» »

Reklamacija blaga v roku 8. dneh

Reklamacija blaga v roku 8. dneh

«
1
2

codegen ::

Živjo,
zanima me če kdo ve kako je z vračilom blaga v 8.dneh?
Ali je potrebno navesti razloge za kaj stvar vračaš, ali so prodajalci z zakonom zavezani k temu, da morajo blago vzeti nazaj v 8. dneh brez vprašanj ( seveda z računom in originalno embalažo) ?
Hvala za odgovore:)

Trinitron ::

Ja, v 15 dneh (ne osmih) so prodajalci dolži blago vzeti in ti izplačati protivrednost, ali zamenjati blago, brez vprašanj.

McHusch ::

A si to naročil prek spleta ali v klasični trgovina?

Pri naročanju na dom (prek spleta) lahko načeloma vrneš brez utemeljitve.

RacaClone ::

Povsod lahko vrneš brez utemeljitve, ni nujno da je sploh kaj narobe, lahko vrneš kar tako. Je pa odvisno za kaj gre. Recimo če vračaš kruh po 8 dneh, k ga je že pol pojedenga ostal je pa suh, ti ga prov gotov navdo hotl uzet nazaj. Prav tako se bojim, da ti odprt jogurt po 8 dneh navdo hotl uzet nazaj. Ti bi pa mogl uzet nazaj kako knjigo, al pa TV al pa kej tazga brez oprašanj. (Seveda z računom in embalažo, ker če ne nimaš kej nazaj nost.) Načeloma bi ti pa nazaj karkoli uzel (brez embalaže in računa), seveda brez da bi ti dnar vrnl al pa drug isti izdelk :D

codegen ::

Kupu sm divx player v big bangu (philips 630) in sm dvakrat vprašal prodajalca če lahko vrnem v 8 dneh, on je seveda veselo prikimaval...
Nakar po 6 dneh prinesem nazaj aparat (zapakiran tako kot sem ga kupil) mi ga je (sicer drug) prodajalec z velikimi "mukami" vzel nazaj, ker če aparat dela zakaj ga vračam, da bo naredil izjemo ker je vrednost manjša, primerjal vse skupaj z nakupom salame v trgovini, citiram: "a v trgovini tut salamo kupš pa jo doma mal probaš po jo pa nazaj odneseš:\ ..." itd... Zato ker se je ta prodajalec obnašal zelo arogantno (kar sicer v tej trgovini ni nobena redkost|O ) me je zanimalo kaj pravi zakon o varstvu potrošnikov o tem?!

Thrivial ::

Naceloma je to dobra volja trgovca. Namrec, da ti v roku osmih dneh zamenja blago brez razloga. Druga stvar so kataloske prodaje.

AFAIK.

lp
:: Member of Eror Team ::

... and Eror Team is gone...

Fuzz ::

To pa ne bo držalo. Če je blago, ki si ga kupil v trgovini, brezhibno in brez napak, kot kupec ne moreš zahtevati, da ti ga zamenjajo oziroma vrnejo denar. Če ti ga prodajalec noče zamenjati ali vrniti denarja, ne moreš nič, ker ga ni zakona, ki bi prodajalcu narekoval zamenjavo takšnega artikla. Če ti ga zamenja je pa to zgolj njegova dobra volja.

Drugače je pa s stvarmi, ki imajo napako ali so pokvarjene.

codegen ::

Drugače je pa s stvarmi, ki imajo napako ali so pokvarjene


Za take primere je garancija , ki v nobenem primeru ne traja samo osem dni od dneva nakupa!

bobby ::

teh 8 dni velja sam takrat ko "kupiš na dalajvo" kar pomeni preko interneta, kataloga in podobnih tadev. če si šel pa ti v štacuno po 6 dneh pa reku da to ni ok in da hočeš $$$ nazaj ti pa oni NISO obvezani vrnit kupnino. to je njihova dobra volja. lahko vzamejo nazaj, vzameš ti nekaj drugega v isti vrednosti ali več in doplačaš. noso pa DOLŽNI vračat denarja.

