgnati. xy načinov obstaja,da vrneš izdelek. ni variante,da ti ga ne vzamejo nazaj. malo jim "zagrozi" s tržno inšpekcijo,pa varstvo potrošnikov,pa mediji,...
hitro bodo vzeli nazaj. nisi pa napisal točno razlog zavrnitve,kaj so ti oni napisali
ALIEn3001,kje ti piše NERABLJEN??? nepoškodovano in v nespremenjeni količini,potem so vsa njihova reklamiranja zavajanje kupcev....izdelek naročiš,da gs preizkusiš,ne da ga vidiš!
pa še razlike so pri trgovini na daljavo ali pa direktno v trgovini. ZVPot si preberite
lp
hitro bodo vzeli nazaj. nisi pa napisal točno razlog zavrnitve,kaj so ti oni napisali
ALIEn3001,kje ti piše NERABLJEN??? nepoškodovano in v nespremenjeni količini,potem so vsa njihova reklamiranja zavajanje kupcev....izdelek naročiš,da gs preizkusiš,ne da ga vidiš!
pa še razlike so pri trgovini na daljavo ali pa direktno v trgovini. ZVPot si preberite
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opajec ()
M-XXXX ::
Blago brez napake lahko potrošnik vrne v 15 dneh brez navedbe razloga v primeru, če sklene pogodbo na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov.
Ziga Dolhar ::
Poleg tega je določeno da lahko v 8 dnev vrneš blago brez kakršnega koli pojasnila. WRONG.
Drugič se pa naučite hodit v trgovine kot 90% folka, kjer izdelek prej vidiš.
Drži, wrong. Rok [za obvestilo] je 14 dni, ne 8 :P. In tu gre za spletno trgovino.
-- edit: 15 popravljeno v 14
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Zheegec ::
Ja, zakon dejansko pravi, NE POŠKODOVANO;
(3) Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
(3) Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Ziga Dolhar ::
Ne piše, da mora biti nepoškodovan artikel, ampak piše NE RABLJEN, kar je malo bolj striktno.
Uf, kje piše, da mora biti nerabljen?
Ravno namen cool-off pravice je, da ima potrošnik možnost preskusiti blago, in potem po želji odstopiti od pogodbe. Namen te pravice bi bil rahlo nesmiselen, če bi moral blago vračati "nerabljeno."
https://dolhar.si/
Vlad Tepeš ::
Sem danes klical sem: http://www.pic.si/index.php?Itemid=91&i...
Kjer so mi razložili da je rok res 14 dni in kdor tega ne upošteva (vkolikor nima z zakonom drugače določeno)krši zakon (očitno potem večina spl. strani ki jih poznam krši zakon).
Prav tako so obrazložil da se praviloma "poškodbe" ki nastanjejo ob normalni uporabi izdelka ne morejo izkoristit s strani prodajalca za zavrnitev vračila kupnine, ker ne gre za poškodbo, uničenje, izgubo izdelka, pač pa uporabo, kakršna je določena s strani proizvajalca. Ipoda sem 1-2 dni nosil v žepu k sem bil zdoma in seveda se je na občutljivi zadnji strani to poznalo (naslednji dan sem zato kupil ščit za zadnjo stran), čeprav ko sem zadevo očistil prstnih odtisov pravzaprav ni bilo moteče in niti pomslil nisem da me bodo nategovali na to foro.
Poklical sem tudi tržni inšpektorat, kjer se jim pravzaprav glede tehnike ne sanja ravno veliko (tako je gospodična utemeljila), bi pa bil v tem primeru možno uveljavljanje stvarne napake, kjer bi seveda v vsakem primeru rabil izvedenca, katerega bi jaz rabil plačat (poleg tega kako vam bo izvedenec dokazal razliko med normalno uporabo in poškodbo???). Zadeva bi se utegila končati na sodišču,...
Kasneje sem se odločil da zadevo vzamem nazaj, zmenil sem se da mi jo pošljejo nazaj, zagotovili so da je v istem stanju kot sem jo jaz njim poslal. Gospod mi je obrazložil da pač zadeve ne morejo sprejet nazaj, ker si s tem naredijo škodo ker izdelka ne morejo dat naprej v prodajo,... In da bi pač moral z zadevo ravnat previdneje.
