» »

Reklamacija blaga v roku 8. dneh

Reklamacija blaga v roku 8. dneh

1
2
»

BananaMan ::

ja, 10k se mi zdi malo za rokavice. zakaj? če si kupil rokavice, maš zagovo zraven še kolo za 150k :) drugič bi blo boljš vztrajat na osebnem pogovoru s šefom, kaj veš kolk se je prodajalc potegnu za tebe .... če se splača spravljat z inšpekcijo nad njih ... nevem no, sam veš :)
junkie

TRIROG ::

moj point je biu da gres tja in ponovno vztrajas! ne da ti zamenjajo rokavice, nej ti dobropis napisejo za vrednost rokavic, ne pa da za druge menjas, ves pr ksnih prodajalcih prides hitr skupi ce si prjazen pa upas da te bojo razumel, sej kksni so taki, drugim se pa j... tm je treba malo bolj ostro nastopit, bos pa mogu ugotovit kkok je ta denar vreden tebi, men 10k nebi blo mal, se posebej ker verjetno tut ksne druge modele prodajajo ...

frenk ::

če se splača spravljat z inšpekcijo nad njih ... nevem no, sam veš :)


a mislš da bi oni tebe pustil na miru če bi jim kej ukradu:)

nurmaln ::

tud oni mu niso nč ukradl, kakor vidim je imel vso možnost rokavice preizkusit (res ne na terenu ampak vseeno)
tud kupci mormo prevzet mal odgovornosti pa se prepričat pred nakupom

frenk ::

nurmaln: po zakonu se lahko sklicuje na stvarno napako:)

nurmaln ::

Ja sej se tud kupec avta lahko ker se mu zdi da avto ne potegne glih tolk k bi lahko. Lahko bi pa že u štartu kupu boljši avto.

frenk ::

Ja sej se tud kupec avta lahko ker se mu zdi da avto ne potegne glih tolk k bi lahko. Lahko bi pa že u štartu kupu boljši avto.


narobe primerjaš...lahko bi primerjal edin z avtom ki se ne vozi...če avto ne potegne, še vseeno opravlja svojo nalogo, te rokavice pa ne opravljajo svoje naloge

K0K0 ::

Če mam kolo za 200k to še ne pomen da je zdej 10k malo zame.
Vbistvu sem skos vozu v navadnih flis rokavicah, ker se mi je 7k zdelo dost za rokavice sam potem sem na predbožični ( Klik če mogoče koga zanima) na spustu zaradi prešvicanih rokavic dobil lažje ozebline in do krvi razpokano kožo in potem mi je blo dost in sem si ob prvi priložnosti šel po rokavice. In ker sem mislil da jih bom imel vsaj za 2 leti nisem škrtaril in plačal "orng" rokavice dobil pa en neuporabn sranje. Tko da jest se jim sigurn nam pustu in če ne bo šlo drugač jih bom pač prijavil inšpekciji pa bomo potem vidl če ga bodo lahko prepričal da so rokavice vredu čeprav žulijo.
Nurmal ti maš tolk čudne primerjave 8-O
Recimo večino žensk na videz ne loči zimskih in letnih gum a je potem sama kriva če ji pred zimo na servisu zmontirajo letne pnevmatike na račun pa napišejo da so zimske? Predstavljaj si da ima potem zaradi tega prometno nesrečo in ji zavarovalnica ne prizna škode, ker se je vozila z letnimi gumami. A je potem sama kriva, ker jih ni takoj mal po delavnici sprobala?

nurmaln ::

Ma sej pomoje nima nekega posebnega smisla se zdej neki kregat. U končni fazi bo odločil inšpektor, samo hotu sm povedat da mislim da so tvoje možnosti za uspeh zelo zelo majhne

me pa definitivno zanima razplet, tko da javi ko bo kej novga

Utk ::

Človek, dobil si rokavice, res so zanič, ampak "kvaliteta", "lajšenje vožnje" itd. ni natančno definirano. Če avto ne vozi, se to točno vidi. Sej je res, nakoplji jim inšpektorja na vrat, če ne gre drugače, navijam zate. Ampak vprašanje kako se bo on odločil. Sigurno se pa ne bo potem pritožila trgovina niti ti najbrž, ko bo on odločil, kakorkoli že.