če maš ti na bačunu/dobavnici napisan,da če ti ne bo kul da vrneš v osmih dneh, pol ok, če pa tega nimaš napisanga,...
za vse take zadeve je skoraj nepisano pravilo, da maš te "posebne pogoje" kje napisane (račun,dobavnica) pol se lahk sklicuješ na njih zdej pa k je un prodajalc neki reku,.. heh, to ne bo šlo,.. seveda je pa odvisno od firme, kolk kej da nase.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

codegen ::

Se pravi če bi kupil divx player v bigbangovi spletni trgovini ga imam pravico vrniti nazaj v osmih dneh(ker mi pač ni všeč ali zato ker npr. nism zadovoljen s sliko), če ga kupim v trgovini pa te pravice nimam :\ !!?

bobby ::

jep
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

icecube ::

Ja samo ti morajo se vseeno vzeti oziroma zamenjati izdelek v 8 dneh. Pise v zakonu, da ce kupec ni zadovoljen z izdelkom, da ga lahko vrne.
Vrne ga lahko preprosto zato ker mu ni vsec, ali pa ker mu ne pride na polico na dnevno sobo (TV npr.), ali pa je slika porazna, v firmi pa niso imeli nobenega rastavnega eksponata oziroma ga niso hoteli pokazati itd.
Isto lahko recemo tudi za pulover. Kupil si ga v dar, pa ni bilo obdarjencu prav.

Skratka lahko vrnes izdelek ce nisi zadovoljen. Ce se noces kregat in ti zahtevajo da poves razlog, pac prbijes, da si zajebal pa ti npr. TV ne pase na polico v dnevno sobo ali pa kaj drugega.

Vsak prodajalec se hoce izogniti vracilu denarja, saj je to njemu kruh. Glede na to pa ce mu ti prineses nazaj stvar taksno kakor more bit (embalaza, racun, neposkodovan proizvod), pa da ti prodajalec nabije da je manj vreden izdelek, vedi da da so to navadne "buce"!!! To zato, ker veliko prodajalcev to proda normalno naprej. Poglej npr. racunalniske komponente.
Vcasih ko so prisli ven CD-RW-ji in so bili ful dragi, so nekateri prodajalci / serviserji to pridno uporabljali kak mesec, nato so ga zapakirali nazaj in ga prodali kot novega. Saj to ni noben problem narest, s tem ko pa si bil ti oskodovan ker je un CD-RW zapekel 500 CD-jev, zivljenska doba CD-RW-ja pa je bilo "recimo 3000" CD-jev.

No pa da ne odplavam od teme.... Dejstvo je da imas pravico do vrnitve ali zamenjave blaga v 8 dneh, razen ce je napisano drugace!!!

kuglvinkl ::

icecube, dej pokaži mi člen tega zakona, ki to tako ureja.
Your focus determines your reallity

icecube ::

Naprimer:

Vračilo blaga
V skladu z 43.č. členom zakona o varstu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 14/03 p.b.) vas moramo obvestiti, da imate pravico do odstopa od nakupa v roku 15. dni od dneva prevzema blaga brez pisne obrazložitve. Blago mora biti vrnjeno v originalni in nepoškodovani embalaži, drugače lahko dobavitelj zavrne vlogo za vračilo po 43.č. členu tega zakona. Običajno odpiranje embalaže se NE šteje za poškodovanje mbalaže! prav tako lahko po 43.č. členu tega zakona zavrne vlogo za vračilo če je blago kakorkoli poškodovano Napačno kupljeni deli kot so kroglice, in nadomestni deli, ki so prozorni embalaži in je le ta poškodovana ali uničena, replik, ki so bile odprte/razstavljene, replike, katerih zunanji izgled kaže na hudo zanemarjanje artiklov (...praske, fizične poškodbe, okvare zaradi nepravilne uporabe ali nepravilne vgradnje in podobno.) Vračilo kupnine in stroškov dostave možno le v kolikor so izpolnjeni zgoraj navedeni pogoji.

icecube ::

Eh pravkar sem prebral da je to nakup na daljavo. Mah ura je pozna men se spi itd. Ne bom se zgovarjal. Dam vam prav, ce pa mi rata dokazati nasprotno....
Stvar je v tem da se zadevo da izpeljati. Ce je kolega lahko to storil v osmih dneh ko je vrnil eno stvar (niti ni vazno kero), ne vem zakaj so potem tudi zamenjali.
Dobra volja prodajalca? Mislim da ne. Vsaj pri nas v Sloveniji ne.