Tako sem pod črto sklenil pač zadevo prodat, ker z njo nisem zadovoljen. In sem na račun tistih parih praskic spustil ceno za 100€ in oglas nalepil na S-T - čeprav se dejansko težko opazne. Izvedenec bi me najverjetneje ravno toliko finančno oskubil, pa še 100% ni.
Kjer so mi razložili da je rok res 14 dni in kdor tega ne upošteva (vkolikor nima z zakonom drugače določeno)krši zakon (očitno potem večina spl. strani ki jih poznam krši zakon).
Prav tako so obrazložil da se praviloma "poškodbe" ki nastanjejo ob normalni uporabi izdelka ne morejo izkoristit s strani prodajalca za zavrnitev vračila kupnine, ker ne gre za poškodbo, uničenje, izgubo izdelka, pač pa uporabo, kakršna je določena s strani proizvajalca. Ipoda sem 1-2 dni nosil v žepu k sem bil zdoma in seveda se je na občutljivi zadnji strani to poznalo (naslednji dan sem zato kupil ščit za zadnjo stran), čeprav ko sem zadevo očistil prstnih odtisov pravzaprav ni bilo moteče in niti pomslil nisem da me bodo nategovali na to foro.
Poklical sem tudi tržni inšpektorat, kjer se jim pravzaprav glede tehnike ne sanja ravno veliko (tako je gospodična utemeljila), bi pa bil v tem primeru možno uveljavljanje stvarne napake, kjer bi seveda v vsakem primeru rabil izvedenca, katerega bi jaz rabil plačat (poleg tega kako vam bo izvedenec dokazal razliko med normalno uporabo in poškodbo???). Zadeva bi se utegila končati na sodišču,...
Kasneje sem se odločil da zadevo vzamem nazaj, zmenil sem se da mi jo pošljejo nazaj, zagotovili so da je v istem stanju kot sem jo jaz njim poslal. Gospod mi je obrazložil da pač zadeve ne morejo sprejet nazaj, ker si s tem naredijo škodo ker izdelka ne morejo dat naprej v prodajo,... In da bi pač moral z zadevo ravnat previdneje.
Tako sem pod črto sklenil pač zadevo prodat, ker z njo nisem zadovoljen. In sem na račun tistih parih praskic spustil ceno za 100€ in oglas nalepil na S-T - čeprav se dejansko težko opazne. Izvedenec bi me najverjetneje ravno toliko finančno oskubil, pa še 100% ni.
Rad imam mir in svoj računalnik!
Okapi ::
Gospod mi je obrazložil da pač zadeve ne morejo sprejet nazaj, ker si s tem naredijo škodo ker izdelka ne morejo dat naprej v prodajo,...
Gospod ti tako vedno razloži
Ampak ne smeš pustiti, da te nategujejo. Vrnil bi ga lahko že zaradi tega, ker je tako občutljiv na praske, ker takega pač nočeš. Še posebno, če v navodilih nikjer ne piše, da je koristno zadnjo stran zaščitit.
O.
Vlad Tepeš ::
Pa povej kakšno imaš potem ti idejo? Če se tržni inšpektorat in PIC ni boljše spomnil. Sami mi zadeve nočejo nazaj vzet, ker je ne morejo dat nazaj na polico in sem si kao sam kriv da z njim nisem v vatki delau.
Obstaja kakšna pot ki me ne stane izvedenca in parih mescev pričkanja in sodišča?
Obstaja kakšna pot ki me ne stane izvedenca in parih mescev pričkanja in sodišča?
Rad imam mir in svoj računalnik!
Ziga Dolhar ::
Poklical sem tudi tržni inšpektorat, kjer se jim pravzaprav glede tehnike ne sanja ravno veliko (tako je gospodična utemeljila), bi pa bil v tem primeru možno uveljavljanje stvarne napake, kjer bi seveda v vsakem primeru rabil izvedenca, katerega bi jaz rabil plačat (poleg tega kako vam bo izvedenec dokazal razliko med normalno uporabo in poškodbo???). Zadeva bi se utegila končati na sodišču,...