tomaz- ::

problem je, ker on ne bo odločil zate prav nič "uporabnega", ker bo isto, kot je bilo v mojem primeru..
Za strokovno utemeljitev mojega zahtevka sem takrat potreboval izvedeniško mnenje ( svašta), da bi inšpektor lahko ugotovil dejansko stanje..
Ker pa je preteklo več kot 8 dni in mi prodajalec ni pisno odgovoril na moj zahtevek, sem pač na podlagi tega prejel odobritev dobropisa..
Tko da še vedno ti svetujem, da zadevo pošlješ po pošti nazaj v trgovino..
Pa še en drug razlog je, ki govori za:
Vse skupaj deluje mnogo bolj uradno in profesionalno, kot en "mulac" ( upam, da te nisme užalil, ni bilo tako mišljeno!) , ki je uletu v trg. in zdaj hoče krneki.......

LP, Tomaž

K0K0 ::

Rokavice so trenutno pri njih, ker sem jih pri zadnjem obisku pustil pri njih da jih bo lahko šef pogladal. Mam pa potrdilo da sem jih reklamiral in če zraven štejemo še praznike je minilo že več kot 8 dni.
Bi mi tud pri osebnem prevzemu mogli pisno odgovorit al tist velja sam če jim pošljem po pošti?

CWIZO ::

Men so brez besed zamenjal, tako premajhen pulover, spletno kamero, za katero sva s punco kasneje ugotovila, da jo ze ima:8), miško ki ni funkcionerala, foter od punce pa je v heliosu amenjal barvo, ker je vzel napačen odtenek (najprej niso hotli, potem je pa poklical inšpekcijo in so mu vse lepo zamenjali).
Tako, da ne vem kaj bluzite s tem, da ne moreš zamenjat.

Najprej lepo prideš, da bi rad zamenjal izdelek, če nočejo pokličeš inšpekcijo in ni nobenega zajebavanja.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

nurmaln ::

@CWIZO

Če nisi naročal na daljavo (spletna prodaja, katalog...) ti razen miške niso bili dolžni zamenjati ničesar. Pa preden bluziš naprej si mal preber zakone. Če mi najdeš člen iz zakona, ki kupcu omogoča vračilo ali menjavo kupljenega blaga brez kakega posebej utemeljenega razloga (razen pro prodaji na daljavo), pred vesoljnim slo-techom prisegam, da ti dam 10k SIT.

Če je pa fotr od punce tak idiot, da sam nekaj zamoči potem pa trgovini grozi z inšpekcijo se mi pa smili vsak prodajalec, ki se mora ukvarjat s takim arogantnim človekom.

Hvala bogu, da imamo zakone in inšpekcijo, da prodajalci ne morejo nategovat potrošnikov, ampak me pa res pogreje ko berem, kako nekateri to izkoriščate in se vam sploh ne zdi nič spornega groziti zaradi lastnih napak.

Pa preden da kakšen bihtnež kak neprimeren komentar... NE, NE DELAM (in nikoli nisem) DELAL V PRODAJI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

CWIZO ::

Dej mi pa razloz, zakaj je prodajalac taka svinja, da ni hotel zamenjat zaprte barve za drugo???
A to pa ni nategovanje potrosnika?

Dej ne serji, ce je to dobra volja prodajalcev da so mi zamenjal ql in good for me. Sam se pa zavzemam zato, da se to uzakoni.
Ce jest kupim nekaj in doma ugotovim, da to ni to imam pac pravico zamenjat.

No ce nisi prodajalec si pa kot nalasc za njega. Imas se kak brijlanten nasvet za trgovine kako naj stranke privabljajo in zadrzujejo pri sebi?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

nurmaln ::

Dej mi pa razloz, zakaj je prodajalac taka svinja, da ni hotel zamenjat zaprte barve za drugo???
A to pa ni nategovanje potrosnika?


Ne ni.

Sam se pa zavzemam zato, da se to uzakoni.

Ja? Zbiraš podpise za referendum ali lobiraš pri političnih strankah? Veliko sreče ti želim.

Ce jest kupim nekaj in doma ugotovim, da to ni to imam pac pravico zamenjat.

Če te je prodajalec zavajal potem ja, sicer ne.