Vikking ::

če že hoče trgovec vedet, kaj je narobe z izdelkom, potem mu pač poveš da nisi zadovoljen z njim in ni izpolnil tvojih pričakovanj!!!

Trgovec mora v določenem roku vzeti nazaj blago brez karšnih koli vprašanj, razlog zakaj si ga vrnil, pa imajo to potem za interno uporabo!!!

Če mi bo pa trgovec pamet solil mu prvo povem da redno kupujem v njihovi trgovini in me ne bodo nikoli več videl!!! Če mu je vseeno pač stopiš do šefa oz. taprave osebe v trgovini in razložiš situacijo!!!

Ne se pustit da ti trgovec pamet soli, reč naj pokliče šefa!!! Če pa še tisto ne pomaga potem pa itak imaš inšpekcijo in ostale stvari, katerih se bojijo ko hudič križa!

Kar se tiče salam! Sem že tudi kupil pokvarjeno salamo, zaradi katerih sem imel prebavne motnje! Pa moraš le poklicat proizvajalca in mu poveš da je pokvarjena salama in kako se bosta zmenila! Za vrnjeno salamo, me je 2 dni kasneje v trgovini kjer sem jo kupil čakala nova salama in še nekaj drobnih izdelkov tega proizvajalca!!!

Kar se tiče prehrambenih izdelkov pa itak so še hujša pravila, ker če jim pokličeš inšpekcijo in jim slučajno kej najdejo lahko zapšrejo celo linijo!!! Zato vračilo kruha in salam in jogurtov, ne boste z reklamacijo imeli nikoli nobenih težav, pa tudi če je napol obžrta!!!

Ziga Dolhar ::

Vikking ... to sem tudi jaz nekoč menil, zmotno. In sem takrat -- enako kot icecube, opazil naslov poglavja.

S čim lahko svoje trditve podkrepiš ti?

p.s.: te v službi plačujejo po klicajih???!!!
https://dolhar.si/

SodVina ::

Citiram Redkvico, ki je te tvari omenila ze v Tej debati:

Zakon o varstvu potrošnikov jasno pove: v osmih dneh je možno vrniti izdelek prodajalcu (in dobiti nazaj denar, ali dobropis, ali počakati na popravilo - po izbiri kupca!) le za blago, ki NI BREZHIBNO! Ne samo da ti ni všeč, ampak da ima napako oziroma ne ustreza specifikacijam. To velja za kupljeno v 'navadni' trgovini. Kjer ima kupec možnost izdelek pogledati, preizkusiti, itd.

Za kataloško prodajo ali prodajo po internetu pa velja, da lahko kupec v 15 dneh vrne izdelek (v nepoškodovani embalaži, se mi zdi da piše), ne glede zakaj se je odločil za vračilo (tudi če mu samo ni všeč). Na njegovo zahtevo mu mora tudi prodajalec vrniti denar ali kar se že kupec odloči.


Upam, da me ne bo tozila zaradi avtorskih pravic;)

XWY ::

Al pa tud ne?!?

beatdirector ::

Najprej neki glede Big Banga.
Pred leti sem tam delal kot vodja oddelka in sem vedno zamenjal ce je bilo v 8. dneh in seveda neposkodovano,...
seveda se denarja ne vraca ampak zamenja za nekaj drugega.
Najveckrat potem prodas boljsi izdelek in vsi so zadovoljni.
Kako delajo fantje zdaj ne vem. Ampak vsak pameten trgovec ti bo stvar zamenjal saj si je s tem pridobil stranko tudi za drugic.
Moram pa priznat da so pri nas v trgovinah najveckrat zposleni ljudje ki nimajo pojma niti o izdelkih ki jih prodajao kaj sele o osnovah trgovinskega poslovanja.