Ojoj. Po pravici povedano, nimam pojma, kako tole "paše" v tvoj primer. Pa še nekaj: obstoj stvarne napake ob dobavi se domneva, če se napaka pokaže v prvih 6 mesecih. V tem primeru je torej kvečjemu na prodajalcu, da z izvedencem dokaže nasprotno - da napaka ni obstajala. Kar pomeni, da stroške izvedenca nosi prodajalec. Če pa bi se ga moral poslužiti ti, bi ti ob uspešnem dokazovanju moral prodajalec te stroške povrnit.
Jest se bojim, da si se rahlo nategnil. Morda oni deklič na inšpektoratu ni imel pojma, morda je narobe razumel tvojo težavo, morda pa si jo narobe razumel ti :).
https://dolhar.si/
Ziga Dolhar ::
Zdej, ko si se dogovoril, da boš stvar vseeno vzel, si si rahlo poslabšal položaj. Po eni strani bi se ti lahko zgovarjal, da se pravici do cooling-offa ne moreš odpovedat. Po drugi strani bi se prodajalec lahko skliceval, da sedaj ravnaš v nasprotju s svojimi prejšnjimi dejanji. Tečno, ne znam ti svetovat :).
https://dolhar.si/
Vlad Tepeš ::
Evo njihov odgovor:
Spoštovani,
1.Edini razlog, ki prodajalca zavezuje, da sprejme vrnjen izdelek je stvarna napaka na izdelku.
2.Prodajalec ni dolžan sprejeti vrnjenega izdelka v kolikor je ta na karšenkoli način poškodovan.
3.Praske na zadnjem delu izdelka vsekakor niso sledovi normalne uporabe.
Vračilo fizično poškodovanega izdelka brez tehtnega razloga in brez stvarne napake na izdelku je torej žal nemogoče.
Opcija za nadaljne ukrepanje je naročilo izvedenca, ki bo izdelek strokovno pregledal. Nadaljna obravnava nato sledi na sodišču.
Hvala za razumevanje.
Lep pozdrav
Oni lepo gonijo svoje da praske niso sled normalne uporabe. Kar v praksi pomen (IMHO) da se izdelka praktično potem ne da normalno uporabljat, vsaj tako sklepam, glede na to da se predvajalnika po novem še v žepu ne sme več nosit.
Z tisto iz inšpektorata sem se pogovarjal 25 min, tako da dvomim da sva se narobe razumela.
Spoštovani,
1.Edini razlog, ki prodajalca zavezuje, da sprejme vrnjen izdelek je stvarna napaka na izdelku.
2.Prodajalec ni dolžan sprejeti vrnjenega izdelka v kolikor je ta na karšenkoli način poškodovan.
3.Praske na zadnjem delu izdelka vsekakor niso sledovi normalne uporabe.
Vračilo fizično poškodovanega izdelka brez tehtnega razloga in brez stvarne napake na izdelku je torej žal nemogoče.
Opcija za nadaljne ukrepanje je naročilo izvedenca, ki bo izdelek strokovno pregledal. Nadaljna obravnava nato sledi na sodišču.
Hvala za razumevanje.
Lep pozdrav
Oni lepo gonijo svoje da praske niso sled normalne uporabe. Kar v praksi pomen (IMHO) da se izdelka praktično potem ne da normalno uporabljat, vsaj tako sklepam, glede na to da se predvajalnika po novem še v žepu ne sme več nosit.
Z tisto iz inšpektorata sem se pogovarjal 25 min, tako da dvomim da sva se narobe razumela.
Rad imam mir in svoj računalnik!
Vlad Tepeš ::
V bistvu jutri mi zadevo pošlejo. Tako da ga dobim nazaj v sredo. Zdej oni so mi rekli naj ga pregledam če je nastala kakšna praska ali kakršna koli napaka z njihove strani in da jim javim če kej najdem. Tako da bom zadevo ko jo dobim pač orenk pregledal in bom vidu izid. Glede na to da so rekli da jim, citiram "stoji na mizi" se je tudi tam utegnu spraskat, saj so me ravno med dopisovanjem opozoril da rokovanje kot je polaganje na mizo,.. lahko pač opraska površino.
Rad imam mir in svoj računalnik!
zcetrt ::
A si jim ti povedal, da je opraskan? Ali so oni opazili in so praske dejansko opazne?
Če bi dobil tako opraskanega, ko bi ga kupil... Bi ga sprejel ali bi bil tečen? Malo se velja postaviti tudi v drugo kožo. Zdaj kakšen crap je predvajalnik, to je stvar appla. Če se ti ljubi, lahko uveljavljaš stvarno napako, ker se tako hitro opraska. Ampak ne vem, če boš uspel.