CWIZO ::

Ok sorri, ce pa to zate ni nategovanje pol pa tut ne vem... mas rad da te folk jebe v glavo al kaj?

dej mi samo razlozi zakaj se tok zavzemas, da te prodajalec loh nateguje kolikor hoce? Kaj mas od tega? Itq nobenga ne oskodujes, ce neki nazaj prineses ce pac ugotovis, da to ni to.
Aja zdej bos pa rekel, da se nikoli v zivljenju nisi kupil nekaj, kar bi doma ugotovil, da ti ni ql, ker si prej v starcuni vse natancno sprobal pa preizkusil pa vse?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

nurmaln ::

Aja zdej bos pa rekel, da se nikoli v zivljenju nisi kupil nekaj, kar bi doma ugotovil, da ti ni ql

Seveda se mi je to že nekajkrat zgodilo. V nekaterih primerih sem zadevo odnesel nazaj, povedal da sm se zaj. in upal na prijaznost prodajalca.
Če je prodajalec rekel ne, mi je blo jasno da sem zamočil jaz in ne on in sem se obrnil in šel.
Če sem sam zaj*, mi ni jasno zakaj bi mogu prodajalcu pošiljat inšpekcijo.

Če pa imaš ti občutek, da so tvoje napake problem drugih in si navajen da ti vedno vsi ustrežejo predlagam da počakaš do 18 rojstnega dneva in potem veselo vstopiš v rl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

podbevna ::

Zakon o varstvu potrošnikov daje potrošniku možnost posebnega odstopa od pogodbe le v primeru pogodbe sklenjene na daljavo, pogodbe sklenjene izven poslovnih prostorov, pogodbe o nakupu na obroke in mislim da še neke pogodbe v zvezi z nepremičninami. Pri teh posebnih odstopih ne nastopi odškodninska obveznost potrošnika.

Potrošnik lahko odstopi tudi od vseh ostalih pogodb po samem OZ, a mora skladno z OZ povrniti škodo. Vračilo blaga je torej možno, a ne bom terjal nurmalnga za 10k. Višina škode je namreč vprašanje in lahko načelno dosega tudi celotno vrednost svari.

Je pa možno, da ima trgovina v splošnih pogojih poslovanja posebne določbe o odstopu od pogodbe, ki so ugodnejši za potrošnika (slabši ne smejo biti). To je treba preveriti v vsakem primeru posebej. Če to je v SP poslovanja je zavezujoče.

Možno je tudi, da gre prodajalec kupcu "na roke", ker hoče imeti dobere sloves (prosiš), ali da ima kakšno drugo maslo na glavi in noče problemov (groziš z inšpekcijo).

CWIZO ::

@nurlamn: fora je, da prodajalec nic ne placuje za tvoje napake. Pac das drugoo barvo (ce greva na ta konkreten primer) in ni nobenih dodatnih stroskov.
Isto ko mi je vzel kamero nazaj: pac mi je dal kes nazaj, kamero bo vzel nekdo drug, ki jo rabi in bo prodajalec nazaj dobil kes.
Kle res ne vidim nobenega problema.

In prosim bodi tiho o tem kdo prevzema napake za svoja dejanja, ker tut priblizno ne ves kdo sem jaz in koliko sem star (oz. si zgleda prevec ignorantski, ker bi to zlahka izvedel).

Razumem kaj zakon pravi, ne razumem pa tebe in se tut ne mislim vec s tabo kle pregovarjat, ker me bos v naslednjem postu (sodec po prejsnjih) obtozu, da sem nevem kaj...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

tomaz- ::

zelo dvomim, da si jim povedal še kaj drugega kot samo svojo tel številko..
V tem primeru to ne velja, saj če nisi dal svojih os. podatkov, te ne morejo obvestiti pisno.
Niso pa oni dolžni tvojih podatkov dobit, ker nastopi tukaj zakon o varstvu os. podatkov..
Če si jih pa prostovoljno dal in imaš to napisano, potem 8-dnevni rok velja.