K0K0 ::

Bom mal obudu temo sicer ne gre za rač. robo sam mislim da je pri oblačilih podobno. V ponedeljek sem si v neki kolesarski trgovini v Btc-ju kupil Windstoper kolesarske rokavice firme Biemme in ko sem šel v petek na prvo vožnjo sem ugotovil da čez dlan ravno na najbloj obremenjenem mestu poteka šiv zaradi katerega rokavice na kolesu svinsko tiščijo in so prektično neuporabne za kolesarjenje ;((. Pa še tko je da že pri 20Kmh čutim kako jih prepiha tko da jest ne vem kje je kle kak windstoper.
Zdej pa ne vem rokavice po eni uri vožnje kažejo prve znake obrabe tko da ne vem če mi jih bodo hotel zamenjat. Se tuki lohka sklicujem na kak zakon, ker so rokavice že v osnovi narobe skonstruirane in niso primerne za kolesarjnje za kar se sicer prodajajo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: K0K0 ()

Yossarian ::

Koko, lahko, če ti bo uspelo dokazat, da je zaradi tega vožnja res otežkočena in ob nakupu nisi imel možnosti, da se prepričaš o delovanju rokavic. To, da te žuli, meni že smrdi po napaki, na podlagi katere bi lahko vrnil proizvod. V vsakem primeru pa boš moral biti pripravljen iti do konca: najprej vljuden pogovor, nato bolj oster, nato kakšen inšpektor + Urad za varstvo potrošnikov, v tožbo pa dvomim, da se ti splača iti: negotovo in veliko živcev.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Brane2 ::

Drugo vprašanje pa je, kaj naj prodajalec z prešvicanimi rokavicami.

Drugemu kupcu jih ne more dati. Ali pa ?

Kako pa je s kakimi alergijskimi komplikacijami ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Dodgeviper ::

Kakor je napisal beatdirector
Če zadevo prineseš: nepoškodovano, v ohranjeni embalaži, in uprašaš za zamenjavo v isti protivrednosti ni noben problem!
Samo imaš pa veliko pametnih kupcev!!!! Kateri pridejo v trgovino z arogantnim odnosom in se sklicujejo samo na zakon in inšpekcijo!
Takim pa z nasmeškom rečem NE!
Oziroma mu zadevo kompliciram kolikor se da!
Ker taki kupujejo zadeve samo da bi pol folk je... v glavo in si ne zaslužijo da živijo
Drugo je pa če nekdo pride z lepim obnašanjem nazaj in vljudno upraša za uslugo
Sem zadeve tudi brez embalaž menjal in še kaj hujega ne samo to.
Dober prodajalec bo seveda zamenjal vsako zadevo, če se pride v roku 8ih dneh. Ali celo izdal dobropis v tej vrednosti kateri traja 3 mesece.

So pa tudi taki k bi samo menjal in menjal
Recimo, eni stranki zamenjam 3 avtoradia ker pač ni bil zadovoljen z zvokom!
Ko je prišel 4ič sem pa lepo rekel, da se počutim izkoričenega/ predvsem mojo dobro voljo in mu omenil da original zapakirano je original
In ga nazaj več noben ne zapakira tako!
In tukaj si stroške včasih nabiramo zaradi popustov.
Lp

frenk ::

Samo imaš pa veliko pametnih kupcev!!!! Kateri pridejo v trgovino z arogantnim odnosom in se sklicujejo samo na zakon in inšpekcijo!
Takim pa z nasmeškom rečem NE!
Oziroma mu zadevo kompliciram kolikor se da!
Ker taki kupujejo zadeve samo da bi pol folk je... v glavo in si ne zaslužijo da živijo
Drugo je pa če nekdo pride z lepim obnašanjem nazaj in vljudno upraša za uslugo


evo to si mi pa z jezika pobral

K0K0:jest bi se na tvojmu mestu skliceval na stvarno napako, ampak še prej pa mal preber ZVPot da boš vidu kakšne so tvoje pravice in kako poteka postopek, da ne boš neveden izpadu, tko kot pol folka tle na s-t, ki sam tistih nevemizkjepotegnjenih 8 dni poznajo...pa en korektn pristop morš met, pa se stvari večinoma BP uredijo;)

vsi tisti k pa kvakate tistih 8 dni pejte pa najprej zakon prebrat predn spet kljun odprete:|

K0K0 ::