Je pa s stvarnimi napakami in tuvrstnimi stvarmi sranje. Če bi se dalo vlečt po sodiščih, mogoče. Ampak ni vredno. Vedno pogosteje te nategnejo. In oni imajo prav, ker vedo, da se večini ne bo dalo s tem ukvarjat, če bodo oni dovolj časa vztrajali.
Če bi dobil tako opraskanega, ko bi ga kupil... Bi ga sprejel ali bi bil tečen? Malo se velja postaviti tudi v drugo kožo. Zdaj kakšen crap je predvajalnik, to je stvar appla. Če se ti ljubi, lahko uveljavljaš stvarno napako, ker se tako hitro opraska. Ampak ne vem, če boš uspel.
Je pa s stvarnimi napakami in tuvrstnimi stvarmi sranje. Če bi se dalo vlečt po sodiščih, mogoče. Ampak ni vredno. Vedno pogosteje te nategnejo. In oni imajo prav, ker vedo, da se večini ne bo dalo s tem ukvarjat, če bodo oni dovolj časa vztrajali.
4.
Ziga Dolhar ::
1.Edini razlog, ki prodajalca zavezuje, da sprejme vrnjen izdelek je stvarna napaka na izdelku.
A pa si jim povedal, da si kupil izdelek v SPLETNI trgovini?
https://dolhar.si/
Vlad Tepeš ::
Nisem povedal da je opraskan, ker dejansko se zelo zelo zelo malo vidi, kadar je pokrita površina s prstnimi odtisi se itak ne vidi nič. Tud ko sem ga sšistil, preden sem ga poslal so se praske vidle samo ko si od blizu pogledal (in tudi vsi ostali uporabniki zatrjujejo da se površina pri vsakdanjem rokovanju v roku parih mesecev do neprepoznavnosti spraska - pozor, ob vsakdanji uporabi).
Ko sem plejer dobil, pač nisem letel na vrat na nos po zaščitno folijo ker sem pač bil prepričan da tolk hudo spet ne mora bit. No potem naslednji dan sem folijo vseen kupu ker sem opazu da se že pri stiku z blagom poznajo odrgnine - sicer praktično nevidne ampak se. No moj razlog za vrnitev blaga seveda ni bil zadnja občutljiva stran, ker me roko na srce sploh ne moti, pač pa rokovanje in uporabnost, ni taka kot sem pričakoval in videl med reklamami, reviewi,...
Zdej izdelek sem zapakiral in jim poslal oni pa so se zgovarjal ravno na te praske, čeprav morem rečt da sem že nekajkrat artikel vrnil in nikoli ni bilo nobenih problemov, pa mi je manjkal kos embalaže, je bil napajlanik mal pošlajsan od ohišja,... Nikol nobenih problemov. Tle me pa nategujejo zarad nekih prask, ki so v bistvu popotnica poleg plejerja in se jih praktično ne da ubrant.
Izdelek sem naročil in plačal s 100% avansom, samo prevzel sem ga v njihovi podružnici fizično, sicer vse prek neta.
Ko sem plejer dobil, pač nisem letel na vrat na nos po zaščitno folijo ker sem pač bil prepričan da tolk hudo spet ne mora bit. No potem naslednji dan sem folijo vseen kupu ker sem opazu da se že pri stiku z blagom poznajo odrgnine - sicer praktično nevidne ampak se. No moj razlog za vrnitev blaga seveda ni bil zadnja občutljiva stran, ker me roko na srce sploh ne moti, pač pa rokovanje in uporabnost, ni taka kot sem pričakoval in videl med reklamami, reviewi,...
Zdej izdelek sem zapakiral in jim poslal oni pa so se zgovarjal ravno na te praske, čeprav morem rečt da sem že nekajkrat artikel vrnil in nikoli ni bilo nobenih problemov, pa mi je manjkal kos embalaže, je bil napajlanik mal pošlajsan od ohišja,... Nikol nobenih problemov. Tle me pa nategujejo zarad nekih prask, ki so v bistvu popotnica poleg plejerja in se jih praktično ne da ubrant.