Paramedic ::

Mislim, da morajo zamenjati v 8 dneh, če je napaka na izdelku, sicer pa ni nujno.
Kako je pa tale primer mogoč: v Mobitel sem hotel vrnit telefon v 8 dneh, ker je nepojasnjeno crknil, pa ga nesem z vsem kar mora bit zraven. Pa ga zaposleni tam pogleda in reče, da ne more menjat za novega, ker ima prasko (komaj vidna na zaslonu), pa da bi ga glavni zavrnili, in da ga lahko da le v garancijo, to pa traja. Ker da imajo taka pravila. A majo ta pravila nad zakonom ali ne, po vašem mnenju? Crknjen je bil, ampak ker je imel še prasko, ga niso mogli zamenjat za novega.
End transmission.

Lime ::

Upam da tale članek odpravi vse dvome o osemdnevnih vračilih.

Paramedic ::

No, če sem prav razumel, v primeru, da je z izdelkom kaj narobe, ga morajo - zamenjati/dati v dobropis/popraviti - v dveh mesecih po nakupu. Kaj od teh treh možnosti se bo zgodilo, pa izbere kdo? Jaz ali prodajalec?
End transmission.

frenk ::

Paramedic: čist lepo piše..."lahko izbirate med"...;)

CWIZO: če kupš napačno barvo si se sam nategnu:D...tle ne gre za to da ti on lahko zamena barvo pa ne bo mel nobenih stroškov, ampak gre za to kva zakon prav...zakon je nad vsem in jest bi ga na tvojmu mestu najprej prebral

ne vem kako lahko folk govori o stvareh o katerih pojma nima...tega je že čist preveč...dejte se mal zresnt

Zheegec ::

Če je embalaža OK (recimo izdelek še originalno zapakiran) res ni problem menjati izdelka.

Ampak če pa nekdo pride v trgovino pa sam iz police vzame kabel (v original embalaži), pa potem pride čez 3 dni s kablom v roki pa z računom da bi on to menjal se pa malo zaplete... Ravno v tem je problem.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nokia6310 ::

K0K0:
Moj nasvet čisto preprosto pokliči jim inšpekcijo, se splača.
Jst sem jo že trikrat pa še vedno so mi pomagali v moje dobro zato pa tudi zahvala njim, če kdo od njih slučajno tole bere!
Pa da ne bom nakladal za vse bom omenil samo nahitro en primer:
Pred tremi leti sem kupil ojačevalec v trgovini bazar na tržaški cesti za 144.000 sit. Imel je skrito napako nevzklajeno inpedanco zato se je ob priklopu komponent cd player in mešalke pojavljal brum na izhodu, ob odprtih sponkah to pomeni ob maksimalni glasnosti 100%. Ojačevalec je bil profesionalen.
Vglavnem po ugotavljanju kdo je kriv in kdo ni sem na koncu po treh mesecih prerekanja s trgovino dobil denar + potne stroške za pot ljubljana-maribor, kamor sem šel po izvedensko mnenje njihovega serviserja, ki pa je kot zanimivost za inšpekcijo napisal drugačno mnenje, kot meni. Za njih je napisal, da ojačevalec deluje popolnoma normalno meni pa je priznal in tudi dal uradno potrdilo o napaki in da je napaka sporna.
Vglavnem žal je tako, da nažalost lepa beseda ne najde vedno lepega mesta, čeprav ga v večini primerov.
Na koncu se je vse rešilo v moje dobro in predlagam tudi tebi, da najprej rečeš seveda na lep način in vidiš kakšna bo reakcija, in če te bojo ignorirali kot so mene pa daš lahko prijavo tudi po telefonu.
Jaz sem dobil po obnovitvi postopka in predložitvi serviserjevega mnenja ker ga je prvič inšpektor zaključil, ker je mislil da je bil nesporazum med mano in trgovino 3 dni za tem obvestilo iz trgovine, da lahko pridem po denar v trgovino+ potne stroške.
Za njih sem seveda moral predložit dokaze sepravi karte. Tako da lahko upaš na tvoj uspeh.
Želim ti, da bi se stvar rešila ugodno zate.