Men se drugač prov nč ne da pregovarjat pa težit pa še bencin me košta sam 10k pa tud ne mislim stran metat. Da jih nisem mogel probat ne bo šlo ker majo polno trgovino biciklov sam men na kraj pamet ni prišlo da je lahko v kolesarkih rokavicah tak sranje. Na tile sliki se lahko vidi kaj me moti.
Men se sam čudn zdi da jih sploh še prodajajo, ker pomoje majo kar dost reklamacij pa tud na spletni strani biemme.de jih nimajo več v ponudbi ker so očitno opazil da so ga orng zasral.
Drugač pa hvala za nasvete bom še mal zakon naštudiru da nam res jutr kot kak tele izpadu. Sam upam da se bo dal lepo zment ker napaka je več kot očitna in takih rokavic itak nima kej naprej prodajat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: K0K0 ()

frenk ::

Da jih nisem mogel probat ne bo šlo ker majo polno trgovino biciklov


sej to je usen...fora je da rokavice ne služjo svojmu namenu

Vanquish ::

glede 43.č člena bi samo povdaril da ni 8 dni ampak je 15 dni - govorim o prodaji na daljavo seveda.

vir: http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&sm...

tomaz- ::

lahko pa poskusiš še nekaj, pri meni je delovalo:
zvp člen39:
Če napaka na blagu ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Zdaj pa tisto najpomembnejše:
Podjetje mora PISNO odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v OSMIH dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Torej:
Zadevo je treba poslat priporočeno ( stroške ptt nosi prodajalec..) in veselo počakat, da odbije 8 dnevni rok.
V mojih dveh primerih sem tako naredil izključno zaradi arogance trgovca, ki ni pristal z lepo besedo, pa nisem nič preveč zahteval ali karkoli, samo, če bi mi lahko zamenjali za drugo barvo...
Pa sem preprosto poslal, napisal, da smatram, da je na blagu stvarna napaka in ker mi seveda niso odgovorili v osmih dneh ( velja 45 dni šele, ko te o tem pisno obvestijo...), sem jim to poslal po faksu in so bili takoj za menjavo artikla...
"uspeh" seveda ni nujen, je pa kar velik šans..

Lep pozdrav

K0K0 ::

Jest sm učeri rokavice nesu nazaj in prodajalcu lepo razložil problem ta pa mi je najprej predlagal na si pred vožnjo podložim kako gazo oz še bolš bi bil on bel obliž za rane, ker so pač vse rokavice take (velja za moj model) in mi jih zato ne more zamenjat 8-O. No sam potem sem mu lepo povedu da to ne pride v poštev, stopu do stene kjer imajo obešene rokavice prijel 3 pare rokavic drugih proizvajalcev in mu pokazal da niti ene nimajo našitega palca na sredini roke tko kot moje. Tip me je samo malo nemočno gledal potem pa rekel da bi moral vprašat šefa, ki pa ga žal ni več v službi in pogledal na uro (ura je bla 11 dopoldne).Potem sem ga vprašal če tud sam kej kolesari in če si predstavlja da bi se vozil z takimi rokavicami oz da naj jih vsaj sproba da bi vidu kak je očutek.
No potem se je malo omehčal si je nataknil rokavico stopil do kolesa prijel za balanco in takoj videl o čem govorim čeprav men se ni zdev kej preveč presenečen. No potem sva se nekako zmenila da bom pustil rokavice v trgovini in da bo potem šef odločil kako pa kaj. Sej drugač jih razumem, ker sedaj rokavic ne morejo več naprej prodat sam če mene uprašate takih rokavic itak nimajo kej prodajat.

Aja če verjamete sem prvi ki hoče reklamirat te rokavice 8-O. lol

frenk ::

Sej drugač jih razumem, ker sedaj rokavic ne morejo več naprej prodat sam če mene uprašate takih rokavic itak nimajo kej prodajat.


je pač komercialist zajebal...naj on nos posledice:)

Aja če verjamete sem prvi ki hoče reklamirat te rokavice


te fore majo pa itaq skor vsi prodajalci

K0K0 ::

Evo zdele me je klicov prodajalec in mi povedov da mi jih žov ne more zamenat, ker tuki ne gre za napako ampak so vse rokavice tega modela take in da bi mi uvoznik sicer lahko dal druge sam da to nima veze, ker so itak iste. Potem pa sem ga vprašu kako sploh lahko prodajajo rokavice ki niso primerne za kolesarjenje pa mi je odgovoril da to so čist kolesarske rokavice in da sem prvi ki ga to moti. Ampak ko sem ga vprašal če njega ni tiščalo ko jih je probal je priznal da so ga.
Zgleda da sem edini ki jih je sploh kupil.
Na konc mi je predlagov da naj se januarja ko bodo mel 20% popusta spet kej oglasim in kupim druge rokavice 8-O ;((.
No sam nism se hotu zaderat na prodajalca, ker on pomoje tuki nima nekega vpliva pa tud prodal mi jih je en drug tko da sem sam reku ok če se ne da drugač in prekinu.