Izdelek sem naročil in plačal s 100% avansom, samo prevzel sem ga v njihovi podružnici fizično, sicer vse prek neta.
Rad imam mir in svoj računalnik!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vlad Tepeš ()
TOP ::
Se da ubranit če bi ti mal pazil,sedaj oni se lohk zgovarjajo na tisto kar vidijo in kaj so ti ga vrnili nazaj ali tinočejo denarja vrniti.
Vlad Tepeš ::
Zdej grem spat, ne da se mi več ukvarjat s tem za danes. Če ima kdo še kak pameten nasvet, je dobrodošel, ko v sredo dobim predvajalnik bom pregledal če je kakšna dodatna napaka nastala v tem času. Ima kdo idejo kako postopat če zopet najdem kako napako/poškodbo,...?? Lahko noč
Rad imam mir in svoj računalnik!
coffeetime12 ::
Tole je zoprna situacija, ni kaj. Mislim, da si to "igro" izgubil, na zalost.
Si mogoce predvajalnik, preden si ga poslal, slikal? Vsaj jaz venomer to naredim.
Taki primeri so hudic. Prejsni teden sem gledal neko racunalnisko oddajo in je bil nek poslovnez, ki je kupil, mislim da prenosnik Toshiba. Po 14 dnevih uporabe, se mu je zacela na ogrodju prenosnika (okoli VGA, USB vhodov...) lusciti barva. Zadevo je hotel reklamirati in....izgubil. In kako naj bi on sedaj to dokazal? Nikakor. Distributer ni hotel niti slucajno slisati o kaksnem vracilu denarja ali zamenjavi prenosnika. Kar so mu ponudili je bilo "popravilo" za 360Eur.
No, na koncu mu je podjetje Toshiba zamenjala prenosnik in se opravicila, ampak taki primeri so bolj redki.
Ce se ti bo dalo, prilepi sem kaksno slikico, ker me res zanima, kaksne so te famozne praske.
Si mogoce predvajalnik, preden si ga poslal, slikal? Vsaj jaz venomer to naredim.
Taki primeri so hudic. Prejsni teden sem gledal neko racunalnisko oddajo in je bil nek poslovnez, ki je kupil, mislim da prenosnik Toshiba. Po 14 dnevih uporabe, se mu je zacela na ogrodju prenosnika (okoli VGA, USB vhodov...) lusciti barva. Zadevo je hotel reklamirati in....izgubil. In kako naj bi on sedaj to dokazal? Nikakor. Distributer ni hotel niti slucajno slisati o kaksnem vracilu denarja ali zamenjavi prenosnika. Kar so mu ponudili je bilo "popravilo" za 360Eur.
No, na koncu mu je podjetje Toshiba zamenjala prenosnik in se opravicila, ampak taki primeri so bolj redki.
Ce se ti bo dalo, prilepi sem kaksno slikico, ker me res zanima, kaksne so te famozne praske.
Vlad Tepeš ::
Sem slikal, tudi priče imam (vsaj inšpektorat je rekel da je fajn da jih imam), jih mam pa zdajle na fotkiču (slike ne priče =), ki ga trenutno nimam doma. Definitivno ko pridem do slik uplovdam, čeprav dvomim da boš potešil svojo radovednost ker se skoraj nikjer nič ne vidi razen odsev objektiva pa rahle črte vzdolž =)
Sicer je pa tole slikal en model ki ga je pobrusu v nulo (očitno je imel zadost neenakomernih prask =):
Moj je seveda zaenkrat še gladek in odseven kot špeguček.
Sicer je pa tole slikal en model ki ga je pobrusu v nulo (očitno je imel zadost neenakomernih prask =):
Moj je seveda zaenkrat še gladek in odseven kot špeguček.
Rad imam mir in svoj računalnik!
blackbfm ::
Drugič si preberi na netu kaj o stvari ki jo kupuješ. Pa zarad par praskic tudi ne bo konc vsega. Tako ali tako jih boš imel sčasoma, če ne zdaj pa čez pol leta. Saj razumem da si jezen, samo res je škoda živcev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 81152 (71802) | St235 |
» | Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Kaj kupiti | 39293 (25050) | scipascapa |
» | Reklamacija blaga v roku 8. dneh (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13750 (10926) | miha555 |
» | Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7410 (6000) | Zheegec |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17418 (15538) | >>><<< |