ShAd0w ::

Vem da je že stara tema samo mam vseeno eno vprašanje. Oče je v soboto šel v trgovino Bam Music v Ljubljano po ojačevalec (za katerega sem se prej pozanimal preko maila in so rekli da ga imajo) no ko je prišel tja ga niso imeli in je vzel drugega ki mi je crknil (zvoka enostavno ni) in me zdaj zanima če jaz lahko zahtevam denar nazaj (minilo je 7 dni,jutri bi šel tja) in ali lahko to naredim tudi v Bam Music trgovini, ki je v Celju ali morem nujno v Ljubljani to narediti?

nurmaln ::

Za napako v osnih dneh lahko prineseš v trgovino kjer si kupil in zahtevaš nazaj denar ali nov izdelek, izbira je tvoja.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Zheegec ::

Sploh ni res. Predlagam, da uveljavljaš stvarno napako (ki tukaj gotovo je, to sploh ni dvoma) in zahtevaš vračilo kupnine+potnih stroškov po minimalnih cenah javnega prevoza. Če napaka ni sporna imajo 8 (osem) dni časa, da ti vrnejo kupnino. Če pa je sporna pa imajo 8 dni časa, da ti uradno odgovorijo o napaki.

V nobenem primeru nisi takoj upravičen do vračila gotovine (če je napaka sporna), pa če si kupil 5min nazaj. Zato se ne pustiti uveljavljati garancije, ampak obvezno stvarno napako. Je pa res, da tukaj kompliciramo, večina trgovin pa sploh ne bo delalo težav glede tega :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

tlozej ::

Tako je, uveljavljaj stvarno napako. Opis napake in svoje zahteve podaj v pisni obliki. Oni pa naj ti izdajo potrdilo, ko boš napako uveljavljal, oziroma v primeru pošiljanja po pošti, moraš poslati priporočeno (glede na to da gre za ojačevalec, boš šel verjetno v trgovino...).

Za napako v osnih dneh lahko prineseš v trgovino kjer si kupil in zahtevaš nazaj denar ali nov izdelek, izbira je tvoja.

Naj si vsak na vidno mesto zapiše, da teh osem dni ne obstaja! Pogoji so točno določeni in v več temah že neštetokrat razloženi!

LP

Zheegec ::

Ja ne s pošto pošiljat, bo še razbila zadevo in na koncu rekla da ni bilo primerno zaščiteno po "tem pa tem" členu zakona.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ShAd0w ::

hvala za hitre odgovore, zanima me če nebo problema ker bom šel v trgovino ki je v celju in če lahko tam vse to rešim čeprav je bil ojačevalec kupljen v ljubljani ?

Zheegec ::

Odvisno od trgovine same.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ziga Dolhar ::

Rok za uveljavljanje stvarne napake je dva meseca od ugotovitve, najkasneje v dveh letih od nakupa. Ne osem dni od nakupa.

In v prvih sestih mesecih velja domneva v prid obstoja napake ob nakupu.
https://dolhar.si/

K0K0 ::

Imam leto in pol staro osnovno ploščo na katero se ne da naložit XP-jev (ostale komponente so ok). Plošča je imela 1 leto garancije. Ali lahko v tem primeru uveljavim stvarno napako ?

Utk ::

Lahko, če je res kriva plošča. In če ni pokvarjena.

K0K0 ::

No vbistvu je pokvarjena, ker ko je bila nova so se še dal inštalirat. V čem je sploh razlika med stvarno napako in okvaro ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: K0K0 ()

kitewing ::

Lahko, če je res kriva plošča. In če ni pokvarjena.
A si zihr?

Gandalfar ::

Imam leto in pol staro osnovno ploščo na katero se ne da naložit XP-jev (ostale komponente so ok).


Kako pa ves da je kriva osnovna plosca?

K0K0 ::

No čist 100% nisem sam glede na to da sem zamenjal disk, ram, grafično, napajalnik, cd rom in cd je kr dost velka verjetnost da je plata.

miha555 ::

Morda še ena povezava glede vračila blaga.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
to je uradno prečiščeno besedilo zakona, členi ki govorijo o vračilu blaga so pod poglavjem VI. PRODAJA BLAGA IN OPRAVLJANJE STORITEV.
Potrebno je prebrati morda tudi spremembe zakona. ki so bile sprejete kasneje http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r03/predp...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323454 (14836) RejZoR
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8412536 (10639) coffeetime12
»

Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
537792 (5916) Nutcracker
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
497923 (6245) marestrnad
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110597 (9247) bobby

Več podobnih tem