Kako zdej naprej?
Kako gre tomazeva fora če mi v osmih dneh od prejema blaga pisno ne odgovorijo? So potem v prekršku in ker se bojijo kazni dobim druge rokavice al kako?
A to velja tud v mojem primeru ker sem rokavice prinesel osebno?

frenk ::

jest mislm da je stvar zrela za tržni inšpektorat;)

poklič jih, ti bojo z veseljem pomagal

zadn cajt da se v sloveniji bolj striktno začnemo držat zakonov

Utk ::

Kakšen zakon pa je tu? Ni še nikdar nihče kupil stvari, ki mu ni bla čist po volji? Jebiga. Če bi bla napaka samo pri tistem primerku, je to druga stvar.

Poldi112 ::

Jaz sem se pri mimovrste zanimal za monitor. Za pregled da deluje in da je brez mrtvih pikslov ti racunajo 4k (po spominu). Pa sem jim rekel da je to neumno, ker ga itak lahko vrnem ce mi ni vseč. Pa so mi rekli da ga lahko vrnem samo če je bil odprt, ne pa tudi če je bil priklopljen. Pozabil sem njihovo obrazložitev, zakaj je to v skladu z zakonom. Niti ne vem kako bi ugotovili da je bil odprt.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

frenk ::

CrniE: izdelek ne opravlja funkcije ki bi jo moral:)

Poldi112: jest mislm da lahko vrneš če je zadeva nepoškodovana...sicer je pa najbol da prebereš ZVPot

Utk ::

Kako ne? Natakneš na roko in, glej no glej, ostane na roki. Težko bi še kaj drugega pripisal rokavici. Kaj pa če te zebe v bundi? Takoj vrnit pa tožit.
Se ti sanja kako gre meni na živce, ker kupiš avto s končno hitrostjo 180, pol pa prideš do prvega klančka pa še 160 ne potegne gor, posebej če so ovinki. Bog pomagaj.

K0K0 ::

CrniE kolesarske rokavice so namenjene vožnji na kolesu in ne nošenju v parku tko da tuki ni dovolj da stojijo na roki in grejejo in če jih zaradi narobe prišitega palca ni možno nositi na kolesu za moje pojme ne izpolnjujejo svoje funkcije.
Glej ti bom dal en računalniški primer.
Predstavljaj si da prideš v rač. trgovino kupiš DVD-RW +- snemalnik ko pa prideš domov ugotoviš da peče samo navadne cdje.
Snemalnik neseš nazaj v trgovino kjer ti povejo da je to tako pri vseh snemalnikih tvojega modela in ti ga zato ne morejo zamenjat.
Se boš sprijaznil da si plačal dvd dobil pa cd snemalnik?

frenk ::

točno tako

namen kolesarske rokavice je da ti olajša držanje krmila...in če tega ne dela, potem ne služi svojemu namenu...take zadeve se ponavad vrne, trgovine pa to vrnejo nazaj dobavitelju, itd

BananaMan ::

dobr, tist rob resda je mogoče moteč, ampak jaz osebno se pod nobenim pogojem ne bi šel prepirat za rokavice, ki stanejo 10-15k ... raje poišči kako staro mamo da ti našije čez 2cm trak iz bombaža. sej ne pravim da imaš narobe, ampak za vraga, za 10k se pa ni vredno kregat.

drugače pa moja izkušnja v comtronu, sem nesel nazaj matično lepo zapakirano kot ob nakupu in sm lepo razložil prodajalcu da mam pač probleme z rami in s ploščo (bsod) in mi je prodajalec vrnil denar. tudi lcd so mi zamenjali takoj (mrtvi pixl po prvem dnevu) in zato pač če rabim kake drobnarije za comp grem prvo v comtron :) moj fotr skos prav: raje dam poštenemu 5k več, kot pa barabi 5k manj, čeprav je storitev ista.
junkie

Utk ::

Sej, vsaka resna trgovina in potem uvoznik, izdelovalec, bi ti vrnila denar, če se jim gre za ugled. Težko se bi pa tu na zakon skliceval. Če so res stale 10-15 jurjev, se pa že splača malo potrudit. Ampak jaz bi jim bolj na dušo pihal z ugledom, kot z zakonom mahal. Drugič pa itak ne smeš več tam it, če ne vrnejo denarja.

K0K0 ::

BananaMan če te za boli za 10k imaš očitno preveč denarja al pa ti fotr kupuje stvari >:D.
Varjanta z bombažem ne pride v poštev ker:
1. bi le ta moral bit debel vsaj 5mm da nebi čutil šiva pa še to je vprašanje kako bi blo na spustih.
2. bombaž bi se preveč napil švica
Če Biemme ne zna delat rokavic to ni moj prolem sam če so naši trgovci tolk požrešni da tega nočejo videt jim bo pač inšpektor moral odpret oči. Sicer pa jim je uvoznik ponudil nove rokavice zame tko da bi omi komot obdržal tanove men pa bi vrnil denar sam to jim še na misel ne pride.
Po praznikih bom poklical na urad za varstvo potrošnikov da vidim kako pa kaj potem pa bom še zadnjič klical v trgovino jim predlagal zgoraj omenjeno varijanto zamenjave ali obisk inšpektorja in malo reklame na kolesarskih forumih.

Ramesses II ::

Fantje, če si v vlogi stranke, lahko izbiraš blago po mili volji, in če ne zadostuje tvojim potrebam oz. če je blago poškodovano ali z napako, ga lahko brez večjih pojasnil vrneš (z računom seveda v roku 8dni, če želiš izdelek zamenjati), sej si ga namreč plačal.

Dokler si kupec in imaš $$$ v roki, se morajo trgovci prilagodit tvojim potrebam. In obratno, če si trgovec moraš poznat izdelke katere prodajaš, če ne pa nimaš kaj delat v prodajalni. Namreč te tvoj delovodja obravnava po kvaletiti tvojega dela.

Samo trgovec tako kot potrošnik, ne smeta izkoriščat svojih pristojnosti, namreč prijazen obojestranski odnos najbolj zaleže! :)

Predlagam vam, da si preberete spletno stran (Zveza Potrošnikov Slovenije) Pravice potrošnikov - jih poznate?, in uporabite svoje pravice, sej so zato uzakonjene.(samo brez izkoriščanja lastnega položaja).

PS: Malo sem na grobo povedal...sej nimate pri sebi paradižnikov, ane? :D

Post updated.
Ptah-Seker-Osiris

Zgodovina sprememb…

smash ::

nekdo je rekel, da zamenjava velja le za produkte, kupljene preko spleta, ker v trgovini lahko izdelek preizkusiš..kaj pa recimo pri nabavi raznih mobitelih, kjer imajo za preizkus tisto plastiko, ne pa tapravega aparata..ali so dolžni dati na preizkus v trgovini željeni aparat, ker kakor vem, lahko otipavaš samo plastiko..

ali lahko v takih primerih vrneš mobitel v osmih dnev brez razloga oz. z razlogom, ker nisi mogel v trgovini preizkušati aparata (seveda razn če ga po nabavi odpreš in preizkušaš kar v trgovini za blagajno)

Ramesses II ::

->..kaj pa recimo pri nabavi raznih mobitelih, kjer imajo za preizkus tisto plastiko, ne pa tapravega aparata..ali so dolžni dati na preizkus v trgovini željeni aparat, ker kakor vem, lahko otipavaš samo plastiko..

edit:"Pravi" ali željeni aparat mora trgovec pred teboj preizkusiti, če ne se smatra kot prodaja mačka v žaklu. :D

PS: Zato je dobro za vsakega potrošnika, da pozna svoje pravice!
Ptah-Seker-Osiris

Zgodovina sprememb…

TRIROG ::

jaz ti predelaga da gres tja, povej da hoces zamenjat produkt ker mas zaradi proizvoda zuljem pa mal zatezis, ce so rokavice vredne 15k, to ni lih mal dnarja, pac rec da hocer uzet druge, mislim to bi jst naredu, pa kr ornk bi se podvizou, pa ce prodajalc nav zastopu, zahtevej sefata, ce on nav, vodjo izmene, ce un nav pa sefa trgovine, ce drugi navjo bo on zihr vedu kaj je dobr za trgovino in njen glas

btw, mislim da bi se lahko tut skliceval na skrito napako, pac da ta rob zuli se nebi dalo ugotoviti niti ob temeljitejsem pregledu stvari, amapk ob prvi resni uporabi pa !

tko da kr mal zatez, pismo to je tko k da bi ti prodal planinske cevle za 50 jurjev, k jih kups ker jih pac rabs, pol pa ugotovis da majo na peti skupej usnje skupi sesit pa da mas po 30 min hoje krvavi obe peti!

Ramesses II ::

Vsak izdelek zajema zakon o varstvu potrošnikov, pa neglede na ceno. Zato imaš pravico, da izraziš svoje nezadovoljstvo nad izdelkom, trgovcem ali prodajalno, če ne upoštevajo tvoje želje!

2. Izbira
Svoboda izbire je predpogoj za samostojno odločanje potrošnika. Najugodnejši nakup ni nekaj, kar bi vsi enako vrednotili. Eden daje prednost nizki ceni, drugi visoki kakovosti. Pravica do izbire izdelkov in storitev po konkurenčnih cenah vključuje tudi zaščito potrošnikov pred monopolisti in nepoštenimi pogodbami.

3. Odškodnina
Potrošniki imamo pravico zahtevati odškodnino, če je blago ali storitev slabe kakovosti ter za poškodbe, ki so nastale z uporabo nevarnega izdelka ali storitve.

4. Informiranje
Potrošniki imamo pravico biti informirani o izdelkih in storitvah. Dolžnost države je, da potrošnike zaščiti pred nepoštenim oglaševanjem in zavajajočim označevanjem izdelkov in storitev. Za sprejemanje zavestnih odločitev potrošniki potrebujemo objektivne informacije. Pomemben vir objektivnih informacij so organizacije potrošnikov

Ostale pravice tuki KLIK ali Pravice Potrošnikov: Evropski Mladinski Portal

PS: Bodi odločen! :\
Ptah-Seker-Osiris

frenk ::

Fantje, če si v vlogi stranke, lahko izbiraš blago po mili volji, in če ne zadostuje tvojim potrebam oz. če je blago poškodovano ali z napako, ga lahko brez večjih pojasnil vrneš (z računom seveda v roku 8dni, če želiš izdelek zamenjati), sej si ga namreč plačal.


no ok bom še enkrat povedal:D...izdelek lahko brez kakršnegakoli razloga vrneš v roku petnajstih dni samo pri nakupu na daljavo. Izdelek lahko vrneš tudi pri nakupu direktno v trgovini, ampak tukaj pa ne brez razloga, pa še ta ne more bit kakršenkoli(je vse napisano v ZVPot)...tistih 8 dni ne obstaja, oz. 8 dni ma trgovec da ti pove če je reklamacija upravičena.

no zdej pa hitr usi brat ZVPot;)

K0K0 ::

Trirog jest sm šov gor lepo prijazno razložu kako pa kaj zakona tud omenu nism, ker sm mislu da bom tko hitrej skup pršli (glej moj post malo višje).
Pa kaj misliš da je blo. Rokavic mi ne bodo zamenjali, ker so vse rokavice mojeaga modela take lahko pa se oglasim konc januarja ko bodo imeli 20% popusta na zimsko kolekcijo in si kupim nove rokavice 8-O;((.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: K0K0 ()

Ramesses II ::

Strinjam se s teboj Frenk, samo da nisem podrobil.

>Namreč zaradi grobe razlage... sem povprašal glede paradižnikov...:D
Ptah-Seker-Osiris
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323461 (14843) RejZoR
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8412538 (10641) coffeetime12
»

Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
537792 (5916) Nutcracker
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
497925 (6247) marestrnad
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110598 (9248) bobby

Več podobnih tem